Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29 Apr 2024, 12:55 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Αυθεντικότητα, προσβάσιμο περιεχόμενο και συναισθήματα και όχι «Ινσταγκραμικές φωτογραφίες» επιζητούν οι ταξιδιώτες της Generation Z, όπως αποκαλύπτει η έρευνα VisualGPS της Getty Images.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 75% των Ευρωπαίων καταναλωτών προτιμούν εικόνες ξεκούραστων και προσιτών διακοπών και όχι πολυτελών ταξιδιωτικών αποδράσεων.
Έξι στους 10 Ευρωπαίους καταναλωτές προτιμούν ταξιδιωτικές φωτογραφίες που φαίνονται ρεαλιστικές και μοιάζουν με φωτογραφίες που θα τραβούσαν οι ίδιοι ή/και οι φίλοι τους.
Το 58% των Γερμανών δεν αναζητούν εμπνευσμένες ταξιδιωτικές εικόνες, αλλά προτιμούν εικόνες και βίντεο ταξιδιωτικών προορισμών με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για εικόνες που παρουσιάζουν οικογένειες, φίλους και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.
Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές της GenZ αναφέρουν ότι οι δημοσιεύσεις των επαφών τους και των συγγενών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και επιθυμίες.
Οι τροποποιήσεις εικόνας και η επεξεργασία deep fake αποτελούν επίσης σοβαρό ζήτημα για τους Γερμανούς, με το 68% να αναφέρει ότι βρίσκει δύσκολο να διακρίνει εάν μια εικόνα είναι πραγματική ή όχι. Τα brand επίσης θα πρέπει να σκεφτούν πώς αυτό έχει αντίκτυπο στην ικανοποίηση πελατών και κυρίως στην εμπιστοσύνη στο brand.
Όσον αφορά το είδος του storytelling που βοηθά τα brand να κτίσουν εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές, το 97% των Γερμανών ανέφεραν ότι οι αυθεντικές εικόνες είναι κρίσιμης σημασίας χαρακτηρίζοντας το αυθεντικό ως το πραγματικά αληθινό.
Οι συνηθισμένες ταξιδιωτικές φωτογραφίες είναι οι σέλφι, οι οποίες δημιουργούν μια ανεπίσημη και φιλική σύνδεση με τον θεατή. Οι ερωτηθέντες είπαν ακόμη ότι όταν ένα βίντεο τεχνητής νοημοσύνης αποτυπώνει με ακρίβεια μια πραγματική σκηνή ή αντικείμενο, θεωρείται αυθεντικό.
διαβάστε ακόμα
- Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών 17/05 | 12:18
- Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16/05 | 13:53
- Tripadvisor: Έτσι θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το καλοκαίρι του 2024 – Προετοιμασμένοι για υψηλές δαπάνες 14/05 | 12:36
- Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι 15/05 | 11:45
- Cvent: Η Αθήνα 14ος καλύτερος MICE προορισμός στην Ευρώπη – 2 ξενοδοχεία της στα 50 καλύτερα για το 2024 14/05 | 15:58
- Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024 15/05 | 14:14
- Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα 15/05 | 13:28
- Υπερ- τουρισμός | "Φουντώνει" το κίνημα κατά του μαζικού τουρισμού στην Ισπανία - «Say Less, Do More» 10/05 | 11:00
- Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας 09/05 | 12:51
- Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια» 09/05 | 15:34
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο 16.05.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 3 Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα 17.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή 16.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας 17.05.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας 17.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες 17.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Αίτημα προς το Υπ. Τουρισμού για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Τσούτσουρα 17.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη 17.05.2024 | ΕΟΤ
- 10 Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel 16.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ