Τι προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία και Rent a car/ moto

Τι προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία και Rent a car/ moto

Το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα τουριστικά λεωφορεία (ΤΕΟΜ/ Τουριστικά Γραφεία), που δόθηκε από το υπουργείο Τουρισμού για διαβούλευση στους φορείς προβλέπει τα ακόλουθα:

  • Τοποθέτηση πολυκαρβονικού υλικού (plexiglass) για τον οδηγό
  • Χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (απλή χειρουργική μάσκα, γάντια) για   τον οδηγό
  • Αντισηπτικό κατά την είσοδο.

Επίσης να εισέρχονται από μπροστά και να εξέρχονται από πίσω για να μην διασταυρώνονται μέταξύ τους οι επιβάτες.

  • Μείωση της χωρητικότητας στο ήμισυ
  • Πολύ καλός καθαρισμός και απολύμανση μετά από κάθε μεταφορά
  • Χρήση μάσκας για όλους τους επιβαίνοντες σε μεταφορικά μέσα

Γενικές οδηγίες ΕΟΔΥ:

1. Οι φορείς εκμετάλλευσης λεωφορείων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης λεωφορείων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της οξείας αναπνευστικής λοίμωξης (ARI): πυρετός και ξαφνική εμφάνιση αναπνευστικής λοίμωξης με ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: δύσπνοια ή βήχα.

2. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας ταξιδιώτης στο λεωφορείο εμφανίζει σημεία και συμπτώματα συμβατά με οξεία αναπνευστική λοίμωξη, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ.

3. Το προσωπικό σε κάθε λεωφορείο πρέπει να είναι υπεύθυνο να αναγνωρίζει τα συμπτώματα, να παρέχει βοήθεια και να ενημερώνει την αρμόδια αρχή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς επιβάτη.

4. Πληροφορίες σχετικά με τα συμπτώματα, τα μέτρα πρόληψης και τι πρέπει να κάνει κανείς όταν έχει τα συμπτώματα, πρέπει να εμφανίζονται σε μεγάλους κόμβους σταθμών.

5. Πρώτη γραμμή άμυνας είναι η προσεκτική υγιεινή των χεριών. Συνιστάται συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Aν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα (πχ οινόπνευμα 70οC). Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών.

6. Τα χέρια πρέπει να πλένονται: α) Μετά από κάθε άμεση επαφή με ασθενή ή σωματικά υγρά ασθενή (πχ σάλια), β) μετά από επαφή με αντικείμενα που έχουν έρθει σε επαφή με αναπνευστικές ή εκκρίσεις ασθενή (π.χ. χαρτομάντηλα).

7. Σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής όπως:  α) κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντηλο κατά το βήχα ή φτέρνισμα, β) αποφυγή επαφής των χεριών με στόμα, μύτη ή μάτια για πρόληψη διασποράς μικροβίων.

8. Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.

9. Η σταθερή χρήση απλής χειρουργικής μάσκας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δεν συνιστάται, όταν δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιος επιβάτης νοσεί.

Το υγειονομικό πρωτόκολλο για RENT A CAR/MOTO

Πολύ καλός καθαρισμός και απολύμανση μετά από κάθε μεταφορά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1α/ΦΠ.οικ.27815 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’1647/03.05.2020) για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα:

Οχήματα μέχρι 7 θέσεων, μεταφορά δύο επιβάτη πλέον του οδηγού. 

Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού

Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν αποκλειστικά γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.

Για την υπηρεσία ΕΙΧ με οδηγό:

Σύμφωνα με τη με αρ. Δ1α/ΦΠ.οικ.27815 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’1647/03.05.2020) για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά οχήματα, δημόσιας χρήσης και ιδιωτικής χρήσης με οδηγό του ν. 4093/2012 (Α’222

  • Οχήματα μέχρι 5 θέσεων, μεταφορά ενός επιβάτη πλέον του οδηγού. Κατ’εξαίρεση επιτρέπεται η μεταφορά δεύτερου επιβάτη, εφόσον αυτός είναι συνοδός ατόμου που χρήζει βοήθειας
  • Οχήματα 6 ή 7 θέσεων, μεταφορά 2 επιβατών, πλέον του οδηγού 
  • Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού
  • Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν πέραν του οδηγού μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.
** Χρήση προστατευτικού εξοπλισμού (απλή χειρουργική μάσκα, γάντια) για τον οδηγό
** Διαχωριστικό τζάμι (plexiglass) για τον οδηγό
** Μείωση της χωρητικότητας στο ήμισυ.

Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού των τουριστικών οχημάτων

Ευαισθητοποίησης για την ανίχνευση περιστατικών 

Το προσωπικό των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να εκπαιδευτεί ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα του COVID-19, να παρέχει βοήθεια σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στην παράγραφο 5, και να ενημερώσει την αρμόδια αρχή/φορέα εκμετάλλευσης κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή στον τερματικό σταθμό ή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς ταξιδιώτη σχετικά με την παρουσία ύποπτου περιστατικού στο όχημα.

Οι φορείς εκμετάλλευσης τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης των οχημάτων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19: αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας επιβάτης στο όχημα εμφανίζει σημεία και συμπτώματα ενδεικτικά της λοίμωξης COVID-19, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ(1, 2).  

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού 

Ειδικότερα η ενημέρωση και η εκπαίδευση αφορά:

  • Το γεγονός ότι δεν θα πρέπει να εργαστούν εάν έχουν έρθει σε επαφή με ασθενή COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες πριν το ταξίδι ή εάν παρουσιάζουν συμπτώματα αναπνευστικής λοίμωξης.
  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
  • Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως χερούλια, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ., πριν και μετά την βάρδια, πριν και μετά το διάλειμμα. 
  • Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 
  • Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
  • Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
  • Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκας και γάντια).

Καθορισμός του μέγιστου αριθμού επιβαινόντων

Ο περιορισμός του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Σε κάθε όχημα πρέπει να αφήνεται μία θέση κενή προς όλες τις κατευθύνσεις και όλοι οι επιβαίνοντες να φορούν μάσκα σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. 

Το όριο αυτό θα ισχύει έως 15 Ιουνίου 2020 όπου θα επανεκτιμηθεί η εφαρμογή του μέτρου και η επιδημιολογική κατάσταση και ενδεχομένως να αναθεωρηθεί. 

Διαχείριση ύποπτου περιστατικού στο όχημα 

Προμήθειες και εξοπλισμός 

Επαρκείς προμήθειες ΜΑΠ πρέπει να υπάρχουν στο όχημα που συμπεριλαμβάνουν:

Ιατρική μάσκα 

Γάντια μίας χρήσης

Προμήθειες για την υγιεινή χεριών (αλκοολούχο διάλυμα τουλάχιστον 70% αιθανόλη για τρίψιμο των χεριών)

Χαρτομάντιλα

Σακούλα βιολογικού κινδύνου ή ασφαλείς πλαστικές σακούλες για ασφαλή απόρριψη μολυσματικών αποβλήτων

Διαχωρισμός 

Εάν ένας επιβάτης αναπτύξει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19, προσπάθειες πρέπει να γίνουν για να ελαχιστοποιηθεί η επαφή μεταξύ επιβατών και του προσωπικού με το άρρωστο άτομο. Αν είναι δυνατό, πρέπει να απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους (2 μέτρα).

Θα πρέπει ο ασθενής να φορέσει ιατρική μάσκα. Οι ασθενείς ταξιδιώτες θα πρέπει να παρέχονται με πλαστικές σακούλες για την ασφαλή απόρριψη των απορριμμάτων (π.χ. χρησιμοποιημένες ιατρικές μάσκες και χαρτομάντιλα).

Αναφορά ύποπτου περιστατικού και αποβίβαση 

Ο οδηγός ή ο φορέας εκμετάλλευσης του οχήματος θα πρέπει να ενημερώσει την αρμόδια υγειονομική αρχή στο σταθμό άφιξης για κάθε ύποπτο περιστατικό COVID-19 που εντοπίζεται τουριστικό όχημα.

Η αποβίβαση και η μεταφορά ασθενούς επιβάτη σε ιατρική μονάδα θα αποφασίζεται κατά περίπτωση. Συνίσταται ο ασθενής επιβάτης να φορά ιατρική μάσκα και να περιμένει στον σταθμό σε χώρο προσωρινής απομόνωσης μέχρι να μεταφερθεί στην ιατρική μονάδα. Εάν τέτοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος, τότε ο ασθενής ταξιδιώτης θα πρέπει να περιμένει σε ένα μέρος στο σταθμό ξεχωριστά από τους υπόλοιπους (2 μέτρα). Αυτό θα αποφασιστεί από την αρμόδια αρχή βάσει αξιολόγησης κινδύνου και διαθέσιμων δυνατοτήτων.

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Κάθε όχημα πρέπει να αναπτύξει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, το οποίο θα περιγράφει τα εξής: 

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια), 

β) το σχέδιο επικοινωνίας και ενημέρωσης της αρμόδιας αρχής στο επόμενο σταθμό σχετικά με το ύποπτο κρούσμα, 

γ) τη διαδικασία της προσωρινής απομόνωσης του ατόμου το οποίο θεωρείται ως ύπoπτο κρούσμα COVID-19 μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση φυσικού  αερισμού, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη), 

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, και γαντιών από όποιον φροντίζει τον ασθενή (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι), 

ε) αερισμός του οχήματος και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), 

στ) τη διαδικασία αναφοράς στην αρμόδια αρχή του ύποπτου περιστατικού COVID-19. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. 

Εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες αναπτύξει συμπτώματα συμβατά θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο. 

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ποσότητες αντισηπτικών, απολυμαντικών, μέσων ατομικής προστασίας και ειδών καθαρισμού. 

Θα πρέπει να υπάρχουν γραπτές οδηγίες για την ορθή χρήση των μέσων ατομικής προστασίας και το προσωπικό των οχημάτων να έχει γνώση της χρήσης τους.

Πληροφορίες για τα μέσα ατομικής προστασίας για τα μέλη του πληρώματος των οχημάτων και την ορθή χρήση τους παρουσιάζονται στο Παράρτημα 1.

Συστάσεις για το πλήρωμα και τους επιβάτες  

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση υφασμάτινης μάσκας είναι υποχρεωτική από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στα οχήματα. 

Η χρήση γαντιών συνιστάται κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους, ενώ τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση τους πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Η θύρα του οδηγού συνιστάται να παραμένει κλειστή και να τοποθετείται ειδικό διαφανές διαχωριστικό πέτασμα μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (Plexiglas ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας).

Για τα λεωφορεία και mini bus, η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από τη δεύτερη πόρτα των οχημάτων. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται από την τρίτη πόρτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρίτη πόρτα, θα προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επιβίβαση των πολιτών. Για τα μικρά οχήματα συνίσταται οι επιβάτες να επιβιβάζονται από τις πίσω πόρτες.

Ο οδηγός ή ένας «Συνοδός γραμμής» μπορεί να βρίσκεται στην μεσαία (δεύτερη) θύρα του λεωφορείου, mini bus και η παρουσία του στοχεύει στην παρακολούθηση εφαρμογής των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (χρήση μασκών, απολυμαντικού, μέγιστος αριθμός επιβατών).

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στον οδηγό του οχήματος. Άτομα που δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς δεν πρέπει να επιβιβάζονται. 

Αερισμός και κλιματισμός 

Συνιστάται ο συνεχής φυσικός αερισμός των οχημάτων. Στην περίπτωση κλειστών οχημάτων με μη ανοιγόμενα παράθυρα όπου χρησιμοποιείται κλιματισμός θα πρέπει να απενεργοποιείται η επανακυκλοφορία του αέρα.

Καθαριότητα και απολύμανση χώρων 

Συνίσταται να γίνεται σχολαστική και πλήρης απολύμανση των οχημάτων μετά το τέλος της βάρδιας. Ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και των σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (κυρίως χειρολαβές, χειρολισθήρες και καθίσματα) συνίσταται να γίνεται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου. 

Τα ενοικιαζόμενα οχήματα πρέπει να πλένονται και να απολυμαίνονται μεταξύ των χρήσεων τους από διαφορετικούς πελάτες.

 

 Διαβάστε επίσης




 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 1 )

avatar
Erisadesu 10/05/2020 09:36:54
Εμείς οι συνοδοί δηλαδή θα έχουμε την ευθύνη να ανανγωρίζουμε τα συμπτώματα, αλλά για εμάς δεν ανακοινώθηκε πως θα προστατευόμαστε.
Επικροτήστε Αποδοκιμάστε
0
Συνολικά: 1 | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 07/12 17:56

    Έρευνα IPK/ ITB: Εφικτή η πλήρης ανάκαμψη της ζήτησης το 2022 – Η Ελλάδα κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός

  2. 07/12 17:38

    Διπλό τεστ για να ταξιδέψετε στη Μεγάλη Βρετανία

  3. 07/12 17:06

    Στην "ηλεκτρική καρέκλα" και πάλι ο ευρωπαϊκός τουρισμός ενόψει της Όμικρον - "Οι προορισμοί θα νιώσουν άμεσα τις συνέπειες"

  4. 07/12 14:50

    Η Attica Group εξαγόρασε το ξενοδοχείο Naxos Resort Beach Hotel

  5. 07/12 13:37

    Θετικός στον κορωνοϊό ο κ.Θεοχάρης, αλλά χωρίς συμπτώματα

  6. 07/12 13:28

    ΥΠΑ: Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας

  7. 07/12 13:14

    ΣΥΡΙΖΑ: Να υπάρξει ρύθμιση για τους ξεναγούς ώστε να λάβουν την τρίμηνη χειμερινή επιδότηση

  8. 07/12 13:06

    Η Ελαφόνησος θωρακίζεται έναντι του Covid με την τρίτη δόση του εμβολίου

  9. 07/12 13:05

    Γερμανός υπουργός Υγείας: Αναγκαίοι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ

  10. 07/12 12:37

    Selina: Εισάγεται στο χρηματιστήριο μέσω συγχώνευσης με την BOA Acquisition Corp

  11. 07/12 12:34

    Lufthansa Technik Explorer: Το ιπτάμενο ξενοδοχείο 5 αστέρων για VIP εμπειρίες

  12. 07/12 12:32

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Πάρο

  13. 07/12 12:32

    IBTM: Μειωμένος ο αριθμός των συμμετοχών με ίδιο αριθμό συναντήσεων σε σχέση με το 2019

  14. 07/12 12:32

    H Ελλάδα στο top-10 των ευρωπαϊκών προορισμών στις σημαντικότερες αγορές

  15. 07/12 12:31

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Κρήτη

  16. 07/12 12:31

    Ποια είναι η πιο κατάλληλη εποχή για το digital marketing του ξενοδοχείου;

  17. 07/12 11:40

    Τουρκικός τουρισμός: 21 εκατ. αφίξεις στο 10μηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου

  18. 07/12 11:15

    Πλειοδότης η REDS για τις Γούρνες Ηρακλείου- Καζίνο, ξενοδοχεία και τουριστικές κατοικίες προβλέπει η επένδυση

  19. 07/12 10:56

    Η Βαρκελώνη επανεξετάζει το τουριστικό μοντέλο της

  20. 07/12 10:31

    Χειμερινός τουρισμός: Προβολή της Αράχωβας και του Χ.Κ. Παρνασσού στη Σουηδία

  21. 06/12 18:29

    Περιφέρεια Κρήτης | Μελέτη για την ανακατασκευή και επανάχρηση του «Μεγάρου Κοθρή» σε Δημοτική Πινακοθήκη

  22. 06/12 18:01

    Ο Πειραιάς homeport για το MSC Lirica από το καλοκαίρι του 2022

  23. 06/12 17:13

    Καμιά σχέση με την πραγματικότητα οι δήθεν υψηλές πληρότητες τα Χριστούγεννα

  24. 06/12 16:07

    Η Praktiker ενθουσίασε τους επισκέπτες στη φετινή Xenia 2021

  25. 06/12 15:52

    Anex Croup | Δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά το 2022 με 353 ξενοδοχεία

  26. 06/12 15:20

    «Το Ελληνικό θα επηρεάσει καθοριστικά το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας» | Άρθρο του Δημήτρη Ποτηρόπουλου

  27. 06/12 15:16

    Συνεργασία ΗΑΤΤΑ - SUSTOUR: Πρακτικές βιώσιμου τουρισμού για τα ταξιδιωτικά γραφεία

  28. 06/12 15:11

    Αλβανία: Κατασκευή νέου διεθνούς αεροδρομίου

  29. 06/12 14:35

    Ιταλία: Σε εφαρμογή από σήμερα το «Super Green Pass»

  30. 06/12 14:27

    ΗΠΑ: Υποχρεωτικό τεστ προ της αναχώρησης

  31. 06/12 13:42

    Κύπρος: Όλες οι αλλαγές στο πρωτόκολλο τουρισμού για τη παραλλαγή Όμικρον

  32. 06/12 13:33

    Στην Everty το ξενοδοχείο Iconic Santorini

  33. 06/12 13:00

    Δήμος Αθηναίων: Νέα εποχή με δωρεάν Wi-fi σε 11 σημεία της πόλης

  34. 06/12 12:56

    IAPCO: Παγκόσμια διάκριση στην AFEA για θέματα βιωσιμότητας στον συνεδριακό τουρισμό

  35. 06/12 12:54

    Ο Μπ. Τζόνσον κατά της άποψης των επιστημόνων ότι τα μέτρα δεν θα περιορίσουν την Όμικρον

  36. 06/12 12:40

    Βρετανία: Έντονες αντιδράσεις για την επιστροφή των τεστ προ της αναχώρησης

  37. 06/12 12:08

    Δρομολόγηση έργων υποδομών ύδρευσης μέσω συγχρηματοδοτούμενης δαπάνης 5 εκατ. ευρώ

  38. 06/12 12:07

    Ισπανικός τουρισμός: Ισχυρή επιστροφή στην κορυφή της νότιας Ευρώπης στο τέλος της σεζόν

  39. 06/12 12:05

    Προχωρά η διαδικασία δημοπράτησης του έργου του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό

  40. 06/12 12:03

    Πληρωμές μέρους επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  41. 06/12 12:01

    Άδειες για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σέρρες και Κω

  42. 06/12 12:01

    Χειμερινός τουρισμός στη Βουλγαρία: Πού ζητούνται πιστοποιητικά και τεστ και πού όχι

  43. 06/12 11:58

    Celebrity Cruises: Νέες κρουαζιέρες για Καναδά, Βερμούδες και άλλους προορισμούς

  44. 06/12 11:42

    Τουρκικός τουρισμός | 9 εκατ. τουρίστες στην Αττάλεια το 11μηνο- Ρώσοι το 40%

  45. 06/12 10:56

    Xenia 2021: Εντυπωσιακό restart με 17.000 επισκέπτες!

  46. 06/12 10:24

    Θα δούμε νέα τουριστική έκρηξη τα επόμενα χρόνια - H Ελλάδα έχει το πέμπτο ισχυρότερο brand παγκοσμίως

  47. 06/12 09:38

    Κύπρος | Μοριακό PRC test στο αεροδρόμιο από σήμερα 6 Δεκεμβρίου στους επιβάτες

  48. 06/12 09:22

    Δυναμική η συμβολή της 8ης Athens International Tourism & Culture Expo 2021 στον εισερχόμενο τουρισμό

  49. 05/12 17:13

    Β.Κικίλιας: Δημιουργούνται Φορείς Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού από Δήμους και Περιφέρειες

  50. 05/12 10:50

    Δυναμική είσοδος της Σερβίας στις ΑΠΕ

  51. 05/12 10:43

    Ιαπωνία: Πήρε πίσω την απόφαση για αναστολή νέων κρατήσεων για τις εισερχόμενες πτήσεις λόγω Όμικρον

  52. 05/12 09:42

    Νέα αύξηση του μέσου μισθού στην Ισπανία

  53. 04/12 17:41

    IATA: Οι περιορισμοί απειλή για την ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών

  54. 04/12 17:39

    Four Seasons Private Jet 2023: Τα νέα ταξίδια απαντούν στη ζήτηση- από την Αθήνα η έναρξη

  55. 04/12 17:38

    Η Σελήνη προσγειώνεται στο Λας Βέγκας

  56. 04/12 15:22

    30 χρόνια μετά την Pan Am: Ο μύθος ζει

  57. 03/12 16:35

    Β. Κικίλιας: Θεσμοθετούμε σήμα προσβάσιμης τουριστικής επιχείρησης

  58. 03/12 15:46

    Οι 3 βασικοί "σκόπελοι" για τον ελληνικό τουρισμό το 2022

  59. 03/12 15:17

    Η KLM βραβεύεται με το World Class Award ως η Καλύτερη Αεροπορική για επιβάτες

  60. 03/12 15:13

    Κύπρος: Υποχρεωτικό PCR σε όλους τους επιβάτες 12 ετών και άνω έως 10 Ιανουαρίου 2022

  61. 03/12 14:39

    Αθήνα: -53% έναντι του 2019 η επιβατική κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος το 11μηνο

  62. 03/12 14:37

    Γενική Συνέλευση HOTREC: Η ευρωπαϊκή φιλοξενία απαιτεί επείγουσα υποστήριξη

  63. 03/12 14:26

    ΥΠΑ: notam πτήσεων εξωτερικού - τι ισχύει για τους επιβάτες από το Μεξικό

  64. 03/12 13:45

    Συνάντηση Κικίλια - Μπακογιάννη για την ενίσχυση του τουρισμού της Αθήνας

  65. 03/12 13:19

    Ο ΗΑΤΤΑ σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την προώθηση της βιωσιμότητας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  66. 03/12 13:17

    ΙΝΣΕΤΕ: Πρόγραμμα Κατάρτισης για 6000 εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα

  67. 03/12 13:08

    Η Όμικρον μπορεί να κυριαρχήσει στην Ευρώπη μέσα σε μερικούς μήνες

  68. 03/12 12:56

    ΠΟΥ για Όμικρον: Με τους ελέγχους στα σύνορα απλώς κερδίζουμε χρόνο

  69. 03/12 12:35

    Celebrity Cruises: Επανεκκίνηση κρουαζιέρα στη Ν. Αμερική το 2023

  70. 03/12 12:30

    ΤUI Γερμανίας: Συρρικνώνεται το τμήμα επαγγελματικών ταξιδιών

  71. 03/12 12:24

    Ryanair: Δύο νέες συνδέσεις με Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2022

  72. 03/12 12:16

    ΗΠΑ: Νέα ενισχυμένα μέτρα στα ταξίδια για την παραλλαγή Όμικρον

  73. 03/12 11:48

    Cannabis Travel: Now and Next, η Σύνοδος Κορυφής της Διεθνούς Ένωσης Ταξιδιών Κάνναβης

  74. 03/12 11:48

    Τουρισμός | Η ανάγκη για ασφάλεια δίνει προβάδισμα στον ταξιδιωτικό πράκτορα

  75. 03/12 11:47

    Δημοσκόπηση | Οι φόβοι της Omicron δεν θα επηρεάσουν σημαντικά τα ταξίδια

  76. 03/12 11:46

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Κάρπαθο και Κέα

  77. 03/12 11:46

    Τα προγράμματα Golden Visa σε Ελλάδα και Πορτογαλία εγείρουν ανησυχίες ασφαλείας στην ΕΕ

  78. 03/12 11:45

    Εγκρίσεις για 2 νέες τουριστικές επενδύσεις σε Σαντορίνη και Μύκονο

  79. 03/12 11:28

    Xαρτογράφηση 8 διαδρομών στην Αθήνα για ανθρώπους με κινητική ή οπτική αναπηρία

  80. 03/12 10:38

    «Global Traveler» | Η Ελλάδα καλύτερος τουριστικός προορισμός του 2021 στα αμερικανικά Tested Reader Survey Awards

  81. 03/12 10:31

    Κοντά στα επίπεδα του 2019 η κίνηση το Νοέμβριο στην Πάρο

  82. 03/12 10:18

    ΣΕΤΕ - ΙΝΣΕΤΕ Workshop: Βιωσιμότητα και ενεργειακή μετάβαση στον Τουρισμό

  83. 03/12 09:49

    Νέα Ξεκινήματα με Νέες Απαιτήσεις

  84. 03/12 09:22

    Πώς να δημιουργήσετε το τέλειο γραφείο στο σπίτι σας

  85. 02/12 16:29

    Το Σουφλί επιλέχθηκε από τον ΠΟΤ ανάμεσα στα Best Tourism Villages

  86. 02/12 15:38

    Συνάντηση Κικίλια - Πλακιωτάκη για κρουαζιέρα και υποβρύχια πάρκα

  87. 02/12 15:30

    Συνέντευξη | Πώς πετύχαμε το Success Story της Lamway Hotel Management Group

  88. 02/12 14:55

    Επαγγελματικά ταξίδια: Δύσκολος χειμώνας για τα ξενοδοχεία πόλης λόγω της Όμικρον - "Ανάσα" οι ΜμΕ

  89. 02/12 13:38

    Επιδημιολόγος: «Δεν έπρεπε να πανικοβληθούμε εξ αρχής για τον κορωνοϊό ή για την Όμικρον»

  90. 02/12 12:54

    Ιταλία: Υποχρεωτικές οι μάσκες και σε εξωτερικούς χώρους;

  91. 02/12 12:48

    WTTC: Συστάσεις στις κυβερνήσεις για ψηφιακή απλοποίηση των διαδικασιών στα ταξίδια

  92. 02/12 12:42

    Ανοιχτά σύνορα θέλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρά την εξάπλωση της "Όμικρον"

  93. 02/12 11:58

    Όμικρον: Ποια αεροδρόμια είχαν τις περισσότερες αφίξεις από τη Ν. Αφρική

  94. 02/12 11:46

    Τουρισμός | Έρευνα FUR: Με κριτήρια προστασίας από τον ιό οι κρατήσεις διακοπών των Γερμανών

  95. 02/12 11:29

    ΗΠΑ: Προς πιο αυστηρά μέτρα στα ταξίδια μετά το πρώτο κρούσμα της Όμικρον

  96. 02/12 11:17

    Στα Χανιά το πρώτο κρούσμα της μετάλλαξης Ομικρον στη χώρα

  97. 02/12 11:16

    B. Κικίλιας: Σε Φλώρινα, Ζαγόρι, Καρπενήσι και Δημητσάνα τα πρώτα σποτ της καμπάνιας χειμερινού τουρισμού

  98. 02/12 11:12

    Βελτίωση της πρόσβασης στον Πολιτισμό για όλους, χωρίς αποκλεισμούς

  99. 02/12 11:02

    K. Nοτοπούλου: «Άλλη μια "επιτελική" καινοτομία του Υπουργού Τουρισμού να συστήσει επιτροπή που ήδη υπάρχει»

  100. 02/12 10:59

    Έρευνα PwC: Η συμβατότητα των επιχειρησιακών δεξιοτήτων βασικός παράγοντας επιτυχίας για εξαγορές & συγχωνεύσεις