Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Α Decrease font Enlarge font
Bloggers; Αξίζει να συνεργαστούμε μαζί τους;

Παρατηρούμε ότι από το Φεβρουάριο και μετά το inbox μας “βομβαρδίζεται” από bloggers που ζητούν την δωρεάν παροχή των υπηρεσιών της επιχείρησης μας με αντάλλαγμα την προβολή αυτής. Είναι κάτι που συμφέρει την επιχείρηση μας; Πρέπει να συνεργαζόμαστε με όλους τους bloggers; 

Πρέπει να συνεργαστώ με κάποιον blogger;

Ναι, και πάλι ναι. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη συνεργασία με ένα σωστό επαγγελματία blogger είναι πολλαπλά. Οι λόγοι είναι οι εξής: 

1. Παρουσιάζουμε την επιχείρηση μας σε ένα μεγάλο κοινό
2. Η παρουσίαση της επιχείρησης γίνεται από ένα άτομο το κοινό του οποίου, τον εμπιστεύεται (και για αυτό τον ακολουθεί)
3. Συνδέουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας, με άλλες ιστοσελίδες (backlinking)
4. Δημιουργούμε μια προωθητική ενέργεια η οποία παραμένει για πάντα εκεί (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις των οποίων μόλις διακόψουμε την χρηματοδότηση απλά παύουν). 

Παρακολουθώντας τα στατιστικά πελατών μας έχουμε παρατηρήσει ότι οι ιστοσελίδες συνεργατών μας δέχονται ένα αρκετά σημαντικό αριθμό επισκέψεων προερχόμενο από άρθρα που είχαν αναρτηθεί ακόμα και 2 χρόνια πριν(!!!). Για να επιτύχουμε όμως τα ιδανικά αποτελέσματα από μια τέτοια συνεργασία, θα πρέπει να έχουμε βεβαιωθεί πως πρόκειται να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους.

Αξιολογώντας τους bloggers

Οι bloggers που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την επιχείρηση μας συνήθως επικοινωνούν με τους εξής τρόπους: 

  • Email από την διεύθυνση επικοινωνίας που έχουμε στο site.
  • Προσωπικό μήνυμα στο social media λογαριασμό της επιχείρηση μας (συνήθως instagram) 

#1 σημείο αξιολόγησης

Η πρώτη ματιά συνήθως μας δίνει μια αρκετή καλή εικόνα του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Συνήθως, τα σύντομα μηνύματα του τύπου

“κρύβουν” ένα άτομο που συνηθίζει να αποστέλλει μαζικά αιτήματα προς διάφορες επιχειρήσεις και βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να μας συστήσει το εαυτό και να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κοινό του (το παρόν μήνυμα έχει ληφθεί σε Instagram λογαριασμό ξενοδοχείου). 

#2 σημείο αξιολόγησης

Όταν λαμβάνουμε μια πρόσκληση συνεργασίας δίνουμε μεγάλη σημασία στα παρακάτω:

1. Εάν ο blogger διαθέτει media kit
2. Εάν ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα.
3. Το πλήθος των social media λογαριασμών που διατηρεί
4. Τον τρόπο προώθησης των επιχειρήσεων με τις οποίες έχει συνεργαστεί παλαιότερα.
5. Το πλήθος των followers που διαθέτει ο blogger.
6. Το βαθμό του engagement που λαμβάνει από τους followers. 

Ας αναλύσουμε το κάθε σημείο ξεχωριστά: 

O blogger διαθέτει media kit;

Ο σωστός blogger διαθέτει media kit. Δηλαδή μια παρουσίαση στην οποία αποτυπώνονται:

1. Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού το οποίου τον ακολουθεί
2. Τα στατιστικά του από τους λογαριασμούς που διαθέτει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την κίνηση της ιστοσελίδας του.  
3. Βαθμό engagement με τον περιεχόμενο του.
4. Δείγματα του περιεχομένου και τρόπου προώθησης επιχειρήσεων
5. Περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρει σε αντάλλαγμα.

Ο blogger διαθέτει ιστοσελίδα;

Στις περισσότερες αξιολογήσεις των blogger κοιτάμε εάν διαθέτουν ιστοσελίδα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων για τις οποίες θα μιλήσουμε μελλοντικά). Στο blog θα παρουσιαστεί και περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια η επιχείρηση μας. Ο blogger πρέπει να μεταφέρει την εμπειρία του με όμορφο και περιγραφικό τρόπο καθώς και με την χρήση υψηλής ποιότητας φωτογραφίες. Επίσης, θα πρέπει να συνδέει την επιχείρηση μας με τη χρήση του URL, δηλαδή της διεύθυνσης της ιστοσελίδας μας. Έτσι επιτυγχάνουμε το λεγόμενο backlinking, το οποίο είναι θεμελιώδες στοιχείο για το SEO της ιστοσελίδας μας, άλλα και να την επισκέπτονται νέοι εν δυνάμει πελάτες μας. 

Σε ποιά social media διατηρεί λογαριασμούς ο blogger;

Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο άρθρο μας είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζουμε τα ιδανικά κοινά μας. Με την ίδια φιλοσοφία όταν επιλέγουμε να συνεργαστούμε με έναν blogger εξετάζουμε σε ποιες πλατφόρμες διατηρεί παρουσία. Δεν ξεχνάμε ότι θέλουμε να προσεγγίσουμε τα κοινά που μας ενδιαφέρουν. 

Ποιότητα των προωθητικών αναρτήσεων

Μια αναζήτηση παλαιότερων προωθητικών ενεργειών του blogger θα μας δώσει μια καλή ιδέα του πόσο καλά θα μπορούσε να προωθήσει την επιχείρηση μας. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τον blogger με βάση τον τομέα ειδίκευσης του. Για παράδειγμα υπάρχουν αρκετοί fashion bloggers οι οποίοι δηλώνουν και travel bloggers ενώ στην ουσιά προωθούν αποκλειστικά προϊόν μόδας χρησιμοποιώντας ως φόντο την τουριστική επιχείρηση. Βέβαια από την άλλη πλευρά κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει το επιχείρημα ότι το κοινό της μόδας συνδέεται και βρίσκεται πολύ κοντά με αυτό των τουριστικών επιχειρήσεων. Μπορούμε πάντα να ζητήσουμε περισσότερες διευκρινήσεις από τον bloggers σχετικά με το τι προτίθεται να προωθήσει.

Πλήθος και βαθμός engagement του blogger με τους followers του.

Ένα σημείο προσοχής στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι ο αριθμός των followers που διαθέτει ο χρήστης σε σχέση με τη διάδραση τους με το περιεχόμενο του blogger. Δυστυχώς, αρκετοί επιτήδειοι, αναζητώντας δωρεάν διακοπές, δημιουργούν προφίλ με χιλιάδες ψεύτικους followers (τους οποίους έχουν αγοράσει). Ένας τρόπος για να αντιληφθούμε την ποιοτική σύνθεση των followers των bloggers, είναι να εξετάσουμε τη χώρα προέλευσης των followers (συνήθως οι ψεύτικοι followers προέρχονται από Αραβικές, Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες, όπως Πακιστάν, Φιλιππίνες, Ινδονησία, Αφγανιστάν κ.α.) και πάντα έχοντας κατά νου ποιο είναι το ιδανικό κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Πολλά likes / reactions και αυθεντικά σχόλια, μας εγγυώνται μια καλή βάση followers στην οποία θα εκτεθεί η επιχείρηση μας. 

Να τονίσουμε  ότι οι επαγγελματίες bloggers κατανοούν και σέβονται την επιχείρηση και δεν πρόκειται να ζητήσουν συνεργασία κατά την διάρκεια της υψηλής περιόδου. 

Μπορεί η διαδικασία επιλογής των bloggers να κρύβει παγίδες άλλα σε κάθε περίπτωση με την σωστή έρευνα και επικοινωνία με τον υποψήφιο συνεργάτη blogger, μπορεί να ξεδιαλύνει τις αμφιβολίες μας και να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση μας.

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζω πως μπορούμε να αξιολογήσουμε και να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με έναν travel blogger

 
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 22/01 18:12

    Transavia France: Νέες πτήσεις προς Καλαμάτα και Ρόδο

  2. 22/01 18:08

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία “Global Tourism Plastics Initiative”

  3. 22/01 18:06

    Neos: Νέες συνδέσεις με Σκιάθο το 2020

  4. 22/01 16:23

    8 νέες σουίτες στο ξενοδοχείο Calilo στην Ίο

  5. 22/01 16:07

    Ο Πειραιάς homeport για το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica το 2021

  6. 22/01 14:35

    Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Τουρισμού οι αναγνωρισμένοι ιαματικοί πόροι

  7. 22/01 14:32

    Τροποποίηση δρομολογίου του πλοίου ΠΡΕΒΕΛΗΣ από τη Ρόδο

  8. 22/01 14:19

    Airbnb: Ένα ζευγάρι στο σπίτι της Ιουλιέτας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (φωτό)

  9. 22/01 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας: Ο Σταμάτης Γαρδέρης νέος πρόεδρος

  10. 22/01 13:52

    Οι ξεναγοί συμβάλουν ενεργά στο σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

  11. 22/01 13:21

    Finikia Residence: Μια αναπαλαιωμένη «κάναβα» στη Σαντορίνη στα Aria Hotels

  12. 22/01 13:17

    Τουρισμός: Σε άνοδο τα ταξίδια των Ινδών στο εξωτερικό

  13. 22/01 12:50

    Τουρισμός πολυτελείας: Η SLH αποκαλύπτει τις τάσεις για τα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2020

  14. 22/01 12:39

    Αξιοποίηση αναψυκτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους

  15. 22/01 12:01

    Mouzenidis Travel: Ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη από Ρωσία- ανοίγει και Bomo Hotel

  16. 22/01 10:48

    Πρωτιά της Ελλάδας στον δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων το 2019

  17. 22/01 10:40

    Οδικός τουρισμός: Μειωμένες κατά 1,6% οι αφίξεις το 2019

  18. 22/01 10:29

    INSETE Intelligence: 803.000 περισσότερες διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019 - Η εικόνα ανά περιοχή

  19. 22/01 10:15

    Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου

  20. 22/01 10:09

    Αύξηση 10% στις αφίξεις Φινλανδών το 2020

  21. 22/01 09:55

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Πράσινο φως για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών

  22. 22/01 09:53

    Τήνος: Πώληση έκτασης 24 στρεμμάτων έναντι 700.000 ευρώ

  23. 22/01 09:50

    Περιφέρεια Ηπείρου: H πολιτιστική διαδρομή στα Αρχαία Θέατρα ως αυτόνομος τουριστικός προορισμός

  24. 22/01 09:46

    Οι 11 στρατηγικοί στόχοι στο υπ. Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) για το 2020

  25. 22/01 09:42

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 310.000 ευρώ στο BBC

  26. 21/01 20:06

    Ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού στην Κω και στη Νίσυρο

  27. 21/01 20:00

    Transavia: Ενδιάμεσος σταθμός η Αθήνα στις πτήσεις επιστροφής Ντουμπάι - Άμστερνταμ

  28. 21/01 17:13

    Συνάντηση ΟΛΠ με Γ. Πατούλη για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας

  29. 21/01 17:00

    Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης σε χώρους του υπουργείου Τουρισμού

  30. 21/01 15:09

    PwC: Το 52% των Ελλήνων CEO προβλέπουν επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης το 2020

  31. 21/01 15:00

    Τουρισμός | Οι 6 κορυφαίες τάσεις που θα κυριαρχήσουν τη νέα δεκαετία

  32. 21/01 14:57

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 8,7% έφερε 2 δισ. παραπάνω έσοδα

  33. 21/01 14:49

    5 βραβεία της TUI στον όμιλο H Hotels Collection – Hatzilazarou Group

  34. 21/01 14:34

    Κόνσολας-Βλαστός: Επιτάχυνση της αξιοποίησης των τουριστικών ακινήτων

  35. 21/01 14:21

    Juneyao Airlines: Πτήσεις από Κίνα προς Αθήνα το καλοκαίρι

  36. 21/01 14:04

    Λέσχες Καπνιστών: Ποιες είναι νόμιμες - Πότε κινδυνεύετε με πρόστιμο

  37. 21/01 12:46

    FedHATTA: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη βασικός παράγοντας για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη

  38. 21/01 12:45

    Η κατάρρευση του Thomas Cook απογείωσε τις κρατήσεις στην easyJet

  39. 21/01 12:17

    ΞΕΕ: Παράταση έως 26/1 για την υποβολή αιτήσεων στον CapsuleT

  40. 21/01 12:05

    Ξενοδοχειακή Ημέρα Καριέρας σε συνεργασία με την Ε.Ξ. Ηρακλείου

  41. 21/01 11:51

    Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών προς Ελλάδα το 2020

  42. 21/01 11:48

    TUI: Εκτόξευση της ζήτησης για Ελλάδα από τους Αυστριακούς

  43. 21/01 09:13

    20 καινούργια δωμάτια και σουίτες στο Avaton Luxury Hotel & Villas

  44. 21/01 08:55

    Δυο προσφορές από κινεζικές εταιρείες για την ανέλκυση του Sea Diamond στη Σαντορίνη

  45. 21/01 08:44

    Kινεζικός τουρισμός: Άραγε, είμαστε έτοιμοι;

  46. 21/01 08:39

    Καταβολή επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  47. 21/01 08:37

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ξενοδοχείου ΝΗΡΕΥΣ στη Σύμη

  48. 21/01 08:32

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Eιδικά χωρικά σχέδια για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην παράκτια ζώνη

  49. 21/01 08:28

    Σουηδία: Επενδυτικό Ταμείο για κοινωνικές δράσεις στην Ευρώπη με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη

  50. 21/01 08:25

    Χ.Θεοχάρης: Διευθύνουσα Επιτροπή για το στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού

  51. 20/01 15:46

    Ελληνικός τουρισμός 2019: 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο

  52. 20/01 15:12

    Βαλεαρίδες: Τέλος στην απεριόριστη κατανάλωση αλκοόλ στα ξενοδοχεία

  53. 20/01 14:40

    ΠΟΤ: Ο παγκόσμιος τουρισμός συνεχίζει ανοδικά και το 2020

  54. 20/01 13:19

    Τουρκικός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων στη Σμύρνη το 2019 (πίνακας)

  55. 20/01 13:01

    H Fosun επαναφέρει το brand Thomas Cook ως ηλεκτρονική ταξιδιωτική εταιρεία

  56. 20/01 12:38

    Αξιοποίηση ακινήτου στον πρώην εργοταξιακό χώρο του έργου ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

  57. 20/01 12:32

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυξητική τάση και το 2020- Ποιοι είναι οι πιο "καυτοί" προορισμοί της χρονιάς

  58. 20/01 12:16

    Ξεπέρασε την οικονομική κρίση η Ελλάδα;- Οι επενδύσεις στον τουρισμό

  59. 20/01 11:47

    16.300 ευρώ πρόστιμα το Σαββατοκύριακο για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου

  60. 20/01 11:42

    Έτσι θα είναι το ταξιδιωτικό γραφείο του μέλλοντος

  61. 20/01 11:30

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ποια θέματα συζητήθηκαν στην μηνιαία ολομέλεια

  62. 20/01 10:15

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση - workshop για το μοντέλο Consumeless στην Αίγινα

  63. 20/01 10:15

    Ψηφιακή Διπλωματία: Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν παρουσία στην Silicon Valley

  64. 20/01 10:07

    Η ιδέα πίσω από το Σχολείο Τουρισμού OnTour Next Gen- Γράφει η Λία Ζαμπέτογλου

  65. 20/01 10:02

    Yπ.Τουρισμού: Aνάθεση έργου υποστήριξης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

  66. 20/01 10:00

    ΕΦΚΑ: Διαγωνισμός μίσθωσης κτιρίου για ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας

  67. 20/01 09:58

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στην Πάτρα

  68. 20/01 09:53

    Διαγωνισμός για εξοπλισμό και προβολή του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου

  69. 20/01 09:48

    Μ.Κόνσολας: Να ενταχθεί η Διπλή Νησιωτικότητα στην πολιτική κρατικών ενισχύσεων

  70. 20/01 09:45

    Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

  71. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  72. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  73. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  74. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  75. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  76. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  77. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  78. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  79. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  80. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της ένωσης δωματίων «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» του Ηρακλείου

  81. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  82. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  83. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  84. 17/01 14:24

    Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  85. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  86. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  87. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  88. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  89. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  90. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  91. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  92. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  93. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  94. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  95. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  96. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  97. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  98. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  99. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  100. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020