Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Α Decrease font Enlarge font
Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Παρατηρούμε ότι από το Φεβρουάριο και μετά το inbox μας “βομβαρδίζεται” από bloggers που ζητούν την δωρεάν παροχή των υπηρεσιών της επιχείρησης μας με αντάλλαγμα την προβολή αυτής. Είναι κάτι που συμφέρει την επιχείρηση μας; Πρέπει να συνεργαζόμαστε με όλους τους bloggers; 

Πρέπει να συνεργαστώ με κάποιον blogger;

Ναι, και πάλι ναι. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία με ένα σωστό επαγγελματία blogger είναι πολλαπλά. Οι λόγοι είναι οι εξής: 

1. Παρουσιάζουμε την επιχείρηση μας σε ένα μεγάλο κοινό
2. Η παρουσίαση της επιχείρησης γίνεται από ένα άτομο το κοινό του οποίου, τον εμπιστεύεται (και για αυτό τον ακολουθεί)
3. Συνδέουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας, με άλλες ιστοσελίδες (backlinking)
4. Δημιουργούμε μια προωθητική ενέργεια η οποία παραμένει για πάντα εκεί (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις των οποίων μόλις διακόψουμε την χρηματοδότηση απλά παύουν). 

Παρακολουθώντας τα στατιστικά πελατών μας έχουμε παρατηρήσει ότι οι ιστοσελίδες συνεργατών μας δέχονται ένα αρκετά σημαντικό αριθμό επισκέψεων προερχόμενο από άρθρα που είχαν αναρτηθεί ακόμα και 2 χρόνια πριν(!!!). Για να επιτύχουμε όμως τα ιδανικά αποτελέσματα από μια τέτοια συνεργασία, θα πρέπει να έχουμε βεβαιωθεί πως πρόκειται να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους.

Αξιολογώντας τους bloggers

Οι bloggers που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την επιχείρηση μας συνήθως επικοινωνούν με τους εξής τρόπους: 

  • Email από την διεύθυνση επικοινωνίας που έχουμε στο site.
  • Προσωπικό μήνυμα στο social media λογαριασμό της επιχείρηση μας (συνήθως instagram) 

#1 σημείο αξιολόγησης

Η πρώτη ματιά συνήθως μας δίνει μια αρκετή καλή εικόνα του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Συνήθως, τα σύντομα μηνύματα του τύπου

“κρύβουν” ένα άτομο που συνηθίζει να αποστέλλει μαζικά αιτήματα προς διάφορες επιχειρήσεις και βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να μας συστήσει το εαυτό και να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κοινό του (το παρόν μήνυμα έχει ληφθεί σε Instagram λογαριασμό ξενοδοχείου). 

#2 σημείο αξιολόγησης

Όταν λαμβάνουμε μια πρόσκληση συνεργασίας δίνουμε μεγάλη σημασία στα παρακάτω:

1. Εάν ο blogger διαθέτει media kit
2. Εάν ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα.
3. Το πλήθος των social media λογαριασμών που διατηρεί
4. Τον τρόπο προώθησης των επιχειρήσεων με τις οποίες έχει συνεργαστεί παλαιότερα.
5. Το πλήθος των followers που διαθέτει ο blogger.
6. Το βαθμό του engagement που λαμβάνει από τους followers. 

Ας αναλύσουμε το κάθε σημείο ξεχωριστά: 

O blogger διαθέτει media kit;

Ο σωστός blogger διαθέτει media kit. Δηλαδή μια παρουσίαση στην οποία αποτυπώνονται:

1. Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού το οποίου τον ακολουθεί
2. Τα στατιστικά του από τους λογαριασμούς που διαθέτει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την κίνηση της ιστοσελίδας του.  
3. Βαθμό engagement με τον περιεχόμενο του.
4. Δείγματα του περιεχομένου και τρόπου προώθησης επιχειρήσεων
5. Περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρει σε αντάλλαγμα.

Ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα;

Στις περισσότερες αξιολογήσεις των blogger κοιτάμε εάν διαθέτουν ιστοσελίδα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων για τις οποίες θα μιλήσουμε μελλοντικά). Στο blog θα παρουσιαστεί και περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια η επιχείρηση μας. Ο blogger πρέπει να μεταφέρει την εμπειρία του με όμορφο και περιγραφικό τρόπο καθώς και με την χρήση υψηλής ποιότητας φωτογραφίες. Επίσης, θα πρέπει να συνδέει την επιχείρηση μας με τη χρήση του URL, δηλαδή της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μας. Έτσι επιτυγχάνουμε το λεγόμενο backlinking, το οποίο είναι θεμελιώδες στοιχείο για το SEO της ιστοσελίδας μας, άλλα και να την επισκέπτονται νέοι εν δυνάμει πελάτες μας. 

Σε ποιά social media διατηρεί λογαριασμούς ο blogger;

Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο άρθρο μας είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζουμε τα ιδανικά κοινά μας. Με την ίδια φιλοσοφία όταν επιλέγουμε να συνεργαστούμε με έναν blogger εξετάζουμε σε ποιες πλατφόρμες διατηρεί παρουσία. Δεν ξεχνάμε ότι θέλουμε να προσεγγίσουμε τα κοινά που μας ενδιαφέρουν. 

Ποιότητα των προωθητικών αναρτήσεων

Μια αναζήτηση παλαιότερων προωθητικών ενεργειών του blogger θα μας δώσει μια καλή ιδέα του πόσο καλά θα μπορούσε να προωθήσει την επιχείρηση μας. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τον blogger με βάση τον τομέα ειδίκευσης του. Για παράδειγμα υπάρχουν αρκετοί fashion bloggers οι οποίοι δηλώνουν και travel bloggers ενώ στην ουσιά προωθούν αποκλειστικά προϊόν μόδας χρησιμοποιώντας ως φόντο την τουριστική επιχείρηση. Βέβαια από την άλλη πλευρά κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει το επιχείρημα ότι το κοινό της μόδας συνδέεται και βρίσκεται πολύ κοντά με αυτό των τουριστικών επιχειρήσεων. Μπορούμε πάντα να ζητήσουμε περισσότερες διευκρινήσεις από τον bloggers σχετικά με το τι προτίθεται να προωθήσει.

Πλήθος και βαθμός engagement του blogger με τους followers του.

Ένα σημείο προσοχής στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι ο αριθμός των followers που διαθέτει ο χρήστης σε σχέση με τη διάδραση τους με το περιεχόμενο του blogger. Δυστυχώς, αρκετοί επιτήδειοι, αναζητώντας δωρεάν διακοπές, δημιουργούν προφίλ με χιλιάδες ψεύτικους followers (τους οποίους έχουν αγοράσει). Ένας τρόπος για να αντιληφθούμε την ποιοτική σύνθεση των followers των bloggers, είναι να εξετάσουμε τη χώρα προέλευσης των followers (συνήθως οι ψεύτικοι followers προέρχονται από Αραβικές, Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες, όπως Πακιστάν, Φιλιππίνες, Ινδονησία, Αφγανιστάν κ.α.) και πάντα έχοντας κατά νου ποιο είναι το ιδανικό κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Πολλά likes / reactions και αυθεντικά σχόλια, μας εγγυώνται μια καλή βάση followers στην οποία θα εκτεθεί η επιχείρηση μας. 

Να τονίσουμε  ότι οι επαγγελματίες bloggers κατανοούν και σέβονται την επιχείρηση και δεν πρόκειται να ζητήσουν συνεργασία κατά την διάρκεια της υψηλής περιόδου. 

Μπορεί η διαδικασία επιλογής των bloggers να κρύβει παγίδες άλλα σε κάθε περίπτωση με την σωστή έρευνα και επικοινωνία με τον υποψήφιο συνεργάτη blogger, μπορεί να ξεδιαλύνει τις αμφιβολίες μας και να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση μας.

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζω πως μπορούμε να αξιολογήσουμε και να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με έναν travel blogger

 
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 12/07 12:16

    Η πανδημία γονατίζει τον ιταλικό τουρισμό

  2. 12/07 12:07

    Ο κ.Μητσοτάκης στην έναρξη των εργασιών του Kassiopi Project

  3. 11/07 14:25

    Χ.Θεοχάρης: Σύντομα θα μπορούμε να υποδεχτούμε και κρουαζιερόπλοια- ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί

  4. 11/07 13:54

    ΠΑΣΥΔΑ: Απάντηση στις Ομοσπονδίες Καταλυμάτων για αναστολή της βραχυχρόνιας μίσθωσης, με αποκαλύψεις για παρανομίες

  5. 11/07 13:51

    Eπίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Βόρεια Τζουμέρκα- προώθηση του ορεινού τουρισμού

  6. 11/07 13:21

    Επιστολή: Δεν προλαβαίνουν τα μοριακά τεστ οι Ούγγροι τουρίστες για τις 14 Ιουλίου- ακυρώσεις και απώλειες σε ξενοδοχεία

  7. 11/07 13:13

    Απώλεια του Προέδρου του Neptune Hotels, Wolfgang Paulus

  8. 10/07 15:13

    Ισπανία: Προς lockdown ολόκληρη τουριστική περιοχή λόγω εισαγόμενων κρουσμάτων από τη Βρετανία

  9. 10/07 15:13

    Άνοιξε το Hyatt Regency Thessaloniki, με εξειδικευμένο υγειονομικό πρωτόκολλο

  10. 10/07 15:02

    Μόνο με αρνητικό μοριακό τεστ η είσοδος τουριστών από τον Προμαχώνα από τις 14 Ιουλίου

  11. 10/07 14:38

    Αναστολή των βραχυχρόνιων μισθώσεων ζητούν 7 Ομοσπονδίες Τουριστικών Καταλυμάτων

  12. 10/07 14:10

    ETC: 54% λιγότερα ταξίδια στην Ευρώπη φέτος

  13. 10/07 14:01

    Διαδικτυακή παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στην Ιταλία

  14. 10/07 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών: Οι θεσμικές παρεμβάσεις ανοίγουν το δρόμο για την επόμενη μέρα

  15. 10/07 13:50

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από την Ολλανδία

  16. 10/07 13:42

    Πτώση 75% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' εξάμηνο- Μείωση 93% τον Ιούνιο

  17. 10/07 13:02

    Απαλλαγή τελών για εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους

  18. 10/07 12:48

    Κ.Μακεδονία: Δωρεάν εκπαίδευση στα υγειονομικά πρωτόκολλα για 3.303 τουριστικές επιχειρήσεις

  19. 10/07 12:18

    Μείωση ενοικίου 40% για Ιούλιο και Αύγουστο στις επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης και μεταφορών

  20. 10/07 12:04

    Ιταλικά εγκώμια για την Ελαφόνησο

  21. 10/07 11:49

    To 50% των Aldiana Club απέκτησε η DER Touristik

  22. 10/07 11:44

    Υπουργείο Τουρισμού: Ταξιδιωτικά voucher έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα

  23. 10/07 11:42

    Το ελληνικό νησί που λέγεται ότι δημιουργήθηκε από το βέλος του Απόλλωνα

  24. 10/07 11:39

    Πέντε καλοκαιρινοί προορισμοί που πας μόνο με αυτοκίνητο

  25. 10/07 11:16

    Τουρκικός τουρισμός: 27.000 τουρίστες στην Αττάλεια την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου

  26. 10/07 11:05

    Frankfurter Rundschau: H νότια Ευρώπη απέχει σημαντικά από ένα δεύτερο κύμα κορωνοϊού

  27. 10/07 10:56

    Χωρίς καραντίνα τελικά οι Βέλγοι τουρίστες στην Ελλάδα

  28. 09/07 21:26

    Tornos News Live: Ζάκυνθος και Ρέθυμνο αισιοδοξούν για έναν καλό Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με ανοιχτά πάνω από το 50% των ξενοδοχείων

  29. 09/07 21:16

    Στ.Πολυκράτης: Πώς 3 αποφάσεις απέκλεισαν τα μικρά καταλύματα από την επιστρεπτέα προκαταβολή

  30. 09/07 20:45

    ΕΟΔΥ: Σύστημα διαχείρισης κρουσμάτων με τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης

  31. 09/07 18:15

    Δείτε τώρα LIVE τη συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  32. 09/07 17:02

    Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου: Ειδικά μέτρα για την ασφάλεια των θεατών λόγω της πανδημίας (video)

  33. 09/07 16:55

    G Adventures: Ταξίδια και στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο

  34. 09/07 16:52

    Μελέτη της GWI για το ΙΝΣΕΤΕ: Πώς επηρεάζει η πανδημία τη διάθεση και τη δυνατότητα για διακοπές;

  35. 09/07 16:10

    Ξεκινούν τον Ιούλιο, με σύντομα ταξίδια, κρουαζιέρες των Aida, TUI Cruises και Hapag-Lloyd Cruises

  36. 09/07 14:53

    Συνεργασία ΕΟΤ - Travel Channel για τη διαφημιστική καμπάνια 2020 του ελληνικού τουρισμού

  37. 09/07 14:51

    Expedia | Αμερικανικός τουρισμός: Η ασφάλεια και η αποφυγή συνωστισμού πιο σημαντικά από το κόστος των διακοπών

  38. 09/07 14:33

    Υπ.Τουρισμού: Τρία προγράμματα συμβουλευτικής, εκπαίδευσης και πιστοποίησης ανέργων

  39. 09/07 14:26

    Μόνο 100 θετικά τεστ σε δείγμα 31.169 σε όλες τις πύλες εισόδου από 1-6 Ιουλίου

  40. 09/07 13:46

    Η Austrian Airlines αυξάνει τα δρομολόγιά της κατά 40% μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  41. 09/07 13:14

    ΠΟΕΕΤ: Λύσεις σε προβλήματα των εργαζομένων στον τουρισμό

  42. 09/07 13:03

    Studiosus: Από τα μέσα Αυγούστου τα ταξίδια στην Ελλάδα

  43. 09/07 12:44

    Άνοιξε το Domotel Agios Nikolaos με αυξημένα μέτρα προστασίας

  44. 09/07 10:43

    Βέλγιο: Στην "πορτοκαλί" λίστα η Ελλάδα- Δηλώσεις για άμεση ανανέωση της λίστας

  45. 09/07 10:36

    Η άγνωστη Παραλία 50 λεπτά από την Αθήνα

  46. 09/07 10:34

    Διακοπές στο ελληνικό νησί με τις 100 παραλίες

  47. 09/07 10:25

    Καταλυτικός ο ρόλος των περιφερειών για την οικοδόμηση της επόμενης ημέρας

  48. 09/07 10:21

    Σύμβαση παραχώρησης λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λιμένα Πατρών

  49. 08/07 19:12

    Γ.Ρέτσος: Όσα περισσότερα έσοδα προκύψουν, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, τόσο χαμηλότερη θα είναι η ύφεση

  50. 08/07 19:06

    T+L: Ελληνικά ξενοδοχεία και νησιά στην κορυφή των παγκόσμιων βραβείων World’s Best 2020 - Δείτε τα

  51. 08/07 19:03

    Στ.Αρναουτάκης: Να δοθεί η απαιτούμενη ευελιξία στις Περιφέρειες για να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και δράσεις

  52. 08/07 18:58

    Το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας αποδίδουν

  53. 08/07 17:55

    Γ. Χατζημάρκος: Η φετινή σαιζόν θα κριθεί από την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης μας από τις διακοπές του

  54. 08/07 17:43

    Π.Αντωνίου: Εξαιρετικό το νομοσχέδιο για τουριστική ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες

  55. 08/07 15:57

    ΣΕΤΚΕ: Τα καταλύματα κλείνουν ως υγιείς επιχειρήσεις και ανοίγουν ως "κόκκινες"

  56. 08/07 15:37

    M. Κόνσολας: Είναι ώρα για μια Ευρωπαϊκή Νησιωτική Πολιτική

  57. 08/07 13:20

    ΙΑΤΑ: Τι προβληματίζει τους ταξιδιώτες στις πτήσεις

  58. 08/07 13:11

    Σήμα κινδύνου από τον τουρισμό κρουαζιέρας

  59. 08/07 13:09

    Επιστρεπτέα προκαταβολή: Λύση ζητούν οι επιχειρήσεις λόγω παραπλάνησης του συστήματος

  60. 08/07 12:26

    Όμιλος Sani/Ikos: Συνεχίζεται η συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος

  61. 08/07 12:02

    Πιο ασφαλείς οι κρουαζιέρες από τις διακοπές πόλης; Τι λένε οι ειδικοί

  62. 08/07 11:40

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 9 Ιουλίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  63. 08/07 11:22

    Ryanair: 500 διεθνή δρομολόγια από το Ην. Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι

  64. 08/07 11:04

    Τράπεζες: Αναστολή δόσεων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

  65. 08/07 10:24

    Το τραίνο της Πελοποννήσου – Τουρισμός 5.0

  66. 08/07 09:46

    Πεντακάθαρα νερά, μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο που φτάνει ως τη θάλασσα

  67. 08/07 09:45

    Η παραλία στην Αττική με τα δέντρα που συνήθως δεν έχει κόσμο

  68. 07/07 20:31

    Κρήτη: Συνάντηση Αρναουτάκη- Αγγελοπούλου για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης

  69. 07/07 20:19

    Οι Βρετανοί specialists tour operators προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  70. 07/07 20:09

    Ευτυχώς... προλάβαμε! H εν ζωή απόδοση τιμής στον Ένιο Μορικόνε από την Κεφαλονιά

  71. 07/07 18:16

    FedHATTA: Οι Βρετανοί σπεσιαλίστες t.o's προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  72. 07/07 17:52

    Ενιαίο πρόσωπο και φωνή στα διεθνή ΜΜΕ για τη Ρόδο και το Νότιο Αιγαίο

  73. 07/07 16:34

    Lufthansa: Δεύτερο πακέτο μέτρων του προγράμματος αναδιάρθρωσης

  74. 07/07 15:56

    Ξενάγηση στη Θεσσαλονίκη στους φορείς τουρισμού της πόλης

  75. 07/07 15:54

    Α. Γκερέκου: Ανάδειξη του Λαυρίου μέσω του πολιτιστικού-γεωγραφικού πλούτου και της αειφορίας

  76. 07/07 15:43

    Aurinkomatkat: Αυξημένες πτήσεις για Χανιά τον Ιούλιο

  77. 07/07 15:30

    Metaxa Hospitality Group: Πρεμιέρα με επίσκεψη Γερμανών t.o's, πρακτόρων και δημοσιογράφων στο Creta Maris

  78. 07/07 14:12

    Κοινωνικός Τουρισμός ΟΑΕΔ: 70.000 επιπλέον επιταγές - Παράταση συμμετοχής καταλυμάτων & ακτοπλοϊκών εταιριών

  79. 07/07 14:04

    MSC Cruises: Σχέδια για έναρξη κρουαζιέρων στη Μεσόγειο τον Αύγουστο

  80. 07/07 13:45

    Wizz Air: Πτήσεις από Λονδίνο σε 6 ελληνικούς προορισμούς

  81. 07/07 13:42

    Yπ. Τουρισμού: Συνεργασία με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο - νέες δομές εκπαίδευσης στην Αρχαία Ολυμπία και στην Κω

  82. 07/07 13:24

    H εμπειρία στα ξενοδοχεία στην εποχή του κορωνοϊού – Πρωινό σε πακέτο, τέλος το μίνι-μπαρ & γυμναστική στο δωμάτιο

  83. 07/07 13:21

    Ύφεση 8,7% στην ΕΕ το 2020- 9% στην Ελλάδα

  84. 07/07 11:41

    Τουρισμός: Τουλάχιστον 80 ξενοδοχεία στην Αθήνα έχουν ανοίξει- Δείτε ποια

  85. 07/07 11:27

    Ανοιχτά σύνορα μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, όταν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα

  86. 07/07 10:38

    Χαλκιδική: Οι καλύτερες παραλίες της Σιθωνίας

  87. 07/07 10:37

    Τα Κουφονήσια και οι εξωτικές παραλίες τους

  88. 07/07 10:33

    Άμεσο άνοιγμα του συνοριακού σταθμού Νυμφαίας ζητούν οι δήμαρχοι της Αν.Μακεδονίας-Θράκης

  89. 07/07 09:44

    Μέχρι τις 11 Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους

  90. 06/07 19:46

    ΥΠΑ: Ανοίγουν από τις 15 Ιουλίου οι πτήσεις με το Ηνωμένο Βασίλειο- 24 ώρες πριν το check in η φόρμα

  91. 06/07 17:02

    Ανοίγουν τα ξενοδοχεία Aldiana στη Μεσόγειο – Άνοιξε το Kreta Club

  92. 06/07 16:45

    FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

  93. 06/07 16:41

    Αυτή είναι η νέα καμπάνια για την Ελλάδα | Στηρίζει την κρίσιμη απόφαση για διακοπές και προορισμό

  94. 06/07 16:39

    Γ. Φραγγίδης: Να ανοίξουν όλοι οι συνοριακοί σταθμοί

  95. 06/07 15:40

    Η φημισμένη και εντυπωσιακή Χύτρα της Ελλάδας

  96. 06/07 15:38

    Αμοργός: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοναστήρια των Κυκλάδων

  97. 06/07 15:25

    Παξοί: Διαμαρτυρίες για την απαγόρευση επιβίβασης - αποβίβασης στις παραλίες Βρήκα και Βουτούμι

  98. 06/07 15:00

    Οι προτάσεις της ΕΕ για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας – Τα βασικά σημεία

  99. 06/07 14:41

    HAPCO, ACVB, TCB | Η πρώτη έρευνα στην Ελλάδα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον Συνεδριακό Τουρισμό

  100. 06/07 14:20

    Την 1η Σεπτεμβρίου ανοίγει το Athens Capital Hotel - MGallery