Συνεργασία Amadeus - Google για την τεχνητή νοημοσύνη στον ταξιδιωτικό κλάδο
25 May 2025, 06:23 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Στρατηγική συνεργασία που σηματοδοτεί νέα εποχή για την τεχνολογία στον τουρισμό ανακοίνωσαν η Amadeus και η Google. Οι δύο κολοσσοί προχωρούν σε συνεργασία-ορόσημο με στόχο τη μετάβαση μέρους της τεχνικής πλατφόρμας της Amadeus στο Google Cloud, ενισχύοντας έτσι τη δέσμευση της πρώτης στην καινοτομία μέσω υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Νέα εποχή υποδομών για την Amadeus
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Amadeus, μία από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στον τομέα των ταξιδιών, θα αξιοποιήσει την ανοιχτή, ασφαλή και αξιόπιστη υποδομή του Google Cloud. Με τη μετεγκατάσταση μέρους της πλατφόρμας της, η Amadeus επιδιώκει να βελτιώσει την επιχειρησιακή της αποδοτικότητα, να ενισχύσει την ανθεκτικότητα των συστημάτων της και να έρθει πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών της.
Η επιλογή της Google εντάσσεται στη στρατηγική πολυ-υπολογιστικού νέφους (multicloud) της Amadeus, με την εταιρεία να επεκτείνει την παρουσία της σε 42 παγκόσμιες περιοχές. Η συγκεκριμένη στρατηγική επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και ευελιξία στην ανάπτυξη καινοτομιών, διατηρώντας υψηλά στάνταρ ασφαλείας και αξιοπιστίας.
Η τεχνητή νοημοσύνη στο προσκήνιο
Η συνεργασία δεν περιορίζεται στην υποδομή cloud, καθώς η Amadeus σχεδιάζει να αξιοποιήσει τις τεχνολογίες γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (generative AI) της Google. Μέσω της πλατφόρμας Vertex AI, θα έχει πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs), διευκολύνοντας την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων με ταχύτερους ρυθμούς.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόθεση της Amadeus να εξερευνήσει το πεδίο της "Agentic AI", μέσω της πλατφόρμας Google Agentspace. Πρόκειται για έναν νέο τομέα της τεχνητής νοημοσύνης όπου πολλαπλοί ψηφιακοί πράκτορες (AI agents) συνεργάζονται, ανταλλάσσουν πληροφορίες και εκτελούν σύνθετες λειτουργίες. Αυτές οι τεχνολογίες ενδέχεται να ενσωματωθούν στις λύσεις της Amadeus στο μέλλον, βελτιώνοντας την εμπειρία των ταξιδιωτών και των επαγγελματιών του τουρισμού.
Νέες δυνατότητες για την αεροπορική βιομηχανία
Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης την εξερεύνηση τρόπων ενσωμάτωσης των τεχνολογιών της Amadeus με τις πλατφόρμες της Google που σχετίζονται με τον αεροπορικό τομέα. Συγκεκριμένα, μελετάται η διασύνδεση του Amadeus MetaConnect και του Amadeus Nevio με τα Google Flights και το Google Offer Management System (QPX). Η εν λόγω ενοποίηση μπορεί να προσφέρει πιο ακριβή αποτελέσματα αναζήτησης πτήσεων και βελτιωμένη διαχείριση προσφορών από πλευράς των αεροπορικών εταιρειών, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία των χρηστών και ενισχύοντας την εμπορική παρουσία των αερομεταφορέων.
Δηλώσεις στελεχών
Ο Sylvain Roy, Chief Technology Officer της Amadeus, σημείωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή τη συνεργασία με την Google Cloud, που μας επιτρέπει να ενισχύσουμε τη στρατηγική multicloud και να επιταχύνουμε την καινοτομία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης. Με την υποστήριξη των τεχνολογιών cloud και AI της Google, μεταμορφώνουμε τον ταξιδιωτικό τομέα προσφέροντας απαράμιλλη συνδεσιμότητα και αποτελεσματικότητα σε όλο το οικοσύστημα».
Από την πλευρά της, η Isabelle Fraine, Managing Director της Google Cloud France, δήλωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που στηρίζουμε την Amadeus στις cloud λειτουργίες της και στην καινοτομία AI. Η ανοιχτή μας προσέγγιση, η ασφαλής και αξιόπιστη υποδομή μας και οι τεχνολογικές μας δυνατότητες μπορούν να βοηθήσουν την Amadeus να λειτουργεί σε περισσότερες περιοχές και με περισσότερους πελάτες και συνεργάτες, ενισχύοντας συνολικά τη βιομηχανία των ταξιδιών».
διαβάστε ακόμα
-
Η Μούσα Καλλιόπη «ξεναγεί» στην Πιερία με 2D και 3D animation 02/10 | 13:43
-
Το TikTok μπαίνει δυναμικά στον τουρισμό με νέα εργαλεία διαφημίσεων και κρατήσεων 30/09 | 08:00
-
Έρευνα RateHawk: Στροφή των επαγγελματιών του τουρισμού στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη 10/09 | 11:07
-
ETC: Το Α.Ι. επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού στην Ευρώπη 05/09 | 07:26
-
Τι σημαίνει για τα ταξιδιωτικά brands η ενσωμάτωση του Instagram στη μηχανή αναζήτησης της Google 28/08 | 06:10
-
Η "επέλαση" της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια – 1 στους 3 Αμερικανούς ακολουθεί τυφλά τις προτάσεις της 16/08 | 06:10
-
Booking.com | Ενθουσιασμένοι με την Τεχνητή Νοημοσύνη 9 στους 10 ταξιδιώτες 23/07 | 18:05
-
Δ. Σερίφης: “Φυτίλι” ανταγωνιστικότητας οι νέες τεχνολογίες και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος 03/06 | 06:19
-
Έρευνα | Τάσεις και προκλήσεις στους επαγγελματίες του κλάδου της Τεχνολογίας 15/05 | 14:45
-
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία 12/05 | 07:01
δημοφιλέστερα
- 1 Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές 04.10.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 2 Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία 03.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια 04.10.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26 04.10.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού 04.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu 04.10.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει 04.10.2025 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 8 Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική 04.10.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της 02.10.2025 | ΤΑΞΙΔΙ
- 10 Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης 04.10.2025 | ΤΑΞΙΔΙ