Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Α Decrease font Enlarge font
Μαρίνες: Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19

Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στις μαρίνες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας προβλέπονται στα κυβερνητικά υγειονομικά πρωτόκολλα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.

Διαβάστε τις οδηγίες

Σκοπός 

Οι οδηγίες απευθύνονται στις διευθύνσεις των μαρίνων, στους παρόχους υπηρεσιών στις μαρίνες και σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αυτές. 

Η πανδημία της λοίμωξης του νέου Κορωνοϊού (COVID-19) βρίσκεται σε εξέλιξη παγκοσμίως με τις χώρες να βρίσκονται σε διαφορετική επιδημιολογική φάση. Στην Ελλάδα η επιδημία εξελίχθηκε χωρίς πολλά κρούσματα και με λίγες απώλειες. Η προσπάθεια ελέγχου της εξάπλωσης συνεχίζεται σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα αίρονται τα περιοριστικά μέτρα. 

Η Ελλάδα στην παρούσα φάση προσφέρει έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό και η επανέναρξη της λειτουργίας των μαρίνων θεωρείται σημαντική για την οικονομία. Κρίνεται όμως απαραίτητη η εφαρμογή των μέτρων τα οποία περιγράφονται στις παρακάτω οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19. 

Οδηγίες για τις διευθύνσεις των μαρίνων και τους παρόχους υπηρεσιών 

Σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19

Σε κάθε μαρίνα πρέπει να υπάρχει γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19 στο οποίο περιγράφεται:

α) τα συμπτώματα που χαρακτηρίζουν ένα άτομο ως ύποπτο κρούσμα λοίμωξης COVID-19 (αιφνίδια έναρξη νόσου, με τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: βήχα, πυρετό, δύσπνοια),

β) τον αριθμό κλήσης «1135» για την επικοινωνία με τον αρμόδιο φορέα για την αναφορά του περιστατικού και την καθοδήγηση για τη διαχείριση του στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα (Παράρτημα 1),

γ) την προσωρινή απομόνωση του περιστατικού μέχρι την ασφαλή μεταφορά του για ιατρική διάγνωση (εξασφάλιση ενός δωματίου με φυσικό αερισμό, τοποθέτηση χειρουργικής μάσκας στο άτομο που παρουσιάζει συμπτώματα, χορήγηση χαρτομάντηλων, πλαστικής σακούλας για την απόρριψη τους και αντισηπτικό χεριών περιεκτικότητας 70% σε αλκοόλη),

δ) χρήση χειρουργικής μάσκας, προστατευτικών γυαλιών, ποδονάρια, αδιάβροχης ποδιάς με μακριά μανίκια και γαντιών από όποιον εισέρχεται στον χώρο προσωρινής απομόνωσης (ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός πρέπει να απορρίπτεται σε σακούλα και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται, ενώ μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι),

ε) εξαερισμός του χώρου προσωρινής απομόνωσης και καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των αντικειμένων μετά την απομάκρυνση του ασθενούς με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) ή αιθυλικής αλκοόλης 70% με χρόνο επαφής 10 λεπτών (τα υλικά καθαριότητας θα πρέπει ή να απορριφθούν ή να πλυθούν σε θερμοκρασία 90°C πριν επαναχρησιμοποιηθούν), στ) αναφορά στην αρμόδια υγειονομική αρχή όλων των επαφών του ασθενούς ξεκινώντας δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων,

ζ) τα στοιχεία επικοινωνίας του ΕΚΑΒ, τα στοιχεία επικοινωνίας της δομής υγείας που θα πρέπει να μεταφερθεί το ύποπτο περιστατικό, τα στοιχεία επικοινωνίας της υγειονομικής υπηρεσίας στην οποία υπάγεται η μαρίνα. 

Για την εφαρμογή του γραπτού σχεδίου και για τον κανονισμό λειτουργίας της μαρίνας σε ότι αφορά την πρόληψη περιστατικών COVID-19 στο προσωπικό και στους πελάτες πρέπει να οριστεί ένα αρμόδιο άτομο το οποίο θα ορίζεται στο γραπτό σχέδιο και θα καταγράφονται τα στοιχεία του. Τόσο τα περιστατικά όσο και τα μέτρα που εφαρμόστηκαν θα πρέπει να καταγράφονται στο βιβλίο των περιστατικών της μαρίνας που θα διατηρεί το αρμόδιο άτομο. 

Διατήρηση αρχείου με τις δηλώσεις υγείας και αριθμού επιβαινόντων των σκαφών

Στους βασικούς κανονισμούς εισόδου και εξόδου κάθε σκάφους θα περιλαμβάνεται η υποχρέωση δήλωσης υγείας του σκάφους για όλα τα πλοία στην οποία θα αναφέρεται η κατάσταση υγείας των επιβαινόντων και ο αριθμός επιβατών και μελών πληρωμάτων τα οποία βρίσκονται εντός του σκάφους. Η δήλωση θα πρέπει να αποστέλλεται κατά τη διάρκεια παραμονής του σκάφους στην αρμόδια λιμενική αρχή εάν αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία στην αρχική δήλωση. Για τη δήλωση της υγείας του σκάφους θα πρέπει να συμπληρώνεται το έντυπο στο Παράρτημα 2 και θα αποστέλλεται στο λιμεναρχείο. Εάν διαπιστωθεί ύποπτο κρούσμα COVID-19, θα ενεργοποιηθεί το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου περιστατικού COVID-19.

Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία. Σε κάθε σκάφος επιτρέπεται να επιβαίνουν τα άτομα τα οποία επιβιβάστηκαν κατά τον απόπλου του σκάφους όταν αυτό ξεκίνησε το ταξίδι και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση άλλων ατόμων σε ενδιάμεσους προορισμούς.  

Επάρκεια και ορθή χρήση μέσων ατομικής προστασίας 

Θα πρέπει να υπάρχουν επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και να διανεμηθούν στο προσωπικό της μαρίνας ανάλογα με τα καθήκοντά τους, μαζί με τις οδηγίες για την ορθή χρήση τους.

Ενημέρωση των πελατών των μαρίνων για την υποχρέωση εφαρμογής των  μέτρων προστασίας από τη λοίμωξη COVID-19

Οι πελάτες της μαρίνας θα πρέπει να ενημερωθούν για τους κανονισμούς λειτουργίας και τα μέτρα πρόληψης της λοίμωξης COVID-19 στην μαρίνα και στην Ελλάδα πριν την άφιξή τους. Η επικοινωνία των κανονισμών θα πρέπει να γίνει με email, με ανάρτηση των οδηγιών στην επίσημη ιστοσελίδα ή με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές οδηγίες θα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανείς περιοχές της μαρίνας. Στους πελάτες θα πρέπει να σταλεί η ιστοσελίδα της Ελληνικής κυβέρνησης στην οποία υπάρχουν οι πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19 και τα μέτρα που αφορούν τους αλλοδαπούς που επισκέπτονται τη χώρα στην αγγλική γλώσσα. 

Κανονισμοί για το προσωπικό και τους πελάτες 

Χρήση μέσων ατομικής προστασίας

Η χρήση μάσκας συστήνεται να εφαρμόζεται από το προσωπικό, τους πελάτες και κάθε άλλο άτομο το οποίο εισέρχεται στους εσωτερικούς στεγασμένους χώρους της μαρίνας. 

Η χρήση γαντιών θα πρέπει να γίνεται από το προσωπικό της μαρίνας κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παροχή βοήθειας κατά την πρόσδεση, καθώς και άλλων διαδικασιών που χρειάζεται να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για το πλύσιμο των χεριών αλλά ούτε και σταθμός με αντισηπτικά. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση των γαντιών θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες ορθής εφαρμογής τους. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών πρέπει να εφαρμόζεται υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό ή με αντισηπτικό. 

Ατομική υγιεινή 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται η υγιεινή των χεριών με σαπούνι και νερό. Αν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα περιεκτικότητας αλκοόλης 70%. Η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών. 

Στην είσοδο των εσωτερικών στεγασμένων χώρων της μαρίνας θα πρέπει να υπάρχουν σταθμοί αντισηπτικών. 

Θα πρέπει να εφαρμόζεται σωστά η ορθή αναπνευστική υγιεινή, δηλαδή η κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά τον πταρμό και τον βήχα και στη συνέχεια απόρριψη αυτού σε πλαστική σακούλα και εφαρμογή αντισηπτικού στα χέρια. Για αυτό το σκοπό, θα πρέπει να έχει ληφθεί πρόνοια για τον αντίστοιχο εξοπλισμό (χαρτομάντιλα ή χάρτινες πετσέτες και γάντια μιας χρήσεως, πλαστική σακούλα, κ.λπ.). 

Θα πρέπει να μην αγγίζεται το πρόσωπο, η μύτη και τα μάτια. 

Κοινωνική απόσταση

Στις εγκαταστάσεις των εσωτερικών χώρων της μαρίνας θα πρέπει να διατηρείται η κοινωνική απόσταση  με υιοθέτηση μέτρων ειδικής σήμανσης και ελεγχόμενης εισόδου, ώστε να τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ των ατόμων και με την προαιρετική χρήση υφασμάτινης μάσκας από όποιο άτομο βρίσκεται σε εσωτερικό στεγασμένο χώρο. Η κοινωνική απόσταση 1,5 μέτρων πρέπει να τηρείται και στους εξωτερικούς χώρους από όλα τα άτομα.  

Αναφορά παραβάσεων 

Οποιαδήποτε παράβαση των κανονισμών θα πρέπει να αναφέρεται στο αρμόδιο άτομο της μαρίνας για την πρόληψη κρουσμάτων COVID-19. 

Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού των μαρίνων και των επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες σε αυτές

Το προσωπικό της μαρίνας πρέπει να είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο ανάλογα με τα καθήκοντά του στα εξής: στο σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού COVID-19, στη χρήση μέσων ατομικής προστασίας, στην εφαρμογή της ατομική υγιεινής και της  κοινωνική απόστασης, καθώς και στους λοιπούς ειδικούς κανονισμούς της μαρίνας για την πρόληψη της λοίμωξης COVID-19. 

Με την ευθύνη της διοίκησης της μαρίνας θα πρέπει να παρέχονται πληροφορίες και εκπαίδευση στο προσωπικό και στους πελάτες σχετικά με τα μέτρα ατομικής υγιεινής:

  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών (συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά την υγιεινή των χεριών).
  • Μετά από ποιες δραστηριότητες θα πρέπει να πλένονται τα χέρια π.χ. τα χέρια πρέπει να πλένονται μετά από κάθε επαφή με άλλο άτομο ή τις αναπνευστικές εκκρίσεις αυτού (σάλια, σταγονίδια), με αντικείμενα που αγγίζονται από άλλα άτομα όπως κουπαστές, χειρολαβές κ.α., πριν την τοποθέτηση της μάσκας, πριν και μετά από την αφαίρεση της μάσκας, πριν και μετά την αφαίρεση των γαντιών, μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό, πριν ακουμπήσουμε το πρόσωπο κτλ.
  • Σε ποιες περιπτώσεις συνιστάται η χρήση αντισηπτικών αντί για πλύσιμο των χεριών (πχ. εάν τα χέρια δεν είναι εμφανώς λερωμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά αλκοολούχο διάλυμα). 
  • Στη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, και συγκεκριμένα: αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια.
  • Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού.
  • Κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Ορθή Χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκας και γάντια).

Το προσωπικό της μαρίνας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός αυτών θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για την άμεση αναφορά των σχετικών συμπτωμάτων της λοίμωξης COVID-19 στον προϊστάμενό τους, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες εφόσον αντιληφθούν συμβατά συμπτώματα.

Αποφυγή συναλλαγών δια ζώσης

Συνιστάται να προτιμώνται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι παραγγελίες, οι αγορές υπηρεσιών και αγαθών, εξοπλισμού και να προτιμάται η τηλεφωνική συνεννόηση όσο αυτό είναι δυνατό.

Απολύμανση κοινόχρηστου εξοπλισμού και επιφανειών σε σημεία παροχής 

Τα παρακάτω κοινόχρηστα σημεία/εξοπλισμός θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται με καθημερινό πρόγραμμα ή μετά από κάθε χρήση με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών και στη συνέχεια να ξεπλυθούν με νερό: 

  • παροχής πόσιμου νερού - κρουνοί, πώματα, μάνικες και άλλος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για τον εφοδιασμό νερού
  • σημεία που αγγίζονται στις θέσεις παροχής ηλεκτρισμού στις θέσεις αγκυροβόλησης
  • στις περιοχές που αγγίζονται στο χώρο για την παροχή Α΄ Βοηθειών (το περιεχόμενο του κουτιού πρώτων βοηθειών πρέπει να είναι άθικτο, να ανανεώνεται και να είναι πάντα διαθέσιμο)
  • εξοπλισμός ναυαγοσωστικής
  • σημεία ανεφοδιασμού καυσίμων
  • κάδοι απορριμμάτων 
  • σημεία διοχέτευσης λυμάτων 
  • άλλα σημεία που αγγίζονται συχνά στη χερσαία ζώνη της μαρίνας (ΑΤΜ, κουπαστές, κιγκλιδώματα κ.τ.λ.)

Εγκαταστάσεις υγιεινής 

Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (αποχωρητήρια, ντους, χώροι πλύσης χεριών) πρέπει να διατηρούνται καθαρές και σε καλή κατάσταση σύμφωνα με τις Υγειονομικές Διατάξεις. Θα πρέπει να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται σύμφωνα με αναρτημένο ενημερωμένο πρόγραμμα με διάλυμα χλωρίνης 0,1% (4 κουταλάκια του γλυκού χλωρίνης περιεκτικότητας 5% ανά 1 λίτρο νερού) με χρόνο επαφής 10 λεπτών. Θα πρέπει να αερίζονται επαρκώς κατά τη διάρκεια που είναι διαθέσιμες για χρήση. 

Εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  

Τα εστιατόρια, φαρμακεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, πλυντήρια  θα λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελλάδας. 

 

 Διαβάστε επίσης





( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 15/08 11:45

    Η πανέμορφη παραλία που δεν έχει ποτέ κύμα

  2. 15/08 11:40

    Παραλία Αγκώνα: Η βοτσαλωτή και καθαρή παραλία της Αττικής

  3. 15/08 11:06

    Νέες άδειες για ανέγερση 4 πολυτελών ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Μύκονο

  4. 15/08 11:05

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ζάκυνθο και Μύκονο

  5. 15/08 11:04

    Bρετανία: Mείωση ΑΕΠ κατά 20,4% το δεύτερο 3μηνο

  6. 14/08 19:25

    Tι συμβαίνει με τις αποζημιώσεις για τις χαμένες πτήσεις;

  7. 14/08 19:09

    YΠΑ: Μόνο με αρνητικό τεστ οι Ισραηλινοί στην Ελλάδα μέχρι 31 Αυγούστου

  8. 14/08 15:35

    Νέα μέτρα: Και στην Αττική, Αργοσαρωνικό και Κύθηρα κλειστά τα κέντρα διασκέδασης τα μεσάνυχτα

  9. 14/08 12:50

    Bulgaria Air: Νέες συνδέσεις με Αθήνα, Ηράκλειο και Ζάκυνθο τον Αύγουστο - Πότε ξεκινούν

  10. 14/08 12:46

    Smartwings: Όλες οι πτήσεις προς Ελλάδα τον Αύγουστο του 2020 - Νέα πτήση Blue Air προς Αθήνα

  11. 14/08 12:36

    Μπλόκο σε Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα λόγω PLF

  12. 14/08 12:28

    ΕΛΣΤΑΤ: -94,3% ο κύκλος εργασιών στα καταλύματα το β'τρίμηνο | -59% στην εστίαση

  13. 14/08 12:11

    Jet2: Αναστολή πτήσεων στην Ισπανία μέχρι τις 24 Αυγούστου

  14. 14/08 12:00

    Costa Cruises: Έναρξη με κρουαζιέρες μόνο για Ιταλούς και από ιταλικά λιμάνια

  15. 14/08 11:46

    Βρετανικός τουρισμός: Σε καραντίνα και η Γαλλία

  16. 14/08 11:25

    Πότε θα επιστρέψουν οι Ρώσοι τουρίστες στην Ελλάδα;

  17. 14/08 11:01

    Απόφαση: Η διαδικασία κάλυψης των ασφαλιστικών εισφορών για τις επιχειρήσεις στον τουρισμό, εστίαση και μεταφορές

  18. 14/08 10:53

    Ρόδος: +204% οι διεθνείς αφίξεις το α' 10ήμερο του Αυγούστου σε σχέση με το α' 10ημερο του Ιουλίου

  19. 14/08 10:41

    Νέες άδειες για αλλαγή χρήσης και μετατροπή ξενοδοχείων σε Δημητσάνα και Κάρπαθο

  20. 14/08 10:40

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ρόδο και Μύκονο

  21. 14/08 10:39

    Εκπόνηση έρευνας για το προφίλ των ξένων τουριστών στη Δυτική Κρήτη

  22. 14/08 10:38

    Πράσινο φως για 4 νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  23. 14/08 10:36

    Eυάλωτη σε "οικονομικό σοκ" η Τουρκία - Kατακόρυφη αύξηση των πτωχεύσεων στη διετία 2020-21

  24. 14/08 10:27

    Αγκίστρι: Το αυθεντικό και όμορφο νησί δίπλα στην Αθήνα

  25. 14/08 10:23

    Η ανεξερεύνητη παραλία της Αττικής με το παράξενο όνομα

  26. 13/08 16:19

    Ε.Ξ. Ρόδου: Προτάσεις για την πιστωτική πολιτική των ξενοδοχείων το 2021

  27. 13/08 15:40

    Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Καραντίνα σε ξενοδοχείο της Αθήνας

  28. 13/08 15:38

    Alltours: Ελλάδα και Ισπανία θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν τουριστικά

  29. 13/08 15:25

    Ιταλία: Υποχρεωτικό το τεστ για ταξιδιώτες από Ισπανία, Ελλάδα, Κροατία και Μάλτα

  30. 13/08 14:52

    Περιφέρεια Αττικής: Αναστέλλονται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έως 31 Αυγούστου

  31. 13/08 14:51

    Το λιμάνι του Ηρακλείου ετοιμάζεται να υποδεχθεί κρουαζιέρες- Πρεμιέρα αρχές Σεπτεμβρίου από την TUI

  32. 13/08 14:40

    Ασφαλείς οι παραλίες της Αττικής - Γ. Πατούλης: Να κάνουμε την Αθήνα καλοκαιρινό προορισμό για Έλληνες & ξένους

  33. 13/08 14:26

    Τουρισμός: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός των Βρετανών στις αναζητήσεις για διακοπές τον Αύγουστο

  34. 13/08 14:06

    ΕΤΑΔ: Νέα υπηρεσία Web-Ticket στα Σπήλαια Διρού και στο Αχίλλειο Κέρκυρας

  35. 13/08 13:28

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας: Άδικα τα μέτρα, εξαιρέθηκε η Αττική και περιελήφθησαν οι προβεβλημένες τουριστικές περιοχές

  36. 13/08 13:13

    Αστερίς: Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  37. 13/08 13:11

    Οι παραλίες της Αττικής με γαλαζοπράσινα νερά

  38. 13/08 13:10

    MSC Cruises: Ασφαλιστική κάλυψη για κρούσματα κορωνοϊού στις κρουαζιέρες

  39. 13/08 12:59

    Τι ξέρουμε και τι δεν ξέρουμε για το Ρωσικό εμβόλιο COVID-19

  40. 13/08 11:51

    TUI: Ενισχύει τη ρευστότητα με νέο δάνειο 1 δισ. ευρώ- Θεαματική αύξηση των κρατήσεων για το 2021

  41. 13/08 11:24

    Πράσινο φως για ανέγερση ξενοδοχείου σε οικόπεδο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Ρέθυμνο

  42. 13/08 11:22

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Ίο και Μύκονο

  43. 13/08 11:16

    Δήμος Βέροιας: Διαγωνισμός για καινοτόμες υπηρεσίες τουριστικής προβολής

  44. 13/08 11:15

    Δήμος Αριστοτέλη: Άνοιγμα στην τουριστική αγορά του Καζακστάν

  45. 13/08 11:10

    Νέες άδειες για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  46. 12/08 20:16

    ΥΠΑ: Νέες αεροπορικές οδηγίες (notams) που θα ισχύουν έως 31 Αυγούστου

  47. 12/08 20:09

    ΥΠΑ: Πτώση 74,3% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το 7μηνο

  48. 12/08 15:05

    Ανάπτυξη πρωτοβουλιών Κύπρου - Ιταλίας στον τουρισμό και τη φιλοξενία

  49. 12/08 15:02

    Πρωτοβουλία για διευκόλυνση των επενδύσεων μεταξύ Ελλάδας–Βουλγαρίας - Ο Τουρισμός στο επίκεντρο

  50. 12/08 13:57

    FedHATTA: Μέτρα στήριξης των τουριστικών γραφείων με ορίζοντα τον Μάρτιο

  51. 12/08 13:06

    Όμιλος Μουζενίδη: Νέα ξενοδοχεία Bomo στη Ρωσία – Πλάνο για προσθήκη περισσότερων στη χώρα

  52. 12/08 12:49

    Αυτό είναι το ορεινότερο χωριό των Κυκλάδων

  53. 12/08 12:47

    Η κρυφή παραλία της Αττικής που πας… κολυμπώντας

  54. 12/08 12:42

    Τουρκικός τουρισμός: 23.000 Ρώσοι τουρίστες έφτασαν τη Δευτέρα στην Αττάλεια

  55. 12/08 12:32

    Volotea: Ποιες πτήσεις με Ελλάδα αναβάλλονται για το καλοκαίρι του 2021

  56. 12/08 12:08

    LOT: Όλες οι συνδέσεις Πολωνίας - Ελλάδας τον Σεπτέμβριο

  57. 12/08 11:49

    Παραμένει ασφαλής προορισμός η Πάρος

  58. 12/08 11:38

    Ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων στις Βαλεαρίδες - Φόβοι για κήρυξή τους σε περιοχή υψηλού κινδύνου

  59. 12/08 11:31

    Περιφέρεια Αττικής και ΙΣΑ καλούν τους πολίτες και επαγγελματίες να τηρούν τα μέτρα προφύλαξης - Δείτε τα

  60. 12/08 11:30

    Αχ, αυτή η μάσκα!

  61. 12/08 11:25

    Νέα μελέτη για την τουριστική προβολή του Νοτίου Πηλίου

  62. 12/08 11:24

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λέρο

  63. 12/08 11:23

    Άδειες για επέκταση και εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Κω και Ζάκυνθο

  64. 12/08 11:18

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Δράμας

  65. 12/08 11:14

    Νέες άδειες για ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  66. 12/08 11:13

    Συμφωνία ΞΕΕ- Αυτοδιαχείρισης: Εξορθολογίζεται το τοπίο για τα πνευματικά δικαιώματα μουσικής

  67. 12/08 10:58

    Απόφαση: Αναστολές συμβάσεων εργασίας στον τουρισμό, μεταφορές και επισιτισμό τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  68. 12/08 10:37

    Η θερινή σεζόν στη Μαγιόρκα θα ολοκληρωθεί νωρίς εάν δεν αρθούν τα μέτρα για τους Βρετανούς τουρίστες

  69. 11/08 15:44

    Βρέθηκε το εμβόλιο από τη Ρωσία - Τον Σεπτέμβριο ξεκινάει η μαζική παραγωγή

  70. 11/08 14:30

    Πολιτικο-οικονομικό φόρουμ από τη ΔΕΘ-Helexpo τις ημέρες της 85ης ΔΕΘ

  71. 11/08 14:25

    Τουριστικά λεωφορεία: Παρατείνεται η περίοδος ακινησίας και κατάθεσης αδειών και πινακίδων

  72. 11/08 13:53

    Οι Ρώσοι τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  73. 11/08 13:53

    Η Σαβίνα Γιαννάτου και οι Primavera en Salonico στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  74. 11/08 12:57

    Costa Cruises: Στις 6 Σεπτεμβρίου ξεκινούν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο - Προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια

  75. 11/08 12:44

    Cyprus Airways: Τέσσερα δρομολόγια προς Ελλάδα για το υπόλοιπο της θερινής σεζόν

  76. 11/08 12:37

    Η χρήση μάσκας είναι επιβεβλημένη- το μήνυμα μέσα από την ψυχική δύναμη δύο παιδιών

  77. 11/08 12:37

    Διαδικτυακά θα διεξαχθεί η Διεθνής Τουριστική Έκθεση ITB Asia 2020, από 21 έως 23 Οκτωβρίου

  78. 11/08 12:19

    Εγγραφή 16 νέων στοιχείων στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

  79. 11/08 12:11

    Κλειστό για 14 ημέρες το Μουσείο της Στοάς του Αττάλου, λόγω κρούσματος κορωνοϊού

  80. 11/08 11:58

    Ελεύθερη κατάδυση στο αρχαίο ναυάγιο της Περιστέρας Αλοννήσου

  81. 11/08 11:49

    ΕΟΤ: Ψηφιακή καμπάνια στο Bloomberg | «Greek Summer Feeling»

  82. 11/08 11:32

    Βρετανία: Ιστορική αλυσίδα τουριστικών γραφείων κήρυξε πτώχευση

  83. 11/08 11:22

    FTI: Κέντρα για τεστ κορωνοϊού σε ξενοδοχεία του στην Τουρκία

  84. 11/08 11:21

    Αναστέλλονται οι οικοδομικές άδειες για τουριστικά καταλύματα σε Μύκονο και Σαντορίνη

  85. 11/08 11:18

    Το ελληνικό νησί Γάιδαρος και η ιδιαίτερη ιστορία του

  86. 11/08 11:16

    Νησί Ντούνη: Η άγνωστη παραλία της Αττικής με την αφράτη άμμο

  87. 11/08 11:15

    ΙΝΣΕΤΕ: Κατάρτιση εργαζόμενων στην ειδικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και ανάδειξης τουριστικής εμπειρίας

  88. 11/08 11:09

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος μετάδοσης κορωνοϊού στις πτήσεις

  89. 11/08 10:56

    Πώς ο κορωνοϊός «εξαφάνισε» ένα πριγκιπάτο

  90. 11/08 10:53

    Γερμανία: Σοκαριστική εκτίμηση από τουριστικές επιχειρήσεις για διατήρηση των περιοριστικών μέτρων άλλους 13 μήνες

  91. 11/08 10:50

    Εικονικό κυνήγι Γιγάντων στη Μύκονο

  92. 11/08 10:49

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Μύκονο και Χαλκιδική

  93. 10/08 16:56

    Νέα μέτρα: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από Σουηδία, Τσεχία, Βέλγιο, Ισπανία, Ολλανδία και τα χερσαία σύνορα- Ακυρώνεται η ΔΕΘ

  94. 10/08 16:00

    TripAdvisor: Στα 25 καλύτερα "Small Hotel" στην Ελλάδα το Celestia Grand

  95. 10/08 15:36

    EOT: «Greek 4: Για Σένα», η καμπάνια προβολής για Λέσβο, Σάμο, Χίο και Λέρο

  96. 10/08 15:28

    Το ρεκόρ των κρουσμάτων στην Ελλάδα δημιουργεί αβεβαιότητα στους Βρετανούς τουρίστες

  97. 10/08 15:14

    Προληπτικούς ελέγχους για COVID-19 στους υπαλλήλους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ζητεί η ΠΕΥΦΑ

  98. 10/08 14:25

    Νάξος: Η παραλία παράδεισος μέσα στο κεδροδάσος

  99. 10/08 14:21

    Κύθηρα: Η μαγευτική και φημισμένη παραλία Καλαδί

  100. 10/08 14:15

    Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία με όχημα ή ρομπότ Αποστειρωτή – απολυμαντή Υπεριώδους Ακτινοβολίας UVC