Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.  

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο: "Τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/01 06:10

    Βαυαρία: Κλιματική ουδετερότητα με ορίζοντα το 2255;

  2. 26/01 06:10

    Προώθηση οίνων ΠΟΠ Γουμένισσα σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ

  3. 25/01 12:17

    Ρόδος | Άμεση αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία "Bora" ζητούν οι ξενοδόχοι

  4. 25/01 11:17

    Τουρισμός | Ακριβότερα τα πακέτα διακοπών για τους Βρετανούς το 2025 - η θέση της Ελλάδος - γιατί ξεχωρίζει η Ζάκυνθος

  5. 25/01 10:49

    Ο ρόλος της πιστοποίησης στη βιωσιμότητα του κλάδου των ταξιδιών

  6. 25/01 07:23

    Το τουριστικό μοντέλο Ήλιος-Θάλασσα αυξάνει τις πωλήσεις ελληνικών ενδυμάτων στην Ισπανία

  7. 25/01 07:18

    Ελληνικό μέλι στην Ιταλία: Προκλήσεις και ευκαιρίες

  8. 24/01 20:26

    Πολλούς νέους προορισμούς στην Ελλάδα προσθέτει το 2025 ο Olimar Reisen

  9. 24/01 17:16

    Tο Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος βράβευσε τον Γιώργο Βερνίκο

  10. 24/01 17:13

    Πιστοποίηση EASA στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης 

  11. 24/01 14:28

    Το AI αναδιαμορφώνει την εμπειρία των πελατών: Οι νέες τάσεις το 2025

  12. 24/01 14:16

    Κλείνει το ιστορικό ελληνικό εστιατόριο Filos στην Κολωνία

  13. 24/01 14:10

    Οι απευθείας πτήσεις Σανγκάη - Αθήνα φέρνουν περισσότερους Κινέζους

  14. 24/01 14:04

    Νέοι προορισμοί, 12μηνος και εναλλακτικός τουρισμός στην Ευρώπη

  15. 24/01 13:59

    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Sani/Ikos επενδύει στην εκπαίδευση και την ενίσχυση της απασχόλησης στον τουρισμό

  16. 24/01 13:54

    O όμιλος webhotelier | primalres μετονομάζεται σε Revplus

  17. 24/01 12:29

    Επένδυση για το μέλλον η πολιτιστική μας κληρονομιά

  18. 24/01 12:15

    Μαγιόρκα | Το 30% των ξενοδοχείων ανοίγουν τον Φεβρουάριο για τη σεζόν

  19. 24/01 11:02

    Χανιά | Θλίψη για τον αδόκητο θάνατο του επιχειρηματία Μανώλη Μαθιουλάκη

  20. 24/01 10:46

    Edelweiss: Το Ηράκλειο στα 7 κορυφαία αεροδρόμια για το πρώτο 6μηνο του 2025

  21. 24/01 10:31

    Φινλανδία: Αύξηση 7,4% των πακέτων διακοπών για Ελλάδα το 2024

  22. 24/01 10:22

    Ενημερωτική επίσκεψη του τουρ οπερέιτορ «Sunweb» στην Πιερία

  23. 24/01 10:14

    Η Hilton επενδύει σε τεχνολογία ευεξίας στα δωμάτια

  24. 24/01 06:15

    Superyachts στη μαρίνα της Βόνιτσας

  25. 24/01 06:15

    Ενισχύσεις για 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Νάξο, Άνδρο, Χανιά και Ηγουμενίτσα

  26. 24/01 06:12

    Ελληνικός τουρισμός | Διευρύνεται τελικά η σεζόν; Τι δείχνει η εξέλιξη των πτήσεων τσάρτερ στην Ελλάδα

  27. 24/01 06:05

    Ρέθυμνο | Όχι σε μπάρα στάθμευσης ποδηλάτων στην είσοδο του ενετικού λιμανιού

  28. 24/01 06:00

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αριστοτέλη και Σιθωνίας

  29. 23/01 22:03

    Συνεντεύξεις Όλγας Κεφαλογιάννη σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης

  30. 23/01 21:51

    HAPCO & DES: Μονόδρομος η δημιουργία Συνεδριακού Κέντρου μεγάλης χωρητικότητας στην Αθήνα

  31. 23/01 21:18

    Προ των πυλών απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας- Αυστραλίας

  32. 23/01 20:59

    50 χρόνια Creta Maris Resort, 50 χρόνια αφοσίωσης στην Κρητική φιλοξενία

  33. 23/01 20:42

    Δήμος Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης | Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής ακύρωσε την απόφαση για το ειδικό τέλος

  34. 23/01 15:32

    Η Ελλάδα πρώτος προορισμός διακοπών για τους Φινλανδούς

  35. 23/01 15:02

    Ο τουρισμός στις Κυκλάδες | Πώς διαμορφώνεται η σεζόν στα βασικά νησιά - οι κλίνες ανά προορισμό

  36. 23/01 14:42

    Θετικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το 2024

  37. 23/01 14:07

    Αδελφοποίηση Αθήνας – Σαγκάης | Χ. Δούκας: «Καλούμε τους φίλους Κινέζους να βιώσουν τη μοναδική Αθηναϊκή εμπειρία»

  38. 23/01 13:57

    Πρωτιά των ελληνικών ξενοδοχείων στη Μεσόγειο στις αξιολογήσεις των πελατών

  39. 23/01 13:36

    6.378 ξενοδοχειακές επενδύσεις υπό κατασκευή ή στα σχέδια προγραμματίζονται στις ΗΠΑ

  40. 23/01 13:10

    Παγκρήτια Ημέρα Καριέρας στα ξενοδοχεία με αθρόα συμμετοχή

  41. 23/01 12:13

    ForwardKeys | Οι 8 τάσεις στα ταξίδια των Κινέζων για τη δική τους Πρωτοχρονιά

  42. 23/01 11:47

    Σε τουριστικές εκδηλώσεις στο Παρίσι η Όλγα Κεφαλογιάννη

  43. 23/01 11:35

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Ενότητα, αλληλεγγύη και καινοτόμες λύσεις

  44. 23/01 11:27

    WTTC: Η τιμή και και η ποιότητα πάνω από τη βιωσιμότητα στην επιλογή ταξιδιών

  45. 23/01 11:20

    Τεχνητή Νοημοσύνη | Oι επιπτώσεις της πολιτικής Τραμπ στον διεθνή και ελληνικό τουρισμό την προηγούμενη θητεία του

  46. 23/01 11:12

    Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου

  47. 23/01 10:31

    Israir Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση με την Αθήνα στο α’ τρίμηνο του 2025

  48. 23/01 06:10

    Ανεβαίνει ο χειμερινός τουρισμός στην Ελλάδα – Οι αγορές και οι επενδύσεις που τον στηρίζουν

  49. 23/01 06:05

    Προσβάσιμος τουρισμός στο Παγγαίο

  50. 23/01 06:05

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Σπετσών και Κύθνου

  51. 23/01 06:05

    Καταδυτικός τουρισμός | Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στη Νότια Κέρκυρα

  52. 23/01 06:05

    6 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας σε Κρήτη, Σκύρο, Μεσσήνη, Ναύπλιο και Καλαμπάκα

  53. 23/01 06:05

    Τι σημαίνει η προεδρία Τραμπ για τον παγκόσμιο τουρισμό

  54. 23/01 06:00

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία σε νοσοκομεία της χώρας

  55. 22/01 23:10

    Βραχυχρόνια μίσθωση: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και ο Stama Greece

  56. 22/01 22:15

    Μητσοτάκης - Έμπελ στο Μαξίμου | Η TUI θα φέρνει τουρίστες και από Ασία και Λατινική Αμερική

  57. 22/01 17:53

    Τουρισμός | Jet2holidays: Επέκταση της σεζόν το 2026 για Χανιά και Καλαμάτα - από αρχές Απριλίου οι πρώτες πτήσεις

  58. 22/01 15:42

    Ολοκληρώνεται το νέο πωλητήριο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης

  59. 22/01 15:01

    ΥΠΑ | Προσλήψεις 97 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας μέσω ΑΣΕΠ

  60. 22/01 12:16

    Τέταρτο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | Στο επίκεντρο η καινοτομία και οι νέες τάσεις

  61. 22/01 11:49

    Αυστρία | +25% οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2025, +18% περισσότερες πτήσεις

  62. 22/01 11:38

    Η Θεσσαλονίκη ελκύει το ενδιαφέρον των Αυστριακών για city break ταξίδια

  63. 22/01 11:22

    Alltours: Αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα Alltoura

  64. 22/01 10:59

    Χαλκιδική | Θετικά μηνύματα από τις αγορές της Φινλανδίας και Αυστρίας

  65. 22/01 10:56

    Sex and The City: «Σφραγίζουν» το σπίτι της Carrie Bradshaw στη Νέα Υόρκη λόγω... ενοχλητικών τουριστών

  66. 22/01 10:51

    ΠΟΤΑΠ | Προβολή της Πιερίας στην Αυστρία

  67. 22/01 10:42

    Τουρισμός | Τhis is Athens - Agora: Ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο

  68. 22/01 10:22

    H νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τη μοναδική φυσική ομορφιά του και τις εμπειρίες

  69. 22/01 10:20

    Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025

  70. 22/01 10:19

    Η πρόοδος στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών αεροπορικών αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων

  71. 22/01 06:10

    5 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας στην Κρήτη

  72. 22/01 06:05

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δελφών και Ζαγοράς-Μουρεσίου

  73. 22/01 06:00

    Διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων για το αεροδρόμιο του Σεράγεβο το 2025 και το 2026

  74. 21/01 21:05

    Τουλάχιστον 66 νεκροί από πυρκαγιά σε ξενοδοχείο σε τουρκικό χιονοδρομικό κέντρο

  75. 21/01 20:55

    Καταδυτικός τουρισμός | Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στο Δήμο Αριστοτέλη

  76. 21/01 20:45

    Επέκταση της σεζόν σε νησιά των Κυκλάδων δείχνουν οι αεροπορικές αφίξεις

  77. 21/01 16:30

    Αττικό Ζωολογικό Πάρκο | "Η αλήθεια για τα δελφίνια μας"

  78. 21/01 15:25

    Να είμαστε προετοιμασμένοι να ζήσουμε με τον υπερτουρισμό, είναι αναπόφευκτος

  79. 21/01 15:22

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Μειωμένες εισπράξεις από τους Γάλλους και τους Βρετανούς στο 11μηνο

  80. 21/01 15:11

    Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  81. 21/01 15:02

    ΕasyJet: Εκπτώσεις έως 20% για 20.000 θέσεις σε όλα τα δρομολόγια από και προς Ελλάδα

  82. 21/01 13:52

    FITUR: Επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας Xάρη Θεοχάρη ως γ.γ. του UN Tourism

  83. 21/01 12:58

    ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες επιδόσεις στα ξενοδοχεία, δωμάτια και κάμπινγκ τον Νοέμβριο

  84. 21/01 11:44

    Δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό η πλειονότητα των εργοδοτών στην Ελλάδα

  85. 21/01 11:25

    Stama Greece | Οι προδιαγραφές αναβαθμίζουν το επίπεδο φιλοξενίας στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  86. 21/01 10:31

    Οι μεγάλες αλυσίδες επενδύουν σε ξενοδοχεία με... θέα τα αστέρια

  87. 21/01 06:13

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ερμιονίδας και Σουλίου

  88. 21/01 06:10

    Αναπτυξιακή Αθήνας | Μετεξελίσσεται και σε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού

  89. 21/01 06:10

    Δήμος Καρύστου: Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα με 19 τεχνητούς υφάλους

  90. 21/01 06:10

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 7 στις 10 διανυκτερεύσεις το 2024 πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία

  91. 21/01 06:10

    Παγκόσμιος τουρισμός | UN Tourism: Πλήρης ανάκαμψη των αφίξεων το 2024 - Οι 5 απειλές για το 2025

  92. 21/01 06:00

    Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Αύξηση επισκεπτών και εσόδων ξενοδοχείων το 2024

  93. 20/01 18:42

    Επιδότηση έως 200.000 ευρώ για την «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

  94. 20/01 18:20

    5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα

  95. 20/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | Προσέγγισαν τα 3 δισεκατομμύρια οι διανυκτερεύσεις το 2024

  96. 20/01 15:20

    Λάμψα: Συμφωνία με την Accor για τη διαχείριση του Elatos Resort στη Φωκίδα

  97. 20/01 14:42

    FREENOW Ελλάδας | Εξαιρετικές επιδόσεις το 2024

  98. 20/01 14:23

    Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota | Nτεμπούτο του σήματος της Accor στην Ελλάδα

  99. 20/01 14:03

    To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime

  100. 20/01 12:44

    Ενδιαφέρον από τον αμερικανικό κολοσσό Chevron για έρευνα υδρογονανθράκων στη νότια Πελοπόννησο