Έχουμε ήδη δημοσιεύσει αρκετά άρθρα σχετικά με το Site μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Στο σημερινό άρθρο κάνουμε μια ανασκόπηση των κύριων σημείων από αυτά τα άρθρα.
Σ’ αυτό το άρθρο, μιλήσαμε για την κατασκευή ιστοσελίδας όπου υπάρχουν δύο μεγάλα ζητήματα τα οποία θα μας απασχολήσουν:
- Περιεχόμενο: την φύση του περιεχομένου το οποίο θα δημοσιεύσουμε
- Σχεδιασμός: πως θα σχεδιαστεί η ιστοσελίδα μας τεχνικά και αισθητικά.
Τα σημεία παρακάτω είναι πολύ σημαντικό να τα έχουμε υπολογίσει στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας:
- Responsive σχεδιασμός: κατ’ ελάχιστον, έτσι ώστε η πλοήγηση να είναι σωστή από όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευές.
- Πλούσιο Περιεχόμενο: το οποίο ανανεώνεται τακτικά
- Δυνατότητα Online Booking: είναι πλέον απαραίτητο για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση στις μέρες μας.
- Δυνατότητα Επικοινωνίας με την επιχείρησή μας
- Εμφάνιση αξιολογήσεων: αφού οι περισσότεροι επισκέπτες βασίζονται σ’ αυτές για την απόφαση να κάνουν κράτηση.
- Δημιουργία και ανανέωση blog: δίνει την εικόνα ενός ζωντανού Site με προσωπικό χαρακτήρα.
- Best Price Guarantee: Η τιμή είναι πάντα ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για την κράτηση.
Πριν έρθουν επισκέπτες στο site μας, είναι σημαντικό να έχουμε φροντίσει κάποια θέματα:
- Η πρώτη σελίδα: Η πρώτη εντύπωση είναι κρίσιμη.
- Mobile Πλοήγηση: Η πλειοψηφία των κρατήσεων ολοκληρώνονται σε mobile συσκευή.
- Call to Action: Πρέπει να υπάρχει ένα εμφανές link για booking σε κάθε σελίδα του Site μας.
- Δεν μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους: Οπότε ας εστιάσουμε στο ιδανικό κοινό μας.
- Ταχύτητα του Site: Χάνουμε επισκέπτες όταν αργεί να φορτώσει το Site μας.
- Analytics: Είναι κρίσιμο να έχουμε στοιχεία για να μπορούμε να βελτιώσουμε το Site μας.
Αφού ετοιμάσαμε το Site μας για να δεχθεί επισκέπτες, μιλήσαμε σχετικά με το πως θα τους προσελκύσουμε:
- Δημοσίευση περιεχομένου: Δεν υπάρχει κάτι σημαντικότερο
- Mobile: Όταν υπάρχει ένα mobile friendly Site, κερδίζουμε και περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης.
- SEO: είναι η μεθοδολογία η οποία μας βελτιώνει τη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Social: Είναι σημαντικό να έχουμε παρουσία στα social media και να κάνουμε διάλογο με το κοινό μας
- Προωθητικές Ενέργειες: Πάνω από το 50 τοις εκατό των επισκεπτών στο site μας θα έρθουν λόγω κάποιας προσφοράς ή κάποιας προωθητικής ενέργεια.
Υπάρχουν τρία βασικά σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουμε για να μετατρέψουμε τους επισκέπτες του Site μας σε κρατήσεις:
- Τιμές: Είναι προφανές ότι πρέπει να έχουμε καλές τιμές και προσφορές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και σχετικά με τις τιμές ΟΤΑ
- Εμπιστοσύνη: Αν έχουμε καλές κριτικές, καλό είναι να τις προβάλλουμε στη πρώτη μας σελίδα για να κερδίσουμε αμέσως την εμπιστοσύνη του επισκέπτη του Site μας
- Προνόμια: Αν ο επισκέπτης δει ότι κάνοντας απ’ ευθείας κράτηση μπορεί να κερδίσει διάφορα προνόμια, είναι πολύ πιο πιθανό να προτιμήσει να προχωρήσει στην κράτηση.
** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.