Το TikTok μπαίνει δυναμικά στον τουρισμό με νέα εργαλεία διαφημίσεων και κρατήσεων
30 Sep 2025, 08:00 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Το TikTok εγκαινίασε μια νέα σειρά διαφημιστικών προϊόντων που επιτρέπουν απευθείας κρατήσεις ταξιδιών μέσα από την πλατφόρμα, ενισχύοντας τον ρόλο του στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Η εφαρμογή με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως δίνει πλέον τη δυνατότητα σε brands να προωθούν προορισμούς, καταλύματα και εμπειρίες με ενσωματωμένους συνδέσμους κράτησης. Η εξέλιξη έρχεται να προστεθεί στη συνεργασία του TikTok με την Booking.com, που ήδη επιτρέπει κρατήσεις ξενοδοχείων απευθείας από την εφαρμογή.
Με αυτή την κίνηση, το TikTok μπαίνει σε άμεσο ανταγωνισμό με μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων και αναζητήσεων, όπως η Google και η Meta. Η εταιρεία επισημαίνει ότι οι νέες διαφημίσεις θα αξιοποιούν σήματα αλληλεπίδρασης και πρόθεσης των χρηστών, ώστε να συνδέουν τους ταξιδιώτες με τους διαφημιζόμενους πιο στοχευμένα.
Η δημοφιλία του TikTok ως πηγή έμπνευσης για ταξίδια έχει ήδη δημιουργήσει ένα ισχυρό κοινό (#TravelTok με δισεκατομμύρια προβολές). Με την προσθήκη του στοιχείου της άμεσης συναλλαγής, η πλατφόρμα επιχειρεί να γεφυρώσει το κενό μεταξύ αναζήτησης ιδεών και πραγματοποίησης κράτησης.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η πρωτοβουλία μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους για τη διαφήμιση στον τουρισμό, αν και παραμένουν ερωτήματα σχετικά με την αποδοτικότητα, την απόδοση επένδυσης και το πώς η νέα υπηρεσία θα σταθεί απέναντι σε καθιερωμένα κανάλια.
διαβάστε ακόμα
-
Η Μούσα Καλλιόπη «ξεναγεί» στην Πιερία με 2D και 3D animation 02/10 | 13:43
-
Έρευνα RateHawk: Στροφή των επαγγελματιών του τουρισμού στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη 10/09 | 11:07
-
ETC: Το Α.Ι. επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού στην Ευρώπη 05/09 | 07:26
-
Τι σημαίνει για τα ταξιδιωτικά brands η ενσωμάτωση του Instagram στη μηχανή αναζήτησης της Google 28/08 | 06:10
-
Η "επέλαση" της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια – 1 στους 3 Αμερικανούς ακολουθεί τυφλά τις προτάσεις της 16/08 | 06:10
-
Booking.com | Ενθουσιασμένοι με την Τεχνητή Νοημοσύνη 9 στους 10 ταξιδιώτες 23/07 | 18:05
-
Δ. Σερίφης: “Φυτίλι” ανταγωνιστικότητας οι νέες τεχνολογίες και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος 03/06 | 06:19
-
Συνεργασία Amadeus - Google για την τεχνητή νοημοσύνη στον ταξιδιωτικό κλάδο 25/05 | 06:23
-
Έρευνα | Τάσεις και προκλήσεις στους επαγγελματίες του κλάδου της Τεχνολογίας 15/05 | 14:45
-
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία 12/05 | 07:01
δημοφιλέστερα
- 1 Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία 03.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές 04.10.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 3 Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια 04.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu 04.10.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού 04.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της 02.10.2025 | ΤΑΞΙΔΙ
- 7 Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26 04.10.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική 04.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει 04.10.2025 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 10 Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery 04.10.2025 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ