Vavoulas.com

Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Παρατηρούμε ότι από το Φεβρουάριο και μετά το inbox μας “βομβαρδίζεται” από bloggers που ζητούν την δωρεάν παροχή των υπηρεσιών της επιχείρησης μας με αντάλλαγμα την προβολή αυτής. Είναι κάτι που συμφέρει την επιχείρηση μας; Πρέπει να συνεργαζόμαστε με όλους τους bloggers; 

Πρέπει να συνεργαστώ με κάποιον blogger;

Ναι, και πάλι ναι. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία με ένα σωστό επαγγελματία blogger είναι πολλαπλά. Οι λόγοι είναι οι εξής: 

1. Παρουσιάζουμε την επιχείρηση μας σε ένα μεγάλο κοινό
2. Η παρουσίαση της επιχείρησης γίνεται από ένα άτομο το κοινό του οποίου, τον εμπιστεύεται (και για αυτό τον ακολουθεί)
3. Συνδέουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας, με άλλες ιστοσελίδες (backlinking)
4. Δημιουργούμε μια προωθητική ενέργεια η οποία παραμένει για πάντα εκεί (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις των οποίων μόλις διακόψουμε την χρηματοδότηση απλά παύουν). 

Παρακολουθώντας τα στατιστικά πελατών μας έχουμε παρατηρήσει ότι οι ιστοσελίδες συνεργατών μας δέχονται ένα αρκετά σημαντικό αριθμό επισκέψεων προερχόμενο από άρθρα που είχαν αναρτηθεί ακόμα και 2 χρόνια πριν(!!!). Για να επιτύχουμε όμως τα ιδανικά αποτελέσματα από μια τέτοια συνεργασία, θα πρέπει να έχουμε βεβαιωθεί πως πρόκειται να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους.

Αξιολογώντας τους bloggers

Οι bloggers που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την επιχείρηση μας συνήθως επικοινωνούν με τους εξής τρόπους: 

  • Email από την διεύθυνση επικοινωνίας που έχουμε στο site.
  • Προσωπικό μήνυμα στο social media λογαριασμό της επιχείρηση μας (συνήθως instagram) 

#1 σημείο αξιολόγησης

Η πρώτη ματιά συνήθως μας δίνει μια αρκετή καλή εικόνα του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Συνήθως, τα σύντομα μηνύματα του τύπου

“κρύβουν” ένα άτομο που συνηθίζει να αποστέλλει μαζικά αιτήματα προς διάφορες επιχειρήσεις και βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να μας συστήσει το εαυτό και να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κοινό του (το παρόν μήνυμα έχει ληφθεί σε Instagram λογαριασμό ξενοδοχείου). 

#2 σημείο αξιολόγησης

Όταν λαμβάνουμε μια πρόσκληση συνεργασίας δίνουμε μεγάλη σημασία στα παρακάτω:

1. Εάν ο blogger διαθέτει media kit
2. Εάν ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα.
3. Το πλήθος των social media λογαριασμών που διατηρεί
4. Τον τρόπο προώθησης των επιχειρήσεων με τις οποίες έχει συνεργαστεί παλαιότερα.
5. Το πλήθος των followers που διαθέτει ο blogger.
6. Το βαθμό του engagement που λαμβάνει από τους followers. 

Ας αναλύσουμε το κάθε σημείο ξεχωριστά: 

O blogger διαθέτει media kit;

Ο σωστός blogger διαθέτει media kit. Δηλαδή μια παρουσίαση στην οποία αποτυπώνονται:

1. Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού το οποίου τον ακολουθεί
2. Τα στατιστικά του από τους λογαριασμούς που διαθέτει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την κίνηση της ιστοσελίδας του.  
3. Βαθμό engagement με τον περιεχόμενο του.
4. Δείγματα του περιεχομένου και τρόπου προώθησης επιχειρήσεων
5. Περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρει σε αντάλλαγμα.

Ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα;

Στις περισσότερες αξιολογήσεις των blogger κοιτάμε εάν διαθέτουν ιστοσελίδα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων για τις οποίες θα μιλήσουμε μελλοντικά). Στο blog θα παρουσιαστεί και περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια η επιχείρηση μας. Ο blogger πρέπει να μεταφέρει την εμπειρία του με όμορφο και περιγραφικό τρόπο καθώς και με την χρήση υψηλής ποιότητας φωτογραφίες. Επίσης, θα πρέπει να συνδέει την επιχείρηση μας με τη χρήση του URL, δηλαδή της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μας. Έτσι επιτυγχάνουμε το λεγόμενο backlinking, το οποίο είναι θεμελιώδες στοιχείο για το SEO της ιστοσελίδας μας, άλλα και να την επισκέπτονται νέοι εν δυνάμει πελάτες μας. 

Σε ποιά social media διατηρεί λογαριασμούς ο blogger;

Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο άρθρο μας είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζουμε τα ιδανικά κοινά μας. Με την ίδια φιλοσοφία όταν επιλέγουμε να συνεργαστούμε με έναν blogger εξετάζουμε σε ποιες πλατφόρμες διατηρεί παρουσία. Δεν ξεχνάμε ότι θέλουμε να προσεγγίσουμε τα κοινά που μας ενδιαφέρουν. 

Ποιότητα των προωθητικών αναρτήσεων

Μια αναζήτηση παλαιότερων προωθητικών ενεργειών του blogger θα μας δώσει μια καλή ιδέα του πόσο καλά θα μπορούσε να προωθήσει την επιχείρηση μας. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τον blogger με βάση τον τομέα ειδίκευσης του. Για παράδειγμα υπάρχουν αρκετοί fashion bloggers οι οποίοι δηλώνουν και travel bloggers ενώ στην ουσιά προωθούν αποκλειστικά προϊόν μόδας χρησιμοποιώντας ως φόντο την τουριστική επιχείρηση. Βέβαια από την άλλη πλευρά κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει το επιχείρημα ότι το κοινό της μόδας συνδέεται και βρίσκεται πολύ κοντά με αυτό των τουριστικών επιχειρήσεων. Μπορούμε πάντα να ζητήσουμε περισσότερες διευκρινήσεις από τον bloggers σχετικά με το τι προτίθεται να προωθήσει.

Πλήθος και βαθμός engagement του blogger με τους followers του.

Ένα σημείο προσοχής στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι ο αριθμός των followers που διαθέτει ο χρήστης σε σχέση με τη διάδραση τους με το περιεχόμενο του blogger. Δυστυχώς, αρκετοί επιτήδειοι, αναζητώντας δωρεάν διακοπές, δημιουργούν προφίλ με χιλιάδες ψεύτικους followers (τους οποίους έχουν αγοράσει). Ένας τρόπος για να αντιληφθούμε την ποιοτική σύνθεση των followers των bloggers, είναι να εξετάσουμε τη χώρα προέλευσης των followers (συνήθως οι ψεύτικοι followers προέρχονται από Αραβικές, Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες, όπως Πακιστάν, Φιλιππίνες, Ινδονησία, Αφγανιστάν κ.α.) και πάντα έχοντας κατά νου ποιο είναι το ιδανικό κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Πολλά likes / reactions και αυθεντικά σχόλια, μας εγγυώνται μια καλή βάση followers στην οποία θα εκτεθεί η επιχείρηση μας. 

Να τονίσουμε  ότι οι επαγγελματίες bloggers κατανοούν και σέβονται την επιχείρηση και δεν πρόκειται να ζητήσουν συνεργασία κατά την διάρκεια της υψηλής περιόδου. 

Μπορεί η διαδικασία επιλογής των bloggers να κρύβει παγίδες άλλα σε κάθε περίπτωση με την σωστή έρευνα και επικοινωνία με τον υποψήφιο συνεργάτη blogger, μπορεί να ξεδιαλύνει τις αμφιβολίες μας και να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση μας.

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζω πως μπορούμε να αξιολογήσουμε και να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με έναν travel blogger

 
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 22:51

    Επανέρχεται ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη | Αυξημένες κρατήσεις για το 2025 και 2026

  2. 25/04 20:58

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Βέροιας- Νάουσας | Συνεργασία με υπ.Τουρισμού

  3. 25/04 17:49

    Πελοπόννησος | 65 εκατ. ευρώ από την ΕΕ για νέες εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων

  4. 25/04 12:02

    Destination by Hyatt | Ανοίγει το πολυτελές Zélia Halkidiki στην Κασσάνδρα

  5. 25/04 11:07

    Olympic Holidays | Νέοι προορισμοί Κάρπαθος, Σίφνος και Αλβανία

  6. 25/04 11:01

    Η Balkan Holidays σταματά τις συναλλαγές της στο Ηνωμένο Βασίλειο

  7. 25/04 10:50

    Ο Πολωνός τουρ οπερέιτορ Itaka λανσάρει την αεροπορική επωνυμία Air 001

  8. 25/04 10:44

    ΟΛΚΕ | Πάνω από 39.000 επισκέπτες στην Κέρκυρα το Πάσχα δια θαλάσσης

  9. 25/04 10:42

    Γκρίνια για την εστίαση το Πάσχα στα Ιωάννινα – Κλειστά τα περισσότερα μαγαζιά

  10. 25/04 09:03

    Η Αθήνα 4η πιο ηλιόλουστη πρωτεύουσα της Ευρώπης

  11. 25/04 08:13

    Η Γαστρονομική Κληρονομιά της Καλύμνου: Ανακαλύπτοντας Αυθεντικές Γεύσεις

  12. 25/04 08:06

    Tμήμα του Φαληρικού Όρμου στην Περιφέρεια Αττικής για το Ανοικτό Πάρκο της Μεσογείου

  13. 25/04 07:57

    Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού Δήμου Λαμιέων

  14. 25/04 07:55

    Αρχαιολογικοί θησαυροί της Μακεδονίας στον φακό της Ιορδανίας

  15. 25/04 07:51

    Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή της Αθήνας και της Σαντορίνης

  16. 25/04 07:44

    If it's not made in Greece, it is not Feta Cheese

  17. 25/04 07:09

    Hyatt: Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

  18. 25/04 07:05

    Schauinsland-Reisen | Φθηνότερο all inclusive στην Τουρκία χωρίς αλκοόλ

  19. 25/04 06:10

    Ξενοδοχεία | Σε φάση ανάπτυξης ο όμιλος Electra – Επενδύσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Κεφαλονιά

  20. 24/04 21:24

    TUI | Ισχυρό άνοιγμα στην ελληνική αγορά το 2026 με 380 νέα ξενοδοχεία

  21. 24/04 18:35

    Λέσβος: Έναρξη σεζόν με τουρίστες- παρατηρητές πουλιών

  22. 24/04 15:25

    MSC Cruises: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με 6 κρουαζιερόπλοια

  23. 24/04 12:55

    Διεθνείς διακρίσεις για το One&Only Kéa Island

  24. 24/04 12:10

    Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa

  25. 24/04 11:46

    Κνωσός: 125 χρόνια από τις ανασκαφές του Άρθουρ Έβανς

  26. 24/04 11:26

    Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα

  27. 24/04 11:15

    Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό

  28. 24/04 10:59

    Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων

  29. 24/04 10:45

    Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα

  30. 24/04 10:39

    Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία

  31. 24/04 07:32

    Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου

  32. 24/04 07:30

    Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό

  33. 24/04 07:15

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας

  34. 24/04 07:15

    Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις

  35. 24/04 07:10

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη

  36. 24/04 07:05

    Οι επενδύσεις στις πλαζ της Αττικής Ριβιέρας

  37. 24/04 06:51

    O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία

  38. 24/04 06:32

    Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι

  39. 24/04 06:10

    Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους

  40. 24/04 06:05

    Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική

  41. 24/04 06:05

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή

  42. 24/04 06:05

    Ελληνικός τουρισμός | Forum HSMAI: Η διαφοροποίηση και οι νέες αγορές ασπίδα των ξενοδοχείων στις διεθνείς προκλήσεις

  43. 23/04 22:44

    Τουρκία: Πανικός από τον σεισμό των 6,2 Ρίχτερ

  44. 23/04 19:20

    Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας

  45. 23/04 18:20

    Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου

  46. 23/04 15:57

    Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ

  47. 23/04 15:31

    WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών

  48. 23/04 15:13

    Οι κοινότητες στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης

  49. 23/04 14:45

    Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών

  50. 23/04 14:14

    Επιστροφή της P&O Cruises στην Αλβανία το 2027

  51. 23/04 13:55

    Στις τελευταίες θέσεις για Millennials η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λευκωσία

  52. 23/04 13:49

    Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ

  53. 23/04 12:16

    Αναπτυξιακός | τροποποίηση: 12 καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια

  54. 23/04 11:59

    Κρουαζιέρα | Διπλασιάζει το μερίδιό της η Τουρκία, νέες ευκαιρίες για ελληνικά λιμάνια

  55. 23/04 11:26

    easyJet | Άνοιξαν οι πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2026

  56. 23/04 10:47

    ΣτΕ: Δικαίωση των διαχειριστών για το τέλος επιτηδεύματος ανά ακίνητο Airbnb

  57. 23/04 08:31

    Από τα Φαλάσαρνα στο Ελαφονήσι: Ένας Μαγευτικός Δρόμος στη Δυτική Κρήτη

  58. 23/04 07:54

    Καζίνο Ρόδου: Έγκριση για ξύλινη πλατφόρμα στην παραλία μπροστά από το Grande Albergo delle Rose

  59. 23/04 07:37

    Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη στην Κροατία – Στο επίκεντρο ο βιώσιμος τουρισμός

  60. 23/04 07:05

    Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας

  61. 23/04 06:51

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Πλατανιά, Ιεράπετρας και Αγίου Βασιλείου

  62. 23/04 06:47

    Η Phāea στους ιδρυτικούς εταίρους της πρωτοβουλίας για τη διαχείριση αποβλήτων

  63. 23/04 06:46

    Αδελφοποίηση του Δήμου Σφακίων με τον Δήμο Αγίας Νάπας

  64. 23/04 06:39

    Προετοιμασία του οικισμού Κιονίων για την τουριστική περίοδο: Ένα παράδειγμα προς μίμηση

  65. 23/04 06:25

    Ενισχύσεις για την αναβάθμιση της τουριστικού καταφυγίου Αστακού και της Μαρίνας Αλίμου

  66. 23/04 06:10

    Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες

  67. 23/04 06:05

    Περιφέρεια Αττικής | Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο καταπολέμησης των κουνουπιών

  68. 23/04 06:05

    Η online φήμη καθορίζει την επιτυχία ενός ξενοδοχείου – Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε

  69. 22/04 18:16

    Oλοκληρώνεται η δράση της περιφέρειας Κρήτης «Πάμε για… Χόρτα»

  70. 22/04 18:10

    Ελληνικός τουρισμός: Μείωση των εισπράξεων από Γαλλία και Γερμανία το α’ δίμηνο

  71. 22/04 14:52

    Ο πιο συχνός εφιάλτης στον κόσμο: Να πέφτουν τα δόντια

  72. 22/04 14:26

    Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών

  73. 22/04 14:10

    «Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας»: Καμπάνια για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  74. 22/04 13:48

    ΕOT Κίνας | Β2Β συναντήσεις με τους t.os της Chengdu - Πτήσεις προς την Αθήνα τον Ιούνιο

  75. 22/04 11:59

    Τουρισμός | Ρεκόρ στις πτήσεις με αερόστατο στην Τουρκία το 2024

  76. 22/04 11:47

    Yπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο στο Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο - επίσκεψη Κεφαλογιάννη

  77. 22/04 10:29

    Ταξίδια για όλα τα βαλάντια το 2025 | Οι 15 πιο φθηνές και οι 15 πιο ακριβές χώρες

  78. 22/04 09:32

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Μύκονο, Κω, Κάρυστο, Σύβοτα και Αμφιλοχία

  79. 22/04 09:28

    Δήμος Ζαγορίου: Συνεργασία με το Impact Hub Athens για βιώσιμο τουρισμό και καινοτομία στο Δεμάτι

  80. 22/04 07:21

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ξάνθης, Τοπείρου και Κιλκίς

  81. 22/04 07:10

    Διπλό ντεμπούτο για τα πολυτελή brands της IHG στην Κρήτη

  82. 22/04 07:00

    Νέα ξενοδοχειακά openings για την DHR Services και την Domotel

  83. 22/04 06:50

    Πέντε κρουαζιερόπλοια στη Σούδα έως το Σάββατο

  84. 22/04 06:45

    Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK

  85. 22/04 06:42

    Πολιτιστικές Ημέρες και Διαδρομές Θάλασσας στον Πειραιά

  86. 22/04 06:19

    Imbros Trail Run & Hike 2025: Αθλητικός φόρος τιμής στην Ιστορία των Σφακίων

  87. 22/04 06:05

    Παγκόσμια αεροπορική κίνηση: Κοντά στο ορόσημο των 10 δισ. επιβατών

  88. 21/04 19:12

    Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα

  89. 21/04 12:15

    Πάπας Φραγκίσκος: «Στον Χριστιανισμό μετρούν οι πράξεις»

  90. 21/04 08:35

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025

  91. 21/04 07:52

    Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ

  92. 21/04 07:35

    Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό

  93. 21/04 07:28

    Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη

  94. 20/04 07:46

    Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»

  95. 20/04 07:24

    Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"

  96. 20/04 07:10

    Το μοντέλο της Καρπάθου δεν ευννοεί το all inclusive | Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και ο πρόεδρος των ξενοδόχων στο T.N.

  97. 20/04 07:05

    Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό...

  98. 20/04 07:00

    Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν

  99. 20/04 06:46

    Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη

  100. 19/04 21:21

    AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα