Αστυπάλαια: Η «πεταλούδα του Αιγαίου» ανοίγει τα τουριστικά της φτερά
11 May 2018, 09:47 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Το σχήμα του νησιού της Αστυπάλαιας, το οποίο θυμίζει πολύ πεταλούδα που πετά μέσα στη θάλασσα, αποτέλεσε την έμπνευση για τη νέα τουριστική καμπάνια του δήμου, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα από την εταιρία Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου.
Στην παρουσίαση της νέας στρατηγικής της Αστυπάλαιας, μίλησαν μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος κ. Πανορμίτης Κονταράτος και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρίσ Μαρία Καμπούρη.
«Πυρήνας» της νέας καμπάνιας, η επίκτητη ενέργεια της Αστυπάλαιας
Κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, είναι η ενέργεια που εκπέμπει το νησί της Αστυπάλαιας στον επισκέπτη, μέσα από το μότο “Astypalea. Τhe Aegean Energy Spring”. Η επίκτητη αυτή ενέργεια, πλαισιώνεται από τους κύριους τομείς στους οποίους στηρίζεται το νησί, δηλαδή τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις δραστηριότητες στη φύση. Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενδυνάμωση των δεσμών της Αστυπάλαιας με τους νέους, τα ζευγάρια αλλά και τις οικογένειες, ώστε να βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους όταν αναζητούν προορισμό για τις διακοπές τους.
Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο ΑΕΠ της χώρας χάρη στην τουριστική ανάπτυξη, πράγμα που αποδεικνύεται, όπως είπε από το γεγονός ότι 1 στα 3 ευρώ των τουριστικών και όχι μόνο επενδύσεων γίνεται στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα ενώ ακόμα και το 50% του τέλους διανυκτέρευσης θα έχει εισπραχθεί από το Νότιο Αιγαίο.
Γαστρονομία, Πολιτισμός, Ήλιος και Θάλασσα, οι τέσσερις κύριοι μοχλοί της τουριστικής ανάπτυξης
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε στην καμπάνια και έκανε ένα σύντομο απολογισμό των δράσεων τουριστικής προβολής του τελευταίου διαστήματος που περιελάμβαναν , μεταξύ άλλων, μεμονωμένες φιλοξενίες αρκετών δημοσιογράφων, τρία group press trips με ξένους και Έλληνες εκπροσώπους ΜΜΕ , παραγωγή περιεχόμενου σε φωτογραφικό υλικό και θεματικά videos , ειδικές ενέργειες προβολής με influencers και ανθρώπους κύρους , στοχευμένες ενέργειες δημοσιότητας στο εξωτερικό (Volotea στη Βενετία, B2B στο Μιλάνο), καταχωρήσεις και αναφορές σε διεθνή έντυπα, αφιερώματα σε μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού καθώς και ανάδειξη του νησιού στα ψηφιακά μέσα.
Ειδικά για την αγορά της Αμερικής η κυρία Καμπούρη εξήρε τη συμμετοχή της Αστυπάλαιας στην έκθεση στο Μαϊάμι με τη στήριξη της Περιφέρειας για την ενίσχυση της κρουαζιέρας. Αναφέρθηκε επίσης στην προώθηση του γαστρονομικού προϊόντος του νησιού μαγειρεύοντας με διάφορους σεφ στη «Μέκκα της μαγειρικής», στο James Beard Foundation.
Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο Πρόεδρος της MTC GROUP κ. Νότης Μαρτάκης μίλησε για τη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό , αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν».
διαβάστε ακόμα
- 10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου 26/04 | 07:22
- Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι 26/04 | 10:57
- Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25/04 | 13:42
- Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα 26/04 | 07:18
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25/04 | 07:08
- Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της 25/04 | 12:31
- Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:24
- Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25/04 | 07:03
- 13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία 25/04 | 07:59
- Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:22
δημοφιλέστερα
- 1 Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google 26.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων 26.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά 26.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη» 26.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 5 Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise 26.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025 26.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 7 Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί 26.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» 26.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5 26.04.2024 | TOUR OPERATORS