Μια πολύ απλή έννοια, η οποία όμως δεν είναι καθόλου προφανής, είναι ότι αν δεν έρθουν στο site μας, δεν θα πάρουμε ποτέ direct booking. Έτσι θα βασιζόμαστε σε τρίτους, όπως τα online travel agencies και tour operators να μας παρουσιάσουν στο κοινό τους και φέρουν τις κρατήσεις μας, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε έμμεσα και άμεσα κόστη.
Ας δούμε κάποιες βασικές μεθόδους με τις οποίες μπορούμε να προσελκύσουμε εμείς το κοινό μας στο site μας:
Μιλήσαμε σε προηγούμενα άρθρα για τη σημαντικότητα ενός blog για το Site μας. Ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο το οποίο έχει σχέση με τον προορισμό ή με τα ενδιαφέρονται του κοινού μας είναι πολύ αποτελεσματικό στο να φέρει επισκεψιμότητα στο site μας μέσω αποτελεσμάτων αναζητήσεων.
Γνωρίζοντας ότι το πάνω από το 60% των κρατήσεων ολοκληρώνονται σε mobile συσκευή και ότι η Google δεν παρουσιάζει στα αποτελέσματα αναζήτησης από κινητό Site τα οποία δεν είναι mobile friendly, καθιστά σοβαρό ατόπημα να έχουμε παραμελήσει το mobile site της τουριστικής μας επιχείρησης.
Το SEO είναι η μεθοδολογία η οποία μας βελτιώνει τη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Από το να δημιουργήσουμε μια Google My Business σελίδα, να οργανώσουμε το περιεχόμενό μας έτσι ώστε να δίνει απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις τις οποίες κάνει στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης το κοινό, να χτίσουμε την παρουσία μας σωστά και να έχουμε ένα mobile optimized Site, είναι κάποια από αυτά τα οποία μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε το Site μας να ξεχωρίσει.
Τα Social Media βοηθούν πολύ στο να βρεθεί το site μας, ειδικά όταν μοιραζόμαστε το περιεχόμενο για το οποίο μιλήσαμε πιο πάνω με το σωστό κοινό. Είναι σημαντικό να είμαστε και social και να κάνουμε διάλογο με το κοινό μας και όχι απλά να κάνουμε αναρτήσεις.
Έχουμε γράψει για αυτές σε προηγούμενο άρθρο και θα ασχοληθούμε και αρκετά στο μέλλον. Πάνω από το 50 τοις εκατό των επισκεπτών στο site μας θα έρθουν λόγω κάποιας προσφοράς ή κάποιας προωθητικής ενέργειας, οπότε καταλαβαίνετε τη σημαντικότητα αυτών των ενεργειών.
Το να φέρουμε επισκέπτες στο Site μας είναι σημαντικό για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε απευθείας κρατήσεις. Θα δούμε σε αμέσως επόμενα άρθρα πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε καλύτερα τους επισκέπτες μας και να τους μετατρέψουμε σε απευθείας κρατήσεις.
** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.