Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.
Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου.
Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο.
1. Ψηφιακή παρουσία
H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να μπορεί να μας «βρει» online. Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!
2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing
Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.
3. Επικοινωνία
Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.
4. Το στοχευμένο κοινό
Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες. Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση.
Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης.
5. Προωθητικές ενέργειες
Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός. Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.
6. Τα ψηφιακά μέσα
Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites. Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.
7. Μετρήσιμα αποτελέσματα
Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά.
Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.
Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.
Εν κατακλείδι digital marketing για ξενοδοχείο δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων.
12/05 20:23
Λασίθι: Πώς ένα αγροτεμάχιο θα μετατραπεί σε αγροτουριστικό προορισμό
12/05 20:05
12/05 18:36
Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει στον Λυκαβηττό με 4 συναυλίες
12/05 18:01
Έναρξη του NBA Basketball School στην Costa Navarino με τον Isaiah Thomas
12/05 17:52
Κέρκυρα | Τιμητική εκδήλωση στο Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Βασιλιά Καρόλου
12/05 17:43
Επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις: άνοιξε η πλαταφόρμα για τις αιτήσεις
12/05 17:35
Air France, KLM και Delta Air Lines οργανώνουν το 3ο Marine Day στην Αθήνα
12/05 13:44
Επαναλειτουργεί για τη σεζόν 2025 το Nikki Beach Resort & Spa Santorini
12/05 13:21
Ξενοδόχοι Ηρακλείου | Το νέο λογότυπο του συστήματος διαχείρισης απορριμάτων
12/05 13:18
12/05 13:12
Η Ολυμπιακή Ομάδα της Σουηδίας στο Giannoulis Cavo Spada Luxury Resort & Spa
12/05 12:11
Η νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων
12/05 11:28
"ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή"- το μήνυμα στους επισκέπτες
12/05 11:08
ΣΕΤΕ | METRON Sustainable Tourism - Πρώτη συνεδρίαση του think tank
12/05 10:37
Έρευνα | Η ακρίβεια δεν περιορίζει τη διάθεση των Γερμανών για ταξίδια
12/05 10:23
Στη HotelBrain το πρώην Selina Paros υπό το brand της Radisson Individual το 2026
12/05 07:22
12/05 07:01
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία
12/05 07:00
12/05 06:57
Οι Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Κόνιτσας και Αγράφων
12/05 06:46
Η Σαγκάη είδε 62% αύξηση των ξένων τουριστών το πρώτο τρίμηνο
12/05 06:18
12/05 06:12
Τρεις προσβάσιμες παραλίες στη Νάξο: Εγκρίθηκε η ενίσχυση από το Ταμείο Ανάκαμψης
11/05 23:00
11/05 11:50
Ρόδος: Μαθήματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας στα σχολεία – Η νέα πρωτοβουλία της TUI Junior Academy
11/05 07:50
Ταμπακαριά Χανίων: Ο βιομηχανικός θησαυρός της Κρήτης με θέα στο Αιγαίο
11/05 07:30
Πώς «ακούγονται» τα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς; Πρωτοποριακό ηχητικό έργο της Sonic Heritage
11/05 07:16
Η Σύρος πρώτη ανάμεσα στα «κρυμμένα πετράδια» της Ελλάδας για το 2025
11/05 07:05
Οι 10 πιο πολυσύχναστες διεθνείς αεροπορικές διαδρομές στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2025
11/05 06:30
Zygaktis Trail: Ορεινοί αγώνες στο Κεφαλάρι Δράμας με φόντο τον μύθο και τη φύση
10/05 11:25
Μ. Βαμιεδάκης: Το value for money θα καθορίσει την επιτυχία προορισμών και επιχειρήσεων το 2025
10/05 07:54
Διεθνές Συνέδριο με επίκεντρο τον Απόστολο Παύλο στην Κόρινθο
10/05 07:15
Expedia Trip Matching | H έμπνευση από τα social media γίνεται τώρα άμεση κράτηση!
10/05 07:04
Η Norse Atlantic επενδύει στην Αθήνα – Φέρνει 49.000 θέσεις από Λος Άντζελες και JFK
09/05 20:38
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Πελοπόννησο
09/05 20:24
Αυτοκινούμενος τουρισμός | Πράσινος καπνός από το υπουργείο Τουρισμού για Camper Stops
09/05 20:15
Ιστορική μέρα για τον Β.Ο.Α.Κ.: Υπεγράφη η σύμβαση για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο
09/05 12:24
Ο ΕΟΤ στην Travel Expo Cyprus 2025 | Αύξηση της ταξιδιωτικής ροής από Κύπρο προς Ελλάδα
09/05 11:44
Πώς το φύλο και η εμφάνιση των ρομπότ επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών
09/05 11:39
Η IAG (British Airways) διατηρεί την πρόβλεψη για θετικές προοπτικές το 2025
09/05 11:15
Η TUI ενισχύει την παρουσία της στην Ασία με νέα ξενοδοχεία σε Καμπότζη και Κίνα
09/05 10:56
09/05 10:40
Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Παρέμβαση για τη φημολογία περί παύσης του Γραφείου ΕΟΤ στη Ρουμανία
09/05 10:38
Στοχευμένες δράσεις για την τουριστκή προώθηση της Πελοποννήσου
09/05 10:24
09/05 10:22
Τοπολιανό φαράγγι: Μια μαγευτική διαδρομή στην καρδιά της δυτικής Κρήτης
09/05 10:09
Ανοίγει σήμερα 9 Μαΐου το νέο Electra Rhythm Athens στο κέντρο της Αθήνας
09/05 08:13
09/05 07:56
Συγκροτήθηκαν οι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής στους Δήμους Λέρου και Κισσάμου
09/05 07:52
09/05 07:45
Το 10% των πολύ πλούσιων ευθύνεται ευθύνεται για την υπερθέρμανση του πλανήτη
09/05 07:05
Σύμφωνο Φιλίας του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης με πόλεις της Αιγύπτου
09/05 07:02
Eπιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Βόλο, Σύβοτα και Δημητσάνα
09/05 07:00
Ιστορικό, Τουριστικό και Πολιτιστικό Ντοκιμαντέρ για την Αρχαία Ολυμπία
09/05 06:36
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τουρισμό | Η τεχνολογία δεν αρκεί χωρίς ηγεσία και όραμα
09/05 06:10
09/05 06:10
08/05 22:30
AEGEAN | Στρατηγικές επενδύσεις και διεθνής ανάπτυξη — Το όραμα της επόμενης ημέρας
08/05 20:29
Υψηλές πτήσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το α΄τρίμηνο - Αύξηση σε πληρότητα και έσοδα
08/05 20:04
ΣΥΡΙΖΑ | Ερώτηση για τα τροχόσπιτα: Θύματα της πρόχειρης νομοθέτησης ιδιοκτήτες και χρήστες
08/05 16:26
Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Υφυπουργό Τουρισμού της Μοζαμβίκης
08/05 15:30
Αυξημένα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στα ελληνικά ξενοδοχεία τον Μάρτιο
08/05 14:53
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Οι οριστικές επιδόσεις σε έσοδα, αφίξεις, κρουαζιέρα, περιφέρειες
08/05 14:10
08/05 13:49
Alpha Bank | Οι επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό των δασμών Τραμπ
08/05 13:30
Όταν τα φώτα σβήνουν, το μετρητό... λάμπει | Με μετρητά φέτος οι Βρετανοί τουρίστες στην Ισπανία
08/05 13:07
Ανακοινώνονται οι "Γαλάζιες Σημαίες" στην Ελλάδα για το 2025
08/05 13:01
ΞΕΕ | Σε εξέλιξη ο πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός «Ζωγραφίζω τη Φιλοξενία»
08/05 12:45
Η Bluegr Hotels στα Καλύτερα Εργασιακά Περιβάλλοντα της Ελλάδας για το 2025
08/05 11:37
Αόρατος ο Τουρισμός στο νέο αναπτυξιακό μοντέλο | Δριμεία παρέμβαση ΣΕΤΕ
08/05 11:19
Οι διαδηλώσεις κατά του υπερτουρισμού στην Ισπανία ανησυχούν τους Βρετανούς τουρ οπερέιτορ
08/05 11:05
08/05 10:59
08/05 10:47
Γ.Σφακιανάκης | Θετικό βήμα για την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης
08/05 10:42
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας δημιουργεί δυσλειτουργίες στις τουριστικές επιχειρήσεις
08/05 08:55
08/05 08:45
08/05 08:10
Condé Nast Traveller | Μήνας του μέλιτος στη Σαντορίνη: 13 ξενοδοχεία που ξεχωρίζουν
08/05 07:40
08/05 07:10
Αγία Ρουμέλη: Νέα ράμπα εξυπηρέτησης πλοίων αναβαθμίζει τα Σφακιά
08/05 07:05
08/05 06:51
Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες | Διαγωνισμός 220.000 ευρώ για ταξιδιωτικές υπηρεσίες
08/05 06:40
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού από τους Δήμους Αργοστολίου, Σάμης και Ιθάκης
08/05 06:30
ThermopylaeForum 2025: Στρατηγικός διάλογος για την Ελλάδα του αύριο
08/05 06:10
Posidonia Sea Tourism Forum 2025: Νέους προορισμούς αναζητά η κρουαζιέρα
07/05 20:23
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Ρόδο, Κρήτη, Πήλιο και Άνω Χώρα Ναυπακτίας
07/05 19:19
Posidonia "25 | Τα πλοία αλλάζουν, τα λιμάνια πρέπει να ακολουθήσουν
07/05 19:10
Sentido Amounda Bay | Πιστοποίηση Travelife για τις βιώσιμες πρακτικές του
07/05 18:33
Άνοιξε ο δρόμος για το project VORIA στο Μαρούσι, με καζίνο, ξενοδοχείο και ψυχαγωγία
07/05 18:01
Τουριστική εκπαίδευση: (Επι)Στροφή στο Ελβετικό μοντέλο με αξιοποίηση των πρώην ΞΕΝΙΑ
07/05 14:26
Oι νικητές του 9ου Νεανικού Διαγωνισμού Καινοτομίας, Idea Platform
07/05 13:13
Τουρκία | Στόχος η ανάδειξη στους τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο
07/05 13:00
Η Sojern αποκαλύπτει τις ταξιδιωτικές τάσεις για το καλοκαίρι του 2025
07/05 12:27
Κοινωνικός Τουρισμός | Ξεκινούν οι αιτήσεις για 300.000 vouchers της ΔΥΠΑ
07/05 11:53
Έλληνας στην ηγετική ομάδα του αυστριακού τουρ οπερέιτορ Rhomberg Reisen
07/05 11:31
Άννα Καραμανλή | Η Κρήτη ενισχύει σταθερά τη θέση της στον χάρτη της κρουαζιέρας
07/05 11:28
07/05 11:00
Η αναμονή τελείωσε - Το πρόγραμμα του Navarino Challenge 2025 αποκαλύπτεται
07/05 10:33
Μεγάλη ισπανική αποστολή στο Λονδίνο | Οι Βρετανοί τουρίστες παραμένουν “προτεραιότητα”
07/05 08:30
Τρεις προσβάσιμες παραλίες στη Νάξο: Εγκρίθηκε η ενίσχυση από το Ταμείο Ανάκαμψης
Οι Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Κόνιτσας και Αγράφων
"ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή"- το μήνυμα στους επισκέπτες
Η Σαγκάη είδε 62% αύξηση των ξένων τουριστών το πρώτο τρίμηνο
Στη HotelBrain το πρώην Selina Paros υπό το brand της Radisson Individual το 2026
Ξενοδόχοι Ηρακλείου | Το νέο λογότυπο του συστήματος διαχείρισης απορριμάτων
Η Ολυμπιακή Ομάδα της Σουηδίας στο Giannoulis Cavo Spada Luxury Resort & Spa
Οι τουρίστες με αυτοκινούμενα φεύγουν από την Ελλάδα | Χάνεται μια σημαντική αγορά- Δηλώσεις στο ΤΝ
Επαναλειτουργεί για τη σεζόν 2025 το Nikki Beach Resort & Spa Santorini
Έρευνα | Η ακρίβεια δεν περιορίζει τη διάθεση των Γερμανών για ταξίδια
Η νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία
ΣΕΤΕ | METRON Sustainable Tourism - Πρώτη συνεδρίαση του think tank
Κέρκυρα | Τιμητική εκδήλωση στο Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Βασιλιά Καρόλου
Air France, KLM και Delta Air Lines οργανώνουν το 3ο Marine Day στην Αθήνα
Ταμπακαριά Χανίων: Ο βιομηχανικός θησαυρός της Κρήτης με θέα στο Αιγαίο
Ρόδος: Μαθήματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας στα σχολεία – Η νέα πρωτοβουλία της TUI Junior Academy
Οι 10 πιο πολυσύχναστες διεθνείς αεροπορικές διαδρομές στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2025
Έναρξη του NBA Basketball School στην Costa Navarino με τον Isaiah Thomas
( 0 )