Περισσότερες λειτουργίες της Google στα ταξίδια
11 Jan 2019, 12:35 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
H Google ανακοίνωσε την αναβάθμιση της υπηρεσίας Google Assistant για συσκευές Android και iPhone, η οποία θα διεκολύνει ορισμένα τμήματα των ταξιδίων.
Από το 2016 το Google Assistant βοηθούσε στη φωνητική αναζήτηση ταξιδιού. Όμως με την προσθήκη νέων λειτουργιών, οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν τις ακόλουθες νέες χρήσεις...
-Τσεκ-ιν σε πτήση και εμφάνιση κάρτας επιβίβασης
Το Google Assistant προσφέρει ήδη αναζήτηση πτήσεων, τιμών και εντοπισμό κατάστασης της πτήσης. Το νέο στοιχείο είναι οτι εάν πετάτε με τη United σε πτήση εσωτερικού, πλέον θα μπορείτε να κάνετε τσεκ ιν και να δείτε την κάρτα επιβίβασης στο κινητό χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσετε τον αριθμό επιβεβαίωσης. Η Google σχεδιάζει να επεκτείνει τη λειτουργία αυτή σε περισσότερους αερομεταφορείς.
-Κράτηση δωματίου σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο και ημερομηνία
Εάν θέλετε να μείνετε σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο, ρωτήστε τον Assistant για να εντοπίσει διαθεσιμότητα δωματίου και τιμές και στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε κράτηση.
-Απάντηση σε άτομα ότι θα αργήσετε
Αν χρησιμοποιείτε Google Maps ενώ οδηγείτε ή ταξιδεύετε, πλέον θα μπορείτε να ζητάτε από τον Assistant να κοινοποιεί την τοποθεσία σας σε φίλους και οικογένεια, να απαντά σε γραπτά μηνύματα, να παίζει μουσική, να κάνει αναζήτηση τοποθεσιών κατά τη διάρκεια του ταξιδίου ή να προσθέτει μια νέα στάση στο δρομολόγιο.
-Μεταφραστής ξένων γλωσσών
Το νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Interpreter Mode θα εμφανιστεί τις επόμενες εβδομάδες στις έξυπνες οθόνες και μέσω του Google Home, και θα μπορείτε να ζητάτε από τον Assistant να το ενεργοποιεί και να μεταφράζει σε 27 διαφορετικές γλώσσες σε πραγματικό χρόνο.
διαβάστε ακόμα
-
Bill Gates: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η σημαντικότερη τεχνολογική πρόοδος εδώ και δεκαετίες 22/03 | 10:51
-
«Επεσε» το ChatGPT 20/03 | 12:14
-
Πώς επηρεάζει η Google τη διαδικτυακή «ορατότητα» των ταξιδιωτικών brands 08/03 | 08:44
-
ITB '23 | Nέες τεχνολογίες και τουρισμός 09/03 | 08:31
-
Η Epsilon Hospitality συμμετέχει στην έκθεση ITB 2023 | Λύσεις αιχμής για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης 06/03 | 17:01
-
Τουρισμός | Πώς οι ψηφιακές εφαρμογές αναβαθμίζουν τις τουριστικές υπηρεσίες κρατών και επιχειρήσεων 01/03 | 09:40
-
Επικίνδυνη η δημοφιλής εφαρμογή TikTok; 01/03 | 12:36
-
Το ChatGPT ταράζει τα νερά της σύγχρονης διδασκαλίας 25/02 | 15:02
-
Η Panadvert αναγνωρίζεται ως Google Premier Partner για 8η συνεχή χρονιά 23/02 | 09:13
-
Η πρωτοποριακή πλατφόρμα All-In-One προκαλεί τους Έλληνες ξενοδόχους 20/02 | 12:05
δημοφιλέστερα
- 1 TUI: Βραβεία Green IT σε Amazon, Deutsche Telekom και QA Ltd. 23.03.2023 | TOUR OPERATORS
- 2 E.E. | Ενεργειακή αναβάθμιση με κόστος για τους ιδιοκτήτες 23.03.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Το πολυτελές brand Paradisus by Meliá ήρθε στην Ευρώπη – Στα Κανάρια το πρώτο ξενοδοχείο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Αλεξανδρούπολη 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 EΟΤ | 1 στους 3 Πολωνούς που θα έρθει το 2023 στην Ελλάδα έχει κάνει ήδη κράτηση 23.03.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό 23.03.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 8 Στα Aria Hotels το Villa Pueblo στο Ναύπλιο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 10 χρόνια Marketing Greece με... χιουμοριστική ματιά 23.03.2023 | ΣΕΤΕ
- 10 ΥΠΑ: Ξεπέρασε τα επίπεδα 2019 η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2023 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ