Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου

Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο. 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.

Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)

Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/05 07:02

    Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη

  2. 19/05 07:01

    Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  3. 18/05 19:18

    «Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης

  4. 18/05 19:01

    Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"

  5. 18/05 12:53

    Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024

  6. 18/05 12:27

    Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα

  7. 18/05 11:10

    Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων

  8. 18/05 11:08

    Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία

  9. 18/05 11:00

    Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  10. 17/05 17:43

    Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας

  11. 17/05 17:31

    «Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024

  12. 17/05 15:52

    Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους

  13. 17/05 14:34

    Τουρισμός | ΤUI Γερμανίας: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2025 - Κρήτη, Ρόδος και Κως ακολουθούν τη Μαγιόρκα στις πτήσεις

  14. 17/05 14:07

    Άφιξη του πρώτου τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Σητείας

  15. 17/05 13:37

    Αερομεταφορές: 22 νέες και εποχικές συνδέσεις ξεκινούν από το αεροδρόμιο της Αθήνας το Μάιο

  16. 17/05 12:18

    Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών

  17. 17/05 11:44

    ΕΟΤ Σερβίας: Τα Χανιά στον πρώτο online σερβικό ταξιδιωτικό οδηγό

  18. 17/05 11:02

    Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες

  19. 17/05 10:26

    Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα

  20. 17/05 10:16

    Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας

  21. 17/05 07:47

    Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας

  22. 17/05 07:42

    Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Αίτημα προς το Υπ. Τουρισμού για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Τσούτσουρα

  23. 17/05 07:40

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη

  24. 17/05 07:37

    Παρουσίαση ενδυμασιών της συλλογής «Δόρα Στράτου» στον ιστορικό τόπο της Πλάκας

  25. 17/05 07:34

    Αυξημένες οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στον 24ο Επετειακό Ευχίδειο άθλο

  26. 16/05 18:29

    Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά

  27. 16/05 15:37

    ΕΟΤ και SKY express | Συνδιαφήμιση για τουριστική προβολή 12 μηνών στις ευρωπαϊκές αγορές

  28. 16/05 14:49

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market

  29. 16/05 14:33

    Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell

  30. 16/05 13:53

    Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024

  31. 16/05 12:45

    Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο

  32. 16/05 12:10

    Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο

  33. 16/05 11:39

    Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel

  34. 16/05 11:22

    Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή

  35. 16/05 10:56

    TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της

  36. 16/05 10:42

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές

  37. 16/05 10:36

    Δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για τα Άτομα με Αναπηρία στην Ελλάδα

  38. 16/05 10:34

    “Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking | To ΞΕΕ χαιρετίζει την ιστορική απόφαση της Ε.Ε

  39. 16/05 10:27

    Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

  40. 16/05 09:00

    Με το A’ Design Award Silver 2024 τιμήθηκε η Potiropoulos+Partners για το έργο Serpentine House στο Ελληνικό

  41. 16/05 07:15

    Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2

  42. 16/05 07:12

    Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα

  43. 16/05 07:09

    Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου»

  44. 16/05 07:07

    Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  45. 15/05 18:23

    Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο

  46. 15/05 18:20

    Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων

  47. 15/05 18:01

    Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024

  48. 15/05 16:58

    Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»

  49. 15/05 16:19

    EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός

  50. 15/05 15:54

    Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»

  51. 15/05 15:28

    ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας

  52. 15/05 14:14

    Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024

  53. 15/05 13:58

    FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα

  54. 15/05 13:28

    Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα

  55. 15/05 13:11

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia

  56. 15/05 13:02

    Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

  57. 15/05 12:24

    Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο

  58. 15/05 11:58

    Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ

  59. 15/05 11:45

    Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι

  60. 15/05 11:44

    Από την Κεφαλονιά ξεκινά η περιοδεία της Όλγας Κεφαλογιάννη στα Ιόνια Νησιά

  61. 15/05 11:06

    Ξενοδοχεία | 1.705 νέα επενδυτικά σχέδια στην Ευρώπη μέχρι το τέλος Μαρτίου

  62. 15/05 10:06

    Tουρισμός | TUI: Ελλάδα, Τουρκία και Βαλεαρίδες οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το καλοκαίρι - έσοδα ρεκόρ το β' τρίμηνο

  63. 15/05 06:25

    Δήμος Κάσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  64. 15/05 06:25

    Αλβανία | Ο τουρισμός διατηρεί ψηλά την ισοτιμία του λεκ

  65. 15/05 06:25

    Δήμος Πρέβεζας | Πράσινο φως για την τοποθέτηση της προτομής του Μίνου Μάτσα στην οδό Ελ. Βενιζέλου

  66. 15/05 06:25

    Ο Βόλος προβάλλεται τουριστικά στην Κρήτη | Κλειδί η αεροπορική σύνδεση Ηρακλείου - Νέας Αγχιάλου

  67. 15/05 06:25

    DER Τουριστική Ξενοδοχειακή Λήμνος | Η αποχώρηση από το Porto Myrina και η διαδικασία εκκαθάρισης

  68. 14/05 17:30

    Νέοι κανόνες για επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων και ταχύτερη απορρόφηση των ευρωπαϊκών πόρων

  69. 14/05 17:20

    ΤΑΙΠΕΔ | Μέχρι τις 28 Ιουνίου η διαβούλευση της ΣΜΠΕ του Λιμένα Ραφήνας

  70. 14/05 16:06

    ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch, καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

  71. 14/05 15:58

    Cvent: Η Αθήνα 14ος καλύτερος MICE προορισμός στην Ευρώπη – 2 ξενοδοχεία της στα 50 καλύτερα για το 2024

  72. 14/05 15:42

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Οινοτουρισμού | Προβολή των δρόμων του κρασιού

  73. 14/05 14:55

    "Αξέχαστη" για την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ η εφετινή Ημέρα Μνήμης- οι δημοφιλείς πόλεις στο εξωτερικό

  74. 14/05 14:26

    Ryanair: Διήμερη προσφορά για πτήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο

  75. 14/05 13:47

    Airtours: Αφαιρούνται τα brand Robinson, TUI Blue και Riu Palace – Έμφαση στα ξενοδοχεία 5 και 6 αστέρων

  76. 14/05 12:36

    Tripadvisor: Έτσι θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το καλοκαίρι του 2024 – Προετοιμασμένοι για υψηλές δαπάνες

  77. 14/05 12:29

    Celestyal | Συνεργασία με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports

  78. 14/05 12:16

    Γερμανικός Τύπος | Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

  79. 14/05 12:05

    FedHATTA: Συνάντηση για την ενίσχυση των τουριστικών ροών από και προς την κινεζική Επαρχία Yantai

  80. 14/05 11:51

    Νέα μελέτη: Οι ενέσεις απώλειας βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων κατά 20%

  81. 14/05 11:36

    H Αθήνα γνωρίζει την Πιερία | 'Έκθεση φωτογραφίας στο Νομισματικό Μουσείο

  82. 14/05 11:08

    Σημαντικές διακρίσεις για Ελλάδα και Σαντορίνη στα αμερικανικά Leisure Lifestyle Awards 2024

  83. 14/05 10:58

    Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κέα

  84. 14/05 10:38

    Η Επιτροπή ορίζει την Booking ως «πυλωρό» και κινεί έρευνα αγοράς σχετικά με το Χ

  85. 14/05 10:11

    Προβολή της Πάρου στη βρετανική αγορά

  86. 14/05 10:09

    To NJV Athens Plaza καλωσορίζει τον Executive Chef Παναγιώτη Αναστασίου

  87. 14/05 10:03

    Χάρης Δούκας: Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο και νέα μεγαθήρια

  88. 14/05 10:00

    Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel

  89. 14/05 06:45

    Οι DMMOs ως άλλοθι!

  90. 14/05 06:15

    Δήμος Ρόδου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  91. 14/05 06:12

    Παρέλαση Porsche στη Νέα Μάκρη

  92. 14/05 06:10

    Το τηλεοπτικό κανάλι TVR της Ρουμανίας σε Κω και Πάτμο για τουριστική προβολή

  93. 14/05 06:08

    Δήμος Λευκάδας: Μαρίνα στον όρμο Βλυχού, υπό προϋποθέσεις

  94. 14/05 06:05

    Bόρεια Μακεδονία | +9% οι αφίξεις το α' δίμηνο - Απευθείας πτήση Κέρκυρα - Σκόπια από την Aegean

  95. 13/05 19:18

    Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Επιχειρηματιών Ενοικιάσεως Οχημάτων Ρόδου

  96. 13/05 18:32

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Το τέλος ανθεκτικότητας πρέπει να χρηματοδοτεί έργα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  97. 13/05 13:58

    Τουρισμός | Η εποχή των χίπις αναβιώνει και αυτό το καλοκαίρι στα Μάταλα | „Today is life. Tomorrow never comes“

  98. 13/05 13:31

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Να μη χαθεί η σπάνια ευκαιρία χρηματοδότησης για τις Ελληνικές Μαρίνες

  99. 13/05 13:15

    Τουρισμός: Συνεργασία Eurowings Holidays με Dertour για δυναμικά πακέτα last-minute

  100. 13/05 12:51

    Βαλεαρίδες: 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξάλειψη των μεθυσμένων τουριστών