Η Σαντορίνη ξανά στο προσκήνιο: Καμπάνια προβολής στο Ην. Βασίλειο μέσω της Jet2holidays
07 Jul 2025, 06:00 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Σε έκτακτη προωθητική καμπάνια της Σαντορίνης στο Ηνωμλενο Βασίλειο προχώρησαν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τον βρετανό τουρ οπερέιτορ Jet2holidays. Η καμπάνια περιλαμβάνει δράσεις προώθησης και διαφήμισης του νησιού σε δυνητικούς επισκέπτες του για την περίοδο έως και την 30ή Σεπτεμβρίου 2025.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- Διαδικτυακή διαφήμιση για τη Σαντορίνη μέσω της πλατφόρμας Quantcast με χρήση display banners διαφόρων διαστάσεων. Η καμπάνια αξιοποιεί τη μέθοδο look-a-like modelling για να προσεγγίσει κοινά με παρόμοια διαδικτυακή συμπεριφορά και ενδιαφέροντα σε διακοπές ήλιου και παραλίας, γαστρονομία, πολιτισμό και ιστορία. Θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα δεδομένα για την εξεύρεση νέων κοινών και την προτροπή τους για να πραγματοποιήσουν κρατήσεις διακοπών με την Jet2holidays στη Σαντορίνη. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 7.497.924.
- Αποστολή ενός Premium email που προωθεί διακοπές στη Σαντορίνη με την Jet2holidays, σε τουλάχιστον 61.988 παραλήπτες.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Περιφέρεια θα καταβάλλει ποσό ύψους 20.000,00 ευρώ όσον αφορά τις δραστηριότητες μάρκετινγκ που έχει αναλάβει η Jet2holidays.
Η καμπάνια κρίνεται αναγκαία καθώς η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με σημαντική συνεισφορά στην τοπική και εθνική οικονομία. Ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός έχει πληγεί σοβαρά από την εικόνα που διαμορφώθηκε εξαιτίας των σεισμών, προκαλώντας ανησυχία στους διεθνείς επισκέπτες του.
Η διαφημιστική καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει, την ομορφιά και την ελκυστικότητα της Σαντορίνης και μέσω αυτών να να επιτευχθεί ανάσχεση της αρνητικής εικόνας στους εν δυνάμει επισκέπτες και στους υφιστάμενους, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία του νησιού και κατ’ επέκταση και η εθνική οικονομία.
διαβάστε ακόμα
-
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού 05/10 | 06:45
-
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού 04/10 | 06:52
-
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική 04/10 | 06:13
-
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο 03/10 | 15:49
-
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027 03/10 | 13:07
-
6ο Διεθνές Φεστιβάλ Παράδοσης “FOLKWAY” στον Δήμο Χερσονήσου 02/10 | 20:15
-
FORUM Πολωνικού Επιμελητηρίου Τουρισμού | Γνωριμία με τον πολιτισμό της Θεσσαλονίκης 02/10 | 15:55
-
Γυρίσματα πολωνικής εκπομπής σε Κάλυμνο, Ψέριμο και Κω 03/10 | 06:12
-
Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Σούνιο και Λευκάδα 03/10 | 06:10
-
Λέσβος: Σταυροδρόμι εθελοντισμού και τουρισμού μέσα από τη Συνάντηση του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού 03/10 | 07:15
δημοφιλέστερα
- 1 Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία 03.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού 05.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις 05.10.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα 05.10.2025 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 5 Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές 04.10.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου 05.10.2025 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 7 Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια 04.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της 02.10.2025 | ΤΑΞΙΔΙ
- 9 Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού 04.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26 04.10.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ