Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου

Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο. 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.

Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)

Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/06 12:01

    NJV Athens Plaza | Κορυφαία διεθνή πιστοποίηση αειφορίας

  2. 25/06 11:54

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Bουτάμε άφοβα στις παραλίες της Μαγνησίας

  3. 25/06 11:43

    Tripadvisor: Η Ακρόπολη στις 13 καλύτερες ατραξιόν στον κόσμο για το 2024

  4. 25/06 11:35

    Celestyal | Κρουαζιέρες όλο το χρόνο σε ελληνικά νησιά, Αδριατική και Περσικό Κόλπο

  5. 25/06 11:24

    Handelsblatt | Πολλοί Έλληνες ενάντια στον τουρισμό

  6. 25/06 11:13

    Υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών εξατομικευμένης επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  7. 25/06 10:50

    Τουρισμός | Το 63,5% των Γερμανών σχεδιάζει ταξίδι διακοπών αυτό το καλοκαίρι

  8. 25/06 10:43

    AEGEAN | «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» για ακόμα μια φορά

  9. 25/06 10:07

    Wyndham Hotel & Resorts | Συμφωνία με την Oikos Property Developments για το πρώτο Ramada Residences στην Ελλάδα

  10. 25/06 09:09

    Σε καθεστώς χρονομεριστικής μίσθωσης 128 κλίνες στο One & Only Aesthesis Athens στη Γλυφάδα

  11. 25/06 07:56

    Νέος Τόπος, Ίδια Ψυχή στη Νεοκαισάρεια Ιωαννίνων

  12. 25/06 06:50

    Γιορτή Μπακάλικης Πιπεριάς στις Σέρρες

  13. 25/06 06:47

    Φεστιβάλ Λίμνης Πλαστήρα

  14. 25/06 06:01

    Δήμος Λευκάδας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  15. 24/06 18:45

    FTI | Αίτηση πτώχευσης από τις δύο Meeting Point - Tι αναφέρεται για την εταιρεία στην Ελλάδα

  16. 24/06 15:30

    Τουρισμός | Γάλλοι ξενοδόχοι μήνυσαν την Airbnb για αθέμιτο ανταγωνισμό

  17. 24/06 14:51

    SZ: To ελληνικό Σάββατο είναι του εργοδότη

  18. 24/06 13:05

    Ισπανία: Μηδενικός ΦΠΑ στο ελαιόλαδο από την 1η Ιουλίου

  19. 24/06 12:42

    Επίσκεψη στο νέο, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent της Celebrity Cruises στον Πειραιά

  20. 24/06 07:57

    Πορτογαλία: Οι υπηρεσίες τουρισμού και ταξιδίων υπερδιπλασιάστηκαν μεταξύ 2014 και 2023

  21. 24/06 07:52

    Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

  22. 24/06 07:49

    Συνέδριο Euroclassica της Ομηρικής Ακαδημίας στη Χίο

  23. 23/06 13:47

    Ιταλία | Ανοίγει ξανά το Κάπρι για τους τουρίστες – Επιλύθηκε το πρόβλημα με την υδροδότηση

  24. 23/06 11:55

    Τουρισμός | Τέλος στα Airbnb στη Βαρκελώνη σε 5 χρόνια ανακοίνωσε ο δήμαρχος

  25. 23/06 11:38

    Η κατασκευή του αεροδρομίου Αυλώνα φτάνει το 40% της ολοκλήρωσης

  26. 23/06 11:36

    Γιορτή Σταριού στο Ευύδριο Λάρισας

  27. 23/06 11:30

    Γιορτή Χρυσόμηλου στη Ρόδο

  28. 22/06 12:28

    Ποιες επιπτώσεις έχει ο καύσωνας για την υγεία μας;

  29. 22/06 12:21

    Κοινωνικός τουρισμός | Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα

  30. 22/06 07:53

    Ισπανία: Στα 570 ευρώ από 480 ευρώ το επίδομα ανεργίας

  31. 22/06 07:36

    Γυναικολιχουδιές στη Γλαύκη της Λάρισας

  32. 21/06 20:09

    Στα 1,8 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α' 4μηνο | +36% από τις ΗΠΑ, +31% από Γερμανία

  33. 21/06 19:57

    2η Γιορτή Μπύρας στον Πύργο Ηλείας

  34. 21/06 17:42

    CapsuleT Accelerator: Δικτύωση και Ανάπτυξη για Τουριστικές Startups

  35. 21/06 16:28

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Roger Bernat The Rite of Spring / Η ιεροτελεστία της άνοιξης | Πειραιώς 260 / 28-30 Ιουνίου

  36. 21/06 13:25

    Εταιρεία του Δ.Μελισσανίδη μεταξύ των 3 ενδιαφερομένων για την Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας στη Θεσσαλονική

  37. 21/06 13:23

    Η Turespaña προωθεί τον LGBTQI+ τουρισμό στο Europride 2024 της Θεσσαλονίκης

  38. 21/06 12:50

    TUI: Άνευ προηγουμένου επέκταση της σεζόν σε Κρήτη, Ρόδο, Κω

  39. 21/06 12:04

    Στην Ευρώπη οι μεγαλύτερες δυνατότητες στρατηγικών επενδύσεων στον τουρισμο στον κόσμο

  40. 21/06 11:43

    Expedia: Οι Αμερικανοί παίρνουν τις λιγότερες ημέρες διακοπών στον κόσμο

  41. 21/06 11:23

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι δεν αντέχουν 20 εκατ. τουρίστες- χρειάζονται όρια, με απόφαση και των κατοίκων

  42. 21/06 10:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Chamber Orchestra of Europe – Simon Rattle – Magdalena Kožená | Ηρώδειο - 30 Ιουνίου 2024

  43. 21/06 10:44

    Booking.com | Καθοριστικός ο ρόλος των καταλυμάτων στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων

  44. 21/06 10:36

    flydubai: Νέες συνδέσεις με τρία Ελληνικά νησιά

  45. 21/06 09:52

    «The Ilisian» | Η αναγέννηση του Hilton διαμορφώνει ένα νέο τοπόσημο για την Αθήνα του αύριο

  46. 21/06 08:43

    Δήμος Χανίων: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  47. 21/06 08:39

    Γιορτή Κρητικής Διατροφής στο Ρέθυμνο

  48. 21/06 07:36

    1η φάση Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κωπηλασίας στη λίμνη Παμβώτιδα

  49. 21/06 07:33

    Γιορτή της Καραγκούνικης Πίτας στο Μασχολούρι Καρδίτσας

  50. 21/06 07:29

    Φεστιβάλ Μελιτζάzz 2024 Νόστος στο Λεωνίδιο

  51. 20/06 21:26

    Αρνητική γνωμοδότηση σε ΜΠΕ ξενοδοχείου στην περιοχή Ιεράπετρας

  52. 20/06 18:35

    Focus Bari | Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social....

  53. 20/06 18:31

    Ημερίδα Κινηματογραφικός Τουρισμός

  54. 20/06 13:53

    Το Hilton της Αθήνας γίνεται «The Ilisian» - Επένδυση 340 εκατ. ευρώ που θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025

  55. 20/06 13:50

    Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!)

  56. 20/06 13:10

    Τουρισμός | Mastercard: Μετατόπιση της ζήτησης στους εκτός αιχμής μήνες στη Μεσόγειο- και στην Ελλάδα

  57. 20/06 13:08

    Άνοιξαν οι Ιαματικές Πηγές της ΕΤΑΔ για το φετινό καλοκαίρι

  58. 20/06 12:09

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | + 22% τα έσοδα και +20% οι αφίξεις στο α' τετράμηνο

  59. 20/06 11:59

    FTI: Αίτηση πτώχευσης από θυγατρική με αντικείμενο τα αεροπορικά εισιτήρια

  60. 20/06 11:48

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Signal to noise - Forced Entertainment | 26-27 Ιουνίου Πειραιώς 260 Χώρος Δ

  61. 20/06 10:46

    Αμερικανικός τουρισμός | 71 εκατ. ταξίδια την εβδομάδα της Ημέρας της Ανεξαρτησίας - 5,7 εκατ. αεροπορικώς

  62. 20/06 10:07

    ΥΠΑ | +13% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' πεντάμηνο

  63. 20/06 10:01

    Β. Μακεδονία: Ακυρώσεις και χάος λόγω... διαβατηρίων

  64. 20/06 09:52

    Μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ μόνιμα σε ταξί και στην παράδοση καφέ | Συνεισφορά Αλληλεγγύης 33% στις εταιρίες διύλισης

  65. 20/06 09:40

    Λαμπρά εγκαίνια στο Μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα

  66. 20/06 09:34

    Πρωτόκολλο συνεργασίας για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό

  67. 20/06 07:13

    Νέα δωρεά του Σταύρου Ανδρεάδη στη Θεσσαλονίκη

  68. 20/06 07:10

    Δήμος Αλεξανδρούπολης: 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  69. 20/06 07:06

    Εκδήλωση Συρράκο και Λέρος – Αιγαίο και Τζουμέρκα. Μια Ελλάδα Πολιτισμός

  70. 20/06 07:02

    Γεύσεις Αμβρακικού στην Αμφιλοχία

  71. 20/06 07:00

    Σε ποιο σημείο θα σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία στην Αθήνα τους επόμενους μήνες

  72. 19/06 17:33

    Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία

  73. 19/06 17:20

    HAPCO & DES: Εκτόξευση του τζίρου στον τουρισμό MICE στην Ελλάδα εάν ο κλάδος στηριχθεί – Χάνονται πάνω από 120 εκδηλώσεις το χρόνο

  74. 19/06 16:06

    FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

  75. 19/06 15:14

    AEGEAN | Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο της Λάρνακας

  76. 19/06 15:08

    Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης

  77. 19/06 13:27

    Τουρισμός | Υπερπόντιες αγορές: Ασφάλεια και οικονομική προσιτότητα τα κριτήρια επιλογής προορισμών στην Ευρώπη

  78. 19/06 12:14

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη

  79. 19/06 11:44

    ΙΝΣΕΤΕ | Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ οι 3 πλέον υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

  80. 19/06 11:36

    Ελλάδα: Γιατί χάνουν τη ζωή τους τόσοι τουρίστες;

  81. 19/06 11:04

    Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express

  82. 19/06 10:01

    Τουρισμός | Αποχωρεί ο ιδρυτής και CEO της Alltours - Μέτοχος το Alltours Foundation

  83. 19/06 07:04

    Υπουργείο Πολιτισμού: Stop σε ανέγερση ξενοδοχείου στην Καλαμπάκα

  84. 19/06 07:03

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο cult LGBTQ περιοδικό Vangardist

  85. 19/06 07:02

    Δήμος Καρύστου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  86. 19/06 07:00

    Πάτρα | Ημερίδα: Η Άγνωστη Μυθολογική Παράδοση του τόπου -Σπήλαιο Λιμνών και Ναός της Αρτέμιδος Ημερασίας

  87. 19/06 07:00

    Παραδοσιακό Τσιγγάνικο Γλέντι στον Νέο Οικισμό Ρομά στους Σοφάδες

  88. 18/06 18:31

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση αναψυκτηρίου στη Νέα Επίδαυρο

  89. 18/06 18:10

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κατάλληλα για κολύμβηση τα νερά στις ακτές της περιοχής

  90. 18/06 17:04

    Προβλήματα με την έκδοση βίζας σε Τούρκους επισκέπτες στη Ρόδο

  91. 18/06 15:47

    TUI: 300.000 επιπλέον θέσεις για Τουρκία, Αίγυπτο, Ελλάδα και Ισπανία

  92. 18/06 15:15

    +9% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Απρίλιο - μεγαλύτερη αύξηση στη Ζάκυνθο και μείωση στην Κέρκυρα

  93. 18/06 14:42

    Ευεξία, Μακροζωία, Γαστρονομία στο Navarino Challenge 2024 | Το μεγαλύτερο multi-sport event παρουσίασε τις φετινές του δράσεις

  94. 18/06 14:19

    Το Utopia of the Seas εντάσσεται επίσημα στον στόλο της Royal Caribbean

  95. 18/06 14:08

    Vision Omonia: Ανοίγει τον Σεπτέμβριο το εστιατοριο BENEDICT

  96. 18/06 12:27

    Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο

  97. 18/06 12:12

    Η Meliá Hotels επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιo με το νέο INNSiDE by Meliá στην Ελούντα

  98. 18/06 11:57

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Προβολή στην Αγγλική αγορά σε συνεργασία με την Jet2

  99. 18/06 11:37

    Nέο πολυτελές ξενοδοχείο της Bulgari Hotels & Resorts στην Αλικαρνασσό

  100. 18/06 11:30

    «Η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής»