Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στις μαρίνες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας προβλέπονται στα κυβερνητικά υγειονομικά πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.
Διαβάστε τις οδηγίες
Σκοπός
Οι οδηγίες απευθύνονται στις διευθύνσεις των μαρίνων, στους παρόχους υπηρεσιών στις μαρίνες και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτές.
Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα.
Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας των μαρίνων θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19.
Οδηγίες για τις διευθύνσεις των μαρίνων και τους παρόχους υπηρεσιών
Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19
Σε κάθε μαρίνα πρέπει να υπάρχει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19 στο οποίο περιγράφεται:
α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια),
β) τον αριθμό κλήσης «1135» για την επικοινωνία με τον αρμόδιο φορέα για την αναφορά του περιστατικού και την καθοδήγηση για τη διαχείριση του στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα (Παράρτημα 1),
γ) την προσωρινή απομόνωση του περιστατικού μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση ενός δωματίου με φυσικό αερισμό, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη),
δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, ποδονάρια, αδιάβροχης ποδιάς με μακριά μανίκια και γαντιών από όποιον εισέρχεται στον χώρο προσωρινής απομόνωσης (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι),
ε) εξαερισμός του χώρου προσωρινής απομόνωσης και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), στ) αναφορά στην αρμόδια υγειονομική αρχή όλων των επαφών του ασθενούς ξεκινώντας δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων,
ζ) τα στοιχεία επικοινωνίας του ΕΚΑΒ, τα στοιχεία επικοινωνίας της δομής υγείας που θα πρέπει να μεταφερθεί το ύποπτο περιστατικό, τα στοιχεία επικοινωνίας της υγειονομικής υπηρεσίας στην οποία υπάγεται η μαρίνα.
Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου και για τον κανονισμό λειτουργίας της μαρίνας σε ότι αφορά την πρόληψη περιστατικών COVID-19 στο προσωπικό και στους πελάτες πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. Τόσο τα περιστατικά όσο και τα μέτρα που εφαρμόστηκαν θα πρέπει να καταγράφονται στο βιβλίο των περιστατικών της μαρίνας που θα διατηρεί το αρμόδιο άτομο.
Διατήρηση αρχείου με τις δηλώσεις υγείας και αριθμού επιβαινόντων των σκαφών
Στους βασικούς κανονισμούς εισόδου και εξόδου κάθε σκάφους θα περιλαμβάνεται η υποχρέωση δήλωσης υγείας του σκάφους για όλα τα πλοία στην οποία θα αναφέρεται η κατάσταση υγείας των επιβαινόντων και ο αριθμός επιβατών και μελών πληρωμάτων τα οποία βρίσκονται εντός του σκάφους. Η δήλωση θα πρέπει να αποστέλλεται κατά τη διάρκεια παραμονής του σκάφους στην αρμόδια λιμενική αρχή εάν αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία στην αρχική δήλωση. Για τη δήλωση της υγείας του σκάφους θα πρέπει να συμπληρώνεται το έντυπο στο Παράρτημα 2 και θα αποστέλλεται στο λιμεναρχείο. Εάν διαπιστωθεί ύποπτο κρούσμα COVID-19, θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου περιστατικού COVID-19.
Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία. Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται να επιβαίνουν τα άτομα τα οποία επιβιβάστηκαν κατά τον απόπλου του σκάφους όταν αυτό ξεκίνησε το ταξίδι και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση άλλων ατόμων σε ενδιάμεσους προορισμούς.
Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας
Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και να διανεμηθούν στο προσωπικό της μαρίνας ανάλογα με τα καθήκοντά τους, μαζί με τις οδηγίες για την ορθή χρήση τους.
Ενημέρωση των πελατών των μαρίνων για την υποχρέωση εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη λοίμωξη COVID-19
Οι πελάτες της μαρίνας θα πρέπει να ενημερωθούν για τους κανονισμούς λειτουργίας και τα μέτρα πρόληψης της λοίμωξης COVID-19 στην μαρίνα και στην Ελλάδα πριν την άφιξή τους. Η επικοινωνία των κανονισμών θα πρέπει να γίνει με email, με ανάρτηση των οδηγιών στην επίσημη ιστοσελίδα ή με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές οδηγίες θα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανείς περιοχές της μαρίνας. Στους πελάτες θα πρέπει να σταλεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής κυβέρνησης στην οποία υπάρχουν οι πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19 και τα μέτρα που αφορούν τους αλλοδαπούς που επισκέπτονται τη χώρα στην αγγλική γλώσσα.
Κανονισμοί για το προσωπικό και τους πελάτες
Χρήση μέσων ατομικής προστασίας
Η χρήση μάσκας συστήνεται να εφαρμόζεται από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στους εσωτερικούς στεγασμένους χώρους της μαρίνας.
Η χρήση γαντιών θα πρέπει να γίνεται από το προσωπικό της μαρίνας κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παροχή βοήθειας κατά την πρόσδεση, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή με αντισηπτικό.
Ατομική υγιεινή
Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών.
Στην είσοδο των εσωτερικών στεγασμένων χώρων της μαρίνας θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών.
Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.).
Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια.
Κοινωνική απόσταση
Στις εγκαταστάσεις των εσωτερικών χώρων της μαρίνας θα πρέπει να διατηρείται η κοινωνική απόσταση με υιοθέτηση μέτρων ειδικής σήμανσης και ελεγχόμενης εισόδου, ώστε να τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων και με την προαιρετική χρήση υφασμάτινης μάσκας από όποιο άτομο βρίσκεται σε εσωτερικό στεγασμένο χώρο. Η κοινωνική απόσταση 1,5 μέτρων πρέπει να τηρείται και στους εξωτερικούς χώρους από όλα τα άτομα.
Αναφορά παραβάσεων
Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στο αρμόδιο άτομο της μαρίνας για την πρόληψη κρουσμάτων COVID-19.
Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού των μαρίνων και των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες σε αυτές
Το προσωπικό της μαρίνας πρέπει να είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο ανάλογα με τα καθήκοντά του στα εξής: στο σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, στη χρήση μέσων ατομικής προστασίας, στην εφαρμογή της ατομική υγιεινής και της κοινωνική απόστασης, καθώς και στους λοιπούς ειδικούς κανονισμούς της μαρίνας για την πρόληψη της λοίμωξης COVID-19.
Με την ευθύνη της διοίκησης της μαρίνας θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και εκπαίδευση στο προσωπικό και στους πελάτες σχετικά με τα μέτρα ατομικής υγιεινής:
- Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
- Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως κουπαστές, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ.
- Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα).
- Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
- Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
- Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
- Ορθή Χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκας και γάντια).
Το προσωπικό της μαρίνας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός αυτών θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για την άμεση αναφορά των σχετικών συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19 στον προϊστάμενό τους, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες εφόσον αντιληφθούν συμβατά συμπτώματα.
Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης
Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.
Απολύμανση κοινόχρηστου εξοπλισμού και επιφανειών σε σημεία παροχής
Τα παρακάτω κοινόχρηστα σημεία/εξοπλισμός θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται με καθημερινό πρόγραμμα ή μετά από κάθε χρήση με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών και στη συνέχεια να ξεπλυθούν με νερό:
- παροχής πόσιμου νερού - κρουνοί, πώματα, μάνικες και άλλος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό νερού
- σημεία που αγγίζονται στις θέσεις παροχής ηλεκτρισμού στις θέσεις αγκυροβόλησης
- στις περιοχές που αγγίζονται στο χώρο για την παροχή Α΄ Βοηθειών (το περιεχόμενο του κουτιού πρώτων βοηθειών πρέπει να είναι άθικτο, να ανανεώνεται και να είναι πάντα διαθέσιμο)
- εξοπλισμός ναυαγοσωστικής
- σημεία ανεφοδιασμού καυσίμων
- κάδοι απορριμμάτων
- σημεία διοχέτευσης λυμάτων
- άλλα σημεία που αγγίζονται συχνά στη χερσαία ζώνη της μαρίνας (ΑΤΜ, κουπαστές, κιγκλιδώματα κ.τ.λ.)
Εγκαταστάσεις υγιεινής
Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (αποχωρητήρια, ντους, χώροι πλύσης χεριών) πρέπει να διατηρούνται καθαρές και σε καλή κατάσταση σύμφωνα με τις Υγειονομικές Διατάξεις. Θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται σύμφωνα με αναρτημένο ενημερωμένο πρόγραμμα με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών. Θα πρέπει να αερίζονται επαρκώς κατά τη διάρκεια που είναι διαθέσιμες για χρήση.
Εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια
Τα εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια θα λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελλάδας.
Διαβάστε επίσης
- 1) Το superyacht των 86 εκατομμυρίων δολαρίων που μπορεί να «πετάξει» πάνω από το νερό - Φωτογραφίες
- 2) O θρύλος του Orient Express συνεχίζεται με το εντυπωσιακό ιστιοφόρο Orient Express Silenseas
- 3) Υδατοδρόμιο στην Κύμη- το πρώτο από τα 5 στην Εύβοια
- 4) Προχωράει το δίκτυο Υδατοδρομίων και Υδάτινων Πεδίων στην Κρήτη
02/02 18:16
02/02 17:02
02/02 15:37
02/02 15:26
02/02 14:50
Η Crystal Cruises ξαναγεννιέται με νέα ονομασία και όραμα - Από την Αθήνα οι πρώτες κρουαζιέρες
02/02 13:26
Βασίλης Κικίλιας: H σεζόν θα έχει ξεκινήσει σε όποιο χρόνο και αν πραγματοποιηθούν οι εκλογές
02/02 13:21
02/02 12:50
02/02 12:10
02/02 10:39
Το superyacht των 86 εκατομμυρίων δολαρίων που μπορεί να «πετάξει» πάνω από το νερό - Φωτογραφίες
02/02 09:28
02/02 08:58
02/02 08:51
Airbnb | Πώς τα πολιτιστικά ταξίδια ξεκλειδώνουν τουριστικά οφέλη για τις κοινότητες της ΕΕ
02/02 08:40
Vegan τάσεις στα εστιατόρια της Ευρώπης, ακόμη και στα ελληνικά
02/02 08:32
02/02 06:43
01/02 18:41
Γερμανικοί φόβοι για πόλεμο και εκτός Ουκρανίας - το 34% φοβάται εισβολή της Ρωσίας στη Γερμανία
01/02 18:11
Πτώχευσε η νορβηγική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Flyr - είχε πτήσεις και προς Ελλάδα
01/02 17:35
01/02 15:57
Ελλάδα - Αλβανία: Κοινές δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος τους
01/02 14:14
WWF: 15.000 νέα φυτά στο Σούνιο- Έργο πρότυπης αποκατάστασης
01/02 13:42
01/02 13:29
ΞΕΕ | Οι τελευταίες τάσεις στα ξενοδοχεία στο 6ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
01/02 13:16
Από τον ήλιο το 13% της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα το 2022 - Οι Top5 χώρες
01/02 13:05
Ανακατασκευή του αναψυκτηρίου στο παραλιακό μέτωπο της Ελευσίνας
01/02 12:56
01/02 12:28
01/02 12:12
«Τουρισμός για όλους» | 125.000 νέοι δικαιούχοι, 400.000 συνολικά
01/02 12:00
01/02 11:04
01/02 10:30
01/02 10:04
Παράταση NOTAM με τις προϋποθέσεις εισόδου στην Ελλάδα των ταξιδιωτών από την Κίνα.
01/02 09:50
Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet!
01/02 08:20
Κατεδάφιση κτιρίου με χρήση ξενοδοχείου στην Κομοτηνή - Νέο ξενοδοχείο στη Νάξο
01/02 08:18
Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στους οικισμούς Πλαταριάς και Πογωνιάς
01/02 08:15
Διαγωνισμός για λειτουργία καντίνα στον Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής
01/02 08:13
01/02 08:07
31/01 19:19
31/01 18:47
31/01 18:39
31/01 18:22
31/01 18:15
Στα Aria Hotels τo boutique ξενοδοχείο Villa Selena στη Σύρο
31/01 17:49
31/01 17:43
31/01 14:40
31/01 14:29
31/01 13:37
Τουρισμός: Η κρίση ακρίβειας οδηγεί τους Βρετανούς σε διακοπές εκτός υψηλής σεζόν
31/01 13:25
Βασίλης Κικίλιας: Αεροπορική σύνδεση 4 νέων ελληνικών προορισμών με Βελιγράδι
31/01 12:58
Τουρισμός: Πού και με ποια κίνητρα θα ταξιδέψουν το 2023 οι Αμερικανοί, οι Ευρωπαίοι και οι Ασιάτες
31/01 12:28
Τουρισμός | Γερμανοί συνταξιούχοι κατακλύζουν τα ξενοδοχεία της Αττάλειας το χειμώνα
31/01 11:48
31/01 10:35
31/01 10:20
31/01 10:16
31/01 09:43
31/01 08:21
31/01 08:18
Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Μύκονο και Σάμο
31/01 08:16
Αποκατάσταση και ανάδειξη του ναού του Απόλλωνα Ζωστήρα στον Αστέρα Βουλιαγμένης
31/01 08:13
Οι διακοπές της κινεζικής Πρωτοχρονιάς αντικατοπτρίζουν την ανθεκτικότητα της οικονομίας της Κίνας
31/01 08:11
30/01 23:06
Στο παγκόσμιο δίκτυο πόλεων με αστικούς αμπελώνες η Θεσσαλονίκη
30/01 18:01
30/01 17:48
30/01 17:41
Ζητούνται προτάσεις για τη δημιουργία εθνικού δικτύου μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας
30/01 17:16
Η ΙΤΒ «στερεύει» από mega-εκθέτες από τις ΗΠΑ και τον Καναδά – Γιατί αποφάσισαν να μη συμμετάσχουν
30/01 16:56
Β. Κικίλιας | Πώς θα λειτουργούν οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών
30/01 16:45
Costa Navarino | Έναρξη σεζόν στις 19 Φεβρουαρίου- ανοίγει το καλοκαίρι το Mandarin Oriental
30/01 15:34
30/01 15:09
Η Αθήνα στις 8 πιο ρομαντικές πρωτεύουσες της Ευρώπης για το 2023
30/01 14:53
Ryanair: Προσλαμβάνει προσωπικό στην Ουκρανία, με το βλέμμα στο τέλος του πολέμου
30/01 14:31
Οι ΗΠΑ πιέζουν την Τουρκία να βάλει STOP στις πτήσεις από τη Ρωσία
30/01 13:41
Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα στη Φιλανδία - «Τιμώμενη Χώρα» 2023 στην έκθεση MATKA NORDIC TRAVEL FAIR
30/01 13:09
30/01 12:44
ΥΠΕΞ Βρετανίας: Προειδοποίηση για μεγάλη πιθανότητα τρομοκρατικού χτυπήματος στην Τουρκία
30/01 12:42
30/01 11:09
Σημαντικές παρεμβάσεις σε Πάρο, Αντίπαρο και Πάτμο από τον Οργανισμό «ΑΕΙΦΟΡΟΙ ΝΗΣΟΙ Α.Ε.»
30/01 11:04
Συνέλευση της Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Θετικές ενδείξεις για τον τουρισμό της περιοχής το 2023
30/01 10:55
Νέα συνεργασία διαχείρισης ξενοδοχείου για την Selected Hideaways
30/01 10:32
30/01 10:13
30/01 09:47
Κ.Νοτοπούλου | Προοπτικές & προκλήσεις για τον τουρισμό στην Βόρειο Ελλάδα
30/01 08:23
Eπιχορηγήσεις για την ανακαίνιση του Delfinia Resort στη Ρόδο και ίδρυση νέου ξενοδοχείου στα Σύβοτα
30/01 08:20
30/01 08:17
30/01 07:09
Συνεργασία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου με την Εurobank
29/01 13:29
29/01 13:25
Το ελληνικό διαβατήριο στα 10 πιο ισχυρά του κόσμου - Πρώτο της Ιαπωνίας
29/01 08:12
29/01 07:26
29/01 07:22
Karagoutis Training Camp: Καλοκαιρινά camp σε 7 νησιά το 2023
28/01 13:49
Αξιόλογη χιονοκάλυψη στα ορεινά της ηπειρωτικής χώρας- ανοίγουν τα χιονοδρομικά
28/01 13:42
28/01 13:05
Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου | Πρόταση για Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού στην Πελοπόννησο
28/01 12:51
Βασίλης Κικίλιας: 400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους”
28/01 11:59
Συνεργασία για την ανάπτυξη του θεσμού «Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας»
28/01 11:53
27/01 15:42
Μεγάλες προσδοκίες στον ευρωπαϊκό κλάδο πολυτελείας για επιστροφή των Κινέζων τουριστών
27/01 14:00
Περισσότεροι ενδιαφερόμενοι από πέρυσι στις «Ημέρες Καριέρας» στα ξενοδοχεία της Κρήτης
27/01 13:54
Η Crystal Cruises ξαναγεννιέται με νέα ονομασία και όραμα - Από την Αθήνα οι πρώτες κρουαζιέρες
Βασίλης Κικίλιας: H σεζόν θα έχει ξεκινήσει σε όποιο χρόνο και αν πραγματοποιηθούν οι εκλογές
Το superyacht των 86 εκατομμυρίων δολαρίων που μπορεί να «πετάξει» πάνω από το νερό - Φωτογραφίες
Ελλάδα - Αλβανία: Κοινές δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος τους
Airbnb | Πώς τα πολιτιστικά ταξίδια ξεκλειδώνουν τουριστικά οφέλη για τις κοινότητες της ΕΕ
Vegan τάσεις στα εστιατόρια της Ευρώπης, ακόμη και στα ελληνικά
Γερμανικοί φόβοι για πόλεμο και εκτός Ουκρανίας - το 34% φοβάται εισβολή της Ρωσίας στη Γερμανία
Πτώχευσε η νορβηγική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Flyr - είχε πτήσεις και προς Ελλάδα
( 0 )