Πως “εκμεταλλευόμαστε” τους ΟΤΑ για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και καταλύματα

Πως “εκμεταλλευόμαστε” τους ΟΤΑ για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και καταλύματα

Σε προηγούμενο άρθρο μου στο εταιρικό μου site είχα παρουσιάσει ποια είναι τα 3 βασικά οφέλη που προκύπτουν για τα ξενοδοχεία από την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η “μάχη” μεταξύ των OTA’s και του καναλιού των απευθείας κρατήσεων έχει ξεκινήσει εδώ και 20 χρόνια, από τότε που ουσιαστικά έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτοι ΟΤΑ’s. Η πραγματικότητα είναι πως οι ΟΤΑ αποτελούν μια αξιοσέβαστη πηγή εσόδων καθώς περίπου τα 2/3 των online κρατήσεων προέρχονται από αυτούς. Όμως τα υψηλά ποσοστά προμήθειας που καλούνται να αποδώσουν οι επιχειρήσεις καθώς και η “δεσποτική διαχείρηση” προς τους ξενοδόχους, έχει δημιουργήσει ένα κλίμα δυσφορία που οδηγεί την αγορά στην προσπάθεια ενδυνάμωσης του καναλιού των απευθείας κρατήσεων.  Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες αλυσίδες όπως η Hilton και Marriot έχουν αποφασίσει να διακόψουν την συνεργασία με τους ΟΤΑ και να προχωρήσουν σε στρατηγικές για την αυτόνομη ανάπτυξη του καναλιού πωλήσεων τους. Τέτοιες ανάλογες αποφάσεις έχουν παρθεί και στην Ελληνική αγορά. 

Οι ΟΤΑ δαπανούν ένα τεράστιο ποσό χρημάτων για την διαφημιστική τους προβολή. Ενδεικτικά να αναφέρω πως η Booking.com μαζί με την Expedia δαπάνησαν το 2019 κάτι παραπάνω από 11 δις δολλάρια (ναι σωστά διαβάσατε 11 δις δολλάρια) για την διαφημιστική τους προβολή. Το μεγαλύτερο ποσό δαπάνης μοιράστηκε στην Google. Τα ποσά αυτά δεν είναι μειούμενα άλλα αυξανόμενα, καθώς το 2018 η διαφημιστική δαπάνη ήταν περί τα 10,6 δις δολλάρια. Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το digital marketing δουλεύει, διαφορετικά αυτές οι εταιρείες δεν θα επένδυαν τόσο μεγάλα ποσά και μάλιστα με αυξηντική τάση. Το δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η ταξιδιωτική αγορά προτιμάει τις online κρατήσεις. Αυτό δεν αποτελεί μια αυθαίρετη δήλωση, καθότι σύμφωνα με έρευνα της GlobalData που διεξήχθει το 2021, το 39% των ταξιδιωτών απάντησε ότι προτιμάει να προχωρήσει σε απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα, ενώ το 17% απάντησε ότι θα επιλέξει να κάνει την κράτηση μέσω ενός ΟΤΑ. Η αγορά αλλάζει και ενδεχομένως η κρίση του Covid-19 να έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν την κράτηση τους.

"Η στρατηγική για την εκμετάλλευση της δυναμικής των ΟΤΑ προς όφελος των απευθείας κρατήσεων βασίζεται στο Billboard Effect"

Πως λειτουργεί το billboard effect;

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell το 2009 παρατηρήθηκε ότι τα ξενοδοχεία που διατηρούσαν παρουσία στην Expedia παρουσίαζαν αύξηση των απευθείας κρατήσεων από 7,5 έως 26%. Η έρευνα που διεξήγαγε ο καθηγητής Chris Anderson έγινε με την συμμετοχή ξενοδοχείων που άνηκαν σε κάποια γνωστή αλυσίδα και άλλων ανεξάρτητων ξενοδοχείων. Ένα ακόμα άκρως ενδιαφέρον εύρημα ήταν πως τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία επωφελήθηκαν περισσότερο από την παρουσία τους σε ΟΤΑ, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης (26%) απευθείας κρατήσεων

Η μελέτη του καθηγητή Chris Anderson αμφισβητήθηκε το 2014 μετά την ανακοίνωση της σχετικής μελέτης από το American Hotel & Lodging Association’s Consumer Innovation Forum που διεξήχθη σε 50.000 online ταξιδιώτες. Το πόρισμα αυτής της έρευνας ήταν ότι οι ταξιδιώτες τείνουν να προχωρούν σε κράτηση μέσω του ΟΤΑ που έχουν δει το σχετικό ξενοδοχείο. Να σημειώσω όμως ότι η έρευνα αυτή αφορούσε μόνο το Αμερικανικό κοινό.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σημειώσω πως και οι δύο έρευνες έγιναν σε μια εποχή που ίσχυαν οι price parity όροι που έθεταν οι ΟΤΑ στις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις. Το price parity ουσιαστικά δεν επέτρεπε στα ξενοδοχεία να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές πώλησης από αυτές που εμφανίζονταν στους ΟΤΑ. Το price parity όμως δεν ισχύει πλέον για τα ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς διάφορες ξενοδοχειακές ενώσεις άλλα και μεμονωμένες επιχειρήσεις προσέβαλλαν αυτούς τους όρους στις αίθουσες των δικαστηρίων. Εάν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την απόφαση σταθμό του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Δ.Ε.Ε) κατά της Booking.com

Τα πρόσφατα πορίσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Global Data το 2021 παρουσιάζει ότι το κανάλι των απευθείας κρατήσεων παρουσιάζει συνεχή άνοδο έναντι αυτού των ΟΤΑ , χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει αντισταθμίσει τον όγκο πωλήσεων που φέρνουν αυτοί. Κατά την δική μου εκτίμηση, το φαινόμενο αυτό συμβαίνει εξαιτίας του συνδυασμού του billboard effect όπως το εξήγησε το 2009 ο Chris Anderson και την κατάργηση της δέσμευσης που επέβαλε ο όρος του price parity. Οι ταξιδιώτες επισκέπτονται αρχικά τους ΟΤΑ και στη συνέχεια τα website των ξενοδοχεία που έχουν σημειώσει κατά την επίσκεψη τους στους ΟΤΑ. Εκεί λοιπόν βρίσκεται και η μεγάλη μας ευκαιρία για να τους μετατρέψουμε σε απευθείας πελάτες μας.

Ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η παρουσία μας στους ΟΤΑ μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων, θα πρέπει να προχωρήσουμε στην υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών που θα κατορθώσουν να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Πάμε λοιπόν να δούμε αυτά τα σημεία:

Παρουσιά ξενοδοχείου στους ΟΤΑ

Καταρχήν, το ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέτει παρουσία σε όσους περισσότερους ΟΤΑ μπορεί (και σύμφωνα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται). Κατά αυτό τον τρόπο θα αυξήσουμε την προβολή της επιχείρησης μας εκμεταλλευόμενοι τις πλατφόρμες των ΟΤΑ.

Η καταχώρηση μας θα πρέπει να είναι σωστή και ολοκληρωμένη. Δηλαδή θα πρέπει να φροντίσουμε να έχουμε εισάγει όλες τις πληροφορίες που ζητάει η πλατφόρμα. Ένα συχνό λάθος που συναντώ είναι οι ελλειπείς περιγραφές , οι “φτωχές” φωτογραφίες, η έλλειψη μεγάλου όγκου αξιολογήσεων και η πλήρη αναφορά των υπηρεσίων και amenities που προσφέρει το ξενοδοχείο. Μην ξεχνάτε πως οι επισκέπτες των ΟΤΑ πλατφορμών έχουν την ελευθερία να δουν και παρεμφερή με το δικό σας ξενοδοχείο στην περιοχή που βρίσκεστε.  Μάλιστα οι ίδιοι οι ΟΤΑ ενθαρρύνουν τους χρήστες να επισκεφτούν και άλλες επιχειρήσεις εμφανίζοντας τις ως προτεινόμενες (το οποίο μπορεί να αποτελέσει και διαρροή εσόδων για εσάς)

Παρουσία στις μηχανές αναζήτησης

Δεν θα μιλήσουμε για το αυτονόητο, δηλαδή το να είναι καταχωρημένο το ξενοδοχείο σας στις μηχανές αναζήτησης. Αναφέρομαι στον τρόπο και την κατάταξη με την οποία εμφανίζεται η επιχείρηση σας. Σύμφωνα με το σενάριο μας ένας υποψήφιος πελάτης σας έχει δει το κατάλυμα σας σε κάποια OTA πλατφόρμα. Το επόμενο βήμα είναι να αναζητήσει το ξενοδοχείο σας πληκτρολογώντας το όνομα σας σε κάποια μηχανή αναζήτησης. Εκεί είναι το κομβικό σημείο. Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεστε.  Στόχος είναι το ξενοδοχείο να εμφανίζεται στην 1η θέση των οργανικών αναζητήσεων άλλα και ως διαφημιστική καταχώρηση.

Πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε την πρώτη θέση σε αναζήτηση με το όνομα του ξενοδοχείου;

Όπως προαναφέραμε οι OTA πλατφόρμες ξοδεύουν τεράστια διαφημιστικά κονδύλια για την προώθηση τους. Παρόλα αυτά όταν “τρέχετε” μια καμπάνια π.χ. στην Google είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταλαμβάνετε την πρώτη θέση στην σελίδα αποτελεσμάτων ως διαφήμιση (όχι απαραίτητα και τα οργανικά αποτελέσματα). Ο λόγος είναι γιατί το ξενοδοχείο σας είναι ότι πιο σχετικό στην φράση αναζήτησης του χρήστη.

Άρα για να μπορέσετε να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων θα πρέπει να δημιουργήσετε και υποστηρίξετε μια διαφημιστική καμπάνια στις μηχανές αναζήτησης.

Website ξενοδοχείου

Το website αποτελεί έναν από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για το ξενοδοχείο. Είναι το σημείο που όλα καταλήγουν και όπου κρίνεται εάν ο υποψήφιος επισκέπτης θα προχωρήσει ή όχι στην κράτηση. Σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα  της Expedia που έγινε το 2015 ο μέσος ταξιδιώτης επισκέπτεται κατά μέσο όρο 38 websites ξενοδοχείων προτού καταλήξει στην τελική του επιλογή. Είναι ξεκάθαρο πως ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και ότι η μάχη κερδίζεται στους πόντους. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι κατά την φάση του σχεδιασμού του website έχουμε εξασφαλίσει να:

  • παρουσιάζεται σωστά το website ανεξάρτητα από τον τύπο συσκευής που το επισκέπτεται ο χρήστης. Αυτό ονομάζεται responsive design
  • έχουμε φιλικό σχεδιασμό πλοήγησης και ευκολία κράτησης
  • μεταδίδουμε την αίσθηση του brand μας
  • παρέχουμε εγγύηση χαμηλότερης τιμής για απευθείας κρατήσεις μέσα από αυτό
  • παρουσιάζουμε όλο το εύρος των πληροφοριών σχετικά την εμπειρία διαμονής του επισκέπτη
  • φιλοξενούμε πλούσιο κείμενο πλαισιωμένο με εξίσου πλούσιο φωτογραφικό και video υλικό
  • παρέχουμε την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον υποψήφιο πελάτη μας μέσω κάποιο chat widget όπως π.χ. το Facebook Messenger
  • εμφανίζουμε ένα price comparison widget (στο οποίο θα αναφερθώ αμέσως παρακάτω)
  • προσπαθήσουμε να συλλέξουμε στοιχεία επικοινωνίας του υποψήφιου πελάτη μας

Price Comparison Widget

Μια μεγάλη μερίδα των ταξιδιωτών είναι price sensitive δηλαδή επηρεάζονται από το κόστος διαμονής. Μια καλή τακτική προκειμένου να παροτρύνουμε τους επισκέπτες του website να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση είναι η χρήση ενός price comparison widget.

Τι είναι το Price Comparison Widget

To price comparison widget είναι μια εφαρμογή που εγκαθίσταται στο website του ξενοδοχείου και έχει ως σκοπό την εμφάνιστη της τιμής πώλησης μέσα από τα διάφορα κανάλια.  Όπως ανέφερα και παραπάνω, η μάχη του price parity έχει χαθεί από τους ΟΤΑ οι οποίοι αναζητούν διαφορετικούς τρόπους προκειμένου να μπορούν να εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές από αυτές που διαθέτουν τα ίδια τα ξενοδοχειά. Για αυτό το λόγο, το Price Comparison Widget είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος και εργαλείο για την επίτευξη της αύξησης των απευθείας κρατήσεων καθώς μας δίνει την δυνατότητα να παρουσιάζουμε την χαμηλότερη τιμής για αγορές μέσω του website. 

Παρουσία σε Social Media πλατφόρμες

Τα Social Media ενός ξενοδοχείο παίζουν και αυτά το ρόλο τους στην αύξηση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων. Όπως προανέφερα η τάση είναι οι ταξιδιώτες αφού δουν την επιχείρηση μας στην πλατφόρμα ενός ΟΤΑ, να ξεκινούν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτήν. Τα Social Media αποτελούν μέρος αυτής της αναζήτησης. Για αυτό το λόγο οι λογαριασμοί θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι παρουσίαζοντας την επιχείρηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξίσου σημαντικό είναι να απαντάμε στα σχόλια των χρηστών κάτω από κάθε ανάρτηση γιατί κατ’ αυτό τον τρόπο προσδίδουμε την αίσθηση της αμεσότητας και της επικοινωνίας που προσφέρουν ένα χαρακτήρα σιγουρίας προς τον υποψήφιο πελάτη μας.

Αξιολογήσεις χρηστών

Ένα ακόμα σημείο στο οποίο θα ήθελα να σταθώ είναι το θέμα των αξιολογήσεων από τους πελάτες μας.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες αξιολογήσεις άλλα το κυριότερο να τις απαντάμε. Σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες του 2015, το 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν 6-7 αξιολογήσεις πριν ολοκληρώσουν την κράτηση τους.  Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να έχουμε απαντήσει στις θετικές άλλα και αρνητικές κριτικές που έχουμε δεχθεί. Σε αυτο το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε πως απαντάμε ως ξενοδοχείο σε ένα αρνητικό σχόλιο.

Συνοψίζοντας όλες οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν την παρουσία τους σε ΟΤΑ προκειμένου να μετατρέψουν μέρος αυτών σε απευθείας κρατήσεις. Για την επίτευξη του στόχου απαιτείται ο σχεδιασμός μιας σειράς ενεργειών και την προσεκτική ανάλυση των δεδομένων. 

Πηγή: Nea Mesa Blog

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 24/10 19:17

    Β. Κικίλιας: Με στρατηγική, ομαδική και σκληρή δουλειά, θα δούμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στον ελληνικό τουρισμό

  2. 24/10 10:25

    Πράσινο φως για ανέγερση 2 ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Αντίπαρο

  3. 24/10 10:25

    Πώς θα επιτευχθεί η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

  4. 24/10 09:54

    Γαλλία: Aύξηση εμπορικού ελλείμματος – Μείωση ανεργίας

  5. 23/10 11:15

    Αυξάνονται τα κρατικά χρηματοδοτικά προγράμματα στη Γερμανία

  6. 23/10 10:35

    Αποφάσεις για 2 νέα 5άστερα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  7. 23/10 09:49

    Πτώση της Ελλάδας στον Δείκτη Εθνικών Επωνυμιών

  8. 23/10 03:59

    Β. Κικίλιας από τη Ρόδο: Στόχος μας να μετατραπεί όλη η Ελλάδα σε τουριστικό προορισμό 12 μηνών

  9. 22/10 17:09

    Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας: Ετήσια τακτική γενική συνέλευση και ανοικτή εκδήλωση

  10. 22/10 14:32

    6ο Χρυσό Βραβείο για τη Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στα Greek Hospitality Awards 2021 

  11. 22/10 13:54

    Πτήσεις εξωτερικού: Οι προϋποθέσεις εισόδου στη χώρα έως τις 29 Οκτωβρίου 2021

  12. 22/10 13:50

    ΠΟΞ προς Υπ. Τουρισμού: Λειτουργία των εσωτερικών πισίνων και των συνεδριακών χώρων στο 100%

  13. 22/10 13:35

    Jet2: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2023!

  14. 22/10 13:10

    Συμφωνία visa waiver μεταξύ Ελλάδας και Ομάν

  15. 22/10 13:08

    Δημ. Φραγκάκης : Η σημαντικότερη υφιστάμενη υποδομή για τον τουρισμό είναι το περιβάλλον

  16. 22/10 13:06

    Η Louis Hotels ανέλαβε το πεντάστερο “Once in Mykonos”

  17. 22/10 12:40

    Βραβεία για δύο ελληνικούς προορισμούς αειφόρου πολιτιστικού τουρισμού

  18. 22/10 12:25

    ΕΕ: Αναβάλλεται η έγκριση του ρωσικού εμβολίου για τις αρχές του 2022

  19. 22/10 11:58

    Τέθηκε σε ισχύ η Σ.Σ.Ε. στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

  20. 22/10 11:54

    Κ. Νοτοπούλου: Χρειαζόμαστε υποδομές για την ανθεκτικότητα και την αειφορία των προορισμών

  21. 22/10 11:42

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ανάκαμψη με... φρένο το 2021, μερική επαναφορά το 2022 και τα 5 μέτρα-προτάσεις του WTTC

  22. 22/10 10:50

    Η Κροατία πέτυχε την καλύτερη σεζόν στη Μεσόγειο

  23. 22/10 10:45

    Βρετανίδα-ρομπότ συλλαμβάνεται στην Αίγυπτο με την κατηγορία της κατασκοπείας…

  24. 22/10 10:31

    Νότιο Αιγαίο: Ο πιο πολύτιμος παίκτης στον αγώνα ανάκαμψης του Ευρωπαϊκού Τουρισμού - Ο Οκτώβριος σε επίπεδα άνω του 2019

  25. 22/10 10:25

    Ελβετία: Υποχρεωτικό το ελβετικό πιστοποιητικό κορωνοϊού σε τουρίστες εκτός ΕΕ, για πρόσβαση σε εστιατόρια

  26. 22/10 09:45

    Ισπανία: Περιορισμοί για ταξιδιώτες από Ελλάδα, Ιταλία, Φινλανδία, Τσεχία και Πολωνία

  27. 22/10 09:10

    Αποφάσεις για την ανέγερση 2 νέων 5άστερων ξενοδοχείων σε Πάρο και Σαντορίνη

  28. 21/10 19:08

    Επίσκεψη Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στη Ρόδο

  29. 21/10 19:05

    Συνάντηση ΣΕΤΚΕ με Βεσυρόπουλο και Παππά για ζητήματα του κλάδου τουριστικών καταλυμάτων

  30. 21/10 15:45

    Τμήμα Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης: Δυναμική περίοδος δράσεων και επαφών το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος

  31. 21/10 15:41

    Ά. Γκερέκου: Στόχος μας ο δημιουργικός και αναζωογονητικός τουρισμός

  32. 21/10 15:39

    #FALLinLoveWithCroatia: Η νέα social καμπάνια της Κροατίας για τον φθινοπωρινό τουρισμό

  33. 21/10 14:42

    Κάναλος Κισσάβου: Επανατοποθέτηση λιφτ για τη μεταφορά αρχάριων αθλητών σκι

  34. 21/10 14:32

    Αυτό είναι το ομορφότερο χωριό της Ευρώπης και είναι Ελληνικό!

  35. 21/10 14:08

    Αιφνιδιαστική απόφαση: To Μαρόκο «κόβει» τις πτήσεις από Ολλανδία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο

  36. 21/10 13:42

    Β. Κικίλιας στο Olympia Forum: Πληρότητα 65% τον Σεπτέμβριο στη χώρα

  37. 21/10 13:40

    Συνάντηση Γ.Γ. ΕΟΤ με τον Πρέσβη της Ιορδανίας

  38. 21/10 13:16

    Αμερικανικός τουρισμός: Ανεβαίνει η εμπιστοσύνη στα ταξίδια διακοπών – Οι κυριότερες ανησυχίες τους

  39. 21/10 12:57

    Ελληνικός τουρισμός: Στο μισό των επιπέδων 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το οκτάμηνο του 2021

  40. 21/10 12:24

    TUI: Αναβάθμιση από τους οίκους αξιολόγησης Moody's και S&P

  41. 21/10 12:10

    Κυπριακός τουρισμός: Αναβάθμιση σήματος πιστοποίησης “Taste Cyprus”

  42. 21/10 11:56

    Nέα ιστοσελίδα για την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων

  43. 21/10 11:54

    Στο λιμάνι του Βόλου ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ

  44. 21/10 11:45

    Η Αθήνα στις 10 φθηνότερες ευρωπαϊκές πόλεις για γεύματα σε εστιατόριο

  45. 21/10 11:11

    SUPMed: Μείωση των πλαστικών μιας χρήσης στον τουρισμό της Κύπρου, της Ελλάδας και της Μάλτας - Εκδήλωση στην Κύπρο

  46. 21/10 11:05

    Έναρξη υποβολής αιτημάτων πληρωμής για παρόχους του «Τουρισμός για όλους» για vouchers Ιουλίου 2021

  47. 21/10 11:00

    Κάντε διακοπές σαν τον Πούτιν: Νέα ταξιδιωτικά πακέτα από το κρατικό ταξιδιωτικό γραφείο της Ρωσίας

  48. 21/10 10:45

    Διερεύνηση σύνδεσης Καρπενησίου - Χιονοδρομικού Κέντρου με Τελεφερίκ

  49. 21/10 10:25

    Φινλανδία: Περισσότερες άδειες διαμονής για μάγειρες, καθαρίστριες και εργάτες οικοδομών

  50. 21/10 09:45

    Οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο απ’ ότι τα ελληνικά κρασιά

  51. 21/10 09:39

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  52. 20/10 17:56

    Nέα Γενική Διευθύντρια για την Ευρώπη στην CLIA

  53. 20/10 17:37

    Β. Κικίλιας: Κομβικής σημασίας η δημιουργία Μητροπολιτικού Συνεδριακού Κέντρου στην Αθήνα

  54. 20/10 15:59

    Celebrity Cruises: Οι κρουαζιέρες που έχουν προγραμματιστεί το 2023 στην Ελλάδα

  55. 20/10 15:41

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Το Film Office στη διεθνή έκθεση καινοτομίας Beyond 4.0

  56. 20/10 15:30

    Οι συναντήσεις εργασίας του Τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ Ανδρέα Φιορεντίνου

  57. 20/10 14:24

    M. Κόνσολας: Νομοθετική ρύθμιση το επίδομα ανεργίας χιλιάδων εργαζομένων στον τουρισμό και στην εστίαση

  58. 20/10 14:21

    Γιώτινγκ: Συνάντηση ΣΙΤΕΣΑΠ με τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου

  59. 20/10 14:12

    Τουρισμός/ Αττάλεια: Εκτόξευση σε επίπεδα 2019 αναμένουν οι ξενοδόχοι το 2022

  60. 20/10 13:44

    Στην Ikos πεντάστερο ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα – Σχέδιο για επένδυση 110 εκατ. ευρώ

  61. 20/10 13:09

    Ρόδος – Σύμη: Εκεί που το καλοκαίρι συνεχίζεται - Ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων από την Αυστρία

  62. 20/10 13:07

    Γενικό Δικαστήριο: «Τοίχος» στις προσφυγές της LOT κατά της απόκτησης στοιχείων της Air Berlin από τις easyJet & Lufthansa

  63. 20/10 12:55

    FedHATTA: Προετοιμασίες για το μεγάλο συνέδριο της ένωσης τουριστικών γραφείων Γερμανίας, DRV, στη Μεσσηνία

  64. 20/10 12:48

    TUI: Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια – Ανανεωμένη εικόνα και προβολή του εύρους εμπειριών - Δείτε πρώτοι το βίντεο

  65. 20/10 12:26

    Δωρεάν εισιτήρια σε χιλιάδες νέους για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη

  66. 20/10 12:20

    World Spa Awards 2021: Διακρίσεις για τρία ελληνικά ξενοδοχεία

  67. 20/10 11:45

    Booking.com | Τουρισμός: Οι 8 μεγαλύτερες προβλέψεις στα ταξίδια για το 2022

  68. 20/10 11:38

    Θεσσαλονίκη: Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή στην πολωνική αγορά

  69. 20/10 11:32

    Discover the World: Νέα συνεργασία της με το ρωσικό αερομεταφορέα Nordwind Airlines

  70. 20/10 10:50

    Abu Dhabi: Ανοίγει τις πύλες του το μοναδικό ξενοδοχείο της Warner Bros στον κόσμο

  71. 20/10 10:35

    Πώς θα επηρεάσει τις πτήσεις η άνοδος στις τιμές των καυσίμων

  72. 20/10 10:25

    Forbes World’s Best Employers List 2021: Χρυσό μετάλλιο για τα ξενοδοχεία Kempinski

  73. 20/10 09:45

    Radisson Hotel Group: Ο πρώτος ξενοδοχειακός όμιλος με συνέδρια μηδενικού άνθρακα

  74. 20/10 09:25

    Πράσινο φως για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Πάρο

  75. 19/10 20:29

    Β. Κικίλιας: Η Σαντορίνη μπορεί να γίνει παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  76. 19/10 15:14

    Idealtours: Νέος προορισμός η Θάσος για το καλοκαίρι του 2022

  77. 19/10 14:16

    ETC: Αξιολόγηση κινδύνου βάσει ταξιδιωτών, όχι χωρών – «Μην αξιοποιείτε τη Λευκή Λίστα της ΕΕ»

  78. 19/10 13:33

    Oceania Cruises: Ξεκίνησαν κρουαζιέρες στην Ελλάδα με το πλοίο Riviera

  79. 19/10 13:30

    Χρήστος Μιστρής: Ο νεός αντιπρόεδρος της ASTA Greece & Cyprus

  80. 19/10 12:58

    Alltours: Αύξηση των τσάρτερ για Κρήτη τον Οκτώβριο – "Η ζήτηση ξεπερνά τα επίπεδα του 2019"

  81. 19/10 12:52

    Seabourn: Νέες χειμερινές κρουαζιέρες σε Αθήνα και ελληνικά νησιά το 2022

  82. 19/10 12:30

    Β. Κικίλιας: Η ανάπτυξη και η ευημερία το 2022 περνούν από τον τουρισμό - Από τον Απρίλιο η σεζόν

  83. 19/10 12:09

    Πώς προχωρά η κατασκευή του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων

  84. 19/10 12:00

    H Περιφέρεια K. Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού “TTG TRAVEL EXPERIENCE 2021”

  85. 19/10 11:56

    TUI: Η νέα διαφημιστική καμπάνια στις Σκανδιναβικές αγορές "Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν" (video)

  86. 19/10 11:34

    Η Αττική σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τον κυκλικό τουρισμό – Συνεργασία με το Δίκτυο CIVINET Greece-Cyprus

  87. 19/10 10:59

    Υπ. Τουρισμού: Διαπίστωση νομιμότητας σε βοηθητικά έργα υποδομών στα Αστέρια Γλυφάδας

  88. 19/10 10:56

    Όμιλος Accor: Θετικά τα αποτελέσματα υγιεινής και βιώσιμης τροφής στα ξενοδοχεία

  89. 19/10 10:55

    ΗΠΑ: Εμμένει η ταξιδιωτική σύσταση «Μην ταξιδεύετε στην Ελλάδα»

  90. 19/10 10:53

    Οι προσδοκίες της Τουρκίας για ανάκαμψη της κρουαζιέρας από το 2022

  91. 19/10 10:51

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Μύκονο

  92. 18/10 17:31

    Ο συνεδριακός τουρισμός και το «φαινόμενο της σαμπάνιας»

  93. 18/10 16:55

    Τουρισμός: Συνάντηση Κικίλια με τον CEO του private equity fund, Certares, Greg O’ Hara

  94. 18/10 15:01

    Emirates: Προσφορά για οικογενειακές διακοπές στο Ντουμπάι κατά τη διάρκεια της Expo 2020

  95. 18/10 14:25

    Το 50% των προγραμμάτων του Dertour αποκλειστικά για ταξιδιώτες με ανοσία

  96. 18/10 14:18

    Παρελθόν η μάσκα στις περισσότερες πτήσεις των Σκανδιναβικών αερομεταφορέων

  97. 18/10 13:59

    Ιατρικός τουρισμός: Η Τουρκία διευκολύνει τις visa – Στοχεύει σε 3 δισ. δολάρια το 2023

  98. 18/10 13:51

    Toυριστική Εκπαίδευση | Έναρξη υποβολής ενδιαφέροντος σε 7 τουριστικές σχολές του ΟΑΕΔ

  99. 18/10 13:34

    Ξενοδοχεία: Ποιες είναι οι εκπτώσεις στα μνημόνια με τους Οργανισμούς Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων

  100. 18/10 13:22

    Air Canada: Επαναφορά των συνδέσεων με Αθήνα το καλοκαίρι του 2022