Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε
14 Mar 2024, 12:26 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Mε όχημα τη δημιουργικότητα οκτώ (8) Ελλήνων content creators, η πρωτοβουλία της Marketing Greece “Travel Reimagined | Tomorrow‘s Content Today”, η οποία θέτει το responsible travel και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού σε πρώτο πλάνο, παρουσίασε χθες το «ταξίδι» που πραγματοποίησε το 2023.
Η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό των Μανώλη Αρμουτάκη (grshindig), Στέφανο Αντιμάντο (stef_greece), Γιώργο Βενιό (vengio), Μιχάλη Λαπαρδά (mikelapardas), Δημήτρη Παλαιογιάννη (zorbabook), Νικόλα Πάνου (nikolaos_panou), Παναγιώτη Παπαϊωάννου (panpapaioannou) και Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργο Τσαγκαράκη (yabatravellers).
Μοιραζόμενοι με τη Marketing Greece το κοινό όραμα για έναν βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, oι content creators ταξίδεψαν στην αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και απαθανάτισαν την ξεχωριστή ταυτότητα των προορισμών, χαρίζοντάς μας μοναδικής αισθητικής κλικ και καρέ.
Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες: Το πλατανόδασος του Πλανητέρου, τα πυκνά παρθένα δάση των Τζουμέρκων, η αιγαιοπελαγίτικη ατμόσφαιρα της Σίφνου και Κιμώλου, ο Μιχάλης που μας αφηγήθηκε ιστορίες για την Ιθάκη, ο Νίκος που μας ξενάγησε στην Κρανιά Ασπροποτάμου, ο Μπάμπης που μοιράστηκε μαζί μας την πολύτιμη γνώση του για τις ομορφιές της Οίτης και τα μανιτάρια του βουνού, ο μελισσοκόμος Φραγκίσκος της Κύθνου, και τέλος, στην Κέα ο Αλέξανδρος που αποφάσισε να αφήσει την ζωή στην πόλη για να ασχοληθεί με την άνυδρη καλλιέργεια των αμυγδαλιών στο νησί και ο Γιάννης με το μικρό υπόγειο εργαστήριο ξυλογλυπτικής.
Tο φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό και videos περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, το οποίο απαριθμεί 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos, αποτέλεσαν το υλικό της καμπάνιας που έτρεξε το προηγούμενο διάστημα στα social media του Discovergreece.com και παράλληλα στα social media των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό και να απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο την Ελλάδα.
«Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators. Aνθρώπους που βρίσκονται στο πεδίο και βιώνουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία και τα παραδοσιακά χωριά, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, οι Content Creators κατέγραψαν εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργικότητά τους τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να ταξιδεύουμε και να συναναστρεφόμαστε τους προορισμούς. Το να ταξιδεύουμε με υπεύθυνο τρόπο είναι ζητούμενο για όλους μας πλέον.» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «Το “Travel Reimagined |Tomorrow‘s Content Today” είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύουμε κάθε χρόνο να εξελίσσεται περαιτέρω και να συνεισφέρει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που αξίζει στη χώρα μας».
διαβάστε ακόμα
- X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
- Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
- ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
- ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια 23/03 | 10:24
- Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
δημοφιλέστερα
- 1 Πτώχευση FTI | Ειδικές προσφορές από TUI και Schauinsland-Reisen για να καλύψουν το κενό 04.06.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Τουρισμός | Aίτηση αφερεγγυότητας από τον όμιλο FTI 03.06.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Πτώχευση FTI | Έχει αποφευχθεί ο κίνδυνος μη πληρωμής των ξενοδόχων 03.06.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 4 7.500 τουρίστες του FTI αυτή τη στιγμή σε 250 ξενοδοχεία στην Ελλάδα 03.06.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Τουρισμός | Πτώχευση FTI: To μοιραίο «όχι» του Βερολίνου σε νέα οικονομική βοήθεια 04.06.2024 | TOUR OPERATORS
- 6 Κρήτη | Πτώχευση FTI: Δεν ξεπερνούν τα 2 εκ. ευρώ οι απώλειες συνολικά για τα ξενοδοχεία της Κρήτης 03.06.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Πτώχευση FTI | Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης: ποιες περιπτώσεις δεν ...καλύπτει - τι ισχύει για τα ξενοδοχεία 04.06.2024 | TOUR OPERATORS
- 8 Νίκος Χαλκιαδάκης | Άγνωστος ακόμα ο αριθμός τουριστών που έκλεισαν διακοπές στην Κρήτη μέσω του FTI 03.06.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Ελληνικός τουρισμός: Έρχεται ο νέος ψηφιακός βοηθός AI για Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες 03.06.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Γερμανικός τουρισμός | Στον αέρα η διάσωση του FTI - Το χρέος, το τεχνικό πρόβλημα και η λύση "από την πίσω πόρτα" 03.06.2024 | TOUR OPERATORS