Πως βελτιώνουμε την εικόνα του ξενοδοχείου με τη χρήση του digital marketing
![Πως βελτιώνουμε την εικόνα του ξενοδοχείου με τη χρήση του digital marketing](https://www.tornosnews.gr/files/Digital/Hotel_sign_252807727_987694554.jpg)
Με την ευκαιρία του πρώτου μου άρθρου για το 2020, θα ήθελα να ευχηθώ Καλή Χρονιά στους επαγγελματίες του τουρισμού και να επιτευχθούν όλοι οι επαγγελματικοί στόχοι που έχουν θέσει. Ας περάσουμε όμως στο κυρίως μας θέμα σχετικά με την εικόνα της επιχείρησης μας προς το κοινό και βέβαια στο θετικό επηρεασμό αυτού. Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε πως η εικόνα του ξενοδοχείου διαμορφώνεται από μια σειρά πραγμάτων και βέβαια επηρεάζει τους δυνητικούς πελάτες μας προς την πολυπόθητη κράτηση άλλα και τους επαναλαμβανόμενους πελάτες εφόσον διαπιστώσουν ότι τους ταίριαζε το όλο "πακέτο" και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.
Πριν αναφερθώ στο πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το digital marketing για το διαμοιρασμό και μεταφορά της εικόνας, θα ήθελα να σταθώ στις διάφορες ενέργειες που επηρεάζουν την εικόνα του ξενοδοχείου μας. Η εφαρμογή πρακτικών που στοχεύουν στην περιβαλλοντική προστασία ευαισθητοποιεί, πλέον, μεγάλου αριθμού ατόμων. Επίσης η ζωοφιλία και η προστασία των αδέσποτων εκτιμάται από μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων. Τέλος υπάρχουν και οι ΕΚΕ ή αλλιώς Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης που στοχεύουν στην προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο και ευπαθείς ομάδες ή με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Στα τόσα χρόνια εμπειρίας και παρατηρώντας διάφορες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχω διαπιστώσει πως ελάχιστες από αυτές έχουν αντιληφθεί την δύναμη και την επιρροή τέτοιων ενεργειών (εκτός των ΕΚΕ που τις διενεργούν μια φορά το χρόνο ως επί το πλείστον). Επίσης θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι αρκετές από αυτές τις ενέργειες δεν απαιτούν απαραίτητα τη δαπάνη μεγάλου αριθμού χρημάτων. Και χωρίς να θέλω να επεκταθώ θα ήθελα να παραθέσω ορισμένα απλά παραδείγματα τέτοιων ενεργειών όπως: χρήση οικολογικών απορρυπαντικών, σίτιση και προστασία αδέσποτων (υπάρχει και σχετικό άρθρο εδώ)
Από την στιγμή που η επιχείρηση αποφασίσει την πολιτική και ποιες ενέργειες θα ακολουθήσει, θα πρέπει να εντάξει την προώθηση τους μέσα στο πλάνο επικοινωνίας. Οι περισσότεροι βέβαια θα σκεφτούν ότι μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκεί (και βέβαια πάντα οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά). Για να πετύχουμε την διαφορά και βέβαια να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των ενεργειών μπορούμε να προχωρήσουμε στις εξής ενέργειες:
1. Δημιουργία blog articles
To blogging είναι το σύγχρονο και καλύτερο SEO εργαλείο που διαθέτουμε (εφόσον έχουμε βελτιστοποιήσει τεχνικά το website μας). Μπορούμε να δημιουργούμε άρθρα τα οποία σχετίζονται με τις ενέργειες μας, έχοντας κατά νου και χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στο κείμενο μας. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να βελτιώσουμε την οργανική κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
2. Συμμετοχή σε forum που σχετίζονται με τις ενέργειες
Το να ανακαλύπτουμε και να επικοινωνούμε με niche (εξειδικευμένα κοινά) είναι ότι καλύτερο. Το χαρακτηριστικό τους είναι ότι ενδιαφέρονται και σχολιάζουν. Θα πρέπει να καταφέρουμε να "μπούμε" σε αυτή τη συζήτηση και να "περάσουμε" το μήνυμα μας. Θα πρέπει να αποφύγουμε επιθετικές τακτικές διαφήμισης π.χ. απλά αναφέροντας την ενέργεια μας. Ο λόγος θα πρέπει να είναι ομαλός και να προωθεί έμμεσα το μήνυμα μας.
3. Διεξαγωγή πληρωμένων διαφημιστικών ενεργειών
Μπορούμε να σχεδιάσουμε και εκτελέσουμε διαφημιστικές καταχωρήσεις με στόχευση στα κοινά που θεωρούμε ότι ευαισθητοποιούνται και ενδιαφέρονται για τις ενέργειες μας. Η δυνατόητα στόχευσης που παρέχουν πλέον είναι πάρα πολύ μεγάλες.
Στο οξύ ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Το πρόσωπο της ξενοδοχείας αλλάζει και απαιτεί οι επιχειρηματίες να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Δεν πουλάμε απλά ένα δωμάτιο, άλλα μια εμπειρία και μια φιλοσοφία κατ΄επέκταση.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις .
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )