7 λάθη που μπορεί να κάνει μια τουριστική επιχείρηση στο digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
7 λάθη που μπορεί να κάνει μια τουριστική επιχείρηση στο digital marketing

Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να διαθέτουν έντονη παρουσία στα διάφορα ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους. Ας δούμε όμως 7 από τα πιο κοινά και σημαντικά λάθη που κάνουμε στην προσπάθεια να επιτύχουμε τους στόχους μας.

1. Η επιχείρηση δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική

Το digital marketing δεν είναι η παρουσία και λειτουργία ενός μόνο social media λογαριασμού στο Facebook. Η επιχείρηση μας πρέπει να διαθέτει μια ολοκληρωμένη στρατηγική και να αξιοποιεί όλα τα κατάλληλα μέσα που μας παρέχουν τα διάφορα ψηφιακά μέσα.

2. Δεν διαθέτουμε αρκετό περιεχόμενο

Ενώ οι περισσότεροι από εμάς επιθυμούμε να έχουμε ολοκληρωμένη και επαγγελματική παρουσία, δεν διαθέτουμε ή δεν επενδύουμε στην δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου με το οποίο θα υποστηρίξουμε άλλα το κυριότερο θα προβάλλουμε την τουριστική επιχείρηση μας.

3. Δεν παρακολουθούμε και αναλύουμε τα στατιστικά μας

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που μας παρέχει το digital marketing είναι ότι τα πάντα είναι μετρήσιμα. Έτσι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη είναι να μην παρακολουθούμε και να μην αναλύουμε την επίδοση μας στα διάφορα ψηφιακά μέσα. Μόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία της παρακολούθησης και ανάλυσης μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα μας.

4. Λάθος επιλογή του ατόμου ή της εταιρείας που θα αναλάβει το digital marketing της επιχείρησης μας

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη ή εταιρείας είναι μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση και δεν πρέπει το κόστος να αποτελεί και το μοναδικό κριτήριο επιλογής. Προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο σχετικά με το πως επιλέγουμε τον κατάλληλο συνεργάτη ή εταιρεία

5. Παραμένουμε “αντικοινωνικοί” στα κοινωνικά δίκτυα

Η αδράνεια σε απαντήσεις σε σχόλια και αξιολογήσεις χρηστών είναι κάτι που επιδρά αρνητικά και στην επίδοση μας στα ψηφιακά μέσα άλλα και στην εικόνα της επιχείρησης μας. Προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο άμεσοι και βέβαια απαντάμε ακόμα και σε τυχόν αρνητικά σχόλια. Εάν θέλετε να μάθετε με πια τακτική απαντάμε σε αρνητικά σχόλια, σας προτείνουμε να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

6. Δεν ακολουθούμε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Οι αναρτήσεις μας πρέπει να έχουν μια συνέπεια. Το χειρότερο από όλα είναι με το κλείσιμο της τουριστικής σεζόν να σταματάμε και όποια δραστηριότητα στους λογαριασμούς μας στα social media που λειτουργούμε. 

7. Αγορά likes ή followers

Σε όλους μας αρέσει να εμφανίζουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό από fans, followers ή και likes καθώς θεωρούμε πως προσδίδει κύρος στην επιχείρηση μας. Τι να το κάνουμε όμως εάν διαθέτουμε 20.000 fans στο facebook και σε κάθε ανάρτηση μας κάνουν like 2 άτομα (σκάρτα); Η υπομονή και ο σχεδιασμός των κατάλληλων τακτικών είναι αυτή που θα μας εξασφαλίσει μια ομαλή και οργανική αύξηση του κοινού μας. 

Τα παραπάνω αποτελούν τα πιο συχνά λάθη που κάνουν διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις στην υλοποίηση της digital marketing στρατηγικής τους. Επειδή η ψηφιακή παρουσία πλέον αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές προεκτάσεις του μάρκετινγκ άλλα και της αντιπροσώπευσης της εταιρείας μας, πρέπει να δίνουμε την δέουσα προσοχή στο τρόπου που εκτελούμε όποιες ενέργειες μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 21/09 14:51

    H μαγευτική παραλία των Γλάρων στη Χίο από ψηλά

  2. 21/09 14:20

    Ελληνικός Τουρισμός: Γερμανοί και Αμερικανοί οι πρωταγωνιστές στο 7μηνο

  3. 21/09 14:16

    Αεροδρόμιο Καστελίου: Ελληνο-ινδική κοινοπραξία ο οριστικός ανάδοχος- Πότε ξεκινούν τα έργα

  4. 21/09 13:29

    T+L: Η Κρήτη στους 12 top προορισμούς για μοναχικούς ταξιδιώτες

  5. 21/09 13:04

    Μεγαλύτερη διαφάνεια στις χρεώσεις της Airbnb ζητεί η ΕΕ

  6. 21/09 12:42

    Ο κίνδυνος της τουριστικής ασφυξίας

  7. 21/09 12:21

    Μαγιόρκα και Ίμπιζα βάζουν "στοπ" στο δωρεάν αλκοόλ στα ξενοδοχεία από το 2020

  8. 21/09 12:13

    ΙΝΣΕΤΕ: Οδηγός ανακύκλωσης στερεών αποβλήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις

  9. 21/09 12:04

    Ζάκυνθος: Ζώνη επικινδυνότητας στο Ναυάγιο

  10. 21/09 11:58

    Στοιχεία στην ΕΛΣΤΑΤ από τα καταλύματα σύντομης διαμονής

  11. 21/09 11:47

    Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν καλύτερες επιδόσεις

  12. 21/09 11:41

    Περίθαλψη σε τραυματισμένη θαλάσσια χελώνα στη Σύρο

  13. 21/09 11:40

    Βενετία: Πρόστιμα στους τουρίστες που κάθονται στους δρόμους

  14. 21/09 10:56

    ΝΔ: Καθυστερημένα η αύξηση των πόρων του ΕΣΠΑ τουριστικών ΜμΕ

  15. 21/09 10:46

    Προβολή της Μήλου στην Αυστραλία

  16. 21/09 10:46

    Αγκίστρι: Διπλασιάζεται η δυναμικότητα του λιμένα

  17. 21/09 10:41

    Ε.Κουντουρά: Προτεραιότητα η απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας

  18. 21/09 10:34

    Άδειες για δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη

  19. 21/09 10:29

    Δήμος Αργους-Ορεστικού: Aποκατάσταση των μονοπατιών του Αγίου Νικολάου

  20. 21/09 10:28

    Νέες πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Σκιάθο

  21. 21/09 10:24

    Μελέτη: Πρωταγωνιστής ο τουρισμός για την ισπανική οικονομία

  22. 21/09 10:22

    Το μαρτύριο της σταγόνας….

  23. 20/09 16:08

    Ευριδίκη Κουρνέτα: Νέο θεσμικό πλαίσιο για τον θεματικό τουρισμό

  24. 20/09 15:50

    Εταιρικές εκδηλώσεις στο Hard Rock Cafe Athens

  25. 20/09 15:36

    Α.Βασιλικός: Η Airbnb ξεπέρασε τον αριθμό κλινών στα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  26. 20/09 14:44

    Οι τιμές των ξενοδοχείων το Φθινόπωρο: Ανταγωνιστική η Αθήνα, ακριβά τα νησιά

  27. 20/09 14:22

    Έρευνα: Η Αθήνα καθιερώνεται ως προορισμός διακοπών- το προφίλ των τουριστών της

  28. 20/09 14:14

    Νέο ξενοδοχείο Allsun στην Κρήτη

  29. 20/09 13:49

    Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης;

  30. 20/09 13:24

    ΤτΕ: +17% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 7μηνο

  31. 20/09 13:14

    Ryanair: Σχέδια για νέες βάσεις στη Γαλλία

  32. 20/09 12:51

    Προβολή της Ελλάδας στον κορεατικό κινηματογράφο

  33. 20/09 12:48

    Minoan Group: Πώληση τμήματος ταξιδίων- Στόχος να προχωρήσει το πρότζεκτ της Κρήτης

  34. 20/09 12:09

    Η Κρήτη ως επίκεντρο της κυκλικής οικονομίας στα νησιά της Μεσογείου

  35. 20/09 12:07

    Έρευνα: Πώς οι online κρατήσεις μεταβάλλουν την ευρωπαϊκή τουριστική αγορά

  36. 20/09 11:52

    Η Λευκωσία στη σύνοδο κορυφής του World Tourism Cities Federation

  37. 20/09 11:15

    Norwegian: Προγράμματα κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά το 2020

  38. 20/09 11:05

    3 στους 4 Αμερικανούς προτιμά κράτηση διακοπών μέσω τουριστικού γραφείου

  39. 20/09 10:48

    Οι δήμοι Λειψών και Τρικκαίων δημιουργούν τεχνογνωσία

  40. 20/09 10:35

    TornosNews: Οι τυχεροί που κέρδισαν προσκλήσεις για το Athens Flying Week- Όλα τα ονόματα

  41. 20/09 09:51

    Διαδραστική τουριστική προβολή του Ηρακλείου

  42. 20/09 09:49

    Επέκταση ξενοδοχείων στην Ερέτρια και την Κρήτη

  43. 20/09 09:41

    Όλες οι μεγάλες ελληνικές επενδύσεις στη Ρωσία – Το οικονομικό προφίλ των 18 ρωσικών περιφερειών

  44. 20/09 09:36

    Aποκατάσταση του Ιστορικού Φάρου Κόγχης Σαλαμίνας

  45. 20/09 09:34

    Βόρεια Κυνουρία: Τουριστικό brandname «Παράλιο Άστρος»

  46. 19/09 16:57

    Γερμανοί tour operators ξεναγήθηκαν στην Ήπειρο

  47. 19/09 16:53

    Thomas Cook: 10 νέα ξενοδοχεία Cook's Club το καλοκαίρι του 2019- Σχέδια και για Ελλάδα

  48. 19/09 15:42

    MR&H: Ένα μεγάλο επενδυτικό φόρουμ στην Αθήνα

  49. 19/09 15:34

    Διάκριση του Grace Santorini στα Top Mediterranean Resort Awards

  50. 19/09 14:37

    Συνάντηση Κουντουρά με την υπουργό Βετεράνων της Ν. Κορέας στη Σεούλ

  51. 19/09 14:33

    Στο ξενοδοχείο OUT OF THE BLUE Capsis τα Seven Stars Luxury Hospitality Awards

  52. 19/09 14:05

    Fraport: Νέα εποχή για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης με νέο τερματικό σταθμό

  53. 19/09 13:51

    Οι διακοπές του Μάθιου Μακόναχι στην Ελλάδα- "Τρεις εβδομάδες στον παράδεισο"

  54. 19/09 13:39

    Οι πωλήσεις των ξενοδοχείων στο επίκεντρο του επόμενου 100% Hotel Show

  55. 19/09 13:25

    Ημερίδα "Τουρισμός & 4η Βιομηχανική Επανάσταση"

  56. 19/09 13:14

    Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στον Μυλοπόταμο Ρεθύμνης

  57. 19/09 12:32

    Vision 2030: Το πιο φιλόδοξο σχέδιο στην ιστορία του αιγυπτιακού τουρισμού

  58. 19/09 12:15

    Στο προσκήνιο η μεγάλη τουριστική επένδυση στη Σάμο

  59. 19/09 11:47

    92 νέα ξενοδοχειακά πρότζεκτ στην Τουρκία- Κίνδυνο υπερπροσφοράς βλέπουν οι ξενοδόχοι

  60. 19/09 11:24

    Ποια ήταν τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία στα τέλη Αυγούστου

  61. 19/09 11:20

    Sky Express: Εισιτήρια από 14,90 ευρώ

  62. 19/09 11:09

    Transavia: Νέες συνδέσεις με Μύκονο και Σαντορίνη το 2019

  63. 19/09 11:03

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Small Planet Airlines

  64. 19/09 10:39

    +269% οι αποζημιώσεις σε επιβάτες αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα φέτος

  65. 19/09 10:03

    British Airways: Πτήσεις προς Κω από το Γκάτγουικ το 2019

  66. 19/09 09:35

    Ψηφιακή γαστρονομία στο Ηράκλειο

  67. 19/09 09:34

    Νέες πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  68. 19/09 09:32

    Οι Αμερικανοί προτιμούν τις ελληνικές ελιές

  69. 19/09 09:30

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες στο Ρέθυμνο

  70. 19/09 09:26

    Δήμος Παιονίας: Ανταλλαγή έκτασης με γη Μονής για τουριστικούς σκοπούς

  71. 18/09 16:14

    To Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξιδεύει στη Χαλκιδική

  72. 18/09 15:15

    Άδεια λειτουργίας στη μαρίνα Αλίμου

  73. 18/09 15:10

    Wanderlust Greece: Το νέο βίντεο της καμπάνιας για την Κρήτη

  74. 18/09 14:44

    Wanderlust Greece: Προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου

  75. 18/09 14:43

    ΠΟΤ: Ο υπερ-τουρισμός στα αστικά κέντρα

  76. 18/09 14:00

    Η διαδραστική παρουσίαση του Παλιρροϊκού Φαινομένου στη Χαλκίδα

  77. 18/09 13:42

    Αναβαθμίζεται σε πεντάστερο το ξενοδοχείο Regina Mare

  78. 18/09 13:39

    Γραφείο Τουριστικής Πληροφόρησης στο αεροδρόμιο Αράξου

  79. 18/09 13:23

    Αφαίρεση της "Γαλάζιας Σημαίας" από 8 ελληνικές ακτές

  80. 18/09 13:14

    Nέα τουριστική ιστοσελίδα από την Περιφέρεια Αττικής

  81. 18/09 13:10

    Η Πάφος στην πλατφόρμα αειφόρων ταξιδίων «Διαδρομές Παγκόσμιας Κληρονομιάς»

  82. 18/09 13:04

    Το νέο «τέρας» που απειλεί τον ελληνικό τουρισμό

  83. 18/09 12:46

    Τι λέει η ΠΟΞ για την επέκταση της κλαδικής συλλογικής σύμβασης

  84. 18/09 12:41

    Ξενοδοχεία: Οι καλύτερες παροχές για να προσελκύσετε όλους τους ταξιδιώτες

  85. 18/09 12:26

    Παράσταση "Έρωτες και Θρήνοι Γυναικών" στο Ηρώδειο

  86. 18/09 12:10

    Kως: Ημιτελικός για τον υποψήφιο European Young Chef 2018

  87. 18/09 11:49

    ΑΑΔΕ: Νέες διευκρινίσεις για την υποβολή δηλώσεων βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων

  88. 18/09 11:46

    Τουρκία: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό το 2019

  89. 18/09 11:18

    Αναρριχητικός τουρισμός: O ΕΟΤ προβάλλει τα Μετέωρα στη Γερμανία

  90. 18/09 11:14

    Συνάντηση Κουντουρά για τουριστική συνεργασία με τη Ν. Κορέα

  91. 18/09 11:11

    H Περιφέρεια Κρήτης στο φόρουμ για τα «Έξυπνα Νησιά»

  92. 18/09 10:58

    Προβολή ελληνικών προορισμών για γιόγκα στην Ινδία

  93. 18/09 10:50

    Έρχεται η νέα TripAdvisor: Θα θυμίζει social media με εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις

  94. 18/09 10:14

    Μνήμη και αστικό φαινόμενο- Πολεοδομικές πολιτικές για την ανάδειξη ιστορικών μνημείων και τόπων

  95. 18/09 10:10

    Ρώσος κοσμοναύτης επιλέγει τη Χαλκιδική για την αποκατάστασή του

  96. 18/09 10:07

    «Democracy & Books Weekend» στην Costa Navarino

  97. 18/09 10:00

    Όλες οι μεγάλες ρωσικές επενδύσεις στην Ελλάδα

  98. 18/09 09:56

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Λακωνία και Κρήτη

  99. 18/09 09:54

    Νέο τουριστικό περίπτερο και Γραφείο Τουρισμού στην Κάρπαθο

  100. 18/09 09:48

    Επέκταση οικοτουριστικής διαδρομής Ήλιδας – Ολυμπίας, τουριστικές σημάνσεις στη Σπάρτη