Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα

Α Decrease font Enlarge font
Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα

Οι οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19, όπως αναφέρονται στα υγειονομικά πρωτόκολλα, που έδωσε για διαβούλευση στους φορείς τουρισμού για υποβολή προτάσεων, είναι οι ακόλουθες:

Σκοπός

Οι οδηγίες απευθύνονται στους διαχειριστές και στο προσωπικό των τουριστικών λεωφορείων, mini bus, και άλλων τουριστικών οχημάτων και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτά. 

Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα. 

Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας του τουρισμού θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19. 

Οι ακόλουθες οδηγίες αναπτύχθηκαν λαμβάνοντας υπόψη τα επιστημονικά δεδομένα για τη μετάδοση του SARS-CoV-2 (μετάδοση από άτομο σε άτομο μέσω σταγονιδίων ή μέσω επαφής) και βασίζονται σε οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019, https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/technical-guidance), του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19-pandemic, https://www.ecdc.europa.eu/en/coronavirus/guidance-and-technical-reports) και της Ευρωπαϊκής Κοινής Δράσης EU HEALTHY GATEWAYS (https://www.healthygateways.eu/Novel-coronavirus). 

Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού 

Ευαισθητοποίησης για την ανίχνευση περιστατικών 

Το προσωπικό των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να εκπαιδευτεί ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα του COVID-19, να παρέχει βοήθεια σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στην παράγραφο 5, και να ενημερώσει την αρμόδια αρχή/φορέα εκμετάλλευσης κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή στον τερματικό σταθμό ή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς ταξιδιώτη σχετικά με την παρουσία ύποπτου περιστατικού στο όχημα.

Οι φορείς εκμετάλλευσης τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης των οχημάτων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19: αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας επιβάτης στο όχημα εμφανίζει σημεία και συμπτώματα ενδεικτικά της λοίμωξης COVID-19, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ(1, 2).  

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού 

Ειδικότερα η ενημέρωση και η εκπαίδευση αφορά:

-Το γεγονός ότι δεν θα πρέπει να εργαστούν εάν έχουν έρθει σε επαφή με ασθενή COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες πριν το ταξίδι ή εάν παρουσιάζουν συμπτώματα αναπνευστικής λοίμωξης.

-Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).

-Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως χερούλια, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ., πριν και μετά την βάρδια, πριν και μετά το διάλειμμα. 

-Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 

-Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.

-Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.

-Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.

-Ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκας και γάντια).

Καθορισμός του μέγιστου αριθμού επιβαινόντων

Ο περιορισμός του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Σε κάθε όχημα πρέπει να αφήνεται μία θέση κενή προς όλες τις κατευθύνσεις και όλοι οι επιβαίνοντες να φορούν μάσκα σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. 

Το όριο αυτό θα ισχύει έως 15 Ιουνίου 2020 όπου θα επανεκτιμηθεί η εφαρμογή του μέτρου και η επιδημιολογική κατάσταση και ενδεχομένως να αναθεωρηθεί. 

Διαχείριση ύποπτου περιστατικού στο όχημα 

Προμήθειες και εξοπλισμός 

Επαρκείς προμήθειες ΜΑΠ πρέπει να υπάρχουν στο όχημα που συμπεριλαμβάνουν:

  • Ιατρική μάσκα 
  • Γάντια μίας χρήσης
  • Προμήθειες για την υγιεινή χεριών (αλκοολούχο διάλυμα τουλάχιστον 70% αιθανόλη για τρίψιμο των χεριών)
  • Χαρτομάντιλα
  • Σακούλα βιολογικού κινδύνου ή ασφαλείς πλαστικές σακούλες για ασφαλή απόρριψη μολυσματικών αποβλήτων

Διαχωρισμός 

Εάν ένας επιβάτης αναπτύξει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19, προσπάθειες πρέπει να γίνουν για να ελαχιστοποιηθεί η επαφή μεταξύ επιβατών και του προσωπικού με το άρρωστο άτομο. Αν είναι δυνατό, πρέπει να απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους (2 μέτρα).

Θα πρέπει ο ασθενής να φορέσει ιατρική μάσκα. Οι ασθενείς ταξιδιώτες θα πρέπει να παρέχονται με πλαστικές σακούλες για την ασφαλή απόρριψη των απορριμμάτων (π.χ. χρησιμοποιημένες ιατρικές μάσκες και χαρτομάντιλα).

Αναφορά ύποπτου περιστατικού και αποβίβαση 

Ο οδηγός ή ο φορέας εκμετάλλευσης του οχήματος θα πρέπει να ενημερώσει την αρμόδια υγειονομική αρχή στο σταθμό άφιξης για κάθε ύποπτο περιστατικό COVID-19 που εντοπίζεται τουριστικό όχημα.

Η αποβίβαση και η μεταφορά ασθενούς επιβάτη σε ιατρική μονάδα θα αποφασίζεται κατά περίπτωση. Συνίσταται ο ασθενής επιβάτης να φορά ιατρική μάσκα και να περιμένει στον σταθμό σε χώρο προσωρινής απομόνωσης μέχρι να μεταφερθεί στην ιατρική μονάδα. Εάν τέτοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος, τότε ο ασθενής ταξιδιώτης θα πρέπει να περιμένει σε ένα μέρος στο σταθμό ξεχωριστά από τους υπόλοιπους (2 μέτρα). Αυτό θα αποφασιστεί από την αρμόδια αρχή βάσει αξιολόγησης κινδύνου και διαθέσιμων δυνατοτήτων.

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Κάθε όχημα πρέπει να αναπτύξει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, το οποίο θα περιγράφει τα εξής: 

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια), 

β) το σχέδιο επικοινωνίας και ενημέρωσης της αρμόδιας αρχής στο επόμενο σταθμό σχετικά με το ύποπτο κρούσμα, 

γ) τη διαδικασία της προσωρινής απομόνωσης του ατόμου το οποίο θεωρείται ως ύπoπτο κρούσμα COVID-19 μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση φυσικού  αερισμού, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη), 

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, και γαντιών από όποιον φροντίζει τον ασθενή (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι), 

ε) αερισμός του οχήματος και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), 

στ) τη διαδικασία αναφοράς στην αρμόδια αρχή του ύποπτου περιστατικού COVID-19. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. 

Εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες αναπτύξει συμπτώματα συμβατά θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο. 

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ποσότητες αντισηπτικών, απολυμαντικών, μέσων ατομικής προστασίας και ειδών καθαρισμού. 

Θα πρέπει να υπάρχουν γραπτές οδηγίες για την ορθή χρήση των μέσων ατομικής προστασίας και το προσωπικό των οχημάτων να έχει γνώση της χρήσης τους.

Πληροφορίες για τα μέσα ατομικής προστασίας για τα μέλη του πληρώματος των οχημάτων και την ορθή χρήση τους παρουσιάζονται στο Παράρτημα 1.

Συστάσεις για το πλήρωμα και τους επιβάτες  

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση υφασμάτινης μάσκας είναι υποχρεωτική από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στα οχήματα. 

Η χρήση γαντιών συνιστάται κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους, ενώ τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση τους πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Η θύρα του οδηγού συνιστάται να παραμένει κλειστή και να τοποθετείται ειδικό διαφανές διαχωριστικό πέτασμα μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (Plexiglas ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας).

Για τα λεωφορεία και mini bus, η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από τη δεύτερη πόρτα των οχημάτων. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται από την τρίτη πόρτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρίτη πόρτα, θα προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επιβίβαση των πολιτών. Για τα μικρά οχήματα συνίσταται οι επιβάτες να επιβιβάζονται από τις πίσω πόρτες.

Ο οδηγός ή ένας «Συνοδός γραμμής» μπορεί να βρίσκεται στην μεσαία (δεύτερη) θύρα του λεωφορείου, mini bus και η παρουσία του στοχεύει στην παρακολούθηση εφαρμογής των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (χρήση μασκών, απολυμαντικού, μέγιστος αριθμός επιβατών).

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στον οδηγό του οχήματος. Άτομα που δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς δεν πρέπει να επιβιβάζονται. 

Αερισμός και κλιματισμός 

Συνιστάται ο συνεχής φυσικός αερισμός των οχημάτων. Στην περίπτωση κλειστών οχημάτων με μη ανοιγόμενα παράθυρα όπου χρησιμοποιείται κλιματισμός θα πρέπει να απενεργοποιείται η επανακυκλοφορία του αέρα.

Καθαριότητα και απολύμανση χώρων 

Συνίσταται να γίνεται σχολαστική και πλήρης απολύμανση των οχημάτων μετά το τέλος της βάρδιας. Ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και των σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (κυρίως χειρολαβές, χειρολισθήρες και καθίσματα) συνίσταται να γίνεται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου. 

Τα ενοικιαζόμενα οχήματα πρέπει να πλένονται και να απολυμαίνονται μεταξύ των χρήσεων τους από διαφορετικούς πελάτες.  

Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης

Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.

 

 Διαβάστε επίσης




 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 08/05 20:55

    Swiss International Air Lines: Μειώνει κατά 15 αεροσκάφη τον στόλο και απολύει προσωπικό

  2. 08/05 14:13

    Προς επέκταση η κλαδική ΣΣΕ των ξενοδοχοϋπαλλήλων

  3. 08/05 13:44

    Οι Ξεναγοί σε απόγνωση: Τα μέτρα μας απαγορεύουν να οργανώσουμε εκδρομές και να πουλήσουμε τουρ, μας απαγορεύεται να ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ

  4. 08/05 09:58

    Σαουδική Αραβία: Στόχος για τουριστικές εισπράξεις 25,2 δισ. δολ. έως το 2025

  5. 08/05 08:55

    Πορτογαλία: 19 δισ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης για την επανεκκίνηση της οικονομίας της

  6. 07/05 22:06

    Ομοσπονδία Κύκλος: Διευκρινίσεις για τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  7. 07/05 20:50

    Βρετανικός τουρισμός: 12 χώρες στην πράσινη λίστα- Στην πορτοκαλί Ελλάδα, Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία- Στο κόκκινο η Τουρκία

  8. 07/05 18:18

    Ανοίγουν τα Μουσεία στις 14 Μαΐου με τα υφιστάμενα υγειονομικά πρωτόκολλα

  9. 07/05 18:06

    LOT: Περισσότερες πτήσεις φέτος προς Ελλάδα ακόμη και από το 2019

  10. 07/05 17:58

    Γερμανία: Νόμος καθιερώνει "ελευθερίες" για τους εμβολιασμένους- χωρίς καραντίνα από τις διακοπές

  11. 07/05 17:53

    Προβολή της Μήλου από διεθνή μέσα ενημέρωσης

  12. 07/05 14:30

    Μαδέρα: Δωρεάν τεστ PCR στους τουρίστες

  13. 07/05 13:27

    Βίντεο: Η εντυπωσιακή παραλία Λευκή που θα σου πάρει το μυαλό!

  14. 07/05 13:24

    Η ελληνική λίμνη που μοιάζει να ενώνεται με τη θάλασσα!

  15. 07/05 12:38

    Η Πάρος στην διαδικτυακή έκθεση της Βιέννης

  16. 07/05 12:27

    Πανελλήνια Ομοσπονδία "ΚΥΚΛΟΣ": Προβλήματα στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» για το έτος 2021

  17. 07/05 12:22

    Viking: Νέα κρουαζιέρα στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2021

  18. 07/05 11:56

    Αυτές είναι οι κρουαζιέρες στην Ελλάδα για Αμερικανούς τουρίστες αυτό το καλοκαίρι

  19. 07/05 11:38

    Ά. Γκερέκου: Η ελληνική-κυπριακή διατροφή είναι θησαυρός για τις δύο χώρες

  20. 07/05 11:37

    Η Γερμανία επιδιώκει να ανοίξει τα ταξίδια στην Τουρκία

  21. 07/05 11:24

    Η Gulf Air πετά, για πρώτη φορά στην ιστορία της, προς Σαντορίνη και Μύκονο

  22. 07/05 11:15

    Spiegel: Πλαστά «πιστοποιητικά ελευθερίας» στη Γερμανία

  23. 07/05 11:05

    Telegraph: Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία δεν θα είναι στους πράσινους προορισμούς των Βρετανών - Tι ισχύει για την Ελλάδα

  24. 07/05 10:56

    ΥΠΕΞ Ελλάδας & Μπαχρέιν: Συμφωνία αμοιβαίας αναγνώρισης πιστοποιητικών εμβολιασμού κατά του Covid

  25. 07/05 10:51

    ΠΟΕΕΤ: Επιτακτική ανάγκη να κηρυχθεί η κλαδική σύμβαση ξενοδοχοϋπαλλήλων υποχρεωτική

  26. 07/05 10:47

    ForwardKeys: 7 ελληνικοί προορισμοί στους 10 πιο δημοφιλείς για τους Βρετανούς αυτό το καλοκαίρι

  27. 07/05 10:11

    Αντώνης Καρατάσος: Να υιοθετηθεί η πρόταση του κ.Σαρούκου για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  28. 07/05 10:06

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κω

  29. 07/05 10:05

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης 2 κτιρίων σε ξενοδοχεία στην Κρήτη

  30. 07/05 10:00

    Κέντρο τουριστικής υποδοχής για την πληροφόρηση των επισκεπτών της κοιλάδας Νέστου

  31. 07/05 09:58

    Έως τις 12 τα μεσάνυχτα ανοιχτά καταστήματα σε τουριστικές περιοχές της Αργολίδας όταν λήξουν τα μέτρα

  32. 07/05 09:56

    Γερμανία: Kίνητρα για επενδύσεις που στοχεύουν στην προστασία του κλίματος και τη βιωσιμότητα

  33. 07/05 09:52

    Rai Uno: Αφιέρωμα 50' σε Πάρο και Σαντορίνη

  34. 07/05 09:49

    Τη Δευτέρα 10/5 η προμήθεια των δωρεάν self tests για τους εργαζόμενους σε 8 κλάδους

  35. 07/05 09:05

    Vito Tourer Dark Edition: Το αστέρι του τουρισμού

  36. 06/05 18:52

    Mεγάλη επένδυση του εμιρατινού ομίλου ΜΑSDAR στην Ελλάδα σε συνεργασία με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου και την Autohellas

  37. 06/05 15:55

    Ομοσπονδία Κύκλος: Περυσινά δεδομένα στην ιστοσελίδα του Τουρισμός για Όλους

  38. 06/05 15:50

    Διαδικτυακή ημερίδα την Κυριακή 9 Μαΐου ο «Αγροτουρισμός στην Κρήτη»

  39. 06/05 14:19

    Πόλος έλξης κινηματογραφικών γυρισμάτων το Κατάκολο

  40. 06/05 14:15

    EOT: Προβολή της Αστυπάλαιας και του ελληνικού Πάσχα στην Κίνα

  41. 06/05 13:44

    Παρέμβαση Πατούλη για την τουριστική προβολή της Αθήνας και άλλων Περιφερειών της Ευρώπης

  42. 06/05 13:33

    Ρωσική τηλεοπτική παραγωγή στην Πάρο

  43. 06/05 13:28

    Βίντεο: Οι γιγάντιοι - μυστηριώδεις κρατήρες στην Αργολίδα

  44. 06/05 13:26

    Μια ήσυχη παραλία μια ανάσα από την Αθήνα: Η άγνωστη μικρή παραλία στην Αττική

  45. 06/05 13:15

    Κ.Νοτοπούλου: Έρμαιο της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης το άνοιγμα του Τουρισμού

  46. 06/05 13:14

    Η TUI θα προσφέρει στους πελάτες της τεστ από 20 λίρες

  47. 06/05 12:58

    Holland America: Ξεκινούν τον Αύγουστο κρουαζιέρες στην Ελλάδα

  48. 06/05 12:36

    Έρευνα USTOA: Επανέρχεται η αισιοδοξία για ανάκαμψη του τουρισμού στις ΗΠΑ- Τρίτος top προορισμός η Ελλάδα για το 2022

  49. 06/05 12:32

    Βαρόμετρο Criteo: Το 75% των Γερμανών επιθυμούν να ταξιδέψουν το ερχόμενο 6μηνο - Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  50. 06/05 12:08

    Τριπλή διεθνής διάκριση για τον νέο φωτισμό της Ακρόπολης

  51. 06/05 12:04

    Γρ.Τάσιος: "Είμαστε κυριολεκτικά στο last second - Ιούλιο μέχρι Οκτώβριο καλύτερες προσδοκίες για κρατήσεις"

  52. 06/05 11:53

    Μπορεί να βοηθήσει το digital marketing αυτή την σεζόν;

  53. 06/05 11:49

    Eυχάριστη έκπληξη για τον τουρισμό το β΄εξάμηνο, αν εξελιχθούν καλά τα της πανδημίας

  54. 06/05 11:45

    Μιλώντας... Βραχυχρόνια - Θέσπιση κανόνων και ελεγκτική διαδικασία από τις ΠΥΤ

  55. 06/05 11:37

    FedHATTA: Τα πρωτόκολλα που εκκρεμούν για τον συνεδριακό τουρισμό

  56. 06/05 11:16

    Ανοίγει στις 10 Μαΐου το Athens Capital Hotel-MGallery Collection

  57. 06/05 10:22

    GBR Consulting: Χαμηλή πληρότητα και ελάχιστα έσοδα για τα ξενοδοχεία πόλης που λειτούργησαν το α' τρίμηνο

  58. 06/05 10:14

    Τουρισμός: Ελλάδα και Ισπανία προτιμούν οι Ιταλοί

  59. 06/05 10:10

    DW | Χ. Θεοχάρης: Με υπευθυνότητα το άνοιγμα του τουρισμού

  60. 06/05 09:54

    Τελευταία μέρα για την έκτακτη αποζημίωση στους εποχικά εργαζομένους σε τουρισμό-επισιτισμό

  61. 06/05 09:41

    Κρίτων Πιπέρας | Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα, πλην ξεναγών

  62. 06/05 09:09

    Αποφάσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ανατολική Μάνη και Αμοργό

  63. 06/05 09:08

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις στη Ρόδο

  64. 06/05 09:07

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Κάρπαθο και Πρέβεζα

  65. 06/05 09:05

    Σαμοθράκη: Μελέτη για την ιαματική πηγή Ψαρόθεμα

  66. 06/05 09:03

    Μάριο Ντράγκι: Ελάτε για διακοπές στην Ιταλία

  67. 06/05 08:59

    Στην Πολωνία ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης

  68. 05/05 17:20

    TUI Cruises: «Ένεση» ρευστότητας από πώληση ομολόγων 300 εκατ. ευρώ

  69. 05/05 16:59

    Μεγάλη αντι-γκράφιτι παρέμβαση στην Ερμού από τον Δήμο Αθηναίων (ΒΙΝΤΕΟ)

  70. 05/05 16:04

    Αναβάθμιση Δημοτικού Θεάτρου Ναυπλίου

  71. 05/05 15:09

    Γερμανικός Τύπος: Νησιά χωρίς κορωνοϊό

  72. 05/05 14:19

    Το 45% των Γερμανών στρεσάρεται με τις διακοπές - Τουριστικά γραφεία, ξεναγοί & προσωπικό ξενοδοχείων δημιουργούν ασφάλεια

  73. 05/05 13:32

    Aισιοδοξία του πρωθυπουργού για το ερχόμενο καλοκαίρι

  74. 05/05 13:15

    Υψηλού επιπέδου επαφές του κ.Θεοχάρη στο Βερολίνο | TUI: Από τα μέσα Μαΐου πτήσεις σε ελληνικούς προορισμούς

  75. 05/05 13:12

    Γρ.Τάσιος: Οι ξενοδόχοι περιμένουν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος για να κάνουν… Ανάσταση

  76. 05/05 13:06

    Skyscanner: Διακοπές από Σεπτέμβριο και για περισσότερες ημέρες προτιμούν οι ταξιδιώτες – Η Κρήτη top προορισμός

  77. 05/05 12:08

    WTTC και UNWTO ζητούν από τους υπουργούς Τουρισμού G20 ξεκάθαρους κανονισμούς στα ταξίδια

  78. 05/05 12:01

    Είναι σωστό και σκόπιμο να δώσουμε στους εμβολιασμένους την ελευθερία τους πίσω

  79. 05/05 11:50

    Οι Βρετανοί μπορεί να χρειαστεί να εκδίδουν πιστοποποιητικά εμβολιασμού σε μορφή φυσικού εγγράφου

  80. 05/05 11:39

    Γαλαζοπράσινα νερά και πεύκα μέσα στη θάλασσα: Η παραλία κοντά στην Αθήνα που είχε ερωτευτεί η Βουγιουκλάκη

  81. 05/05 11:37

    Αυτά είναι τα Θαλασσινά Μετέωρα της Ελλάδας, εκεί όπου έστηναν καρτέρι οι πειρατές

  82. 05/05 11:35

    DER Touristik: Με 750 ξενοδοχεία και 20% περισσότερες πτήσεις φέτος στην Ελλάδα

  83. 05/05 10:38

    ΕΕ: Και άνοιγμα του τουρισμού και “φρένο κινδύνου”

  84. 05/05 10:33

    Νορβηγία: Υποχρεωτική καραντίνα μετά τις διακοπές;

  85. 05/05 09:07

    Άδειες για 2 ξενοδοχεία σε Σύβοτα και Εύβοια

  86. 05/05 09:06

    Άδειες για ενοικιαζόμενα δωμάτια και τουριστική κατασκήνωση σε Σέριφο και Ικαρία

  87. 05/05 08:59

    Kαλαμάτα: Διαγωνισμός 150.000 ευρώ για την ανάθεση της διοργάνωσης του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού

  88. 05/05 08:55

    Σύνδεσμος Δήμων Νότιας Αττικής: Δράση 2,18 εκατ. ευρώ, με εξειδικευμένες τουριστικές μελέτες

  89. 05/05 08:53

    Σύρος: Αθλητικό Κέντρο με δυνατότητα φιλοξενίας συνεδρίων και εκθέσεων

  90. 04/05 12:06

    Αποφάσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κάρπαθο, Κρήτη και Σύβοτα

  91. 04/05 11:37

    Στη Γερμανία ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης

  92. 04/05 08:07

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Κρήτη και Εύβοια

  93. 03/05 13:47

    Κομισιόν | Χωρίς περιορισμούς τα ταξίδια των εμβολιασμένων στην ΕΕ

  94. 03/05 13:25

    Βρετανία: Mαζικό πείραμα με self-test για αποφυγή της καραντίνας

  95. 03/05 12:10

    Έντονο το ενδιαφέρον της αμερικανικής αγοράς για την Ελλάδα

  96. 03/05 08:54

    Έργα προστασίας διάβρωσης της ακτογραμμής στην Κόστα Ερμιονίδας

  97. 03/05 08:04

    Συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην ψηφιακή δράση BITES OF GREECE

  98. 02/05 15:06

    "Χαμηλές πτήσεις" για τη Lufthansa

  99. 02/05 15:01

    Τουρκία: Θα σώσει τον τουρισμό το αυστηρό λοκντάουν;

  100. 02/05 09:03

    Αίγυπτος: Πρόβλεψη για τουριστικά έσοδα 6-7 δισ. δολ. το 2021