Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ προσπαθούμε να “παραδώσουμε” το μήνυμα της τουριστικής μας επιχείρησης στο μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό του κοινού μας, το οποίο είναι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Τελικός μας σκοπός είναι η εκπλήρωση των στόχων που έχουμε θέσει. Το digital marketing διαθέτει μια σειρά εργαλείων που χρησιμοποιούμε για την διαφήμιση και χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες.

Ποια είναι τα είδη των προωθητικών ενεργειών που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; 

1. Οργανική προώθηση

Ως οργανική προώθηση εννοούμε τις ενέργειες στις οποίες δεν δαπανάμε κάποιο διαφημιστικό budget προκειμένου να προωθήσουμε το μήνυμα μας. Οργανική προώθηση θεωρείται για παράδειγμα ένα post στο Facebook, ένα blog άρθρο το οποίο φιλοξενούμε στην ιστοσελίδα της επιχείρησης μας. Από την εμπειρία μας, έχουμε διαπιστώσει πως η οργανική προώθηση τείνει να γίνεται όλο και πιο δύσκολη (καθότι οι πλατφόρμες θέλουν να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στην επί πληρωμή διαφήμιση). Παρόλα αυτά, τα review sites όπως το tripadvisor αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο οργανικής διαφήμισης μέσα από τα θετικά σχόλια που λαμβάνουμε. 

2. Επί πληρωμή προώθηση

Στην κατηγορία αυτή εντάσσουμε όλες τις ενέργειες για τις οποίες έχουμε διαθέσει κάποιο χρηματικό ποσό προκειμένου να τις προωθήσουμε. Για παράδειγμα, οι επί πληρωμή διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης ή τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. 

Πότε πρέπει να εκτελούμε επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες;

Από τη στιγμή που θα αποφασίσουμε να διαθέσουμε ένα μέρος των χρημάτων μας για την διενέργεια διαφόρων επι πληρωμή διαφημιστικών ενεργειών, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα βελτιστοποιήσουμε το ROI (Return On Investment) δηλαδή την καλύτερη δυνατή επιστροφή στην επένδυση μας. Ας εξετάσουμε λοιπόν πως μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό. 

1. Ο στόχος των επί πληρωμή προωθητικών ενεργειών θα πρέπει να είναι σαφής και ξεκάθαρος. Για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων μας θα πρέπει να έχουμε ορίσει το στόχο που έχουμε θέσει. Για παράδειγμα μπορούμε να θέσουμε ως στόχο της επί πληρωμής προωθητικής ενέργειας μας, τις απευθείας πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας. Έτσι έχουμε τη δυνατότητα να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα της ενέργειας μας και βέβαια να κρίνουμε την επίτευξη ή μη του στόχου μας. 

2. Βέλτιστη λειτουργία της ιστοσελίδας και της γενικότερης ψηφιακής παρουσίας μας. Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας σχετικά με την ολοκληρωμένη online παρουσία της τουριστικής επιχείρησης μας, θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα μας και η γενικότερη ψηφιακή παρουσία μας λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δαπανήσουμε χρήματα προκειμένου να οδηγήσουμε το κοινό μας σε μια κακού περιεχομένου ιστοσελίδα που δεν θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους σκοπούς μας.

3. Θα πρέπει να τηρούμε μια συχνότητα στις επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες μας. Έχουμε συναντήσει αρκετές φορές επιχειρήσεις οι οποίες επιλέγουν να εκτελούν “ξαφνικές” προωθητικές ενέργειες. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα οι καμπάνιες να στοιχίζουν περισσότερο, καθώς οι διαφημιστικοί λογαριασμοί απαιτούν ένα χρονικό διάστημα προκειμένου να “ωριμάσουν” και να λειτουργούν με την χαμηλότερη δυνατή τιμή. 

4. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σχετικό και να προκαλεί το ενδιαφέρον. Θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στην κειμενογράφηση της διαφήμισης καθώς και στο εικαστικό της. Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζει η σελίδα στην οποία οδηγεί η διαφήμιση καθώς επηρεάζει την επίδοση της διαφήμισης και την αποτελεσματικότητα της. Δεν θα πρέπει να παραλείπουμε να προτρέπουμε τους χρήστες να εκτελέσουν κάποια συγκεκριμένη και απλή ενέργεια π.χ. Book Now, Buy Now κοκ. 

5. Το διαφημιστικό budget πρέπει να ορίζεται με βάση τον στόχο και τον ανταγωνισμό μας. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια ο καθορισμός του διαφημιστικού budget παίζει καθοριστικό ρόλο. Συνήθως καμπάνιες με πολύ χαμηλό budget τείνουν να αποτυγχάνουν δημιουργώντας απογοήτευση. Το ιδανικό budget προκύπτει μέσα από έρευνα, χρόνο και την επίβλεψη του από επαγγελματίες. 

6. Η υλοποίηση των επί πληρωμή προωθητικών ενεργειών θα πρέπει να σχεδιάζεται και υλοποιείται από επαγγελματίες του κλάδου. Ο λόγος είναι ότι οι επαγγελματίες διαθέτουν την εμπειρία, τη γνώση και τα τεχνολογικά μέσα για να υλοποιήσουν τις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες, με τα μέγιστα αποτελέσματα. Επίσης, μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση των ενεργειών μας και να επεμβαίνουν σε διορθώσεις. Τέλος, μέσω της εξαγωγής στατιστικών δεδομένων έχουν τη δυνατότητα να οδηγηθούν σε χρήσιμα συμπεράσματα που αφορούν τη διαφήμιση, το περιεχόμενο και το κοινό μας. 

Αν και στο παρόν άρθρο αναφερθήκαμε κυρίως στις επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες θέλουμε να καταλήξουμε στο γεγονός ότι για την ολοκληρωμένη προώθηση 

Παρόλο που το ψηφιακό μάρκετινγκ απαρτίζεται από δύο είδη προωθητικών ενεργειών, πιστεύουμε πως οι οργανικές ενέργειες είναι υποστηρικτικές προς τις βασικές επί πληρωμή ενέργειες. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να αμελούμε τη φροντίδα της οργανικής μας παρουσίας και να είμαστε συνεπείς και συχνοί στην παρουσία μας στα επί πληρωμή κανάλια καθώς οι οργανικές προωθητικές ενέργειες δεν μπορούν να επιτύχουν σύντομα και εύκολα τους στόχους που έχουμε θέσει.

** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/03 06:30

    Γιατί τα διεθνή ξενοδοχειακά brands προτιμούν να επενδύουν στην Ελλάδα

  2. 18/03 06:10

    Pasha Travel: Στην Κρήτη τα πρώτα τσάρτερ στην Ελλάδα από το Αζερμπαϊτζάν – Τι δήλωσε στο Tornos News ο CEO

  3. 17/03 19:22

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες

  4. 17/03 16:22

    Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη

  5. 17/03 16:05

    Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson

  6. 17/03 15:57

    Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων

  7. 17/03 15:48

    Β. Κικίλιας: Μάχη για φτηνά ακτοπλοϊκά εισιτήρια

  8. 17/03 14:52

    Πρώτο Τουριστικό Συνέδριο Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης για την συμβολή του τουρισμού στην τοπική οικονομία

  9. 17/03 12:52

    Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες

  10. 17/03 12:01

    Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα

  11. 17/03 11:46

    ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται

  12. 17/03 11:22

    Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων

  13. 17/03 11:14

    Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου

  14. 17/03 10:04

    Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

  15. 17/03 09:58

    Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου

  16. 17/03 08:45

    Δήμος Πειραιά: Έμφαση στις συναρπαστικές εμπειρίες

  17. 17/03 08:33

    Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο

  18. 17/03 07:17

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο

  19. 17/03 07:05

    Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη

  20. 17/03 07:00

    Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού

  21. 17/03 06:45

    H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%

  22. 17/03 06:45

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα

  23. 17/03 06:10

    Ο Oliver Grosse-Kleimann του Alltours στο Tornos News: Ρόδος και Κρήτη απογειώνονται στη γερμανική αγορά

  24. 17/03 06:00

    47ος Ποδηλατικός Γύρος Θυσίας σε Πάτρα και Καλάβρυτα

  25. 16/03 22:26

    ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025

  26. 16/03 18:16

    Η λαμπρή γιορτή της αγκινάρας και ο ...Δίας!

  27. 16/03 17:50

    Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη

  28. 16/03 07:05

    Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα

  29. 16/03 07:00

    Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

  30. 16/03 06:30

    Τουρισμός | Το 44% των Βρετανών έχουν κλείσει ήδη τις διακοπές τους- Το Αλγκάρβε ο φθηνότερος προορισμός

  31. 15/03 08:52

    ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα

  32. 15/03 07:58

    «Άνοιγμα» της Σάμου στις διεθνείς αγορές

  33. 15/03 07:32

    Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός

  34. 15/03 07:05

    TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair

  35. 14/03 21:20

    Προήλθε ο κορωνοϊός από κινεζικό εργαστήριο;

  36. 14/03 18:24

    Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν

  37. 14/03 15:28

    AEGEAN | Παραγγελία ακόμη 8 αεροσκαφών Airbus A321neo

  38. 14/03 15:18

    Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά

  39. 14/03 14:54

    ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς

  40. 14/03 14:39

    H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger

  41. 14/03 14:21

    M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»

  42. 14/03 13:36

    H Περιφέρεια Θεσσαλίας στην Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο

  43. 14/03 13:25

    Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  44. 14/03 13:09

    Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων

  45. 14/03 13:06

    Γερμανικός Τύπος | Από πού προήλθε τελικά ο κορωνοϊός;

  46. 14/03 11:05

    Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου

  47. 14/03 10:34

    “Εβδομάδα Κρητικής Γαστρονομίας” στη Βιέννη

  48. 14/03 10:28

    Σπάει τα ρεκόρ της ζήτησης η μαγευτική Υδρα και φέτος

  49. 14/03 08:24

    Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης

  50. 14/03 08:02

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο

  51. 14/03 08:00

    Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας

  52. 14/03 07:24

    Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης

  53. 14/03 07:10

    Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου

  54. 14/03 07:05

    Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας Cycling Greece

  55. 14/03 07:00

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά

  56. 14/03 06:58

    Φεστιβάλ Λιμνών 2025 στην Καρδίτσα

  57. 14/03 06:10

    Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού

  58. 13/03 16:12

    Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Καναδά στον Τουρισμό

  59. 13/03 14:24

    Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)

  60. 13/03 13:40

    Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση

  61. 13/03 13:32

    Eurobank | 15 χρόνια Business Banking Τουρισμός

  62. 13/03 12:56

    Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης

  63. 13/03 12:32

    Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια

  64. 13/03 12:08

    Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή

  65. 13/03 11:53

    Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο

  66. 13/03 11:34

    Η Τουρκία αναμένει 7,5 εκατ. Γερμανούς τουρίστες το 2025

  67. 13/03 10:45

    Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς

  68. 13/03 10:42

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου

  69. 13/03 10:33

    Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική

  70. 13/03 07:29

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο

  71. 13/03 07:15

    Ryanair: Οι νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2025

  72. 13/03 07:00

    Ο Γρ. Τάσιος για τη Χαλκιδική στο Tornos News | Σε επίπεδα 2024 και φέτος – Ανάγκη για νέες ποιοτικές κλίνες

  73. 13/03 07:00

    Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης

  74. 13/03 06:57

    Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών

  75. 13/03 06:45

    Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου

  76. 13/03 06:15

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη

  77. 13/03 06:10

    Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας

  78. 12/03 21:29

    Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"

  79. 12/03 21:27

    Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο

  80. 12/03 19:49

    Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover

  81. 12/03 18:05

    Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα

  82. 12/03 16:43

    Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας

  83. 12/03 16:19

    Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  84. 12/03 14:24

    H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ

  85. 12/03 14:13

    Ο ΟΗΕ υιοθετεί νέο δείκτη απασχόλησης στον τουρισμό

  86. 12/03 13:46

    Έναρξη εμπορικού πολέμου ΕΕ-ΗΠΑ

  87. 12/03 13:34

    Το mega project για την αποτίμηση 36.000 ακινήτων της ΕΤΑΔ

  88. 12/03 13:07

    Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%

  89. 12/03 12:47

    Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία

  90. 12/03 11:28

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης

  91. 12/03 10:53

    Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο

  92. 12/03 10:28

    Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators

  93. 12/03 09:52

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Χάλκη

  94. 12/03 09:47

    Πού θα προβληθεί τη θερινή περίοδο το Γεωπάρκο Νισύρου

  95. 12/03 09:36

    Ονειρεμένη ζωή στη Σύρο για αμερικανική οικογένεια

  96. 12/03 09:01

    Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025

  97. 12/03 09:00

    Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο

  98. 12/03 08:30

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο

  99. 12/03 08:24

    Δρομολογούνται σημαντικά έργα για τη λειψυδρία στα νησιά

  100. 12/03 07:19

    2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός