Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12 Mar 2024, 14:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού (GNTB) λανσάρει πιλοτικό πρότζεκτ που θα περιλαμβάνει τη χρήση influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της Γερμανίας ως τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού, Petra Hedorfer, «με την αξιοποίηση των δικών μας influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη Γερμανία ως τουριστικό προορισμό, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, ψηφιακό πρεσβευτή brand που ταιριάζει απόλυτα με αυτό και αλληλεπιδρά 24 ώρες το 24ωρο με την κοινότητά του στο ψηφιακό και πραγματικό δίκτυο ώστε να παρέχει έμπνευση και εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη».
Η βάση για να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ δυνητικών επισκεπτών και ψηφιακών influencer θα είναι το πρότζεκτ Open Data/Knowledge Graph, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει την υποδομή που θα παρέχει πληροφορίες στις εφαρμογές ΑΙ. Από την στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του Knowledge Graph, πάνω από μισό εκατ. συνδυαστικά δεδομένα για τουριστικές ατραξιόν, τουρ και εκδηλώσεις αλλά και υποδομές, είναι διαθέσιμα προς ανάκτηση.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν δημιουργικά κόνσεπτ για influencer τεχνητής νοημοσύνης καλούνται να το κάνουν μέχρι τις 22 Μαρτίου στο ai-influencertravel@germany.travel .
Ο GNTB χρησιμοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη με τα chatbot, ενώ η τεχνολογία αυτή παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως οι καθηλωτικές τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κλπ.) και οι διεπαφές συζητήσεων (smart speakers).
διαβάστε ακόμα
- Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια 12/09 | 16:53
- RIU Hotels & Resorts: Το νέο καινοτόμο chatbot που κάνει κρατήσεις και έχει προσωπικότητα 30/08 | 11:48
- Νέα διεθνής έρευνα της Deloitte | Το Gen AI στις επιχειρήσεις: πώς το σήμερα καθορίζει το αύριο 27/08 | 11:06
- Η κατανόηση της κυβερνοασφάλειας σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα | Συμβουλές από τον ειδικό της Booking.com 07/08 | 19:29
- Σε ισχύ ο ευρωπαϊκός κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη 02/08 | 12:03
- Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως 28/06 | 14:16
- Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!) 20/06 | 13:50
- Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I. 29/04 | 12:19
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
δημοφιλέστερα
- 1 Ήρθε ο πρώτος δείκτης υπερτουρισμού προορισμών – Η Ελλάδα «στα κόκκινα» μαζί με Κύπρο, Μαυρίκιο και Κροατία 13.09.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Φεστιβάλ αυτοκινήτων Festival of Speed Rhodes 12.09.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης | Τα εξαγγελθέντα μέτρα πλήττουν την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού 14.09.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 4 Η δωρεά της Ιkos στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Κέρκυρας 15.09.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου το Αthens Flying Week 2024» στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας 13.09.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 6 Περιφέρεια Ν.Αιγαίου για το χωροταξικό | Όχι σε νέα Τέλη στον τουρισμό - Ναι στην τουριστική ανάπτυξη των βραχονησίδων 13.09.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Telegraph: Οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες ζωής στην Ελλάδα που όλοι πρέπει να αποκτήσουν 13.09.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 8 Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινούμενων Σχεδίων, Animasyros 2024 και φέτος στη Σύρο (23 έως 29 Σεπτεμβρίου) 14.09.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στην ισραηλινή εφημερίδα Jerusalem Post 14.09.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Τρία επενδυτικά σχήματα ενδιαφέρονται για το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας 13.09.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ