Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.  

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο: "Τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 17/07 18:14

    "Όχι" και από την Περιφέρεια στο σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ για υπερδόμηση της Μαρίνας της Αρετσούς

  2. 17/07 16:16

    Ξενοδοχεία | Το The Lynx Mountain Resort στη Φλώρινα στα 50 καλύτερα του National Geographic «Lakes & Mountains 2024»

  3. 17/07 16:09

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση ‘‘Η χαρά της ζωής’’ στο Ρέθυμνο με τον Πρέσβη της Ιαπωνίας

  4. 17/07 15:00

    Κινηματογραφικό φεστιβάλ στη Σαντορίνη και τουρνουά μπάσκετ στη Λήμνο υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  5. 17/07 14:40

    Η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου - ADAC αγόρασε 70 ταξιδιωτικά γραφεία της Galeria

  6. 17/07 13:55

    Jet2.com: 11 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  7. 17/07 13:09

    Άμστερνταμ εναντίον υπερτουρισμού: Τι κάνει ο δήμος για να επαναφέρει την ισορροπία

  8. 17/07 12:36

    ΥΠΑ | +11,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' εξάμηνο του 2024

  9. 17/07 12:16

    Condor: 6 νέες συνδέσεις με Ελληνικά νησιά το καλοκαίρι του 2025

  10. 17/07 12:06

    ΔΥΠΑ: Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις για αμειβόμενη μαθητεία στις 7 Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Τουρισμού-Φιλοξενίας

  11. 17/07 12:00

    Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Ακρόπολης Αθηνών λόγω υψηλών θερμοκρασιών

  12. 17/07 11:51

    Νέος ισχυρός όμιλος στον κλάδο του ελληνικού ελαιολάδου

  13. 17/07 11:43

    ECTAA: Ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ για τρίτη φορά πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού

  14. 17/07 11:30

    Airbnb | Συμβουλές στους ταξιδιώτες στην Ελλάδα για να κλείσουν τη διαμονή τους με ασφάλεια

  15. 17/07 11:23

    "Travel and Leisure" | Δημοφιλέστερο νησί η Μήλος - διακρίσεις και για άλλα ελληνικά νησιά

  16. 17/07 11:05

    Φεστιβάλ Αθηνών- Επιδαύρου | ΘΕΑΤΡΟ: Ανέστης Αζάς -Τα σκυλιά, Πειραιώς 260- Χώρος Η 19 – 21 Ιουλίου, 21.30

  17. 17/07 10:44

    ΥΠΑ: Δυνατότητα πρακτικής άσκησης και εκπόνησης πτυχιακής εργασίας σε φοιτητές

  18. 17/07 10:25

    Μοναδικές υπαίθριες δράσεις για όλους στο Navarino Challenge 2024

  19. 17/07 07:55

    Καταδυτικός τουρισμός | Σε ποιες περιοχές της χώρας βουλιάζουν αγάλματα, αεροπλάνα και βαπόρια για καταδύσεις

  20. 17/07 07:51

    Διαγωνισμός για τη μακροχρόνια μίσθωση έκτασης στη Νέα Καλλικράτεια με σκοπό την ανέγερση ξενοδοχείου

  21. 17/07 07:41

    Δήμος Δελφών: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  22. 17/07 07:36

    Βόρεια Μακεδονία: Aυξημένη η τουριστική κίνηση στο 5μηνο

  23. 17/07 07:32

    Stefaniada Festival στην Αργιθέα Καρδίτσας

  24. 16/07 19:13

    Θετική γνωμοδότηση επί της ΜΠΕ του 5άστερου Knossos Royal Village

  25. 16/07 19:07

    Ηράκλειο | Προβολή από τον ΕΟΤ ως city break προορισμού όλο το χρόνο - Συναντήσεις της Όλγας Κεφαλογιάννη

  26. 16/07 19:02

    Δήμος Αθήνας | Σε ισχύ η απόφαση για τα επιτρεπόμενα ύψη κτιρίων

  27. 16/07 15:54

    «loveHER | 5 Senses | 365 Days»: Παρουσιάζεται την Πέμπτη η νέα καμπάνια του Δήμου Ηρακλείου

  28. 16/07 15:26

    Αυξημένη τουριστική κίνηση διαπιστώνει η Uber στην Ελλάδα

  29. 16/07 14:02

    WWF: Για μια βιώσιμη διαχείριση αστικών αποβλήτων - στις χειρότερες θέσεις η Ελλάδα

  30. 16/07 13:58

    Γερμανικός τουρισμός: Ακριβότερα κατά 4,5% από πέρυσι τα πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το α’ εξάμηνο

  31. 16/07 13:40

    Γερμανικός τουρισμός: “Πεθαίνουν” οι κλασικές διακοπές 2 εβδομάδων – Πώς η Gen Z αλλάζει τα δεδομένα

  32. 16/07 12:25

    Aegean / Air Canada: Διευρύνεται η συνεργασία κοινού κωδικού με 9 επιπλέον δρομολόγια

  33. 16/07 11:55

    Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

  34. 16/07 11:31

    Handelsblatt | Το φθηνό ρωσικό φυσικό αέριο πλημμυρίζει τη νοτιοανατολική Ευρώπη

  35. 16/07 10:12

    Τουρισμός της Διασποράς: Οφείλουμε να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την προσέλκυση των ομογενών

  36. 16/07 07:59

    Δημιουργία πολυλειτουργικού χώρου στην Κοινότητα Δρεπάνου

  37. 16/07 07:56

    Δήμος Αλμυρού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  38. 16/07 07:53

    Μελέτη για μετατροπή αλιευτικού καταφυγίου στο Παλούκι Αμαλιάδας σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

  39. 16/07 07:52

    4η Γιορτή Μελιού και Προϊόντων Κηρήθρας στο Πουρί Πηλίου

  40. 16/07 07:03

    Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός για εκμίσθωση 2 εκτάσεων για τουριστικούς σκοπούς

  41. 15/07 19:42

    Δεκτή η παραίτηση Φραγκάκη στον ΕΟΤ - προσωρινός γ.γ. ο Κ.Ζήκος

  42. 15/07 19:33

    Ο "υπερτουρισμός" άλλοθι για ανεπαρκείς υποδομές και υπηρεσίες;

  43. 15/07 19:29

    Η ακρίβεια στο επίκεντρο σύσκεψης των Περιφερειαρχών με τους υπουργούς Ανάπτυξης και Εσωτερικών

  44. 15/07 19:23

    Comédie-Française - Tiago Rodrigues Hecuba, not Hecuba 26 & 27 Ιουλίου | Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  45. 15/07 17:10

    Αποχώρηση Δημήτρη Φραγκάκη από Γ.Γ. του ΕΟΤ

  46. 15/07 14:38

    ACI Europe / Αερομεταφορές: Ρεκόρ αύξησης της διασυνδεσιμότητας Ελλάδας και Αθήνας

  47. 15/07 14:25

    ΕΟΤ Τουρκίας | Ταξίδι εξοικείωσης σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο

  48. 15/07 13:07

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | Παράσταση Ετυμολογίες στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής

  49. 15/07 13:01

    Αυτή είναι η ώρα και ημέρα που όλοι κάνουν ξενοδοχειακές κρατήσεις

  50. 15/07 12:26

    Holidu: 2 Ελληνικές παραλίες στις 10 με τον περισσότερο κόσμο στην Ευρώπη

  51. 15/07 10:49

    Δήμος Αθηναίων | Διαχείριση απορριμμάτων λόγω υψηλών θερμοκρασιών για πολίτες και επιχειρήσεις

  52. 15/07 09:57

    Μόνο ο τουρισμός που υποστηρίζεται από τους ντόπιους είναι βιώσιμος - συνάντηση κορυφής στην Ισπανία

  53. 14/07 20:35

    Ειδικός Σύμβουλος τουρισμού για τον δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαπόντιων Νήσων

  54. 14/07 20:30

    Δήμος Ελαφονήσου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  55. 14/07 20:20

    Γιορτή Ψαράδων στα Μεσάγγαλα Λάρισας

  56. 14/07 20:10

    Ποιον ωφελεί τελικά ο (υπερ)τουρισμός;

  57. 14/07 12:02

    Νυχτερινός φωτισμός κάστρου Χώρας Σαμοθράκης

  58. 14/07 07:43

    Δήμος Σύμης: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  59. 14/07 06:44

    Κως: Μείωση των ορίων ταχύτητας στα 50 χλμ. όπου υφίσταται όριο 60 και 70 χλμ.

  60. 13/07 16:42

    Γιορτή Σαρδέλας στο Στόμιο Λάρισας

  61. 13/07 13:31

    Παρατεταμένο διάστημα πολύ υψηλών θερμοκρασιών τον φετινό Ιούλιο

  62. 13/07 10:18

    Συνεργασία Netflix – ΕΟΤ: "Streaming" σε όλο τον κόσμο για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

  63. 13/07 10:15

    2ο Φεστιβάλ Παραδοσιακής Πίτας του Πηλίου τα Ζυμώματα…της Συκής τα Ανταμώματα

  64. 13/07 10:14

    Γιορτή Πλιγουριού στους Χαλκιάδες Λάρισας

  65. 12/07 18:14

    Πτώχευση FTI | Το DRSF ξεκινά τη διαδικασία αποζημίωσης

  66. 12/07 14:43

    Hellenic Seaplanes | Πτήσεις γνωριμίας με υδροπλάνα πάνω από τις Σποράδες και τη Σκύρο

  67. 12/07 14:40

    Με ψηφιακά μέσα ο εντοπισμός της αυθαίρετης δόμησης

  68. 12/07 14:33

    Υπερψηφίστηκε το σ/ν του Υπουργείου Τουρισμού - οι βασικές διατάξεις του νέου νόμου - η ρύθμιση για τους ξεναγούς

  69. 12/07 14:06

    Συνεργασία Aegeo Spas με την [comfort zone] ως αποκλειστικός spa operator στη Σαντορίνη στο Santo Collection Resorts & Villas

  70. 12/07 12:12

    Υπεγράφη η σύμβαση για την αξιοποίηση του ακινήτου «Σάνη Κασσάνδρας»

  71. 12/07 11:52

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Δημήτρης Καλαντζής | Masters’ Voice - Μάνος Χατζιδάκις - Βασίλης Τσιτσάνης

  72. 12/07 11:37

    Η Κατερίνα Ευαγγελάτου παρουσίασε στην Κίνα performance επάνω στον Ιππόλυτο

  73. 12/07 11:32

    ΕΟΤ: Ανατολική Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Κέα προβάλλονται στη γαλλική αγορά

  74. 12/07 10:52

    Ευρωπαίοι πολίτες: «Δεν μισούμε τους τουρίστες, αλλά τον υπερτουρισμό»

  75. 12/07 10:34

    Ισπανικός τουρισμός | Εκρηκτική αύξηση αφίξεων παρά τις διαδηλώσεις κατά του υπερτουρισμού

  76. 12/07 10:10

    Τουρισμός για όλους - Ο εσωτερικός τουρισμός ενισχύει τη βιωσιμότητα των προορισμών

  77. 12/07 10:07

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 50% του χρόνου διακοπών ξοδεύεται σε κορυφαία αξιοθέατα

  78. 12/07 07:52

    Χαμηλές πτήσεις για τον τουρισμό στη Ρωσία

  79. 12/07 07:51

    Μειώθηκε η τουριστική κίνηση από το Ισραήλ

  80. 12/07 07:49

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Διαγωνισμός για μίσθωση δωματίων στην πόλη του Αγρινίου

  81. 12/07 07:48

    Τρεις αρνητικές γνωμοδοτήσεις για πλωτές εξέδρες στην Πάρο

  82. 12/07 07:46

    Ιταλία: Ανάκαμψη με υποτονικούς ρυθμούς

  83. 11/07 21:01

    Τουρισμός | Marabu: Δυναμικό πρόγραμμα πτήσεων στη Μεσόγειο το 2025 - Ελλάδα και Ισπανία οι βασικές αγορές της

  84. 11/07 20:37

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Το νομοσχέδιο ανοίγει έναν νέο κύκλο ποιοτικής ανάπτυξης του τουρισμού

  85. 11/07 16:39

    Ο ΕΟΤ στο UEFA Euro 2024 με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στη Γερμανία

  86. 11/07 16:36

    Η Air France εγκαινίασε την απευθείας πτήση προς την Καλαμάτα

  87. 11/07 16:01

    Τουρισμός: «Μπουμ» στις αναζητήσεις των Αράβων για καλοκαίρι στην Αθήνα – Στα αγαπημένα τους νησιά η Μύκονος

  88. 11/07 13:26

    Σε ένα πράγμα έπεσα έξω με την Ελλάδα, δηλώνει ο Νομπελίστας καθηγητής Οικονομικών

  89. 11/07 12:24

    Τουρισμός 2024 | Ανακατεύεται η τράπουλα στην Ευρώπη – Σε επιτάχυνση οι αφίξεις και οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ελλάδα

  90. 11/07 12:21

    Βαλεαρίδες Νήσοι | Σχέδιο της κυβέρνησης για 3.000 σπίτια με ενοίκιο κάτω του 30% της αγοράς

  91. 11/07 11:36

    AEGEAN: Πάνω από 7,3 εκατ. επιβάτες το α' εξάμηνο, αύξηση 9% της επιβατικής κίνησης

  92. 11/07 11:30

    Έτσι είναι το One&Only Kéa Island που άνοιξε στην Τζιά

  93. 11/07 11:26

    Τουρισμός | Περισσότερα μικρής διάρκειας ταξίδια θέλουν οι Αμερικανοί το καλοκαίρι

  94. 11/07 11:05

    TUI Ηνωμένου Βασιλείου | Πρώτη η Ελλάδα στις αναζητήσεις για διακοπές μετά τις εκλογές

  95. 11/07 10:54

    Βρετανικός τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι θέλει το 83%- ο κακός καιρός οδηγεί σε κρατήσεις

  96. 11/07 10:36

    Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Νίκης Κεραμέως με εκπροσώπους του ΣΕΤΕ και της ΕΣΕΕ

  97. 11/07 10:04

    Το Dolce by Wyndham Versailles άνοιξε τις πύλες του στο φημισμένο Domaine Du Montcel στη Γαλλία

  98. 11/07 09:12

    Θεσπίζεται η ηλεκτρονική εφαρμογή “e – Ναυλοσύμφωνο” για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής

  99. 11/07 07:34

    Διαγωνισμός | Δράσεις προβολής του προορισμού Πελοπόννησος

  100. 11/07 07:33

    Πόσοι άνθρωποι πνίγονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και γιατί