Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα | Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024

Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα |  Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024Πηγή φωτο: pixabay.com

Συστάσεις στους ξενοδόχους και τα τουριστικά καταλύματα όλων των τύπων να αξιοποιήσουν τις μεγάλες ταξιδιωτικές τάσεις, που ανέδειξε η έρευνά της για το 2024 απευθύνει η Booking.com σε ειδικό σημείωμα, που απευθύνεται στους συνεργάτες της.

Στο εισηγητικό σημείωμα υπογραμμίζει:

"Τώρα που το 2023 φτάνει στο τέλος του, είναι ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να σκέφτεστε και να κάνετε τα σχέδιά σας για την επόμενη χρονιά. Στην πιο αναλυτική έρευνα ταξιδιωτικών προβλέψεων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, λάβαμε απαντήσεις από 27.730 ταξιδιώτες συνολικά, σε 33 χώρες και περιοχές. Ποιο ήταν το κύριο συμπέρασμα; Τα ταξίδια θα αποτελέσουν πρωταρχική πηγή ζωντάνιας τη χρονιά που έρχεται. 

Τώρα μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τι επιθυμούν οι ταξιδιώτες για το επόμενο έτος, με επτά συναρπαστικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη στρατηγική σας για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας για το 2024".

Αναλυτικά οι 7 τάσεις και οι συστάσεις της Booking.com:

1. Ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο

Το 2024, οι ταξιδιώτες έχουν όλο και περισσότερο την τάση να διαμορφώνουν έναν δεύτερο εαυτό στη διάρκεια των διακοπών τους, με 37% από αυτούς να πλέκουν ένα σύνθετο αφήγημα γύρω από την πραγματική τους ζωή κατά τις συναναστροφές τους με άλλους ταξιδιώτες. Θέλουν πολύ να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους και μάλιστα, σε ποσοστό 42%, είναι προετοιμασμένοι μέχρι και να πληρώσουν για να νοικιάσουν αυτοκίνητο υψηλότερης κατηγορίας από αυτό που οδηγούν συνήθως. Χάρη στη συνεργασία μας με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μπορείτε να προσφέρετε σε αυτούς τους επισκέπτες έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αναβαθμίσουν το μεταφορικό τους μέσο.

Κάποιες φορές, βλέπουν τα ταξίδια τους και ως μια προέκταση των ψευδωνύμων και των άβαταρ που χρησιμοποιούν ήδη στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βοηθήσετε αυτούς τους ταξιδιώτες να κάνουν τα ψηφιακά τους όνειρα πραγματικότητα ενσωματώνοντας εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να μετατρέψετε το μενού του εστιατορίου σας σε μια διαδραστική εμπειρία, να σχεδιάσετε ένα εικονικό κυνήγι θησαυρού ή να οργανώσετε μια δραστηριότητα «απόδρασης» αξιοποιώντας τους χώρους του καταλύματός σας. Ο,τι και αν επιλέξετε, η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας μπορεί να κάνει το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό για τους επισκέπτες.

2. Διακοπές δροσιάς

Με τις θερμοκρασίες σε όλο τον πλανήτη διαρκώς να αυξάνονται, οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο ψυχρούς προορισμούς για να ξεφύγουν από τη ζέστη. Για να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση, μπορείτε να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που ψάχνουν ένα καταφύγιο δροσιάς. Για παράδειγμα, ενημερώστε την καταχώρισή σας προσθέτοντας φωτογραφίες ανάλογα με την εποχή. Αν το κατάλυμά σας βρίσκεται σε κάποιο χειμερινό θέρετρο, φροντίστε να το επισημάνετε δείχνοντας το υπέροχο χιονισμένο τοπίο. 

Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απευθείας πιο χαλαροί όταν βρίσκονται κοντά σε νερό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες σας πρωτότυπους τρόπους για να δροσιστούν. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεργαστείτε με τοπικές εταιρείες που οργανώνουν δραστηριότητες υδάτινου σκι, σανιδοκωπηλασίας ή ιστιοσανίδας, ή να ενημερώσετε την καταχώρισή σας προσθέτοντας πληροφορίες για διαθέσιμες εμπειρίες σπα στην περιοχή. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε επισκέπτες που αναζητούν λίγη δροσιά επισημαίνοντας τα σχετικά προτερήματα του καταλύματός σας, π.χ. δίνοντας έμφαση σε κορυφαίες παροχές όπως ο κλιματισμός, η κοντινή απόσταση από το νερό, η πισίνα ή οι υπαίθριοι χώρο.

3. Διάθεση για αυθορμητισμό

Το 2024, οι ταξιδιώτες ρέπουν όλο και περισσότερο προς τον αυθορμητισμό και την περιπέτεια. Προσφέρουμε διάφορα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ των οποίων το AI Trip Planner (που διατίθεται στις ΗΠΑ). Ενσωματώνοντας κάποια από αυτά τα εργαλεία στην καταχώρισή σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να οργανώνουν ταξίδια με μεγαλύτερη ευελιξία και να δρουν πιο αυθόρμητα. 

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, μέχρι κι ο προορισμός, θα είναι άγνωστα μέχρι την ώρα της άφιξης. Επομένως, μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας ως καταφύγιο για αυθόρμητους ταξιδιώτες. Δημιουργήστε προσφορές τελευταίας στιγμής και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για να ανταποκριθείτε σε αλλαγές που προκύπτουν στα σχέδια των ταξιδιωτών. 

Αναδείξτε τη μοναδικότητα της τοποθεσίας σας ενημερώνοντας την περιγραφή του προφίλ σας στο extranet και προσθέτοντας νέες φωτογραφίες που εμφανίζουν ανθρώπους να περνούν καλά στο κατάλυμά σας, καθώς και τη γύρω περιοχή, ώστε να ενθαρρύνετε τους μελλοντικούς επισκέπτες να εξερευνήσουν το άγνωστο. Αξιοποιώντας αυτήν την τάση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που ικανοποιεί την περιπετειώδη διάθεση των σύγχρονων ταξιδιωτών.

4. Μαγειρικές αναζητήσεις

Το φαγητό παίζει κεντρικό ρόλο σε μια εμπειρία ταξιδιού και παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις μαγειρικές εξερευνήσεις. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θέλουν να μάθουν περισσότερο από ποτέ για τις σπεσιαλιτέ του προορισμού τους. Μπορείτε λοιπόν να αναβαθμίσετε τις γαστρονομικές εμπειρίες που προσφέρει το κατάλυμά σας για να προσελκύσετε τους λάτρεις του φαγητού. 

Αν το κατάλυμά σας έχει εστιατόριο, βεβαιωθείτε ότι το αναφέρετε στο προφίλ σας, αναδεικνύοντάς το με λαχταριστές φωτογραφίες από γευστικά πιάτα. Επίσης, ίσως είναι καλή ιδέα να ανεβάσετε το επίπεδο του πρωινού σας για να ικανοποιήσετε τους «φιλοπερίεργους» ουρανίσκους. Αν το κατάλυμά σας φημίζεται για την ποιοτική κουζίνα του, αυτή η πληροφορία πρέπει να είναι κυρίαρχο στοιχείο στην καταχώρισή σας. Πολλοί γαστρονομικοί προορισμοί έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με αυτήν τη στρατηγική.  

Τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες θέλουν να δοκιμάζουν την κουζίνα της περιοχής και πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά υλικά, ώστε να έχουν να διηγούνται ιστορίες για τα φαγητά του κόσμου που έχουν γευτεί. Επομένως, φροντίστε να επισημάνετε «κρυμμένα διαμάντια» και μυστικά της τοπικής κουλτούρας. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με τοπικά εστιατόρια για να προσφέρετε αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες ή να διοργανώσετε μαγειρικά δρώμενα ή εργαστήρια στον χώρο του καταλύματός σας. Ενσωματώνοντας ευκαιρίες για μαγειρικές εξερευνήσεις, μπορείτε να παρακινήσετε τους λάτρεις του φαγητού να επιλέξουν το κατάλυμά σας.

5. Ανάγκη για ξεκούραση

Σε μια εποχή όπου επικρατεί παγκοσμίως η αστάθεια, οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν εξορμήσεις με κεντρικό στόχο την αυτοβελτίωσή τους. Με την εμφάνιση του «υπνοτουρισμού», οι πάροχοι καταλυμάτων οφείλουν να ανταποκριθούν στο 58% των ταξιδιωτών που αναζητά ξεκούραση χωρίς περισπασμούς το 2024. Καταλαβαίνουμε αυτήν την ανάγκη για αναζωογόνηση. 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε βελτιωμένες υπηρεσίες, όπως πακέτα ευεξίας με παροχές ύπνου, αλλά και να δημιουργήσετε ειδικούς χώρους χαλάρωσης στο κατάλυμά σας. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση σε παροχές όπως η σάουνα ή το σπα, ή σε άλλες δραστηριότητες ευεξίας, όπως οι πισίνες υδροθεραπείας και τα μαθήματα γιόγκα, χορού ή γυμναστικής. Αυτό θα σας βοηθήσει να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ένα ευέλικτο καταφύγιο αυτοανακάλυψης και χαλάρωσης.

6. À la carte πολυτέλεια

Οι ταξιδιώτες του 2024 επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν τις διακοπές τους συνδυάζοντας πολυτέλεια και καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία τους, αλλά με μειωμένο κόστος. Προσφέρετε στους επισκέπτες σας εμπειρίες υψηλότερου επιπέδου παρέχοντάς τους προσιτή πολυτέλεια και εγγύτητα σε οικονομικά αξιοθέατα. Μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας τονίζοντας ότι διαθέτετε πρόσθετες παροχές πολυτελείας που δεν απαιτούν υπερβολικά χρήματα.

Σύμφωνα με την έρευνά μας, πάνω από το 50% των ταξιδιωτών επιλέγει να επισκεφθεί έναν πιο κοντινό προορισμό ή μια πιο φθηνή πόλη σε σύγκριση με τον τόπο διαμονής του. Μπορείτε να προσθέσετε τιμές ανά χώρα στην καταχώρισή σας αν περιμένετε αυξημένο αριθμό κρατήσεων από επισκέπτες που προέρχονται από συγκεκριμένες περιοχές. Επιπλέον, 47% των γονέων σχεδιάζουν να επιτρέψουν στα παιδιά τους να κάνουν μερικές απουσίες στο σχολείο εκτός της υψηλής περιόδου για να εξοικονομήσουν χρήματα στις διακοπές τους. Αν θέλετε, μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές Τιμές για παιδιά στο κατάλυμά σας και να κάνετε προσφορές για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας στις περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.

7. Αισθητική και συνείδηση

Η βιωσιμότητα και το στιλ συγκλίνουν το 2024, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν πιο βιώσιμα καταλύματα. Η έρευνά μας δείχνει ότι 73% των επισκεπτών είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα που εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας, ενώ οι συνεργάτες που ήδη δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα δημιουργούν ακόμα καλύτερες εμπειρίες επισκεπτών. Καλό θα είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους.

Υιοθετήστε πρακτικές βιωσιμότητας, όπως ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό και μέτρα για την εξοικονόμηση του νερού. Αν το κατάλυμά σας ακολουθεί πρακτικές βιωσιμότητας, τότε μπορεί να λάβει το σήμα Travel Sustainable, το οποίο σας επιτρέπει να προβάλλετε τις πρωτοβουλίες που παίρνετε για τη βιωσιμότητα στην καταχώρισή σας. Δημιουργήστε πράσινες στέγες και προσθέστε φυτά. Εφαρμόζοντας πρακτικές βιωσιμότητας, μπορείτε να προσελκύσετε ευσυνείδητα άτομα με αισθητική καλλιέργεια, τα οποία επιθυμούν να ταξιδεύουν υπεύθυνα. 

Ο Arjan Dijk, Senior Vice President και Chief Marketing Officer στην Booking.com, σχολιάζει: «Οι ταξιδιωτικές μας προβλέψεις για το 2024 αντικατοπτρίζουν την ιδέα ότι τα ταξίδια δεν αποτελούν ένα είδος απόδρασης από την καθημερινή μας ζωή, αλλά, αντίθετα, μας κινητοποιούν ώστε να ζούμε τη ζωή μας όσο καλύτερα γίνεται».

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 23/02 10:54

    ΥΠΑ | Κανονικά οι πτήσεις στο αεροδρόμιο Ηρακλείου από το μεσημέρι του Σαββάτου

  2. 23/02 10:31

    SeaDream Yacht Club: Δύο νέα δρομολόγια από την Αθήνα με προσεγγίσεις στα Ελληνικά νησιά

  3. 23/02 10:18

    Airbnb: Η Θεσσαλονίκη στους 7 κορυφαίους οικονομικούς προορισμούς του 2023

  4. 23/02 09:54

    Ισχυρές επιδόσεις είχαν τα ξενοδοχεία της Accor στην Ελλάδα το 2023

  5. 23/02 09:45

    Η Πιερία προωθεί τον συνεδριακό και αστικό τουρισμό | Συνεργασία με το Thessaloniki Convention Bureau

  6. 23/02 09:37

    Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στο Βελιγράδι

  7. 23/02 09:32

    Διεθνής πιστοποίηση βιωσιμότητας για τα γήπεδα γκολφ της Costa Navarino

  8. 23/02 07:45

    Δήμος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης: Εγκρίσεις αιτημάτων της Ξενοδοχεία Κάραβελ Α.Ε. και του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης

  9. 23/02 07:42

    Σε ποια τουριστικά γραφεία ανατέθηκε η παροχή ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών

  10. 23/02 07:40

    Σερβία: Προς πώληση το Hotel Jugoslavija με τιμή εκκίνησης 27,1 εκατ. ευρώ

  11. 23/02 07:38

    Φλώρινα | Τουρισμός χωρίς εμπόδια: Προσβάσιμες περιπέτειες

  12. 23/02 07:33

    Δήμος Κορινθίων: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  13. 22/02 16:47

    HolidayCheck: Το 18% των Γερμανών «ψηφιζει» διακοπές στην Ελλάδα για το 2024 – Με ποια κριτήρια επιλέγουν προορισμό

  14. 22/02 16:01

    Ryanair: Νέα σύνδεση με Σκιάθο από το αεροδρόμιο Βουδαπέστης το καλοκαίρι του 2024

  15. 22/02 14:29

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις»

  16. 22/02 14:20

    Σε Αναπτυξιακό Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΟΤΑ) μετεξελίσσεται η ΕΑΤΑ | αποκτά Τεχνική Υπηρεσία για έργα

  17. 22/02 14:14

    Συνάντηση Φορέων στην Κρήτη για την απαθρακοποίηση της τουριστικής βιομηχανίας

  18. 22/02 13:11

    Focus Bari- Έρευνα | Τεχνητή Νοημοσύνη: Επιφυλακτικοί 2 στους 3 Έλληνες - 1 στους 3 χρησιμοποιεί το CHAT GPT!

  19. 22/02 13:04

    Γερμανικός Τύπος | «Τοξική ωρολογιακή βόμβα» στον βυθό της Σαντορίνης;

  20. 22/02 12:15

    ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες κατά 6,2% οι αφίξεις σε καταλύματα και ενοικιαζόμενα δωμάτια τον Δεκέμβριο

  21. 22/02 12:08

    Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα

  22. 22/02 11:33

    Σε διαβούλευση 5άστερη τουριστική επένδυση στη Μύκονο, με προϋπολογισμό 154 εκατ. ευρώ

  23. 22/02 11:22

    ΥΠΑ | +8,9% η επιβατική κίνηση Ιανουαρίου 2024

  24. 22/02 11:10

    Συνέδρια για yachting, αειφόρο τουρισμό, πολιτιστική κληρονομιά και προβολή υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  25. 22/02 10:45

    TripAdvisor | Φαλάσαρνα και Μύρτοs στις 25 καλύτερες παραλίες στον κόσμο- Η παραλία Γαλησσά στις 10 καλύτερες αειφόρες

  26. 22/02 10:14

    Η United Airlines επιστρέφει στο Τελ Αβίβ με καθημερινές πτήσεις από τη Ν.Υόρκη

  27. 22/02 08:05

    Υψηλή ικανοποίηση δηλώνουν οι τουρίστες της Αθήνας - «Μust» προορισμός με όχημα τον πολιτισμό και το παραλιακό μέτωπο

  28. 22/02 08:05

    «Επιστρέφουν» αργά αλλά σταθερά τα Αθηναϊκά ξενοδοχεία – Κλειδί ο Δωδεκάμηνος τουρισμός

  29. 22/02 08:05

    Τουρισμός: Ποιες αγορές "απογείωσαν" την Αθήνα το 2023 - Αυτό είναι το προφίλ των επισκεπτών της

  30. 22/02 07:53

    Ελληνικά βιολογικά προϊόντα σε διεθνή έκθεση της Γερμανίας

  31. 22/02 07:48

    Δήμος Ανδραβίδας - Κυλλήνης: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  32. 22/02 07:44

    Πως αντιμετωπίζει η Γερμανία το πρόβλημα της έλλειψης διαθέσιμων κατοικιών

  33. 22/02 07:41

    Δύο εικαστικές εκθέσεις στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης

  34. 22/02 07:01

    Απόφαση για ξενοδοχειακή μονάδα στην Κέρκυρα

  35. 21/02 20:33

    Κινητοποίηση - πορεία των Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης την Πέμπτη στο Ηράκλειο

  36. 21/02 16:20

    Πόλος έλξης η Νότια Κρήτη – ποιοι επιχειρηματικοί όμιλοι πήραν άδειες για ανέγερση ξενοδοχείων

  37. 21/02 15:13

    Τελετή έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  38. 21/02 14:43

    Συνεδριάζει την Πέμπτη η Επιτροπή Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας Δήμου Ηρακλείου

  39. 21/02 14:06

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 20,5 δισ. ευρώ οι εισπράξεις, 32,7 εκατ. οι αφίξεις

  40. 21/02 12:50

    Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου - ΕΒΕΔ | Σεμινάριο για την επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης

  41. 21/02 12:44

    Το πρόγραμμα στις Θρακικές Λαογραφικές Εορτές – Ξανθιώτικο Καρναβάλι

  42. 21/02 12:30

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Μελέτη για τον Χωροταξικό Σχεδιασμό Συστήματος Μαρινών στην Ελλάδα

  43. 21/02 12:10

    Το κακόβουλο λογισμικό, ο μεγαλύτερος ψηφιακός κίνδυνος για τις ελληνικές εταιρείες

  44. 21/02 11:58

    ECDC | Ανησυχία προκαλεί η αυξητική τάση των κρουσμάτων ιλαράς στην Ευρώπη

  45. 21/02 11:01

    Τα ξενοδοχεία ανώτερης ποιότητας κυριαρχούν στις επενδύσεις στην Ευρώπη - πόσα ανοίγουν το 2024

  46. 21/02 10:23

    Ημέρες καριέρας τουρισμού 2024 από το Πανεπιστήμιο Πάτρας

  47. 21/02 10:19

    ΠΑΣΟΚ: Στη Βουλή τα αιτήματα των Σωματείων Ξενοδοχοϋπαλλήλων της Κρήτης

  48. 21/02 10:00

    The Twist μια νέα σχεδιαστική αρχιτεκτονική πρόταση της Potiropoulos+Partners

  49. 21/02 07:10

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Σάμο και Λέσβο

  50. 21/02 07:07

    Η ελληνική παρουσία στην τουριστική έκθεση F.re.e του Μονάχου

  51. 21/02 07:05

    Οι αμερικανικές εταιρείες ενισχύουν την παρουσία τους στην Αλβανία

  52. 21/02 07:04

    Δήμος Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  53. 21/02 07:02

    Το εμπορικό έλλειμμα της Ισπανίας μειώθηκε κατά 40% το 2023

  54. 20/02 18:14

    Η Χαλκιδική πρώτη επιλογή των Ρουμάνων για τις διακοπές τους

  55. 20/02 18:08

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Άτυπη Σύνοδο των Υπουργών Τουρισμού

  56. 20/02 16:20

    Εγκαίνια νέων γραφείων και Γενική Συνέλευση της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος

  57. 20/02 16:16

    Στα δικαστήρια για greenwashing η TUI Cruises

  58. 20/02 15:41

    Σε ισχύ ο κανονισμός για τις επιγραμμικές πλατφόρμες στην ΕΕ

  59. 20/02 14:42

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας στη Γένοβα

  60. 20/02 13:11

    Ελληνικός τουρισμός 2023: 2,8 δισ. ευρώ περισσότερες εισπράξεις από το 2022

  61. 20/02 12:48

    Τουρισμός: Anex Group και Coral Travel οι ανερχόμενες «δυνάμεις» στα πακέτα από τις γερμανόφωνες αγορές

  62. 20/02 12:04

    Τουρισμός | ACI World: Η παγκόσμια επιβατική κίνηση θα διπλασιαστεί σε 20 χρόνια (!)

  63. 20/02 11:45

    Kuoni: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της ζήτησης για πολυτελή ταξίδια το 2024

  64. 20/02 11:29

    FedHATTA: Συνάντηση με την Πρέσβη της Λιθουανίας για την ενίσχυση των τουριστικών ροών

  65. 20/02 11:19

    TUI Airways: Διευρύνονται οι συνδέσεις με Κω και Ρόδο

  66. 20/02 10:38

    Γερμανικός τουρισμός | Υψηλή ζήτηση για τις σκανδιναβικές χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής

  67. 20/02 10:31

    Lufthansa: Νέα απεργία μέχρι το πρωί της Τετάρτης

  68. 20/02 10:16

    Συνάντηση της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Αν. Κρήτης «ΚΝΩΣΣΟΣ» με τον Δήμαρχο Σητείας

  69. 20/02 09:05

    Η Wyndham ανοίγει στο Μόναχο το μεγαλύτερο Ramada Encore σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική

  70. 20/02 07:30

    Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II)

  71. 20/02 07:25

    Γερμανία: Πιλοτική εφαρμογή της 4ήμερης εργασίας από 45 επιχειρήσεις

  72. 20/02 07:20

    Πτήσεις της Ryanair από τα Τίρανα στην Reggio Calabria της Ιταλίας

  73. 20/02 07:15

    Γερμανία | 35.000 απολύσεις και περικοπές θέσεων εργασίας από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους

  74. 20/02 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για 2 Σουηδούς δημοσιογράφους

  75. 20/02 07:05

    Νέα χρήση για το Αρχοντικό Νικολάου Δημητρακόπουλου της Καρύταινας

  76. 19/02 18:39

    This is Athens – CVB | Δυναμική παρουσία της Αθήνας στην έκθεση “Outbound Travel Market” στη Βομβάη

  77. 19/02 17:54

    Παγκόσμια προβολή της Αθήνας μέσω του τελικού του UEFA Europa Conference League στο γήπεδο της ΑΕΚ

  78. 19/02 17:33

    Δειλές ενδείξεις επιμήκυνσης στα Ελληνικά ξενοδοχεία το 2023 – Ποιες προκλήσεις την αναχαιτίζουν

  79. 19/02 15:46

    Παρίσι: Κλειστός ο Πύργος του Άιφελ λόγω απεργίας

  80. 19/02 15:32

    Κυπριακός τουρισμός | ΣΤΕΚ: Προβληματισμός για το 2024- λιγότερες αεροπορικές θέσεις, ανησυχία για τον πόλεμο στη Γάζα

  81. 19/02 14:31

    Κοινή ανακοίνωση 8 περιβαλλοντικών οργανώσεων | Το Υπουργείο Οικονομικών καταργεί τη ζώνη παράκτιας προστασίας

  82. 19/02 13:00

    ΞΕΕ- ΙΤΕΠ | Οι επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων το 2023- στα 10,5 δισ. ευρώ ο τζίρος

  83. 19/02 12:31

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων Αν. Κρήτης «ΚΝΩΣΣΟΣ» | Συνάντηση με το Δλήμαρχο Αγίου Νικολάου

  84. 19/02 12:27

    H Ε.Ξ. Μαγνησίας και Δήμοι της περιοχής στην έκθεση TTR ROMEXPO στο Βουκουρέστι

  85. 19/02 12:25

    20th EAST MED MULTIHULL & YACHT CHARTER SHOW - EMMYS

  86. 19/02 11:35

    Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο

  87. 19/02 11:18

    Η Ελλάδα κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως στα βραβεία GTA Σουηδίας

  88. 19/02 10:38

    Η Solmar Villas προσθέτει 18 βίλες στη Χαλκιδική και Ολυμπιακή Ριβιέρα | 530 βίλες συνολικά στην Ελλάδα

  89. 19/02 10:22

    DW | Η Ισπανία υποφέρει από τον υπερτουρισμό

  90. 19/02 07:59

    Δήμος Νέας Προποντίδας: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  91. 19/02 07:57

    Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού από το ΞΕΕ για προγράμματα κατάρτισης του υπ. Τουρισμού

  92. 19/02 07:16

    Νέες πισίνες σε ξενοδοχείο στην Κω - Εργασίες επισκευής σε ξενοδοχείο στη Μύκονο

  93. 19/02 07:07

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υποστηρίζει 3 πολιτιστικούς θεσμούς

  94. 19/02 07:03

    Ανοίγει την 1η Απριλίου το Ηφαιστειακό Πάρκο Νέας Καμένης

  95. 18/02 11:05

    Επίδειξη μόδας στην αίθουσα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα | Οργισμένη δήλωση της Λίνας Μενδώνη

  96. 18/02 07:53

    Σημαντική συνεργασία ΞΕΕ και PricewaterhouseCoopers για το Ελληνικό Πρωϊνό

  97. 18/02 07:46

    Τουριστική προβολή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο Βερολίνο

  98. 17/02 12:44

    Τουρισμός | 10 ερωτήσεις και απαντήσεις για τις παραλίες | Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο

  99. 17/02 12:26

    Tηλεδιάσκεψη Ολ. Κεφαλογιάννη με την Επιτροπή Τουρισμού του ΕλληνοΑμερικανικού Επιμελητηρίου

  100. 17/02 12:24

    Η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ευρωπαϊκών Περιφερειών Οπωροκηπευτικών και Λαχανικών στη Θεσσαλονίκη