"Digital Marketing Workshop" στη Ρόδο από την ΕΠΟΤ Τourism Think Tank

04-03-24 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την ΕΠΟΤ Tourism Think Tank το “Digital Marketing Workshop” για επιχειρήσεις και ξενοδοχεία στη Νέα Πτέρυγα Νεστοριδείου Μελάθρου το περασμένο Σάββατο (2/03/24) με συν-διοργανωτές το δίκτυο Europe Direct της ΑΝΔΩ και το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου. Το σεμινάριο προσφέρθηκε δωρεάν.

Το παρακολούθησαν ομάδες και στελέχη από τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων στο χώρο της Φιλοξενίας.  Με μεγάλο ενδιαφέρον, συμμετείχαν διαδραστικά σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης των θεμάτων του Digital Marketing στο σημερινό γίγνεσθαι, της διαφημιστικής προβολής, του branding και όλων των εργαλείων επικοινωνίας της σύγχρονης επιχείρησης. 

Οι ενότητες που ανέπτυξαν οι εισηγητές, όλοι τους εκλεκτά μέλη της ΕΠΟΤ, ήταν:

Κύρος Ασφής- digital marketing consultant με μεγάλη εμπειρία και ειδίκευση στο χώρο της Φιλοξενίας:

Η Χρυσάνθη Λαρδοπούλου, entrepreneur & CEO της εταιρείας E-Marketing Center, με τις επίκαιρες έννοιες και εφαρμογές

Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, e-Commerce Category Manager στην Skroutz με εμπειρία στο χώρο τουρισμού

Το διάρκειας 4 ½ ωρών σεμινάριο προσφέρθηκε ΔΩΡΕΑΝ από την ΕΠΟΤ στο πλαίσιο εκπαιδευτικών κύκλων με αντικείμενο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Με την ολοκλήρωση του workshop, πολλοί από τους παρόντες δήλωσαν «ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΤ» και ζήτησαν επί πλέον workshop με νέα θέματα που τους απασχολούν. Χορηγός της εκδήλωσης η εταιρεία e-Marketingcenter. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. 

Το workshop καλωσόρισε η πρόεδρος της ΕΠΟΤ Άντα Καραγιάννη με ενημέρωση για το ωφέλιμο και σημαντικό έργο του σωματείου, η πρόεδρος του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου, Σουσσάνα Καρδούλια τονίζοντας τον ταιριαστό συνδυασμό του υπέροχου πολιτιστικού χώρου, πηγή έμπνευσης για το θέμα του workshop καθώς και η υπεύθυνη για το Europe Direct της ΑΝΔΩ, Φιλία Παπασάββα με ενδιαφέρουσα πληροφόρηση για όλα τα θέματα στήριξης του δικτύου προς τους ενδιαφερόμενους πολίτες της ΕΕ. 

Λίγα Λόγια για την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ:

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών, επιστημονικών θέσεων, προτάσεων, λύσεων, σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού καθώς και την επικοινωνία τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ –  TOURISM THINK TANK»  (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον. Ως τώρα έχει ολοκληρώσει μεταξύ άλλων, συνεργασίες σε θέματα τουρισμού με το πανεπιστήμιο Surrey και με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  projects, εκδηλώσεις με στόχο την ενημέρωση και την αφύπνιση του κοινού σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης καθώς και πρακτικές εφαρμογές κυκλικής οικονομίας, καινοτομίας με συμμετοχή επιστημονικών φορέων και start ups, έχει προσφέρει βιβλία επιχειρηματικότητας στο πλατύ επιχειρηματικό κοινό, κλπ. 

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού