Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;
19 Feb 2019, 12:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η ψηφιοποίηση στις βιομηχανίες των αερομεταφορών, των ταξιδίων και του τουρισμού αναμένεται να δημιουργήσει αξία 305 δισ. δολαρίων λόγω αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025, σύμφωνα με το World Economic Forum, καθιστώντας αναγκαία τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή των τεχνολογικών καινοτομιών.
Ωστόσο, η κατασκευή μιας ισχυρής πλατφόρμας για τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση αποδεικνύεται δύσκολη διαδικασία για τα ταξιδιωτικά brand. Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση των EyeforTravel και Datumize, με τίτλο «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics».
Σε μεγάλη έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών (καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρα, αερομεταφορές και τουρ οπερέιτορ) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η ψηφιακή μετάβαση (34,4%). Ακολουθεί η ευθυγράμμιση με την τεχνολογία (30,5%) και οι πολυετείς ανησυχίες για τα σιλό δεδομένων και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για τη δημιουργία ενός ψηφιακού brand συμβατού με τον 21ο αιώνα.
Σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συναντά δυσκολίες κατά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που έχουν ως στόχο το κτίσιμο ισχυρών ψηφιακών brand, δήλωσε ο επικεφαλής ερευνών της EyeforTravel, Alex Hadwick.
Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό κλάδο, κάτι που συμφωνεί με τα αποτελέσματα της έρευνας, ότι η πιο σημαντική τάση για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτή τη στιγμή είναι το GDPR και η ασφάλεια στο διαδίκτυο, και έπονται τα μεγάλα δεδομένα (big data) και τα στατιστικά στοιχεία (analytics). Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες υπεραξίας, αλλά τα brand χρειάζεται να αποκτήσουν τα βασικά τους θεμέλια στην αρχή, υιοθετώντας τα ρυθμιστικά πλαίσια, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσβάσιμες βάσεις δεδομένων και υπολογίζοντας τα σωστά στατιστικά στοιχεία, τόνισε ο κ. Hadwick.
Η έρευνα έδειξε ότι τα brand μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud και δίνουν έμφαση στο να αποκομίσουν μια εικόνα της συνολικής ζήτησης. Αυτή την προσέγγιση υιοθετεί ο όμιλος IHG. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων, Jeff Garber, καθώς εισέρχονται περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων, ο όμιλος μπορεί να κατανοήσει πραγματικά το μοντέλο επιλογής. Το επόμενο βήμα, είπε, είναι να αποκτήσει γνώση για το τι δεν αγοράζουν οι ταξιδιώτες, ώστε να μειωθεί ο όγκος πληροφοριών που τους παρουσιάζεται.
Τα στατιστικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση, υπόσχονται αλλαγή βηματισμού στις δυνατότητες των ταξιδιωτών brand, ξεκλειδώνοντας τεράστιο όγκο πληροφοριών που θα τους επιτρέψουν να στοχεύουν καλύτερα τους καταναλωτές, να παράγουν καλύτερα προϊόντα και να προσαρμόζονται ταχύτερα στις αλλαγές.
διαβάστε ακόμα
-
Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως 28/06 | 14:16
-
Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!) 20/06 | 13:50
-
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I. 29/04 | 12:19
-
Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
-
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
-
Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
-
Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
-
Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
-
Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
-
Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
δημοφιλέστερα
- 1 Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία 24.07.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 26.07.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι 26.07.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR 26.07.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης 26.07.2024 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 6 Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού 26.07.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ