Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου

Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο. 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.

Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)

Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/02 20:33

    Κινητοποίηση - πορεία των Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης την Πέμπτη στο Ηράκλειο

  2. 21/02 16:20

    Πόλος έλξης η Νότια Κρήτη – ποιοι επιχειρηματικοί όμιλοι πήραν άδειες για ανέγερση ξενοδοχείων

  3. 21/02 15:13

    Τελετή έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  4. 21/02 14:43

    Συνεδριάζει την Πέμπτη η Επιτροπή Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας Δήμου Ηρακλείου

  5. 21/02 14:06

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 20,5 δισ. ευρώ οι εισπράξεις, 32,7 εκατ. οι αφίξεις

  6. 21/02 12:50

    Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου - ΕΒΕΔ | Σεμινάριο για την επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης

  7. 21/02 12:44

    Το πρόγραμμα στις Θρακικές Λαογραφικές Εορτές – Ξανθιώτικο Καρναβάλι

  8. 21/02 12:30

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Μελέτη για τον Χωροταξικό Σχεδιασμό Συστήματος Μαρινών στην Ελλάδα

  9. 21/02 12:10

    Το κακόβουλο λογισμικό, ο μεγαλύτερος ψηφιακός κίνδυνος για τις ελληνικές εταιρείες

  10. 21/02 11:58

    ECDC | Ανησυχία προκαλεί η αυξητική τάση των κρουσμάτων ιλαράς στην Ευρώπη

  11. 21/02 11:01

    Τα ξενοδοχεία ανώτερης ποιότητας κυριαρχούν στις επενδύσεις στην Ευρώπη - πόσα ανοίγουν το 2024

  12. 21/02 10:23

    Ημέρες καριέρας τουρισμού 2024 από το Πανεπιστήμιο Πάτρας

  13. 21/02 10:19

    ΠΑΣΟΚ: Στη Βουλή τα αιτήματα των Σωματείων Ξενοδοχοϋπαλλήλων της Κρήτης

  14. 21/02 10:00

    The Twist μια νέα σχεδιαστική αρχιτεκτονική πρόταση της Potiropoulos+Partners

  15. 21/02 07:10

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Σάμο και Λέσβο

  16. 21/02 07:07

    Η ελληνική παρουσία στην τουριστική έκθεση F.re.e του Μονάχου

  17. 21/02 07:05

    Οι αμερικανικές εταιρείες ενισχύουν την παρουσία τους στην Αλβανία

  18. 21/02 07:04

    Δήμος Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  19. 21/02 07:02

    Το εμπορικό έλλειμμα της Ισπανίας μειώθηκε κατά 40% το 2023

  20. 20/02 18:14

    Η Χαλκιδική πρώτη επιλογή των Ρουμάνων για τις διακοπές τους

  21. 20/02 18:08

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Άτυπη Σύνοδο των Υπουργών Τουρισμού

  22. 20/02 16:20

    Εγκαίνια νέων γραφείων και Γενική Συνέλευση της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος

  23. 20/02 16:16

    Στα δικαστήρια για greenwashing η TUI Cruises

  24. 20/02 15:41

    Σε ισχύ ο κανονισμός για τις επιγραμμικές πλατφόρμες στην ΕΕ

  25. 20/02 14:42

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας στη Γένοβα

  26. 20/02 13:11

    Ελληνικός τουρισμός 2023: 2,8 δισ. ευρώ περισσότερες εισπράξεις από το 2022

  27. 20/02 12:48

    Τουρισμός: Anex Group και Coral Travel οι ανερχόμενες «δυνάμεις» στα πακέτα από τις γερμανόφωνες αγορές

  28. 20/02 12:04

    Τουρισμός | ACI World: Η παγκόσμια επιβατική κίνηση θα διπλασιαστεί σε 20 χρόνια (!)

  29. 20/02 11:45

    Kuoni: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της ζήτησης για πολυτελή ταξίδια το 2024

  30. 20/02 11:29

    FedHATTA: Συνάντηση με την Πρέσβη της Λιθουανίας για την ενίσχυση των τουριστικών ροών

  31. 20/02 11:19

    TUI Airways: Διευρύνονται οι συνδέσεις με Κω και Ρόδο

  32. 20/02 10:38

    Γερμανικός τουρισμός | Υψηλή ζήτηση για τις σκανδιναβικές χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής

  33. 20/02 10:31

    Lufthansa: Νέα απεργία μέχρι το πρωί της Τετάρτης

  34. 20/02 10:16

    Συνάντηση της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Αν. Κρήτης «ΚΝΩΣΣΟΣ» με τον Δήμαρχο Σητείας

  35. 20/02 09:05

    Η Wyndham ανοίγει στο Μόναχο το μεγαλύτερο Ramada Encore σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική

  36. 20/02 07:30

    Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II)

  37. 20/02 07:25

    Γερμανία: Πιλοτική εφαρμογή της 4ήμερης εργασίας από 45 επιχειρήσεις

  38. 20/02 07:20

    Πτήσεις της Ryanair από τα Τίρανα στην Reggio Calabria της Ιταλίας

  39. 20/02 07:15

    Γερμανία | 35.000 απολύσεις και περικοπές θέσεων εργασίας από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους

  40. 20/02 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για 2 Σουηδούς δημοσιογράφους

  41. 20/02 07:05

    Νέα χρήση για το Αρχοντικό Νικολάου Δημητρακόπουλου της Καρύταινας

  42. 19/02 18:39

    This is Athens – CVB | Δυναμική παρουσία της Αθήνας στην έκθεση “Outbound Travel Market” στη Βομβάη

  43. 19/02 17:54

    Παγκόσμια προβολή της Αθήνας μέσω του τελικού του UEFA Europa Conference League στο γήπεδο της ΑΕΚ

  44. 19/02 17:33

    Δειλές ενδείξεις επιμήκυνσης στα Ελληνικά ξενοδοχεία το 2023 – Ποιες προκλήσεις την αναχαιτίζουν

  45. 19/02 15:46

    Παρίσι: Κλειστός ο Πύργος του Άιφελ λόγω απεργίας

  46. 19/02 15:32

    Κυπριακός τουρισμός | ΣΤΕΚ: Προβληματισμός για το 2024- λιγότερες αεροπορικές θέσεις, ανησυχία για τον πόλεμο στη Γάζα

  47. 19/02 14:31

    Κοινή ανακοίνωση 8 περιβαλλοντικών οργανώσεων | Το Υπουργείο Οικονομικών καταργεί τη ζώνη παράκτιας προστασίας

  48. 19/02 13:00

    ΞΕΕ- ΙΤΕΠ | Οι επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων το 2023- στα 10,5 δισ. ευρώ ο τζίρος

  49. 19/02 12:31

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων Αν. Κρήτης «ΚΝΩΣΣΟΣ» | Συνάντηση με το Δλήμαρχο Αγίου Νικολάου

  50. 19/02 12:27

    H Ε.Ξ. Μαγνησίας και Δήμοι της περιοχής στην έκθεση TTR ROMEXPO στο Βουκουρέστι

  51. 19/02 12:25

    20th EAST MED MULTIHULL & YACHT CHARTER SHOW - EMMYS

  52. 19/02 11:35

    Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο

  53. 19/02 11:18

    Η Ελλάδα κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως στα βραβεία GTA Σουηδίας

  54. 19/02 10:38

    Η Solmar Villas προσθέτει 18 βίλες στη Χαλκιδική και Ολυμπιακή Ριβιέρα | 530 βίλες συνολικά στην Ελλάδα

  55. 19/02 10:22

    DW | Η Ισπανία υποφέρει από τον υπερτουρισμό

  56. 19/02 07:59

    Δήμος Νέας Προποντίδας: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  57. 19/02 07:57

    Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού από το ΞΕΕ για προγράμματα κατάρτισης του υπ. Τουρισμού

  58. 19/02 07:16

    Νέες πισίνες σε ξενοδοχείο στην Κω - Εργασίες επισκευής σε ξενοδοχείο στη Μύκονο

  59. 19/02 07:07

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υποστηρίζει 3 πολιτιστικούς θεσμούς

  60. 19/02 07:03

    Ανοίγει την 1η Απριλίου το Ηφαιστειακό Πάρκο Νέας Καμένης

  61. 18/02 11:05

    Επίδειξη μόδας στην αίθουσα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα | Οργισμένη δήλωση της Λίνας Μενδώνη

  62. 18/02 07:53

    Σημαντική συνεργασία ΞΕΕ και PricewaterhouseCoopers για το Ελληνικό Πρωϊνό

  63. 18/02 07:46

    Τουριστική προβολή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο Βερολίνο

  64. 17/02 12:44

    Τουρισμός | 10 ερωτήσεις και απαντήσεις για τις παραλίες | Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο

  65. 17/02 12:26

    Tηλεδιάσκεψη Ολ. Κεφαλογιάννη με την Επιτροπή Τουρισμού του ΕλληνοΑμερικανικού Επιμελητηρίου

  66. 17/02 12:24

    Η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ευρωπαϊκών Περιφερειών Οπωροκηπευτικών και Λαχανικών στη Θεσσαλονίκη

  67. 16/02 14:28

    ΕΣΠΑ | Παράταση αιτήσεων για νέες τουριστικές ΜμΕ και νέες ΜμΕ

  68. 16/02 14:18

    Ξενοδοχεία | Έρευνα: Η εξατομίκευση υπηρεσιών το κλειδί για πιο ικανοποιημένους επισκέπτες

  69. 16/02 13:31

    YΠΑ: Υπενθύμιση 6ήμερης αναστολής πτήσεων στο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  70. 16/02 13:15

    Χανιά | Ερευνα: Το 30% των τουριστών μένει σε δωμάτια/διαμερίσματα και airbnb

  71. 16/02 12:42

    ΕΣΠΑ για ΜμΕ σε Δ. Μακεδονία και Μεγαλόπολη – Ποια ξενοδοχεία αφορά

  72. 16/02 12:15

    Airbnb: Σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρώπη – «Για κάθε πελάτη μας, 9 άλλοι επιλέγουν ξενοδοχείο»

  73. 16/02 11:46

    Numo Mykonos | Νέα άφιξη, που συνδυάζει την πολυτέλεια με τη γοητεία των 60s και 70s

  74. 16/02 11:35

    Τουρισμός: Το Ελληνικό νησί - "Outsider" που ανήκει στους 20 καλύτερους προορισμούς για διακοπές το 2024

  75. 16/02 11:04

    Το WTTC καλεί την ΕΕ να "ξεκλειδώσει" την πλήρη δυναμική του τουρισμού

  76. 16/02 10:57

    Gulf Air: Ποιος είναι ο προγραμματισμός για τη νέα σύνδεση με Ρόδο το καλοκαίρι του 2024

  77. 16/02 10:49

    Το Community Fund της Airbnb υποστηρίζει το Women on Top για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών στην Ελλάδα

  78. 16/02 10:38

    Η Fraport γιορτάζει τα 100 χρόνια της στο αεροδρόμιο Φραγκφούρτης

  79. 16/02 10:29

    Χειμερινές προβλέψεις της Κομισιόν για την οικονομία

  80. 16/02 07:48

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για το Kalamaki Beach Hotel

  81. 16/02 07:47

    Υπουργείο Τουρισμού: Oμάδα εργασίας για τον ΛΟΑΤΚΙ+ τουρισμό

  82. 16/02 07:45

    ΕΟΤ | Υποβολή υποψηφιοτήτων για τη θέση του Προϊσταμένου στον ΕΟΤ Πολωνίας

  83. 16/02 07:40

    Δήμος Νέστου: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  84. 16/02 07:36

    Μείωση της κίνησης στο Αεροδρόμιο Βηρυτού τον Ιανουάριο

  85. 15/02 19:00

    Αίτημα για παράταση της διάρκειας παραχώρησης του Καταφυγίου Σκαφών Αναψυχής Σύμης

  86. 15/02 16:32

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2024 | «Έλα μαζί μας και γίνε παρέα μας για πάντα»

  87. 15/02 15:41

    Ανακοινώθηκε η συνεργασία TUI- Ryanair | Προσφορά πτήσεων ως μέρος πακέτων

  88. 15/02 15:38

    Fraport: +7,4% η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τον Ιανουάριο

  89. 15/02 15:27

    Οι επιδόσεις και όχι οι αγκαλιές θα κρίνουν εάν η Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται τουριστικά

  90. 15/02 15:21

    Συνάντηση Κεφαλογιάννη με ΠΟΕΣΕ- Δράσεις για την αναβάθμιση του γαστρονομικού τουρισμού

  91. 15/02 13:33

    Αυξάνονται οι ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Τουρκία- πρώτη η Wyndham Hotels

  92. 15/02 13:03

    Γαλλία: Τέλος το κάπνισμα σε όλες τις παραλίες 

  93. 15/02 12:50

    Η Περιφέρεια Κρήτης στην έκθεση «Reisen & Caravaning 2024» - Δυναμική η παρουσία του Συλλόγου Κρητών Αμβούργου

  94. 15/02 12:25

    Telegraph: Ένα Ελληνικό ξενοδοχείο στα 17 καλύτερα στον κόσμο αποκλειστικά για ενήλικες

  95. 15/02 12:25

    Δήμος Αργοστολίου | Οδηγοί Καλών Πρακτικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για Βιώσιμη Ανάπτυξη

  96. 15/02 11:49

    Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτη πιο περιζήτητη χώρα διακοπών για τους Βρετανούς το 2024

  97. 15/02 11:35

    Νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην περιοχή Καρδάμαινα της Κω

  98. 15/02 11:30

    Βρετανικός τουρισμός | Καθοριστικός παράγοντας η τιμή - περισσότεροι θα κάνουν διακοπές εκτός αιχμής

  99. 15/02 11:19

    Handwritten Collection | Accor: Νέα boutique hotels εν μέσω παγκόσμιας άνθησης αυτών των ξενοδοχείων

  100. 15/02 10:46

    Τουρισμός | Κοντά σε συμφωνία TUI και Ryanair για δυναμικά πακέτα - πλήγμα για τους ΟΤΑ