Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12 Mar 2024, 14:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού (GNTB) λανσάρει πιλοτικό πρότζεκτ που θα περιλαμβάνει τη χρήση influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της Γερμανίας ως τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού, Petra Hedorfer, «με την αξιοποίηση των δικών μας influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη Γερμανία ως τουριστικό προορισμό, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, ψηφιακό πρεσβευτή brand που ταιριάζει απόλυτα με αυτό και αλληλεπιδρά 24 ώρες το 24ωρο με την κοινότητά του στο ψηφιακό και πραγματικό δίκτυο ώστε να παρέχει έμπνευση και εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη».
Η βάση για να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ δυνητικών επισκεπτών και ψηφιακών influencer θα είναι το πρότζεκτ Open Data/Knowledge Graph, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει την υποδομή που θα παρέχει πληροφορίες στις εφαρμογές ΑΙ. Από την στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του Knowledge Graph, πάνω από μισό εκατ. συνδυαστικά δεδομένα για τουριστικές ατραξιόν, τουρ και εκδηλώσεις αλλά και υποδομές, είναι διαθέσιμα προς ανάκτηση.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν δημιουργικά κόνσεπτ για influencer τεχνητής νοημοσύνης καλούνται να το κάνουν μέχρι τις 22 Μαρτίου στο ai-influencertravel@germany.travel .
Ο GNTB χρησιμοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη με τα chatbot, ενώ η τεχνολογία αυτή παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως οι καθηλωτικές τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κλπ.) και οι διεπαφές συζητήσεων (smart speakers).
διαβάστε ακόμα
-
Δ. Σερίφης: “Φυτίλι” ανταγωνιστικότητας οι νέες τεχνολογίες και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος 03/06 | 06:19
-
Συνεργασία Amadeus - Google για την τεχνητή νοημοσύνη στον ταξιδιωτικό κλάδο 25/05 | 06:23
-
Έρευνα | Τάσεις και προκλήσεις στους επαγγελματίες του κλάδου της Τεχνολογίας 15/05 | 14:45
-
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία 12/05 | 07:01
-
Τεχνητή Νοημοσύνη στον Τουρισμό: Επανάσταση ή απειλή; 11/05 | 23:00
-
Expedia Trip Matching | H έμπνευση από τα social media γίνεται τώρα άμεση κράτηση! 10/05 | 07:15
-
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τουρισμό | Η τεχνολογία δεν αρκεί χωρίς ηγεσία και όραμα 09/05 | 06:36
-
Deloitte | Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει το μέλλον των επιχειρήσεων 07/04 | 12:34
-
Η Google ενισχύει τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό με νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης 31/03 | 13:05
-
Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα 28/03 | 07:05
δημοφιλέστερα
- 1 Ενισχύσεις για την προσβασιμότητα σε παραλίες της Ρόδου 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 8ο Τρόπαιο Λυκούργος Λογοθέτης: Αθλητισμός, Πολιτισμός και Τουριστική Ανάπτυξη στη Σάμο 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Ρέθυμνο: Στην πρώτη γραμμή για την προστασία της Καρέττα – Καρέττα 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Σύβοτα: Ο κρυφός παράδεισος της Θεσπρωτίας 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Η Ελιά της Ειρήνης: Από την Αρχαία Ολυμπία στις Βρυξέλλες 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Πτήση από Ζυρίχη προς Ηράκλειο δεν έφτασε ποτέ - περιπέτεια 32 ωρών για τους επιβάτες 12.06.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Προς αδελφοποίηση οι Δήμοι Αλεξανδρούπολης και Αγίας Νάπας 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Air Haifa: Πότε ξεκινάει η νέα εποχική σύνδεση με Ρόδο 12.06.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Καταστηματάρχες Μεσσηνίας | Προτάσεις για την επιμήκυνση της σεζόν και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας 12.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Alexander Beach Hotel: Πράσινο φως για ανάπτυξη ομπρελοκαθισμάτων στο Μαύρο Λιθάρι 12.06.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ