Ισπανικός τουρισμός | Πιο δημοφιλή τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία από αυτά των αλυσίδων - τα συν και τα πλην
14 Feb 2024, 10:19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
TornosNews.gr
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι πιο δημοφιλή από τα ξενοδοχεία, που ανήκουν σε αλυσίδες, στην Ισπανία, σύμφωνα με έρευνα. Ο βασικός λόγος είναι ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένη περιποίηση και μια μοναδική εμπειρία που αντικατοπτρίζει την ταυτότητα του τόπου, σε αντίθεση με τις πιο τυποποιημένες προσφορές των ξενοδοχείων των αλυσίδων.
Το συμπέρασμα αυτό ανέδειξε έρευνα, που διενήργησε η συμμαχία ανεξάρτητων ξενοδοχείων στην Ισπανία. Ειδικότερα, η Keytel και η Brainstrust Consulting Services δημιούργησαν το «Παρατηρητήριο Ανεξάρτητης Φιλοξενίας στην Ισπανία» για να αποκτήσουν μια εικόνα για την τρέχουσα κατάσταση των ανεξάρτητων ξενοδοχείων στην Ισπανία σε σύγκριση με τις ξενοδοχειακές αλυσίδες. Στόχος είναι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά των ανεξάρτητων ξενοδοχείων.
Η μελέτη ανέλυσε τις αξιολογήσεις πελατών στο Booking.com για ξενοδοχεία 3, 4 και 5 αστέρων, τόσο ανεξάρτητων όσο και αλυσίδων, που βρίσκονται σε αστικές και παραθεριστικές περιοχές της Ισπανίας. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με εμπειρογνώμονες του κλάδου για την επικύρωση και την ενίσχυση των συμπερασμάτων της μελέτης.
Πέραν της διαπίστωσης, που προαναφέρθηκε, η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης ότι οι τιμές σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία τείνουν να είναι χαμηλότερες από αυτές των αλυσίδων. Αν και αυτό μπορεί αρχικά να θεωρηθεί ως όφελος για τους πελάτες, για τα ίδια τα ξενοδοχεία μπορεί να θεωρηθεί μειονέκτημα όσον αφορά τη διαχείριση των πωλήσεων. Η μελέτη διαπιστώνει ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία υστερούν στη στρατηγική τιμολόγησης και στη διαχείριση εσόδων, σημειώνοντας:
- Η στρατηγική τιμολόγησης του ξενοδοχείου πρέπει να προσαρμόζεται σύμφωνα με την εμπειρία του καταναλωτή χωρίς να υποτιμάται η αξία της υπηρεσίας ή να χρεώνονται υπερβολικά υψηλές τιμές.
- Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία στην Ισπανία συχνά αποτυγχάνουν να βελτιστοποιήσουν τις πολιτικές διαχείρισης εσόδων τους, κάτι που το επιτυγχάνουν καλύτερα οι ξενοδοχειακές αλυσίδες. Αυτό επιτρέπει στις αλυσίδες να ορίζουν τις τιμές τους σύμφωνα με την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Οι αξιολογήσεις των πελατών, πάντως, είναι πολύ θετικές για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, με τους συγγραφείς της μελέτης να υπογραμμίζουν τη σημασία της παροχής εξατομικευμένων υπηρεσιών και την προσοχή στη λεπτομέρεια ως βασικούς παράγοντες για μια θετική εμπειρία πελάτη. Ωστόσο, ορισμένοι επισκέπτες εκλαμβάνουν ορισμένες αδυναμίες ως έλλειψη επαγγελματισμού ή ακόμα και την απροσεξία ως αρνητικό σημείο.
διαβάστε ακόμα
-
Το NJV Athens Plaza ολοκλήρωσε την ανακαίνισή του 24/03 | 09:57
-
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki 24/03 | 09:54
-
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων 22/03 | 07:10
-
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin 21/03 | 16:46
-
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον 20/03 | 19:43
-
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη 20/03 | 19:11
-
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες 19/03 | 14:00
-
Soft opening φέτος για το Four Seasons Resort Mykonos 19/03 | 07:05
-
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας 20/03 | 11:00
-
Κλειδιά Michelin σe 68 ελληνικά ξενοδοχεία 18/03 | 15:05
δημοφιλέστερα
- 1 Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας 24.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Το NJV Athens Plaza ολοκλήρωσε την ανακαίνισή του 24.03.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου) 24.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 24.03.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025 24.03.2025 | ΚΟΣΜΟΣ