Το πάθημα που δεν έγινε μάθημα
Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει για τα καλά. Οι πληροφορίες και τα στατιστικά δείχνουν υψηλές πληρότητες και μεγάλη προσέλευση τουριστών για αρκετούς προορισμούς. Από αρκετές συζητήσεις σε προσωπικό επίπεδο άλλα και σε διάφορα group υπάρχει αρκετός προβληματισμός σχετικά με το ύψος των προμηθειών που καλούνται αρκετές επιχειρήσεις να αποδώσουν σε διάφορους ΟΤΑ's. Για μια ακόμη χρονιά δεν έγινε κατανοητό ότι η πλήρη εξάρτηση σε ένα και μοναδικό κανάλι πωλήσεων δεν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Σε καμμία των περιπτώσεων δεν συστήνεται η αποχώρηση από τους ΟΤΑ. Ίσα ίσα που η παρουσία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης σε αυτούς είναι επιβεβλημένη, καθώς βοηθάει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων (εφόσον υπάρχει κάποια στρατηγική στον τρόπο που θα επιτευχθεί αυτός ο στόχος) όπως είχε αναλυθεί και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με το billboard effect.
Ποια είναι τα σημεία όπου θα πρέπει να προσέξουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για μια ακόμα σεζόν;
Η τουριστική βιομηχανία έχει γίνει άκρως ανταγωνιστική. Μπορεί ναι μεν να συρρέουν μεγάλοι όγκοι τουριστών στην χώρα μας, από την άλλη όμως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διεκδικήσουν το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο από την κάθε αγορά. Έτσι λοιπόν προκειμένου οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να αυξήσουν την κερδοφορία τους θα πρέπει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες.
1. Βελτίωση του branding του ξενοδοχείου
Η ταυτότητα του ξενοδοχείου είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θα βοηθήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Και για να ξεδιαλύνουμε τα πράγματα το λογότυπο δεν αποτελεί από μόνο του το branding μιας επιχείρησης. Tο brand είναι μια σειρά ενεργειών που έχει ως στόχο να ενεργοποιήσει το συναίσθημα και την επιθυμία στο μυαλό των ανθρώπων. Σχετίζεται με τη δημιουργία της ταυτότητας μιας εταιρείας, ταυτότητας με την έννοια του ποιοι είμαστε, ποιοι θέλουμε να γίνουμε και πώς θέλουμε οι άλλοι να μας βλέπουν. Είναι αυτό που διαφοροποιεί ένα ξενοδοχείο από ένα άλλο. Είναι αυτό που επικοινωνεί τι προσδοκίες να έχει από το ξενοδοχείο ο εν δυνάμει πελάτης . Είναι η αντίληψη, η εντύπωση που έχουν οι άνθρωποι για το ξενοδοχείο και φυσικά για τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με το digital branding του ξενοδοχείου και μπορεί να επιτευχθεί.
2. Δημιουργία σωστού μίγματος πωλήσεων
'Οπως προαναφέρθηκε η κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει ένα μίγμα πωλήσεων το οποίο να μην στηρίζεται αποκλειστικά σε ένα και μόνο κανάλι πώλησης. Η διεθνής τάση διαβλέπει την αύξηση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων. Η διαδικασία αυτή όμως απαιτεί πολύ καλό σχεδιασμό και προετοιμασία άλλα και την συνεχή παρακολούθηση των στατιστικών. Η τεχνολογία πλέον μας παρέχει όλα τα κατάλληλα εργαλεία που μπορούν να βελτιστοποιήσουμε αυτές τις πρακτικές που θα επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
3. Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής
Είναι γνωστό πως η διείσδυση των ψηφιακών πλατφορμών είναι πάρα πολύ μεγάλη. Παρόλα αυτά δεν αρκεί μια απλή παρουσία σε 2 κοινωνικά δίκτυα για να θεωρήσουμε ότι η επιχείρηση μια ολοκληρωμένη digital marketing παρουσία. Για να μπορέσουμε να πούμε ότι εκμεταλλευόμαστε σωστά τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεση μας θα πρέπει να κάνουμε τις εξής ενέργειες:
- Δημιουργία ενός πλήρους λειτουργικού και user και mobile friendly website, το οποίο να καλύπτει τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στην ευκολία πλοήγησης, πλήθος φωτογραφικού και video υλικού καθώς και ευκολία στον τρόπο ολοκλήρωσης της κράτησης.
- Ολοκληρωμένη social media παρουσία η οποία θα καθοριστεί σύμφωνα με την ανάλυση του στοχευόμενου κοινού. Η απλή παρουσία στις πλατφόρμες του instagram και facebook δεν είναι ολοκληρωμένη παρουσία καθώς υπάρχουν και άλλες πλατφόρμες οι οποίες μπορούν να συγκεντρώνουν τα κοινά για τα οποία ενδιαφέρεται η επιχείρηση.
- Συνεχή δημιουργία blog articles τα οποία θα παρέχουν χρηστικές πληροφορίες στον επισκέπτη σχετικά με το ξενοδοχείο ή τον προορισμό γενικότερα. Η τακτική αυτή αποτελεί και μια από τις πλέον σύγχρονες SEO μεθόδους που οδηγεί στην βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
- Διενέργεια ενεργειών email marketing. To email marketing αποτελεί τον φθηνότερο τρόπο για την δημιουργία ή και διατήρηση επικοινωνίας με καινούργιους και παλαιότερους πελάτες.
- Προσέλκυση Online PR ενεργειών. Ως online PR ορίζουμε ουσιαστικά τις ψηφιακές δημόσιες σχέσεις, δηλαδή ενέργειες που σχετίζονται με την φιλοξενία travel bloggers οι οποίοι θα μεταφέρουν στο δικό τους κοινό της εμπειρία διαμονής.
- Reputation Management. Η εικόνα του ξενοδοχείου εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το σύνολο και την ποιότητα των κριτικών και αξιολογήσεων που συγκεντρώνει. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο παίζει και ο τρόπος διαχείρισης και απάντησης των κακών άλλα και καλών κριτικών που λαμβάνει το ξενοδοχείο.
- Σχεδιασμός και υλοποίηση επί πληρωμής διαφημιστικών ενεργειών. Για να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους το ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέσει ένα ικανοποιητικό διαφημιστικό budget.
Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων.
06/05 12:24
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
06/05 11:26
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
06/05 07:50
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
06/05 07:05
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
06/05 07:04
05/05 11:31
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
05/05 07:24
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
05/05 07:21
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
04/05 20:39
04/05 19:48
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
04/05 11:58
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
04/05 11:30
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
29/04 10:47
29/04 10:30
29/04 10:10
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
28/04 07:21
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
28/04 07:16
28/04 07:12
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
( 0 )