Το Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos πρωταγωνίστησε στη φετινή έκθεση ΧΕΝΙΑ
29 Nov 2022, 09:20 | ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
TornosNews.gr
Η έκθεση ΧΕΝΙΑ 2022 ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η Κωτσόβολος με την παρουσία της έδωσε προστιθέμενη αξία στη διοργάνωση για 5η συνεχή χρονιά, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις που εμπνέουν και ενδυναμώνουν το σύγχρονο επαγγελματία και δη τον ξενοδόχο.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις ολοκληρωμένες λύσεις του Κ2Β της Κωτσόβολος, καθώς και μια πληθώρα προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας, στο περίπτερο της εταιρείας, όπου μέσω ενός infopoint και της έμπειρης στον κλάδο εξειδικευμένης της ομάδας που βρέθηκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη των ενδιαφερόμενων ξενοδόχων, η Κωτσόβολος προσέφερε πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα επιδότησης που αφορούν στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Τα πάντα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση του πελάτη και την εμπειρία που βιώνει. Με αυτόν το γνώμονα, το Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos αποτελεί μία όαση για το σύγχρονο ξενοδόχο που επιζητά την αναβάθμιση και ενδυνάμωση της επιχείρησής του, ώστε να κάνει τη δουλειά του καλύτερα με την τεχνολογία.
Σε μία περίοδο, λοιπόν, που οι απαιτήσεις της αγοράς επιβάλλουν εξέλιξη και προσαρμοστικότητα για την άνθηση του ξενοδοχείου, έρχεται το Κ2Β της Κωτσόβολος για να λύσει τα χέρια του ξενοδόχου μέσω:
- Της διαχείρισης συστημάτων ξενοδοχειακών τηλεοράσεων “HOTELTV2SERVE”. Πρόκειται για ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης προσωποποιημένου περιεχομένου στις τηλεοράσεις των δωματίων του ξενοδοχείου συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εξατομικευμένης εμπειρίας του επισκέπτη
- Της ψηφιακής σήμανσης “ SIGNAGE2DISPLAY ” που αφορά σε μία ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης περιεχομένου και οθονών για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες του ξενοδοχείου
- Των ηλεκτρονικών ετικετών “E-LABELS2INFORM” που αφορούν σε ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης και προβολής πληροφοριών για τα προϊόντα που προσφέρει το ξενοδοχείο
- Της διασφάλισης ποιότητας αέρα “AIR2BREATHE” που συντελεί στη διατήρηση της καθαρής ατμόσφαιρας στους χώρους του ξενοδοχείου
- Της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων “E-CHARGE2MOBILIZE”. Η συγκεκριμένη λύση μπορεί να φαντάζει μακρινή για ορισμένες ξενοδοχειακές μονάδες, όμως η μετάβαση ήδη διατελείται και το Κ2Β προλαμβάνει προετοιμάζοντας το σύγχρονο ξενοδόχο να αποτελέσει μέρος της
Αυτό, όμως, που καθιστά το Κ2Β της Κωτσόβολος ακόμα πιο αξιόλογο είναι ότι οι καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που προσφέρει συνοδεύονται από υψηλή τεχνογνωσία στην ανεύρεση εξατομικευμένων λύσεων με σκοπό την πλήρη κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης της κάθε επιχείρησης μέσω εξειδικευμένων συμβούλων που παρέχουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και μέσω ευέλικτων τρόπων πληρωμής που προσαρμόζονται στις ανάγκες και δυνατότητες της επιχείρησης.
Με διαθεσιμότητα σε πάνω από 50.000 κωδικούς προϊόντων τεχνολογίας και εξυπηρέτησης της καθημερινότητας του εργαζομένου, 18 Κ2Β Spots σε Ελλάδα και Κύπρο, εξειδικευμένη ομάδα Β2Β συνεργατών για ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, με λύσεις που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση, ηλεκτρονικό κατάστημα αποκλειστικά για πελάτες Β2Β, παρέχοντας την δυνατότητα για online αγορές b2b.kotsovolos.gr και ειδική τηλεφωνική γραμμή για πελάτες B2B, με περισσότερους από 100 Call Agents για άμεση εξυπηρέτηση (210 28 99 800) , η Κωτσόβολος έχει εξασφαλίσει και με το παραπάνω ότι οι ανάγκες κάθε επαγγελματία θα ικανοποιηθούν τα πλείστα με τον ιδανικό technology partner στο πλευρό του.
Με συνέπεια και αμεσότητα στις παραδόσεις, η Κωτσόβολος αποτελεί το One Stop Shop για κάθε σύγχρονο επαγγελματία που στοχεύει στην ενδυνάμωση της επιχείρησής του.
Μάθετε περισσότερα:
https://www.kotsovolos.gr/pages/k2b-launch
Δείτε όλες τις ολοκληρωμένες λύσεις του Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos, όπως παρουσιάστηκαν στην Έκθεση ΧΕΝΙΑ
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε 28.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Ο Τραμπ δεν ανησυχεί για την πτώση του εισερχόμενου τουρισμού στις ΗΠΑ 27.04.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική 28.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Κεφαλονιά: Ο αυθεντικός χαρακτήρας του νησιού μέσα από το “Travel Reimagined” project 28.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Μαδρίτη | Aναβάθμιση των υποδομών μέσα από τουριστικό φόρο 28.04.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 6 Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Θεσσαλονίκη 28.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη 20.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ελληνικός τουρισμός/ Webhotelier: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι στις online κρατήσεις για το 2025 27.04.2025 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 9 Τουρισμός | Η Ελλάδα 4η επιλογή για τις διακοπές των Ευρωπαίων το 2025 - τι δείχνει η έρευνα της ETC 26.04.2025 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 10 Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό... 20.04.2025 | ΚΟΣΜΟΣ