Vavoulas.com

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Ψηφιακό Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 βασικές έννοιες

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.  

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο: "Τα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων"

 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 24/04 12:10

    Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa

  2. 24/04 11:46

    Κνωσός: 125 χρόνια από τις ανασκαφές του Άρθουρ Έβανς

  3. 24/04 11:26

    Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα

  4. 24/04 11:15

    Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό

  5. 24/04 10:59

    Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων

  6. 24/04 10:45

    Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα

  7. 24/04 10:39

    Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία

  8. 24/04 07:32

    Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου

  9. 24/04 07:30

    Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό

  10. 24/04 07:15

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας

  11. 24/04 07:15

    Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις

  12. 24/04 07:10

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη

  13. 24/04 07:05

    Οι επενδύσεις στις πλαζ της Αττικής Ριβιέρας

  14. 24/04 06:51

    O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία

  15. 24/04 06:32

    Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι

  16. 24/04 06:10

    Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους

  17. 24/04 06:05

    Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική

  18. 24/04 06:05

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή

  19. 24/04 06:05

    Ελληνικός τουρισμός | Forum HSMAI: Η διαφοροποίηση και οι νέες αγορές ασπίδα των ξενοδοχείων στις διεθνείς προκλήσεις

  20. 23/04 22:44

    Τουρκία: Πανικός από τον σεισμό των 6,2 Ρίχτερ

  21. 23/04 19:20

    Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας

  22. 23/04 18:20

    Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου

  23. 23/04 15:57

    Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ

  24. 23/04 15:31

    WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών

  25. 23/04 15:13

    Οι κοινότητες στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης

  26. 23/04 14:45

    Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών

  27. 23/04 14:14

    Επιστροφή της P&O Cruises στην Αλβανία το 2027

  28. 23/04 13:55

    Στις τελευταίες θέσεις για Millennials η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λευκωσία

  29. 23/04 13:49

    Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ

  30. 23/04 12:16

    Αναπτυξιακός | τροποποίηση: 12 καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια

  31. 23/04 11:59

    Κρουαζιέρα | Διπλασιάζει το μερίδιό της η Τουρκία, νέες ευκαιρίες για ελληνικά λιμάνια

  32. 23/04 11:26

    easyJet | Άνοιξαν οι πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2026

  33. 23/04 10:47

    ΣτΕ: Δικαίωση των διαχειριστών για το τέλος επιτηδεύματος ανά ακίνητο Airbnb

  34. 23/04 08:31

    Από τα Φαλάσαρνα στο Ελαφονήσι: Ένας Μαγευτικός Δρόμος στη Δυτική Κρήτη

  35. 23/04 07:54

    Καζίνο Ρόδου: Έγκριση για ξύλινη πλατφόρμα στην παραλία μπροστά από το Grande Albergo delle Rose

  36. 23/04 07:37

    Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη στην Κροατία – Στο επίκεντρο ο βιώσιμος τουρισμός

  37. 23/04 07:05

    Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας

  38. 23/04 06:51

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Πλατανιά, Ιεράπετρας και Αγίου Βασιλείου

  39. 23/04 06:47

    Η Phāea στους ιδρυτικούς εταίρους της πρωτοβουλίας για τη διαχείριση αποβλήτων

  40. 23/04 06:46

    Αδελφοποίηση του Δήμου Σφακίων με τον Δήμο Αγίας Νάπας

  41. 23/04 06:39

    Προετοιμασία του οικισμού Κιονίων για την τουριστική περίοδο: Ένα παράδειγμα προς μίμηση

  42. 23/04 06:25

    Ενισχύσεις για την αναβάθμιση της τουριστικού καταφυγίου Αστακού και της Μαρίνας Αλίμου

  43. 23/04 06:10

    Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες

  44. 23/04 06:05

    Περιφέρεια Αττικής | Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο καταπολέμησης των κουνουπιών

  45. 23/04 06:05

    Η online φήμη καθορίζει την επιτυχία ενός ξενοδοχείου – Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε

  46. 22/04 18:16

    Oλοκληρώνεται η δράση της περιφέρειας Κρήτης «Πάμε για… Χόρτα»

  47. 22/04 18:10

    Ελληνικός τουρισμός: Μείωση των εισπράξεων από Γαλλία και Γερμανία το α’ δίμηνο

  48. 22/04 14:52

    Ο πιο συχνός εφιάλτης στον κόσμο: Να πέφτουν τα δόντια

  49. 22/04 14:26

    Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών

  50. 22/04 14:10

    «Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας»: Καμπάνια για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  51. 22/04 13:48

    ΕOT Κίνας | Β2Β συναντήσεις με τους t.os της Chengdu - Πτήσεις προς την Αθήνα τον Ιούνιο

  52. 22/04 11:59

    Τουρισμός | Ρεκόρ στις πτήσεις με αερόστατο στην Τουρκία το 2024

  53. 22/04 11:47

    Yπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο στο Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο - επίσκεψη Κεφαλογιάννη

  54. 22/04 10:29

    Ταξίδια για όλα τα βαλάντια το 2025 | Οι 15 πιο φθηνές και οι 15 πιο ακριβές χώρες

  55. 22/04 09:32

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Μύκονο, Κω, Κάρυστο, Σύβοτα και Αμφιλοχία

  56. 22/04 09:28

    Δήμος Ζαγορίου: Συνεργασία με το Impact Hub Athens για βιώσιμο τουρισμό και καινοτομία στο Δεμάτι

  57. 22/04 07:21

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ξάνθης, Τοπείρου και Κιλκίς

  58. 22/04 07:10

    Διπλό ντεμπούτο για τα πολυτελή brands της IHG στην Κρήτη

  59. 22/04 07:00

    Νέα ξενοδοχειακά openings για την DHR Services και την Domotel

  60. 22/04 06:50

    Πέντε κρουαζιερόπλοια στη Σούδα έως το Σάββατο

  61. 22/04 06:45

    Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK

  62. 22/04 06:42

    Πολιτιστικές Ημέρες και Διαδρομές Θάλασσας στον Πειραιά

  63. 22/04 06:19

    Imbros Trail Run & Hike 2025: Αθλητικός φόρος τιμής στην Ιστορία των Σφακίων

  64. 22/04 06:05

    Παγκόσμια αεροπορική κίνηση: Κοντά στο ορόσημο των 10 δισ. επιβατών

  65. 21/04 19:12

    Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα

  66. 21/04 12:15

    Πάπας Φραγκίσκος: «Στον Χριστιανισμό μετρούν οι πράξεις»

  67. 21/04 08:35

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025

  68. 21/04 07:52

    Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ

  69. 21/04 07:35

    Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό

  70. 21/04 07:28

    Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη

  71. 20/04 07:46

    Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»

  72. 20/04 07:24

    Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"

  73. 20/04 07:10

    Το μοντέλο της Καρπάθου δεν ευννοεί το all inclusive | Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και ο πρόεδρος των ξενοδόχων στο T.N.

  74. 20/04 07:05

    Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό...

  75. 20/04 07:00

    Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν

  76. 20/04 06:46

    Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη

  77. 19/04 21:21

    AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα

  78. 19/04 11:38

    Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα

  79. 19/04 07:04

    Ο Δήμαρχος Πρέβεζας στο T.Ν. | Υποδεχόμαστε την τουριστική σεζόν με αισιοδοξία και πασχαλινή ατμόσφαιρα

  80. 19/04 07:00

    Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025

  81. 19/04 07:00

    Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου

  82. 19/04 07:00

    Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν

  83. 19/04 00:05

    Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία

  84. 18/04 18:12

    Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris

  85. 18/04 14:46

    Γερμανία: Ανοίγει ο δρόμος για απελάσεις στην Ελλάδα

  86. 18/04 14:28

    Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα

  87. 18/04 11:57

    Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα

  88. 18/04 10:40

    Το Πάσχα στην Κάλυμνο και στους ναυτότοπους της Ελλάδας

  89. 18/04 08:42

    Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες

  90. 18/04 08:41

    Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται

  91. 18/04 07:56

    Αβδού: Ένα μικρό χωριό στο Ηράκλειο με μεγάλη ιστορία

  92. 18/04 07:47

    Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης

  93. 18/04 07:15

    Η Σοφία Φλέγκα (Ε.Ξ. Καρπενησίου) στο T.N. | Γολγοθάς δίχως Ανάσταση για τους χειμερινούς προορισμούς

  94. 18/04 07:00

    Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες

  95. 18/04 06:51

    Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη

  96. 18/04 06:46

    Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός

  97. 18/04 06:29

    Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω

  98. 17/04 17:21

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού

  99. 17/04 12:51

    Ανάμεσα στην ομορφιά και την ασυδοσία – μια ανατομία της τουριστικής πραγματικότητας στο Βόρειο Αιγαίο

  100. 17/04 12:10

    Τουρκία | Στόχος τα 3 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας ετησίως