Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας
![Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας](https://www.tornosnews.gr/files/7_kyria_charaktiristika_istoselidas_892284544.jpg)
Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε συζητήσει τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων. Σε αυτό είχαμε ότι αναφέρει ότι ένα από το πιο σημαντικά στοιχεία της digital παρουσίας μας είναι η ιστοσελίδα μας.
Παρακάτω θα δούμε ποια είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας σχετικά με την ιστοσελίδα μας:
1. Responsive σχεδιασμος
Έπειτα από έρευνες και συλλογή δεδομένων οι μηχανές αναζήτησης με πρώτη και κυριότερη, τη Google, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι χρήστες που προτιμούν να πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους μέσω κινητών συσκευών (smartphones και tablets), όλο και αυξάνονται. Για αυτό το λόγο η Google ανακοίνωσε πως η σειρά κατάταξης στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων θα επηρεάζεται από την εμπειρία πλοήγησης σε κινητές συσκευές.
Πως επηρεάζει το σχεδιασμό του site;
Στο responsive design η ιστοσελίδα μας “προσαρμόζεται” για να μπορεί να εμφανίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη οθόνη της συσκευής. Π.χ. Οι φωτογραφίες που μπορεί να εμφανίζονται η μια δίπλα στην άλλη στη desktop εκδοχή, να εμφανίζονται η μια κάτω από την άλλη στη mobile εκδοχή.
2. Πλούσιο Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο επηρεάζει την αποτελεσματικότητα σε αρκετά επίπεδα. Οι χρήστες θα μας κρίνουν και θα αποφασίσουν από τις εικόνες και τα κείμενα, για το αν είμαστε μιας υγιής και ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση. Το περιεχόμενο μας πρέπει να τους δίνει τις πληροφορίες που χρειάζονται. Με τη σειρά τους, οι μηχανές αναζήτησεις θα μας εμφανίζουν, σύμφωνα με το κατά πόσο το περιεχόμενο μας ταιριάζει με αναζήτηση των χρηστών (υπάρχουν και κάποιοι τεχνικοί παράμετροι, που θα παρουσιάσουμε σε μελλοντικό άρθρο). Πέρα από την περιγραφή των βασικών στοιχείων που προσφέρει η επιχείρηση μας, προσπαθούμε να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής μέσα από την εικόνα και τα κείμενα μας, προκαλώντας συναισθήματα στο χρήστη χωρίς να τα στερούμε από μια ροή σημαντικών και χρήσιμων πληροφοριών.
3. Δυνατότητα online booking
Οι επισκέπτες του site μας πρέπει να έχουν την δυνατότητα να προχωρήσουν, ανά πάσα στιγμή, άμεσα και γρήγορα στην κράτηση ή αγορά. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο:
α. Να συνδεθούμε με μια πλατφόρμα online κρατήσεων ή αγορών.
β. Να είναι πάντα εμφανές το κουμπί Book Now / Αγοράς σε όλη τη διάρκειας της πλοήγησης του χρήστη.
4. Δυνατότητα επικοινωνίας με την επιχείρηση μας
Είναι πολύ σημαντικό οι επισκέπτες της ιστοσελίδας να έχουν την αίσθηση ότι μπορούμε να τους εξυπηρετήσετε και να λύσουμε όποια απορία τους ανά πάσα στιγμή. Η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του πελάτη με την επιχείρηση, δίνει την εικόνα ενός προσιτού, επαγγελματικού, πρόθυμου και φιλόξενου χαρακτήρα που θέλουμε να προβάλλουμε. Για το λόγο αυτό, μπορούμε να προσθέσουμε τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω chat στην ιστοσελίδα μας.
5. Εμφάνιση αξιολογήσεων
Δίνουμε την ευκαιρία στους επισκέπτες να διαβάσουν κριτικές και αξιολογήσεις άλλων πελατών μας. Σύμφωνα με έρευνες το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.
6. Δημιουργούμε και ανανεώνουμε το blog μας
Η δημιουργία ενός blog ωφελεί την online παρουσία σας. Μέσα από το blog μας μπορούμε να δώσουμε περισσότερες πληροφορίες στο χρήστη για τη διαμονή του, ιστορικές πληροφορίες για τον τόπο μας, χρήσιμες πληροφορίες για extra δραστηριότητες που μπορεί να κάνει στον προορισμό μας κλπ. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης και εν δυνάμει πελάτης, νιώθει ότι του δίνεται αξία και έχετε γνώση των πληροφοριών που του χρησιμεύουν σαν ταξιδιώτης. Επίσης, είναι ένας τρόπος να προσεγγίσετε τον εν δυνάμει πελάτη σας κατά τη διάρκεια γενικών αναζητήσεων για τον προορισμό σας. Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή η συχνή και αποτελεσματική ανανέωση του blog μας, βοηθάει στην καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης.
7. Εμφάνιση καλύτερης τιμής στην σελίδας μας
Ο στόχος μας σαν τουριστική επιχείρηση είναι να έχουμε πελάτες που χρησιμοποιούν είτε το direct bookings μας είτε τις direct αγορές από την ιστοσελίδα. Παρουσιάζοντας πάνω στην ιστοσελίδα μας την ειλικρινή εγγύηση καλύτερης τιμής, κερδίζουμε περισσότερες επισκέψεις και direct κρατήσεις ή αγορές. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην προβολή μιας τέτοιας περίπτωσης. Επίσης, όταν δεν έχουμε τη δυνατότητα πραγματικής εγγύησης καλύτερης τιμής στην ιστοσελίδα μας, προβαίνουμε σε αντισταθμιστικές ενέργειες. Για παράδειγμα, προσφέρουμε διάφορες υπηρεσίες ή extra προϊόντα. Ο τελικός μας στόχος είναι πάντα η κράτηση ή αγορά μέσω της ιστοσελίδας μας, για αυτό το λόγο την κάνουμε ελκυστική στο χρήστη με κάθε δυνατό και αποτελεσματικό μέσο.
Εν κατακλείδι, ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε τη δημιουργία της ιστοσελίδας μας πρέπει να είναι εκτός από δημιουργικός και πολύ αποτελεσματικός. Ξεκινώντας από το σχεδιασμό και καταλήγοντας στο περιεχόμενο, είναι απαραίτητο να τηρούμε τους γενικούς κανόνες που απαιτούν οι μηχανές αναζήτησης για να μας εμφανίζουν αλλά και να λαμβάνουμε υπόψιν μας τον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης θα περιηγηθεί πιο αποτελεσματικά και γρήγορα καθώς και τις πιθανές πληροφορίες θα χρειαστεί, έτσι ώστε να του τις παραδώσουμε.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )