Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29 Apr 2024, 12:55 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Αυθεντικότητα, προσβάσιμο περιεχόμενο και συναισθήματα και όχι «Ινσταγκραμικές φωτογραφίες» επιζητούν οι ταξιδιώτες της Generation Z, όπως αποκαλύπτει η έρευνα VisualGPS της Getty Images.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 75% των Ευρωπαίων καταναλωτών προτιμούν εικόνες ξεκούραστων και προσιτών διακοπών και όχι πολυτελών ταξιδιωτικών αποδράσεων.
Έξι στους 10 Ευρωπαίους καταναλωτές προτιμούν ταξιδιωτικές φωτογραφίες που φαίνονται ρεαλιστικές και μοιάζουν με φωτογραφίες που θα τραβούσαν οι ίδιοι ή/και οι φίλοι τους.
Το 58% των Γερμανών δεν αναζητούν εμπνευσμένες ταξιδιωτικές εικόνες, αλλά προτιμούν εικόνες και βίντεο ταξιδιωτικών προορισμών με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για εικόνες που παρουσιάζουν οικογένειες, φίλους και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.
Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές της GenZ αναφέρουν ότι οι δημοσιεύσεις των επαφών τους και των συγγενών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και επιθυμίες.
Οι τροποποιήσεις εικόνας και η επεξεργασία deep fake αποτελούν επίσης σοβαρό ζήτημα για τους Γερμανούς, με το 68% να αναφέρει ότι βρίσκει δύσκολο να διακρίνει εάν μια εικόνα είναι πραγματική ή όχι. Τα brand επίσης θα πρέπει να σκεφτούν πώς αυτό έχει αντίκτυπο στην ικανοποίηση πελατών και κυρίως στην εμπιστοσύνη στο brand.
Όσον αφορά το είδος του storytelling που βοηθά τα brand να κτίσουν εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές, το 97% των Γερμανών ανέφεραν ότι οι αυθεντικές εικόνες είναι κρίσιμης σημασίας χαρακτηρίζοντας το αυθεντικό ως το πραγματικά αληθινό.
Οι συνηθισμένες ταξιδιωτικές φωτογραφίες είναι οι σέλφι, οι οποίες δημιουργούν μια ανεπίσημη και φιλική σύνδεση με τον θεατή. Οι ερωτηθέντες είπαν ακόμη ότι όταν ένα βίντεο τεχνητής νοημοσύνης αποτυπώνει με ακρίβεια μια πραγματική σκηνή ή αντικείμενο, θεωρείται αυθεντικό.
διαβάστε ακόμα
- McKinsey: Οι μεγάλες τάσεις στα ταξίδια σήμερα και μέχρι το 2030 - Τα 7 αρχέτυπα ταξιδιωτών 31/05 | 12:16
- Ξενοδοχεία/ Έκθεση Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 | Μεγαλύτερη άνοδος ικανοποίησης στα τριάστερα από τα πεντάστερα ξενοδοχεία 29/05 | 11:15
- Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16/05 | 13:53
- Τουρισμός: Αυτά είναι τα 10 φθηνότερα Ελληνικά νησιά για τους Βρετανούς το καλοκαίρι του 2024 29/05 | 11:43
- HotStats: Αυτές είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που θα συναντήσουν τα ξενοδοχεία το 2024 28/05 | 12:57
- Αμερικανικός τουρισμός: Δεύτερη υψηλότερη ταξιδιωτική δαπάνη στον κόσμο για το καλοκαίρι του 2024 28/05 | 16:18
- Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής: Ρεκόρ αισιοδοξίας στα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά ξενοδοχεία παρά τις προκλήσεις 27/05 | 14:25
- Τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ στις δαπάνες των Αμερικανών για καλοκαιρινές διακοπές το 2024 24/05 | 11:56
- McAfee: Πάνω από 25% των Αμερικανών έχουν πέσει θύμα απάτης στα ταξίδια 24/05 | 11:24
- Booking.com: Αυτές είναι οι τάσεις στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές αναζητήσεις – Συμβουλές στις επιχειρήσεις 23/05 | 10:02
δημοφιλέστερα
- 1 Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή 16.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 2 Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο 16.05.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 3 Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου» 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός 15.05.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 6 Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2 16.05.2024 | ΕΟΤ
- 8 Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 9 Tουρισμός | TUI: Ελλάδα, Τουρκία και Βαλεαρίδες οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το καλοκαίρι - έσοδα ρεκόρ το β' τρίμηνο 15.05.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel 16.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ