Vavoulas.com

Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στις μαρίνες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας προβλέπονται στα κυβερνητικά υγειονομικά πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε τις οδηγίες

Σκοπός 

Οι οδηγίες απευθύνονται στις διευθύνσεις των μαρίνων, στους παρόχους υπηρεσιών στις μαρίνες και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτές. 

Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα. 

Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας των μαρίνων θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19. 

Οδηγίες για τις διευθύνσεις των μαρίνων και τους παρόχους υπηρεσιών 

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Σε κάθε μαρίνα πρέπει να υπάρχει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19 στο οποίο περιγράφεται:

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια),

β) τον αριθμό κλήσης «1135» για την επικοινωνία με τον αρμόδιο φορέα για την αναφορά του περιστατικού και την καθοδήγηση για τη διαχείριση του στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα (Παράρτημα 1),

γ) την προσωρινή απομόνωση του περιστατικού μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση ενός δωματίου με φυσικό αερισμό, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη),

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, ποδονάρια, αδιάβροχης ποδιάς με μακριά μανίκια και γαντιών από όποιον εισέρχεται στον χώρο προσωρινής απομόνωσης (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι),

ε) εξαερισμός του χώρου προσωρινής απομόνωσης και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), στ) αναφορά στην αρμόδια υγειονομική αρχή όλων των επαφών του ασθενούς ξεκινώντας δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων,

ζ) τα στοιχεία επικοινωνίας του ΕΚΑΒ, τα στοιχεία επικοινωνίας της δομής υγείας που θα πρέπει να μεταφερθεί το ύποπτο περιστατικό, τα στοιχεία επικοινωνίας της υγειονομικής υπηρεσίας στην οποία υπάγεται η μαρίνα. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου και για τον κανονισμό λειτουργίας της μαρίνας σε ότι αφορά την πρόληψη περιστατικών COVID-19 στο προσωπικό και στους πελάτες πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. Τόσο τα περιστατικά όσο και τα μέτρα που εφαρμόστηκαν θα πρέπει να καταγράφονται στο βιβλίο των περιστατικών της μαρίνας που θα διατηρεί το αρμόδιο άτομο. 

Διατήρηση αρχείου με τις δηλώσεις υγείας και αριθμού επιβαινόντων των σκαφών

Στους βασικούς κανονισμούς εισόδου και εξόδου κάθε σκάφους θα περιλαμβάνεται η υποχρέωση δήλωσης υγείας του σκάφους για όλα τα πλοία στην οποία θα αναφέρεται η κατάσταση υγείας των επιβαινόντων και ο αριθμός επιβατών και μελών πληρωμάτων τα οποία βρίσκονται εντός του σκάφους. Η δήλωση θα πρέπει να αποστέλλεται κατά τη διάρκεια παραμονής του σκάφους στην αρμόδια λιμενική αρχή εάν αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία στην αρχική δήλωση. Για τη δήλωση της υγείας του σκάφους θα πρέπει να συμπληρώνεται το έντυπο στο Παράρτημα 2 και θα αποστέλλεται στο λιμεναρχείο. Εάν διαπιστωθεί ύποπτο κρούσμα COVID-19, θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου περιστατικού COVID-19.

Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία. Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται να επιβαίνουν τα άτομα τα οποία επιβιβάστηκαν κατά τον απόπλου του σκάφους όταν αυτό ξεκίνησε το ταξίδι και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση άλλων ατόμων σε ενδιάμεσους προορισμούς.  

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και να διανεμηθούν στο προσωπικό της μαρίνας ανάλογα με τα καθήκοντά τους, μαζί με τις οδηγίες για την ορθή χρήση τους.

Ενημέρωση των πελατών των μαρίνων για την υποχρέωση εφαρμογής των  μέτρων προστασίας από τη λοίμωξη COVID-19

Οι πελάτες της μαρίνας θα πρέπει να ενημερωθούν για τους κανονισμούς λειτουργίας και τα μέτρα πρόληψης της λοίμωξης COVID-19 στην μαρίνα και στην Ελλάδα πριν την άφιξή τους. Η επικοινωνία των κανονισμών θα πρέπει να γίνει με email, με ανάρτηση των οδηγιών στην επίσημη ιστοσελίδα ή με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές οδηγίες θα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανείς περιοχές της μαρίνας. Στους πελάτες θα πρέπει να σταλεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής κυβέρνησης στην οποία υπάρχουν οι πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19 και τα μέτρα που αφορούν τους αλλοδαπούς που επισκέπτονται τη χώρα στην αγγλική γλώσσα. 

Κανονισμοί για το προσωπικό και τους πελάτες 

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση μάσκας συστήνεται να εφαρμόζεται από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στους εσωτερικούς στεγασμένους χώρους της μαρίνας. 

Η χρήση γαντιών θα πρέπει να γίνεται από το προσωπικό της μαρίνας κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παροχή βοήθειας κατά την πρόσδεση, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή με αντισηπτικό. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των εσωτερικών στεγασμένων χώρων της μαρίνας θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Στις εγκαταστάσεις των εσωτερικών χώρων της μαρίνας θα πρέπει να διατηρείται η κοινωνική απόσταση  με υιοθέτηση μέτρων ειδικής σήμανσης και ελεγχόμενης εισόδου, ώστε να τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων και με την προαιρετική χρήση υφασμάτινης μάσκας από όποιο άτομο βρίσκεται σε εσωτερικό στεγασμένο χώρο. Η κοινωνική απόσταση 1,5 μέτρων πρέπει να τηρείται και στους εξωτερικούς χώρους από όλα τα άτομα.  

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στο αρμόδιο άτομο της μαρίνας για την πρόληψη κρουσμάτων COVID-19. 

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού των μαρίνων και των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες σε αυτές

Το προσωπικό της μαρίνας πρέπει να είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο ανάλογα με τα καθήκοντά του στα εξής: στο σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, στη χρήση μέσων ατομικής προστασίας, στην εφαρμογή της ατομική υγιεινής και της  κοινωνική απόστασης, καθώς και στους λοιπούς ειδικούς κανονισμούς της μαρίνας για την πρόληψη της λοίμωξης COVID-19. 

Με την ευθύνη της διοίκησης της μαρίνας θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και εκπαίδευση στο προσωπικό και στους πελάτες σχετικά με τα μέτρα ατομικής υγιεινής:

  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
  • Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως κουπαστές, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ.
  • Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 
  • Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
  • Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
  • Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Ορθή Χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκας και γάντια).

Το προσωπικό της μαρίνας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός αυτών θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για την άμεση αναφορά των σχετικών συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19 στον προϊστάμενό τους, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες εφόσον αντιληφθούν συμβατά συμπτώματα.

Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης

Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.

Απολύμανση κοινόχρηστου εξοπλισμού και επιφανειών σε σημεία παροχής 

Τα παρακάτω κοινόχρηστα σημεία/εξοπλισμός θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται με καθημερινό πρόγραμμα ή μετά από κάθε χρήση με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών και στη συνέχεια να ξεπλυθούν με νερό: 

  • παροχής πόσιμου νερού - κρουνοί, πώματα, μάνικες και άλλος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό νερού
  • σημεία που αγγίζονται στις θέσεις παροχής ηλεκτρισμού στις θέσεις αγκυροβόλησης
  • στις περιοχές που αγγίζονται στο χώρο για την παροχή Α΄ Βοηθειών (το περιεχόμενο του κουτιού πρώτων βοηθειών πρέπει να είναι άθικτο, να ανανεώνεται και να είναι πάντα διαθέσιμο)
  • εξοπλισμός ναυαγοσωστικής
  • σημεία ανεφοδιασμού καυσίμων
  • κάδοι απορριμμάτων 
  • σημεία διοχέτευσης λυμάτων 
  • άλλα σημεία που αγγίζονται συχνά στη χερσαία ζώνη της μαρίνας (ΑΤΜ, κουπαστές, κιγκλιδώματα κ.τ.λ.)

Εγκαταστάσεις υγιεινής 

Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (αποχωρητήρια, ντους, χώροι πλύσης χεριών) πρέπει να διατηρούνται καθαρές και σε καλή κατάσταση σύμφωνα με τις Υγειονομικές Διατάξεις. Θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται σύμφωνα με αναρτημένο ενημερωμένο πρόγραμμα με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών. Θα πρέπει να αερίζονται επαρκώς κατά τη διάρκεια που είναι διαθέσιμες για χρήση. 

Εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  

Τα εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  θα λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελλάδας. 

 

 Διαβάστε επίσης





Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 30/04 16:53

    Ο «Τυφώνας» που σώζει τις Ελληνικές ακτές από τα απορρίμματα

  2. 30/04 16:48

    Τουρκία | Ιστορική επίδοση σε αφίξεις και τουριστικά έσοδα το α΄ τρίμηνο

  3. 30/04 16:38

    O EOT στην «Arabian Travel Market» | Ενδιαφέρον από τις χώρες του Κόλπου, Ινδία και Αυστραλία

  4. 30/04 16:36

    «Φρενάρει» ο Αμερικανικός τουρισμός στην Ευρώπη; Τι βλέπουν οι επαγγελματίες για το 2025 και το 2026

  5. 30/04 16:29

    Στην UCERT η διαχείριση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας – Επένδυση άνω των 20 εκατ. ευρώ

  6. 30/04 13:41

    This is Athens & Partners | Οι 7 εταίροι ανανεώνουν τη συνεργασία τους - οι κοινές δράσεις

  7. 30/04 12:34

    FedHATTA: Δυναμική παρουσία των Ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στη διεθνή έκθεση του Ντουμπάι ΑΤΜ 2025

  8. 30/04 12:04

    Νέα προσφορά από τη Ryanair για τα μέλη "Prime" σε πτήσεις Ιουνίου

  9. 30/04 11:58

    Οι επιχειρηματίες πρέπει να δείξουν περισσότερο θάρρος απέναντι στις πολιτικές Τραμπ

  10. 30/04 11:41

    Οι Βρετανοί εξακολουθούν να επιλέγουν τις ΗΠΑ για τα ταξίδια τους

  11. 30/04 11:07

    The Times | Η ιδανική στιγμή για να γνωρίσει κανείς την αυθεντική πλευρά της Σαντορίνης

  12. 30/04 11:04

    Thomas Ellerbeck | «Η Ρόδος μπορεί να γίνει πρότυπο βιώσιμου τουρισμού διεθνώς»

  13. 30/04 10:05

    Δύο ελληνικά ξενοδοχεία εντάσσονται στη διεθνή αλυσίδα Preferred Hotels & Resorts

  14. 30/04 09:02

    Άντζελα Γκερέκου: "Ο τουρισμός είναι η δύναμη του καλού και η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει"

  15. 30/04 08:58

    Χανιά: Το Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού επιστρέφει στο Ενετικό Λιμάνι

  16. 30/04 08:25

    Καστοριά: Η πόλη των αρχοντικών και της βυζαντινής κληρονομιάς

  17. 30/04 07:59

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δημοτικού ακινήτου

  18. 30/04 07:11

    Ο όμιλος Μήτση επενδύει στη Ρόδο: Από το Γκολφ Αφάντου έως την αναγέννηση του Grand Hotel

  19. 30/04 07:10

    Η Κρήτη υποδέχεται το Reveil 12 – Φεστιβάλ Ήχων και Οικολογίας

  20. 30/04 07:05

    Ελληνικός τουρισμός - γ΄τρίμηνο | Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το 97% των αφίξεων

  21. 30/04 07:02

    6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αλεξανδρούπολη, Θάσο, Αράχωβα και Καλάβρυτα

  22. 30/04 07:00

    Νέες προσθήκες πτήσεων στην Ελλάδα το 2025 από 4 αεροπορικές εταιρίες

  23. 30/04 07:00

    To Sani Asterias στα 500 Best Hotels στον κόσμο του Travel + Leisure

  24. 30/04 06:27

    Ενισχύσεις εκσυγχρονισμού για τις μαρίνες Σύμης και Μεσολογγίου

  25. 30/04 06:25

    Έρχεται η πιλοτική ανάπτυξη 4 πρότυπων τουριστικών προορισμών

  26. 30/04 06:15

    Mavi Gok Airlines | Νέα τουρκική αεροπορική εταιρεία στη γραμμή Γκάτγουικ - Αττάλεια

  27. 30/04 06:14

    Ο Θρακιώτικος Γάμος κατακτά τον Κυβερνοχώρο

  28. 30/04 06:08

    Τουρισμός | Η αύξηση των τιμών στη Μεσόγειο προβληματίζει τους διοργανωτές ταξιδιών

  29. 29/04 21:56

    Συνέλευση HOTREC: Στο επίκεντρο οι προκλήσεις και οι μεταρρυθμίσεις στον ευρωπαϊκό τουρισμό

  30. 29/04 20:44

    AEGEAN 2025: Αύξηση επιβατών και επέκταση στόλου με το βλέμμα στη διεθνή αγορά

  31. 29/04 18:50

    Συνεργασία FedHATTA με την επαρχία Shaanxi της Κίνας

  32. 29/04 15:59

    Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή της πόλης

  33. 29/04 15:47

    Τζιτζικώστας: Το αεροδρόμιο Barajas γέφυρα μεταξύ Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής

  34. 29/04 15:42

    Ελληνίδα ακαδημαϊκός στις φιναλίστ των Ευρωπαϊκών Βραβείων Βιώσιμης Ενέργειας 2025

  35. 29/04 14:58

    Lufthansa: Δημιουργία task force για πιθανή κάμψη της ζήτησης

  36. 29/04 14:35

    To Theartemis Palace Conference Center εντάσσει το Ρέθυμνο στον χάρτη των συνεδριακών προορισμών

  37. 29/04 13:30

    Αίγυπτος: Στόχος οι 16,8 εκατ. τουρίστες το 2025 – Άνοδος 6% παρά τους γεωπολιτικούς κινδύνους

  38. 29/04 13:13

    WTTC: Ο τουρισμός θα εισφέρει 135 δισ. δολ. στην Τουρκία το 2025 - 6,7% η παγκόσμια ανάπτυξη

  39. 29/04 12:46

    Δήμος | Άνοιξη στην Αθήνα με 200 εκδηλώσεις - ελεύθερη συμμετοχή

  40. 29/04 12:38

    Ο ΕΟΤ συστήνει την «Sustainable Greece» στους Βρετανούς Πράκτορες

  41. 29/04 11:13

    Horwath HTL | Πίεση στις υποδομές προκαλεί η άνθηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  42. 29/04 10:52

    Το Ναυάγιο της Ζακύνθου κινδυνεύει – Ένα πιάνο στην άμμο στέλνει μήνυμα αφύπνισης

  43. 29/04 10:50

    Το πρώτο La Quinta by Wyndham στο Μπατούμι της Γεωργίας

  44. 29/04 10:44

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: 17 δράσεις για την τουριστική προώθηση της Σαντορίνης

  45. 29/04 10:39

    Δήμος Ξηρομέρου | Καταδυστικός τουρισμός: Αίτημα για πόντιση παροπλισμένου πολεμικού πλοίου

  46. 29/04 10:35

    Μήνυμα φιλίας και συνεργασίας στον φιλικό ελληνοτουρκικό αγώνα ποδοσφαίρου στη Χίο

  47. 29/04 10:27

    Συνάντηση στρατηγικής σημασίας για την κρουαζιέρα στη Σαντορίνη

  48. 29/04 08:30

    Ανακαλύψτε τη μαγεία της ορεινής Αρκαδίας τον Μάιο

  49. 29/04 07:41

    Explora Journeys: Έναρξη της θερινής σεζόν με το πολυτελές EXPLORA I από τον Πειραιά

  50. 29/04 07:15

    Ξάνθης Γεύσεις: Ένα φεστιβάλ γαστρονομίας με πολιτισμικό άρωμα

  51. 29/04 07:06

    Ισχυρή εκκίνηση το 2025 για Aegean και SKY express

  52. 29/04 06:20

    Οι Δρόμοι του Βουβαλιού για την τουριστική ανάπτυξη της Κερκίνης

  53. 29/04 06:10

    Η Vogue ταξιδεύει στη Χίο: Φωτογραφίσεις μόδας στα τοπία του νησιού

  54. 29/04 06:10

    Ρόδος: Αυτά είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία με τα μεγαλύτερα έσοδα – Ποια «γεμίζουν» πρώτα

  55. 28/04 20:35

    Μπλακ άουτ άνευ προηγουμένου σε Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία

  56. 28/04 17:56

    Ρόδος | Εκδήλωση για την προστασία της βιοποικιλότητας

  57. 28/04 17:37

    Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια σκηνή του αθλητικού τουρισμού

  58. 28/04 13:08

    Αττική, η …Καραϊβική των Γερμανών

  59. 28/04 12:35

    Το Phaea Blue Villas στα κορυφαία βιώσιμα ξενοδοχεία παγκοσμίως από το Observer

  60. 28/04 11:47

    Το μέλλον των περιηγήσεων: Από τον ανθρώπινο ξεναγό στον ψηφιακό συνοδοιπόρο;

  61. 28/04 11:12

    Χαμένες αποσκευές: Τα χειρότερα και τα καλύτερα αεροδρόμια

  62. 28/04 10:51

    ΕΟΤ | Προβολή της Σαντορίνης σε αγορές-στόχους

  63. 28/04 10:45

    Άγιος Νικόλαος | Εγκαίνια της σεζόν κρουαζιέρας με την άφιξη του πολυτελούς Silver Spirit

  64. 28/04 10:37

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία και μονάδα ιαματικού τουρισμού

  65. 28/04 10:32

    Επιχειρησιακό Σχέδιο: «Κρητικός Διατροφικός Πολιτισμός 2026-2030»

  66. 28/04 10:23

    Διπλό αγωνιστικό ραντεβού στη Μεγαλόπολη στις 11 Μαΐου: Festival Enduro και Theater Run 2025

  67. 28/04 07:25

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Θεσσαλονίκη

  68. 28/04 07:00

    Μαδρίτη | Aναβάθμιση των υποδομών μέσα από τουριστικό φόρο

  69. 28/04 06:18

    Κεφαλονιά: Ο αυθεντικός χαρακτήρας του νησιού μέσα από το “Travel Reimagined” project

  70. 28/04 06:15

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  71. 28/04 05:07

    Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε

  72. 27/04 07:14

    Ελληνικός τουρισμός/ Webhotelier: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι στις online κρατήσεις για το 2025

  73. 27/04 07:02

    Ο Τραμπ δεν ανησυχεί για την πτώση του εισερχόμενου τουρισμού στις ΗΠΑ

  74. 26/04 23:20

    Τουρισμός | Η Ελλάδα 4η επιλογή για τις διακοπές των Ευρωπαίων το 2025 - τι δείχνει η έρευνα της ETC

  75. 26/04 13:25

    Ρώμη | Η κηδεία του Πάπα έφερε πληρότητα 100% στα ξενοδοχεία και εκτόξευση τιμών

  76. 26/04 08:23

    Φυσικοί Θησαυροί της Κρήτης: Το Φράγμα Ποταμών και το Φαράγγι Πατσού

  77. 26/04 07:16

    Μικρότερη των προσδοκιών η ζήτηση για την Αθήνα το 2025

  78. 26/04 07:13

    Νέα θερμαινόμενη πισίνα υψηλών προδιαγραφών στα Χανιά, με στόχο τον αθλητικό τουρισμό

  79. 26/04 07:00

    O Ελληνοαμερικανός Ντιν Σπανός φέρνει το NFL στην Ελλάδα – Οι ευκαιρίες προβολής στις ΗΠΑ

  80. 26/04 06:30

    Οι Έλληνες ταξίδεψαν (πολύ!) το 2024 – Πού πήγαν, πόσα ξόδεψαν

  81. 26/04 06:14

    Ευρώπη 2024: Η ταχύτερα θερμαινόμενη ήπειρος του πλανήτη

  82. 25/04 22:51

    Επανέρχεται ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη | Αυξημένες κρατήσεις για το 2025 και 2026

  83. 25/04 20:58

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Βέροιας- Νάουσας | Συνεργασία με υπ.Τουρισμού

  84. 25/04 17:49

    Πελοπόννησος | 65 εκατ. ευρώ από την ΕΕ για νέες εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων

  85. 25/04 12:02

    Destination by Hyatt | Ανοίγει το πολυτελές Zélia Halkidiki στην Κασσάνδρα

  86. 25/04 11:07

    Olympic Holidays | Νέοι προορισμοί Κάρπαθος, Σίφνος και Αλβανία

  87. 25/04 11:01

    Η Balkan Holidays σταματά τις συναλλαγές της στο Ηνωμένο Βασίλειο

  88. 25/04 10:50

    Ο Πολωνός τουρ οπερέιτορ Itaka λανσάρει την αεροπορική επωνυμία Air 001

  89. 25/04 10:44

    ΟΛΚΕ | Πάνω από 39.000 επισκέπτες στην Κέρκυρα το Πάσχα δια θαλάσσης

  90. 25/04 10:42

    Γκρίνια για την εστίαση το Πάσχα στα Ιωάννινα – Κλειστά τα περισσότερα μαγαζιά

  91. 25/04 09:03

    Η Αθήνα 4η πιο ηλιόλουστη πρωτεύουσα της Ευρώπης

  92. 25/04 08:13

    Η Γαστρονομική Κληρονομιά της Καλύμνου: Ανακαλύπτοντας Αυθεντικές Γεύσεις

  93. 25/04 08:06

    Tμήμα του Φαληρικού Όρμου στην Περιφέρεια Αττικής για το Ανοικτό Πάρκο της Μεσογείου

  94. 25/04 07:57

    Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού Δήμου Λαμιέων

  95. 25/04 07:55

    Αρχαιολογικοί θησαυροί της Μακεδονίας στον φακό της Ιορδανίας

  96. 25/04 07:51

    Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή της Αθήνας και της Σαντορίνης

  97. 25/04 07:44

    If it's not made in Greece, it is not Feta Cheese

  98. 25/04 07:09

    Hyatt | Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

  99. 25/04 07:05

    Schauinsland-Reisen | Φθηνότερο all inclusive στην Τουρκία χωρίς αλκοόλ

  100. 25/04 06:10

    Ξενοδοχεία | Σε φάση ανάπτυξης ο όμιλος Electra – Επενδύσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Κεφαλονιά