Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;
19 Feb 2019, 12:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η ψηφιοποίηση στις βιομηχανίες των αερομεταφορών, των ταξιδίων και του τουρισμού αναμένεται να δημιουργήσει αξία 305 δισ. δολαρίων λόγω αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025, σύμφωνα με το World Economic Forum, καθιστώντας αναγκαία τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή των τεχνολογικών καινοτομιών.
Ωστόσο, η κατασκευή μιας ισχυρής πλατφόρμας για τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση αποδεικνύεται δύσκολη διαδικασία για τα ταξιδιωτικά brand. Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση των EyeforTravel και Datumize, με τίτλο «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics».
Σε μεγάλη έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών (καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρα, αερομεταφορές και τουρ οπερέιτορ) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η ψηφιακή μετάβαση (34,4%). Ακολουθεί η ευθυγράμμιση με την τεχνολογία (30,5%) και οι πολυετείς ανησυχίες για τα σιλό δεδομένων και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για τη δημιουργία ενός ψηφιακού brand συμβατού με τον 21ο αιώνα.
Σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συναντά δυσκολίες κατά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που έχουν ως στόχο το κτίσιμο ισχυρών ψηφιακών brand, δήλωσε ο επικεφαλής ερευνών της EyeforTravel, Alex Hadwick.
Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό κλάδο, κάτι που συμφωνεί με τα αποτελέσματα της έρευνας, ότι η πιο σημαντική τάση για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτή τη στιγμή είναι το GDPR και η ασφάλεια στο διαδίκτυο, και έπονται τα μεγάλα δεδομένα (big data) και τα στατιστικά στοιχεία (analytics). Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες υπεραξίας, αλλά τα brand χρειάζεται να αποκτήσουν τα βασικά τους θεμέλια στην αρχή, υιοθετώντας τα ρυθμιστικά πλαίσια, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσβάσιμες βάσεις δεδομένων και υπολογίζοντας τα σωστά στατιστικά στοιχεία, τόνισε ο κ. Hadwick.
Η έρευνα έδειξε ότι τα brand μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud και δίνουν έμφαση στο να αποκομίσουν μια εικόνα της συνολικής ζήτησης. Αυτή την προσέγγιση υιοθετεί ο όμιλος IHG. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων, Jeff Garber, καθώς εισέρχονται περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων, ο όμιλος μπορεί να κατανοήσει πραγματικά το μοντέλο επιλογής. Το επόμενο βήμα, είπε, είναι να αποκτήσει γνώση για το τι δεν αγοράζουν οι ταξιδιώτες, ώστε να μειωθεί ο όγκος πληροφοριών που τους παρουσιάζεται.
Τα στατιστικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση, υπόσχονται αλλαγή βηματισμού στις δυνατότητες των ταξιδιωτών brand, ξεκλειδώνοντας τεράστιο όγκο πληροφοριών που θα τους επιτρέψουν να στοχεύουν καλύτερα τους καταναλωτές, να παράγουν καλύτερα προϊόντα και να προσαρμόζονται ταχύτερα στις αλλαγές.
διαβάστε ακόμα
-
Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet! 01/02 | 09:50
-
Microsoft: Έπεσε το Teams και το Outlook - Πρόβλημα για χιλιάδες χρήστες 25/01 | 11:25
-
Το Viber γίνεται υπερ-εφαρμογή: Νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα- Τι αλλάζει 24/01 | 16:32
-
Back to Vintage: Η Sony βγάζει ξανά Walkman μετά από δεκαετίες, αλλά δεν θα είναι όπως το ξέρουμε 18/01 | 11:30
-
Τεχνολογικές λύσεις Globalsat: εκσυγχρονίζοντας και ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων 17/01 | 09:10
-
Στην εποχή του metaverse 13/01 | 15:45
-
Λευτέρης Τσουκαλάς στον ΣΚΑΪ: Η Ελλάδα μπορεί ως το 2050 να είναι στις 20 πλουσιότερες οικονομίες 02/01 | 10:27
-
SAS: 10 προβλέψεις για το 2023 | Analytics για όλους- Η Τεχνητή Νοημοσύνη πιο κοντά στους ανθρώπους 21/12 | 14:31
-
«Καμπανάκι» από την Meta: Υπάρχουν ακόμη λογισμικά που υποκλέπτουν πληροφορίες σε Facebook και Instagram 15/12 | 21:19
-
Το OCG360 υποδέχεται τη Νέα ψηφιακή εποχή με ανανεωμένο Website και Νέα Εταιρική Ταυτότητα 15/12 | 09:50
δημοφιλέστερα
- 1 Πώς ταξιδεύουν οι τουρίστες από τη Λατινική Αμερική 13.07.2018 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Ξενοδοχεία: Έτσι θα είναι το δωμάτιο του μέλλοντος 13.03.2018 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Πτώχευσε η νορβηγική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Flyr - είχε πτήσεις και προς Ελλάδα 01.02.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Η "Γαλάζια Λίμνη" της Χαλκιδικής | Δρένια ή Γαϊδουρονήσια 10.08.2019 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 5 Apollo: Εάν οι πωλήσεις συνεχιστούν με αυτούς τους ρυθμούς, η Ελλάδα θα βγει sold out πριν το καλοκαίρι! 31.01.2023 | TOUR OPERATORS
- 6 Ελλάδα - Αλβανία: Κοινές δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος τους 01.02.2023 | ΕΟΤ
- 7 Συνεργασία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου με την Εurobank 30.01.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Νέα 3ετής συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας AEGEAN και TUI France για πτήσεις από το αεροδρόμιο της Λιλ 01.02.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Γερμανικοί φόβοι για πόλεμο και εκτός Ουκρανίας - το 34% φοβάται εισβολή της Ρωσίας στη Γερμανία 01.02.2023 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- 10 WTTC | Επέστρεψε ο τουρισμός πόλεων - Το top 10 των πιο ισχυρών πόλεων το 2022 και η πρόβλεψη για το 2032 24.01.2023 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ