Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στις μαρίνες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας προβλέπονται στα κυβερνητικά υγειονομικά πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.
Διαβάστε τις οδηγίες
Σκοπός
Οι οδηγίες απευθύνονται στις διευθύνσεις των μαρίνων, στους παρόχους υπηρεσιών στις μαρίνες και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτές.
Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα.
Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας των μαρίνων θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19.
Οδηγίες για τις διευθύνσεις των μαρίνων και τους παρόχους υπηρεσιών
Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19
Σε κάθε μαρίνα πρέπει να υπάρχει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19 στο οποίο περιγράφεται:
α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια),
β) τον αριθμό κλήσης «1135» για την επικοινωνία με τον αρμόδιο φορέα για την αναφορά του περιστατικού και την καθοδήγηση για τη διαχείριση του στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα (Παράρτημα 1),
γ) την προσωρινή απομόνωση του περιστατικού μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση ενός δωματίου με φυσικό αερισμό, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη),
δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, ποδονάρια, αδιάβροχης ποδιάς με μακριά μανίκια και γαντιών από όποιον εισέρχεται στον χώρο προσωρινής απομόνωσης (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι),
ε) εξαερισμός του χώρου προσωρινής απομόνωσης και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), στ) αναφορά στην αρμόδια υγειονομική αρχή όλων των επαφών του ασθενούς ξεκινώντας δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων,
ζ) τα στοιχεία επικοινωνίας του ΕΚΑΒ, τα στοιχεία επικοινωνίας της δομής υγείας που θα πρέπει να μεταφερθεί το ύποπτο περιστατικό, τα στοιχεία επικοινωνίας της υγειονομικής υπηρεσίας στην οποία υπάγεται η μαρίνα.
Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου και για τον κανονισμό λειτουργίας της μαρίνας σε ότι αφορά την πρόληψη περιστατικών COVID-19 στο προσωπικό και στους πελάτες πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. Τόσο τα περιστατικά όσο και τα μέτρα που εφαρμόστηκαν θα πρέπει να καταγράφονται στο βιβλίο των περιστατικών της μαρίνας που θα διατηρεί το αρμόδιο άτομο.
Διατήρηση αρχείου με τις δηλώσεις υγείας και αριθμού επιβαινόντων των σκαφών
Στους βασικούς κανονισμούς εισόδου και εξόδου κάθε σκάφους θα περιλαμβάνεται η υποχρέωση δήλωσης υγείας του σκάφους για όλα τα πλοία στην οποία θα αναφέρεται η κατάσταση υγείας των επιβαινόντων και ο αριθμός επιβατών και μελών πληρωμάτων τα οποία βρίσκονται εντός του σκάφους. Η δήλωση θα πρέπει να αποστέλλεται κατά τη διάρκεια παραμονής του σκάφους στην αρμόδια λιμενική αρχή εάν αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία στην αρχική δήλωση. Για τη δήλωση της υγείας του σκάφους θα πρέπει να συμπληρώνεται το έντυπο στο Παράρτημα 2 και θα αποστέλλεται στο λιμεναρχείο. Εάν διαπιστωθεί ύποπτο κρούσμα COVID-19, θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου περιστατικού COVID-19.
Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία. Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται να επιβαίνουν τα άτομα τα οποία επιβιβάστηκαν κατά τον απόπλου του σκάφους όταν αυτό ξεκίνησε το ταξίδι και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση άλλων ατόμων σε ενδιάμεσους προορισμούς.
Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας
Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και να διανεμηθούν στο προσωπικό της μαρίνας ανάλογα με τα καθήκοντά τους, μαζί με τις οδηγίες για την ορθή χρήση τους.
Ενημέρωση των πελατών των μαρίνων για την υποχρέωση εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη λοίμωξη COVID-19
Οι πελάτες της μαρίνας θα πρέπει να ενημερωθούν για τους κανονισμούς λειτουργίας και τα μέτρα πρόληψης της λοίμωξης COVID-19 στην μαρίνα και στην Ελλάδα πριν την άφιξή τους. Η επικοινωνία των κανονισμών θα πρέπει να γίνει με email, με ανάρτηση των οδηγιών στην επίσημη ιστοσελίδα ή με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές οδηγίες θα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανείς περιοχές της μαρίνας. Στους πελάτες θα πρέπει να σταλεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής κυβέρνησης στην οποία υπάρχουν οι πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19 και τα μέτρα που αφορούν τους αλλοδαπούς που επισκέπτονται τη χώρα στην αγγλική γλώσσα.
Κανονισμοί για το προσωπικό και τους πελάτες
Χρήση μέσων ατομικής προστασίας
Η χρήση μάσκας συστήνεται να εφαρμόζεται από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στους εσωτερικούς στεγασμένους χώρους της μαρίνας.
Η χρήση γαντιών θα πρέπει να γίνεται από το προσωπικό της μαρίνας κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παροχή βοήθειας κατά την πρόσδεση, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή με αντισηπτικό.
Ατομική υγιεινή
Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών.
Στην είσοδο των εσωτερικών στεγασμένων χώρων της μαρίνας θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών.
Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.).
Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια.
Κοινωνική απόσταση
Στις εγκαταστάσεις των εσωτερικών χώρων της μαρίνας θα πρέπει να διατηρείται η κοινωνική απόσταση με υιοθέτηση μέτρων ειδικής σήμανσης και ελεγχόμενης εισόδου, ώστε να τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων και με την προαιρετική χρήση υφασμάτινης μάσκας από όποιο άτομο βρίσκεται σε εσωτερικό στεγασμένο χώρο. Η κοινωνική απόσταση 1,5 μέτρων πρέπει να τηρείται και στους εξωτερικούς χώρους από όλα τα άτομα.
Αναφορά παραβάσεων
Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στο αρμόδιο άτομο της μαρίνας για την πρόληψη κρουσμάτων COVID-19.
Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού των μαρίνων και των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες σε αυτές
Το προσωπικό της μαρίνας πρέπει να είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο ανάλογα με τα καθήκοντά του στα εξής: στο σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, στη χρήση μέσων ατομικής προστασίας, στην εφαρμογή της ατομική υγιεινής και της κοινωνική απόστασης, καθώς και στους λοιπούς ειδικούς κανονισμούς της μαρίνας για την πρόληψη της λοίμωξης COVID-19.
Με την ευθύνη της διοίκησης της μαρίνας θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και εκπαίδευση στο προσωπικό και στους πελάτες σχετικά με τα μέτρα ατομικής υγιεινής:
- Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
- Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως κουπαστές, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ.
- Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα).
- Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
- Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
- Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
- Ορθή Χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκας και γάντια).
Το προσωπικό της μαρίνας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός αυτών θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για την άμεση αναφορά των σχετικών συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19 στον προϊστάμενό τους, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες εφόσον αντιληφθούν συμβατά συμπτώματα.
Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης
Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.
Απολύμανση κοινόχρηστου εξοπλισμού και επιφανειών σε σημεία παροχής
Τα παρακάτω κοινόχρηστα σημεία/εξοπλισμός θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται με καθημερινό πρόγραμμα ή μετά από κάθε χρήση με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών και στη συνέχεια να ξεπλυθούν με νερό:
- παροχής πόσιμου νερού - κρουνοί, πώματα, μάνικες και άλλος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό νερού
- σημεία που αγγίζονται στις θέσεις παροχής ηλεκτρισμού στις θέσεις αγκυροβόλησης
- στις περιοχές που αγγίζονται στο χώρο για την παροχή Α΄ Βοηθειών (το περιεχόμενο του κουτιού πρώτων βοηθειών πρέπει να είναι άθικτο, να ανανεώνεται και να είναι πάντα διαθέσιμο)
- εξοπλισμός ναυαγοσωστικής
- σημεία ανεφοδιασμού καυσίμων
- κάδοι απορριμμάτων
- σημεία διοχέτευσης λυμάτων
- άλλα σημεία που αγγίζονται συχνά στη χερσαία ζώνη της μαρίνας (ΑΤΜ, κουπαστές, κιγκλιδώματα κ.τ.λ.)
Εγκαταστάσεις υγιεινής
Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (αποχωρητήρια, ντους, χώροι πλύσης χεριών) πρέπει να διατηρούνται καθαρές και σε καλή κατάσταση σύμφωνα με τις Υγειονομικές Διατάξεις. Θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται σύμφωνα με αναρτημένο ενημερωμένο πρόγραμμα με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών. Θα πρέπει να αερίζονται επαρκώς κατά τη διάρκεια που είναι διαθέσιμες για χρήση.
Εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια
Τα εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια θα λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελλάδας.
Διαβάστε επίσης
07/02 10:05
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
07/02 06:45
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
07/02 06:18
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
07/02 06:15
07/02 06:10
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
07/02 06:10
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
07/02 06:10
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
07/02 06:10
Γ. Χατζής: Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
07/02 06:05
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
06/02 17:54
06/02 17:51
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
06/02 17:20
29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν
06/02 15:15
H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI
06/02 15:08
06/02 14:57
06/02 13:57
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
06/02 13:17
Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η
06/02 12:40
Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες
06/02 12:27
Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις
06/02 12:14
Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις
06/02 12:12
Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά
06/02 11:47
Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
06/02 11:00
Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards
06/02 10:47
Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία
06/02 10:00
Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία
06/02 07:10
Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο
06/02 07:00
Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου
06/02 06:45
Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές
06/02 06:30
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα
06/02 06:30
Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική
06/02 06:10
Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους
06/02 06:05
06/02 06:05
05/02 18:50
Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο, με ανάπτυξη και στον ποδηλατικό τουρισμό
05/02 18:35
Υπουργείο Ναυτιλίας | 8 μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις Κυκλάδες από τους σεισμούς
05/02 18:02
Ο Δήμος Μήλου επιχειρεί να μπλοκάρει και δεύτερη επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο
05/02 16:05
Τέλη Ιουλίου το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος
05/02 15:48
05/02 14:34
Ryanair: Νέα σύνδεση Βρυξέλλες – Βόλος το καλοκαίρι του 2025
05/02 14:08
Δήμος Αθηναίων και φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό
05/02 12:26
Tο πρώτο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης
05/02 11:43
Αεροδρόμιο της Αθήνας: Με το "δεξί" ξεκίνησε και το 2025, +14,5% οι επιβάτες τον Ιανουάριο
05/02 11:30
05/02 11:18
Πώς οι ξένοι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες θα προωθούν τους ελληνικούς προορισμούς
05/02 11:14
Σε δύο χρόνια το νέο ξενοδοχείο του Αντώνη Ηλιόπουλου στην Αθήνα
05/02 11:04
Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025
05/02 06:15
Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επόμενης 10ετίας για την Aegean
05/02 06:15
Φρένο του ΥΠΕΝ στην επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο της Μήλου
05/02 06:10
Conde Nast Traveller | Η Κρήτη στα 29 καλύτερα μέρη του πλανήτη για διακοπές πριν από το καλοκαίρι
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:05
05/02 06:05
05/02 06:00
Επιτροπές πεζοπορικών διαδρομών και τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δωρίδος και Μαρώνειας-Σαπών
04/02 23:56
04/02 16:45
Παγκρήτιο Φόρουμ | Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία για 13η χρονιά
04/02 16:14
04/02 16:01
Αντώνης Ηλιόπουλος στο Tornos News: Καμιά ακύρωση στη Σαντορίνη, στάση αναμονής χωρίς πανικό
04/02 15:42
SKY express: Δωρεάν εισιτήρια για παιδιά και εκπαιδευτικούς στις πτήσεις Σαντορίνη - Αθήνα
04/02 15:15
04/02 13:33
SkyUp Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Κέρκυρα από τη Μολδαβία
04/02 13:26
04/02 13:20
Πτήσεις: Οι δύο νέες συνδέσεις με την Αθήνα που ξεκινούν τον Φεβρουάριο
04/02 12:08
Γερμανικές συστάσεις για τις σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη
04/02 10:43
Μανώλης Τσακαλάκης | Η επερχόμενη τουριστική σεζόν προμηνύεται "αρκετά καλή"
04/02 10:38
AEGEAN: 4 έκτακτες πτήσεις προς Σαντορίνη και σήμερα Τρίτη | από 55-65 ευρώ οι ναύλοι
04/02 10:33
Ευρωπαϊκά Ξενοδοχεία: "Στοπ" στις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης από το 2030
04/02 06:20
04/02 06:15
04/02 06:11
Ιερά Μητρόπολις Ρόδου: Ψηφιακή προβολή του Δικτύου Μουσείων και Επισκέψιμων Μνημείων
04/02 06:10
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Κω και Χανιά
04/02 06:10
04/02 06:07
Κινηματογράφηση στο Καλλιμάρμαρο για δημιουργία ηλεκτρονικού χάρτη
04/02 06:05
Το φαραωνικό έργο που θα συνδέσει με υποθαλάσσια σήραγγα την Ευρώπη με την Αφρική
03/02 18:20
Celestyal: Δωρεάν αναβάθμιση καμπίνας σε επιλεγμένες κρουαζιέρες
03/02 17:40
Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη: τι προβλέπουν τα νέα μέτρα
03/02 16:41
Χανιά: Έξυπνες μπάρες για την προστασία του Ενετικού λιμανιού και των επισκεπτών του
03/02 16:29
Cycladic Shop | Μουσείο: Nέα σειρά αντικειμένων εμπνευσμένη από έκθεση για τις Κυκλαδίτισσες
03/02 15:02
03/02 14:56
Προβολή της Λέσβου στην Κωνσταντινούπολη - Συμμετοχή στην EMITT 2025
03/02 14:43
03/02 13:56
03/02 13:22
Μέχρι και 4 μήνες ο «χορός των ρίχτερ» στη Σαντορίνη - "Υψηλή πιθανότητα" για ισχυρό σεισμό
03/02 12:52
03/02 12:40
03/02 12:09
Η HotelBrain μίσθωσε το εμβληματικό Dion Palace Resort & Spa
03/02 11:44
03/02 11:33
easyJet: Νέα σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2025
03/02 11:33
Η ECTAA χαιρετίζει τα φιλόδοξα σχέδια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απλούστευση και ανταγωνιστικότητα
03/02 11:20
Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών | Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη: Όλα τα πιθανά σενάρια
03/02 10:42
HolidayCheck: Αυτά είναι τα 50 δημοφιλέστερα Ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία για το 2025
03/02 10:34
AEGEAN: Προσθήκη 3 πτήσεων προς και από τη Σαντορίνη στις 3 και 4 Φεβρουαρίου
03/02 10:20
Wyndham Hotels: Συμφωνία με την Zafido Holding για νέο ξενοδοχείο στον Πειραιά
03/02 10:15
Με το δεξί "μπήκε" η κρουαζιέρα για τα Χανιά το 2025 - 1.347 επισκέπτες καθημερινά
03/02 06:10
iAlonissos: Ψηφιακή προβολή των τοπικών φυσικών και πολιτιστικών αξιοθέατων
03/02 06:10
5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Λευκάδα, Ρόδο, Ίο, Κάρυστο και Τρίκαλα
03/02 06:10
Γιατί τα all-inclusive θέρετρα δυσκολεύονται να ανθίσουν στην Ευρώπη
03/02 06:10
Σε κλοιό νέων τελών η παγκόσμια κρουαζιέρα – Τι ανησυχεί τους προορισμούς
03/02 06:05
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν
Γ. Χατζής: Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η
Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις
Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες
Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις
Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο
Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards
Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά
Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία
Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία
( 0 )