Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.  

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο: "Τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/10 17:31

    Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025

  2. 21/10 17:01

    Τα κρασιά της Βόρειας Ελλάδας εντυπωσιάζουν τους Σέρβους

  3. 21/10 16:03

    Η Χαλκιδική στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ιταλών

  4. 21/10 15:22

    10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece

  5. 21/10 15:11

    Κ.Χατζηδάκης | Ιδρύονται Holding εταιρειών για την πιο γρήγορη αξιοποίηση έως και 1.000 ακινήτων του Δημοσίου

  6. 21/10 14:28

    Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli

  7. 21/10 14:07

    FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ

  8. 21/10 13:53

    HolidayCheck: Φθηνότερα τα πακέτα για Ρόδο και Κω τον Οκτώβριο & Νοέμβριο από την περίοδο αιχμής των προκρατήσεων

  9. 21/10 11:55

    Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο

  10. 21/10 11:20

    Τουρισμός | Οι Βρετανοί πληρώνουν με μετρητά στις διακοπές τους- Ιδού οι ...ιδανικοί πελάτες για Έλληνες επαγγελματίες

  11. 21/10 07:25

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης

  12. 21/10 07:23

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο

  13. 20/10 23:18

    Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia

  14. 20/10 14:32

    Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού

  15. 20/10 14:04

    550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort

  16. 20/10 13:49

    Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας

  17. 20/10 12:51

    Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau

  18. 20/10 12:45

    Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο

  19. 20/10 12:45

    Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης

  20. 20/10 12:06

    Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες

  21. 20/10 11:21

    Δωρεά κειμηλίων στο Δήμο Αγρινίου για τη δημιουργία έκθεσης

  22. 20/10 07:46

    Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών στη Ρόδο

  23. 20/10 07:35

    Φεστιβάλ Βυζαντινής Μουσικής στη Λάρισα

  24. 19/10 17:54

    Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση

  25. 19/10 14:16

    Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία

  26. 19/10 14:08

    City Branding | To παράδειγμα του Agora Athens

  27. 19/10 10:42

    Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό»

  28. 19/10 07:46

    Η Airbnb λανσάρει την υπηρεσία «co-host», επιτρέποντας στους οικοδεσπότες να προσλαμβάνουν άλλους οικοδεσπότες

  29. 19/10 07:44

    Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην έκθεση PLMA CHICAGO 2024 των ΗΠΑ

  30. 18/10 17:36

    Νικητιάδης προς Θεοδωρικάκο: Γιατί καθυστερεί επί δύο χρόνια η υπαγωγή τουριστικών επενδύσεων στον Αναπτυξιακό;

  31. 18/10 16:06

    Θ. Σκυλακάκης | Στρατηγικές για την λειψυδρία - Ολοκληρωμένη διαχείριση νερού

  32. 18/10 15:37

    Θ.Λιβάνιος |Έρχεται ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

  33. 18/10 15:29

    ΕΛΣΤΑΤ | Ανακατανομή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό

  34. 18/10 15:04

    ΥΠΑ | + 6,1% η επιβατική κίνηση στα 24 αεροδρόμια στο 9μηνο του 2024

  35. 18/10 14:03

    Ο τουρισμός στη Μαγιόρκα | "From hospitality to hostility" ("Από τη φιλοξενία στην εχθρότητα")

  36. 18/10 13:17

    Voucher Τουρισμού με επίδομα € 1.250

  37. 18/10 12:09

    Fodor’s Finest: Αυτά είναι τα 2 Ελληνικά ξενοδοχεία στη λίστα με τα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2025

  38. 18/10 10:19

    Μεγάλη τουριστική επένδυση στον Πόρο 475 εκατ. ευρώ του Γιάννη Βαρδινογιάννη

  39. 18/10 06:41

    Έρευνα ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών της Καρπάθου

  40. 18/10 06:39

    Ρεκόρ διανυκτερεύσεων την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2024 στην Αυστρία

  41. 18/10 06:37

    i-Eastpelion: Η νέα εφαρμογή για την τουριστική προβολή Ζαγοράς-Μουρεσίου

  42. 18/10 06:32

    Άδειες για πισίνες σε 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη και στα Σύβοτα

  43. 18/10 06:30

    Ειδική Επιτροπή Τουρισμού στη "Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε."

  44. 17/10 22:54

    Ryanair | Συνεχίζονται οι πτήσεις Θεσσαλονίκη – Πόζναν και το χειμώνα

  45. 17/10 22:45

    Δήμος Ηρακλείου | Αυθεντική κρητική φιλοξενία σε Άραβες τουριστικούς πράκτορες

  46. 17/10 22:04

    Τουρισμός | 9 στους 10 Βρετανούς σκέφτηκαν αλλαγή προορισμού λόγω καύσωνα, υπερτουρισμού και ακρίβειας

  47. 17/10 16:44

    Alltours: Νέες πτήσεις προς Ηράκλειο καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα μέσω Aegean και Discover

  48. 17/10 15:50

    Έρευνα: Οι 5 κορυφαίες τάσεις των νεαρών Αμερικανών το 2025 στα ταξίδια - Πιο σημαντικά από την καριέρα

  49. 17/10 15:13

    FedHATTA: Άκαιρη η διακοπή λειτουργίας του Μουσείου Παλαιόπολης στην Κέρκυρα - Να μεταφερθεί μετά τα μέσα Νοεμβρίου

  50. 17/10 14:40

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Δράσεις προβολής στην ιταλική αγορά

  51. 17/10 14:36

    «Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε ΜΑΖΙ για τη Ζάκυνθο»

  52. 17/10 14:14

    Τα Ελληνικά νησιά στους 4 κορυφαίους προορισμούς του 2025 για διακοπές αστροπαρατήρησης

  53. 17/10 13:37

    Τουριστική προβολή της Πιερίας μέσω πολύγλωσσου εικονογραφημένου εντύπου

  54. 17/10 12:38

    Aegean: Νέα απευθείας σύνδεση Λάρνακα – Ρώμη από τον Απρίλιο του 2025

  55. 17/10 12:29

    Επανεξελέγη πρόεδρος της HOTREC ο πρόεδρος του ΞΕΕ

  56. 17/10 12:16

    Expedia: Οι 8 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2025 – Από το JOMO στα One-Click Trips και τα φυσικά φαινόμενα

  57. 17/10 11:49

    Σέρβοι τουριστικοί πράκτορες σε Πρέβεζα και Καλαμπάκα

  58. 17/10 11:28

    Ακούμε τους νέους στον τουρισμό; Τι λένε οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχειακή αλυσίδα της Κω

  59. 17/10 11:12

    Καλύτερο από ποτέ επέστρεψε το Santorini Experience 2024

  60. 17/10 11:09

    Oι προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια των Αμερικανών το 2025 - Οι 6 κορυφαίες τάσεις

  61. 17/10 10:49

    Mabrian | Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του

  62. 17/10 10:36

    2ο Reimagine Tourism in Greece | Βιωσιμότητα, υποδομές και επιχειρηματικότητα καθορίζουν το μέλλον

  63. 17/10 10:13

    Uber for Teens: Η νέα υπηρεσία για ασφαλείς μετακινήσεις εφήβων

  64. 17/10 10:08

    Wyndham Hotels & Resorts: Συμφωνία για 40 ξενοδοχεία Microtel έως το 2031 στην Ινδία

  65. 17/10 06:59

    16ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου στη Λάρισα

  66. 17/10 06:16

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη

  67. 17/10 06:13

    Εκδηλώσεις Ελληνο-Τουρκικής επιχειρηματικής, πολιτιστικής και τουριστικής συνεργασίας στη Λέσβο

  68. 17/10 06:09

    Γιορτή Κάστανου, Τυριού και Κρασιού στο Κιλκίς

  69. 17/10 06:06

    Ουγγαρία: Ο μέσος μισθός έφτασε τα 1.613 ευρώ

  70. 16/10 16:14

    Lufthansa | Πρόστιμο 4 εκατ. δολ. για διακρίσεις σε επιβάτες- η απάντηση της εταιρείας

  71. 16/10 15:39

    Στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας η διαχείριση του τουριστικού Καταφυγίου Τσούτσουρα

  72. 16/10 15:13

    Χειμερινή έκδοση της Airbnb | Δίκτυο Συνοικοδεσποτών για τη διαχείριση ακινήτων

  73. 16/10 14:08

    Τα ακριβά αεροπορικά τέλη αποδυναμώνουν τη Γερμανία ως προορισμό

  74. 16/10 13:10

    300 Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες στο συνέδριο της ΑΒΤΑ στο Costa Navarino - Οι τάσεις της αγοράς

  75. 16/10 12:49

    Four Seasons Resort Mykonos: Νέο ξενοδοχείο των Four Seasons και Blue Iris - Θα ανοίξει το καλοκαίρι του 2025

  76. 16/10 12:24

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι παραμένουν δημοφιλείς στη Γερμανία, παρά τις διαδηλώσεις για υπερτουρισμό

  77. 16/10 12:12

    Sojern: +2% τα ταξίδια των Αμερικανών στο εξωτερικό την περίοδο των Χριστουγέννων – Ασία επιλέγουν οι Ευρωπαίοι

  78. 16/10 11:44

    SZ-Reisen: Νέες, αποκλειστικές πτήσεις τσάρτερ προς Σαντορίνη και Χαλκιδική για το 2025

  79. 16/10 10:53

    «Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συναντούν τη Νέα Υόρκη και τον Νέο Κόσμο»

  80. 16/10 10:07

    Κ. Μητσοτάκης | Οι κυβερνητικές παρεμβάσεις για την εκτός σχεδίου δόμηση, για τη Μύκονο και Σαντορίνη, για τα Airbnb....

  81. 16/10 09:41

    Υπ. Τουρισμού | Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης καταδυτικού τουρισμού

  82. 16/10 06:54

    Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματικοί Όμιλοι στην Αλβανία

  83. 16/10 06:50

    Μη έγκριση αίτησης προσθήκης σε υφιστάμενο διατηρητέο και αλλαγή χρήσης σε ξενοδοχείο στην Αθήνα

  84. 16/10 06:45

    Άδειες για 3 γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία και τουριστικές κατοικίες σε Πάρο και Ρόδο

  85. 16/10 06:41

    Μείωση τουριστικών αφίξεων σε ακτές της Κροατίας

  86. 16/10 06:37

    Γιορτή Ελιάς στους Γόννους Λάρισας

  87. 15/10 16:55

    Brussels Airlines | Πτήσεις μεταξύ Βρυξελλών και Αθήνας όλο το έτος

  88. 15/10 16:48

    Royal Caribbean | Ο επόμενος προορισμός Perfect Day στις ακτές του Μεξικού στην Καραϊβική το 2027

  89. 15/10 16:04

    Marriott: Πρόστιμο 52 εκατ. δολαρίων για 3 περιπτώσεις κλοπής προσωπικών δεδομένων από το 2014

  90. 15/10 15:44

    Ο δημοφιλής ταξιδιωτικός οδηγός της Γαλλίας Routard σε Ήπειρο και Θεσσαλία

  91. 15/10 14:55

    Metaxa Hospitality Group: Ολοκληρωμένη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης με ορίζοντα το 2030

  92. 15/10 14:50

    Συνάντηση στο υπουργείο Τουρισμού | Η ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη

  93. 15/10 14:20

    Schauinsland Reisen | Σε τουριστικά γραφεία το πρόγραμμα για Ελλάδα το 2025 - Σαρώνει η Τουρκία στις πρόωρες κρατήσεις

  94. 15/10 13:52

    Expedia: Έτσι θα ταξιδέψουν το 2025 οι Ασιάτες της μεσαίας τάξης – Σε ποιες υπηρεσίες κατευθύνονται οι δαπάνες τους

  95. 15/10 13:25

    Καταλύματα- εστίαση | Πρωταθλήτρια στην αύξηση τζίρου τον Αύγουστο η Ρόδος- χαμηλότερη αύξηση στη Θεσσαλονίκη

  96. 15/10 12:15

    Τουρισμός: Α.Ι., βιωσιμότητα και... Ελλάδα στο επίκεντρο της προσοχής των Ευρωπαίων ταξιδιωτών για το 2025

  97. 15/10 11:46

    BILD: Η μαφία σπέρνει τον φόβο στη Μύκονο

  98. 15/10 11:42

    Γερμανικός Τύπος | Χιλιάδες μετανάστες καταφθάνουν σε Κρήτη και Γαύδο

  99. 15/10 11:26

    Μ. Κόνσολας | Αναπτυξιακός: 1,6 δισ. ευρώ τα επενδυτικά σχέδια στον τουρισμό, μόλις 150 εκατ. ευρώ τα κονδύλια

  100. 15/10 11:17

    Το νέο Δ.Σ. της Ε.Ξ. Χαλκιδικής