Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Α Decrease font Enlarge font
Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στις μαρίνες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας προβλέπονται στα κυβερνητικά υγειονομικά πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε τις οδηγίες

Σκοπός 

Οι οδηγίες απευθύνονται στις διευθύνσεις των μαρίνων, στους παρόχους υπηρεσιών στις μαρίνες και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτές. 

Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα. 

Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας των μαρίνων θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19. 

Οδηγίες για τις διευθύνσεις των μαρίνων και τους παρόχους υπηρεσιών 

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Σε κάθε μαρίνα πρέπει να υπάρχει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19 στο οποίο περιγράφεται:

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια),

β) τον αριθμό κλήσης «1135» για την επικοινωνία με τον αρμόδιο φορέα για την αναφορά του περιστατικού και την καθοδήγηση για τη διαχείριση του στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα (Παράρτημα 1),

γ) την προσωρινή απομόνωση του περιστατικού μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση ενός δωματίου με φυσικό αερισμό, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη),

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, ποδονάρια, αδιάβροχης ποδιάς με μακριά μανίκια και γαντιών από όποιον εισέρχεται στον χώρο προσωρινής απομόνωσης (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι),

ε) εξαερισμός του χώρου προσωρινής απομόνωσης και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), στ) αναφορά στην αρμόδια υγειονομική αρχή όλων των επαφών του ασθενούς ξεκινώντας δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων,

ζ) τα στοιχεία επικοινωνίας του ΕΚΑΒ, τα στοιχεία επικοινωνίας της δομής υγείας που θα πρέπει να μεταφερθεί το ύποπτο περιστατικό, τα στοιχεία επικοινωνίας της υγειονομικής υπηρεσίας στην οποία υπάγεται η μαρίνα. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου και για τον κανονισμό λειτουργίας της μαρίνας σε ότι αφορά την πρόληψη περιστατικών COVID-19 στο προσωπικό και στους πελάτες πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. Τόσο τα περιστατικά όσο και τα μέτρα που εφαρμόστηκαν θα πρέπει να καταγράφονται στο βιβλίο των περιστατικών της μαρίνας που θα διατηρεί το αρμόδιο άτομο. 

Διατήρηση αρχείου με τις δηλώσεις υγείας και αριθμού επιβαινόντων των σκαφών

Στους βασικούς κανονισμούς εισόδου και εξόδου κάθε σκάφους θα περιλαμβάνεται η υποχρέωση δήλωσης υγείας του σκάφους για όλα τα πλοία στην οποία θα αναφέρεται η κατάσταση υγείας των επιβαινόντων και ο αριθμός επιβατών και μελών πληρωμάτων τα οποία βρίσκονται εντός του σκάφους. Η δήλωση θα πρέπει να αποστέλλεται κατά τη διάρκεια παραμονής του σκάφους στην αρμόδια λιμενική αρχή εάν αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία στην αρχική δήλωση. Για τη δήλωση της υγείας του σκάφους θα πρέπει να συμπληρώνεται το έντυπο στο Παράρτημα 2 και θα αποστέλλεται στο λιμεναρχείο. Εάν διαπιστωθεί ύποπτο κρούσμα COVID-19, θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου περιστατικού COVID-19.

Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία. Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται να επιβαίνουν τα άτομα τα οποία επιβιβάστηκαν κατά τον απόπλου του σκάφους όταν αυτό ξεκίνησε το ταξίδι και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση άλλων ατόμων σε ενδιάμεσους προορισμούς.  

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και να διανεμηθούν στο προσωπικό της μαρίνας ανάλογα με τα καθήκοντά τους, μαζί με τις οδηγίες για την ορθή χρήση τους.

Ενημέρωση των πελατών των μαρίνων για την υποχρέωση εφαρμογής των  μέτρων προστασίας από τη λοίμωξη COVID-19

Οι πελάτες της μαρίνας θα πρέπει να ενημερωθούν για τους κανονισμούς λειτουργίας και τα μέτρα πρόληψης της λοίμωξης COVID-19 στην μαρίνα και στην Ελλάδα πριν την άφιξή τους. Η επικοινωνία των κανονισμών θα πρέπει να γίνει με email, με ανάρτηση των οδηγιών στην επίσημη ιστοσελίδα ή με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές οδηγίες θα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανείς περιοχές της μαρίνας. Στους πελάτες θα πρέπει να σταλεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής κυβέρνησης στην οποία υπάρχουν οι πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19 και τα μέτρα που αφορούν τους αλλοδαπούς που επισκέπτονται τη χώρα στην αγγλική γλώσσα. 

Κανονισμοί για το προσωπικό και τους πελάτες 

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση μάσκας συστήνεται να εφαρμόζεται από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στους εσωτερικούς στεγασμένους χώρους της μαρίνας. 

Η χρήση γαντιών θα πρέπει να γίνεται από το προσωπικό της μαρίνας κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παροχή βοήθειας κατά την πρόσδεση, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή με αντισηπτικό. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των εσωτερικών στεγασμένων χώρων της μαρίνας θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Στις εγκαταστάσεις των εσωτερικών χώρων της μαρίνας θα πρέπει να διατηρείται η κοινωνική απόσταση  με υιοθέτηση μέτρων ειδικής σήμανσης και ελεγχόμενης εισόδου, ώστε να τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων και με την προαιρετική χρήση υφασμάτινης μάσκας από όποιο άτομο βρίσκεται σε εσωτερικό στεγασμένο χώρο. Η κοινωνική απόσταση 1,5 μέτρων πρέπει να τηρείται και στους εξωτερικούς χώρους από όλα τα άτομα.  

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στο αρμόδιο άτομο της μαρίνας για την πρόληψη κρουσμάτων COVID-19. 

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού των μαρίνων και των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες σε αυτές

Το προσωπικό της μαρίνας πρέπει να είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο ανάλογα με τα καθήκοντά του στα εξής: στο σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, στη χρήση μέσων ατομικής προστασίας, στην εφαρμογή της ατομική υγιεινής και της  κοινωνική απόστασης, καθώς και στους λοιπούς ειδικούς κανονισμούς της μαρίνας για την πρόληψη της λοίμωξης COVID-19. 

Με την ευθύνη της διοίκησης της μαρίνας θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και εκπαίδευση στο προσωπικό και στους πελάτες σχετικά με τα μέτρα ατομικής υγιεινής:

  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
  • Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως κουπαστές, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ.
  • Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 
  • Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
  • Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
  • Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Ορθή Χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκας και γάντια).

Το προσωπικό της μαρίνας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός αυτών θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για την άμεση αναφορά των σχετικών συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19 στον προϊστάμενό τους, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες εφόσον αντιληφθούν συμβατά συμπτώματα.

Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης

Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.

Απολύμανση κοινόχρηστου εξοπλισμού και επιφανειών σε σημεία παροχής 

Τα παρακάτω κοινόχρηστα σημεία/εξοπλισμός θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται με καθημερινό πρόγραμμα ή μετά από κάθε χρήση με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών και στη συνέχεια να ξεπλυθούν με νερό: 

  • παροχής πόσιμου νερού - κρουνοί, πώματα, μάνικες και άλλος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό νερού
  • σημεία που αγγίζονται στις θέσεις παροχής ηλεκτρισμού στις θέσεις αγκυροβόλησης
  • στις περιοχές που αγγίζονται στο χώρο για την παροχή Α΄ Βοηθειών (το περιεχόμενο του κουτιού πρώτων βοηθειών πρέπει να είναι άθικτο, να ανανεώνεται και να είναι πάντα διαθέσιμο)
  • εξοπλισμός ναυαγοσωστικής
  • σημεία ανεφοδιασμού καυσίμων
  • κάδοι απορριμμάτων 
  • σημεία διοχέτευσης λυμάτων 
  • άλλα σημεία που αγγίζονται συχνά στη χερσαία ζώνη της μαρίνας (ΑΤΜ, κουπαστές, κιγκλιδώματα κ.τ.λ.)

Εγκαταστάσεις υγιεινής 

Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (αποχωρητήρια, ντους, χώροι πλύσης χεριών) πρέπει να διατηρούνται καθαρές και σε καλή κατάσταση σύμφωνα με τις Υγειονομικές Διατάξεις. Θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται σύμφωνα με αναρτημένο ενημερωμένο πρόγραμμα με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών. Θα πρέπει να αερίζονται επαρκώς κατά τη διάρκεια που είναι διαθέσιμες για χρήση. 

Εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  

Τα εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  θα λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελλάδας. 

 

 Διαβάστε επίσης





( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 02/03 17:07

    Η Air France παρουσιάζει το νέο βίντεο ασφάλειας κατά τη διάρκεια των πτήσεων

  2. 02/03 15:20

    #filoxeniaMoU | Mια πρωτοβουλία του Ξ.Ε.Ε ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης

  3. 02/03 14:41

    ΠΟΞ: Δύο προτάσεις διαχείρισης της πανδημίας για πελάτες και εργαζόμενους στα ξενοδοχεία

  4. 02/03 14:29

    Singapore Airlines: Πτήσεις προς Πουκέτ με Boeing 737-800 NG μετά τη συγχώνευση με τη SilkAir

  5. 02/03 13:43

    ΙΤΒ Berlin/ Statista: Οι περισσότεροι Γερμανοί, Αμερικανοί και Κινέζοι θα κάνουν διακοπές το 2021 - Πώς αλλάζει η ταξιδιωτική συμπεριφορά

  6. 02/03 12:51

    Μανιφέστο Ευρωπαϊκού Τουρισμού: Η ανάκαμψη της ΕΕ χρειάζεται αειφόρες επενδύσεις στον τουρισμό

  7. 02/03 12:03

    Περιφέρεια Αττικής: Από τον Απρίλιο η καταβολή ενισχύσεων προς τις επιχειρήσεις

  8. 02/03 11:56

    Royal Caribbean: Κρουαζιέρες από τη Χάιφα προς ελληνικά νησιά με το νέο καινοτόμο Odyssey of the Seas

  9. 02/03 11:51

    Ισραήλ: Ξενοδοχείο καραντίνας ή βραχιόλι επιτήρησης για όσους επιστρέφουν από το εξωτερικό

  10. 02/03 11:29

    Ισπανία: Aερογέφυρα εμβολιασμένων Βρετανών τουριστών εάν δεν επιτευχθεί ευρωπαϊκή συμφωνία

  11. 02/03 11:04

    Καθηγητής της ομάδας εμβολίου Οξφόρδης: Να αποφύγουμε την εμμονή με τις μεταλλάξεις

  12. 02/03 10:53

    Evening Standard: Η Ίος ανάμεσα στα 20 καλύτερα Ελληνικά νησιά

  13. 02/03 10:47

    Το φρούριο της Αττικής που βρίσκεται εκεί εδώ και 2.300 χρόνια

  14. 02/03 10:45

    Ισπανία: Αναβολή Διεθνών Εκθέσεων Γαστρονομίας, Εστίασης και Ξενοδοχειακού τομέα για το 2022

  15. 02/03 10:45

    Η περιοχή της Αθήνας που ονομαζόταν… Μπουμπουνίστρα

  16. 02/03 10:40

    Με μείωση κατά 71,5% στις αφίξεις ξένων τουριστών ξεκίνησε η χρονιά για την Τουρκία - Πίνακας

  17. 02/03 10:30

    Ταϊλάνδη: Υποχρεωτική παρακολούθηση του κορωνοϊού μέσω κινητών τηλεφώνων για τους τουρίστες το 2021

  18. 02/03 10:05

    Δήμος Μυκόνου: "Φρένο" σε μεγάλη επένδυση για δημιουργία Μυκονιάτικου χωριού με 5άστερο ξενοδοχείο & καταφύγιο σκαφών

  19. 02/03 09:50

    Norwegian: Το 2021 θα είναι εκρηκτική χρονιά για την κρουαζιέρα

  20. 02/03 09:40

    Ευρώπη: Διαβατήρια εμβολιασμού και για τουρίστες από χώρες εκτός ΕΕ; Τι λένε οι Βρυξέλλες

  21. 02/03 09:20

    Η πανδημία έφερε αύξηση του rent a car

  22. 02/03 09:00

    Διαγωνισμός για την ανάθεση διεξαγωγής συνεδρίου με εκτιμώμενο αριθμό 1.500 συνέδρων!

  23. 01/03 20:25

    Κώστας Σκρέκας: Συνεργασία με γαλλικές επιχειρήσεις για τη δημιουργία κλιματικά ουδέτερου ελληνικού νησιού

  24. 01/03 16:45

    Πλατφόρμα αποβίβασης επιβατών για έκτακτες συνθήκες απέκτησε η ΟΛΠ Α.Ε.

  25. 01/03 16:42

    Wizz Air: Απευθείας πτήσεις από Αθήνα - Άμπου Ντάμπι - Ντουμπάι χωρίς καραντίνα

  26. 01/03 16:18

    Το ελληνικό σχέδιο για το πανευρωπαϊκό άνοιγμα του τουρισμού

  27. 01/03 15:20

    Κρουαζιέρες με Ισραηλινούς σε Κύπρο και Ελλάδα το καλοκαίρι

  28. 01/03 15:17

    Οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και μετά

  29. 01/03 15:15

    Ένας στους 3 Ευρωπαίους αισιοδοξεί ότι θα κάνει φέτος διακοπές – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  30. 01/03 14:29

    Το Μάρτιο η πρόταση της Κομισιόν για τα διαβατήρια εμβολιασμού

  31. 01/03 13:54

    Έως 200% ακριβότεροι από το 2019 οι διεθνείς προορισμοί – Μείωση της δαπάνης ανά τουρίστα στην Ελλάδα

  32. 01/03 13:21

    Σε καθεστώς πτώχευσης η παλαιότερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο

  33. 01/03 13:15

    ΚΕΠΕ: Ανάκαμψη της οικονομίας στο γ' τουριστικό τρίμηνο - Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να προσθέσει μοναδικές εμπειρίες

  34. 01/03 13:12

    Προμήθειες του εμβολίου AstraZeneca από την Ινδία εξετάζει η ΕΕ

  35. 01/03 12:55

    Διεθνής Έκθεση Τεχνολογίας Ποτών και Ρευστών Προϊόντων Τροφίμων drinktec: Μετατέθηκε για τις 12-16 Σεπτεμβρίου 2022

  36. 01/03 12:51

    Προτάσεις Θεοχάρη στον Ευρωπαίο Επίτροπο για την ανάκαμψη και ανοικοδόμηση της τουριστικής βιομηχανίας

  37. 01/03 12:44

    Διακοπές στη πανδημία: Άγχος προκαλεί ο προγραμματισμός ταξιδιού στους Αμερικανούς

  38. 01/03 12:24

    Tripadvisor: Νέα στατιστικά στοιχεία για καλύτερες καμπάνιες των DMO

  39. 01/03 12:06

    «Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown (6 video)

  40. 01/03 11:47

    Η Περιφέρεια Κρήτης δημιούργησε το πρώτο ελληνικό site για τους «ψηφιακούς νομάδες»

  41. 01/03 10:48

    Το γεφύρι δίπλα στην Αθήνα που θυμίζει Ζαγοροχώρια

  42. 01/03 10:47

    Ο μύθος της μαρμαρωμένης πεντάμορφης στο νησάκι Ράφτη

  43. 01/03 10:44

    Αποφάσεις για ενισχύσεις 2 επενδύσεων για ξενοδοχεία σε Αθήνα και Κρήτη

  44. 01/03 10:42

    Πράσινο φως για νέα ξενοδοχεία σε Ακρωτήρι Σαντορίνης και Βραχάτι Κορινθίας

  45. 01/03 10:34

    O πρώτος Ξενώνας Φιλοξενίας Νέων σε βαγόνια τρένων στην Ελλάδα - Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ

  46. 01/03 10:33

    Τα οικονομικά προβλήματα της Ισπανίας

  47. 01/03 10:32

    Ελβετία: Γλίτωσε τα χειρότερα στην αγορά εργασίας χάρη στα μέτρα στήριξης 

  48. 01/03 10:19

    Eurobank: Διαδικτυακή Συζήτηση για τον Τουρισμό- Πλήρης ανάκαμψη το 2024

  49. 01/03 10:08

    Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό ρεαλισμού;

  50. 01/03 09:59

    Κύπρος: Εκτίμηση επιδημιολογικού κινδύνου χωρών σχετικά με τη νόσο COVID-19

  51. 01/03 09:57

    ΥΠΑ: Συνεχίζονται οι περιορισμοί στις πτήσεις εσωτερικού

  52. 01/03 09:55

    Παροχή πρωινού με ασφάλεια ¨Kalimera Breakfast¨

  53. 28/02 09:01

    Διακοπές με ποδήλατο: Μία ακόμη εμπειρία που αναδεικνύει η πανδημία του κορωνοϊού

  54. 28/02 09:00

    Η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία και η μείωση από τις ανταγωνίστριες χώρες  

  55. 27/02 13:03

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε Κρήτη και Ζάκυνθο

  56. 27/02 12:52

    Swiss: Νέος προορισμός το καλοκαίρι η Σαντορίνη - Επεκτείνονται οι πτήσεις για Αθήνα, Θεσσαλονίκη

  57. 27/02 12:49

    Αυξήθηκαν εν μέσω πανδημίας οι εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στη Ρουμανία

  58. 27/02 12:43

    Εικόνα του μέλλοντος στο αεροδρόμιο Ντουμπάι: Τα μάτια των επιβατών αντικαθιστούν τα διαβατήρια

  59. 26/02 18:33

    Αλ. Σδούκου: Οι πράσινες μετακινήσεις βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Περιβάλλοντος

  60. 26/02 18:31

    Ο «Τυφώνας» που καθαρίζει τις παραλίες της Ελλάδας

  61. 26/02 15:36

    Οι εφοπλιστές κρουαζιέρας δεν θέλουν εμπλοκή του υπουργείου Τουρισμού στον κλάδο τους

  62. 26/02 13:07

    Διεθνή βραβεία για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής

  63. 26/02 13:01

    Γερμανικός Τύπος: Αργεί ακόμη το διαβατήριο εμβολιασμού

  64. 26/02 12:39

    FedHATTA: Μόνο έτσι θα διασωθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2021 – 4 άξονες δράσης ως προϋπόθεση της επιτυχίας

  65. 26/02 12:24

    Greek Panorama Virtual: Οι κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι θα είναι όλες της τελευταίας στιγμής

  66. 26/02 12:17

    Γερμανική έρευνα: Πιο ασφαλή από τα σούπερ μάρκετ τα μουσεία

  67. 26/02 11:58

    Οι Βαλεαρίδες προσφέρονται για πιλοτική εφαρμογή των διαβατηρίων εμβολιασμού

  68. 26/02 11:50

    Δράσεις του Δήμου Πάρου για προσέλκυση τουρισμού υψηλών προδιαγραφών

  69. 26/02 11:19

    Το εκκλησάκι στα Περτουλιώτικα λιβάδια που θυμίζει Άλπεις

  70. 26/02 11:16

    Ο διάσημος δρόμος της Αθήνας στην Παλιά Αθήνα για τις βόλτες της υψηλής κοινωνίας

  71. 26/02 11:08

    Τηλεδιάσκεψη για το άνοιγμα της κρουαζιέρας Θεοχάρη - Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας

  72. 26/02 11:07

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Εικονική πλατφόρμα προβολής/ εκπαίδευσης των ξένων t.o's

  73. 26/02 11:04

    Από 1/3/2021 οι νέες βεβαιώσεις κίνησης εργαζομένων

  74. 26/02 11:01

    Παρατείνεται έως τις 31 Ιουλίου η προθεσμία για την υποβολή του εντύπου Ε11

  75. 26/02 10:40

    INSETΕ: Βελτιωμένοι οι δείκτες εμπειρίας των πελατών των ελληνικών ξενοδοχείων το 2020, παρά τα περιοριστικά μέτρα

  76. 26/02 10:35

    Ξεκίνησε η υποβολή μονομερών δηλώσεων για Ιανουάριο και Φεβρουάριο για εργαζόμενους στον Τουρισμό

  77. 26/02 10:32

    Οι προθεσμίες για την υποβολή δηλώσεων στο πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»

  78. 26/02 10:29

    Πώς θα υποβληθούν οι δηλώσεις αναστολών συμβάσεων εργασίας για τον Μάρτιο

  79. 26/02 10:25

    ΕΕ: Επιτάχυνση εμβολιασμών και πιστοποητικό

  80. 26/02 09:49

    Επιστολή | Ξεναγοί Δεσμώται ή μια πρώτου μεγέθους κυβερνητική κοινωνική αδικία

  81. 26/02 09:06

    ΕΦΚΑ: Ξεκινούν οι διεργασίες για τη μετατροπή σε πολυτελή ξενοδοχεία δύο ακινήτων-φιλέτων στην καρδιά της Αθήνας

  82. 26/02 09:00

    SunExpress: 23 νέες συνδέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης το καλοκαίρι

  83. 26/02 08:25

    Η Marriott δημιουργεί το Ταμείο Φιλοξενίας Arne M. Sorenson για την υποστήριξη προγράμματος σπουδών

  84. 26/02 08:23

    Φινλανδία: Σε αυστηρό lockdown λόγω των μεταλλάξεων του κορωνοϊού

  85. 26/02 08:21

    Δανία: Παρατείνεται έως τον Απρίλιο η σύσταση αποφυγής ταξιδιών 

  86. 25/02 17:56

    Κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού ζητούν οι Ευρωβουλευτές

  87. 25/02 17:39

    Πρόγραμμα επιδότησης τόκων δανείων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων για το α' 3μηνο του 2021- Αιτήσεις από Δευτέρα

  88. 25/02 16:25

    Website για Πολυτελή Ξενοδοχεία ή Μεγάλες Μονάδες από τη Hotelwize

  89. 25/02 16:22

    Tripadvisor: Δύο ελληνικές παραλίες στις καλύτερες στον κόσμο για το 2021

  90. 25/02 16:11

    Lufthansa: Νέο θερινό πρόγραμμα πτήσεων για το 2021 με έμφαση στην Ελλάδα και τα Κανάρια

  91. 25/02 15:42

    Διευθυντής ΙΤΒ: Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα είναι σύντομα απαραίτητο όσο το διαβατήριο

  92. 25/02 14:52

    Με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στην Αθήνα το World Tunnel Congress 2023

  93. 25/02 14:45

    Εφικτές οι διακοπές των Γερμανών στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  94. 25/02 14:26

    Βρετανός υπ. Μεταφορών: Το άνοιγμα των διεθνών ταξιδιών εξαρτάται από μη ελεγχόμενους παράγοντες

  95. 25/02 13:29

    Νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού στη Νέα Υόρκη

  96. 25/02 13:16

    Ευρωπαϊκή τουριστική συμμαχία: Προτάσεις για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  97. 25/02 13:05

    Διαβατήρια εμβολιασμού: Οι τουριστικές χώρες της ΕΕ πιέζουν για την εφαρμογή του

  98. 25/02 13:00

    Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα επιταχύνει τα ταξίδια- Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί, εμβολιασμένοι και μη

  99. 25/02 12:52

    ΠΟΥ: Τα διαβατήρια εμβολιασμού δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στα διεθνή ταξίδια

  100. 25/02 12:26

    12 νέες ξενοδοχειακές αφίξεις αυτό το καλοκαίρι στα νησιά και στην Αθήνα