Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδια
Τις σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών παρουσιάζει νέα έρευνα του Washington State University, σύμφωνα με την οποία σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναφέρουν το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών ως παράγοντα επηρεασμού των σχεδίων τους.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 12 Απριλίου του 2024 σε δείγμα 1.020 Αμερικανών, έδειξε τα ακόλουθα...
-Γιατί ταξιδεύουν οι Αμερικανοί – Τα βασικότερα κίνητρα | Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς (76%) λένε ότι θα ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες. Από αυτούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν, το 95% θα ταξιδέψει στο εσωτερικό και το 37% στο εξωτερικό. Από όλους αυτούς τους δυνητικούς ταξιδιώτες, το 78% θα ταξιδέψει για διακοπές, το 68% θα ταξιδέψει για να επισκεφτεί την οικογένεια ή φίλους και το 23% θα ταξιδέψει για δουλειά ή επαγγελματικούς λόγους.
Οι εμπειρίες από όμορφα τοπία και ευεξίας είναι δύο κορυφαία κίνητρα για τον καθορισμό των ταξιδιωτικών σχεδίων. Από τα 16 πιθανά κίνητρα για την επιλογή προορισμών και σχεδίων στα ταξίδια, οι Αμερικανοί συχνά αναφέρουν ότι η εμπειρία ενός όμορφου περιβάλλοντος (37%) και η έμφαση στη χαλάρωση ή την ευεξία (33%) είναι μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων. Στην πραγματικότητα, το 80% των Αμερικανών συμφωνεί ότι τα ταξίδια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να βελτιώσουν τη συνολική τους ευημερία.
Άλλα αρκετά διαδεδομένα ταξιδιωτικά κίνητρα περιλαμβάνουν εμπειρίες φιλικές προς την οικογένεια (30%), απόλαυση διαφορετικών κουζινών (22%), περιπέτεια (21%) και συμμετοχή σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (17%). Μερικά πιο βαθιά κίνητρα είναι λιγότερο διαδεδομένα, αλλά εξακολουθούν να είναι κορυφαίοι παράγοντες για τουλάχιστον έναν στους δέκα Αμερικανούς, όπως η βαθιές εμπειρίες σε μια άλλη κουλτούρα ή άλλους ανθρώπους (12%), η έξοδος από τη ζώνη άνεσης (11%), η εξερεύνηση και μάθηση νέων πραγμάτων ή οι εκπαιδευτικές εμπειρίες (11%) και η γνωριμία με νέους ανθρώπους και η απόκτηση φίλων (9%).
-Ευαλωτότητα στον πληθωρισμό και τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό | Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί (93%) σκοπεύουν να αφιερώσουν τουλάχιστον λίγο χρόνο στον προϋπολογισμό, στην αναζήτηση προσφορών και στη σύγκριση κόστους την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από τα δύο τρίτα σχεδιάζουν να ξοδέψουν «πολύ» ή «μέτριο χρονικό διάστημα» στον προγραμματισμό ενός προϋπολογισμού ταξιδιού (68%), στην αναζήτηση ταξιδιωτικών προσφορών και ευκαιριών (68%) ή στη σύγκριση κόστους για να επιλέξουν μεταξύ προορισμών ή δραστηριοτήτων (69%).
Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναμένουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τουλάχιστον μια πτυχή του μελλοντικού ταξιδιού τους. Το 96% αναμένει ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος – είτε στο σπίτι είτε στον ταξιδιωτικό προορισμό– θα έχει τουλάχιστον μικρή επιρροή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό. Σε πολλές περιπτώσεις, ο αντίκτυπος μπορεί να είναι σημαντικός – περισσότεροι από 4 στους 10 λένε ότι το τρέχον ή δυνητικό αυξανόμενο κόστος πιθανότατα θα έχει «μεγάλη επιρροή» στην επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού (47%) ή στην επιλογή καταλύματος (43%). Λίγο λιγότεροι από 4 στους 10 λένε το ίδιο για την προγραμματισμένη διάρκεια του ταξιδιού (39%) και τις δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί (37%).
Εάν ο πληθωρισμός αναγκάσει τους Αμερικανούς να μειώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το κόστος αγορών (63%), το κόστος φαγητού και ποτού (52%) και το κόστος δραστηριότητας (57%) θα ήταν από τους πιο συνηθισμένους τρόπους μείωσης των δαπανών. Σχεδόν οι μισοί πιθανότατα θα μείωναν τις δαπάνες τους περικόπτοντας το κόστος ταξιδιού (48%) - για να ταξιδέψουν πιο κοντά στο σπίτι ή ταξιδεύοντας σε μια φθηνότερη περίοδο - ή με τη μείωση των δαπανών στα καταλύματα (44%).
-Προτεραιότητα η αειφορία | 3 στους 4 Αμερικανούς θεωρούν την αεφορία προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού. Στο επόμενο ταξίδι, το 75% των Αμερικανών λέει ότι η βιωσιμότητα θα είναι τουλάχιστον κορυφαία, σημαντική ή δευτερεύουσα προτεραιότητα στον προγραμματισμό του προορισμού, της διαμονής και των γευμάτων, των δραστηριοτήτων ή των μετακινήσεων. Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (46%) λένε ότι η βιωσιμότητα θα είναι «κορυφαία» ή «σημαντική προτεραιότητα» (46%) στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό.
Αντίθετα, μόνο ένας στους 4 (25%) λέει ότι η βιωσιμότητα δεν αποτελεί προτεραιότητα και έχει μικρή ή καθόλου επιρροή στα ταξιδιωτικά του σχέδια.
Παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των Αμερικανών δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) δεν συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να επισκέπτονται ή να παραμένουν σε ρουστίκ τοποθεσίες χωρίς τεχνολογικούς ή ηλεκτρονικούς περισπασμούς όταν ταξιδεύουν. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Baby Boomers, το 65% των οποίων διαφωνεί με αυτή τη δήλωση.
Τρεις στους 4 Αμερικανούς (74%) δηλώνουν ότι νιώθουν την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν. Αλλά δεν είναι όλες οι βιώσιμες ταξιδιωτικές δράσεις εξίσου δημοφιλείς.
Όταν ρωτήθηκαν ποιες δύο κορυφαίες από τις επτά βιώσιμες ταξιδιωτικές πρακτικές είναι πιθανό να είναι πιο σημαντικές την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν, οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο πιθανό να πουν ενέργειες που σχετίζονται με το πού πηγαίνουν, τι κάνουν ή πού ψωνίζουν ή δειπνούν. Σπανιότερα δίνουν προτεραιότητα στις βιώσιμες μεταφορές και τη στέγαση—δηλαδή τους σημαντικότερους παράγοντες στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Οι «δύο πιο σημαντικές» πρακτικές περιλαμβάνουν την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών από τοπικές επιχειρήσεις ή τοπικούς πωλητές (42%), την αποφυγή τουριστικών δραστηριοτήτων ή συμπεριφορών που μπορεί να βλάψουν την άγρια ζωή ή το φυσικό ή πολιτιστικό περιβάλλον (35%), το φαγητό σε εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν υλικά από περιφερειακούς αγρότες και παραγωγούς (22%) και κάνοντας ό,τι μπορούν για να αποφύγουν να συμβάλουν στον υπερτουρισμό δημοφιλών τοποθεσιών (19%).
Λιγότερο συχνές: πτήσεις με αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για πιο οικολογικές δραστηριότητες (14%), χρήση τοπικών συγκοινωνιών χαμηλών εκπομπών άνθρακα (10%) και διαμονή σε καταλύματα με πράσινη πιστοποίηση (8%). Το 16% των Αμερικανών λέει ότι καμία από τις επτά ενέργειες δεν είναι σημαντική.
-Η τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο ταξιδιωτικού σχεδιασμού | Το 51% των Αμερικανών λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία AI για να πάρει ιδέες σχετικά με ταξιδιωτικές προτάσεις, κρατήσεις, δρομολόγια, επικοινωνία ή υποστήριξη πελατών στα ταξίδια.
Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τους οποίους οι Αμερικανοί πιστεύουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια είναι: για προτάσεις διαμονής ή φαγητού (31%), για το σχεδιασμό εξατομικευμένων δρομολογίων με βάση δηλωμένα κριτήρια ή με βάση όσα είναι γνωστά για τα ενδιαφέροντά τους (28%), για αναζήτηση και κράτηση ταξιδιών μέσω του Διαδικτύου (21%) και για την επικοινωνία και τη μετακίνηση (19%).
Οι περισσότεροι Αμερικανοί έχουν θετική άποψη για τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια και τη φιλοξενία. Το 63% συμφωνεί ότι «ο συνολικός αντίκτυπος που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στην ταξιδιωτική μου εμπειρία είναι πιθανόν περισσότερο θετικός παρά αρνητικός» και λίγο περισσότεροι από τους μισούς (55%) συμφωνούν ότι «φαίνεται πιθανό ότι τα εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να με βοηθήσουν ώστε να τα ταξίδια να είναι πιο ουσιαστικά».
-Οι γονείς ταξιδεύουν περισσότερο από τους Αμερικανούς χωρίς παιδιά | Περισσότεροι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες από ότι οι Αμερικανοί χωρίς παιδιά και πολύ περισσότεροι σχεδιάζουν να πάνε διακοπές. Αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι πολλοί γονείς με παιδιά βρίσκονται στην πιο παραγωγική περίοδο εργασίας – το 30% των γονέων θα ταξιδέψει για δουλειά, σε σύγκριση με το 12% των μη γονέων.
Ωστόσο, οι γονείς είναι επίσης πιο πιθανό να προγραμματίσουν να ταξιδέψουν για διακοπές το επόμενο έτος (70% έναντι 55% των μη γονέων). Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών έχουν ιδιαίτερη συνείδηση του κόστους μετακίνησης. Το 91% των γονέων σκοπεύει να αφιερώσει πολύ ή μέτριο χρόνο για τον προϋπολογισμό, την αναζήτηση προσφορών και τη σύγκριση του κόστους, σε σύγκριση με το 79% των μη γονέων. Οι γονείς αναφέρουν επίσης συχνότερα ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος θα έχει μέτρια ή μεγάλη επιρροή στον προορισμό του ταξιδιού (86% έναντι 75%), στις προγραμματισμένες δραστηριότητες (82%) και στην επιλογή διαμονής (87% έναντι 77%).
Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στη βιωσιμότητα στα ταξίδια σε σχέση με όσους δεν έχουν παιδιά. Σε κάθε περίπτωση, το 59% των Αμερικανών γονέων λέει ότι η βιωσιμότητα είναι κορυφαία ή σημαντική προτεραιότητα κατά την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών σχεδίων, σε σύγκριση με το 41% των υπόλοιπων Αμερικανών.
Οι γονείς είναι πιο πιθανό να αισθάνονται την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν (79% έναντι 72%). Είναι πιο πιθανό να θεωρούν σημαντικές τις «πράσινες» αεροπορικές εταιρείες (21%), τα «πράσινα» καταλύματα (12%) και τις επιλογές μεταφοράς με χαμηλές εκπομπές άνθρακα (16%).
-Διαφορές γενεών στη συμπεριφορά κατά τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό | Στα ταξίδια, οι νεότερες γενιές έχουν διαφορετικές σκέψεις από τα τους Gen X και Baby Boomers. Οι καταναλωτές της Gen Z τείνουν να είναι πιο ανοιχτοί στη χρήση εργαλείων που τροφοδοτούνται με τεχνητή νοημοσύνη για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Οι Gen Z και Millennials ανησυχούν για τον προϋπολογισμό και τον πληθωρισμό, και σε σύγκριση με τους Gen X και Baby Boomers, είναι πολύ πιο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
- 1) Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
- 2) CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
- 3) Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς
- 4) Έρευνα: Η Ελλάδα 7η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη για τουρισμό - Πρωταθλήτρια στις τιμές στη Μεσόγειο
24/10 07:38
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
24/10 07:36
24/10 07:31
24/10 07:29
24/10 07:27
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
23/10 19:11
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
23/10 17:03
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
23/10 16:39
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
23/10 15:55
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
23/10 15:11
23/10 14:58
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
23/10 14:14
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
23/10 13:57
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
23/10 13:02
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
23/10 12:48
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
23/10 12:39
23/10 12:32
23/10 12:00
23/10 11:27
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
23/10 10:55
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
23/10 10:23
23/10 07:16
23/10 07:14
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
23/10 07:11
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
23/10 07:06
23/10 07:01
22/10 19:04
22/10 18:13
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
22/10 16:16
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
22/10 15:28
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
22/10 14:26
22/10 14:01
22/10 13:37
22/10 13:33
22/10 13:32
22/10 13:30
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι
22/10 13:27
FedHATTA: Μειωμένη κατά 8% η ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου
22/10 12:44
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Ανακαίνιση για τη διευκόλυνση εισόδου ατόμων με αναπηρία
22/10 12:26
World2Fly: Νέες πτήσεις τσάρτερ Μαδρίτη – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
22/10 11:59
22/10 11:35
Έκθεση: Το 50% έως 80% των τουριστικών εσόδων διαφεύγουν από τους προορισμούς
22/10 11:18
Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης | Δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Θήρας
22/10 10:56
Πολυτελές τουριστικό συγκρότημα στην Ιθάκη- Επένδυση 85 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Τσάκου
22/10 10:29
22/10 10:26
22/10 10:20
22/10 10:13
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιχειρεί ξανά άνοιγμα στην Ισπανική αγορά
22/10 10:00
Προβολή σε 19 διεθνείς εκθέσεις από την εταιρεία Selected Hideaways εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων
22/10 07:19
22/10 07:17
22/10 07:14
Λίβανος: Η παραμονή σε ξενοδοχεία εκτός περιοχών υψηλού κινδύνου και η διαφυγή με πολυτελή γιοτ
22/10 07:05
Συντήρηση των δυο όψεων με έργα του Ι. Μόραλη στο κτήριο του πρώην Χίλτον
21/10 17:31
Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025
21/10 17:01
21/10 16:03
21/10 15:22
10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece
21/10 15:11
21/10 14:28
Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli
21/10 14:07
FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ
21/10 13:53
21/10 11:55
Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο
21/10 11:20
21/10 07:25
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης
21/10 07:23
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο
20/10 23:18
Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia
20/10 14:32
Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού
20/10 14:04
550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort
20/10 13:49
Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας
20/10 12:51
Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau
20/10 12:45
Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο
20/10 12:45
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης
20/10 12:06
Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες
20/10 11:21
20/10 07:46
20/10 07:35
19/10 17:54
Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση
19/10 14:16
Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία
19/10 14:08
19/10 10:42
Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό»
19/10 07:46
19/10 07:44
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην έκθεση PLMA CHICAGO 2024 των ΗΠΑ
18/10 17:36
18/10 16:06
Θ. Σκυλακάκης | Στρατηγικές για την λειψυδρία - Ολοκληρωμένη διαχείριση νερού
18/10 15:37
18/10 15:29
ΕΛΣΤΑΤ | Ανακατανομή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό
18/10 15:04
ΥΠΑ | + 6,1% η επιβατική κίνηση στα 24 αεροδρόμια στο 9μηνο του 2024
18/10 14:03
Ο τουρισμός στη Μαγιόρκα | "From hospitality to hostility" ("Από τη φιλοξενία στην εχθρότητα")
18/10 13:17
18/10 12:09
18/10 10:19
Μεγάλη τουριστική επένδυση στον Πόρο 475 εκατ. ευρώ του Γιάννη Βαρδινογιάννη
18/10 06:41
Έρευνα ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών της Καρπάθου
18/10 06:39
Ρεκόρ διανυκτερεύσεων την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2024 στην Αυστρία
18/10 06:37
i-Eastpelion: Η νέα εφαρμογή για την τουριστική προβολή Ζαγοράς-Μουρεσίου
18/10 06:32
Άδειες για πισίνες σε 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη και στα Σύβοτα
18/10 06:30
Ειδική Επιτροπή Τουρισμού στη "Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε."
17/10 22:54
Ryanair | Συνεχίζονται οι πτήσεις Θεσσαλονίκη – Πόζναν και το χειμώνα
17/10 22:45
Δήμος Ηρακλείου | Αυθεντική κρητική φιλοξενία σε Άραβες τουριστικούς πράκτορες
17/10 22:04
17/10 16:44
Alltours: Νέες πτήσεις προς Ηράκλειο καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα μέσω Aegean και Discover
17/10 15:50
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
Προβολή σε 19 διεθνείς εκθέσεις από την εταιρεία Selected Hideaways εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
( 0 )