Τι προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία και Rent a car/ moto

Τι προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία και Rent a car/ moto

Το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία (ΤΕΟΜ/ Τουριστικά Γραφεία), που δόθηκε από το υπουργείο Τουρισμού για διαβούλευση στους φορείς προβλέπει τα ακόλουθα:

  • Τοποθέτηση πολυκαρβονικού υλικού (plexiglass) για τον οδηγό
  • Χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (απλή χειρουργική μάσκα, γάντια) για   τον οδηγό
  • Αντισηπτικό κατά την είσοδο.

Επίσης να εισέρχονται από μπροστά και να εξέρχονται από πίσω για να μην διασταυρώνονται μέταξύ τους οι επιβάτες.

  • Μείωση της χωρητικότητας στο ήμισυ
  • Πολύ καλός καθαρισμός και απολύμανση μετά από κάθε μεταφορά
  • Χρήση μάσκας για όλους τους επιβαίνοντες σε μεταφορικά μέσα

Γενικές οδηγίες ΕΟΔΥ:

1. Οι φορείς εκμετάλλευσης λεωφορείων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης λεωφορείων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της οξείας αναπνευστικής λοίμωξης (ARI): πυρετός και ξαφνική εμφάνιση αναπνευστικής λοίμωξης με ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: δύσπνοια ή βήχα.

2. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας ταξιδιώτης στο λεωφορείο εμφανίζει σημεία και συμπτώματα συμβατά με οξεία αναπνευστική λοίμωξη, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ.

3. Το προσωπικό σε κάθε λεωφορείο πρέπει να είναι υπεύθυνο να αναγνωρίζει τα συμπτώματα, να παρέχει βοήθεια και να ενημερώνει την αρμόδια αρχή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς επιβάτη.

4. Πληροφορίες σχετικά με τα συμπτώματα, τα μέτρα πρόληψης και τι πρέπει να κάνει κανείς όταν έχει τα συμπτώματα, πρέπει να εμφανίζονται σε μεγάλους κόμβους σταθμών.

5. Πρώτη γραμμή άμυνας είναι η προσεκτική υγιεινή των χεριών. Συνιστάται συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Aν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα (πχ οινόπνευμα 70οC). Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών.

6. Τα χέρια πρέπει να πλένονται: α) Μετά από κάθε άμεση επαφή με ασθενή ή σωματικά υγρά ασθενή (πχ σάλια), β) μετά από επαφή με αντικείμενα που έχουν έρθει σε επαφή με αναπνευστικές ή εκκρίσεις ασθενή (π.χ. χαρτομάντηλα).

7. Σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής όπως:  α) κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντηλο κατά το βήχα ή φτέρνισμα, β) αποφυγή επαφής των χεριών με στόμα, μύτη ή μάτια για πρόληψη διασποράς μικροβίων.

8. Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.

9. Η σταθερή χρήση απλής χειρουργικής μάσκας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν συνιστάται, όταν δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιος επιβάτης νοσεί.

Το υγειονομικό πρωτόκολλο για RENT A CAR/MOTO

Πολύ καλός καθαρισμός και απολύμανση μετά από κάθε μεταφορά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1α/ΦΠ.οικ.27815 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’1647/03.05.2020) για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα:

Οχήματα μέχρι 7 θέσεων, μεταφορά δύο επιβάτη πλέον του οδηγού. 

Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού

Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν αποκλειστικά γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.

Για την υπηρεσία ΕΙΧ με οδηγό:

Σύμφωνα με τη με αρ. Δ1α/ΦΠ.οικ.27815 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’1647/03.05.2020) για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά οχήματα, δημόσιας χρήσης και ιδιωτικής χρήσης με οδηγό του ν. 4093/2012 (Α’222

  • Οχήματα μέχρι 5 θέσεων, μεταφορά ενός επιβάτη πλέον του οδηγού. Κατ’εξαίρεση επιτρέπεται η μεταφορά δεύτερου επιβάτη, εφόσον αυτός είναι συνοδός ατόμου που χρήζει βοήθειας
  • Οχήματα 6 ή 7 θέσεων, μεταφορά 2 επιβατών, πλέον του οδηγού 
  • Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού
  • Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν πέραν του οδηγού μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.
** Χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (απλή χειρουργική μάσκα, γάντια) για τον οδηγό
** Διαχωριστικό τζάμι (plexiglass) για τον οδηγό
** Μείωση της χωρητικότητας στο ήμισυ.

Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού των τουριστικών οχημάτων

Ευαισθητοποίησης για την ανίχνευση περιστατικών 

Το προσωπικό των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να εκπαιδευτεί ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα του COVID-19, να παρέχει βοήθεια σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στην παράγραφο 5, και να ενημερώσει την αρμόδια αρχή/φορέα εκμετάλλευσης κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή στον τερματικό σταθμό ή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς ταξιδιώτη σχετικά με την παρουσία ύποπτου περιστατικού στο όχημα.

Οι φορείς εκμετάλλευσης τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης των οχημάτων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19: αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας επιβάτης στο όχημα εμφανίζει σημεία και συμπτώματα ενδεικτικά της λοίμωξης COVID-19, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ(1, 2).  

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού 

Ειδικότερα η ενημέρωση και η εκπαίδευση αφορά:

  • Το γεγονός ότι δεν θα πρέπει να εργαστούν εάν έχουν έρθει σε επαφή με ασθενή COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες πριν το ταξίδι ή εάν παρουσιάζουν συμπτώματα αναπνευστικής λοίμωξης.
  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
  • Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως χερούλια, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ., πριν και μετά την βάρδια, πριν και μετά το διάλειμμα. 
  • Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 
  • Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
  • Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
  • Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκας και γάντια).

Καθορισμός του μέγιστου αριθμού επιβαινόντων

Ο περιορισμός του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Σε κάθε όχημα πρέπει να αφήνεται μία θέση κενή προς όλες τις κατευθύνσεις και όλοι οι επιβαίνοντες να φορούν μάσκα σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. 

Το όριο αυτό θα ισχύει έως 15 Ιουνίου 2020 όπου θα επανεκτιμηθεί η εφαρμογή του μέτρου και η επιδημιολογική κατάσταση και ενδεχομένως να αναθεωρηθεί. 

Διαχείριση ύποπτου περιστατικού στο όχημα 

Προμήθειες και εξοπλισμός 

Επαρκείς προμήθειες ΜΑΠ πρέπει να υπάρχουν στο όχημα που συμπεριλαμβάνουν:

Ιατρική μάσκα 

Γάντια μίας χρήσης

Προμήθειες για την υγιεινή χεριών (αλκοολούχο διάλυμα τουλάχιστον 70% αιθανόλη για τρίψιμο των χεριών)

Χαρτομάντιλα

Σακούλα βιολογικού κινδύνου ή ασφαλείς πλαστικές σακούλες για ασφαλή απόρριψη μολυσματικών αποβλήτων

Διαχωρισμός 

Εάν ένας επιβάτης αναπτύξει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19, προσπάθειες πρέπει να γίνουν για να ελαχιστοποιηθεί η επαφή μεταξύ επιβατών και του προσωπικού με το άρρωστο άτομο. Αν είναι δυνατό, πρέπει να απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους (2 μέτρα).

Θα πρέπει ο ασθενής να φορέσει ιατρική μάσκα. Οι ασθενείς ταξιδιώτες θα πρέπει να παρέχονται με πλαστικές σακούλες για την ασφαλή απόρριψη των απορριμμάτων (π.χ. χρησιμοποιημένες ιατρικές μάσκες και χαρτομάντιλα).

Αναφορά ύποπτου περιστατικού και αποβίβαση 

Ο οδηγός ή ο φορέας εκμετάλλευσης του οχήματος θα πρέπει να ενημερώσει την αρμόδια υγειονομική αρχή στο σταθμό άφιξης για κάθε ύποπτο περιστατικό COVID-19 που εντοπίζεται τουριστικό όχημα.

Η αποβίβαση και η μεταφορά ασθενούς επιβάτη σε ιατρική μονάδα θα αποφασίζεται κατά περίπτωση. Συνίσταται ο ασθενής επιβάτης να φορά ιατρική μάσκα και να περιμένει στον σταθμό σε χώρο προσωρινής απομόνωσης μέχρι να μεταφερθεί στην ιατρική μονάδα. Εάν τέτοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος, τότε ο ασθενής ταξιδιώτης θα πρέπει να περιμένει σε ένα μέρος στο σταθμό ξεχωριστά από τους υπόλοιπους (2 μέτρα). Αυτό θα αποφασιστεί από την αρμόδια αρχή βάσει αξιολόγησης κινδύνου και διαθέσιμων δυνατοτήτων.

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Κάθε όχημα πρέπει να αναπτύξει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, το οποίο θα περιγράφει τα εξής: 

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια), 

β) το σχέδιο επικοινωνίας και ενημέρωσης της αρμόδιας αρχής στο επόμενο σταθμό σχετικά με το ύποπτο κρούσμα, 

γ) τη διαδικασία της προσωρινής απομόνωσης του ατόμου το οποίο θεωρείται ως ύπoπτο κρούσμα COVID-19 μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση φυσικού  αερισμού, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη), 

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, και γαντιών από όποιον φροντίζει τον ασθενή (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι), 

ε) αερισμός του οχήματος και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), 

στ) τη διαδικασία αναφοράς στην αρμόδια αρχή του ύποπτου περιστατικού COVID-19. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. 

Εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες αναπτύξει συμπτώματα συμβατά θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο. 

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ποσότητες αντισηπτικών, απολυμαντικών, μέσων ατομικής προστασίας και ειδών καθαρισμού. 

Θα πρέπει να υπάρχουν γραπτές οδηγίες για την ορθή χρήση των μέσων ατομικής προστασίας και το προσωπικό των οχημάτων να έχει γνώση της χρήσης τους.

Πληροφορίες για τα μέσα ατομικής προστασίας για τα μέλη του πληρώματος των οχημάτων και την ορθή χρήση τους παρουσιάζονται στο Παράρτημα 1.

Συστάσεις για το πλήρωμα και τους επιβάτες  

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση υφασμάτινης μάσκας είναι υποχρεωτική από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στα οχήματα. 

Η χρήση γαντιών συνιστάται κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους, ενώ τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση τους πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Η θύρα του οδηγού συνιστάται να παραμένει κλειστή και να τοποθετείται ειδικό διαφανές διαχωριστικό πέτασμα μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (Plexiglas ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας).

Για τα λεωφορεία και mini bus, η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από τη δεύτερη πόρτα των οχημάτων. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται από την τρίτη πόρτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρίτη πόρτα, θα προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επιβίβαση των πολιτών. Για τα μικρά οχήματα συνίσταται οι επιβάτες να επιβιβάζονται από τις πίσω πόρτες.

Ο οδηγός ή ένας «Συνοδός γραμμής» μπορεί να βρίσκεται στην μεσαία (δεύτερη) θύρα του λεωφορείου, mini bus και η παρουσία του στοχεύει στην παρακολούθηση εφαρμογής των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (χρήση μασκών, απολυμαντικού, μέγιστος αριθμός επιβατών).

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στον οδηγό του οχήματος. Άτομα που δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς δεν πρέπει να επιβιβάζονται. 

Αερισμός και κλιματισμός 

Συνιστάται ο συνεχής φυσικός αερισμός των οχημάτων. Στην περίπτωση κλειστών οχημάτων με μη ανοιγόμενα παράθυρα όπου χρησιμοποιείται κλιματισμός θα πρέπει να απενεργοποιείται η επανακυκλοφορία του αέρα.

Καθαριότητα και απολύμανση χώρων 

Συνίσταται να γίνεται σχολαστική και πλήρης απολύμανση των οχημάτων μετά το τέλος της βάρδιας. Ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και των σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (κυρίως χειρολαβές, χειρολισθήρες και καθίσματα) συνίσταται να γίνεται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου. 

Τα ενοικιαζόμενα οχήματα πρέπει να πλένονται και να απολυμαίνονται μεταξύ των χρήσεων τους από διαφορετικούς πελάτες.

 

 Διαβάστε επίσης




 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 1 )

avatar
Erisadesu 10/05/2020 09:36:54
Εμείς οι συνοδοί δηλαδή θα έχουμε την ευθύνη να ανανγωρίζουμε τα συμπτώματα, αλλά για εμάς δεν ανακοινώθηκε πως θα προστατευόμαστε.
Επικροτήστε Αποδοκιμάστε
0
Συνολικά: 1 | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 01/03 13:19

    Αεροδρόμιο Αμβούργου: 5 Ελληνικοί προορισμοί στους 25 δημοφιλέστερους για το 2023

  2. 01/03 12:51

    Airbnb: “Win win” οι νέοι κανονισμοί για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη

  3. 01/03 12:44

    Η Ελλάδα στην κορυφή της τουριστικής ζήτησης στη Σερβία

  4. 01/03 12:33

    Από το Βερολίνο οι πρώτοι τουρίστες της φετινής σεζόν στη Ρόδο

  5. 01/03 12:22

    Οι Κινέζοι επιστρέφουν στην Ευρώπη; Τι δείχνουν οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων

  6. 01/03 11:52

    Διπλή -gold- διάκριση για τον Όμιλο Sani/Ikos ως «Best Hotel to Work In»

  7. 01/03 11:17

    Νόμος | Οι 7 αλλαγές για την προστασία και τις παραχωρήσεις στις παραλίες

  8. 01/03 11:14

    Ανάλυση της Πολωνικής αγοράς από την Panadvert

  9. 01/03 11:05

    Μαζί ΕΑΤΑ και Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων - προωθούνται έργα στο κέντρο και τις γειτονιές

  10. 01/03 10:05

    Τον Απρίλιο ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Domes Novos Santorini

  11. 01/03 09:34

    Προβολή της Ελλάδας σε Μόναχο και Βιέννη - τιμώμενες περιοχές ο Βόλος και η Κρήτη

  12. 01/03 07:27

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Μοσχάτο και Ζάκυνθο

  13. 01/03 07:26

    Kατεδάφιση κτηρίων σε ξενοδοχείο της Πάργας

  14. 01/03 07:22

    H Επιτροπή Tουριστικής Aνάπτυξης και Προβολής του Δήμου Βόλου

  15. 01/03 07:17

    Προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στην αγορά της Ιταλίας

  16. 29/02 21:11

    H Ελλάδα φιλικός και ασφαλής προορισμός για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες

  17. 29/02 19:05

    "Πράσινο φως" για ενιαίο κανονισμό στις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη

  18. 29/02 18:51

    Άγονος ο διαγωνισμός για το ακίνητο στην περιοχή «Βερβερόντα», στο Πόρτο Χέλι

  19. 29/02 18:39

    ΤΑΙΠΕΔ | Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ στο ακίνητο «Ιαματική Πηγή & Κάμπινγκ Κονιαβίτη»

  20. 29/02 14:34

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Θετικές επιδόσεις τον Ιανουάριο- αισιοδοξία για το 2024

  21. 29/02 13:47

    Σε εκκαθάριση τελικά ο σπεσιαλίστας tour operator για Ελλάδα Attika Reisen

  22. 29/02 13:26

    Νέο ρεκόρ συμμετοχών στον ένατο Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου - Συμμετοχή από 52 χώρες

  23. 29/02 13:08

    Εθνική Τράπεζα | Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να διεκδικήσει νέα ρεκόρ το 2024

  24. 29/02 12:37

    Υπ. Τουρισμού: Πρόσκληση στις επιχειρήσεις για την πρακτική άσκηση καταρτιζομένων στα ΙΕΚ και σπουδαστών ΑΣΤΕ

  25. 29/02 12:34

    Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους

  26. 29/02 12:08

    Ο ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση ITB Berlin 2024

  27. 29/02 11:34

    Air Serbia: Περισσότερες πτήσεις προς Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη από το Βελιγράδι

  28. 29/02 11:27

    Transavia: Νέα σύνδεση με Κω το καλοκαίρι του 2024

  29. 29/02 11:27

    Η Ryanair ανέστειλε τις πτήσεις στο Τελ Αβίβ λόγω υψηλού κόστους του αεροδρομίου

  30. 29/02 11:07

    Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον πρέσβη του Κατάρ

  31. 29/02 10:27

    TUI Global Hotel Awards | 19 ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  32. 29/02 10:19

    Wyndham Hotels & Resorts: Επιστρέφει ο Μήνας Μέλους του προγράμματος επιβράβευσης

  33. 29/02 07:34

    Πράσινο φως για 5άστερο ξενοδοχείο στη Μήλο | Νέες πισίνες σε ξενοδοχείο στη Ρόδο

  34. 29/02 07:33

    Δήμος Σιθωνίας: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  35. 29/02 07:26

    Υπουργείο Πολιτισμού: Δράσεις προστασίας και ανάδειξης στα σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης

  36. 29/02 06:31

    Ψηφιακός Οδηγός της Ιστορίας και της Κληρονομιάς της Καλαμαριάς

  37. 29/02 06:18

    Ντουμπάι: Τα ρεκόρ του τουρισμού και οι στόχοι για τα επόμενα χρόνια

  38. 28/02 15:20

    FTI: 10% επάνω τα έσοδα πέρυσι, πολλά υποσχόμενο το 2024, περίπλοκη η αποτίμηση....

  39. 28/02 15:01

    Η Χαλκιδική είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός για τους Σέρβους

  40. 28/02 14:27

    Η Hilton προσφέρει πολυτελές Glamping σε εθνικά πάρκα - Συνεργασία με την AutoCamp

  41. 28/02 13:23

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα σε εκδήλωση του τουρ οπερείτορ Dertour στη Βιέννη

  42. 28/02 12:42

    Swan Hellenic: Νέα δρομολόγια με αναχώρηση και στάση στον Πειραιά

  43. 28/02 12:23

    Ένας νέος αερομεταφορέας κοντινών αποστάσεων έρχεται τον Ιούλιο στην Ευρώπη

  44. 28/02 12:22

    Το 41% ​​των Σκωτσέζων σχεδιάζει διακοπές στην Ευρώπη φέτος

  45. 28/02 12:12

    Hard Rock Hotel Athens: Κόνσεπτ εστιατορίου με υπογραφή της Major Food Group

  46. 28/02 11:44

    Κανονικά οι πτήσεις των Aegean και Olympic Air σήμερα Τετάρτη

  47. 28/02 11:37

    ΕΕ | Η εξοικονόμηση φυσικού αερίου συνέβαλε στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης

  48. 28/02 11:11

    Η Κωνσταντινούπολη δεν μπορεί πια να κρατήσει τον κόσμο της

  49. 28/02 10:51

    Παραιτήθηκε η Ελληνίδα Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Jumeirah

  50. 28/02 10:22

    ΠΟΤΑΠ | Από τις «Ανθισμένες Διαδρομές» του ΕΟΤ στις «Ανθισμένες Κερασιές της Πιερίας»

  51. 28/02 10:15

    O νέος CEO της Wyndham Hotels για την αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

  52. 28/02 07:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κω και Κεφαλονιά

  53. 28/02 07:18

    Δήμος Φούρνων Κορσεών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  54. 28/02 07:16

    Κροατία: 108 εκατ. διανυκτερεύσεις το 2023

  55. 28/02 06:07

    Συνέδριο με θέμα Crete: Top Destination in Europe

  56. 27/02 22:11

    Το Γούρι για το 2025 στα πωλητήρια των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων από το καλοκαίρι

  57. 27/02 18:06

    Ο Τουρισμός είναι ευλογία για την Ελλάδα

  58. 27/02 18:02

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Θα κάνουμε την Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  59. 27/02 16:15

    Τουρισμός: 9 στους 10 Γερμανούς επιλέγουν διακοπές βάσει της τιμής

  60. 27/02 15:27

    Το ιστορικό ξενοδοχείο Titania Hotel στην Αθήνα αγόρασε ο όμιλος H Hotels Collection | Hatzilazarou Group

  61. 27/02 15:06

    ΕΕ | Σκληρές ποινές στις εταιρείες για περιβαλλοντικά εγκλήματα, όπως η ρύπανση από τα πλοία

  62. 27/02 14:44

    Αεροπορική συμφωνία Ελλάδας-Μογγολίας

  63. 27/02 14:17

    Ξεκινάει η διαδικασία για την αξιοποίηση του π. βασιλικού κτήματος Τατοΐου

  64. 27/02 13:51

    HolidayCheck | 3% φθηνότερα από πέρυσι τα πακέτα οικογενειακών διακοπών στην Ελλάδα – Ποιοι προορισμοί διαφοροποιούνται

  65. 27/02 12:50

    Nέα συμφωνία της Ryanair με την On the Beach

  66. 27/02 12:34

    Πρότυπο κανονισμού λειτουργίας αποκτούν τα κρατικά μουσεία

  67. 27/02 12:29

    HolidayCheck Award 2024 στο ξενοδοχείο Paralos Irini Mare

  68. 27/02 12:25

    Προβολή του Βόλου και του Πηλίου στο Μόναχο

  69. 27/02 11:49

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Γαλλικά για ξενοδοχοϋπάλληλους αποκλειστικά εξ’ αποστάσεως

  70. 27/02 11:17

    Παγκόσμιος τουρισμός | IPK International- ΙΤΒ: +33% τα εξερχόμενα ταξίδια το 2023- κυριαρχούν ήλιος / παραλία και citybreaks

  71. 27/02 10:34

    Ο αρχαιολογικός τουρισμός στις προτεραιότητες του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης

  72. 27/02 10:31

    Ιδρύθηκε η AFEA CONGRESS

  73. 27/02 10:24

    ΕΠΟΤ | "Digital Marketing Workshop" για ξενοδοχεία και επιχειρήσεις

  74. 27/02 06:42

    Αειφορία: τσεκ! Βιωσιμότητα: τσεκ! Στατιστικά στοιχεία: τσουκ!

  75. 27/02 06:33

    "Ναι" υπό προϋποθέσεις στην καθημερινή προσέγγιση επιβατικών πλοίων στο Πίσω Λιβάδι της Πάρου

  76. 27/02 06:30

    Δήμος Κομοτηνής: Τι θα γίνει με τις μισθώσεις των bungalows στην «Τουριστική Ακτή Φαναρίου»

  77. 27/02 06:27

    Οι τιμές στο κάμπινγκ Πλατανίτσι για το 2024

  78. 27/02 06:25

    Δήμος Λαυρεωτικής: Αίτηση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  79. 26/02 22:56

    Θεσσαλονίκη | Αντιδράσεις για τη μετατροπή του εμβληματικού Κυβερνείου στην Καλαμαριά σε ξενοδοχείο ή σε χώρο αναψυχής

  80. 26/02 18:28

    Έλεγχος στατικής επάρκειας για τη πεζογέφυρα τοπόσημο της Θεσσαλονίκης

  81. 26/02 17:14

    Τουρισμός| 60 ξενοδοχειακά projects στην Ελλάδα την επόμενη τετραετία

  82. 26/02 16:47

    Δράσεις της ΠΟΞ για ηπειρωτική Ελλάδα και ξενοδοχεία έως 3*- Αυξημένο τέλος ανθεκτικότητας στα Airbnb

  83. 26/02 16:17

    FTI: "Καλή πρόοδος" στην αναζήτηση επενδυτών

  84. 26/02 15:30

    Aegean/ Olympic Air: Πιθανή ακύρωση πτήσεων την Τετάρτη λόγω απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

  85. 26/02 15:06

    Στην Αθήνα η ετήσια Σύνοδος Κορυφής του δικτύου Women Political Leaders

  86. 26/02 15:04

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: «Συνωστισμός» στην προσφορά πακέτων διακοπών από αεροπορικές εταιρίες

  87. 26/02 15:01

    Δήμος Αθηναίων | Απόκριες στην Αθήνα με 80 εκδηλώσεις σε 55 σημεία

  88. 26/02 14:07

    Χιλιάδες κόσμου στην τελετή έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  89. 26/02 13:19

    Conde Nast Traveller: Αυτά είναι τα 15 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2024

  90. 26/02 12:48

    Μαγεύτηκαν από τη Ρόδο διάσημοι Νοτιοκορεάτες καλλιτέχνες!

  91. 26/02 12:42

    Workshop για τη διαμόρφωση θεματικών εμπειριών στη Σύρο

  92. 26/02 12:27

    Πέμπτο Idea Platform του CapsuleT – Οι αιτήσεις άνοιξαν για έξυπνες ιδέες τεχνολογίας στον τουρισμό

  93. 26/02 11:56

    Η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου αναζητά Γενικό Διευθυντή

  94. 26/02 11:51

    Άντζελα Γκερέκου | Το ελληνικό κόσμημα πρέπει να συμβαδίζει με τον τουρισμό

  95. 26/02 11:36

    Αύξηση 10% στους ναύλους της Ryanair λόγω λιγότερων αεροσκαφών

  96. 26/02 11:19

    Ισπανία: Πρόστιμο 530 εκατ. δολαρίων στη Booking.com για αθέμιτο ανταγωνισμό

  97. 26/02 11:19

    Με τουριστική εμπειρία ο νέος πρόεδρος του Υπερταμείου

  98. 26/02 11:07

    Τουρισμός | Ευρωμεσογειακός προορισμός ο Δήμος Ηρακλείου και όχι μια απλή πύλη εισόδου

  99. 26/02 10:55

    Air Canada: Περισσότερες συνδέσεις με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2024

  100. 26/02 07:30

    Η Αλόννησος στο πρόγραμμα Toural