Συνεργασίες της TOPOSOPHY με σημαντικούς διεθνείς τουριστικούς φορείς
13 Dec 2019, 18:10 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Με την έναρξη τριών νέων έργων και την ανανέωση τριών υφιστάμενων συνεργασιών επεκτείνεται το διεθνές χαρτοφυλάκιο της TOPOSOPHY.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (European Travel Commission) σε σχέση με την πρώτη μελέτη για τις τάσεις που χαρακτηρίζουν τη ταξιδιωτική συμπεριφορά της Generation Z, ήτοι της δημογραφικής ομάδας που διαδέχεται τους Millennials. Η μελέτη αφορά το σύνολο της Ευρώπης και ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης είναι ως τον Φεβρουάριο του 2020. Η εκπόνηση θα βασιστεί σε πρωτογενή έρευνα με online ερωτηματολόγια από ένα δείγμα 2.800 ατόμων σε τέσσερις αγορές (Γερμανία, Κίνα, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο).
Εξειδικεύεται παράλληλα η παρουσία της TOPOSOPHY στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου έχει υλοποιήσει 6 έργα σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο στη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών. Στο επίκεντρο επί του παρόντος βρίσκεται η πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο. Μετά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της προηγούμενης στρατηγικής για λογαριασμό του Edinburgh Tourism Action Group, η TOPOSOPHY καταθέτει τον Δεκέμβριο τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη του προορισμού έως το 2030. Επιπλέον, ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο από την TOPOSOPHY ένα συνολικό σχέδιο αναδιάρθρωσης του Marketing Edinburgh, με σκοπό τη μετεξέλιξη του σε στρατηγική σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με αντικείμενο την ευρύτερη διαχείριση της οικονομίας των επισκεπτών (Edinburgh & Partners).
Στο ίδιο πλαίσιο, αλλά στην Ολλανδία αυτήν τη φορά, εντάσσεται και η συνεργασία με το Knowledge Network Destination Netherlands. Η TOPOSOPHY προσέφερε τεχνογνωσία κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης μεταξύ των μελών του δικτύου και συντόνισε τον σχεδιασμό του οράματος για την εξέλιξη των οργανισμών διαχείρισης προορισμών στην Ολλανδία κατά την επόμενη πενταετία. Η εν λόγω στρατηγική δημοσιεύτηκε τον Μάϊο του 2019. Τον ίδιο μήνα η TOPOSOPHY εντάχθηκε στη διεθνή ομάδα συμβούλων του Rotterdam Partners, του αρμόδιου οργανισμού για θέματα οικονομικής ανάπτυξης στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ολλανδίας. Έκτοτε η TOPOPHY συμμετέχει σε ενημερώσεις και συναντήσεις εργασίας, συνεισφέροντας στην αξιολόγηση των υφιστάμενων προϊόντων και βιωματικών εμπειριών του προορισμού και προσφέροντας τεχνογνωσία για πρακτικές που θα επεκτείνουν τα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες.
Σε ότι αφορά άλλες διαχρονικές συνεργασίες, η στρατηγική συνεργασία της TOPOSOPHY με το European Cities Marketing κατά την τελευταία τετραετία, εστιάζει φέτος στην ενημέρωση και κατάρτιση των μελών του δικτύου (DMOs) μέσα από την διοργάνωση workshops, τη σύνταξη white papers και την παραγωγή και επιμέλεια ενημερωτικών videos για επίκαιρα θέματα του τουρισμού πόλεων. Τα 4 videos που έχουν ήδη δημοσιευθεί αφορούν:
- Τα χαρακτηριστικά της ραγδαίας ανάπτυξης των τελευταίων ετών
- Την πλειάδα των αναγνωριζόμενων τύπων επισκεπτών,
- Τις προοπτικές βελτίωσης που προκύπτουν στις πόλεις από την ανάπτυξη της οικονομίας των επισκεπτών
- Τη χρήση δεικτών που αναδεικνύουν ποικίλες πτυχές της ανάπτυξης των πόλεων και την επίδραση τους για τις τοπικές κοινωνίες, τους προορισμούς και το φυσικό περιβάλλον..
Τέλος, πρόσφατα οριστικοποιήθηκε η συνέχιση της συνεργασίας με τη Συνομοσπονδία των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχίας, Εστίασης και Αναψυχής των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (HOTREC) και το 2020, για 5ο συναπτό έτος. Η συνεργασία επικεντρώνεται στη συνεχή παρακολούθηση των νέων τάσεων σε σχέση με τη συνεργατική οικονομία, τον τουριστικό τομέα και το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη και την Β. Αμερική. Η ενημέρωση των οργανισμών-μελών της HOTREC για αυτά τα θέματα λαμβάνει χώρα σε τακτική βάση μέσα από ένα πλήθος δραστηριοτήτων (εκπόνηση bulletins, επιμέλεια και υλοποίηση workshops, επιμέλεια και υλοποίηση webinars, κ.λπ.).
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η έναρξη συνεργασίας της TOPOSOPHY με τη ReformBnB, την κοινή πρωτοβουλία των ξενοδοχειακών ομοσπονδιών της Ευρώπης, της Νοτίου Αμερικής, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, με αντικείμενο τις προκλήσεις σε σχέση με τις επιπτώσεις και το κανονιστικό πλαίσιο των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Στο πρόσφατο συνέδριο της ReformBnB στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής (4-5 Νοεμβρίου) συμμετείχαν ηγετικοί φορείς και εταιρείες του ξενοδοχειακού κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο με κεντρικό ομιλητή τον CEO της TOPOSOPHY, κ. Μανόλη Ψαρρό.
Τέλος, η TOPOSOPHY ανέλαβε τον Δεκέμβριο του 2019 την πλέον σημαντική φάση κατά την εκπόνηση της νέας εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό στη Σκωτία, υπό την εποπτεία του Scottish Enterprise. Έως τα τέλη Μαρτίου 2020 η TOPOSOPHY θα καταρτίσει το σχέδιο δράσεων που θα δώσει ώθηση για την υλοποίηση της στρατηγικής έως το 2030. Παράλληλα θα παράσχει αναλυτικές συστάσεις σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου κατά τον πρώτο χρόνο, καθώς και σε σχέση με την παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την υλοποίηση της στρατηγικής σε βάθος χρόνου.
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 7 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ