Πώς συμπεριφέρονται ξενοδοχεία ανά τον κόσμο στους πελάτες για τον κορωνοϊό

06 Mar 2020, 08:54 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Πώς συμπεριφέρονται ξενοδοχεία ανά τον κόσμο στους πελάτες για τον κορωνοϊό

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Διαφορετικές συμπεριφορές και καταστάσεις παρατηρούνται παγκοσμίως από ξενοδόχους και πελάτες ξενοδοχείων, οι οποίοι είναι αντιμέτωποι με τις επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνει το Wellness Heaven, οδηγός πολυτελών διακοπών και spa από τις αναφορές των μελών του, οι πιο καταλυτικές συμπεριφορές που έχουν καταγραφεί έως σήμερα είναι οι εξής:

 -Ξενοδόχος στην Αυστρία θα ενημερώνει κατά το check-in. όλους τους επισκέπτες για τους αυστηρούς κανονισμούς υγιεινής. Επιπροσθέτως, τονίζει ότι πρέπει να διατηρείται μια ελάχιστη απόσταση από άλλους επισκέπτες τουλάχιστον ενός μέτρου, σύμφωνα και με τη σύσταση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Οι επισκέπτες καλούνται επίσης να μην χρησιμοποιούν τις κοινόχρηστες υπηρεσίες ταυτόχρονα με άλλους επισκέπτες, ει δυνατόν. Οι επισκέπτες με συμπτώματα ασθένειας πρέπει να παραμείνουν στο δωμάτιο και να καλέσουν γιατρό μέσω της ρεσεψιόν.

-Πολυτελές ξενοδοχείο στη Βαυαρία απέρριψε την κράτηση ζευγαριού από το νότιο Τυρόλο της Ιταλίας. Ο λόγος που δίνεται από το ξενοδοχείο πέντε αστέρων είναι ότι το ζευγάρι θα ταξίδευε από μια "μολυσμένη ζώνη". Το ζευγάρι από την Ιταλία διαμαρτύρεται για τη διάκριση.

-Ξενοδοχείο, που αποτελείται κυρίως από πολυτελείς βίλες στις Σεϋχέλλες, ανέφερε ένα περίεργο check-in. Ένα ζευγάρι υγιούς εμφάνισης από την Ασία έφθασε στο ξενοδοχείο την περασμένη εβδομάδα, φορώντας προστατευτικές στολές πεπιεσμένου αέρα. Το ζευγάρι ήθελε επίσης να μάθει από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, αν ήταν ασφαλές να χρησιμοποιήσει την ιδιωτική πισίνα φορώντας τις προστατευτικές στολές.

-Ξενοδόχος από τη Γερμανία ανέφερε ότι στο ξενοδοχείο σπα των τεσσάρων αστέρων εγκαταστάθηκαν 20 σταθμοί απολύμανσης σε διαφορετικές θέσεις . Σύμφωνα με τον ξενοδόχο, ήταν δύσκολο να αγοραστούν οι εν λόγω σταθμοί που περιέχουν απολυμαντικά χεριών σε σύντομο χρονικό διάστημα, όμως αυτό κατέστη δυνατόν μέσω ενός φίλου ιατρού.

-Ξενοδόχος από την Ιταλία αναφέρει υψηλό ποσοστό ακυρώσεων. Το 80% των κρατήσεων για τις επόμενες δύο εβδομάδες, έχουν ακυρωθεί. Οι ταξιδιώτες απλώς αποδέχονται τις χρεώσεις ακύρωσης, μερικές από τις οποίες είναι τόσο υψηλές, όσο η συνολική τιμή της διαμονής. Ο ξενοδόχος προσπαθεί να ενημερώσει μέσω της ιστοσελίδας του ότι μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστά περιστατικά κορωνοϊού στην συγκεκριμένη περιοχή γύρω από ξενοδοχείο.

-Ξενοδόχος από τη Βόρεια Ιταλία αναφέρει επίσης υψηλές ακυρώσεις. Προσπαθεί να προσφέρει τα κενά δωμάτια με σημαντική έκπτωση, τόσο στον δικό του ιστότοπο όσο και μέσω πλατφορμών κρατήσεων.

-Πολυτελές ξενοδοχείο στις Μαλδίβες αναφέρει ποσοστό ακύρωσης 75% για το Μάρτιο του 2020. Οι περισσότεροι χρήστες δηλώνουν τον κορωνοϊό ως λόγο, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί κανένα κρούσμα στις Μαλδίβες μέχρι στιγμής. Η διεύθυνση του ξενοδοχείου σκέφτεται να απελευθερώσει το προσωπικό του ξενοδοχείου σε σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς πληρωμή, προκειμένου να μειωθεί το υψηλό κόστος.

-Από την άλλη πλευρά, ένα επίσης πολυτελές ξενοδοχείο στις Μαλδίβες, έχει μόνο θετικά περιστατικά να αναφέρει: Μια οικογένεια από το Μιλάνο έχει παραμείνει στο ξενοδοχείο από τα μέσα Φεβρουαρίου - και έκτοτε έχει παρατείνει τη διαμονή της δύο φορές. Η οικογένεια εξακολουθεί να αρνείται να επιστρέψει στο Μιλάνο - χρησιμοποιώντας το θέρετρο των Μαλδίβων ως ένα πολυτελές «νησί καραντίνας».

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα