Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;
Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.
Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου.
Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο.
1. Ψηφιακή παρουσία
H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να μπορεί να μας «βρει» online. Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!
2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing
Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.
3. Επικοινωνία
Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.
4. Το στοχευμένο κοινό
Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες. Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση.
Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης.
5. Προωθητικές ενέργειες
Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός. Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.
6. Τα ψηφιακά μέσα
Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites. Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.
7. Μετρήσιμα αποτελέσματα
Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά.
Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.
Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.
Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)
Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων.
22/01 23:10
Βραχυχρόνια μίσθωση: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και ο Stama Greece
22/01 22:15
Μητσοτάκης - Έμπελ στο Μαξίμου | Η TUI θα φέρνει τουρίστες και από Ασία και Λατινική Αμερική
22/01 17:53
22/01 15:42
Ολοκληρώνεται το νέο πωλητήριο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης
22/01 15:01
22/01 12:16
Τέταρτο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | Στο επίκεντρο η καινοτομία και οι νέες τάσεις
22/01 11:49
Αυστρία | +25% οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2025, +18% περισσότερες πτήσεις
22/01 11:38
Η Θεσσαλονίκη ελκύει το ενδιαφέρον των Αυστριακών για city break ταξίδια
22/01 11:22
Alltours: Αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα Alltoura
22/01 10:59
Χαλκιδική | Θετικά μηνύματα από τις αγορές της Φινλανδίας και Αυστρίας
22/01 10:56
22/01 10:51
22/01 10:42
Τουρισμός | Τhis is Athens - Agora: Ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο
22/01 10:22
H νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τη μοναδική φυσική ομορφιά του και τις εμπειρίες
22/01 10:20
Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025
22/01 10:19
Η πρόοδος στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών αεροπορικών αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων
22/01 06:10
22/01 06:05
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δελφών και Ζαγοράς-Μουρεσίου
22/01 06:00
Διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων για το αεροδρόμιο του Σεράγεβο το 2025 και το 2026
21/01 21:05
Τουλάχιστον 66 νεκροί από πυρκαγιά σε ξενοδοχείο σε τουρκικό χιονοδρομικό κέντρο
21/01 20:55
Καταδυτικός τουρισμός | Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στο Δήμο Αριστοτέλη
21/01 20:45
Επέκταση της σεζόν σε νησιά των Κυκλάδων δείχνουν οι αεροπορικές αφίξεις
21/01 16:30
21/01 15:25
Να είμαστε προετοιμασμένοι να ζήσουμε με τον υπερτουρισμό, είναι αναπόφευκτος
21/01 15:22
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Μειωμένες εισπράξεις από τους Γάλλους και τους Βρετανούς στο 11μηνο
21/01 15:11
21/01 15:02
ΕasyJet: Εκπτώσεις έως 20% για 20.000 θέσεις σε όλα τα δρομολόγια από και προς Ελλάδα
21/01 13:52
FITUR: Επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας Xάρη Θεοχάρη ως γ.γ. του UN Tourism
21/01 12:58
ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες επιδόσεις στα ξενοδοχεία, δωμάτια και κάμπινγκ τον Νοέμβριο
21/01 11:44
Δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό η πλειονότητα των εργοδοτών στην Ελλάδα
21/01 11:25
Stama Greece | Οι προδιαγραφές αναβαθμίζουν το επίπεδο φιλοξενίας στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
21/01 10:31
Οι μεγάλες αλυσίδες επενδύουν σε ξενοδοχεία με... θέα τα αστέρια
21/01 06:13
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ερμιονίδας και Σουλίου
21/01 06:10
Αναπτυξιακή Αθήνας | Μετεξελίσσεται και σε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού
21/01 06:10
Δήμος Καρύστου: Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα με 19 τεχνητούς υφάλους
21/01 06:10
Ελληνικός τουρισμός 2024 | 7 στις 10 διανυκτερεύσεις το 2024 πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία
21/01 06:10
Παγκόσμιος τουρισμός | UN Tourism: Πλήρης ανάκαμψη των αφίξεων το 2024 - Οι 5 απειλές για το 2025
21/01 06:00
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Αύξηση επισκεπτών και εσόδων ξενοδοχείων το 2024
20/01 18:42
Επιδότηση έως 200.000 ευρώ για την «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»
20/01 18:20
5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα
20/01 15:50
Ευρωπαϊκός τουρισμός | Προσέγγισαν τα 3 δισεκατομμύρια οι διανυκτερεύσεις το 2024
20/01 15:20
Λάμψα: Συμφωνία με την Accor για τη διαχείριση του Elatos Resort στη Φωκίδα
20/01 14:42
20/01 14:23
Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota | Nτεμπούτο του σήματος της Accor στην Ελλάδα
20/01 14:03
To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime
20/01 12:44
Ενδιαφέρον από τον αμερικανικό κολοσσό Chevron για έρευνα υδρογονανθράκων στη νότια Πελοπόννησο
20/01 12:41
Ξενοδοχεία | Με μεγάλο τίμημα οι πωλήσεις μέσω ΟΤΑ - Επικράτηση των απευθείας κρατήσεων έως το 2030
20/01 12:09
Dertour: Εκτίναξη του ενδιαφέροντος για Ελληνικό νησί-έκπληξη το 2025
20/01 12:00
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ένα δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα το 11μηνο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου
20/01 11:37
Scoot: Απευθείας καλοκαιρινή σύνδεση Σιγκαπούρη – Αθήνα από τις 30 Μαρτίου
20/01 11:25
STAMA Greece: Διασώζονται επενδύσεις εκατομμυρίων από την αλλαγή στο νομοσχέδιο
20/01 10:58
Ξενοδοχεία | Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον κλάδο φιλοξενίας - τι δείχνει έρευνα
20/01 10:38
20/01 07:10
6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πειραιά, Ρόδο, Πάρο, Σάμο, Ικαρία και Λήμνο
20/01 06:10
Ομάδα Εργασίας για ζητήματα καταστροφών στις τουριστικές περιοχές
20/01 06:10
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ναυπακτίας και Καρπενησίου
20/01 06:10
20/01 06:10
Καταδυτικός τουρισμός | Τεχνητό Υποβρύχιο Αξιοθέατο με γλυπτά έργα τέχνης στον Αλμυρό
20/01 06:10
Τι αλλάζει στην επένδυση για νέα πίστα αυτοκινητιδίων Go Cart στην Κρήτη
20/01 06:05
Τουρισμός | Τι θα γίνεται από τον Απρίλιο με τα ταξίδια στην Αγγλία
19/01 07:00
19/01 07:00
18/01 17:00
Βραχυχρόνια μίσθωση: "Διάσωση" της... τελευταίας στιγμής για χιλιάδες ακίνητα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
18/01 10:34
Γιώτινγκ | Κοπή πίτας από κοινού των επαγγελματικών ενώσεων ΣΙΤΕΣΑΠ και ΕΠΕΣΤ ((φωτό)
18/01 10:15
Tουριστική επένδυση ύψους 1,4 δισ. ευρώ στην Αλβανία - πολυτελές resort γίνεται ακατοίκητο νησί
18/01 07:30
18/01 07:08
3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πάρο, Κέρκυρα και Δήμο Πωγωνίου
17/01 14:11
17/01 12:55
Volotea: Νέα σύνδεση Βρέστη – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
17/01 12:47
17/01 12:16
Travel + Leisure: Δύο Ελληνικές παραλίες στα 15 μέρη με τα καθαρότερα νερά στον κόσμο
17/01 12:15
Χαλκιδική | Προβολή ως προορισμού εναλλακτικών εμπειριών στην έκθεση της Ουτρέχτης
17/01 11:45
Ρεκόρ επιβατών στις παγκόσμιες αερομεταφορές το 2024, με 5,85 δισ. αεροπορικές θέσεις
17/01 11:38
Έντονο το ενδιαφέρον των Ολλανδών για τη Θεσσαλονίκη στην έκθεση Vakantiebeurs 2025
17/01 11:22
17/01 11:11
17/01 11:05
+9,3% η επιβατική κίνηση σε όλα τα αεροδρόμια το 2024, +8% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ
17/01 10:48
17/01 09:59
17/01 09:54
17/01 07:00
Χιλιάδες ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης κινδυνεύουν να αποσυρθούν από την αγορά
17/01 06:15
Ποιο είναι το κρυφό χρηματοδοτικό όπλο για την υλοποίηση 16 τουριστικών επενδύσεων
17/01 06:10
17/01 06:10
Δήμος Σίφνου | Επίθεση στις ... επιθετικές τουριστικές επενδύσεις
17/01 06:10
Μαρίνα mega yacht στην Πάτρα - Πράσινο φως για την επένδυση, που θα αλλάξει την πόλη
17/01 06:05
17/01 06:00
Η επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Καρύστου
17/01 06:00
Καταδυτικός τουρισμός: Πρόταση για υποβρύχιο πάρκο στην Πάργα
17/01 06:00
Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπ. Τουρισμού | Από 1η Οκτωβρίου οι προδιαγραφές για τα Airbnb
16/01 20:27
16/01 17:04
16/01 16:47
Ισπανικός τουρισμός | Προς νέο ρεκόρ άνω των 100 εκατ. αφίξεων το 2025 - οι επιδόσεις του 2024
16/01 15:48
Fraport Greece: 2,1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια το 2024
16/01 14:03
FedHATTA: Ο Ελληνικός τουρισμός ένα βήμα πιο κοντά με την Κινεζική αγορά
16/01 13:47
16/01 12:58
Η Corendon θα προσφέρει τουρκικές σπεσιαλιτέ στις διεθνείς πτήσεις
16/01 12:40
Το νέο αφεντικό της ITA Airways μετά την είσοδο της Lufthansa
16/01 12:10
"Γκάζι" για Ελλάδα πατούν οι Αυστριακοί – Τι δείχνουν οι προκρατήσεις στην TUI
16/01 12:07
ΙΝΣΕΤΕ | + 16,4% οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις τη χειμερινή περίοδο στην Ελλάδα
16/01 11:57
Κατερίνα Νοτοπούλου | Η κυβέρνηση καταδικάζει σε ανέχεια χιλιάδες εργαζόμενους στον τουρισμό
Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025
Χαλκιδική | Θετικά μηνύματα από τις αγορές της Φινλανδίας και Αυστρίας
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δελφών και Ζαγοράς-Μουρεσίου
Διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων για το αεροδρόμιο του Σεράγεβο το 2025 και το 2026
Η Θεσσαλονίκη ελκύει το ενδιαφέρον των Αυστριακών για city break ταξίδια
Τουρισμός | Τhis is Athens - Agora: Ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο
Alltours: Αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα Alltoura
H νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τη μοναδική φυσική ομορφιά του και τις εμπειρίες
Η πρόοδος στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών αεροπορικών αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων
Αυστρία | +25% οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2025, +18% περισσότερες πτήσεις
Επέκταση της σεζόν σε νησιά των Κυκλάδων δείχνουν οι αεροπορικές αφίξεις
Καταδυτικός τουρισμός | Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στο Δήμο Αριστοτέλη
Τουλάχιστον 66 νεκροί από πυρκαγιά σε ξενοδοχείο σε τουρκικό χιονοδρομικό κέντρο
Τέταρτο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | Στο επίκεντρο η καινοτομία και οι νέες τάσεις
Να είμαστε προετοιμασμένοι να ζήσουμε με τον υπερτουρισμό, είναι αναπόφευκτος
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Μειωμένες εισπράξεις από τους Γάλλους και τους Βρετανούς στο 11μηνο
Ολοκληρώνεται το νέο πωλητήριο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης
ΕasyJet: Εκπτώσεις έως 20% για 20.000 θέσεις σε όλα τα δρομολόγια από και προς Ελλάδα
( 0 )