Προβολή των Χανίων στο δημοφιλέστερο περιοδικό τουρισμού πολυτελείας στη Γαλλία

20 Mar 2024, 07:07 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Προβολή των Χανίων στο δημοφιλέστερο περιοδικό τουρισμού πολυτελείας στη Γαλλία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Γαλλίας διοργανώνει ταξίδι εξοικείωσης στα Χανιά κατά το χρονικό διάστημα από 10 έως 14 Ιουνίου, με τη συμμετοχή της ταξιδιωτικής συντάκτριας κας Alexandra Solene Maeva Chassin Queguiner.

Σκοπός της δράσης είναι η συλλογή του απαραίτητου υλικού για τη συγγραφή πολυσέλιδου αφιερώματος στο γαλλικό περιοδικό τουρισμού και lifestyle πολυτελείας «Désirs de Voyages» για την περιοχή των Χανίων, καθιστώντας την Κρήτη ιδανικό προορισμό διακοπών πολυτελείας και top of mind για το γαλλικό κοινό. Το αφιέρωμα στην περιοχή θα καλύπτει ομοίως την πολιτιστική κληρονομιά των Χανίων, τη σύγχρονη τέχνη, την ευεξία, τη γαστρονομία, το shopping και άλλες πτυχές πολυτελείας.

Το «Désirs de Voyages» είναι το δημοφιλέστερο περιοδικό τουρισμού πολυτελείας στη Γαλλία, σε έντυπη και διαδικτυακή μορφή, το οποίο κυκλοφορεί διμηνιαίως και απευθύνεται σε ένα κοινό με υψηλή αγοραστική δύναμη και ανώτερο κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο που αναζητά νέες αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με γνώμονα την πολυτέλεια και την ευεξία, με μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Τα τεύχη του περιοδικού παραμένουν προς πώληση τρεις μήνες μετά την κυκλοφορία τους. Το αναγνωστικό κοινό είναι μεικτό (58% γυναίκες – 42% άνδρες), κυρίως αστικό, άνω των 35 ετών, το οποίο ταξιδεύει τρεις – τέσσερις φορές τον χρόνο σε προορισμούς μέσης ή μεγάλης απόστασης, είτε οικογενειακώς, είτε ως ζευγάρι, είτε ατομικά.

Το εν λόγω περιοδικό πέραν της Γαλλίας πωλείται και διατίθεται ηλεκτρονικά και σε άλλες γαλλόφωνες χώρες, όπως είναι ο Καναδάς, η Ελβετία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο, η Τυνησία, το Μαρόκο, τα υπερπόντια νησιά της Γαλλίας κλπ. Κυκλοφορεί σε 70.000 αντίτυπα και πωλείται επίσης στα ψηφιακά κιόσκια των Cafeyn, Fnac, Apple, Viapresse, Tourabo, κλπ. Η κα Chassin,τον Οκτώβριο του 2022, συμμετείχε σε ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα και με αφιέρωμά της προέβαλε την ελληνική πρωτεύουσα, το αθηναϊκό lifestyle και την ανερχόμενη τάση City Break.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα