Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;
19 Feb 2019, 12:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η ψηφιοποίηση στις βιομηχανίες των αερομεταφορών, των ταξιδίων και του τουρισμού αναμένεται να δημιουργήσει αξία 305 δισ. δολαρίων λόγω αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025, σύμφωνα με το World Economic Forum, καθιστώντας αναγκαία τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή των τεχνολογικών καινοτομιών.
Ωστόσο, η κατασκευή μιας ισχυρής πλατφόρμας για τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση αποδεικνύεται δύσκολη διαδικασία για τα ταξιδιωτικά brand. Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση των EyeforTravel και Datumize, με τίτλο «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics».
Σε μεγάλη έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών (καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρα, αερομεταφορές και τουρ οπερέιτορ) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η ψηφιακή μετάβαση (34,4%). Ακολουθεί η ευθυγράμμιση με την τεχνολογία (30,5%) και οι πολυετείς ανησυχίες για τα σιλό δεδομένων και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για τη δημιουργία ενός ψηφιακού brand συμβατού με τον 21ο αιώνα.
Σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συναντά δυσκολίες κατά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που έχουν ως στόχο το κτίσιμο ισχυρών ψηφιακών brand, δήλωσε ο επικεφαλής ερευνών της EyeforTravel, Alex Hadwick.
Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό κλάδο, κάτι που συμφωνεί με τα αποτελέσματα της έρευνας, ότι η πιο σημαντική τάση για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτή τη στιγμή είναι το GDPR και η ασφάλεια στο διαδίκτυο, και έπονται τα μεγάλα δεδομένα (big data) και τα στατιστικά στοιχεία (analytics). Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες υπεραξίας, αλλά τα brand χρειάζεται να αποκτήσουν τα βασικά τους θεμέλια στην αρχή, υιοθετώντας τα ρυθμιστικά πλαίσια, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσβάσιμες βάσεις δεδομένων και υπολογίζοντας τα σωστά στατιστικά στοιχεία, τόνισε ο κ. Hadwick.
Η έρευνα έδειξε ότι τα brand μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud και δίνουν έμφαση στο να αποκομίσουν μια εικόνα της συνολικής ζήτησης. Αυτή την προσέγγιση υιοθετεί ο όμιλος IHG. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων, Jeff Garber, καθώς εισέρχονται περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων, ο όμιλος μπορεί να κατανοήσει πραγματικά το μοντέλο επιλογής. Το επόμενο βήμα, είπε, είναι να αποκτήσει γνώση για το τι δεν αγοράζουν οι ταξιδιώτες, ώστε να μειωθεί ο όγκος πληροφοριών που τους παρουσιάζεται.
Τα στατιστικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση, υπόσχονται αλλαγή βηματισμού στις δυνατότητες των ταξιδιωτών brand, ξεκλειδώνοντας τεράστιο όγκο πληροφοριών που θα τους επιτρέψουν να στοχεύουν καλύτερα τους καταναλωτές, να παράγουν καλύτερα προϊόντα και να προσαρμόζονται ταχύτερα στις αλλαγές.
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης 29/03 | 10:31
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
δημοφιλέστερα
- 1 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 4 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 6 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ