Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών

17 May 2024, 12:18 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Αύξηση των επενδύσεων στην τεχνολογία κατά 16% μέσα στο ερχόμενο εξάμηνο έδειξε η νέα έρευνα της Amadeus, Travel Technology Investment Trends 2024, εξετάζοντας τις προθέσεις των ξενοδόχων το επόμενο διάστημα, με έναν στους 5 να σχεδιάζουν επενδύσεις που ξεπερνούν το 20% των επιπέδων του 2023.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε παγκόσμια κλίμακα σε δείγμα κορυφαίων στελεχών του κλάδου της φιλοξενίας που αντιπροσωπεύουν ένα φάσμα ξενοδοχείων και ομίλων διαχείρισης, έδειξε ότι το 43% θα δώσει έμφαση στις επενδύσεις που βελτιώνουν την ικανότητα λειτουργίας του ξενοδοχείου κατά τις περιόδους υψηλής πληρότητας.

Το 85% πιστεύει ότι η εξατομίκευση των υπηρεσιών στους επισκέπτες μπορεί να τους βοηθήσει να αποφέρουν πρόσθετα έσοδα άνω του 5%.

Σε γενικές γραμμές, οι ερωτηθέντες εμφανίζονται πρόθυμοι να βρουν τρόπους να διευρύνουν και να βελτιώσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας τα ακόλουθα...

Ειδικά χαρακτηριστικά δωματίου 43 %

Υπερπώληση τύπων δωματίων και ανέσεων προστιθέμενης αξίας 40 %

Εξατομικευμένες τοπικές εμπειρίες 39 %

Εξατομικευμένες προσφορές για επαναλαμβανόμενους επισκέπτες 34 %

Προσφορές τελευταίας στιγμής σε δωμάτια 34 %

Διαμονές Εμπειρίας 33 %

Όλοι οι ξενοδόχοι που ερωτήθηκαν (98%) αναγνωρίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει τις δυνατότητες να φέρει σημαντικά οφέλη στις επιχειρήσεις τους. Το 49% ευελπιστεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να τους βοηθήσει να εντοπίσουν και να προσφέρουν ευκαιρίες αυξημένων πωλήσεων στους ταξιδιώτες σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας κράτησης. Αναζητούν επίσης τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην αποτελεσματική διαχείριση  των δεδομένων και στη δημιουργία αυτοματοποιημένου περιεχομένου για τις ιστοσελίδες τους.

Οι ξενοδόχοι ανέφεραν την τεχνητή νοημοσύνη, το machine learning, τις ψηφιακές πληρωμές και τις αυξημένες ικανότητες των data analytics ως τις απόλυτες προτεραιότητες σε επίπεδο τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις τους αυτή τη χρονιά. Ωστόσο, αυτή η εικόνα αλλάζει ελαφρώς μέσα στην 5ετία και στρέφεται προς τη χρήση της εκτεταμένης πραγματικότητας, των chatbot και των ρομπότ.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα