Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων
28 Mar 2023, 07:37 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Τα όνειρα των ταξιδιωτών πραγματικότητα επιδιώκουν να κάνουν τα Choice Hotels, μέσα από τη νέα τους καμπάνια Fairy Hotel Mother, μεταφορά της «νεραϊδονονάς», η οποία στοχεύει να απλοποιήσει και να αποβάλει το άγχος της διαδικασίας κράτησης.
Με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό και ψυχαγωγό Zooey Deschanel, η καμπάνια προωθεί το ChoiceHotels.com ως έναν εύχρηστο ιστότοπο, προσφέροντας την καλύτερη εγγυημένη τιμή. Κάνοντας απευθείας κράτηση, οι ταξιδιώτες μπορούν να βρουν το κατάλληλο ξενοδοχείο με τις επιθυμητές ανέσεις στη σωστή τιμή για κάθε τύπο διαμονής.
Σύμφωνα με τη κα Noha Abdalla, επικεφαλής μάρκετινγκ των Choice Hotels, τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία του ταξιδιού στη ζωή τους, ωστόσο εξετάζουν κατά μέσο όρο 15 διαφορετικούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους πριν κάνουν κράτηση, κάτι που μπορεί να είναι αγχωτικό και τελικά να οδηγήσει σε υπερφόρτωση πληροφοριών. Συνεργαζόμενη με την αξιαγάπητη Zooey Deschanel, η εταιρεία παρέχει στους καταναλωτές τη σιγουριά ότι λαμβάνουν τη σωστή απόφαση κράτησης στο ChoiceHotels.com, τόσο λόγω των προσφερόμενων ξενοδοχείων, όσο και της εγγύησης καλύτερης τιμής.
Σχετική έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πάρα πολλές επιλογές για την κράτηση της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο και το 92% των millennials αναφέρουν ότι η εύρεση της καλύτερης προσφοράς ξενοδοχείου, είναι σημαντική. Ωστόσο, με την υπερπληθώρα ιστοτόπων που υπόσχονται τη χαμηλότερη τιμή, οι καταναλωτές βρίσκονται σε σύγχυση σχετικά με τις επιλογές κράτησης ξενοδοχείων. Με τη βοήθεια της ιδιόρρυθμης «νεραϊδονονάς», Fairy Hotel Mother, οι ταξιδιώτες μεταφέρονται χωρίς άγχος, απευθείας στο ξενοδοχείο που καλύπτει τις ανάγκες τους. Από τώρα και μέχρι το φθινόπωρο, τα σποτ που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη McKinney, θα προβάλλονται στην τηλεόραση και θα εμφανίζονται σε Facebook, Snapchat, Instagram και άλλα ψηφιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των καναλιών της Zooey Deschanel.
Σημειώνεται ότι οι δύο επωνυμίες Choice Hotels που επισημαίνονται στην καμπάνια είναι τα πολυτελή ξενοδοχεία Cambria και το πρόσφατα ανανεωμένο Comfort.
διαβάστε ακόμα
- Βράβευση του ιδρυτή και προέδρου της Grecotel Νίκου Δασκαλαντωνάκη 22/05 | 19:25
- TRYP by Wyndham | Νέα εμφάνιση και αισθητική στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική 23/05 | 09:12
- Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell 16/05 | 14:33
- Airtours: Αφαιρούνται τα brand Robinson, TUI Blue και Riu Palace – Έμφαση στα ξενοδοχεία 5 και 6 αστέρων 14/05 | 13:47
- Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel 14/05 | 10:00
- Wyndham Hotels: Ντεμπούτο για το πρώτο La Quinta by Wyndham στο Άμπου Ντάμπι 09/05 | 10:06
- Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο 03/05 | 07:45
- Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση 01/05 | 04:00
- Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας 01/05 | 04:00
- Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται 29/04 | 10:30
δημοφιλέστερα
- 1 ΣΕΤΚΕ | Προβληματίζουν οι χαμηλές πληρότητες στα μικρά τουριστικά καταλύματα 22.05.2024 | ΣΕΤΚΕ
- 2 Booking.com: Αυτές είναι οι τάσεις στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές αναζητήσεις – Συμβουλές στις επιχειρήσεις 23.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 3 Βράβευση του ιδρυτή και προέδρου της Grecotel Νίκου Δασκαλαντωνάκη 22.05.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 H δωρεά οργάνων σώζει ζωές | Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τη γιορτή της μητέρας στο Μαρούσι 22.05.2024 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 5 NJV Athens Plaza | 33 πλήρως ανακαινισμένα Classic Business δωμάτια 22.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Αναβιώνει το ιστορικό ξενοδοχείο του Ηρακλείου Mediterranean 22.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 TRYP by Wyndham | Νέα εμφάνιση και αισθητική στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική 23.05.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Γαστρονομία Χωρίς Σύνορα στην Τσαγκαράδα Πηλίου 23.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Αμερικανικός τουρισμός: Το 61% θα ταξιδέψει για αναψυχή μέσα στο ερχόμενο 4μηνο - Πόσοι επιλέγουν διαμονή σε ξενοδοχείο 22.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Oι πολιτιστικές εμπειρίες συνεχίζονται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Επόμενος προορισμός: Κίνα! 22.05.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ