Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό

Οι 100 καινοτόμες τάσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία, με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών, παρουσιάστηκαν στην "ITB Innovators: Platform for the tourism trends of tomorrow",  στο πλαίσιο ενός multimedia show, που έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά και να ψηφίσουν τα καλύτερα. 

Δείτε και τις 100 καινοτόμες εφαρμογές ανοίγοντας και τα αρχεία στο τέλος.

1. Μονοπάτια από υπεριώδη μικροσωματίδια αντί βραδινού φωτισμού

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Κέιμπριτζ κάλυψε ένα μονοπάτι της πόλης με υπεριώδη μικροσωματίδια, τα οποία γίνονται μπλε όταν δύει ο ήλιος. Υπάρχουν προσδοκίες πως η τεχνολογία αυτή κάποτε θα μπορέσει να αντικαταστήσει τον φωτισμό των δρόμων ως οικονομικότερη και ενεργειακά πιο αποδοτική. Τα φωτεινά σωματίδια διασκορπίστηκαν σε όλη την επιφάνεια του μονοπατιού και στη συνέχεια ψεκάστηκαν με προστατευτικό στρώμα ώστε να διατηρήσουν τη λάμψη τους. Το προϊόν είναι αποδοτικό, γρήγορο στην εφαρμογή του, διαθέτει αντιολισθητική επιφάνεια ενώ είναι και φιλικό προς το περιβάλλον και αισθητικά όμορφο.

 

2. Πόρτες προς νέες πόλεις

Η γαλλική εταιρία σιδηροδρόμων SNCF έχει συνδέσει τους Παριζιάνους με ζωντανή εικόνα από διάφορες πόλεις της Ευρώπης, με σκοπό να αναδείξει τα προτερήματα των τρένων μεγάλων ταχυτήτων. Οι χρωματιστές πόρτες, που είναι εγκατεστημένες σε όλο το Παρίσι, φέρουν το όνομα της πόλης που αναδεικνύουν. Οι περαστικοί, οι οποίοι ανοίγουν τις πόρτες αυτές, έχουν την ευκαιρία να δουν ζωντανό βίντεο από την αντίστοιχη πόλη. Έτσι, οι Παριζιάνοι έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με έναν καλλιτέχνη-μίμο στο Μιλάνο και να ζητούν από έναν ζωγράφο που βρίσκεται στις Βρυξέλλες να κάνει το πορτρέτο τους!

 

3. Εφαρμογή για κινητά με χάρτες για άτομα με ειδικές ανάγκες

To πρότζεκτ «Handimap» στοχεύει στη χαρτογράφηση πόλεων της Γαλλίας για τον εύκολο εντοπισμό περιοχών με υποδομές κατάλληλες για άτομα με ειδικές ανάγκες. Με την εφαρμογή για κινητά που τους συνοδεύει, οι χάρτες δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εντοπίσουν με ακρίβεια τα σημεία της πόλης που προσφέρονται για παρκάρισμα, να χαλαρώνουν σε ανοιχτούς χώρους όπως πάρκα και να επισκέπτονται μουσεία και άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος με πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι πλατφόρμες εντοπίζουν επίσης πεζοδρόμια που είναι προσβάσιμα σε άτομα που μετακινούνται με καροτσάκι. Μέχρι στιγμής, οι Handimaps, είναι διαθέσιμοι για τις περιοχές Rennes και Montpellier ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες.

 

4. Έξυπνη κλειδαριά που ειδοποιεί για τις κλοπές με ηχητική ειδοποίηση στο κινητό 

H λονδρέζικη start-up Lock8 έχει αναπτύξει μια έξυπνη κλειδαριά ποδηλάτου που όταν εντοπίζει απόπειρες κλοπής, ενεργοποιεί τη σχετική εφαρμογή για κινητό που τη συνοδεύει. Η κλειδαριά τοποθετείται μπροστά από τον μπροστινό τροχό και συνδέεται με την εφαρμογή. Οι έξι αισθητήρες που διαθέτει καταγράφουν τις διαφορές θερμοκρασίας, δονήσεων και κινήσεων ώστε να εντοπίζονται οι προσπάθειες κλοπής. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, ενεργοποιείται ειδοποιητικός ήχος 120 ντεσιμπέλ και την ίδια ώρα αποστέλλεται ειδοποίηση στο κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη, το οποίο ξεκλειδώνει την κλειδαριά.

 

5. Δωρεάν εισιτήρια στο μετρό της Μόσχας στους αθλητικούς τύπους

 

Προκειμένου να προωθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι, η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων της Ρωσίας συνεργάστηκε με το υπόγειο συγκοινωνιακό δίκτυο της Μόσχας και εγκατέστησε ένα μηχάνημα που επιβραβεύει τους φίλους της γυμναστικής, δίνοντάς τους δωρεάν εισιτήρια για τις μετακινήσεις τους με το μετρό. Ένα δωρεάν εισιτήριο αξίας 30 ρουβλίων, μπορεί να κερδηθεί με 30 «καθίσματα». Η καμπάνια αυτή διήρκεσε έναν ολόκληρο μήνα και στόχευε στην ανάδειξη της σημασίας της καλής φυσικής κατάστασης.

 

6. Τοπική πληροφόρηση εισάγει η Google σε σταθμούς μετρό και λεωφορείων

Προκειμένου να παρέχει πληροφόρηση σε τοπικό επίπεδο, η Google δημιούργησε την υπηρεσία «Google Now», η οποία προβάλλει το περιεχόμενό της σε οθόνες με μεγάλη ανάλυση σε 160 σταθμούς του μετρό και των λεωφορείων στο Λονδίνο. Οι τουρίστες και οι κάτοικοι μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για το τι συμβαίνει στην περιοχή τους με αναφορές στην ώρα και τον καιρό. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι μπορεί να προτείνεται η επίσκεψη σε ένα κοντινό πάρκο και να δίνονται οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να φτάσει ως εκεί. Το χειμώνα, μπορεί να προβάλλονται προτάσεις για σινεμά και εστιατόρια της περιοχής, ώστε να μεγιστοποιείται η εμπειρία πόλης στον κάτοικο και τον επισκέπτη.

 

7. Πληροφορίες δωματίου μέσα από το… χαλί

H ολλανδική Philips δουλεύει, σε συνεργασία με την Desso που δραστηριοποιείται στη δημιουργία χαλιών, ώστε να βάλουν τέλος στα σήματα στις πόρτες των ξενοδοχείων και να τα αντικαταστήσουν με εναλλακτικά ψηφιακά. Η συνεργασία προβλέπει και την ανάπτυξη ειδικών σημάτων δαπέδου τεχνολογίας LED που λάμπουν μέσα από τα χαλιά και δίνουν πληροφορίες σε όσους επιδιώκουν να μπουν στο δωμάτιο, όπως «Μην ενοχλείτε».

 

8. Αγορά εισιτηρίων λεωφορείου και τρένου εν κινήσει

Η επίσημη εταιρία μεταφορών TriMet στο Πόρτλαντ προσφέρει μια εφαρμογή για κινητά την οποία, αφού την αγοράσει κανείς, μπορεί να κάνει χρήση ηλεκτρονικών εισιτηρίων για λεωφορεία και τρένα χωρίς να διαθέτει σύνδεση στο Ίντερνετ. Τα εισιτήρια που αγοράζονται μέσω της εφαρμογής διατίθεται σε κινούμενη μορφή και η αυθεντικότητά τους μπορεί να ελεγχθεί με αλληλεπίδραση και ειδικό κωδικό. Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής, ο χρήσης έχει πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα και τις λεπτομέρειες της πιστωτικής του κάρτας. Στη συνέχεια, μπορεί να αγοράσει τα εισιτήρια που χρειάζεται, τα οποία ενεργοποιούνται ταυτόχρονα για περισσότερους από έναν χρήστες πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους, δίνοντας τη δυνατότητα στα μέλη μιας οικογένειας και σε άλλους να ταξιδεύουν αναπαυτικά με τη δημόσια συγκοινωνία.

 

9. Τρέξιμο με προφορική αφήγηση ιστοριών 

Ο πάροχος εφαρμογών fitness της Αυστρίας, runtastic, πρόσθεσε στην εφαρμογή του για το τρέξιμο την υπηρεσία «Ιστορίες Τρεξίματος», προκειμένου να δίνει τη δυνατότητα σε όσους κάνουν τζόκινγκ να ακούν δυνατά βιβλία με ελαφριά μουσική υπόκρουση, ενώ τρέχουν. Τα ηχητικά βιβλία ανήκουν στις κατηγορίες περιπέτειας, φαντασίας και διαρκούν για 40 λεπτά, εντός των οποίων ολοκληρώνεται συνήθως η άσκηση των περισσότερων χρηστών της εφαρμογής αυτής. Οι ιστορίες αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με σεναριογράφους και μουσικούς, και δίνουν κίνητρο στον ασκούμενο να συνεχίσει το τρέξιμο.

 

10. Γραμματόσημα με βιντεοσκοπημένα μηνύματα

Η Australia Post λάνσαρε μια υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επισυνάπτουν «βίντεο γραμματόσημα» στα χριστουγεννιάτικα πακέτα δώρων. Οι χρήστες μπορούν να κολλήσουν ένα τέτοιο γραμματόσημο στο δέμα τους, το οποίο θα περιέχει έναν κωδικό που θα αντιστοιχεί στο μήνυμά τους σε μορφή βίντεο. Το μόνο που έχει να κάνει ο αποστολέας είναι να κατεβάσει μια εφαρμογή για κινητό και να καταγράψει το μήνυμά του σε βίντεο εντός 12 ωρών. Όταν τα δέμα φτάνει στον προορισμό του, ο παραλήπτης σκανάροντας τον ειδικό κωδικό που φέρει το βίντεο θα μπορεί να το παρακολουθήσει.

 

11. H Amstel προσφέρει μπύρα σε όσους ...δεν κάνουν τίποτα

H ολλανδική φίρμα μπύρας Amstel πρόσφατα εγκατέστησε αυτόματους πωλητές στη Σόφια προς διευκόλυνση των πολυάσχολων ανθρώπων. Επάνω στον αυτόματο πωλητή βρίσκεται ένα κουμπί «παύσης» με μια εξήγηση ότι το μηχάνημα επιβραβεύει το να μην κάνεις τίποτα. Οι περίεργοι περαστικοί οι οποίοι πάτησαν το κουμπί, παρατήρησαν έναν δείκτη να κινείται από αριστερά προς τα δεξιά για 180 δευτερόλεπτα, αγκάζοντάς τον να περιμένει περίπου για τρία λεπτά. Ύστερα, πάντως, ανταμείβονταν με μια κρύα μπύρα επειδή… δεν έκαναν τίποτα. 

 

12. Σύνδεση Wi-Fi από την ώρα της απογείωσης μέχρι την προσγείωση

Η Southwest Airlines προσφέρει στους επιβάτες της σύνδεση σε ασύρματο δίκτυο ίντερνετ (Wi-Fi) καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης από τη στιγμή της απογείωσης έως την προσγείωση. Ο αερομεταφορέας χρησιμοποιεί τον μεγαλύτερο δορυφόρο με συστήματα Wi-Fi μέσω του οποίου οι επιβάτες του συνδέονται στο ίντερνετ, έναντι 8 δολαρίων ανά πτήση. Καθώς οι προσφορές για την περιήγηση στο διαδίκτυο από τη Netflix και την HBO Go είναι περιορισμένες, η συμφωνία περιλαμβάνει μόνο την πρόσβαση σε ταινίες από το σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήση. Πριν την πραγματοποίηση της πτήσης, οι επιβάτες μπορούν να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα της εταιρίας ώστε να διαπιστώσουν αν η σύνδεσή τους τους παρέχει αυτή την υπηρεσία.

 

13. Αυτοκίνητο μετατρέπεται σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Η Skoda σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρία Proximity Russia προωθεί τη μεγάλη χωρητικότητα της νέας οικογένειας αυτοκινήτων της σειράς Fabia. Η καμπάνια μετατρέπει ένα Skoda Fabia σε ένα πραγματικό ξενοδοχείο το οποίο τοποθετήθηκε στο Izmaylovsky Park της Μόσχας. Το Skoda Hostel, όπως ονομάστηκε, διαθέτει διπλή κρεβατοκάμαρα, Wi-Fi και τουαλέτα σε εξωτερικό χώρο. Διαφημίστηκε σε πολλές πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων μέσω των οποίων δεχόταν κρατήσεις. Το ξενοδοχείο μισθωνόταν συνεχώς καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας και οι επισκέπτες του μπορούσαν επίσης να οδηγήσουν το αυτοκίνητο.

 

14. Ανακαλύπτοντας μικροσκοπικές προσφορές για τα τρένα

H γαλλική εταιρία σιδηροδρόμων SNCF έχει εγκαταστήσει έναν ζωολογικό κήπο μέσα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό του Παρισιού ώστε να δώσει την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν περίεργα έντομα και ειδικές προσφορές. Δια γυμνού οφθαλμού ή με μια ευέλικτη κάμερα με ισχυρό ζουμ, οι επισκέπτες του ζωολογικού κήπου μπορούν να δουν έναν μικρόκοσμο με περισσότερα από 500 έντομα και μικροσκοπικές ταμπέλες με προσφορές εκπτώσεων στα τρένα της TGV. 

 

15. Το κοινό συναυλίας της Coca-Cola «φόρτιζε» τα όργανα

H Coca-Cola οργάνωσε μια ζωντανή συναυλία στη Βραζιλία στην οποία τα όργανα και τα μικρόφωνα τροφοδοτούνταν με ενέργεια από τον ενθουσιασμό του κοινού! Μια ειδική γεννήτρια στο χώρο του κοινού έκανε δυνατή τη μετατροπή κινητικής ενέργειας που δεχόταν από τις δονήσεις του εδάφους, που προξενούνταν από τους οπαδούς τους συγκροτήματος, σε ηλεκτρική. Επιπλέον, όταν το κοινό κατάφερε να επαναφορτίσει τις μπαταρίες στα μηχανήματα της Coca-Cola, ανταμείφθηκε με δωρεάν αναψυκτικά.

 

16. Κάνοντας προσφορές για εξοχικές κατοικίες

H start-up της Νέας Υόρκης, Tansler, αντιστρέφει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις για εξοχικές κατοικίες, επιτρέποντας στους πιθανούς φιλοξενούμενούς τους να κάνουν προσφορές για τις διαθέσιμες μονάδες. Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της Tansler, οι ταξιδιώτες πρώτα επιλέγουν τουλάχιστον δύο από τα ακίνητα που βρίσκονται σε προσφορά και δηλώνουν το χρηματικό ποσό το οποίο προτίθενται να καταβάλλουν ώστε να μισθώσουν το ένα εξ αυτών. Στη συνέχεια, οι ενοικιαστές έχουν 24 ώρες για να κάνουν δεκτές τις προσφορές πριν αυτές διαγραφούν. Το site προτείνει επίσης παρόμοιες περιπτώσεις εξοχικών κατοικιών σε χρήστες από την ίδια περιοχή και γι’ αυτό γίνεται πολύ πιο εύκολο γι’ αυτούς να βρουν ένα μέρος της αρεσκείας τους και να συγκρίνουν τιμές.

 

17. Ετοιμάζουν λονδρέζικη μπύρα από λυκίσκο

H λονδρέζικη ζυθοποιεία Meantime Brewing φύτεψε σε διαφορετικά σημεία της πόλης λυκίσκο προκειμένου να παράγει τοπική μπύρα. Ο λυκίσκος φυτεύτηκε σε δημόσιους χώρους και στις ταράτσες παμπ σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων στην τέχνη της ζυθοποιίας. Επίσης, η εταιρία προτρέπει τους χρήστες του Facebook και του Twitter να στείλουν τις προτάσεις τους αναφορικά με την ονομασία της τοπικής μπύρας που ετοιμάζει. Αν όλα πάνε καλά, μέχρι το τέλος του έτους η μπύρα θα μπει στα ράφια των καταστημάτων και θα προσφέρεται στις παμπ του Λονδίνου.

 

18. Ενοικιαζόμενα ποδήλατα με ενσωματωμένα τάμπλετ

H Κοπεγχάγη εφαρμόζει ένα νέο πρόγραμμα ενοικίασης ποδηλάτων από την Cykel DK που προσφέρει ποδήλατα που φέρουν ενσωματωμένες ταμπλέτες με λογισμικό Android και ενσωματωμένο σύστημα GPS. Αυτό επιτρέπει στους ποδηλάτες να ξεκινούν και να τελειώνουν τη διαδικασία ενοικίασης, αλλά και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες πλοήγησης ενώ κάνουν ποδήλατο ή είναι σταματημένοι στα φανάρια. Μπορούν επίσης, μέσα από την εφαρμογή, να εντοπίζουν τα καταστήματα της περιοχής όπου βρίσκονται κάθε φορά. Είναι επίσης δυνατή η πρόσβαση σε πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες. Επιπλέον, τα τάμπλετ έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν το σκληρό κλίμα της Κοπεγχάγης.

 

19. Ειδικό σύστημα μετατρέπει άδειους χώρους σε κατάστημα

Ένα πρότζεκτ με τίτλο «miLES» που ετοίμασε ένα γκρουπ καλλιτεχνών, αρχιτεκτόνων και σχεδιαστών, μετατρέπει άχρηστες βιτρίνες καταστημάτων του Lower East Side της Νέας Υόρκης σε προσωρινά δημιουργικά κέντρα της γειτονιάς.  Το πρότζεκτ εργάζεται από κοινού με τους ιδιοκτήτες των χώρων, τα κτίρια των οποίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρότζεκτ όλων των ειδών μέσω του «μετατροπέα βιτρίνων». Πρόκειται για έναν κύβο με μάκρος δύο μέτρων που μπορεί να χωριστεί σε διάφορα τμήματα ώστε να χωράει από όλες τις πόρτες και περιέχει λειτουργικά στοιχεία όπως σκηνή, αποθηκευτικούς χώρους, τραπέζια και καρέκλες.

 

20. Παγκάκια με οροφή, το «ξενοδοχείο» των άστεγων τα βράδια

Το καναδέζικο διαφημιστικό πρακτορείο Spring Advertising, εκ μέρους του φιλανθρωπικού ιδρύματος RainCity Housing, εγκατέστησε παγκάκια με… οροφή στα πάρκα του Βανκούβερ, που αναδεικνύουν το πρόβλημα των αστέγων προσφέροντάς τους ένα μέρος να κοιμηθούν. Ο σκελετός  φτιάχτηκε έτσι ώστε να είναι δυνατή η αποσυναρμολόγηση με μεντεσέδες. Κατά τη διάρκεια της μέρας, στο εξωτερικό του αναδιπλωμένου παγκακίου αναγράφεται το μήνυμα «Βρες καταφύγιο εδώ», και όταν κάποιος άστεγος περαστικός το συναρμολογήσει μπορεί να κοιμηθεί με μια κάποια προστασία από την υγρασία.

 

Οι επόμενες 80 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό εδώ:

Μέρος ΙΙ

Μέρος ΙΙΙ

Μέρος ΙV

Μέρος V

 

 

  1. 25/06 12:58

    Νέα δικτύωση για το Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου

  2. 25/06 12:53

    Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στο έργο «LIFE: Adapt2Clima» για την κλιματική αλλαγή

  3. 25/06 12:45

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στη Σκανδιναβία

  4. 25/06 12:43

    Νέα πλωτή εξέδρα στην Κέρκυρα

  5. 24/06 15:35

    Ύμνοι του Conde Nast Traveller για τη Μήλο

  6. 24/06 15:19

    M. Kόνσολας: Ελλείψεις προσωπικού στην Τουριστική Αστυνομία Ρόδου & Κω

  7. 24/06 15:12

    K. Aγοραστός προς Ε. Κουντουρά: Πλήγμα για τον τουρισμό η "μετακόμιση" του Mamma Mia

  8. 24/06 12:25

    Χρονιά ρεκόρ για τον τουρισμό στη Βουλγαρία

  9. 24/06 12:16

    Συζήτηση για την κρουαζιέρα τη Δευτέρα στη Βουλή

  10. 24/06 12:13

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με Σέρβο τουρ οπερέιτορ

  11. 24/06 12:12

    Πλωτή εξέδρα στο λιμένα της Σκιάθου

  12. 23/06 22:13

    Ryanair: 17 νέες συνδέσεις από Αθήνα προς Ιταλία και Ισπανία

  13. 23/06 17:15

    ΟΤΘ: Ξενάγηση ξένων αθλητικών αποστολών στη Θεσσαλονίκη

  14. 23/06 16:12

    Ελληνικό Επενδυτικο Φόρουμ στη Ν. Υόρκη- Προοπτικές στον τουρισμό

  15. 23/06 16:04

    Συνάντηση δήμου Κω με τη Ryanair για περισσότερες πτήσεις στο νησί

  16. 23/06 15:30

    11 παράνομες ναυλώσεις επαγγελματικών σκαφών αναψυχής

  17. 23/06 14:57

    Συμφωνία για νέα αεροσκάφη Blue Air – Boeing

  18. 23/06 14:53

    1,54 εκατ. ευρώ για έργα ανάδειξης πολιτιστικής κληρονομιάς στη Σάμο

  19. 23/06 14:16

    Καλώς ήρθατε στο «Hyperloop Hotel», το ξενοδοχείο υψηλής ταχύτητας στο μέλλον...

  20. 23/06 14:06

    Σε δυο χρόνια η τουριστική επένδυση "Kassiopi project” στην Κέρκυρα

  21. 23/06 13:27

    Ποια νησιά πωλούνται στην Ελλάδα

  22. 23/06 11:53

    Booking.com: Χρηματοδότηση έως 400.000 σε startup στον τουρισμό - Οι νικητές

  23. 23/06 11:33

    Προβολή του Αττικού αμπελώνα στην Ιαπωνία

  24. 23/06 11:29

    Μερίδιο στην American Airlines αποκτά η Qatar Airways

  25. 23/06 11:28

    Ρωσικός τουρισμός: Προβληματίζει η πτώση της ισοτιμίας του ρουβλίου

  26. 23/06 11:19

    Ο ΕΟΤ σε workshop της Google Digital Academy

  27. 23/06 11:16

    Ινδοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Θεσσαλία

  28. 23/06 11:10

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: +8,5% τα έσοδα ανά δωμάτιο το Μάιο

  29. 23/06 11:02

    Υπ. Τουρισμού: Αναρμόδιο για τις ξένες ταινίες στην Ελλάδα- Δεν υπήρξε αίτημα για το Mamma Mia 2

  30. 23/06 09:56

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

  31. 23/06 09:54

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και στη Ρόδο

  32. 22/06 19:34

    Γ. Πλακιωτάκης: Παράτυπη η εκλογή ΔΣ της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

  33. 22/06 17:41

    Συνάντηση Κινεζικών και Κρητικών ΜΜΕ για συνέργειες

  34. 22/06 17:36

    Εργασίες αποκατάστασης στα μνημεία της Ακρόπολης

  35. 22/06 17:16

    Ανθεί η απάτη στις online ταξιδιωτικές κρατήσεις- Ψεύτικες σελίδες ξεγελούν τη Google

  36. 22/06 15:52

    Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας

  37. 22/06 15:35

    Το νέο ισχυρό εργαλείο της Expedia για καλύτερη επιλογή ξενοδοχείου (video)

  38. 22/06 14:49

    12 απίστευτες απαγορεύσεις που συναντούν οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο

  39. 22/06 13:54

    Press trips από τον ΕΟΤ

  40. 22/06 13:49

    Ξεκινά το Olympus Marathon- Όλο το πρόγραμμα

  41. 22/06 13:29

    Συνεργασία Λάμψα - Accor Hotels για το ξενοδοχείο Mercure Belgrade Excelsior

  42. 22/06 13:07

    Tα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  43. 22/06 12:53

    Γερμανικός τουρισμός: +4% οι κρατήσεις στα τουριστικά γραφεία το Μάιο

  44. 22/06 12:21

    Η Expedia δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλουν τοπικές εμπειρίες

  45. 22/06 11:53

    H Eλλάδα top προορισμός πολυτελών διακοπών για Αμερικανούς και Βρετανούς

  46. 22/06 11:14

    Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν δωμάτια μέσω της Airbnb

  47. 22/06 10:41

    Πρώτο ενεργειακό νησί στην Ευρώπη η Τήλος

  48. 22/06 10:37

    Και υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να φοιτούν στις Σχολές Ξεναγών

  49. 22/06 10:12

    +12,4% οι αεροπορικές αφίξεις στα Ιόνια το πεντάμηνο

  50. 22/06 10:02

    Πιστοποίηση Green Destinations στην Ελλάδα από την εταιρεία AXSIOS

  51. 22/06 09:52

    Tουριστική αξιοποίηση του Άλσους Αριστοτέλη στα Στάγειρα Χαλκιδικής

  52. 22/06 09:50

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδήλωση για τον συνεδριακό τουρισμό στο Λονδίνο

  53. 21/06 20:26

    Φιλοξενία Αμερικανών δημοσιογράφων σε Σαντορίνη και Σίφνο

  54. 21/06 19:20

    Έλενα Κουντουρά: Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις, επενδύσεις και απασχόληση στον τουρισμό

  55. 21/06 18:53

    Eurowings: Νέα πτήση προς Καλαμάτα από Βιέννη

  56. 21/06 18:16

    Ξενοδόχοι: Νέο στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης με τεχνοκράτες

  57. 21/06 18:08

    ΤτΕ: Γάλλοι και Γερμανοί "ανέβασαν" αφίξεις και εισπράξεις στο 4μηνο

  58. 21/06 17:18

    TravelBird: 6 δημοφιλείς ελληνικές παραλίες στις φθηνότερες του κόσμου για τους Βρετανούς

  59. 21/06 16:22

    6 ευρωπαϊκές Περιφέρειες στη Βέροια για την πολιτιστική διαδρομή Αγ. Παύλου

  60. 21/06 15:36

    Κυπριακός τουρισμός: Παρατηρητήριο τιμών στα παραλιακά κέντρα

  61. 21/06 15:25

    Η πρώτη πτήση της Scoot στο αεροδρόμιο της Αθήνας (video)

  62. 21/06 15:16

    Ο πρώτος πλανόδιος πωλητής φαγητού με αστέρι της Michelin

  63. 21/06 14:50

    Μ. Κόνσολας: Τολμηρές πολιτικές για την επιχειρηματικότητα στον τουρισμό

  64. 21/06 14:43

    Κέρκυρα: Λύση στο πρόβλημα με τα απορρίματα ζητούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  65. 21/06 14:01

    Philema - Τιμά την Ελληνική Γαστρονομία στις Βρυξέλλες

  66. 21/06 13:57

    4 ελληνικά νησιά στις προτάσεις του National Geographic Traveler Ρωσίας

  67. 21/06 13:47

    ΓΕΠΟΕΤ: Έληξε η προθεσμία για το ηλεκτρονικό σήμα στα τουριστικά λεωφορεία

  68. 21/06 13:45

    Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία

  69. 21/06 13:43

    Aegean: Kαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη και για το 2017

  70. 21/06 12:52

    Kuoni: Η Ελλάδα στους 16 top προορισμούς για γαμήλιο ταξίδι το 2017

  71. 21/06 12:28

    ABTA: Καμπάνια κατά των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας Βρετανών τουριστών

  72. 21/06 12:10

    3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στην Αλόννησο

  73. 21/06 11:51

    Τουρκικός τουρισμός: Oι Ρώσοι επανέρχονται φέτος στην Αττάλεια

  74. 21/06 11:47

    Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στην ενίσχυση της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας

  75. 21/06 11:31

    Μουσείο Ακρόπολης: Ξένοι τουρίστες το 67% των επισκεπτών

  76. 21/06 11:14

    Τυροκομείο Κωσταρέλου: Καλοκαιρινές γεύσεις στο κατάστημα Κολωνακίου

  77. 21/06 11:03

    Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

  78. 21/06 10:59

    GRecoACTΕ: 1η θεματική γιορτή τέχνης και πολιτιστικού τουρισμού στην Κάρυστο

  79. 21/06 10:46

    Υπάρχει και η άλλη τουριστική Ελλάδα που περιμένει... Του Κων/νου Λεβέντη

  80. 21/06 10:38

    Επιχειρηματικός διαγωνισμός CruiseInn από την Celestyal Cruises

  81. 21/06 10:37

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής στο Βέλγιο και Ιταλία

  82. 21/06 10:30

    Στις 19 Ιουλίου ανοίγουν τα Ιαματικά Λουτρά Δρανίστας/Καΐτσας- Άδεια κατασκήνωσης στον Αμάραντο Καλαμπάκας

  83. 21/06 02:19

    Ένωση Ξενοδόχων Ύδρας: Το νέο ΔΣ

  84. 21/06 01:34

    Ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης την τελευταία 5ετία- Δράσεις του δήμου

  85. 20/06 20:24

    Συνάντηση του νέου προεδρείου του ΣΕΤΕ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

  86. 20/06 16:27

    Α. Μεταξάς: Nα βάλουμε στόχο τη μείωση του All inclusive

  87. 20/06 15:55

    Διασύνδεση ΓΕΜΗ με την πλατφόρμα Εμπορικής Δημοσιότητας της ΕΕ

  88. 20/06 15:40

    Στις 22 Ιουνίου ανοίγει το LAZART Hotel

  89. 20/06 14:33

    Τμήμα Τουριστικών Σπουδών αποκτά το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

  90. 20/06 14:09

    H Europcar εξαγόρασε την Goldcar

  91. 20/06 13:48

    Στη Ρόδο το τηλεοπτικό κανάλι “Live Planet” της Ρωσίας

  92. 20/06 13:18

    Νέο Δ.Σ. στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Ξενοδόχων

  93. 20/06 12:03

    HOTREC: Οι ταξιδιώτες αποθεώνουν το ελληνικό φαγητό - Οι προσδοκίες τους από τα ξενοδοχεία

  94. 20/06 11:38

    ΤτΕ: +11,3% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Απρίλιο, +2,4% στο 4μηνο

  95. 20/06 11:25

    CNT: Οι καλύτερες περιοχές της Ελλάδας για διακοπές παραλίας

  96. 20/06 11:01

    Στο σχήμα που μετέχει και εταιρεία του Ιβάν Σαββίδη το 67% του ΟΛΘ

  97. 20/06 11:01

    Ναυτιλιακή συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας - Ο θαλάσσιος τουρισμός στην ατζέντα

  98. 20/06 10:36

    Προβολή της Μυκόνου στη Λατινική Αμερική

  99. 20/06 10:33

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην ΙΤΒ ASIA

  100. 20/06 10:28

    Ορεινή ποδηλασία στη Ναύπακτο - Summer Night Run στο Πορτοχέλι