Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

29 Apr 2024, 12:55 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Αυθεντικότητα, προσβάσιμο περιεχόμενο και συναισθήματα και όχι «Ινσταγκραμικές φωτογραφίες» επιζητούν οι ταξιδιώτες της Generation Z, όπως αποκαλύπτει η έρευνα VisualGPS της Getty Images.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 75% των Ευρωπαίων καταναλωτών προτιμούν εικόνες ξεκούραστων και προσιτών διακοπών και όχι πολυτελών ταξιδιωτικών αποδράσεων.

Έξι στους 10 Ευρωπαίους καταναλωτές προτιμούν ταξιδιωτικές φωτογραφίες που φαίνονται ρεαλιστικές και μοιάζουν με φωτογραφίες που θα τραβούσαν οι ίδιοι ή/και οι φίλοι τους.

Το 58% των Γερμανών δεν αναζητούν εμπνευσμένες ταξιδιωτικές εικόνες, αλλά προτιμούν εικόνες και βίντεο ταξιδιωτικών προορισμών με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για εικόνες που παρουσιάζουν οικογένειες, φίλους και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.

Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές της GenZ αναφέρουν ότι οι δημοσιεύσεις των επαφών τους και των συγγενών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και επιθυμίες.

Οι τροποποιήσεις εικόνας και η επεξεργασία deep fake αποτελούν επίσης σοβαρό ζήτημα για τους Γερμανούς, με το 68% να αναφέρει ότι βρίσκει δύσκολο να διακρίνει εάν μια εικόνα είναι πραγματική ή όχι. Τα brand επίσης θα πρέπει να σκεφτούν πώς αυτό έχει αντίκτυπο στην ικανοποίηση πελατών και κυρίως στην εμπιστοσύνη στο brand.

Όσον αφορά το είδος του storytelling που βοηθά τα brand να κτίσουν εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές, το 97% των Γερμανών ανέφεραν ότι οι αυθεντικές εικόνες είναι κρίσιμης σημασίας χαρακτηρίζοντας το αυθεντικό ως το πραγματικά αληθινό.

Οι συνηθισμένες ταξιδιωτικές φωτογραφίες είναι οι σέλφι, οι οποίες δημιουργούν μια ανεπίσημη και φιλική σύνδεση με τον θεατή. Οι ερωτηθέντες είπαν ακόμη ότι όταν ένα βίντεο τεχνητής νοημοσύνης αποτυπώνει με ακρίβεια μια πραγματική σκηνή ή αντικείμενο, θεωρείται αυθεντικό.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα