Το Digital Nomad Couple στη Μεσσηνία

29-09-23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Marketing Greece και το Υπουργείο Τουρισμού σχεδιάζουν, για δεύτερη χρονιά, μία σειρά δράσεων «Digital Nomad Stays» σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς και συγκεκριμένα σε Καλαμάτα, Σύρο, Εύβοια και Χανιά.

Οι φιλοξενίες προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο, ενώ κατά τη διάρκεια της διαμονής των ψηφιακών νομάδων σε έναν προορισμό, θα διοργανωθεί μία εκδήλωση υπό τη μορφή workshop, όπου θα συζητηθούν απόψεις για τον ίδιο τον προορισμό και την ενίσχυση της ελκυστικότητάς του στο εν λόγω κοινό.

Το Digital Nomad Couple που θα επισκεφθεί τη Μεσσηνία, είναι οι Red White Adventures, Dominik & Josefine (Blog: Redwhiteadventures.com, IG: @redwhiteadventures), με καταγωγή από τη Δανία και τον Καναδά, τους οποίους επέλεξαν τα στελέχη του Marketing Greece που εκπροσώπησαν τη χώρα μας ως Digital Nomad Destination, στο Bansko Nomad Fest. Το ζευγάρι αυτό, ξεχώρισε για την αισθητική του και το στοχευόμενο digital nomad life content που μοιράζονται με το κοινό τους, που αν και συγκριτικά μικρό, εμφανίζει αξιοσημείωτο engagement rate (21%).

Οι ψηφιακοί νομάδες, αφορούν σε ταξιδιώτες με ποιοτικά χαρακτηριστικά, τα οποία μας ενδιαφέρουν ως χώρα και για το λόγο αυτό η κεντρική κυβέρνηση κινείται στην κατεύθυνση προσέλκυσής τους, με σχετικές νομοθεσίες συμπεριλαμβανομένης της digital nomad visa και σχετικών δράσεων προβολής προορισμών. Επιθυμία τους, είναι η συναναστροφή τους με τις τοπικές κοινότητες και η δημιουργία των δικών τους communities. Δημιουργούν ένα οικονομικό οικοσύστημα, καθότι επιλέγουν και διαμένουν σε περιοχές εκτός σεζόν τουριστικής περιόδου, άρα αυτό είναι ένα στοιχείο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και άμβλυνσης της εποχικότητας, ενώ την ίδια ώρα δημιουργούν ένα δίκτυο πρεσβευτών πολύ σημαντικό για τη χώρα και για το brand της.

Η «Φάος» ΚοινΣΕπ, ως μέλος του Παρατηρητηρίου Ψηφιακών Νομάδων και του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Καινοτομίας, τα τελευταία δύο χρόνια κινείται έντονα προς την κατεύθυνση προσέλκυσης αυτής της ομάδας επισκεπτών, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Πιο συγκριμένα, μετά την υλοποίηση σχετικών δράσεων, όπως το «Κalamata smart city innovation talks», το “Digital Nomads: Προορισμός Μεσσηνία” και το “Digital mobilities” με τη συμμετοχή φορέων της κεντρικής διοίκησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, προέκυψε η ανάγκη περισσότερο στεχευμένης πληροφόρησης στο θέμα των ψηφιακών νομάδων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Καλαμάτας θα υποστηρίξει συμμετοχή του στις δαπάνες της ανωτέρω δράσης.

 

διαβάστε ακόμα

Στρατηγικός σχεδιασμός με ορίζοντα 10ετίας - αυτό χρειάζεται ο ελληνικός τουρισμός
Μονόδρομος ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τουριστικό προϊόν
Αμερικανικός τουρισμός: Δεύτερη υψηλότερη ταξιδιωτική δαπάνη στον κόσμο για το καλοκαίρι του 2024
Συνεχίζεται με ελεύθερη είσοδο έως 2 Ιουνίου το 12ο Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών «Τα 12 Κουπέ»
Άνοιξαν οι εγγραφές για το Navarino Challenge 2024
Κοινωνικός/ ιαματικός τουρισμός ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Επιχειρηματιών
Eurowings: Νέα χειμερινή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη
Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Δελφών την Τετάρτη μετά τις 17.00
Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία
25 χρόνια AEGEAN | 25 χρόνια ανάπτυξης, δημιουργίας και ποιοτικής εξυπηρέτησης