Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου

Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο. 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.

Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 01/12 12:06

    Ο "τηλεφωνικός τουρισμός" συναρπάζει τους Τούρκους- Ταξίδια στη Γεωργία για φτηνότερα iPhone

  2. 01/12 12:03

    Zωντανό κέντρο προβολής του Ελληνικού Πολιτισμού στο Κονέκτικατ

  3. 01/12 11:55

    Eθνική μονάδα ETIAS θα ελέγχει τις αιτήσεις έκδοσης ή όχι αδειών ταξιδιού

  4. 01/12 11:22

    Aegean: Νέα σύνδεση Νιουκάστλ – Αθήνα το καλοκαίρι του 2023

  5. 01/12 11:18

    Συγχωνεύονται Air India και Vistara | Δημιουργείται ο κορυφαίος αεροπορικός όμιλος της Ινδίας

  6. 01/12 11:03

    Tus Airways | Πτήσεις Αθήνα- Τελ Αβίβ και Λάρνακα- Ηράκλειο από τα μέσα Δεκεμβρίου

  7. 01/12 10:00

    Το Καφεσύστημα Ελ Γκρέκο εντυπωσίασε τους επισκέπτες της έκθεσης XENIA

  8. 01/12 09:49

    WTTC | Ο τουρισμός πόλεων πρωτοστατεί στην παγκόσμια ανάκαμψη - Έρχεται λαμπρή 10ετία για τις πόλεις

  9. 01/12 08:51

    Τήνος, Ελαφόνησος, Πάρος και Μήλος προβάλλονται σήμερα στο Λονδίνο ως ιδανικοί προορισμοί γαμήλιου τουρισμού

  10. 30/11 15:31

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Μήλου για το 2023

  11. 30/11 14:10

    Ελληνικός προορισμός στους 8 καλύτερους στον κόσμο για τα χειμερινά γαμήλια ταξίδια των Αμερικανών

  12. 30/11 13:57

    Rolls-Royce & easyJet αλλάζουν τις πτήσεις του μέλλοντος: Πρωτοποριακός κινητήρας εκμηδενίζει τις εκπομπές άνθρακα

  13. 30/11 13:57

    Παπαζάχος σε ΣΚΑΪ: Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι ο χθεσινοβραδινός σεισμός ήταν ο κύριος

  14. 30/11 13:54

    Πλεύρης σε ΣΚΑΪ: Επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία η απόφαση του ΣτΕ για τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς

  15. 30/11 13:41

    Ηράκλειο: Εισαγγελική παρέμβαση για την ρύπανση-μόλυνση από κατσίγαρο

  16. 30/11 13:34

    «Επανεκκίνηση Εστίασης» και «Επανεκκίνηση Τουρισμού»: Νέα δυνατότητα υποβολής αιτήματος επαλήθευσης

  17. 30/11 13:32

    H Θεσσαλία φιλοξένησε τα μέλη της ECTAA και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις

  18. 30/11 12:52

    Ξενοδοχεία: Αυτή είναι η στρατηγική που εκτοξεύει τα έσοδα, το loyalty και την ικανοποίηση πελατών

  19. 30/11 12:35

    Βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου: Οι 5 υποψήφιες καλύτερες ταινίες για το «ευρωπαϊκό Όσκαρ» - Δείτε τα τρέιλερ

  20. 30/11 12:30

    EasyJet: Νέα σύνδεση με Ρόδο το καλοκαίρι του 2023

  21. 30/11 11:57

    Conde Nast Traveller: Αυτά είναι τα 6 καλύτερα Airbnb στη Σαντορίνη 

  22. 30/11 11:50

    Κύπρος | Έρχεται το πρώτο ολοκληρωμένο resort της Ευρώπης με μεγαλοπρεπές καζίνο - Αλλάζει το τουριστικό προφίλ του νησιού

  23. 30/11 11:21

    Cruise.co.uk: Οι τιμές θα παραμείνουν σταθερές το 2023 – «Θα είναι η χρονιά της κρουαζιέρας»

  24. 30/11 10:59

    Αυτό είναι το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Νοτίου Αιγαίου για το 2023

  25. 30/11 10:35

    Αναστολή πληρωμής ασφαλιστικών εισφορών για τα τουριστικά γραφεία, με δραστηριότητα σε Ρωσία και Ουκρανία

  26. 30/11 09:29

    Γερμανικός τουρισμός | Επανέρχεται δυναμικά το 2023 ο ιστορικός Neckermann - Ισχυρή παρουσία σε Κρήτη, Ρόδο, Κω και Κέρκυρα

  27. 30/11 09:15

    Εύβοια: «Αίνιγμα» το άγνωστο ρήγμα - Διχογνωμία αν τα 5 Ρίχτερ ήταν ο κύριος σεισμός

  28. 30/11 09:06

    Κικίλιας: Ενδιαφέρον της Flyadeal για αεροπορική σύνδεση με Θεσσαλονίκη και Κρήτη

  29. 29/11 18:11

    Το Matrix ξεκίνησε στο MIT: Έφτιαξαν ρομπότ που... γεννούν άλλα ρομπότ - Τι είναι τα voxel

  30. 29/11 17:48

    Σ.Ζαχαράκη | Ο ελληνικός τουρισμός, πρωταθλητής της παγκόσμιας τουριστικής ανάκαμψης

  31. 29/11 16:01

    Η AEGEAN δημιουργεί την επόμενη γενιά πιλότων

  32. 29/11 15:58

    WTAAA: Συνάντηση 5 ηπείρων στην Αθήνα για τον παγκόσμιο οργανωμένο τουρισμό

  33. 29/11 15:50

    ΙΝΣΕΤΕ: Πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών

  34. 29/11 14:12

    ΕΤΑΔ | Ολοκληρώθηκε η θητεία του CEO Στέφανου Βλαστού

  35. 29/11 13:55

    ΕΕ: Αντίο στο «airplane mode» στις πτήσεις – Ελεύθερα κλήσεις, μηνύματα και διαδίκτυο μέσω 5G

  36. 29/11 13:33

    EasyJet: Εκτοξεύεται η ζήτηση των Βρετανών για τις περιόδους αιχμής παρά την ακρίβεια

  37. 29/11 13:17

    Conde Nast Traveller | Η Αθήνα καλύτερος οικονομικός city break προορισμός στην Ευρώπη για το 2023

  38. 29/11 12:51

    Συνέδριο ECTAA: «Το μέλλον των πακέτων διακοπών βρίσκεται σε κίνδυνο»

  39. 29/11 12:23

    LLM: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός στον κόσμο για ιστιοπλοΐα

  40. 29/11 12:06

    Θαλάσσιος τουρισμός: Συνάντηση Γ. Πατούλη με την ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. για το γιώτινγκ στην Αθήνα

  41. 29/11 11:41

    «Καμπανάκι» Λαγκάρντ για νέο κύμα πληθωριστικών πιέσεων στην ευρωζώνη

  42. 29/11 11:16

    Επιχορήγηση μισθού και ασφαλιστικών εισφορών για πρόσληψη 3.000 ανέργων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

  43. 29/11 11:06

    «Συνάντηση με ένα αγριολούλουδο»: Δείτε το ντοκιμαντέρ για τα αγριολούλουδα της Κρήτης και τους «προστάτες» τους

  44. 29/11 10:40

    Κωνσταντινούπολη | Στα ύψη τα ενοίκια λόγω εκτίναξης των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων

  45. 29/11 09:54

    Η Ε.Ξ. Ρόδου παρουσιάζει την επετειακή έκδοση «Χτίζοντας ένα θαύμα»

  46. 29/11 09:34

    Jet2.com | Περισσότερες πτήσεις το καλοκαίρι από το Stansted προς Αθήνα, Κέρκυρα, Κρήτη, Κω, Κεφαλονιά και Ρόδο

  47. 29/11 09:20

    Το Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos πρωταγωνίστησε στη φετινή έκθεση ΧΕΝΙΑ

  48. 29/11 09:07

    Β.Κικίλιας | Συμφωνία για επέκταση των απευθείας πτήσεων από Σαουδική Αραβία προς Ελλάδα

  49. 28/11 16:44

    «Reimagining success» | Στις 15 Δεκεμβρίου 2022 το ετήσιο Συνέδριο ΣΕΤΕ

  50. 28/11 16:28

    O οδικός χάρτης προς το μέλλον του ελληνικού τουρισμού | ψηφιακός μετασχηματισμός, βιωσιμότητα και υποδομές

  51. 28/11 15:46

    Λύση στην Ακτοπλοϊκή Σύνδεση Κάσου - Καρπάθου

  52. 28/11 15:42

    Γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων τα Χριστούγεννα | Τα μελομακάρονα τρεις φορές πιο δημοφιλή από τους κουραμπιέδες!

  53. 28/11 15:25

    Τουρισμός φυλακών: Ιστορικό ενδιαφέρον ή νοσηρή περιέργεια;

  54. 28/11 15:17

    Οι Ισραηλινοί πρώτη εθνικότητα σε κρατήσεις την εορταστική περίοδο στην Αθήνα

  55. 28/11 14:00

    Διαδικτυακές πλατφόρμες: Σύσταση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αλγοριθμικής Διαφάνειας για έναν ασφαλέστερο διαδικτυακό χώρο

  56. 28/11 13:08

    Eurocontrol: Ευρωπαϊκή πρωτιά για τη SKY express - Aύξηση 162% του πτητικού έργου σε σχέση με το 2019

  57. 28/11 12:55

    Τουρισμός: Τα διεθνή ταξίδια των πλούσιων Αμερικανών δίνουν γερές δόσεις ανάσας στα ταξιδιωτικά πρακτορεία

  58. 28/11 12:30

    WTTC | 6 στους 10 ταξιδιώτες θέλουν να ταξιδεύουν με αειφόρο τρόπο

  59. 28/11 11:01

    Booking.com | Σήμανση τριών επιπέδων για τα τουριστικά καταλύματα με βιώσιμες πρακτικές

  60. 28/11 10:55

    Ο Βασίλης Κικίλιας στην Παγκόσμια Σύνοδο του WTTC στο Ριάντ

  61. 28/11 10:39

    Δήμος Αθηναίων: Λαμπερά Χριστούγεννα και ατμόσφαιρα γιορτής σε όλη την Αθήνα

  62. 28/11 10:29

    Ανοίγει το πρώτο Μουσείο Χριστουγέννων στην Ελλάδα

  63. 28/11 10:25

    Οι χειρότεροι επιβάτες αεροπλάνου σύμφωνα με μια αεροσυνοδό

  64. 28/11 10:18

    Ο μαζικός τουρισμός οφείλει να εμπλουτιστεί με ποιοτικότερους δείκτες

  65. 28/11 09:57

    Frosch Sportreisen | Τουρισμός με αθλητικές δραστηριότητες και στη Θάσο το 2023

  66. 28/11 09:10

    O ταξιδιώτης ενδιαφέρεται περισσότερο για την άυλη εμπειρία που θα αποκομίσει στον προορισμό

  67. 27/11 17:34

    Τα επόμενα βήματα για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

  68. 27/11 17:23

    Κρήτη | Οι Γερμανοί μετατρέπουν τη Μεσσαρά σε… πλατφόρμα Airbnb

  69. 27/11 17:16

    Οι Περιφερειάρχες της χώρας στην ακριτική Ρω και στο Καστελόριζo

  70. 27/11 17:09

    ΣΕΤΚΕ | Η «νέα πρόταση στη διαμονή» με 3 Δράσεις και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία στα μικρά καταλύματα

  71. 27/11 12:48

    Κύπρος | Κλειδί για το 2023 η προσέλκυση τουρισμού από ευρωπαϊκές χώρες και χώρες της Μέσης Ανατολής

  72. 27/11 11:59

    10η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ | Κοινό αίτημα για λύσεις στα προβλήματα της ξενοδοχίας - Η αποχώρηση από τα κοινά του κ.Ρέτσου

  73. 27/11 10:56

    Απελευθερώστε τις δυνατότητες των ξενοδοχείων για να μεγαλώσουμε την πίτα της ανάπτυξης

  74. 27/11 10:54

    Βασίλης Κικίλιας: Επέκταση της σεζόν από το Καστελόριζο μέχρι την Αθήνα

  75. 27/11 10:43

    Μείωση μισθώματος για το 2023 σε δημοτικό ακίνητο που λειτουργεί ως Ξενώνας στην Κοινότητα Ελατούς

  76. 27/11 10:39

    Επιδείνωση του Δείκτη Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης στο Βέλγιο

  77. 26/11 10:50

    Αστροτουρισμός στην Κρήτη | Αστεροσχολείο στη Σητεία - ψηφιακή εφαρμογή στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

  78. 26/11 10:46

    Β.Κικίλιας | Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της επόμενης καμπάνιας

  79. 26/11 10:43

    Eπενδύσεις ανακαίνισης και αναβάθμισης κατηγορίας σε ξενοδοχείο του Πειραιά

  80. 26/11 10:41

    Αεροδρόμια Βρετανίας: Τέλος η απαγόρευση υγρών στις χειραποσκευές το 2024

  81. 25/11 16:57

    ECTAA - HATTA - FEDHATTA: Σύσσωμος ο ευρωπαϊκός οργανωμένος τουρισμός στη Θεσσαλονίκη για το συνέδριο της ECTAA

  82. 25/11 16:08

    Εγκαίνια του νέου Παραρτήματος του Πολεμικού Μουσείου στην Αθήνα

  83. 25/11 16:06

    Έρευνα Wyndham: Οι Γερμανοί διψούν για διακοπές, όμως αλλάζουν ταξιδιωτικές συνήθειες λόγω πληθωρισμού

  84. 25/11 15:55

    Η AEGEAN έχει σχεδόν ανακτήσει τα επίπεδα του 2019 | 12,3 ή 12,5 εκατομμύρια επιβάτες φέτος

  85. 25/11 15:31

    TAP Air Portugal: Διήμερη απεργία στις 8 & 9 Δεκεμβρίου – Οι μισές πτήσεις ακυρώνονται

  86. 25/11 15:18

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στο Ισραήλ με έμφαση στη γαστρονομία

  87. 25/11 15:14

    Αξέχαστη εμπειρία στους ταξιδιώτες η προσφορά δωρεάν Κυπριακού Προγεύματος στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου

  88. 25/11 15:06

    Σύλλογος Κρήτης | Ο ρόλος του Διευθυντή Ξενοδοχείων: παρελθόν-παρόν-μέλλον

  89. 25/11 13:42

    Studiosus: Οι Κυκλάδες στον νέο κατάλογο smart & small για το 2023

  90. 25/11 13:31

    Προσβάσιμη σε άτομα με οπτική αναπηρία η Ακρόπολη

  91. 25/11 13:15

    Θαλάσσιος τουρισμός: Στις 4-6 Μαΐου το 19ο ΕAST MED YACHT SHOW

  92. 25/11 13:05

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Ρεκόρ τριετίας τον Οκτώβριο στην Ευρώπη – Εκτινάχθηκαν οι κρατήσεις για Ελλάδα έναντι του 2019

  93. 25/11 12:38

    Τουρισμός: Ποιες αλλαγές στα ταξίδια των Βρετανών φέρνει η ακρίβεια

  94. 25/11 12:21

    Τουρισμός | Virtuoso: Τα ταξίδια εκτός σεζόν γίνονται "μόδα"

  95. 25/11 11:56

    Ευρωπαϊκός τουρισμός πόλης: Επιταχύνεται η ανάκαμψη στις αφίξεις - Γιατί η Κωνσταντινούπολη "ξέφυγε" από τα επίπεδα του 2019

  96. 25/11 10:31

    550 Γάλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο της Selectour στην Αθήνα- Ο χαιρετισμός Κικίλια

  97. 25/11 08:41

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Κάρπαθο

  98. 25/11 08:39

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Ζάκυνθο και Κεφαλονιά

  99. 25/11 08:34

    Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA: Η αύξηση των εξαγωγών καυσίμων οδηγεί την οικονομία του Κατάρ στο 4,6%

  100. 25/11 00:05

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πειραιά και Μαρκόπουλο