Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12 Mar 2024, 14:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού (GNTB) λανσάρει πιλοτικό πρότζεκτ που θα περιλαμβάνει τη χρήση influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της Γερμανίας ως τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού, Petra Hedorfer, «με την αξιοποίηση των δικών μας influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη Γερμανία ως τουριστικό προορισμό, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, ψηφιακό πρεσβευτή brand που ταιριάζει απόλυτα με αυτό και αλληλεπιδρά 24 ώρες το 24ωρο με την κοινότητά του στο ψηφιακό και πραγματικό δίκτυο ώστε να παρέχει έμπνευση και εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη».
Η βάση για να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ δυνητικών επισκεπτών και ψηφιακών influencer θα είναι το πρότζεκτ Open Data/Knowledge Graph, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει την υποδομή που θα παρέχει πληροφορίες στις εφαρμογές ΑΙ. Από την στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του Knowledge Graph, πάνω από μισό εκατ. συνδυαστικά δεδομένα για τουριστικές ατραξιόν, τουρ και εκδηλώσεις αλλά και υποδομές, είναι διαθέσιμα προς ανάκτηση.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν δημιουργικά κόνσεπτ για influencer τεχνητής νοημοσύνης καλούνται να το κάνουν μέχρι τις 22 Μαρτίου στο ai-influencertravel@germany.travel .
Ο GNTB χρησιμοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη με τα chatbot, ενώ η τεχνολογία αυτή παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως οι καθηλωτικές τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κλπ.) και οι διεπαφές συζητήσεων (smart speakers).
διαβάστε ακόμα
-
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I. 29/04 | 12:19
-
Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
-
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
-
Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
-
Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
-
Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
-
Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
-
Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
-
MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
-
Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία 19.06.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 HAPCO & DES: Εκτόξευση του τζίρου στον τουρισμό MICE στην Ελλάδα εάν ο κλάδος στηριχθεί – Χάνονται πάνω από 120 εκδηλώσεις το χρόνο 19.06.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 3 Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express 19.06.2024 | ΚΥΠΡΟΣ
- 4 AEGEAN | Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο της Λάρνακας 19.06.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας 19.06.2024 | FEDHATTA
- 6 Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης 19.06.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Ελλάδα: Γιατί χάνουν τη ζωή τους τόσοι τουρίστες; 19.06.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 8 ΙΝΣΕΤΕ | Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ οι 3 πλέον υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό 19.06.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 9 Τουρισμός | Υπερπόντιες αγορές: Ασφάλεια και οικονομική προσιτότητα τα κριτήρια επιλογής προορισμών στην Ευρώπη 19.06.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 10 Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη 19.06.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ