Το πάθημα που δεν έγινε μάθημα
Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει για τα καλά. Οι πληροφορίες και τα στατιστικά δείχνουν υψηλές πληρότητες και μεγάλη προσέλευση τουριστών για αρκετούς προορισμούς. Από αρκετές συζητήσεις σε προσωπικό επίπεδο άλλα και σε διάφορα group υπάρχει αρκετός προβληματισμός σχετικά με το ύψος των προμηθειών που καλούνται αρκετές επιχειρήσεις να αποδώσουν σε διάφορους ΟΤΑ's. Για μια ακόμη χρονιά δεν έγινε κατανοητό ότι η πλήρη εξάρτηση σε ένα και μοναδικό κανάλι πωλήσεων δεν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Σε καμμία των περιπτώσεων δεν συστήνεται η αποχώρηση από τους ΟΤΑ. Ίσα ίσα που η παρουσία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης σε αυτούς είναι επιβεβλημένη, καθώς βοηθάει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων (εφόσον υπάρχει κάποια στρατηγική στον τρόπο που θα επιτευχθεί αυτός ο στόχος) όπως είχε αναλυθεί και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με το billboard effect.
Ποια είναι τα σημεία όπου θα πρέπει να προσέξουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για μια ακόμα σεζόν;
Η τουριστική βιομηχανία έχει γίνει άκρως ανταγωνιστική. Μπορεί ναι μεν να συρρέουν μεγάλοι όγκοι τουριστών στην χώρα μας, από την άλλη όμως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διεκδικήσουν το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο από την κάθε αγορά. Έτσι λοιπόν προκειμένου οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να αυξήσουν την κερδοφορία τους θα πρέπει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες.
1. Βελτίωση του branding του ξενοδοχείου
Η ταυτότητα του ξενοδοχείου είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θα βοηθήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Και για να ξεδιαλύνουμε τα πράγματα το λογότυπο δεν αποτελεί από μόνο του το branding μιας επιχείρησης. Tο brand είναι μια σειρά ενεργειών που έχει ως στόχο να ενεργοποιήσει το συναίσθημα και την επιθυμία στο μυαλό των ανθρώπων. Σχετίζεται με τη δημιουργία της ταυτότητας μιας εταιρείας, ταυτότητας με την έννοια του ποιοι είμαστε, ποιοι θέλουμε να γίνουμε και πώς θέλουμε οι άλλοι να μας βλέπουν. Είναι αυτό που διαφοροποιεί ένα ξενοδοχείο από ένα άλλο. Είναι αυτό που επικοινωνεί τι προσδοκίες να έχει από το ξενοδοχείο ο εν δυνάμει πελάτης . Είναι η αντίληψη, η εντύπωση που έχουν οι άνθρωποι για το ξενοδοχείο και φυσικά για τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με το digital branding του ξενοδοχείου και μπορεί να επιτευχθεί.
2. Δημιουργία σωστού μίγματος πωλήσεων
'Οπως προαναφέρθηκε η κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει ένα μίγμα πωλήσεων το οποίο να μην στηρίζεται αποκλειστικά σε ένα και μόνο κανάλι πώλησης. Η διεθνής τάση διαβλέπει την αύξηση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων. Η διαδικασία αυτή όμως απαιτεί πολύ καλό σχεδιασμό και προετοιμασία άλλα και την συνεχή παρακολούθηση των στατιστικών. Η τεχνολογία πλέον μας παρέχει όλα τα κατάλληλα εργαλεία που μπορούν να βελτιστοποιήσουμε αυτές τις πρακτικές που θα επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
3. Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής
Είναι γνωστό πως η διείσδυση των ψηφιακών πλατφορμών είναι πάρα πολύ μεγάλη. Παρόλα αυτά δεν αρκεί μια απλή παρουσία σε 2 κοινωνικά δίκτυα για να θεωρήσουμε ότι η επιχείρηση μια ολοκληρωμένη digital marketing παρουσία. Για να μπορέσουμε να πούμε ότι εκμεταλλευόμαστε σωστά τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεση μας θα πρέπει να κάνουμε τις εξής ενέργειες:
- Δημιουργία ενός πλήρους λειτουργικού και user και mobile friendly website, το οποίο να καλύπτει τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στην ευκολία πλοήγησης, πλήθος φωτογραφικού και video υλικού καθώς και ευκολία στον τρόπο ολοκλήρωσης της κράτησης.
- Ολοκληρωμένη social media παρουσία η οποία θα καθοριστεί σύμφωνα με την ανάλυση του στοχευόμενου κοινού. Η απλή παρουσία στις πλατφόρμες του instagram και facebook δεν είναι ολοκληρωμένη παρουσία καθώς υπάρχουν και άλλες πλατφόρμες οι οποίες μπορούν να συγκεντρώνουν τα κοινά για τα οποία ενδιαφέρεται η επιχείρηση.
- Συνεχή δημιουργία blog articles τα οποία θα παρέχουν χρηστικές πληροφορίες στον επισκέπτη σχετικά με το ξενοδοχείο ή τον προορισμό γενικότερα. Η τακτική αυτή αποτελεί και μια από τις πλέον σύγχρονες SEO μεθόδους που οδηγεί στην βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
- Διενέργεια ενεργειών email marketing. To email marketing αποτελεί τον φθηνότερο τρόπο για την δημιουργία ή και διατήρηση επικοινωνίας με καινούργιους και παλαιότερους πελάτες.
- Προσέλκυση Online PR ενεργειών. Ως online PR ορίζουμε ουσιαστικά τις ψηφιακές δημόσιες σχέσεις, δηλαδή ενέργειες που σχετίζονται με την φιλοξενία travel bloggers οι οποίοι θα μεταφέρουν στο δικό τους κοινό της εμπειρία διαμονής.
- Reputation Management. Η εικόνα του ξενοδοχείου εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το σύνολο και την ποιότητα των κριτικών και αξιολογήσεων που συγκεντρώνει. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο παίζει και ο τρόπος διαχείρισης και απάντησης των κακών άλλα και καλών κριτικών που λαμβάνει το ξενοδοχείο.
- Σχεδιασμός και υλοποίηση επί πληρωμής διαφημιστικών ενεργειών. Για να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους το ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέσει ένα ικανοποιητικό διαφημιστικό budget.
Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων.
02/06 07:26
Δήμος Ιεράπετρας: Πρόταση για συμμετοχή 4 παραλιών στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
01/06 20:37
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Διακυβερνητική Επιτροπή της UNESCO
01/06 17:32
ΕΟΤ Γερμανίας | Ταξίδι εξοικείωσης στην Κρήτη για την τουριστική προβολή του προορισμού
01/06 17:10
01/06 16:47
Βενετία | Ο υπερτουρισμός στο στόχαστρο- νέα περιοριστικά μέτρα από την 1η Ιουνίου
01/06 14:03
Stern | Η ανάπτυξη στην Ελλάδα δεν είναι για όλους - «Πόλη-κλειδί» τα Ιωάννινα
01/06 11:21
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ τουριστών στην Κωνσταντινούπολη το α΄τετράμηνο
01/06 10:32
01/06 10:15
Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας: Πρόταση για 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας του υπουργείου Τουρισμού
01/06 10:13
31/05 20:53
Τη Δευτέρα ξεκινούν οι αιτήσεις για 300.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ
31/05 20:42
Πρώτες Ελλάδα και Κύπρος στο γενικό δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Απρίλιο
31/05 20:16
Δ. Καραλής: Η Ε.Ξ. Μεσσηνίας καλωσορίζει την αεροπορική σύνδεση Καλαμάτας - Κρήτης
31/05 20:13
31/05 14:53
31/05 14:50
31/05 14:48
31/05 14:34
Υπογραφή σύμβασης για την κατασκευή της παράκαμψης της Γιάλοβας στη Μεσσηνία
31/05 14:29
31/05 14:18
Time: Η Lamda Development στις 100 πιο επιδραστικές εταιρίες στον κόσμο
31/05 13:41
31/05 12:38
31/05 12:16
McKinsey: Οι μεγάλες τάσεις στα ταξίδια σήμερα και μέχρι το 2030 - Τα 7 αρχέτυπα ταξιδιωτών
31/05 12:13
31/05 11:50
O ΕΟΤ υποστηρίζει αθλητικά events του Ιουνίου σε Αθήνα, Πάρο, Κερκίνη, Γαύδο και Όλυμπο
31/05 11:31
31/05 11:17
31/05 10:39
Υπερτουρισμός - Μαγιόρκα | Κατάληψη των παραλιών το Σαββατοκύριακο προωθούν οι διαδηλωτές
31/05 10:23
Caldera Beach | Θετική γνωμοδότηση για ΜΠΕ κατόπιν ενοποίησης δύο ξενοδοχείων
31/05 10:17
31/05 10:03
31/05 07:52
31/05 07:51
31/05 07:42
31/05 07:40
31/05 07:05
Δήμος Ζακύνθου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας των παραλιών
30/05 20:58
30/05 19:16
H Κρήτη υποψήφια για «Ευρωπαϊκή Γαστρονομική Περιφέρεια 2026»
30/05 16:55
Ρεκόρ συμμετοχών στα Ποσειδώνια 2024 | Πάνω από 2.000 εταιρείες και οργανισμοί από 82 χώρες
30/05 16:44
ΙΑΤΑ: 11% επάνω η συνολική ζήτηση στις αερομεταφορές τον Απρίλιο – Στο +10% στην Ευρώπη
30/05 16:15
H Norse Atlantic Airways γιόρτασε την πρώτη απευθείας πτήση από την Αθήνα προς τη Νέα Υόρκη JFK
30/05 16:07
30/05 15:58
Tουρισμός | Πολύ ικανοποιημένοι δηλώνουν οι διεθνείς επισκέπτες της Ισπανίας
30/05 15:37
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Βράβευση νέου λογότυπου στα ΕΒΓΕ Awards 202
30/05 15:32
30/05 13:30
30/05 12:54
Όμιλος Calilo: Περιβαλλοντικό Σχέδιο Δράσης και σύσταση Περιβαλλοντικού Παρατηρητηρίου στην Ίο
30/05 12:52
30/05 12:29
Ολλανδία: Έρευνα στη Booking.com μετά από καταγγελίες για «ξέπλυμα χρήματος από εγκλήματα πολέμου»
30/05 12:28
30/05 11:18
30/05 11:11
Oι προϋποθέσεις επιδότησης των τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού
30/05 11:09
30/05 10:58
30/05 10:53
Να μπει ψηλά ο τουρισμός στην ευρωπαϊκή ατζέντα | Εκδήλωση – συζήτηση του ΞΕΕ ενόψει των ευρωεκλογών
30/05 10:23
ΕΟΤ και Mastercard | Kαμπάνια προβολής της Ελλάδας στην Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο
30/05 09:51
Υπερ-τουρισμός | Οι διαδηλωτές απειλούν να αποκλείσουν το αεροδρόμιο της Μαγιόρκα
30/05 09:23
30/05 06:16
Δεύτερη επίσκεψη στελεχών της ΑΒΤΑ στην Καλαμάτα ενόψει του συνεδρίου της στην Costa Navarino
30/05 06:07
Στη Σαντορίνη η 1η Διεθνής Μπιενάλε Σύγχρονης Κεραμικής στην Ελλάδα
30/05 05:26
"Olympic Day Run" στην Αρχαία Ολυμπία | Ο μοναδικός Ολυμπιακός Αγώνας Δρόμου της χώρας
30/05 05:12
Δήμος Αντιπάρου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
30/05 01:19
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με την Πριγκίπισσα Κάκο της Ιαπωνίας στην Κέρκυρα
30/05 01:00
Κυριάκος Μητσοτάκης | Χρονικός περιορισμός στις μισθώσεις Airbnb
29/05 19:00
29/05 18:41
Προοπτικές και ελπίδες για νέα ιστορικά στην κρουαζιέρα παγκοσμίως
29/05 16:38
ΠΕΥΦΑ: "Τραγική εικόνα στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών για εργαζόμενους και επισκέπτες"
29/05 16:23
Marietton: Η Ελλάδα τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός για τους Γάλλους ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι
29/05 15:31
Odera Tinos, Autograph Collection | Άνοιξε το πρώτο υψηλών προδιαγραφών ξενοδοχείο στην Τήνο
29/05 15:16
Εγκαινιάστηκε το μουσείο Κρητικής Λαογραφίας της οικογένειας Κοκοτού
29/05 14:22
Yπερτουρισμός | Γερμανικός Τύπος: Ρεκόρ σε Σαντορίνη και Μύκονο- 110 διανυκτερεύσεις ανά κάτοικο
29/05 14:21
AdventureSmith Explorations: Τέσσερις νέες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024-2025
29/05 13:55
China Today: «Η Μητροπολιτική Αττική θα σας εκπλήξει ευχάριστα»
29/05 13:19
29/05 13:04
CV Villas: Πακέτα άνευ πτήσης σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς – Ανάμεσά τους και ένα Ελληνικό νησί
29/05 12:57
29/05 12:54
Δημόσια διαβούλευση για τη Στρατηγική Χαρτογράφηση Θορύβου του αεροδρομίου Ηρακλείου
29/05 11:43
Τουρισμός: Αυτά είναι τα 10 φθηνότερα Ελληνικά νησιά για τους Βρετανούς το καλοκαίρι του 2024
29/05 11:38
ΕΟΤ ΗΠΑ | Προωθητική εκδήλωση για τη νέα πτήση Σικάγο-Αθήνα της United Airlines
29/05 11:15
29/05 10:50
«Clean up the MED 2024»: Η δράση που έγινε θεσμός για το Fodele Beach & Water Park Holiday Resort
29/05 10:18
29/05 10:16
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Μάνος Καρατζογιάννης - 50 χρόνια, μια νύχτα
29/05 09:53
Η Δόμνα Μιχαηλίδου στη Νάξο | Στο επίκεντρο η εξεύρεση εργαζομένων στον τουρισμό
29/05 09:32
29/05 09:29
Ημερίδα με τίτλο «Εναλλακτικός Τουρισμός – Καινοτόμες Προσεγγίσεις»
29/05 09:27
Δήμος Ρόδου: Διαγωνισμός για εξειδικευμένες υπηρεσίες προς τους τουρίστες στα γραφεία πληροφοριών
29/05 09:25
Δήμος Κορίνθου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση Τουριστικού Περιπτέρου – Αναψυκτηρίου - Ξενώνα
29/05 09:23
Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
29/05 09:22
Δήμος Αγίου Νικολάου: Παράταση ωραρίου λειτουργίας εμπορικών καταστημάτων τη θερινή περίοδο
28/05 18:42
Στρατηγικός σχεδιασμός με ορίζοντα 10ετίας - αυτό χρειάζεται ο ελληνικός τουρισμός
28/05 18:34
Μονόδρομος ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τουριστικό προϊόν
28/05 16:18
Αμερικανικός τουρισμός: Δεύτερη υψηλότερη ταξιδιωτική δαπάνη στον κόσμο για το καλοκαίρι του 2024
28/05 16:02
Συνεχίζεται με ελεύθερη είσοδο έως 2 Ιουνίου το 12ο Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών «Τα 12 Κουπέ»
28/05 15:44
28/05 15:08
Κοινωνικός/ ιαματικός τουρισμός ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Επιχειρηματιών
28/05 14:34
28/05 14:22
Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Δελφών την Τετάρτη μετά τις 17.00
28/05 14:13
Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία
28/05 13:47
25 χρόνια AEGEAN | 25 χρόνια ανάπτυξης, δημιουργίας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
Stern | Η ανάπτυξη στην Ελλάδα δεν είναι για όλους - «Πόλη-κλειδί» τα Ιωάννινα
Βενετία | Ο υπερτουρισμός στο στόχαστρο- νέα περιοριστικά μέτρα από την 1η Ιουνίου
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Διακυβερνητική Επιτροπή της UNESCO
Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας: Πρόταση για 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας του υπουργείου Τουρισμού
Δήμος Ιεράπετρας: Πρόταση για συμμετοχή 4 παραλιών στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
ΕΟΤ Γερμανίας | Ταξίδι εξοικείωσης στην Κρήτη για την τουριστική προβολή του προορισμού
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ τουριστών στην Κωνσταντινούπολη το α΄τετράμηνο
Τη Δευτέρα ξεκινούν οι αιτήσεις για 300.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ
Πρώτες Ελλάδα και Κύπρος στο γενικό δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Απρίλιο
Time: Η Lamda Development στις 100 πιο επιδραστικές εταιρίες στον κόσμο
Δ. Καραλής: Η Ε.Ξ. Μεσσηνίας καλωσορίζει την αεροπορική σύνδεση Καλαμάτας - Κρήτης
Υπογραφή σύμβασης για την κατασκευή της παράκαμψης της Γιάλοβας στη Μεσσηνία
Εγκαινιάστηκε το μουσείο Κρητικής Λαογραφίας της οικογένειας Κοκοτού
McKinsey: Οι μεγάλες τάσεις στα ταξίδια σήμερα και μέχρι το 2030 - Τα 7 αρχέτυπα ταξιδιωτών
Ρεκόρ συμμετοχών στα Ποσειδώνια 2024 | Πάνω από 2.000 εταιρείες και οργανισμοί από 82 χώρες
( 0 )