Το υγειονομικό πρωτόκολλο του Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa

30 Jun 2020, 16:47 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Το υγειονομικό πρωτόκολλο του Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το υγειονομικό πρωτόκολλο για την προστασία των επισκεπτών και του προσωπικού για την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας έκθεσης στον κορωνοϊό που θα ακολουθήσει εν όψει της έναρξης της σεζόν που ξεκινάει από αύριο, 1η Ιουλίου, παρουσιάζει το Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa στην Κω.

Το πρωτόκολλο βασίζεται στις οδηγίες των υγειονομικών αρχών και της κυβέρνησης.  

Δείτε μερικές από τις αρχές του...

Γενικά

-Έχει ορισθεί ως υπεύθυνος o Quality Manager για την εφαρμογή και τήρηση του υγειονομικού πρωτόκολλου, την οργάνωση ομάδας διαχείρισης κρίσης, καθώς επίσης των ειδικών ομάδων καθαρισμού εξυπηρέτησης και σίτισης, για το ενδεχόμενο ύπαρξης υπόπτου κρούσματος.

-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες καθαρισμού και απολύμανσης με συγκεκριμένο πρόγραμμα εφαρμογής ανά χώρο και υπηρεσία του ξενοδοχείου μας και απολυμαντικά πιστοποιημένα για την αντιμετώπιση του κορωνοιού σε συνεργασία με διεθνείς εταιρίες.

-Προσδιορισμός των επιφανειών υψηλής αφής ανά χώρο και εφαρμογή εξτρά απολυμάνσεων στη διάρκεια της ημέρας. Στόχος μας, η εξασφάλιση αποτελεσματικής πρόληψης και αντιμετώπιση της ασθένειας COVID 19 με προστασία της Υγείας των πελατών μας και του προσωπικού μας με την όσο δυνατόν μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

-Όλοι οι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι και δωμάτια αερίζονται καθημερινά.

-Συνεργασία με διαπιστευμένο εργαστήριο για λεπτομερείς φυσικοχημικές και μικροβιολογικές αναλύσεις σε τρόφιμα, νερό, πισίνες, θάλασσα, βιολογικό σταθμό, λεγιονέλλα και απολύμανση επιφανειών εσωτερικών χώρων. Δειγματοληψία σε κρίσιμα σημεία (πόμολα, κουπαστές σκάλας, κουμπιά ανελκυστήρα, επιφάνειες, κλπ.) για την επαλήθευση του προγράμματος καθαρισμού που ακολουθείται.

-Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες σε κάθε εγκατάσταση με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας. Σε όλες τις εγκαταστάσεις που προβλέπεται από το πρωτόκολλο έχουν προστεθεί επιδαπέδιες σημάνσεις για την τήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5μ.

-Οποιεσδήποτε εξελίξεις και νέα δεδομένα, παρακολουθούνται και προσαρμόζεται ανάλογα το Πρωτόκολλο λειτουργίας του ξενοδοχείου.

-Γιατρός για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Προσωπικό

-Εκπαιδευμένο προσωπικό σε όλα τα τμήματα, σε ότι αφορά την ατομική τους υγιεινή, την τήρηση μέτρων πρόληψης και αποφυγής πιθανής μετάδοσης κωρονοϊού όπως και των αντίστοιχων κανόνων για το τμήμα τους βάσει του Εθνικού Υγειονομικού Πρωτόκολλου και των οδηγιών των WHO, ECDC, CDC.

-Υποχρεωτική χρήση μέσων ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες, ποδιά μιας χρήσης) από το προσωπικό και διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5μ.

Υποδοχή

-Είσοδος με αυτόματη λειτουργία για ανέπαφη πρόσβαση στο χώρο της Υποδοχής. Παροχή αντισηπτικού για τα χέρια, υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο & έλεγχος από το προσωπικό για τη χρήση του.

-Διαμόρφωση του χώρου της Υποδοχής με επιδαπέδιες σημάνσεις για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη και τη διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης των 1,5 μ.

-Ηλεκτρονικά μέσα για τη γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη στο check-in τα οποία απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

-Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plexiglass μεταξύ υπαλλήλων και εξυπηρετούμενων πελατών.

-Ο ειδικός ιατρικός εξοπλισμός για την περίπτωση εμφάνισης κάποιου κρούσματος είναι διαθέσιμος στον χώρο της υποδοχής.

-Απολύμανση αποσκευών επισκέπτη με ατμοκαθαριστή ή με κατάλληλο πιστοποιημένο απολυμαντικό spray.

-Η κάρτα εισόδου δωματίου, απολυμαίνεται και παραδίδεται σε ατομικό φάκελο μαζί με χρήσιμες πληροφορίες για το ξενοδοχείο μας και την COVID 19.

-Γρήγορο check-in για τις ευπαθείς ομάδες.

-Σε περίπτωση χρήσης του ανελκυστήρα είναι υποχρεωτική η μάσκα και η χωρητικότητα είναι 1 άτομο και 2 άτομα (εφόσον είναι ίδια οικογένεια).

Καθαρισμός δωματίων

-Ο ήδη υψηλού επιπέδου καθαρισμός μετά την αναχώρηση του πελάτη, εμπλουτίζεται με λεπτομερή καθαρισμό και επιπρόσθετη απολύμανση όλων των επιφανειών και των πιο συχνά αγγιζόμενων σημείων του δωματίου όπως κουρτίνες, υφάσματα, έπιπλα, φωτιστικά, διακόπτες, κρεμάστρες, λαβές καρεκλών.

-Χρήση ατμοκαθαριστή στην καθαριότητα του δωματίου μετά την αναχώρηση του πελάτη.

-Το κάθε δωμάτιο καθαρίζεται με χωριστό σετ πανιών και σφουγγαριών, τα οποία μεταφέρονται σε χωριστούς σάκους για πλύσιμο σε πλυντήριο και σε θερμοκρασία πάνω από 60ο C μετά από κάθε χρήση τους.

-Συγκεκριμένοι κανόνες διαχείρισης απορριμμάτων, βρώμικου ιματισμού, ανακυκλώσιμων, όπως και καθαρού ιματισμού, προετοιμασίας του δωματίου, μεταφοράς και διαχείριση στο χώρο του πλυντηρίου ώστε να εξασφαλίζεται η αποφυγή διασταυρούμενης πιθανής επιμόλυνσης και προστασία του προσωπικού και πελατών.

-Περιορισμός συχνότητας καθαρισμού δωματίων και επιπρόσθετος καθαρισμός σε κάθε περίπτωση που ζητείται από τον πελάτη. 

-Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, διατίθενται οι παρακάτω παροχές δωματίου: βραστήρας, τσάι, καφές & καφετιέρα, ανοιχτήρι μπουκαλιών, στυλό & μπλοκάκι, υπηρεσία πλυσίματος των ρούχων του.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα