Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδια

Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδιαΠηγή φωτό: Pexels

Τις σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών παρουσιάζει νέα έρευνα του Washington State University, σύμφωνα με την οποία σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναφέρουν το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών ως παράγοντα επηρεασμού των σχεδίων τους.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 12 Απριλίου του 2024 σε δείγμα 1.020 Αμερικανών, έδειξε τα ακόλουθα...

-Γιατί ταξιδεύουν οι Αμερικανοί – Τα βασικότερα κίνητρα | Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς (76%) λένε ότι θα ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες. Από αυτούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν, το 95% θα ταξιδέψει στο εσωτερικό και το 37% στο εξωτερικό. Από όλους αυτούς τους δυνητικούς ταξιδιώτες, το 78% θα ταξιδέψει για διακοπές, το 68% θα ταξιδέψει για να επισκεφτεί την οικογένεια ή φίλους και το 23% θα ταξιδέψει για δουλειά ή επαγγελματικούς λόγους.

Οι εμπειρίες από όμορφα τοπία και ευεξίας είναι δύο κορυφαία κίνητρα για τον καθορισμό των ταξιδιωτικών σχεδίων. Από τα 16 πιθανά κίνητρα για την επιλογή προορισμών και σχεδίων στα ταξίδια, οι Αμερικανοί συχνά αναφέρουν ότι η εμπειρία ενός όμορφου περιβάλλοντος (37%) και η έμφαση στη χαλάρωση ή την ευεξία (33%) είναι μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων. Στην πραγματικότητα, το 80% των Αμερικανών συμφωνεί ότι τα ταξίδια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να βελτιώσουν τη συνολική τους ευημερία.

Άλλα αρκετά διαδεδομένα ταξιδιωτικά κίνητρα περιλαμβάνουν εμπειρίες φιλικές προς την οικογένεια (30%), απόλαυση διαφορετικών κουζινών (22%), περιπέτεια (21%) και συμμετοχή σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (17%). Μερικά πιο βαθιά κίνητρα είναι λιγότερο διαδεδομένα, αλλά εξακολουθούν να είναι κορυφαίοι παράγοντες για τουλάχιστον έναν στους δέκα Αμερικανούς, όπως η βαθιές εμπειρίες σε μια άλλη κουλτούρα ή άλλους ανθρώπους (12%), η έξοδος από τη ζώνη άνεσης (11%), η εξερεύνηση και μάθηση νέων πραγμάτων ή οι εκπαιδευτικές εμπειρίες (11%) και η γνωριμία με νέους ανθρώπους και η απόκτηση φίλων (9%).

-Ευαλωτότητα στον πληθωρισμό και τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό | Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί (93%) σκοπεύουν να αφιερώσουν τουλάχιστον λίγο χρόνο στον προϋπολογισμό, στην αναζήτηση προσφορών και στη σύγκριση κόστους την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από τα δύο τρίτα σχεδιάζουν να ξοδέψουν «πολύ» ή «μέτριο χρονικό διάστημα» στον προγραμματισμό ενός προϋπολογισμού ταξιδιού (68%), στην αναζήτηση ταξιδιωτικών προσφορών και ευκαιριών (68%) ή στη σύγκριση κόστους για να επιλέξουν μεταξύ προορισμών ή δραστηριοτήτων (69%).

Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναμένουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τουλάχιστον μια πτυχή του μελλοντικού ταξιδιού τους. Το 96% αναμένει ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος – είτε στο σπίτι είτε στον ταξιδιωτικό προορισμό– θα έχει τουλάχιστον μικρή επιρροή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό. Σε πολλές περιπτώσεις, ο αντίκτυπος μπορεί να είναι σημαντικός – περισσότεροι από 4 στους 10 λένε ότι το τρέχον ή δυνητικό αυξανόμενο κόστος πιθανότατα θα έχει «μεγάλη επιρροή» στην επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού (47%) ή στην επιλογή καταλύματος (43%). Λίγο λιγότεροι από 4 στους 10 λένε το ίδιο για την προγραμματισμένη διάρκεια του ταξιδιού (39%) και τις δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί (37%).

Εάν ο πληθωρισμός αναγκάσει τους Αμερικανούς να μειώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το κόστος αγορών (63%), το κόστος φαγητού και ποτού (52%) και το κόστος δραστηριότητας (57%) θα ήταν από τους πιο συνηθισμένους τρόπους μείωσης των δαπανών. Σχεδόν οι μισοί πιθανότατα θα μείωναν τις δαπάνες τους περικόπτοντας το κόστος ταξιδιού (48%) - για να ταξιδέψουν πιο κοντά στο σπίτι ή ταξιδεύοντας σε μια φθηνότερη περίοδο - ή με τη μείωση των δαπανών στα καταλύματα (44%).

-Προτεραιότητα η αειφορία | 3 στους 4 Αμερικανούς θεωρούν την αεφορία προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού. Στο επόμενο ταξίδι, το 75% των Αμερικανών λέει ότι η βιωσιμότητα θα είναι τουλάχιστον κορυφαία, σημαντική ή δευτερεύουσα προτεραιότητα στον προγραμματισμό του προορισμού, της διαμονής και των γευμάτων, των δραστηριοτήτων ή των μετακινήσεων. Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (46%) λένε ότι η βιωσιμότητα θα είναι «κορυφαία» ή «σημαντική προτεραιότητα» (46%) στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό.

Αντίθετα, μόνο ένας στους 4 (25%) λέει ότι η βιωσιμότητα δεν αποτελεί προτεραιότητα και έχει μικρή ή καθόλου επιρροή στα ταξιδιωτικά του σχέδια.

Παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των Αμερικανών δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) δεν συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να επισκέπτονται ή να παραμένουν σε ρουστίκ τοποθεσίες χωρίς τεχνολογικούς ή ηλεκτρονικούς περισπασμούς όταν ταξιδεύουν. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Baby Boomers, το 65% των οποίων διαφωνεί με αυτή τη δήλωση.

Τρεις στους 4 Αμερικανούς (74%) δηλώνουν ότι νιώθουν την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν. Αλλά δεν είναι όλες οι βιώσιμες ταξιδιωτικές δράσεις εξίσου δημοφιλείς.

Όταν ρωτήθηκαν ποιες δύο κορυφαίες από τις επτά βιώσιμες ταξιδιωτικές πρακτικές είναι πιθανό να είναι πιο σημαντικές την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν, οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο πιθανό να πουν ενέργειες που σχετίζονται με το πού πηγαίνουν, τι κάνουν ή πού ψωνίζουν ή δειπνούν. Σπανιότερα δίνουν προτεραιότητα στις βιώσιμες μεταφορές και τη στέγαση—δηλαδή τους σημαντικότερους παράγοντες στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Οι «δύο πιο σημαντικές» πρακτικές περιλαμβάνουν την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών από τοπικές επιχειρήσεις ή τοπικούς πωλητές (42%), την αποφυγή τουριστικών δραστηριοτήτων ή συμπεριφορών που μπορεί να βλάψουν την άγρια ​​ζωή ή το φυσικό ή πολιτιστικό περιβάλλον (35%), το φαγητό σε εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν υλικά από περιφερειακούς αγρότες και παραγωγούς (22%) και κάνοντας ό,τι μπορούν για να αποφύγουν να συμβάλουν στον υπερτουρισμό δημοφιλών τοποθεσιών (19%).

Λιγότερο συχνές: πτήσεις με αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για πιο οικολογικές δραστηριότητες (14%), χρήση τοπικών συγκοινωνιών χαμηλών εκπομπών άνθρακα (10%) και διαμονή σε καταλύματα με πράσινη πιστοποίηση (8%). Το 16% των Αμερικανών λέει ότι καμία από τις επτά ενέργειες δεν είναι σημαντική.

-Η τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο ταξιδιωτικού σχεδιασμού | Το 51% των Αμερικανών λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία AI για να πάρει ιδέες σχετικά με ταξιδιωτικές προτάσεις, κρατήσεις, δρομολόγια, επικοινωνία ή υποστήριξη πελατών στα ταξίδια.

Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τους οποίους οι Αμερικανοί πιστεύουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια είναι: για προτάσεις διαμονής ή φαγητού (31%), για το σχεδιασμό εξατομικευμένων δρομολογίων με βάση δηλωμένα κριτήρια ή με βάση όσα είναι γνωστά για τα ενδιαφέροντά τους (28%), για αναζήτηση και κράτηση ταξιδιών μέσω του Διαδικτύου (21%) και για την επικοινωνία και τη μετακίνηση (19%).

Οι περισσότεροι Αμερικανοί έχουν θετική άποψη για τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια και τη φιλοξενία. Το 63% συμφωνεί ότι «ο συνολικός αντίκτυπος που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στην ταξιδιωτική μου εμπειρία είναι πιθανόν περισσότερο θετικός παρά αρνητικός» και λίγο περισσότεροι από τους μισούς (55%) συμφωνούν ότι «φαίνεται πιθανό ότι τα εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να με βοηθήσουν ώστε να τα ταξίδια να είναι πιο ουσιαστικά».

-Οι γονείς ταξιδεύουν περισσότερο από τους Αμερικανούς χωρίς παιδιά | Περισσότεροι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες από ότι οι Αμερικανοί χωρίς παιδιά και πολύ περισσότεροι σχεδιάζουν να πάνε διακοπές. Αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι πολλοί γονείς με παιδιά βρίσκονται στην πιο παραγωγική περίοδο εργασίας – το 30% των γονέων θα ταξιδέψει για δουλειά, σε σύγκριση με το 12% των μη γονέων.

Ωστόσο, οι γονείς είναι επίσης πιο πιθανό να προγραμματίσουν να ταξιδέψουν για διακοπές το επόμενο έτος (70% έναντι 55% των μη γονέων). Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών έχουν ιδιαίτερη συνείδηση ​​του κόστους μετακίνησης. Το 91% των γονέων σκοπεύει να αφιερώσει πολύ ή μέτριο χρόνο για τον προϋπολογισμό, την αναζήτηση προσφορών και τη σύγκριση του κόστους, σε σύγκριση με το 79% των μη γονέων. Οι γονείς αναφέρουν επίσης συχνότερα ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος θα έχει μέτρια ή μεγάλη επιρροή στον προορισμό του ταξιδιού (86% έναντι 75%), στις προγραμματισμένες δραστηριότητες (82%) και στην επιλογή διαμονής (87% έναντι 77%).

Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στη βιωσιμότητα στα ταξίδια σε σχέση με όσους δεν έχουν παιδιά. Σε κάθε περίπτωση, το 59% των Αμερικανών γονέων λέει ότι η βιωσιμότητα είναι κορυφαία ή σημαντική προτεραιότητα κατά την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών σχεδίων, σε σύγκριση με το 41% ​​των υπόλοιπων Αμερικανών.

Οι γονείς είναι πιο πιθανό να αισθάνονται την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν (79% έναντι 72%). Είναι πιο πιθανό να θεωρούν σημαντικές τις «πράσινες» αεροπορικές εταιρείες (21%), τα «πράσινα» καταλύματα (12%) και τις επιλογές μεταφοράς με χαμηλές εκπομπές άνθρακα (16%).

-Διαφορές γενεών στη συμπεριφορά κατά τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό | Στα ταξίδια, οι νεότερες γενιές έχουν διαφορετικές σκέψεις από τα τους Gen X και Baby Boomers. Οι καταναλωτές της Gen Z τείνουν να είναι πιο ανοιχτοί στη χρήση εργαλείων που τροφοδοτούνται με τεχνητή νοημοσύνη για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Οι Gen Z και Millennials ανησυχούν για τον προϋπολογισμό και τον πληθωρισμό, και σε σύγκριση με τους Gen X και Baby Boomers, είναι πολύ πιο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 24/10 07:38

    Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών

  2. 24/10 07:36

    Ζήτηση ακινήτων στη Λάρνακα από Λιβανέζους επενδυτές

  3. 24/10 07:31

    Marketing Greece | Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων

  4. 24/10 07:29

    Μειώνεται ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  5. 24/10 07:27

    Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού

  6. 23/10 19:11

    Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση  και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό

  7. 23/10 17:03

    Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025

  8. 23/10 16:39

    Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία

  9. 23/10 15:55

    Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν

  10. 23/10 15:11

    Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Thomas Cook από την ESky Group

  11. 23/10 14:58

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"

  12. 23/10 14:14

    Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ

  13. 23/10 13:57

    CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024

  14. 23/10 13:02

    Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025

  15. 23/10 12:48

    Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"

  16. 23/10 12:39

    Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς

  17. 23/10 12:32

    Τουρισμός | On the Beach: Κυρίαρχη η Τουρκία στα πακέτα διακοπών των Βρετανών - πτώση τιμών στα ελληνικά ξενοδοχεία

  18. 23/10 12:00

    FedHATTA: Έγκαιρη παρέμβαση του υπουργείου Τουρισμού για να ανασταλεί το κλείσιμο του Μουσείου Παλαιόπολης στην Κέρκυρα

  19. 23/10 11:27

    Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο

  20. 23/10 10:55

    Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς

  21. 23/10 10:23

    Star Alliance | Ενδυνάμωση του ανώτερου στελεχιακού δυναμικού για μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία

  22. 23/10 07:16

    Περιστατικά απάτης στις συναλλαγές με κάρτες πληρωμών

  23. 23/10 07:14

    Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας

  24. 23/10 07:11

    ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις

  25. 23/10 07:06

    O κίνδυνος των τιμών των κατοικιών για τα νοικοκυριά

  26. 23/10 07:01

    Τα μεγέθη και οι τάσεις των Κατασκευών στην Ελλάδα

  27. 22/10 19:04

    Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης

  28. 22/10 18:13

    ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα

  29. 22/10 16:16

    Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία

  30. 22/10 15:28

    Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις

  31. 22/10 14:26

    830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση - πόσα είναι τα επίσημα Airbnb στην Ελλάδα

  32. 22/10 14:01

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο

  33. 22/10 13:37

    M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia

  34. 22/10 13:33

    Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της

  35. 22/10 13:32

    Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα

  36. 22/10 13:30

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι

  37. 22/10 13:27

    FedHATTA: Μειωμένη κατά 8% η ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου

  38. 22/10 12:44

    Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Ανακαίνιση για τη διευκόλυνση εισόδου ατόμων με αναπηρία

  39. 22/10 12:26

    World2Fly: Νέες πτήσεις τσάρτερ Μαδρίτη – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  40. 22/10 11:59

    Η Κατερίνα Σπυριδάκη Τομεάρχης Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ

  41. 22/10 11:35

    Έκθεση: Το 50% έως 80% των τουριστικών εσόδων διαφεύγουν από τους προορισμούς

  42. 22/10 11:18

    Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης | Δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Θήρας

  43. 22/10 10:56

    Πολυτελές τουριστικό συγκρότημα στην Ιθάκη- Επένδυση 85 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Τσάκου

  44. 22/10 10:29

    Έχει έρθει η ώρα για ένα υπουργείο Δημόσιας Περιουσίας

  45. 22/10 10:26

    Αλλάζει το προφίλ των ανθρώπων που ψάχνουν σπίτι

  46. 22/10 10:20

    Κ. Κυρατσάκης | Την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι ψηφιακές μετεγγραφές ακινήτων και για τα νομικά πρόσωπα

  47. 22/10 10:13

    Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιχειρεί ξανά άνοιγμα στην Ισπανική αγορά

  48. 22/10 10:00

    Προβολή σε 19 διεθνείς εκθέσεις από την εταιρεία Selected Hideaways εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων

  49. 22/10 07:19

    Η Γαλλία θα δανειστεί από τις αγορές 300 δισ. ευρώ το 2025

  50. 22/10 07:17

    Προκήρυξη θέσης με αμοιβή 90.000 ευρώ για Στέλεχος Μάρκετινγκ στον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού Αττικής

  51. 22/10 07:14

    Λίβανος: Η παραμονή σε ξενοδοχεία εκτός περιοχών υψηλού κινδύνου και η διαφυγή με πολυτελή γιοτ

  52. 22/10 07:05

    Συντήρηση των δυο όψεων με έργα του Ι. Μόραλη στο κτήριο του πρώην Χίλτον

  53. 21/10 17:31

    Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025

  54. 21/10 17:01

    Τα κρασιά της Βόρειας Ελλάδας εντυπωσιάζουν τους Σέρβους

  55. 21/10 16:03

    Η Χαλκιδική στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ιταλών

  56. 21/10 15:22

    10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece

  57. 21/10 15:11

    Κ.Χατζηδάκης | Ιδρύονται Holding εταιρειών για την πιο γρήγορη αξιοποίηση έως και 1.000 ακινήτων του Δημοσίου

  58. 21/10 14:28

    Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli

  59. 21/10 14:07

    FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ

  60. 21/10 13:53

    HolidayCheck: Φθηνότερα τα πακέτα για Ρόδο και Κω τον Οκτώβριο & Νοέμβριο από την περίοδο αιχμής των προκρατήσεων

  61. 21/10 11:55

    Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο

  62. 21/10 11:20

    Τουρισμός | Οι Βρετανοί πληρώνουν με μετρητά στις διακοπές τους- Ιδού οι ...ιδανικοί πελάτες για Έλληνες επαγγελματίες

  63. 21/10 07:25

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης

  64. 21/10 07:23

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο

  65. 20/10 23:18

    Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia

  66. 20/10 14:32

    Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού

  67. 20/10 14:04

    550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort

  68. 20/10 13:49

    Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας

  69. 20/10 12:51

    Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau

  70. 20/10 12:45

    Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο

  71. 20/10 12:45

    Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης

  72. 20/10 12:06

    Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες

  73. 20/10 11:21

    Δωρεά κειμηλίων στο Δήμο Αγρινίου για τη δημιουργία έκθεσης

  74. 20/10 07:46

    Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών στη Ρόδο

  75. 20/10 07:35

    Φεστιβάλ Βυζαντινής Μουσικής στη Λάρισα

  76. 19/10 17:54

    Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση

  77. 19/10 14:16

    Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία

  78. 19/10 14:08

    City Branding | To παράδειγμα του Agora Athens

  79. 19/10 10:42

    Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό»

  80. 19/10 07:46

    Η Airbnb λανσάρει την υπηρεσία «co-host», επιτρέποντας στους οικοδεσπότες να προσλαμβάνουν άλλους οικοδεσπότες

  81. 19/10 07:44

    Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην έκθεση PLMA CHICAGO 2024 των ΗΠΑ

  82. 18/10 17:36

    Νικητιάδης προς Θεοδωρικάκο: Γιατί καθυστερεί επί δύο χρόνια η υπαγωγή τουριστικών επενδύσεων στον Αναπτυξιακό;

  83. 18/10 16:06

    Θ. Σκυλακάκης | Στρατηγικές για την λειψυδρία - Ολοκληρωμένη διαχείριση νερού

  84. 18/10 15:37

    Θ.Λιβάνιος |Έρχεται ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

  85. 18/10 15:29

    ΕΛΣΤΑΤ | Ανακατανομή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό

  86. 18/10 15:04

    ΥΠΑ | + 6,1% η επιβατική κίνηση στα 24 αεροδρόμια στο 9μηνο του 2024

  87. 18/10 14:03

    Ο τουρισμός στη Μαγιόρκα | "From hospitality to hostility" ("Από τη φιλοξενία στην εχθρότητα")

  88. 18/10 13:17

    Voucher Τουρισμού με επίδομα € 1.250

  89. 18/10 12:09

    Fodor’s Finest: Αυτά είναι τα 2 Ελληνικά ξενοδοχεία στη λίστα με τα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2025

  90. 18/10 10:19

    Μεγάλη τουριστική επένδυση στον Πόρο 475 εκατ. ευρώ του Γιάννη Βαρδινογιάννη

  91. 18/10 06:41

    Έρευνα ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών της Καρπάθου

  92. 18/10 06:39

    Ρεκόρ διανυκτερεύσεων την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2024 στην Αυστρία

  93. 18/10 06:37

    i-Eastpelion: Η νέα εφαρμογή για την τουριστική προβολή Ζαγοράς-Μουρεσίου

  94. 18/10 06:32

    Άδειες για πισίνες σε 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη και στα Σύβοτα

  95. 18/10 06:30

    Ειδική Επιτροπή Τουρισμού στη "Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε."

  96. 17/10 22:54

    Ryanair | Συνεχίζονται οι πτήσεις Θεσσαλονίκη – Πόζναν και το χειμώνα

  97. 17/10 22:45

    Δήμος Ηρακλείου | Αυθεντική κρητική φιλοξενία σε Άραβες τουριστικούς πράκτορες

  98. 17/10 22:04

    Τουρισμός | 9 στους 10 Βρετανούς σκέφτηκαν αλλαγή προορισμού λόγω καύσωνα, υπερτουρισμού και ακρίβειας

  99. 17/10 16:44

    Alltours: Νέες πτήσεις προς Ηράκλειο καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα μέσω Aegean και Discover

  100. 17/10 15:50

    Έρευνα: Οι 5 κορυφαίες τάσεις των νεαρών Αμερικανών το 2025 στα ταξίδια - Πιο σημαντικά από την καριέρα