Ξενοδοχεία | Στρατηγική συμφωνία InterContinental και Iberostar στα ξενοδοχεία all-inclusive

22 Nov 2022, 08:33 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Ξενοδοχεία | Στρατηγική συμφωνία InterContinental και Iberostar στα ξενοδοχεία all-inclusive

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Σε μία μακροχρόνια συνεργασία για τα θέρετρα και τα ξενοδοχεία all-inclusive εισέρχονται οι InterContinental Hotels Group και η Iberostar Hotels & Resorts.

Ειδικότερα, μέσω της στρατηγικής συμμαχίας, ο όμιλος Iberostar θα διατηρήσει το 100% της ιδιοκτησίας του, ήτοι την αυτονομία και τις αξίες του, ενώ παράλληλα στο σύστημα του ομίλου IHG θα προστεθούν έως 70 ξενοδοχεία, δηλαδή 24,3 χιλ. δωμάτια, με το brand Iberostar Beachfront Resorts, το οποίο θα αποτελέσει το 18ο brand για τον IHG. Η εν λόγω κίνηση, θα ενισχύσει το παγκόσμιο μέγεθος συστήματος του IHG έως και 3%.

Τα πρώτα ξενοδοχεία θα ενταχθούν στο σύστημα IHG τον ερχόμενο Δεκέμβριο και βρίσκονται σε τοποθεσίες όπως το Μεξικό, η Δομινικανή Δημοκρατία, η Τζαμάικα, η Βραζιλία και τα Κανάρια Νησιά. Το 2023 και το 2024, αναμένεται να ενταχθούν στο σύστημα περαιτέρω ξενοδοχεία στην Ισπανία και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς στη Νότια Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική.

Σημειώνεται ότι ο IHG διαθέτει λιγότερα από 20 ξενοδοχεία τύπου resort στις χώρες όπου βρίσκονται τα ακίνητα του Iberostar Beachfront Resorts. Ως εκ τούτου, η συμφωνία αυξάνει και διευρύνει σημαντικά το αποτύπωμα θέρετρου της IHG.

Περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων Iberostar θα αποκτήσει πρόσβαση στην επιχειρηματική πλατφόρμα του IHG, συμπεριλαμβανομένων των καναλιών διανομής και του προγράμματος επιβράβευσης IHG One Rewards, με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη. Ο IHG με τη σειρά του θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα των σημερινών brands με ένα νέο σύνολο ταξιδιωτών για περισσότερους προορισμούς θερέτρων και επιλογών all-inclusive διαμονής.

Σε ένα μεγάλο και υψηλής ανάπτυξης τμήμα της αγοράς, η ζήτηση για θέρετρα και διαμονές all-inclusive έχει ενισχυθεί, κυρίως από την έντονη επιθυμία των ταξιδιωτών για εμπειρίες υψηλής ποιότητας και διακοπές χωρίς άγχος, ιδιαίτερα μετά την πανδημία. Επίσης, τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί και το εύρος των επιλογών σε θέρετρα, με πολυτελείς προορισμούς που δημιουργούν περισσότερες εμπειρίες ευεξίας και βιωσιμότητας, προσαρμοζόμενοι στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των επισκεπτών.

Τέλος, το brand Iberostar Beachfront Resorts θα συμπεριληφθεί σε μια νέα κατηγορία Exclusive Partners στο χαρτοφυλάκιο του IHG, μαζί με τις κατηγορίες Suites, Essentials, Premium και Luxury & Lifestyle.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα