Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα | Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024
Συστάσεις στους ξενοδόχους και τα τουριστικά καταλύματα όλων των τύπων να αξιοποιήσουν τις μεγάλες ταξιδιωτικές τάσεις, που ανέδειξε η έρευνά της για το 2024 απευθύνει η Booking.com σε ειδικό σημείωμα, που απευθύνεται στους συνεργάτες της.
Στο εισηγητικό σημείωμα υπογραμμίζει:
"Τώρα που το 2023 φτάνει στο τέλος του, είναι ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να σκέφτεστε και να κάνετε τα σχέδιά σας για την επόμενη χρονιά. Στην πιο αναλυτική έρευνα ταξιδιωτικών προβλέψεων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, λάβαμε απαντήσεις από 27.730 ταξιδιώτες συνολικά, σε 33 χώρες και περιοχές. Ποιο ήταν το κύριο συμπέρασμα; Τα ταξίδια θα αποτελέσουν πρωταρχική πηγή ζωντάνιας τη χρονιά που έρχεται.
Τώρα μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τι επιθυμούν οι ταξιδιώτες για το επόμενο έτος, με επτά συναρπαστικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη στρατηγική σας για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας για το 2024".
Αναλυτικά οι 7 τάσεις και οι συστάσεις της Booking.com:
1. Ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο
Το 2024, οι ταξιδιώτες έχουν όλο και περισσότερο την τάση να διαμορφώνουν έναν δεύτερο εαυτό στη διάρκεια των διακοπών τους, με 37% από αυτούς να πλέκουν ένα σύνθετο αφήγημα γύρω από την πραγματική τους ζωή κατά τις συναναστροφές τους με άλλους ταξιδιώτες. Θέλουν πολύ να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους και μάλιστα, σε ποσοστό 42%, είναι προετοιμασμένοι μέχρι και να πληρώσουν για να νοικιάσουν αυτοκίνητο υψηλότερης κατηγορίας από αυτό που οδηγούν συνήθως. Χάρη στη συνεργασία μας με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μπορείτε να προσφέρετε σε αυτούς τους επισκέπτες έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αναβαθμίσουν το μεταφορικό τους μέσο.
Κάποιες φορές, βλέπουν τα ταξίδια τους και ως μια προέκταση των ψευδωνύμων και των άβαταρ που χρησιμοποιούν ήδη στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βοηθήσετε αυτούς τους ταξιδιώτες να κάνουν τα ψηφιακά τους όνειρα πραγματικότητα ενσωματώνοντας εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να μετατρέψετε το μενού του εστιατορίου σας σε μια διαδραστική εμπειρία, να σχεδιάσετε ένα εικονικό κυνήγι θησαυρού ή να οργανώσετε μια δραστηριότητα «απόδρασης» αξιοποιώντας τους χώρους του καταλύματός σας. Ο,τι και αν επιλέξετε, η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας μπορεί να κάνει το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό για τους επισκέπτες.
2. Διακοπές δροσιάς
Με τις θερμοκρασίες σε όλο τον πλανήτη διαρκώς να αυξάνονται, οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο ψυχρούς προορισμούς για να ξεφύγουν από τη ζέστη. Για να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση, μπορείτε να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που ψάχνουν ένα καταφύγιο δροσιάς. Για παράδειγμα, ενημερώστε την καταχώρισή σας προσθέτοντας φωτογραφίες ανάλογα με την εποχή. Αν το κατάλυμά σας βρίσκεται σε κάποιο χειμερινό θέρετρο, φροντίστε να το επισημάνετε δείχνοντας το υπέροχο χιονισμένο τοπίο.
Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απευθείας πιο χαλαροί όταν βρίσκονται κοντά σε νερό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες σας πρωτότυπους τρόπους για να δροσιστούν. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεργαστείτε με τοπικές εταιρείες που οργανώνουν δραστηριότητες υδάτινου σκι, σανιδοκωπηλασίας ή ιστιοσανίδας, ή να ενημερώσετε την καταχώρισή σας προσθέτοντας πληροφορίες για διαθέσιμες εμπειρίες σπα στην περιοχή. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε επισκέπτες που αναζητούν λίγη δροσιά επισημαίνοντας τα σχετικά προτερήματα του καταλύματός σας, π.χ. δίνοντας έμφαση σε κορυφαίες παροχές όπως ο κλιματισμός, η κοντινή απόσταση από το νερό, η πισίνα ή οι υπαίθριοι χώρο.
3. Διάθεση για αυθορμητισμό
Το 2024, οι ταξιδιώτες ρέπουν όλο και περισσότερο προς τον αυθορμητισμό και την περιπέτεια. Προσφέρουμε διάφορα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ των οποίων το AI Trip Planner (που διατίθεται στις ΗΠΑ). Ενσωματώνοντας κάποια από αυτά τα εργαλεία στην καταχώρισή σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να οργανώνουν ταξίδια με μεγαλύτερη ευελιξία και να δρουν πιο αυθόρμητα.
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, μέχρι κι ο προορισμός, θα είναι άγνωστα μέχρι την ώρα της άφιξης. Επομένως, μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας ως καταφύγιο για αυθόρμητους ταξιδιώτες. Δημιουργήστε προσφορές τελευταίας στιγμής και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για να ανταποκριθείτε σε αλλαγές που προκύπτουν στα σχέδια των ταξιδιωτών.
Αναδείξτε τη μοναδικότητα της τοποθεσίας σας ενημερώνοντας την περιγραφή του προφίλ σας στο extranet και προσθέτοντας νέες φωτογραφίες που εμφανίζουν ανθρώπους να περνούν καλά στο κατάλυμά σας, καθώς και τη γύρω περιοχή, ώστε να ενθαρρύνετε τους μελλοντικούς επισκέπτες να εξερευνήσουν το άγνωστο. Αξιοποιώντας αυτήν την τάση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που ικανοποιεί την περιπετειώδη διάθεση των σύγχρονων ταξιδιωτών.
4. Μαγειρικές αναζητήσεις
Το φαγητό παίζει κεντρικό ρόλο σε μια εμπειρία ταξιδιού και παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις μαγειρικές εξερευνήσεις. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θέλουν να μάθουν περισσότερο από ποτέ για τις σπεσιαλιτέ του προορισμού τους. Μπορείτε λοιπόν να αναβαθμίσετε τις γαστρονομικές εμπειρίες που προσφέρει το κατάλυμά σας για να προσελκύσετε τους λάτρεις του φαγητού.
Αν το κατάλυμά σας έχει εστιατόριο, βεβαιωθείτε ότι το αναφέρετε στο προφίλ σας, αναδεικνύοντάς το με λαχταριστές φωτογραφίες από γευστικά πιάτα. Επίσης, ίσως είναι καλή ιδέα να ανεβάσετε το επίπεδο του πρωινού σας για να ικανοποιήσετε τους «φιλοπερίεργους» ουρανίσκους. Αν το κατάλυμά σας φημίζεται για την ποιοτική κουζίνα του, αυτή η πληροφορία πρέπει να είναι κυρίαρχο στοιχείο στην καταχώρισή σας. Πολλοί γαστρονομικοί προορισμοί έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με αυτήν τη στρατηγική.
Τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες θέλουν να δοκιμάζουν την κουζίνα της περιοχής και πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά υλικά, ώστε να έχουν να διηγούνται ιστορίες για τα φαγητά του κόσμου που έχουν γευτεί. Επομένως, φροντίστε να επισημάνετε «κρυμμένα διαμάντια» και μυστικά της τοπικής κουλτούρας. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με τοπικά εστιατόρια για να προσφέρετε αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες ή να διοργανώσετε μαγειρικά δρώμενα ή εργαστήρια στον χώρο του καταλύματός σας. Ενσωματώνοντας ευκαιρίες για μαγειρικές εξερευνήσεις, μπορείτε να παρακινήσετε τους λάτρεις του φαγητού να επιλέξουν το κατάλυμά σας.
5. Ανάγκη για ξεκούραση
Σε μια εποχή όπου επικρατεί παγκοσμίως η αστάθεια, οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν εξορμήσεις με κεντρικό στόχο την αυτοβελτίωσή τους. Με την εμφάνιση του «υπνοτουρισμού», οι πάροχοι καταλυμάτων οφείλουν να ανταποκριθούν στο 58% των ταξιδιωτών που αναζητά ξεκούραση χωρίς περισπασμούς το 2024. Καταλαβαίνουμε αυτήν την ανάγκη για αναζωογόνηση.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε βελτιωμένες υπηρεσίες, όπως πακέτα ευεξίας με παροχές ύπνου, αλλά και να δημιουργήσετε ειδικούς χώρους χαλάρωσης στο κατάλυμά σας. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση σε παροχές όπως η σάουνα ή το σπα, ή σε άλλες δραστηριότητες ευεξίας, όπως οι πισίνες υδροθεραπείας και τα μαθήματα γιόγκα, χορού ή γυμναστικής. Αυτό θα σας βοηθήσει να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ένα ευέλικτο καταφύγιο αυτοανακάλυψης και χαλάρωσης.
6. À la carte πολυτέλεια
Οι ταξιδιώτες του 2024 επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν τις διακοπές τους συνδυάζοντας πολυτέλεια και καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία τους, αλλά με μειωμένο κόστος. Προσφέρετε στους επισκέπτες σας εμπειρίες υψηλότερου επιπέδου παρέχοντάς τους προσιτή πολυτέλεια και εγγύτητα σε οικονομικά αξιοθέατα. Μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας τονίζοντας ότι διαθέτετε πρόσθετες παροχές πολυτελείας που δεν απαιτούν υπερβολικά χρήματα.
Σύμφωνα με την έρευνά μας, πάνω από το 50% των ταξιδιωτών επιλέγει να επισκεφθεί έναν πιο κοντινό προορισμό ή μια πιο φθηνή πόλη σε σύγκριση με τον τόπο διαμονής του. Μπορείτε να προσθέσετε τιμές ανά χώρα στην καταχώρισή σας αν περιμένετε αυξημένο αριθμό κρατήσεων από επισκέπτες που προέρχονται από συγκεκριμένες περιοχές. Επιπλέον, 47% των γονέων σχεδιάζουν να επιτρέψουν στα παιδιά τους να κάνουν μερικές απουσίες στο σχολείο εκτός της υψηλής περιόδου για να εξοικονομήσουν χρήματα στις διακοπές τους. Αν θέλετε, μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές Τιμές για παιδιά στο κατάλυμά σας και να κάνετε προσφορές για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας στις περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.
7. Αισθητική και συνείδηση
Η βιωσιμότητα και το στιλ συγκλίνουν το 2024, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν πιο βιώσιμα καταλύματα. Η έρευνά μας δείχνει ότι 73% των επισκεπτών είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα που εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας, ενώ οι συνεργάτες που ήδη δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα δημιουργούν ακόμα καλύτερες εμπειρίες επισκεπτών. Καλό θα είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους.
Υιοθετήστε πρακτικές βιωσιμότητας, όπως ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό και μέτρα για την εξοικονόμηση του νερού. Αν το κατάλυμά σας ακολουθεί πρακτικές βιωσιμότητας, τότε μπορεί να λάβει το σήμα Travel Sustainable, το οποίο σας επιτρέπει να προβάλλετε τις πρωτοβουλίες που παίρνετε για τη βιωσιμότητα στην καταχώρισή σας. Δημιουργήστε πράσινες στέγες και προσθέστε φυτά. Εφαρμόζοντας πρακτικές βιωσιμότητας, μπορείτε να προσελκύσετε ευσυνείδητα άτομα με αισθητική καλλιέργεια, τα οποία επιθυμούν να ταξιδεύουν υπεύθυνα.
Ο Arjan Dijk, Senior Vice President και Chief Marketing Officer στην Booking.com, σχολιάζει: «Οι ταξιδιωτικές μας προβλέψεις για το 2024 αντικατοπτρίζουν την ιδέα ότι τα ταξίδια δεν αποτελούν ένα είδος απόδρασης από την καθημερινή μας ζωή, αλλά, αντίθετα, μας κινητοποιούν ώστε να ζούμε τη ζωή μας όσο καλύτερα γίνεται».
- 1) Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
- 2) CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
- 3) Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς
- 4) Έρευνα: Η Ελλάδα 7η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη για τουρισμό - Πρωταθλήτρια στις τιμές στη Μεσόγειο
24/10 07:38
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
24/10 07:36
24/10 07:31
24/10 07:29
24/10 07:27
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
23/10 19:11
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
23/10 17:03
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
23/10 16:39
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
23/10 15:55
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
23/10 15:11
23/10 14:58
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
23/10 14:14
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
23/10 13:57
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
23/10 13:02
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
23/10 12:48
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
23/10 12:39
23/10 12:32
23/10 12:00
23/10 11:27
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
23/10 10:55
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
23/10 10:23
23/10 07:16
23/10 07:14
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
23/10 07:11
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
23/10 07:06
23/10 07:01
22/10 19:04
22/10 18:13
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
22/10 16:16
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
22/10 15:28
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
22/10 14:26
22/10 14:01
22/10 13:37
22/10 13:33
22/10 13:32
22/10 13:30
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι
22/10 13:27
FedHATTA: Μειωμένη κατά 8% η ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου
22/10 12:44
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Ανακαίνιση για τη διευκόλυνση εισόδου ατόμων με αναπηρία
22/10 12:26
World2Fly: Νέες πτήσεις τσάρτερ Μαδρίτη – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
22/10 11:59
22/10 11:35
Έκθεση: Το 50% έως 80% των τουριστικών εσόδων διαφεύγουν από τους προορισμούς
22/10 11:18
Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης | Δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Θήρας
22/10 10:56
Πολυτελές τουριστικό συγκρότημα στην Ιθάκη- Επένδυση 85 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Τσάκου
22/10 10:29
22/10 10:26
22/10 10:20
22/10 10:13
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιχειρεί ξανά άνοιγμα στην Ισπανική αγορά
22/10 10:00
Προβολή σε 19 διεθνείς εκθέσεις από την εταιρεία Selected Hideaways εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων
22/10 07:19
22/10 07:17
22/10 07:14
Λίβανος: Η παραμονή σε ξενοδοχεία εκτός περιοχών υψηλού κινδύνου και η διαφυγή με πολυτελή γιοτ
22/10 07:05
Συντήρηση των δυο όψεων με έργα του Ι. Μόραλη στο κτήριο του πρώην Χίλτον
21/10 17:31
Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025
21/10 17:01
21/10 16:03
21/10 15:22
10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece
21/10 15:11
21/10 14:28
Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli
21/10 14:07
FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ
21/10 13:53
21/10 11:55
Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο
21/10 11:20
21/10 07:25
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης
21/10 07:23
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο
20/10 23:18
Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia
20/10 14:32
Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού
20/10 14:04
550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort
20/10 13:49
Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας
20/10 12:51
Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau
20/10 12:45
Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο
20/10 12:45
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης
20/10 12:06
Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες
20/10 11:21
20/10 07:46
20/10 07:35
19/10 17:54
Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση
19/10 14:16
Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία
19/10 14:08
19/10 10:42
Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό»
19/10 07:46
19/10 07:44
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην έκθεση PLMA CHICAGO 2024 των ΗΠΑ
18/10 17:36
18/10 16:06
Θ. Σκυλακάκης | Στρατηγικές για την λειψυδρία - Ολοκληρωμένη διαχείριση νερού
18/10 15:37
18/10 15:29
ΕΛΣΤΑΤ | Ανακατανομή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό
18/10 15:04
ΥΠΑ | + 6,1% η επιβατική κίνηση στα 24 αεροδρόμια στο 9μηνο του 2024
18/10 14:03
Ο τουρισμός στη Μαγιόρκα | "From hospitality to hostility" ("Από τη φιλοξενία στην εχθρότητα")
18/10 13:17
18/10 12:09
18/10 10:19
Μεγάλη τουριστική επένδυση στον Πόρο 475 εκατ. ευρώ του Γιάννη Βαρδινογιάννη
18/10 06:41
Έρευνα ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών της Καρπάθου
18/10 06:39
Ρεκόρ διανυκτερεύσεων την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2024 στην Αυστρία
18/10 06:37
i-Eastpelion: Η νέα εφαρμογή για την τουριστική προβολή Ζαγοράς-Μουρεσίου
18/10 06:32
Άδειες για πισίνες σε 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη και στα Σύβοτα
18/10 06:30
Ειδική Επιτροπή Τουρισμού στη "Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε."
17/10 22:54
Ryanair | Συνεχίζονται οι πτήσεις Θεσσαλονίκη – Πόζναν και το χειμώνα
17/10 22:45
Δήμος Ηρακλείου | Αυθεντική κρητική φιλοξενία σε Άραβες τουριστικούς πράκτορες
17/10 22:04
17/10 16:44
Alltours: Νέες πτήσεις προς Ηράκλειο καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα μέσω Aegean και Discover
17/10 15:50
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
Προβολή σε 19 διεθνείς εκθέσεις από την εταιρεία Selected Hideaways εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
( 0 )