Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές

15 Sep 2023, 11:07 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

H ξενοδοχειακή βιομηχανία πάντα βρισκόταν στο επίκεντρο των προσαρμογών με τις νέες τεχνολογίες με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη.

Από τα τσεκ ιν μέσω κινητού μέχρι τις προσωποποιημένες υπηρεσίες, τα ξενοδοχεία αναζητούν διαρκώς καινοτόμους τρόπους για να ικανοποιήσουν τους επισκέπτες τους.

Τώρα, μια νέα τεχνολογία αναμένεται να φέρει την επανάσταση στο τοπίο της φιλοξενίας. Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR).

Φανταστείτε να μπαίνετε στο λόμπι του ξενοδοχείου όπου το κινητό σας τηλέφωνο θα γίνεται αυτόματα ο οδηγός σας. Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας θα παρουσιάζει διαδραστικές ενδείξεις στην οθόνη, καθοδηγώντας τον επισκέπτη στο σημείο τσεκ ιν του ξενοδοχείου ή σε άλλα σημεία όπως ο ανελκυστήρας ή τα εστιατόρια.

Επιπλέον, βάσει της νέας τεχνολογίας, ένας εικονικός βοηθός, ένα άβαταρ επαυξημένης πραγματικότητας, θα εμφανίζεται στο κινητό του επισκέπτη, ο οποίος θα τους προσφέρει αναλυτικές οδηγίες για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του τσεκ ιν, θα κάνει συστάσεις για αναβάθμιση υπηρεσιών ή θα προσφέρει κουπόνια προσφορών, καθιστώντας την άφιξη μια ξεκούραστη και ελκυστική διαδικασία.

Η επαυξημένη  πραγματικότητα μπορεί να μετατρέπει το δωμάτιο σε μια άκρως εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία. Πριν καν το άνοιγμα της πόρτας του δωματίου, μια εικονική ξενάγηση σε αυτό θα παρουσιάζει σε τρισδιάστατη ανάλυση τις ανέσεις του δωματίου και όλα τα χαρακτηριστικά του. Αυτό μπορεί να επηρεάσει την απόφαση του επισκέπτη στο να δεχθεί το δωμάτιο ή να ζητήσει διαφορετικό.

Με την είσοδο του επισκέπτη στο δωμάτιο, το κινητό τηλέφωνο θα μπορεί να γίνει ένα φορητό «τηλεκοντρόλ» επαυξημένης πραγματικότητας. Ο επισκέπτης θα μπορεί στρέφοντάς το προς τη συσκευή κλιματισμού να εμφανίζει ένα περιβάλλον ελέγχου επιτρέποντάς του να προσαρμόζει τη θερμοκρασία. Στρέφοντάς το σε ένα άδειο πιάτο ή στο μίνι μπαρ, θα παρουσιάζεται γαστρονομικό μενού επαυξημένης πραγματικότητας, το οποίο θα εμφανίζει τα φαγητά χωρίς την ανάγκη για μια έντυπη μορφή του ή για τηλεφωνική παραγγελία.

Ακόμα και στα πιο πολυτελή ξενοδοχεία, η περιήγηση του επισκέπτη στους χώρους μπορεί να είναι μια δύσκολη υπόθεση. Η επαυξημένη πραγματικότητα υπόσχεται βοήθεια πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο με τόξα και οδηγούς που θα βοηθούν τον επισκέπτη να εντοπίζει εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, όπως το γυμναστήριο, η πισίνα ή τον χώρο συνεδρίων.

Επιπλέον, στρέφοντας το κινητό στο παράθυρο του ξενοδοχείου θα μπορούν να παρουσιάζονται πληροφορίες για τα τοπικά αξιοθέατα, τα μουσεία ή τα εστιατόρια, μαζί με επιλογές κράτησης ή αγοράς εισιτηρίων. Για τους ξένους επισκέπτες, η επαυξημένη πραγματικότητα θα μπορεί να εμφανίζει μεταφρασμένα μηνύματα, μενού ή ακόμα και συζητήσεις, σε πραγματικό χρόνο.

Η τεχνολογία μπορεί επίσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, να καθοδηγήσει τον επισκέπτη μέσα από το πιο ασφαλές και σύντομο μονοπάτι στην κοντινότερη έξοδο του ξενοδοχείου, ενώ στρέφοντας το κινητό σε αντικείμενα του δωματίου θα παρέχει πληροφορίες για τον τελευταίο καθαρισμό ή απολύμανσή τους.

Για τους επισκέπτες συνεδρίου, στρέφοντας το κινητό σε κάποιο τραπέζι του συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, θα μπορεί κανείς να βλέπει τα ονόματα των συμμετεχόντων, τους τίτλους των θεματικών ενοτήτων και τα βιογραφικά των ομιλητών.

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα