Η Epsilon Net εξαγόρασε εταιρία λύσεων πληροφορικής στα ξενοδοχεία
02 May 2023, 11:08 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η EPSILON NET ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού 60% της εταιρίας «ΝΕΤΕΡΑ Ε.Ε.», που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην ανάπτυξη και παροχή εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής για επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού τομέα.
Η εταιρία υποστηρίζει με τις λύσεις της, περισσότερα από 800 ξενοδοχεία & τουριστικά καταλύματα παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης στους τελικούς πελάτες.
Αναλυτικότερα, η εταιρία με έδρα στην Αθήνα, μέσω της αξιοποίησης web-cloud τεχνολογιών και καινοτομικών διαδικασιών εύκολης παραμετροποίησης, διαθέτει τα παρακάτω συστήματα σε τουριστικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα:
✓ On premise πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης καταλύματος (PMS)
✓ On cloud PMS
✓ Σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης για μικρά καταλύματα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του οικονομικού έτους 2022, οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 241.000 ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία κυμαίνεται σε ποσοστό άνω του 75% του κύκλου εργασιών της. Παράλληλα η εταιρία έχει μηδενικό δανεισμό.
Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά του 60% της εταιρίας ανήλθε σε 700 χιλ. Ευρώ, ενώ προβλέπεται και καταβολή EARN OUT BONUS σύμφωνα με τα αποτελέσματα του επιχειρησιακού της σχεδίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ιδρυτής της εταιρίας, κ. Αθανάσιος Τσιλιβής θα κατέχει το υπόλοιπο 40% της ΝΕΤΕΡΑ και θα συνεχίσει να έχει την ευθύνη ανάπτυξης των προϊόντων και εργασιών της εταιρίας.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια των στοχευμένων επιλογών του Ομίλου, με εξαγορές που έγιναν (hoteliga, BookOnLine Now, Hotel availabilities), αλλά και με την ανάπτυξη συνεχώς νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την δημιουργία ενός συνολικού πακέτου, “all in one solution”, που στοχεύει στην οργάνωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε μεγέθους μονάδας του ξενοδοχειακού τομέα.
Επισημαίνεται, ότι η Epsilon Hospitality (η βασική εταιρία του Ομίλου για τον Τουριστικό τομέα, στον συντονισμό της οποίας θα ενταχθεί και η ΝΕΤΕΡΑ αναλαμβάνοντας την ευθύνη ανάπτυξης των πωλήσεων των προϊόντων της στο εξωτερικό) μαζί με τις υπόλοιπες εξειδικευμένες θυγατρικές του Ομίλου, αποτελούν σήμερα τον καταλύτη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων φιλοξενίας και εστίασης στην Ελλάδα παρέχοντας ένα πλήρες portfolio προϊόντων & υπηρεσιών που περιλαμβάνει λύσεις PMS, Channel Manager, Booking Engine, Revenue Management, B2B, Digital Marketing , Payroll & HRM Systems και ERP για ξενοδοχεία.
Οι 360ο λύσεις του Ομίλου παρέχουν πλήρη ευελιξία, cloud τεχνολογία, υποστήριξη 24/7 και εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες στηρίζοντας τα ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα & τις μονάδες εστίασης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας ενώ παράλληλα έχουν ήδη επιλεγεί από τουριστικές μονάδες σε πάνω από 65 χώρες.
Σταθερός στόχος της διοίκησης του Ομίλου είναι να αποτελέσει την κορυφαία επιλογή των ελληνικών επιχειρήσεων στο τομέα του Τουρισμού και παράλληλα να επιταχύνει σταδιακά την δυνατότητα δημιουργίας νέων εμπορικών & στρατηγικών συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.
διαβάστε ακόμα
-
Τεχνητή νοημοσύνη: 2 στους 3 ταξιδιώτες θέλουν να τη δοκιμάσουν – Πιο ικανοποιημένοι από τις διακοπές όσοι τη χρησιμοποιούν 27/09 | 16:54
-
Έρχεται το πρώτο διαστημικό ξενοδοχείο στην ιστορία της ανθρωπότητας – Θα φιλοξενεί 24 άτομα για 4 ημέρες 25/09 | 12:36
-
Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια 21/09 | 15:16
-
5 bot προσπαθούν να οργανώσουν ένα ταξίδι διακοπών στην Ελλάδα και είναι... απογοήτευση 15/09 | 17:08
-
Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές 15/09 | 11:07
-
Google Flights | Νέα χρήση για τις πιο οικονομικές κρατήσεις πτήσεων 29/08 | 12:00
-
Η Travelotopos διασυνδέεται με την Google και διανέμει τον πλούτο των τουριστικών εμπειριών σε όλο τον κόσμο 18/07 | 14:22
-
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να γεύεται και να μυρίζει τα ποτά; 13/07 | 11:10
-
Κι αν η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει τον κόσμο καλύτερο; 16/07 | 21:59
-
Χάκερ επιτέθηκαν στην Booking.com – Προσποιούνταν τους ξενοδόχους και ζητούσαν πληρωμές για δωμάτια 14/07 | 10:59
δημοφιλέστερα
- 1 Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023 27.09.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Τουρισμός | Εθνική Τράπεζα: Στα 21 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2023, +5% έναντι του 2019 οι αφίξεις 04.08.2023 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 3 Γερμανικός τουρισμός 2024: Το 90% θα ταξιδέψει τουλάχιστον το ίδιο με φέτος – Ισχυροποιείται η τάση για διεθνή ταξίδια 27.09.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Ε.Ξ. Μαγνησίας | Η βιωσιμότητα καθίσταται το πρόβλημα του παρόντος και του μέλλοντος 27.09.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 5 Χιλιάδες Βρετανοί χάνουν τις πτήσεις τους μέχρι την Κυριακή - Ακυρώσεις 160 πτήσεων στο Γκάτουικ λόγω έξαρσης COVID 27.09.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Τεχνητή νοημοσύνη: 2 στους 3 ταξιδιώτες θέλουν να τη δοκιμάσουν – Πιο ικανοποιημένοι από τις διακοπές όσοι τη χρησιμοποιούν 27.09.2023 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 7 Balkan Holidays | Τα κατεχόμενα στην Κύπρο νέος προορισμός στην Αγγλία 27.09.2023 | TOUR OPERATORS
- 8 Η Emirates και η SriLankan προχωρούν σε συνεργασία διασύνδεσης 27.09.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Θεσμοθετείται το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού - Συνάντηση της ηγεσίας του τουρισμού με τον κ.Χαρδαλιά 27.09.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 10 Συνάντηση Ράπτη- Πατουλίδου | H στρατηγική τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο 27.09.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ