Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα

Οι οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 σε τουριστικά οχήματα μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19, όπως αναφέρονται στα υγειονομικά πρωτόκολλα, που έδωσε για διαβούλευση στους φορείς τουρισμού για υποβολή προτάσεων, είναι οι ακόλουθες:

Σκοπός

Οι οδηγίες απευθύνονται στους διαχειριστές και στο προσωπικό των τουριστικών λεωφορείων, mini bus, και άλλων τουριστικών οχημάτων και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτά. 

Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα. 

Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας του τουρισμού θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19. 

Οι ακόλουθες οδηγίες αναπτύχθηκαν λαμβάνοντας υπόψη τα επιστημονικά δεδομένα για τη μετάδοση του SARS-CoV-2 (μετάδοση από άτομο σε άτομο μέσω σταγονιδίων ή μέσω επαφής) και βασίζονται σε οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019, https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/technical-guidance), του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19-pandemic, https://www.ecdc.europa.eu/en/coronavirus/guidance-and-technical-reports) και της Ευρωπαϊκής Κοινής Δράσης EU HEALTHY GATEWAYS (https://www.healthygateways.eu/Novel-coronavirus). 

Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού 

Ευαισθητοποίησης για την ανίχνευση περιστατικών 

Το προσωπικό των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να εκπαιδευτεί ώστε να γνωρίζει τα συμπτώματα του COVID-19, να παρέχει βοήθεια σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στην παράγραφο 5, και να ενημερώσει την αρμόδια αρχή/φορέα εκμετάλλευσης κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή στον τερματικό σταθμό ή στο σταθμό αποβίβασης του ασθενούς ταξιδιώτη σχετικά με την παρουσία ύποπτου περιστατικού στο όχημα.

Οι φορείς εκμετάλλευσης τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης των οχημάτων πρέπει να παρέχουν κατάρτιση και καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19: αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια. Το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδεύεται σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν ένας επιβάτης στο όχημα εμφανίζει σημεία και συμπτώματα ενδεικτικά της λοίμωξης COVID-19, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των ΜΑΠ(1, 2).  

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού 

Ειδικότερα η ενημέρωση και η εκπαίδευση αφορά:

-Το γεγονός ότι δεν θα πρέπει να εργαστούν εάν έχουν έρθει σε επαφή με ασθενή COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες πριν το ταξίδι ή εάν παρουσιάζουν συμπτώματα αναπνευστικής λοίμωξης.

-Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).

-Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως χερούλια, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ., πριν και μετά την βάρδια, πριν και μετά το διάλειμμα. 

-Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 

-Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.

-Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.

-Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.

-Ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκας και γάντια).

Καθορισμός του μέγιστου αριθμού επιβαινόντων

Ο περιορισμός του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Σε κάθε όχημα πρέπει να αφήνεται μία θέση κενή προς όλες τις κατευθύνσεις και όλοι οι επιβαίνοντες να φορούν μάσκα σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. 

Το όριο αυτό θα ισχύει έως 15 Ιουνίου 2020 όπου θα επανεκτιμηθεί η εφαρμογή του μέτρου και η επιδημιολογική κατάσταση και ενδεχομένως να αναθεωρηθεί. 

Διαχείριση ύποπτου περιστατικού στο όχημα 

Προμήθειες και εξοπλισμός 

Επαρκείς προμήθειες ΜΑΠ πρέπει να υπάρχουν στο όχημα που συμπεριλαμβάνουν:

  • Ιατρική μάσκα 
  • Γάντια μίας χρήσης
  • Προμήθειες για την υγιεινή χεριών (αλκοολούχο διάλυμα τουλάχιστον 70% αιθανόλη για τρίψιμο των χεριών)
  • Χαρτομάντιλα
  • Σακούλα βιολογικού κινδύνου ή ασφαλείς πλαστικές σακούλες για ασφαλή απόρριψη μολυσματικών αποβλήτων

Διαχωρισμός 

Εάν ένας επιβάτης αναπτύξει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19, προσπάθειες πρέπει να γίνουν για να ελαχιστοποιηθεί η επαφή μεταξύ επιβατών και του προσωπικού με το άρρωστο άτομο. Αν είναι δυνατό, πρέπει να απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους (2 μέτρα).

Θα πρέπει ο ασθενής να φορέσει ιατρική μάσκα. Οι ασθενείς ταξιδιώτες θα πρέπει να παρέχονται με πλαστικές σακούλες για την ασφαλή απόρριψη των απορριμμάτων (π.χ. χρησιμοποιημένες ιατρικές μάσκες και χαρτομάντιλα).

Αναφορά ύποπτου περιστατικού και αποβίβαση 

Ο οδηγός ή ο φορέας εκμετάλλευσης του οχήματος θα πρέπει να ενημερώσει την αρμόδια υγειονομική αρχή στο σταθμό άφιξης για κάθε ύποπτο περιστατικό COVID-19 που εντοπίζεται τουριστικό όχημα.

Η αποβίβαση και η μεταφορά ασθενούς επιβάτη σε ιατρική μονάδα θα αποφασίζεται κατά περίπτωση. Συνίσταται ο ασθενής επιβάτης να φορά ιατρική μάσκα και να περιμένει στον σταθμό σε χώρο προσωρινής απομόνωσης μέχρι να μεταφερθεί στην ιατρική μονάδα. Εάν τέτοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος, τότε ο ασθενής ταξιδιώτης θα πρέπει να περιμένει σε ένα μέρος στο σταθμό ξεχωριστά από τους υπόλοιπους (2 μέτρα). Αυτό θα αποφασιστεί από την αρμόδια αρχή βάσει αξιολόγησης κινδύνου και διαθέσιμων δυνατοτήτων.

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Κάθε όχημα πρέπει να αναπτύξει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, το οποίο θα περιγράφει τα εξής: 

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια), 

β) το σχέδιο επικοινωνίας και ενημέρωσης της αρμόδιας αρχής στο επόμενο σταθμό σχετικά με το ύποπτο κρούσμα, 

γ) τη διαδικασία της προσωρινής απομόνωσης του ατόμου το οποίο θεωρείται ως ύπoπτο κρούσμα COVID-19 μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση φυσικού  αερισμού, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη), 

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, και γαντιών από όποιον φροντίζει τον ασθενή (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι), 

ε) αερισμός του οχήματος και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), 

στ) τη διαδικασία αναφοράς στην αρμόδια αρχή του ύποπτου περιστατικού COVID-19. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. 

Εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες αναπτύξει συμπτώματα συμβατά θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο. 

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ποσότητες αντισηπτικών, απολυμαντικών, μέσων ατομικής προστασίας και ειδών καθαρισμού. 

Θα πρέπει να υπάρχουν γραπτές οδηγίες για την ορθή χρήση των μέσων ατομικής προστασίας και το προσωπικό των οχημάτων να έχει γνώση της χρήσης τους.

Πληροφορίες για τα μέσα ατομικής προστασίας για τα μέλη του πληρώματος των οχημάτων και την ορθή χρήση τους παρουσιάζονται στο Παράρτημα 1.

Συστάσεις για το πλήρωμα και τους επιβάτες  

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση υφασμάτινης μάσκας είναι υποχρεωτική από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στα οχήματα. 

Η χρήση γαντιών συνιστάται κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους, ενώ τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν την τοποθέτηση και μετά την αφαίρεση τους πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των τουριστικών οχημάτων θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Η θύρα του οδηγού συνιστάται να παραμένει κλειστή και να τοποθετείται ειδικό διαφανές διαχωριστικό πέτασμα μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (Plexiglas ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας).

Για τα λεωφορεία και mini bus, η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από τη δεύτερη πόρτα των οχημάτων. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται από την τρίτη πόρτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρίτη πόρτα, θα προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επιβίβαση των πολιτών. Για τα μικρά οχήματα συνίσταται οι επιβάτες να επιβιβάζονται από τις πίσω πόρτες.

Ο οδηγός ή ένας «Συνοδός γραμμής» μπορεί να βρίσκεται στην μεσαία (δεύτερη) θύρα του λεωφορείου, mini bus και η παρουσία του στοχεύει στην παρακολούθηση εφαρμογής των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (χρήση μασκών, απολυμαντικού, μέγιστος αριθμός επιβατών).

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στον οδηγό του οχήματος. Άτομα που δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς δεν πρέπει να επιβιβάζονται. 

Αερισμός και κλιματισμός 

Συνιστάται ο συνεχής φυσικός αερισμός των οχημάτων. Στην περίπτωση κλειστών οχημάτων με μη ανοιγόμενα παράθυρα όπου χρησιμοποιείται κλιματισμός θα πρέπει να απενεργοποιείται η επανακυκλοφορία του αέρα.

Καθαριότητα και απολύμανση χώρων 

Συνίσταται να γίνεται σχολαστική και πλήρης απολύμανση των οχημάτων μετά το τέλος της βάρδιας. Ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και των σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (κυρίως χειρολαβές, χειρολισθήρες και καθίσματα) συνίσταται να γίνεται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου. 

Τα ενοικιαζόμενα οχήματα πρέπει να πλένονται και να απολυμαίνονται μεταξύ των χρήσεων τους από διαφορετικούς πελάτες.  

Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης

Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.

 

 Διαβάστε επίσης




 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 03/12 07:21

    Η Αίγυπτος εγκαινιάζει την ηλεκτρονική πύλη χορήγησης «Golden License»

  2. 03/12 07:16

    Σουηδία: 26% ακριβότερα τα τρόφιμα σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021

  3. 02/12 07:16

    Η Λευκάδα στους εορτασμούς του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024

  4. 02/12 06:18

    Κύπρος: Ο τουρισμός αυξάνει τις πωλήσεις εμφιαλωμένων νερών

  5. 01/12 21:23

    "Πράσινο" νησί ο Πόρος με χρηματοδότηση από τα Εμιράτα

  6. 01/12 21:11

    Τα γερμανικά εστιατόρια σε υπαρξιακή κρίση

  7. 01/12 21:00

    Ε.Ξ. Χανίων | Ημέρα Καριέρας στις 11 Δεκεμβρίου

  8. 01/12 15:34

    Το σκάνδαλο των μαϊμού εξαρτημάτων άγγιξε και τη Ryanair

  9. 01/12 14:38

    ECTAA | Η πρόταση της Κομισιόν θα αυξήσει την τιμή των ταξιδιωτικών πακέτων

  10. 01/12 14:22

    Η Γαλλία βάζει τέλος στο κάπνισμα σε όλες τις παραλίες, τα δημόσια πάρκα και τα δάση

  11. 01/12 14:13

    Τουρκία: "Είμαστε υπερδύναμη στον τουρισμό και ανταγωνιζόμαστε τους καλύτερους στον κόσμο"

  12. 01/12 13:49

    VisitEngland: Νέα εργαλειοθήκη για τις επιχειρήσεις στον προσβάσιμο τουρισμό

  13. 01/12 13:09

    Μνημόνιο συνεργασίας των Υπουργείων Πολιτισμού-Κλιματικής Κρίσης για τη θωράκιση των αρχαιολογικών χώρων από πυρκαγιά

  14. 01/12 12:03

    FedHATTA: Συνάντηση με τον υφυπουργό Ανάπτυξης Μ. Σενετάκη για επίλυση ζητημάτων λειτουργίας των τουριστικών γραφείων

  15. 01/12 11:54

    Τι απαντά η Kiwi.com στην έρευνα της Ryanair περί πειρατών-ΟΤΑ

  16. 01/12 11:53

    ΕΟΤ | Στη Θεσσαλονίκη το συνέδριο της Βρετανικής Ένωσης Ανεξάρτητων Tour Operators

  17. 01/12 11:48

    ΙΝΣΕΤΕ: «Tαξίδια χωρίς αποκλεισμούς» στην Ελλάδα μέσα από 5 βασικές προτάσεις

  18. 01/12 11:44

    Eurowings: Δύο νέες συνδέσεις με Ζάκυνθο και Κάρπαθο το καλοκαίρι του 2024

  19. 01/12 11:12

    Mabrian | Κερδίζει έδαφος ο βιωματικός τουρισμός - το top 10 των προορισμών στην Ευρώπη γι αυτήν την τάση

  20. 01/12 10:51

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Κοζάνης

  21. 01/12 10:40

    Λιμάνι Ηρακλείου | 27% περισσότεροι επιβάτες κρουαζιέρας στο 10μηνο- επιπλέον κρουαζιερόπλοια λόγω Ισραήλ

  22. 01/12 10:25

    ΕΕ | Απαγόρευση στη Fly Baghdad για πτήσεις στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο

  23. 01/12 07:42

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στη Ρόδο

  24. 01/12 07:39

    Εργασίες ανακαίνισης και άλλων διαμορφώσεων σε ξενοδοχεία στην Κρήτη και στη Ρόδο

  25. 01/12 07:35

    Καταδυτικό Πάρκο στο Ρέθυμνο

  26. 01/12 07:29

    1ος Πανελλήνιος Αγώνας Αερομοντελισμού κλειστού χώρου στο Ηράκλειο

  27. 01/12 07:28

    Δημοσιονομικό περιθώριο στην Ισπανία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

  28. 30/11 17:25

    Περισσότεροι δικαιούχοι στον Β' κύκλο του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους»

  29. 30/11 16:28

    ΑΒΤΑ | Οι 4 εντελώς νέες τάσεις στα ταξίδια του 2024: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της νέας φουρνιάς ταξιδιωτών Generation T

  30. 30/11 15:08

    Airbnb | +47,1% έναντι του 2019 η ζήτηση για την Ελλάδα τον Οκτώβριο

  31. 30/11 14:02

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Να αποσυρθούν οι διατάξεις για Airbnb και πρόσθετους φόρους στα ξενοδοχεία

  32. 30/11 13:58

    ΞΕΕ | Το Πρόγραμμα Boutique Hotel στην έκθεση XENIA 2023

  33. 30/11 13:49

    Σε εταιρεία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μισθώθηκε η Ακτή Βάρκιζας

  34. 30/11 13:30

    Scoot: Αυξημένη συχνότητα στις συνδέσεις Σιγκαπούρη – Αθήνα – Βερολίνο το 2024

  35. 30/11 13:08

    Τι συνέβη πραγματικά με τον Attika Reisen; Οι λόγοι που οδήγησαν στο αδιέξοδο

  36. 30/11 13:01

    Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον

  37. 30/11 12:37

    Η TUI ανοίγει νέο κανάλι ταξιδιωτικής έμπνευσης στο WhatsApp

  38. 30/11 12:21

    FedHATTA: Ο Βόλος και το Πήλιο επανήλθαν στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας  

  39. 30/11 12:10

    Ένας στους 2 Βρετανούς συνάντησε βρώμικες παραλίες στις διακοπές το 2023 - Οι δυο χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση

  40. 30/11 11:49

    Τουρισμός | Global Hotel Alliance: Οι hotspot προορισμοί για το 2024- τι παρακινεί τους ταξιδιώτες να τους επισκεφτούν

  41. 30/11 11:19

    Τουρισμός | Ο Bentour Reisen επεκτείνει το πρόγραμμά του για Ελλάδα το 2024

  42. 30/11 10:26

    Τουρισμός | Ποια μέτρα προωθεί η Κομισιόν για την προστασία και τα δικαιώματα των ταξιδιωτών

  43. 30/11 10:06

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Δράσεις προβολής στην αμερικανική αγορά

  44. 30/11 07:59

    Αθλητική εκδήλωση 1ος Δρόμος Αμνισσού

  45. 30/11 07:14

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στην Αμαλιάδα

  46. 30/11 07:09

    Κατεδάφιση κτηρίου σε ξενοδοχείο στην Κω - Αναβάθμιση κτιριακών υποδομών στα ιαματικά νερά στη Μυτιλήνη

  47. 30/11 07:04

    Η Σαουδική Αραβία αγοράζει μερίδιο στο αεροδρόμιο του Χίθροου

  48. 30/11 07:02

    Les Roches: Καθολική μεταμόρφωση της πανεπιστημιούπολης στις Ελβετικές ‘Άλπεις

  49. 29/11 16:24

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ΞΕΝΙΑ Καλεντζίου

  50. 29/11 15:23

    Ryanair: «Πειρατές-ΟΤΑ χρεώνουν μέχρι και 344% ακριβότερα τις υπηρεσίες μας!» - Όλα τα ονόματα

  51. 29/11 14:46

    Uber | Νέα υπηρεσία για ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ελλάδα και σε άλλες 7 ευρωπαϊκές χώρες

  52. 29/11 14:43

    Το "Work From Greece" στους ελληνικούς προορισμούς

  53. 29/11 14:24

    Solmar: Νέες βίλες προς ενοικίαση στη νότια Πελοπόννησο το 2024

  54. 29/11 14:05

    Το Δουβλίνο Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα του 2024 | Το Γκροσσέτο (Ιταλία) ο Πράσινος Πρωτοπόρος του Έξυπνου Τουρισμού

  55. 29/11 13:47

    Ryanair: 5,8 εκατ. αεροπορικές θέσεις στους Έλληνες ταξιδιώτες το καλοκαίρι του 2024

  56. 29/11 13:46

    Η FREENOW και η Karhoo συνεργάζονται στις υπηρεσίες μετακίνησης για ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη

  57. 29/11 13:17

    7+1 στρατηγικές για να αποφύγετε τα δίχτυα των χάκερ

  58. 29/11 12:38

    Τουρισμός: Ένας στους 3 Αμερικανούς ταξίδεψε περισσότερο φέτος έναντι του 2019

  59. 29/11 12:07

    FedHATTA: Σύσφιξη των επιχειρηματικών σχέσεων Ελλάδας – Ιράν στον τουρισμό

  60. 29/11 12:05

    ΦΠΑ στις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις ενέκρινε η Γερουσία στη Γαλλία

  61. 29/11 11:54

    Jet2holidays | "Athens Coast" και Σύμη νέοι προορισμοί το καλοκαίρι

  62. 29/11 10:48

    Ο Όμιλος Anex αυξάνει την παρουσία του στην Ελλάδα το 2024- επιπλέον ξενοδοχεία σε Κρήτη και Κέρκυρα

  63. 29/11 10:35

    Γερμανία: Ο Σολτς προειδοποιεί για δύσκολες μέρες | Bild: «Χρεωκοπημένοι Γερμανοί πουλήστε τα νησιά σας»

  64. 29/11 10:22

    Η ηγεσία του ΠΑΣΥΞΕ στην εκδήλωση του ΞΕΕ στο πλαίσιο της 11ης Γενικής Συνέλευσης

  65. 29/11 10:10

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | Κυκλάδες και Πελοπόννησος οι μόνες περιοχές με μείωση αεροπορικών αφίξεων στο 10μηνο

  66. 29/11 07:58

    Σε Σύρο και Αθήνα γυρίσματα ταξιδιωτικής εκπομπής καναλιού της Εσθονίας

  67. 29/11 07:12

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στο Μέτσοβο

  68. 29/11 07:09

    Σε ποια εταιρεία μισθώνεται ο ξενώνας Μάρπησσας στην Πάρο

  69. 29/11 07:07

    Απόρριψη ένταξης στον Αναπτυξιακό Νόμο ξενοδοχειακής επένδυσης στην Κρήτη

  70. 29/11 07:06

    Ryanair: Εκπτώσεις 10% στη Cyber Week

  71. 28/11 20:21

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Σέριφο

  72. 28/11 19:10

    Attika Reisen | Κήρυξε πτώχευση ο σπεσιαλίστας των διακοπών για Ελλάδα στη Γερμανία

  73. 28/11 16:43

    To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός"

  74. 28/11 16:25

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Καστανιάς στην Κορινθία

  75. 28/11 16:21

    EOT Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στο Β2Β roadshow «Around the World»

  76. 28/11 15:51

    Από ζόμπι... ξενοδοχείο: Πώς τα άδεια κτίρια γραφείων μετατρέπονται σε πολυτελή καταλύματα

  77. 28/11 14:40

    Η CLIA παρουσιάζει στην Κυβέρνηση το 5ετές Σχέδιο Δράσης του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ελλάδα

  78. 28/11 13:16

    Τουρισμός: Ο Γερμανός t.o. Sitalia γίνεται Spica Travel με πακέτα διακοπών στη Μεσόγειο (και Ελλάδα)

  79. 28/11 12:58

    Το 100% Hotel Show μεταμόρφωσε για 3 ημέρες το MEC Παιανίας, σε σημείο αναφοράς νέων ιδεών και καινοτομίας

  80. 28/11 12:27

    Telegraph: Μία Ελληνική πόλη στις 10 καλύτερες της Ευρώπης για χειμερινές αποδράσεις

  81. 28/11 12:15

    XENIA '23 | Χιλιάδες στελέχη είδαν από κοντά τα hospitality megatrends

  82. 28/11 12:01

    Αντικατάσταση των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Ταξί με επιβατηγά οχήματα από 6 έως εννέα 9 θέσεων

  83. 28/11 11:38

    ΠΟΞ | Οργισμένη αντίδραση για τις ρυθμίσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση και το τέλος ανθεκτικότητας

  84. 28/11 11:31

    LOT Polish Airlines: Νέα καθημερινή σύνδεση με την Αθήνα από τον Απρίλιο του 2024

  85. 28/11 10:58

    AJet | Ξεκινά τον Μάρτιο η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Turkish Airlines

  86. 28/11 10:52

    Rhomberg Reisen: Νέα τσάρτερ προς 4 Ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2024

  87. 28/11 10:22

    Γαλλία | Γιατί ακυρώνονται 16.500 πτήσεις μεταξύ 9 Ιανουαρίου και 14 Φεβρουαρίου 2024

  88. 28/11 07:23

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς

  89. 28/11 07:19

    Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο

  90. 28/11 07:16

    Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο

  91. 28/11 07:09

    Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ

  92. 27/11 19:59

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως

  93. 27/11 16:21

    ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024

  94. 27/11 16:05

    "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση

  95. 27/11 15:41

    Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία

  96. 27/11 13:16

    Ισπανία: 100.000 κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία – «Χρειαζόμαστε μορφωμένους ανθρώπους από όλο τον κόσμο»

  97. 27/11 13:07

    Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες...

  98. 27/11 12:59

    Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας

  99. 27/11 12:47

    Αερομεταφορές: Μείωση των εκπομπών 5% μέχρι το 2030 – Αύριο η πρώτη μακρινή πτήση με βιώσιμα καύσιμα

  100. 27/11 12:45

    XENIA'23 | Networking, deals, trends… για 3η ημέρα