Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Α Decrease font Enlarge font
Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Παρατηρούμε ότι από το Φεβρουάριο και μετά το inbox μας “βομβαρδίζεται” από bloggers που ζητούν την δωρεάν παροχή των υπηρεσιών της επιχείρησης μας με αντάλλαγμα την προβολή αυτής. Είναι κάτι που συμφέρει την επιχείρηση μας; Πρέπει να συνεργαζόμαστε με όλους τους bloggers; 

Πρέπει να συνεργαστώ με κάποιον blogger;

Ναι, και πάλι ναι. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία με ένα σωστό επαγγελματία blogger είναι πολλαπλά. Οι λόγοι είναι οι εξής: 

1. Παρουσιάζουμε την επιχείρηση μας σε ένα μεγάλο κοινό
2. Η παρουσίαση της επιχείρησης γίνεται από ένα άτομο το κοινό του οποίου, τον εμπιστεύεται (και για αυτό τον ακολουθεί)
3. Συνδέουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας, με άλλες ιστοσελίδες (backlinking)
4. Δημιουργούμε μια προωθητική ενέργεια η οποία παραμένει για πάντα εκεί (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις των οποίων μόλις διακόψουμε την χρηματοδότηση απλά παύουν). 

Παρακολουθώντας τα στατιστικά πελατών μας έχουμε παρατηρήσει ότι οι ιστοσελίδες συνεργατών μας δέχονται ένα αρκετά σημαντικό αριθμό επισκέψεων προερχόμενο από άρθρα που είχαν αναρτηθεί ακόμα και 2 χρόνια πριν(!!!). Για να επιτύχουμε όμως τα ιδανικά αποτελέσματα από μια τέτοια συνεργασία, θα πρέπει να έχουμε βεβαιωθεί πως πρόκειται να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους.

Αξιολογώντας τους bloggers

Οι bloggers που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την επιχείρηση μας συνήθως επικοινωνούν με τους εξής τρόπους: 

  • Email από την διεύθυνση επικοινωνίας που έχουμε στο site.
  • Προσωπικό μήνυμα στο social media λογαριασμό της επιχείρηση μας (συνήθως instagram) 

#1 σημείο αξιολόγησης

Η πρώτη ματιά συνήθως μας δίνει μια αρκετή καλή εικόνα του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Συνήθως, τα σύντομα μηνύματα του τύπου

“κρύβουν” ένα άτομο που συνηθίζει να αποστέλλει μαζικά αιτήματα προς διάφορες επιχειρήσεις και βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να μας συστήσει το εαυτό και να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κοινό του (το παρόν μήνυμα έχει ληφθεί σε Instagram λογαριασμό ξενοδοχείου). 

#2 σημείο αξιολόγησης

Όταν λαμβάνουμε μια πρόσκληση συνεργασίας δίνουμε μεγάλη σημασία στα παρακάτω:

1. Εάν ο blogger διαθέτει media kit
2. Εάν ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα.
3. Το πλήθος των social media λογαριασμών που διατηρεί
4. Τον τρόπο προώθησης των επιχειρήσεων με τις οποίες έχει συνεργαστεί παλαιότερα.
5. Το πλήθος των followers που διαθέτει ο blogger.
6. Το βαθμό του engagement που λαμβάνει από τους followers. 

Ας αναλύσουμε το κάθε σημείο ξεχωριστά: 

O blogger διαθέτει media kit;

Ο σωστός blogger διαθέτει media kit. Δηλαδή μια παρουσίαση στην οποία αποτυπώνονται:

1. Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού το οποίου τον ακολουθεί
2. Τα στατιστικά του από τους λογαριασμούς που διαθέτει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την κίνηση της ιστοσελίδας του.  
3. Βαθμό engagement με τον περιεχόμενο του.
4. Δείγματα του περιεχομένου και τρόπου προώθησης επιχειρήσεων
5. Περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρει σε αντάλλαγμα.

Ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα;

Στις περισσότερες αξιολογήσεις των blogger κοιτάμε εάν διαθέτουν ιστοσελίδα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων για τις οποίες θα μιλήσουμε μελλοντικά). Στο blog θα παρουσιαστεί και περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια η επιχείρηση μας. Ο blogger πρέπει να μεταφέρει την εμπειρία του με όμορφο και περιγραφικό τρόπο καθώς και με την χρήση υψηλής ποιότητας φωτογραφίες. Επίσης, θα πρέπει να συνδέει την επιχείρηση μας με τη χρήση του URL, δηλαδή της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μας. Έτσι επιτυγχάνουμε το λεγόμενο backlinking, το οποίο είναι θεμελιώδες στοιχείο για το SEO της ιστοσελίδας μας, άλλα και να την επισκέπτονται νέοι εν δυνάμει πελάτες μας. 

Σε ποιά social media διατηρεί λογαριασμούς ο blogger;

Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο άρθρο μας είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζουμε τα ιδανικά κοινά μας. Με την ίδια φιλοσοφία όταν επιλέγουμε να συνεργαστούμε με έναν blogger εξετάζουμε σε ποιες πλατφόρμες διατηρεί παρουσία. Δεν ξεχνάμε ότι θέλουμε να προσεγγίσουμε τα κοινά που μας ενδιαφέρουν. 

Ποιότητα των προωθητικών αναρτήσεων

Μια αναζήτηση παλαιότερων προωθητικών ενεργειών του blogger θα μας δώσει μια καλή ιδέα του πόσο καλά θα μπορούσε να προωθήσει την επιχείρηση μας. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τον blogger με βάση τον τομέα ειδίκευσης του. Για παράδειγμα υπάρχουν αρκετοί fashion bloggers οι οποίοι δηλώνουν και travel bloggers ενώ στην ουσιά προωθούν αποκλειστικά προϊόν μόδας χρησιμοποιώντας ως φόντο την τουριστική επιχείρηση. Βέβαια από την άλλη πλευρά κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει το επιχείρημα ότι το κοινό της μόδας συνδέεται και βρίσκεται πολύ κοντά με αυτό των τουριστικών επιχειρήσεων. Μπορούμε πάντα να ζητήσουμε περισσότερες διευκρινήσεις από τον bloggers σχετικά με το τι προτίθεται να προωθήσει.

Πλήθος και βαθμός engagement του blogger με τους followers του.

Ένα σημείο προσοχής στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι ο αριθμός των followers που διαθέτει ο χρήστης σε σχέση με τη διάδραση τους με το περιεχόμενο του blogger. Δυστυχώς, αρκετοί επιτήδειοι, αναζητώντας δωρεάν διακοπές, δημιουργούν προφίλ με χιλιάδες ψεύτικους followers (τους οποίους έχουν αγοράσει). Ένας τρόπος για να αντιληφθούμε την ποιοτική σύνθεση των followers των bloggers, είναι να εξετάσουμε τη χώρα προέλευσης των followers (συνήθως οι ψεύτικοι followers προέρχονται από Αραβικές, Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες, όπως Πακιστάν, Φιλιππίνες, Ινδονησία, Αφγανιστάν κ.α.) και πάντα έχοντας κατά νου ποιο είναι το ιδανικό κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Πολλά likes / reactions και αυθεντικά σχόλια, μας εγγυώνται μια καλή βάση followers στην οποία θα εκτεθεί η επιχείρηση μας. 

Να τονίσουμε  ότι οι επαγγελματίες bloggers κατανοούν και σέβονται την επιχείρηση και δεν πρόκειται να ζητήσουν συνεργασία κατά την διάρκεια της υψηλής περιόδου. 

Μπορεί η διαδικασία επιλογής των bloggers να κρύβει παγίδες άλλα σε κάθε περίπτωση με την σωστή έρευνα και επικοινωνία με τον υποψήφιο συνεργάτη blogger, μπορεί να ξεδιαλύνει τις αμφιβολίες μας και να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση μας.

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζω πως μπορούμε να αξιολογήσουμε και να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με έναν travel blogger

 
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 27/09 13:01

    Αποφάσεις για νέο ξενοδοχείο στη Ρεντίνα Βόλβης και για συνένωση ξενοδοχείων στην Κω

  2. 27/09 13:00

    Αυξάνονται οι πτωχεύσεις και η ανεργία στη Γαλλία

  3. 27/09 12:59

    Κορωνοϊός: Τα κίνητρα των εξωτικών προορισμών για την προσέλκυση τηλε-εργαζόμενων

  4. 27/09 12:51

    Γρ.Τάσιος: Οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

  5. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα

  6. 26/09 16:29

    Ηνωμένο Βασίλειο: Παράταση του μειωμένου ΦΠΑ σε τουρισμό και εστίαση

  7. 26/09 16:22

    Κορωνοϊός: Με εικονική συμμετοχή του κοινού η Πρωτοχρονιά στην Times Square της Νέας Υόρκης

  8. 26/09 16:20

    Νέο "υπερεργοστάσιο" κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στο Βερολίνο

  9. 26/09 16:11

    Μ.Κόνσολας: Η Αστυπάλαια μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για το πέρασμα στην πράσινη τουριστική οικονομία

  10. 25/09 15:50

    Γερμανός υπουργός Υγείας: "Μην ταξιδέψετε το χειμώνα και τα Χριστούγεννα στο εξωτερικό"

  11. 25/09 15:28

    ΕasyJet holidays | Δραματικές αλλαγές στις προτιμήσεις των Βρετανών στις διακοπές το 2021

  12. 25/09 14:35

    Lufthansa: Παραδοσιακές βαυαρικές ενδυμασίες για το Oktoberfest σε πτήσεις της Αθήνας και της Σαντορίνης

  13. 25/09 14:29

    Ένωση Ξενοδόχων Κω: Συγκρότηση του νέου ΔΣ σε σώμα

  14. 25/09 14:22

    Ένωση «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου | Μήνυμα συμπαράστασης στους εργαζομένους και επιχειρηματίες του τουρισμού

  15. 25/09 14:02

    DER Touristik: Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου πακέτα διακοπών σε Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  16. 25/09 13:22

    Εγκρίσεις για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο «Ikos Odisia» στην Κέρκυρα, πολυτελές κάμπινγκ στη Βούλα και ανακατασκευή κτιρίου στη Συγγρού

  17. 25/09 12:29

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Συνάντηση για να βρεθεί λύση στη μαρίνα Αλίμου

  18. 25/09 12:19

    Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός της TUI το 2020

  19. 25/09 12:16

    Το The Lynx Mountain Resort άνοιξε στην πόλη της Φλώρινας- Μια νέα εμπειρία στις ορεινές αποδράσεις

  20. 25/09 12:12

    H Global Blue επεκτείνει τη συνεργασία της με την Ant Group - ψηφιακές λύσεις επιστροφής φόρου για Κινέζους

  21. 25/09 12:03

    Αργεί επικίνδυνα το Ταμείο Ανάκαμψης

  22. 25/09 12:00

    FedHATTA | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Επαναπροσδιορίζοντας τον Τουρισμό με δημιουργική αγωνία και όχι πανικό

  23. 25/09 11:56

    Royal Caribbean: Τα ελληνικά νησιά στις κρουαζιέρες του 2021 με το νέο, πολυτελές Odyssey of the Seas (video)

  24. 25/09 11:45

    voyagetips.com: Η Ελαφόνησος στις καλύτερες τοποθεσίες στην Πελοπόννησο

  25. 25/09 11:43

    Σκύλοι εντοπισμού κορωνοϊού στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι

  26. 25/09 11:27

    Sebastian Ebel, TUI: Είμαι αισιόδοξος για τη σεζόν του 2021 στην Ελλάδα- τι συζητήθηκε με τον κ.Θεοχάρη

  27. 25/09 11:12

    Ύμνοι του Βρετανικού National Geographic για Νάξο & Μικρές Κυκλάδες

  28. 25/09 11:05

    Το απόκοσμο ερημικό τοπίο με τους γιγάντιους βράχους στην Ελλάδα

  29. 25/09 11:05

    Τι να κάνουμε: μπορούμε να γίνουμε Σουηδία;

  30. 25/09 11:04

    Ο προορισμός κοντά στην Αθήνα που μοιάζει με νησί ενώ δεν είναι

  31. 25/09 11:00

    Apollo: Δωρεάν τεστ για τις χειμερινές κρατήσεις στην Ευρώπη

  32. 25/09 10:54

    Οι Χάρτες της Google θα ενημερώνουν για τις κατά τόπους εστίες κορωνοϊού

  33. 25/09 10:52

    Ποια αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει πρώτη τεστ κορωνοϊού στους επιβάτες

  34. 25/09 10:51

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Aντιδρά στην εγκατάσταση μεταναστών σε ανενεργή ξενοδοχειακή μονάδα

  35. 25/09 10:46

    Άλλαξε χέρια o ισραηλινός αερομεταφορέας Εl Al -Το παρασκήνιο της μεταβίβασης και η νέα πολιτική

  36. 25/09 10:38

    Κορωνοϊός: Το σχέδιο της Ταϊλάνδης για να προσελκύσει πολύ πλούσιους τουρίστες

  37. 25/09 10:29

    Celestyal Cruises: Το νέο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Experience» ξεκινά δρομολόγια τον Μάρτιο του 2021

  38. 25/09 09:51

    Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS για το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου

  39. 24/09 19:38

    Βρετανία: Δανία, Σλοβακία και Ισλανδία σε καραντίνα

  40. 24/09 19:32

    FedHATTA: Διώχνουμε τους επισκέπτες των μνημείων μας;

  41. 24/09 19:26

    Μ.Κόνσολας: Θα στηρίξουμε τους ανθρώπους του τουρισμού για να μείνουν όρθιοι αυτό το δύσκολο χειμώνα

  42. 24/09 19:24

    ΥΠΑ: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από την Τσεχία

  43. 24/09 16:26

    ΣΕΤΚΕ: Η αγροτική ανάπτυξη στο επίκεντρο της τουριστική πολιτικής

  44. 24/09 15:45

    ΙΑΤΑ: Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να καλύπτουν το κόστος των τεστ στα αεροδρόμια

  45. 24/09 14:33

    Ψήφος εμπιστοσύνης της TUI στην Ελλάδα – Πάνω από 1 εκατ. τουρίστες

  46. 24/09 14:27

    Μια μέρα στον Άγιο Νικόλαο

  47. 24/09 13:14

    Telegraph: Κίνδυνος να τεθεί στο "κόκκινο" όλη η Ελλάδα από τη Βρετανία

  48. 24/09 12:51

    Αντίκυρα: Ο κοντινός προορισμός για να συνδυάσεις βουνό και θάλασσα

  49. 24/09 12:50

    Το ελληνικό νησάκι που θεωρείται ότι έχει ζεστά νερά όλο το χρόνο

  50. 24/09 12:29

    Βρετανία: 27% φτηνότερα τα πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το τελευταίο 15νθήμερο

  51. 24/09 12:07

    Μειωμένες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη φέτος- Έκπτωση 35% από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Ελλάδα

  52. 24/09 12:03

    Ryanair: Μία δωρεάν πτήση για κάθε κράτηση σε συγκεκριμένα δρομολόγια

  53. 24/09 12:00

    Συνάντηση Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη της Fraport και της Fraport Greece

  54. 24/09 11:50

    Studiosus: Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να καλύπτουν μέρος του κόστους του ακυρωμένου ταξιδιού

  55. 24/09 11:14

    Από σήμερα η υποβολή δικαιολογητικών των επιτυχόντων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού

  56. 24/09 11:07

    Απόφαση: Τι ισχύει για την οικονομική ενίσχυση των κατ' εξαίρεση λειτουργούντων καταλυμάτων

  57. 24/09 11:06

    DW: Πρωτοφανής η κρίση στον τουρισμό- το 2021 θα κριθεί η επιβίωση πολλών τουριστικών επιχειρήσεων

  58. 24/09 10:47

    ΕΟΤ: Fam trip σε Σαντορίνη, Νάξο, Πάρο και Μύκονο για το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό blog της Ρουμανίας

  59. 24/09 10:43

    Σε καραντίνα μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του τεστ οι Ρώσοι που επιστρέφουν από το εξωτερικό

  60. 24/09 10:42

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο

  61. 24/09 10:39

    Κρίση πανδημίας στις Γερμανικές Τράπεζες - Η Deutsche Bank κλείνει καταστήματα

  62. 24/09 10:36

    Βόρεια Μακεδονία: Aπάτη από χιλιάδες επιχειρήσεις, που έλαβαν επιδότηση αλλά δεν έδωσαν τον ελάχιστο μισθό

  63. 24/09 10:34

    Eνισχύσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Σκιάθο

  64. 24/09 10:26

    Κορωνοϊός: Ομαδική αγωγή κατά της Αυστρίας από τουρίστες χιονοδρομικών κέντρων

  65. 23/09 18:38

    ΠΟΤ: Σε 2 ½ έως 4 χρόνια οι παγκόσμιες αφίξεις θα επανέλθουν στα επίπεδα του 2019

  66. 23/09 18:35

    O τουρισμός έσωσε τη χώρα την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  67. 23/09 18:24

    Στην τελική φάση ο ανελκυστήρας πλαγιάς στην Ακρόπολη

  68. 23/09 16:16

    Σαουδική Αραβία – Αίγυπτος – Μαρόκο και Ελλάδα: Μια εν δυνάμει συμμαχία για τον τουρισμό

  69. 23/09 15:36

    Αλλαγές στο 8ο Φεστιβάλ Χειροποίητου και Ανακυκλώσιμου Θεάτρου της Fabrica Athens

  70. 23/09 15:05

    Ευρωκοινοβούλιο: Δράσεις & εγγυήσεις για τις ΜμΕ στον τουρισμό - Σε κίνδυνο 22 εκατ. θέσεις εργασίας

  71. 23/09 15:04

    Τα γρήγορα τεστ αντιγόνων δίνουν ελπίδες για επιστροφή των ταξιδιωτών στις πτήσεις

  72. 23/09 13:53

    Αναβαθμίζεται η συνεργασία Global Blue - Ant Group για ψηφιακές λύσεις στις αγορές Tax Free

  73. 23/09 13:41

    Η λιμνοθάλασσα με τα μοναδικά χρώματα έξω από την Αττική

  74. 23/09 13:40

    Αγόριανη: Η εναλλακτική και αγαπημένη για σαββατοκύριακο

  75. 23/09 13:36

    Έρχεται το "μοντέλο Netflix" στις αερομεταφορές, με μηνιαία συνδρομή των ταξιδιωτών

  76. 23/09 13:17

    Γαστρονομικός τουρισμός: Νέα πιστοποίηση για τουρ οπερέιτορ και ξεναγούς από την WFTA

  77. 23/09 12:48

    11 νέα έργα στην Κρήτη για προβολή μνημείων, μουσείων και περιοχών

  78. 23/09 12:40

    Πώς ιεραρχεί η αγορά τα μέτρα στήριξης της οικονομίας

  79. 23/09 12:31

    ΗΑΤΤΑ: Προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης μικρών τουριστικών επιχειρήσεων & μονάδων εστίασης - Αιτήσεις

  80. 23/09 12:29

    H Ευρώπη θέλει να αποφύγει ένα δεύτερο lockdown

  81. 23/09 12:28

    Η ΙΑΤA ζητεί τεστ για όλους πριν την αναχώρηση των πτήσεων

  82. 23/09 12:01

    Η πανδημία επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό, λένε οι CEOs στην Ελλάδα

  83. 23/09 11:56

    Ένας νέος online τουρ οπερέιτορ γεννιέται από πρώην στελέχη του Thomas Cook

  84. 23/09 11:54

    Ρωσικός τουρισμός: Εξετάζεται το ενδεχόμενο δύο πτήσεων την εβδομάδα Μόσχα-Αθήνα από 1η Οκτωβρίου

  85. 23/09 11:33

    CLIA: Νέα αυστηρά μέτρα στην κρουαζιέρα – Τεστ πριν την επιβίβαση & απομάκρυνση όσων δεν συμμορφώνονται

  86. 23/09 11:21

    Jet2holidays: Τέλος για φέτος Κρήτη και Ζάκυνθος, νέες πτήσεις στους άλλους ελληνικούς προορισμούς

  87. 23/09 11:11

    TUI Cruises: Πρόωρο τέλος κρουαζιέρας στην Ελλάδα για 2 Γερμανούς επιβάτες λόγω παραβίασης των κανονισμών

  88. 23/09 10:57

    Ε.Ξ. Ευβοίας: Οι προτάσεις για την τουριστική προβολή της Στερεάς Ελλάδας

  89. 23/09 10:37

    Κρουαζιέρα | ΗΠΑ: 74 καλές πρακτικές για την προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας επιβατών και πληρώματος

  90. 23/09 10:36

    Η ιδιωτικότητα εξελίσσεται στο σημαντικότερο ζητούμενο για πολυτελείς διακοπές

  91. 23/09 10:27

    Eνισχύσεις για εκσυγχρονισμό πολυτελών ξενοδοχείων σε Σκιάθο και Σκόπελο

  92. 23/09 10:21

    HΠΑ: Έκλεισε οριστικά το Luxe Rodeo Drive-Τσουνάμι λουκέτων σε ξενοδοχεία αναμένουν οι ειδικοί

  93. 23/09 10:19

    Αυξάνονται οι απολύσεις σε ξενοδοχεία της Βρετανίας

  94. 23/09 10:18

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Σύβοτα και Χαλκίδα

  95. 23/09 10:16

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Κυθήρων

  96. 22/09 18:55

    Κλειστή η Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως για τρεις ημέρες λόγω κρούσματος κορωνοϊού

  97. 22/09 18:34

    Skyscanner: Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2021

  98. 22/09 17:42

    Υπ. Τουρισμού: Εκ νέου ειδοποίηση των υποψηφίων εισαγωγής στα ΙΕΚ λόγω τεχνικού προβλήματος

  99. 22/09 16:56

    Π.Αντωνίου: Μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων στους προβληματικούς περιορισμούς

  100. 22/09 15:09

    Μόλις 828.000 οι τουρίστες τον Ιούλιο στη χώρα μας