Νέος τουριστικός οδηγός: Πώς να πετύχετε δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία!
Θα περίμενε κανείς ότι ένας νέος τουριστικός οδηγός θα περιελάμβανε εντυπωσιακές προτροπές και ιδέες για επιτυχημένες διακοπές και ταξίδια. Κι όμως, οι πιο πρόσφατοι οδηγοί, μεταξύ σοβαρού και αστείου επικεντρώνονται σε τρόπους και όχι τόπους, συμβουλεύοντας και παροτρύνοντας τους τουρίστες να «κερδίσουν» δωρεάν διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, και μάλιστα νόμιμα.
Η πρώτη συμβουλή των οδηγών, είναι η κατάκτηση της τέχνης των παραπόνων. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 96% των δυσαρεστημένων πελατών δεν παραπονέθηκε ποτέ στην επιχείρηση που τους προκάλεσε δυσαρέσκεια.
Αλλά αν δεν παραπονεθεί κανείς, χάνει την ευκαιρία για καλύτερη εξυπηρέτηση, εξοικονόμηση χρημάτων, ακόμη και για βελτίωση της ψυχικής υγείας, σύμφωνα με την έρευνα της Pepperdine Law Review, η οποία αναφέρει επίσης ότι οι ενεργητικοί καταγγέλλοντες είναι πιο πιθανό να λάβουν τη βοήθεια και τα οφέλη που επιδιώκουν.
Όμως ποιο είναι το «κλειδί» που ανοίγει την πόρτα της δωρεάν διαμονής, ή τουλάχιστον ενός δωρεάν δείπνου; Η γνώση. Έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζει κανείς το πότε και κυρίως το πώς να δράσει, ώστε να μπορεί να λάβει τα χρήματά του πίσω και ταυτόχρονα να μην αισθάνεται ένοχος για την υποβολή καταγγελίας.
Για την κατάκτηση του στόχου, θα πρέπει κατ’ αρχήν να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:
• Είναι η καταγγελία είναι νόμιμη; Η "έγκυρη και έγκαιρη καταγγελία", εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια. Για παράδειγμα, η Consumer Action η οποία και εξέδωσε έναν οδηγό για τον σωστό τρόπο υποβολής παραπόνων, τονίζει ότι οι καταγγελίες για ένα μικρό περιστατικό αγένειας που συνέβη πριν από δύο χρόνια, θα ήταν εντελώς αναποτελεσματικές.
• Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα; Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που παραπονιούνται για συγκεκριμένους στόχους είναι πιο ευτυχισμένοι από τους γενικά παραπονούμενους.Όσο απογοητευμένος και αν αισθάνεται κανείς, δεν θα πρέπει απλά να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του χωρίς να έχει στο μυαλό του έτοιμο το ανταποδοτικό αίτημα, ακόμη κι αν αυτό είναι απλώς μια δωροεπιταγή ή ένα δωρεάν γεύμα.
Όλα γύρω από τη σωστή καταγγελία
Είδος: Δεν έχει νόημα να διαμαρτυρηθεί κανείς στη ρεσεψιόν για γεγονότα που είναι εκτός ελέγχου του ξενοδοχείου, όπως μια καθυστέρηση στην πτήση ή οι κακές καιρικές συνθήκες. Νόμιμη και αποτελεσματική, θεωρείται η καταγγελία για καταστάσεις που το ξενοδοχείο μπορεί πραγματικά να διορθώσει, όπως ίσως ο υπερβολικός θόρυβος ή τα φθαρμένα έπιπλα του δωματίου.
Χρόνος: Η δήλωση της καταγγελίας θα πρέπει να γίνει άμεσα, ει δυνατόν. Δεν θα πρέπει να λάβει χώρα ο θυμός και η αίσθηση του ανικανοποίητου .Η δημοσιοποίηση οποιουδήποτε αρνητικού γεγονότος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να προσφέρει στιγμιαία ανακούφιση, αλλά δεν θα διορθώσει το ζήτημα. Μοιράζοντας τις ανησυχίες του με το προσωπικό, ο τουρίστας δίνει την ευκαιρία στο ξενοδοχείο να διορθώσει την κατάσταση.
Τρόπος: Πρώτα απ 'όλα, ο καταγγέλλων θα πρέπει να είναι ήρεμος, ενώ εκφράζει το παράπονό του. Το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι περισσότερο διατεθειμένο να βοηθήσει αν ο πελάτης δείξει το δέοντα σεβασμό. Το προσωπικό της ρεσεψιόν είναι το καταλληλότερο για την αντιμετώπιση μιας καταγγελίας .Ακόμα κι αν δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημά , πιθανόν να παραπέμψει τον τουρίστα στον αρμόδιο με την εξουσία ή την ικανότητα να το κάνει. Εάν ο καταγγέλλων αισθανθεί ότι τα παράπονά του δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη, τότε θα πρέπει να απαιτήσει μία συνάντηση με το διευθυντή και αν εξακολουθεί να μην έχει αποτελέσματα, ίσως είναι καλύτερο να αποστείλει μια επιστολή στην έδρα της επιχείρησης, εξηγώντας την κατάσταση. Είτε προφορικά είτε γραπτά, θα πρέπει να παρέχονται όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες για το συμβάν, όπως ονόματα και ημερομηνίες. Μπορεί ακόμη να βοηθήσει η παροχή φωτογραφικών ή τηλεοπτικών αποδείξεων.
Αποζημίωση: Ναι ή Όχι;
Συνήθως, η απαίτηση αποζημίωσης θα πρέπει να αποφεύγεται. Εάν η παράβαση είναι μικρή, μπορεί να γίνει δεκτή μια απλή συγγνώμη. Εάν όμως ο τουρίστας πιστεύει πραγματικά ότι δεν μπορεί να απολαύσει μια ξεκούραστη διαμονή στις τρέχουσες συνθήκες, τότε είναι δικαίωμά του να ζητήσει ένα άλλο νέο δωμάτιο. Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν καλύτερο το θέμα της αποζημίωσης να προκύψει από την πλευρά του προσωπικού και όχι του τουρίστα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το προσωπικό ενδέχεται να ρωτήσει πώς μπορεί να αποζημιώσει μια κατάσταση. Τότε, το αίτημα του παραπονούμενου θα πρέπει να είναι ανάλογο του προβλήματος, για παράδειγμα, εάν η υπηρεσία δωματίου άργησε να έρθει και το φαγητό έφτασε κρύο, δεν είναι σοφό να ζητήσει κανείς δωρεάν διαμονή για ένα σαββατοκύριακο. Αντ 'αυτού, καλύτερη σκέψη θα ήταν ένα δωρεάν ζεστό γεύμα.
Το μετά
Αν το ξενοδοχείο έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία το παράπονο του επισκέπτη, τότε εκείνος θα πρέπει κατά την αναχώρησή του να το αναφέρει και να ευχαριστήσει το προσωπικό για τις προσπάθειές του. Οι επιχειρήσεις συνήθως δίνουν σημασία μόνο στα αρνητικά λεγόμενα των πελατών, συνεπώς η ενημέρωσή τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο επιλύθηκε επιτυχώς ένα ζήτημα, ενδέχεται να τους βοηθήσει να βελτιώσουν περαιτέρω την εξυπηρέτηση πελατών στο μέλλον.
Εξάλλου, ορισμένες βιομηχανίες κρίνονται καλύτερες από άλλες ως προς την ανταπόκριση στις καταγγελίες πελατών, σύμφωνα με το Money Crashers. Συνεπώς, εκτός από τα ξενοδοχεία, μπορεί κανείς να δοκιμάσει την τύχη του στη βιομηχανία πιστωτικών καρτών, στις αεροπορικές εταιρείες, στα παντοπωλεία, στους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου, στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, καθώς και σε εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης.
- 1) Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
- 2) Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο
- 3) Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
- 4) ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
( 0 )