Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.  

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο: "Τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 31/07 10:24

    Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ολλανδία - Οι προοπτικές για την προσέλκυση ολλανδικών επενδύσεων

  2. 31/07 10:23

    Σημαντικές απώλειες από τη μείωση των αφίξεων από Ρωσία αλλά και δυνατότητες για σημαντική ανάκαμψη

  3. 31/07 10:22

    1ο Σκακιστικό Φεστιβάλ Καρπάθου

  4. 30/07 18:19

    Ο «Μουτζούρης», το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου υπόσχεται μοναδικές βόλτες κάθε Σαββατοκύριακο

  5. 30/07 18:12

    Έκθεση «1821, Οπτική μιας Επανάστασης» στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών

  6. 30/07 18:08

    Ο οδικός χάρτης για αναστολές συμβάσεων εργασίας και «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» τον Αύγουστο

  7. 30/07 18:02

    ΕΤΑΔ | καύσωνας: Δωρεάν οι παραλίες της Ακτής Βουλιαγμένης, Αστέρα Βουλιαγμένης και Ακτής Α’ Βούλας

  8. 30/07 15:08

    Η TUI πούλησε το χαρτοφυλάκιο των RIU αλλά διατηρεί τη λειτουργία και το μάρκετινγκ

  9. 30/07 14:47

    Αύξηση 95% των ελληνικών ξενοδοχείων με διεθνή brand την τελευταία πενταετία

  10. 30/07 14:15

    Gbr consulting: Αρχή ανάκαμψης ο Ιούνιος για τα ελληνικά ξενοδοχεία – Οι επιδόσεις τους σε σύγκριση με το 2019

  11. 30/07 13:23

    Οι 10 κορυφαίες τάσεις στις υπηρεσίες σπα παγκοσμίως για το 2021

  12. 30/07 12:40

    Τα 3+1 μονοπάτια που οδηγούν σε μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ

  13. 30/07 11:28

    Μ. Βρετανία: Ανάσα για τον βρετανικό τουριστικό κλάδο

  14. 30/07 11:27

    AEGEAN: Πρώτη δοκιμαστική πτήση με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) στην Ελλάδα

  15. 30/07 10:47

    Ευρωπαϊκός χάρτης COVID: Στο "βαθύ κόκκινο" τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου – Εντείνεται η αβεβαιότητα για την εξέλιξη της σεζόν

  16. 30/07 10:28

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Χανιά και Ρέθυμνο 

  17. 30/07 10:27

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Κατερίνη

  18. 30/07 10:24

    Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ στη Ρόδο

  19. 30/07 10:22

    Νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζίτσα και Λευκάδα και για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα σε Κόνιτσα

  20. 30/07 10:21

    Πράσινο φως για την ανέγερση νέου ξενοδοχείου επί της οδού Καλλιρόης στην Αθήνα

  21. 29/07 21:28

    Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας Λάμψα

  22. 29/07 16:28

    Στον Πειραιά η πρώτη ονοματοδοσία κρουαζιερόπλοιου μετά την εμφάνιση της πανδημίας

  23. 29/07 16:22

    ΠΟΞ: Να υπάρξει ειδικός τηλεφωνικός αριθμός για τη διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού στα καταλύματα

  24. 29/07 14:55

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

  25. 29/07 14:10

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού | Το PLF μπορεί να υποβληθεί και πριν από την πτήση

  26. 29/07 13:37

    Έρευνα Focus Bari | YouGov σε 18 χώρες: Η Ελλάδα πρώτη σε επιφυλακτικότητα προς τα δίκτυα 5G

  27. 29/07 13:00

    Εσωτερικός τουρισμός: 17,7% λιγότεροι Έλληνες ταξίδεψαν το 2020 έναντι του 2019

  28. 29/07 12:53

    Προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία το Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας

  29. 29/07 12:40

    Εξαιρετικές οι επιδόσεις και στις αεροπορικές αφίξεις στην Πάρο

  30. 29/07 12:20

    «WWF Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία» | Ακόμα 11 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων

  31. 29/07 12:03

    Η TUI AG επέκτεινε την πιστωτική γραμμή των 4,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2024

  32. 29/07 12:02

    Διεξαγωγή του air-show Athens Flying Week στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2021

  33. 29/07 11:53

    Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Αυγούστου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  34. 29/07 11:45

    Αυτή είναι η νέα ΣΣΕ για τους Διπλωματούχους ξεναγούς Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων

  35. 29/07 11:21

    ΞΕΕ: Πάνω από το 50% των ελληνικών καταλυμάτων που προβάλλονται στο διαδίκτυο ως ξενοδοχεία δεν είναι ξενοδοχεία!

  36. 29/07 11:11

    Η πρώτη μεγάλη μελέτη διαχείρισης προορισμού για την Αθήνα

  37. 29/07 10:48

    Βρετανία: Πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς τις ΗΠΑ

  38. 29/07 10:35

    Η μετάλλαξη Δ μεταδίδεται και σε ανοιχτό χώρο

  39. 29/07 10:25

    ΣΕΤΚΕ: Διαμονή με έκπτωση έως και 50% στα μέλη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος

  40. 29/07 08:58

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ή επέκταση σε δύο 5άστερα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  41. 29/07 08:57

    Συνεχίζονται οι αρχαιολογικές έρευνες στα Αστέρια Γλυφάδας

  42. 29/07 08:55

    Δήμος Σαμοθράκης: Έναρξη λειτουργίας Μονάδας Ιαματικής Θεραπείας

  43. 29/07 08:52

    Περιπατητικές περιηγήσεις στη Ρόδο

  44. 29/07 08:45

    Ιστιοπλοϊκός αγώνας ανοιχτής θαλάσσης Evia Island Regatta 2021

  45. 28/07 17:47

    Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής: Εγκρίθηκε η ανέγερση δύο πεντάστερων ξενοδοχείων στην Κεφαλονιά και στην Εύβοια

  46. 28/07 17:46

    Ρώσοι t.o’s: Χωρίς τσάρτερ η Ελλάδα αλλά με εκπτώσεις έως 40% στα ξενοδοχεία

  47. 28/07 17:39

    Η πρόταση της FedHATTA για την εξυπηρέτηση τουριστών από τουριστικά και διώροφα λεωφορεία στο Σύνταγμα

  48. 28/07 13:56

    Τον Ιούλιο άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία με μέση πληρότητα 60-85% πανελλαδικά

  49. 28/07 13:44

    Η Κομισιόν ενέκρινε την γερμανική κρατική ενίσχυση στην Condor

  50. 28/07 13:10

    Βρετανία: Σχέδιο για απελευθέρωση των ταξιδιών για τους πλήρως εμβολιασμένους από ΕΕ και ΗΠΑ

  51. 28/07 13:10

    Ρωσία: Αυξάνεται η ζήτηση για Ελλάδα, λείπουν οι τσάρτερ πτήσεις

  52. 28/07 12:44

    Τουρισμός: Η τιμή δεν αποτελεί πλέον κριτήριο επιλογής κράτησης για τους ταξιδιώτες - Τι προσέχουν

  53. 28/07 11:48

    Γερμανία: Το 10% των κρουσμάτων είναι εισαγόμενα – Πόσοι επιστρέφουν με τον ιό από την Ελλάδα

  54. 28/07 11:37

    British Airways: Μεγάλες προσφορές για Κέρκυρα, Κρήτη, Κω και Σκιάθο το Σεπτέμβριο

  55. 28/07 10:59

    PANADVERT: Νέα Συνεργασία με Cyprus Airways και Hermes Airports

  56. 28/07 10:54

    Υποχρεωτικό τεστ για όσους επιστρέφουν στη Γερμανία από την 1η Αυγούστου

  57. 28/07 10:21

    Επιστολή: Η ανεκμετάλλευτη τουριστική αγορά των Ελλήνων του εξωτερικού και των φιλελλήνων

  58. 28/07 10:14

     3 νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ρόδο και Ρέθυμνο

  59. 28/07 10:12

    Πράσινο φως για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Κέρκυρα

  60. 28/07 10:10

    Πληρωμές υπολοίπου επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  61. 28/07 10:09

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Ξάνθη

  62. 28/07 10:07

    Το δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου στη Ρόδο

  63. 27/07 21:04

    Διόρθωση Τεχνικού Σφάλματος στον πίνακα απορριφθεισών αιτήσεων δικαιούχων στο «Τουρισμός για Όλους»

  64. 27/07 16:13

    Zeus International: Εξαγορά της μισθώτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton Garden Inn στο Μιλάνο

  65. 27/07 16:09

    Έρευνα: Το 75% των Γερμανών θα δαπανούσε τις οικονομίες του σε διακοπές

  66. 27/07 15:16

    Καταγγελία για δεκάδες ενοικιαζόμενα οχήματα που κυκλοφορούν ληγμένα

  67. 27/07 13:16

    Κατακραυγή για την απόφαση των ΗΠΑ να μην ανοίξουν τα υπερατλαντικά ταξίδια

  68. 27/07 12:54

    Κυπριακός τουρισμός: Νέο λογότυπο και brand

  69. 27/07 12:50

    Στο χαρτοφυλάκιο της Meliá Hotels International το Cosmopolitan Hotel στη Ρόδο

  70. 27/07 12:33

    ΗΠΑ: Αναθεώρηση συστάσεων για ταξίδια σε Κύπρο, Ισπανία, Ισραήλ και άλλες χώρες

  71. 27/07 12:26

    Υποχρέωση υποβολής των εργαζόμενων σε εστίαση και τουρισμό σε δύο εβδομαδιαία τεστ

  72. 27/07 12:05

    Γερμανία | Εμβολιασμός: Με το ζόρι ή όχι;

  73. 27/07 11:58

    Press trip ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Χίου στο Ισραήλ

  74. 27/07 11:57

    Λιθουανία: Στο κόκκινο τα ελληνικά νησιά, πλην ενός - Υποχρεωτική καραντίνα για τους ανεμβολίαστους

  75. 27/07 11:43

    Δεν ακυρώνουν τις διακοπές τους στην ΕΕ οι Βέλγοι – Γεμάτες οι πτήσεις για Κρήτη

  76. 27/07 11:19

    Telegraph: Στην πορτοκαλί plus λίστα η Ελλάδα;

  77. 27/07 10:54

    ΥΠΑ: Και με self test θα ταξιδεύουν οι επιβάτες από 12 έως 17 ετών προς τα νησιά

  78. 27/07 10:34

    Tο πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό» μπαίνει σε αρτοποιία, καφέ, επιχειρήσεις takeaway

  79. 27/07 09:59

    Προσωρινή προστασία από τους πιστωτές χορηγήθηκε στη Mouzenidis Travel

  80. 27/07 09:37

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Νάξο και Σίφνο

  81. 27/07 09:29

    Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού σε εύρος 200 χλμ. στο Πάρκο των Φιλίππων

  82. 27/07 09:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  83. 27/07 09:26

    Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Καστελόριζο

  84. 27/07 09:24

    Υποχρεωτική αργία τις Κυριακές στη Βόρεια Μακεδονία

  85. 27/07 09:18

    Όμιλος HotelBrain: 14 νέες μισθώσεις ξενοδοχείων μέσα στο 2021

  86. 26/07 17:14

    Επίσκεψη της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στη Μυτιλήνη

  87. 26/07 16:24

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ρομαντικά εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  88. 26/07 15:53

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα πολυτελή εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  89. 26/07 15:27

    Φόρεσε τα ρούχα της συζύγου του και ταξίδεψε με το αρνητικό της τεστ

  90. 26/07 13:48

    Norwegian Cruise Line: Επιστροφή στις κρουαζιέρες με εκκίνηση από Αθήνα και νέο λιμάνι επιβίβασης το Κατάκολο

  91. 26/07 13:44

    Νιώσε το αυθεντικό στην Κρήτη | «Crete, Sense the Authentic»

  92. 26/07 13:41

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τrivago

  93. 26/07 13:09

    Έρευνα: Πόσο ακριβές είναι φέτος οι διακοπές των Βρετανών στην Ελλάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό

  94. 26/07 12:55

    Γερμανία: Περιοχή υψηλής συχνότητας η Ισπανία από τις 27 Ιουλίου- σε καραντίνα οι ανεμβολίαστοι και οι οικογένειες

  95. 26/07 12:37

    Η TUI Bρετανίας επαναφέρει ακυρωμένες διακοπές στην Ελλάδα

  96. 26/07 11:58

    Πορτοκαλί plus: Η νέα κατηγοριοποίηση χωρών για τους Βρετανούς που απειλεί τις διακοπές τους στην Ελλάδα

  97. 26/07 11:40

    Αυξάνονται οι αφίξεις τουριστών – Είμαστε στο 60% του 2019 έως τώρα

  98. 26/07 11:31

    Ανοίγει σήμερα η διαδικασία ενστάσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός Για Όλους»

  99. 26/07 11:23

    Chapter ASTA Ελλάδας και Κύπρου: Αποχαιρετισμός στον Bob Duglin...

  100. 26/07 08:53

    Το Minos Beach art hotel διατηρητέο μνημείο της νεότερης ελληνικής ξενοδοχειακής αρχιτεκτονικής