Πως “εκμεταλλευόμαστε” τους ΟΤΑ για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και καταλύματα

Πως “εκμεταλλευόμαστε” τους ΟΤΑ για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και καταλύματα

Σε προηγούμενο άρθρο μου στο εταιρικό μου site είχα παρουσιάσει ποια είναι τα 3 βασικά οφέλη που προκύπτουν για τα ξενοδοχεία από την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η “μάχη” μεταξύ των OTA’s και του καναλιού των απευθείας κρατήσεων έχει ξεκινήσει εδώ και 20 χρόνια, από τότε που ουσιαστικά έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτοι ΟΤΑ’s. Η πραγματικότητα είναι πως οι ΟΤΑ αποτελούν μια αξιοσέβαστη πηγή εσόδων καθώς περίπου τα 2/3 των online κρατήσεων προέρχονται από αυτούς. Όμως τα υψηλά ποσοστά προμήθειας που καλούνται να αποδώσουν οι επιχειρήσεις καθώς και η “δεσποτική διαχείρηση” προς τους ξενοδόχους, έχει δημιουργήσει ένα κλίμα δυσφορία που οδηγεί την αγορά στην προσπάθεια ενδυνάμωσης του καναλιού των απευθείας κρατήσεων.  Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες αλυσίδες όπως η Hilton και Marriot έχουν αποφασίσει να διακόψουν την συνεργασία με τους ΟΤΑ και να προχωρήσουν σε στρατηγικές για την αυτόνομη ανάπτυξη του καναλιού πωλήσεων τους. Τέτοιες ανάλογες αποφάσεις έχουν παρθεί και στην Ελληνική αγορά. 

Οι ΟΤΑ δαπανούν ένα τεράστιο ποσό χρημάτων για την διαφημιστική τους προβολή. Ενδεικτικά να αναφέρω πως η Booking.com μαζί με την Expedia δαπάνησαν το 2019 κάτι παραπάνω από 11 δις δολλάρια (ναι σωστά διαβάσατε 11 δις δολλάρια) για την διαφημιστική τους προβολή. Το μεγαλύτερο ποσό δαπάνης μοιράστηκε στην Google. Τα ποσά αυτά δεν είναι μειούμενα άλλα αυξανόμενα, καθώς το 2018 η διαφημιστική δαπάνη ήταν περί τα 10,6 δις δολλάρια. Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το digital marketing δουλεύει, διαφορετικά αυτές οι εταιρείες δεν θα επένδυαν τόσο μεγάλα ποσά και μάλιστα με αυξηντική τάση. Το δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η ταξιδιωτική αγορά προτιμάει τις online κρατήσεις. Αυτό δεν αποτελεί μια αυθαίρετη δήλωση, καθότι σύμφωνα με έρευνα της GlobalData που διεξήχθει το 2021, το 39% των ταξιδιωτών απάντησε ότι προτιμάει να προχωρήσει σε απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα, ενώ το 17% απάντησε ότι θα επιλέξει να κάνει την κράτηση μέσω ενός ΟΤΑ. Η αγορά αλλάζει και ενδεχομένως η κρίση του Covid-19 να έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν την κράτηση τους.

"Η στρατηγική για την εκμετάλλευση της δυναμικής των ΟΤΑ προς όφελος των απευθείας κρατήσεων βασίζεται στο Billboard Effect"

Πως λειτουργεί το billboard effect;

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell το 2009 παρατηρήθηκε ότι τα ξενοδοχεία που διατηρούσαν παρουσία στην Expedia παρουσίαζαν αύξηση των απευθείας κρατήσεων από 7,5 έως 26%. Η έρευνα που διεξήγαγε ο καθηγητής Chris Anderson έγινε με την συμμετοχή ξενοδοχείων που άνηκαν σε κάποια γνωστή αλυσίδα και άλλων ανεξάρτητων ξενοδοχείων. Ένα ακόμα άκρως ενδιαφέρον εύρημα ήταν πως τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία επωφελήθηκαν περισσότερο από την παρουσία τους σε ΟΤΑ, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης (26%) απευθείας κρατήσεων

Η μελέτη του καθηγητή Chris Anderson αμφισβητήθηκε το 2014 μετά την ανακοίνωση της σχετικής μελέτης από το American Hotel & Lodging Association’s Consumer Innovation Forum που διεξήχθη σε 50.000 online ταξιδιώτες. Το πόρισμα αυτής της έρευνας ήταν ότι οι ταξιδιώτες τείνουν να προχωρούν σε κράτηση μέσω του ΟΤΑ που έχουν δει το σχετικό ξενοδοχείο. Να σημειώσω όμως ότι η έρευνα αυτή αφορούσε μόνο το Αμερικανικό κοινό.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σημειώσω πως και οι δύο έρευνες έγιναν σε μια εποχή που ίσχυαν οι price parity όροι που έθεταν οι ΟΤΑ στις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις. Το price parity ουσιαστικά δεν επέτρεπε στα ξενοδοχεία να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές πώλησης από αυτές που εμφανίζονταν στους ΟΤΑ. Το price parity όμως δεν ισχύει πλέον για τα ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς διάφορες ξενοδοχειακές ενώσεις άλλα και μεμονωμένες επιχειρήσεις προσέβαλλαν αυτούς τους όρους στις αίθουσες των δικαστηρίων. Εάν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την απόφαση σταθμό του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Δ.Ε.Ε) κατά της Booking.com

Τα πρόσφατα πορίσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Global Data το 2021 παρουσιάζει ότι το κανάλι των απευθείας κρατήσεων παρουσιάζει συνεχή άνοδο έναντι αυτού των ΟΤΑ , χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει αντισταθμίσει τον όγκο πωλήσεων που φέρνουν αυτοί. Κατά την δική μου εκτίμηση, το φαινόμενο αυτό συμβαίνει εξαιτίας του συνδυασμού του billboard effect όπως το εξήγησε το 2009 ο Chris Anderson και την κατάργηση της δέσμευσης που επέβαλε ο όρος του price parity. Οι ταξιδιώτες επισκέπτονται αρχικά τους ΟΤΑ και στη συνέχεια τα website των ξενοδοχεία που έχουν σημειώσει κατά την επίσκεψη τους στους ΟΤΑ. Εκεί λοιπόν βρίσκεται και η μεγάλη μας ευκαιρία για να τους μετατρέψουμε σε απευθείας πελάτες μας.

Ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η παρουσία μας στους ΟΤΑ μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων, θα πρέπει να προχωρήσουμε στην υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών που θα κατορθώσουν να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Πάμε λοιπόν να δούμε αυτά τα σημεία:

Παρουσιά ξενοδοχείου στους ΟΤΑ

Καταρχήν, το ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέτει παρουσία σε όσους περισσότερους ΟΤΑ μπορεί (και σύμφωνα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται). Κατά αυτό τον τρόπο θα αυξήσουμε την προβολή της επιχείρησης μας εκμεταλλευόμενοι τις πλατφόρμες των ΟΤΑ.

Η καταχώρηση μας θα πρέπει να είναι σωστή και ολοκληρωμένη. Δηλαδή θα πρέπει να φροντίσουμε να έχουμε εισάγει όλες τις πληροφορίες που ζητάει η πλατφόρμα. Ένα συχνό λάθος που συναντώ είναι οι ελλειπείς περιγραφές , οι “φτωχές” φωτογραφίες, η έλλειψη μεγάλου όγκου αξιολογήσεων και η πλήρη αναφορά των υπηρεσίων και amenities που προσφέρει το ξενοδοχείο. Μην ξεχνάτε πως οι επισκέπτες των ΟΤΑ πλατφορμών έχουν την ελευθερία να δουν και παρεμφερή με το δικό σας ξενοδοχείο στην περιοχή που βρίσκεστε.  Μάλιστα οι ίδιοι οι ΟΤΑ ενθαρρύνουν τους χρήστες να επισκεφτούν και άλλες επιχειρήσεις εμφανίζοντας τις ως προτεινόμενες (το οποίο μπορεί να αποτελέσει και διαρροή εσόδων για εσάς)

Παρουσία στις μηχανές αναζήτησης

Δεν θα μιλήσουμε για το αυτονόητο, δηλαδή το να είναι καταχωρημένο το ξενοδοχείο σας στις μηχανές αναζήτησης. Αναφέρομαι στον τρόπο και την κατάταξη με την οποία εμφανίζεται η επιχείρηση σας. Σύμφωνα με το σενάριο μας ένας υποψήφιος πελάτης σας έχει δει το κατάλυμα σας σε κάποια OTA πλατφόρμα. Το επόμενο βήμα είναι να αναζητήσει το ξενοδοχείο σας πληκτρολογώντας το όνομα σας σε κάποια μηχανή αναζήτησης. Εκεί είναι το κομβικό σημείο. Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεστε.  Στόχος είναι το ξενοδοχείο να εμφανίζεται στην 1η θέση των οργανικών αναζητήσεων άλλα και ως διαφημιστική καταχώρηση.

Πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε την πρώτη θέση σε αναζήτηση με το όνομα του ξενοδοχείου;

Όπως προαναφέραμε οι OTA πλατφόρμες ξοδεύουν τεράστια διαφημιστικά κονδύλια για την προώθηση τους. Παρόλα αυτά όταν “τρέχετε” μια καμπάνια π.χ. στην Google είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταλαμβάνετε την πρώτη θέση στην σελίδα αποτελεσμάτων ως διαφήμιση (όχι απαραίτητα και τα οργανικά αποτελέσματα). Ο λόγος είναι γιατί το ξενοδοχείο σας είναι ότι πιο σχετικό στην φράση αναζήτησης του χρήστη.

Άρα για να μπορέσετε να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων θα πρέπει να δημιουργήσετε και υποστηρίξετε μια διαφημιστική καμπάνια στις μηχανές αναζήτησης.

Website ξενοδοχείου

Το website αποτελεί έναν από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για το ξενοδοχείο. Είναι το σημείο που όλα καταλήγουν και όπου κρίνεται εάν ο υποψήφιος επισκέπτης θα προχωρήσει ή όχι στην κράτηση. Σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα  της Expedia που έγινε το 2015 ο μέσος ταξιδιώτης επισκέπτεται κατά μέσο όρο 38 websites ξενοδοχείων προτού καταλήξει στην τελική του επιλογή. Είναι ξεκάθαρο πως ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και ότι η μάχη κερδίζεται στους πόντους. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι κατά την φάση του σχεδιασμού του website έχουμε εξασφαλίσει να:

  • παρουσιάζεται σωστά το website ανεξάρτητα από τον τύπο συσκευής που το επισκέπτεται ο χρήστης. Αυτό ονομάζεται responsive design
  • έχουμε φιλικό σχεδιασμό πλοήγησης και ευκολία κράτησης
  • μεταδίδουμε την αίσθηση του brand μας
  • παρέχουμε εγγύηση χαμηλότερης τιμής για απευθείας κρατήσεις μέσα από αυτό
  • παρουσιάζουμε όλο το εύρος των πληροφοριών σχετικά την εμπειρία διαμονής του επισκέπτη
  • φιλοξενούμε πλούσιο κείμενο πλαισιωμένο με εξίσου πλούσιο φωτογραφικό και video υλικό
  • παρέχουμε την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον υποψήφιο πελάτη μας μέσω κάποιο chat widget όπως π.χ. το Facebook Messenger
  • εμφανίζουμε ένα price comparison widget (στο οποίο θα αναφερθώ αμέσως παρακάτω)
  • προσπαθήσουμε να συλλέξουμε στοιχεία επικοινωνίας του υποψήφιου πελάτη μας

Price Comparison Widget

Μια μεγάλη μερίδα των ταξιδιωτών είναι price sensitive δηλαδή επηρεάζονται από το κόστος διαμονής. Μια καλή τακτική προκειμένου να παροτρύνουμε τους επισκέπτες του website να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση είναι η χρήση ενός price comparison widget.

Τι είναι το Price Comparison Widget

To price comparison widget είναι μια εφαρμογή που εγκαθίσταται στο website του ξενοδοχείου και έχει ως σκοπό την εμφάνιστη της τιμής πώλησης μέσα από τα διάφορα κανάλια.  Όπως ανέφερα και παραπάνω, η μάχη του price parity έχει χαθεί από τους ΟΤΑ οι οποίοι αναζητούν διαφορετικούς τρόπους προκειμένου να μπορούν να εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές από αυτές που διαθέτουν τα ίδια τα ξενοδοχειά. Για αυτό το λόγο, το Price Comparison Widget είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος και εργαλείο για την επίτευξη της αύξησης των απευθείας κρατήσεων καθώς μας δίνει την δυνατότητα να παρουσιάζουμε την χαμηλότερη τιμής για αγορές μέσω του website. 

Παρουσία σε Social Media πλατφόρμες

Τα Social Media ενός ξενοδοχείο παίζουν και αυτά το ρόλο τους στην αύξηση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων. Όπως προανέφερα η τάση είναι οι ταξιδιώτες αφού δουν την επιχείρηση μας στην πλατφόρμα ενός ΟΤΑ, να ξεκινούν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτήν. Τα Social Media αποτελούν μέρος αυτής της αναζήτησης. Για αυτό το λόγο οι λογαριασμοί θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι παρουσίαζοντας την επιχείρηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξίσου σημαντικό είναι να απαντάμε στα σχόλια των χρηστών κάτω από κάθε ανάρτηση γιατί κατ’ αυτό τον τρόπο προσδίδουμε την αίσθηση της αμεσότητας και της επικοινωνίας που προσφέρουν ένα χαρακτήρα σιγουρίας προς τον υποψήφιο πελάτη μας.

Αξιολογήσεις χρηστών

Ένα ακόμα σημείο στο οποίο θα ήθελα να σταθώ είναι το θέμα των αξιολογήσεων από τους πελάτες μας.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες αξιολογήσεις άλλα το κυριότερο να τις απαντάμε. Σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες του 2015, το 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν 6-7 αξιολογήσεις πριν ολοκληρώσουν την κράτηση τους.  Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να έχουμε απαντήσει στις θετικές άλλα και αρνητικές κριτικές που έχουμε δεχθεί. Σε αυτο το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε πως απαντάμε ως ξενοδοχείο σε ένα αρνητικό σχόλιο.

Συνοψίζοντας όλες οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν την παρουσία τους σε ΟΤΑ προκειμένου να μετατρέψουν μέρος αυτών σε απευθείας κρατήσεις. Για την επίτευξη του στόχου απαιτείται ο σχεδιασμός μιας σειράς ενεργειών και την προσεκτική ανάλυση των δεδομένων. 

Πηγή: Nea Mesa Blog

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/01 06:13

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ερμιονίδας και Σουλίου

  2. 21/01 06:10

    Αναπτυξιακή Αθήνας | Μετεξελίσσεται και σε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού

  3. 21/01 06:10

    Δήμος Καρύστου: Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα με 19 τεχνητούς υφάλους

  4. 21/01 06:10

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 7 στις 10 διανυκτερεύσεις το 2024 πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία

  5. 21/01 06:10

    Παγκόσμιος τουρισμός | UN Tourism: Πλήρης ανάκαμψη των αφίξεων το 2024 - Οι 5 απειλές για το 2025

  6. 21/01 06:00

    Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Αύξηση επισκεπτών και εσόδων ξενοδοχείων το 2024

  7. 20/01 18:42

    Επιδότηση έως 200.000 ευρώ για την «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

  8. 20/01 18:20

    5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα

  9. 20/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | Προσέγγισαν τα 3 δισεκατομμύρια οι διανυκτερεύσεις το 2024

  10. 20/01 15:20

    Λάμψα: Συμφωνία με την Accor για τη διαχείριση του Elatos Resort στη Φωκίδα

  11. 20/01 14:42

    FREENOW Ελλάδας | Εξαιρετικές επιδόσεις το 2024

  12. 20/01 14:23

    Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota | Nτεμπούτο του σήματος της Accor στην Ελλάδα

  13. 20/01 14:03

    To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime

  14. 20/01 12:44

    Ενδιαφέρον από τον αμερικανικό κολοσσό Chevron για έρευνα υδρογονανθράκων στη νότια Πελοπόννησο

  15. 20/01 12:41

    Ξενοδοχεία | Με μεγάλο τίμημα οι πωλήσεις μέσω ΟΤΑ - Επικράτηση των απευθείας κρατήσεων έως το 2030

  16. 20/01 12:09

    Dertour: Εκτίναξη του ενδιαφέροντος για Ελληνικό νησί-έκπληξη το 2025

  17. 20/01 12:00

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ένα δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα το 11μηνο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου

  18. 20/01 11:37

    Scoot: Απευθείας καλοκαιρινή σύνδεση Σιγκαπούρη – Αθήνα από τις 30 Μαρτίου

  19. 20/01 11:25

    STAMA Greece: Διασώζονται επενδύσεις εκατομμυρίων από την αλλαγή στο νομοσχέδιο

  20. 20/01 10:58

    Ξενοδοχεία | Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον κλάδο φιλοξενίας - τι δείχνει έρευνα

  21. 20/01 10:38

    Η EasyJet επιστρέφει στο Ισραήλ την 1η Ιουνίου

  22. 20/01 07:10

    6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πειραιά, Ρόδο, Πάρο, Σάμο, Ικαρία και Λήμνο

  23. 20/01 06:10

    Ομάδα Εργασίας για ζητήματα καταστροφών στις τουριστικές περιοχές

  24. 20/01 06:10

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ναυπακτίας και Καρπενησίου

  25. 20/01 06:10

    Τουρισμός | H καταναλωτική εμπιστοσύνη μειώνεται, οι ταξιδιωτικές δαπάνες αυξάνονται - Η "αξία του τώρα"

  26. 20/01 06:10

    Καταδυτικός τουρισμός | Τεχνητό Υποβρύχιο Αξιοθέατο με γλυπτά έργα τέχνης στον Αλμυρό

  27. 20/01 06:10

    Τι αλλάζει στην επένδυση για νέα πίστα αυτοκινητιδίων Go Cart στην Κρήτη

  28. 20/01 06:05

    Τουρισμός | Τι θα γίνεται από τον Απρίλιο με τα ταξίδια στην Αγγλία

  29. 19/01 07:00

    Aξίζει να αγοράσει κάποιος διαμέρισμα στα Σκόπια;

  30. 19/01 07:00

    4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κρήτη και Λάρισα

  31. 18/01 17:00

    Βραχυχρόνια μίσθωση: "Διάσωση" της... τελευταίας στιγμής για χιλιάδες ακίνητα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

  32. 18/01 10:34

    Γιώτινγκ | Κοπή πίτας από κοινού των επαγγελματικών ενώσεων ΣΙΤΕΣΑΠ και ΕΠΕΣΤ ((φωτό)

  33. 18/01 10:15

    Tουριστική επένδυση ύψους 1,4 δισ. ευρώ στην Αλβανία - πολυτελές resort γίνεται ακατοίκητο νησί

  34. 18/01 07:30

    Ψηφιακή ανάδειξη του γεω-πολιτιστικού αποθέματος της Τήλου

  35. 18/01 07:08

    3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πάρο, Κέρκυρα και Δήμο Πωγωνίου

  36. 17/01 14:11

    Συνάντηση Φάμελλου - ΠΟΞ: Κοινωνική συμφωνία, με κερδοφόρα ξενοδοχεία και αξιοπρεπείς θέσεις εργασίας

  37. 17/01 12:55

    Volotea: Νέα σύνδεση Βρέστη – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  38. 17/01 12:47

    Wizz Air: Νέα σύνδεση Βενετία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  39. 17/01 12:16

    Travel + Leisure: Δύο Ελληνικές παραλίες στα 15 μέρη με τα καθαρότερα νερά στον κόσμο

  40. 17/01 12:15

    Χαλκιδική | Προβολή ως προορισμού εναλλακτικών εμπειριών στην έκθεση της Ουτρέχτης

  41. 17/01 11:45

    Ρεκόρ επιβατών στις παγκόσμιες αερομεταφορές το 2024, με 5,85 δισ. αεροπορικές θέσεις

  42. 17/01 11:38

    Έντονο το ενδιαφέρον των Ολλανδών για τη Θεσσαλονίκη στην έκθεση Vakantiebeurs 2025

  43. 17/01 11:22

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η Ελλάδα στο top5 των προορισμών στο εξωτερικό για Γερμανούς, Βρετανούς και Γάλλους το 2025

  44. 17/01 11:11

    HolidayCheck Awards 2025: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία ανάμεσα στα 10 πιο περιζήτητα στη Μεσόγειο για τους Γερμανούς

  45. 17/01 11:05

    +9,3% η επιβατική κίνηση σε όλα τα αεροδρόμια το 2024, +8% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

  46. 17/01 10:48

    Όμιλος jet2 | Βρετανικός τουρισμός: Και άλλες επιπλέον πτήσεις προς Ελλάδα και Τουρκία το καλοκαίρι το 2025

  47. 17/01 09:59

    Η Ρόδος στη Διεθνή Έκθεση Θαλάσσιου Τουρισμού Boot 2025

  48. 17/01 09:54

    Ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού εντάσσεται στο Διακεκριμένο Πρόγραμμα Αλληλοεκπαίδευσης D3HUB

  49. 17/01 07:00

    Χιλιάδες ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης κινδυνεύουν να αποσυρθούν από την αγορά

  50. 17/01 06:15

    Ποιο είναι το κρυφό χρηματοδοτικό όπλο για την υλοποίηση 16 τουριστικών επενδύσεων

  51. 17/01 06:10

    Ατμόσφαιρα Monte Carlo φέρνει στη Ρόδο η νέα Μαρίνα

  52. 17/01 06:10

    Δήμος Σίφνου | Επίθεση στις ... επιθετικές τουριστικές επενδύσεις

  53. 17/01 06:10

    Μαρίνα mega yacht στην Πάτρα - Πράσινο φως για την επένδυση, που θα αλλάξει την πόλη

  54. 17/01 06:05

    Δωρεές σε νοσοκομεία από ξενοδοχεία

  55. 17/01 06:00

    Η επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Καρύστου

  56. 17/01 06:00

    Καταδυτικός τουρισμός: Πρόταση για υποβρύχιο πάρκο στην Πάργα

  57. 17/01 06:00

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπ. Τουρισμού | Από 1η Οκτωβρίου οι προδιαγραφές για τα Airbnb

  58. 16/01 20:27

    Δήμος Νοτίου Πηλίου: Όχι σε τοποθέτηση Αιολικού Πάρκου

  59. 16/01 17:04

    Κομισιόν: Εντολή στη Lufthansa να αποκαταστήσει την πρόσβαση της Condor στο δίκτυο κοντινών αποστάσεων

  60. 16/01 16:47

    Ισπανικός τουρισμός | Προς νέο ρεκόρ άνω των 100 εκατ. αφίξεων το 2025 - οι επιδόσεις του 2024

  61. 16/01 15:48

    Fraport Greece: 2,1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια το 2024

  62. 16/01 14:03

    FedHATTA: Ο Ελληνικός τουρισμός ένα βήμα πιο κοντά με την Κινεζική αγορά

  63. 16/01 13:47

    Νομοσχέδιο: 10 παρατηρήσεις της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής για βραχυχρόνια μίσθωση και ξενοδοχεία

  64. 16/01 12:58

    Η Corendon θα προσφέρει τουρκικές σπεσιαλιτέ στις διεθνείς πτήσεις

  65. 16/01 12:40

    Το νέο αφεντικό της ITA Airways μετά την είσοδο της Lufthansa

  66. 16/01 12:10

    "Γκάζι" για Ελλάδα πατούν οι Αυστριακοί – Τι δείχνουν οι προκρατήσεις στην TUI

  67. 16/01 12:07

    ΙΝΣΕΤΕ | + 16,4% οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις τη χειμερινή περίοδο στην Ελλάδα

  68. 16/01 11:57

    Κατερίνα Νοτοπούλου | Η κυβέρνηση καταδικάζει σε ανέχεια χιλιάδες εργαζόμενους στον τουρισμό

  69. 16/01 11:44

    RND: Η Ελλάδα σε στεγαστική κρίση

  70. 16/01 11:19

    Με μεγάλη συμμετοχή η συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Εξοπλισμού Μαζικής Εστίασης

  71. 16/01 10:48

    Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue | Άνοιξε το πρώτο Hilton Garden Inn στην Ελλάδα

  72. 16/01 08:05

    Ο Όμιλος Μήτση επενδύει στην αναβάθμιση των ξενοδοχείων του στη Ρόδο

  73. 16/01 07:45

    12 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις | Νέες μονάδες 4 και 5 αστέρων, επεκτάσεις και εκσυγχρονισμοί σε δημοφιλείς προορισμούς

  74. 16/01 06:10

    ΞΕΕ | Πώς θα γίνεται η πράσινη κατάταξη των ξενοδοχείων - Παγκόσμια πρωτιά της Ελλάδας

  75. 16/01 06:10

    Ποιες παραλίες θα παραχωρηθούν σε όλη την Ελλάδα το 2025 - είδος χρήσης και εμβαδόν

  76. 16/01 06:10

    Αλέξανδρος Βασιλικός | Ελληνικός τουρισμός 2025: Δυναμική ανάπτυξης δείχνουν τα στοιχεία

  77. 16/01 06:10

    ΟΣΕ: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχείο στην Αθήνα

  78. 16/01 06:05

    Λίβανος: Επαναλειτουργία του Four Seasons από το 2026 - προσδοκίες για ανάκαμψη του τουρισμού

  79. 15/01 15:43

    Προς ψήφιση αύριο Πέμπτη το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Τουρισμού

  80. 15/01 15:36

    Ανέπαφες πληρωμές με τραπεζική κάρτα στα Μέσα Μεταφοράς του ΟΑΣΑ

  81. 15/01 14:44

    90 χρόνια ΞΕΕ | Τι προβλέπει η πρωτοβουλία "Φιλοξενία με Αξία για Όλους"

  82. 15/01 14:39

    Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση | Συστάσεις για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στις αερομεταφορές

  83. 15/01 14:08

    Μαγιόρκα | Κοινωνικές κατοικίες θα γίνουν παλαιά ξενοδοχειακά κτίρια

  84. 15/01 13:11

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην Έκθεση “Vacantiebeuers” στην Ουτρέχτη

  85. 15/01 12:08

    Ιταλία | Stop στις ψευδείς διαδικτυακές κριτικές για ξενοδοχεία, εστιατόρια και αξιοθέατα

  86. 15/01 12:01

    Ξενοδοχειακά deals 20 δισ. ευρώ ετοιμάζονται στην Ευρώπη το 2025

  87. 15/01 11:36

    AF001, το signature άρωμα χώρου της Air France

  88. 15/01 11:17

    Volotea | Κλείνει τη βάση της στην Αθήνα - Πρόσκληση για πρόσληψη του προσωπικού της από την Sky Express

  89. 15/01 06:16

    Αναπτυξιακός νόμος | 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις - δείτε σε ποια νησιά

  90. 15/01 06:10

    Ελληνικός τουρισμός | Οι 5 αγορές που μπορούν να αυξήσουν τα τουριστικά έσοδα

  91. 15/01 06:10

    Tornos News | Cirium: Απογειώνονται οι πτήσεις προς Ελλάδα το 2025- τα στοιχεία για 8 μεγάλα αεροδρόμια

  92. 15/01 06:10

    Hungary Airlines | Nέα αεροπορική εταιρεία στην Ουγγαρία

  93. 15/01 06:10

    Μαραθώνας: Πώς θα είναι το τεχνητό υποβρύχιο αξιοθέατο

  94. 15/01 06:10

    Η Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ύδρας

  95. 15/01 06:10

    Δήμος Ωραιοκάστρου: Δημιουργία Κέντρου Φυσικής Ιστορίας και Πολιτισμού

  96. 14/01 19:02

    Στον κ.Τζτζικώστα η περιβαλλοντική έκθεση για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές μεταφορές

  97. 14/01 17:34

    Νομοσχέδιο: Οι θέσεις των τουριστικών φορέων στη Βουλή για βραχυχρόνια μίσθωση & «πράσινη» κατάταξη ξενοδοχείων

  98. 14/01 15:33

    Avali, το νέο ξενοδοχείο της Mar-Bella Collection στην Κέρκυρα

  99. 14/01 14:56

    Ντεμπούτο για το 2025 στις κρουαζιέρες της MSC στον Πειραιά - νέο ρεκόρ επιβατών αναμένει ο ΟΛΠ

  100. 14/01 12:54

    H Βασίλισσα του Πατρινού Καρναβαλιού 2025