5 λόγοι που εξηγούν γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται το Digital Marketing το 2020

14 Oct 2020, 11:05 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TornosNews.gr

5 λόγοι που εξηγούν γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται το Digital Marketing το 2020

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Σ’ αυτήν την digital εποχή, περισσότεροι καταναλωτές απευθύνονται στο Διαδίκτυο για έρευνα και αγορά προϊόντων, όντας στην άνεση του σπιτιού τους. Αυτός ο πρόσφατος ρόλος του Διαδικτύου στην καθημερινή μας ζωή έχει προκαλέσει ανησυχία στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καθώς τους ωθεί να διερευνήσουν πώς το digital marketing μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή τους.

Συνήθως όταν μια επιχείρηση ξεκινά, εστιάζει συχνά στο πώς να περάσει την πρώτη ομάδα πελατών της από την πόρτα. Για να το πετύχει αυτό, μπορεί να βασίζεται σε πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, όπως έντυπες διαφημίσεις και φυλλάδια ή ακόμη και πινακίδες στο πεζοδρόμιο. Μπορεί να πιστεύει ότι δεδομένου ότι προσφέρει ένα ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία, είναι μόνο θέμα χρόνου έως ότου οι πελάτες να βρουν το δρόμο τους προς αυτή.

Ενώ αυτή η στρατηγική μπορεί να φέρει κάποια μικρή επιχείρηση, υπάρχει ένας καλύτερος και ευκολότερος τρόπος. Το 2020, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να αγνοούν την τεράστια αγορά δυνητικών πελατών στο διαδίκτυο και χρειάζονται το digital marketing για να αλληλεπιδράσουν με αυτούς. Αλλά τι είναι αυτό που κάνει το digital marketing τόσο ισχυρό σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση; Εδώ είναι οι 4 μεγαλύτεροι λόγοι:

1. Προσέγγιση ατόμων που περνούν μεγάλο κομμάτι του χρόνου τους στο διαδίκτυο

Με την πρόσφατη ανάπτυξη του Διαδικτύου, οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με μια μελέτη του statista.com για το 2020, σχεδόν 4,57 δισεκατομμύρια άνθρωποι ήταν ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου από τον Ιούλιο του 2020, καλύπτοντας το 59% του παγκόσμιου πληθυσμού. Έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής να πραγματοποιεί αναζητήσεις, να ελέγχει τα social media και να αγοράζει προϊόντα στο online. Σύμφωνα με το emarketer, ο μέσος χρήστης των social media θα ξοδεύει 1 ώρα και 22 λεπτά στα social media κάθε μέρα (στις ΗΠΑ). Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι τα social media έχουν πολύ υψηλές δυνατότητες marketing.

2. Μεγαλύτερη στόχευση

Όταν τρέχετε μια διαφήμιση περιοδικού, για παράδειγμα, σίγουρα κάνετε κάποιο βαθμό στόχευσης, καθώς γνωρίζετε τι είδους κοινό διαβάζει αυτό το περιοδικό. Αλλά ποιο ποσοστό των ατόμων που βλέπουν αυτήν τη διαφήμιση είναι στην πραγματικότητα το target audience σας; Σε σύγκριση με το digital marketing, αυτός ο τύπος στόχευσης εξακολουθεί να είναι πολύ γενικός. Το digital marketing μάς δίνει τη δυνατότητα να διαχωρίζουμε τεράστια δημογραφικά στοιχεία και να τα περιορίζουμε σε πολύ στοχευμένες ομάδες, επιτρέποντάς σας να ελέγχετε παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, το επάγγελμα, ένα ή περισσότερα από τα ενδιαφέροντά τους, ακόμη και το επίπεδο εισοδήματός τους. Ένα από τα πιο πλεονεκτήματα αυτού που δεν λαμβάνονται συχνά υπόψη, είναι ότι σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις που σχετίζονται πολύ με αυτα τα συγκεκριμένα target audience και, συνεπώς, να συνδέεστε μαζί τους με τρόπο που δεν μπορεί η γενική διαφήμιση.

3. Συλλογή πιο προηγμένων δεδομένων που βοηθούν στην λήψη καλύτερων αποφάσεων

Τι γνωρίζετε πραγματικά σχετικά με την απόδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης; Μπορείτε να δοκιμάσετε και να προσδιορίσετε την επιτυχία της με πόση επιπλέον δουλειά αποκτήσατε κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου κατά την οποία τρέχει αυτή η διαφήμιση. Αλλά πώς ξέρετε αν αυτή η δουλεια προήλθε από την τηλεοπτική διαφήμιση και όχι από τις άλλες διαφημιστικές σας προσπάθειες; Δεν το ξέρετε. Μπορείτε να προσπαθήσετε να ρωτήσετε κάθε άτομο που έρχεται στο κατάστημα για το τι τους έφερε στην επιχείρησή σας, αλλά αυτό θα ήταν μια πολύ χρονοβόρα προσπάθεια που θα μπορούσε να ενοχλήσει άτομα που επισκέπτονται την επιχείρησή σας.

Με το digital marketing, θα έχετε περισσότερα δεδομένα από ό, τι ξέρετε τι να κάνετε. Για κάθε συγκεκριμένη προσπάθεια marketing θα γνωρίζετε:

  • Πόσα άτομα το έχουν δει
  • Πόσα άτομα έχουν αλληλεπιδράσει με αυτό
  • Πόσο καιρό αλληλεπίδρασαν μαζί του
  • Πόσοι το μοιράστηκαν με άλλους
  • Πόσα άτομα αγόρασαν
  • Και πολύ περισσότερα!

Αυτό θα σας επιτρέψει να λάβετε αποφάσεις για να βελτιστοποιήσετε ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές σας.

4. Δυνατότητα ανταγωνισμού μεγαλύτερων εταιρειών

Ο ανταγωνισμός είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της λειτουργίας μιας επιχείρησης και όχι μόνο αυτό. Συχνά, περιλαμβάνει μεγάλες εταιρείες με πολύ περισσότερους πόρους που έχουν κάνει μεγάλο όνομα, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να προσελκύει αυτόματα τους ανθρώπους να τις εμπιστευτούν. Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρείες δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα έναντι των μικρών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ωστόσο έχουν πολύ μικρότερο πλεονέκτημα όσον αφορά τις offline ενέργειές τους.

Στην πραγματικότητα, με την χρήση του διαδικτύου, έχετε την ευκαιρία να διεκδικήσετε το δικό σας κομμάτι πίτας έναντι μεγάλων εταιρειών, εφόσον η επιχείρησή σας μπορεί να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες χρησιμοποιώντας ίδιες μεθόδους με μια μεγαλύτερη εταιρεία, όπως SEO και διαφήμιση pay-per-click (PPC).

Με το SEO, η Google κατατάσσει τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τη συνάφεια. Μια εταιρεία δεν μπορεί να φτάσει στις top θέσεις των αποτελεσμάτων. Πρέπει να βελτιστοποιήσουν τις σελίδες τους ακριβώς όπως κάθε μικρή επιχείρηση. Όπως και με το PPC, η Google κατατάσσει διαφημίσεις με βάση τη συνάφεια. Ακόμα κι αν μια μεγάλη επιχείρηση bidάρει στο διπλάσιο για το ίδιο keyword, δεν έχει σημασία, καθώς δεν της εγγυάται κανείς ότι θα βρεθεί στην πρώτη θέση. Καμία εταιρεία δεν είναι σε θέση να αγοράσει μια top-ranking διαφήμιση επειδή, η κατάταξη βασίζεται στη συνάφεια της διαφήμισης..

Αυτό δημιουργεί την ευκαιρία για τις μικρότερες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες. Εάν δημιουργήσετε περιεχόμενο που έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τα επιλεγμένα keywords των ανταγωνιστών σας, κανένα χρηματικό ποσό δεν θα τους επιτρέψει να σας ξεπεράσουν.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα