Ξενοδοχεία | Αυτές είναι οι καλύτερες τακτικές για άμεσες κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι

Την ώρα που η ζήτηση για διαμονή στα ξενοδοχεία κορυφώνεται ενόψει της υψηλής καλοκαιρινής σεζόν, το ehotelier παρουσιάζει τις πιο επιτυχημένες στρατηγικές δημιουργικού μάρκετινγκ που οδηγούν σε άμεσες κρατήσεις στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.
Οι στρατηγικές αυτές περιστρέφονται γύρω από τα προσωποποιημένα μηνύματα καθόλη τη διάρκεια της πλοήγησης του χρήστη, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας του ξενοδοχείου, στην ενίσχυση των ρυθμών μετατροπής σε πελάτη και στη δημιουργία αξιομνημόνευτων καλοκαιρινών εμπειριών για κάθε επισκέπτη.
- Ανάψτε τη φλόγα με μια σαγηνευτική πρώτη σελίδα
Η πρώτη σελίδα του ιστοτόπου αποτελεί την πύλη στην ψηφιακή σφαίρα του ξενοδοχείου, όπου ξεκινά η μαγεία. Μπείτε σε ρυθμούς καλοκαιρινής ατμόσφαιρας με ζωντανά γραφικά, προβάλλοντας ηλιόλουστες παραλίες, καταπράσινα τοπία και χαμογελαστά πρόσωπα που απολαμβάνουν αξέχαστες στιγμές στο κατάλυμά σας. Δημιουργήστε έναν συναρπαστικό τίτλο για τους επισκέπτες που αναζητούν ημερομηνίες καλοκαιρινής διαμονής ενθαρρύνοντάς τους να εξερευνήσουν περαιτέρω το ξενοδοχείο, όπως "Επιδοθείτε σε αξέχαστες καλοκαιρινές αποδράσεις στο Beachfront Oasis". Δίνοντας τον τόνο και πυροδοτώντας την περιέργεια, θα εμπνεύσετε τους λάτρεις των καλοκαιρινών διακοπών να εμβαθύνουν στο τι έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας αυτή τη σεζόν.
-Εξατομικεύστε την εμπειρία με προσωποποιημένα μηνύματα
Οδηγήστε τους καλεσμένους σας σε ένα εξατομικευμένο ταξίδι δημιουργώντας μηνύματα προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις τους. Αξιοποιήστε τις πληροφορίες δεδομένων για να τμηματοποιήσετε το κοινό σας, επιτρέποντάς σας να στοχεύετε συγκεκριμένες ομάδες και να καλύπτετε τα διαφορετικά ενδιαφέροντά τους. Για παράδειγμα, εάν το ξενοδοχείο σας προσφέρει ανέσεις για οικογένειες και ρομαντικές αποδράσεις για ζευγάρια, δημιουργήστε μηνύματα που θα εμφανίζονται και θα έχουν απήχηση μόνο ανά ομάδα ταξιδιωτών. Μπορείτε επίσης να απευθύνεστε απευθείας στους ντόπιους επισκέπτες. Το Dalmahoy Hotel & Country Club με στόχο να γεμίσει τα διαθέσιμα δωμάτιά του τις καθημερινές, παρουσίαζε ένα μήνυμα παραμονής που απευθυνόταν στους επισκέπτες του ιστότοπου που εντοπίστηκαν ως ντόπιοι. Εξατομικεύοντας το μήνυμα ώστε να είναι απόλυτα σχετικό με αυτούς τους πιθανούς πελάτες, αυξάνετε την πιθανότητα μετατροπής τους σε πελάτες.
-Ενισχύστε την προσμονή με ελκυστικές προσφορές
Για να δώσετε κίνητρο για απευθείας κρατήσεις, φροντίστε να παρέχετε ακαταμάχητες καλοκαιρινές προσφορές που ενισχύουν τον ενθουσιασμό της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Αναπτύξτε αποκλειστικά πακέτα με δελεαστικές εκπτώσεις ή πειστικά καλοκαιρινά προνόμια, όπως μια δωρεάν εμπειρία θαλάσσιων σπορ. Επισημάνετε την αξία που λαμβάνουν οι επισκέπτες κάνοντας απευθείας κράτηση, όπως δωρεάν πρωινό, κουπόνια σπα ή check out αργά. Ενισχύοντας την προσμονή, θα πείσετε τους επισκέπτες να επιλέξουν το ξενοδοχείο σας έναντι των ανταγωνιστών.
-Εμπιστοσύνη και διαφάνεια, με κριτικές πελατών και εγγυήσεις καλύτερης τιμής
Προβάλλοντας σε ευδιάκριτο σημείο περιλήψεις κριτικών πελατών στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας, οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για την εμπειρία παλαιότερων επισκεπτών. Αναδείξτε θετικά σχόλια, ιδιαίτερα από την καλοκαιρινή περίοδο, για να τονίσετε την εξαιρετική εξυπηρέτηση, τις ανέσεις και τη συνολική ικανοποίηση που παρέχει το ξενοδοχείο σας.
Δώστε έμφαση στη σημασία της απευθείας κράτησης στον ιστότοπό σας, αναδεικνύοντας τις διαφορές τιμών μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA) και των δικών σας τιμών. Αναφέρετε ξεκάθαρα ότι οι καλύτερες τιμές και οι αποκλειστικές προσφορές βρίσκονται απευθείας στον ιστότοπό σας, διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη αξία για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Αναδεικνύοντας αυτό το πλεονέκτημα, όχι μόνο ενθαρρύνετε τις απευθείας κρατήσεις, αλλά ενθαρρύνετε επίσης το loyalty στους επισκέπτες που εκτιμούν τη διαφάνεια και τα οφέλη της απευθείας κράτησης.
-H αίσθηση του επείγοντος και του ενθουσιασμού, αντίστροφη μέτρηση μηνυμάτων για τη μηχανή κρατήσεων
Για να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος και να παρακινήσετε τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση, τοποθετήστε στρατηγικά μηνύματα αντίστροφης μέτρησης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας για τους χρήστες που ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν το καλοκαίρι. Τραβήξτε την προσοχή τους με φράσεις όπως «Περιορισμένη Διαθεσιμότητα: Κάντε κράτηση για την καλοκαιρινή σας διαμονή τώρα!» ή «Μετράμε αντίστροφα για αξέχαστες στιγμές: Κλείστε τη θέση σας σήμερα!». Αυτά τα μηνύματα θα προκαλέσουν μια αίσθηση ενθουσιασμού και θα αναγκάσουν τη συγκεκριμένη ομάδα επισκεπτών να κάνει απευθείας κράτηση πριν τελειώσει ο χρόνος. Βελτιώστε τον αντίκτυπο της αντίστροφης μέτρησης συνδυάζοντάς την με εντυπωσιακά γραφικά, όπως ένα ρολόι που χτυπάει ή ο ήλιος που δύει σε ένα μαγευτικό σκηνικό. Ενσωματώνοντας αυτό το στοιχείο επείγουσας ανάγκης, θα καθοδηγείτε απρόσκοπτα τους επισκέπτες στη μηχανή κρατήσεών σας, αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπών και διασφαλίζοντας μια καλοκαιρινή σεζόν γεμάτη με ευχαριστημένους επισκέπτες.
- 1) Έρευνα Yougov | Πώς οι «τσιμπημένες» τιμές αλλάζουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Γερμανών
- 2) ForwardKeys | Διακοπές τον Σεπτέμβριο: Κυριαρχούν τα ζευγάρια και οι solo ταξιδιώτες
- 3) Ένα εστιατόριο της Μάνης στον κατάλογο της Tripadvisor με τα καλύτερα Ελληνικά εστιατόρια
- 4) Ο Ιούλιος είναι ο νέος Αύγουστος για τις Κυκλάδες - Πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες το καλοκαίρι
05/10 07:10
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
05/10 06:45
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
05/10 06:15
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
05/10 06:10
04/10 20:31
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
04/10 06:52
04/10 06:33
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
04/10 06:17
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
04/10 06:13
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
04/10 06:13
04/10 04:25
04/10 04:23
04/10 04:15
03/10 18:44
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
03/10 16:18
Η Ryanair ζητεί προστασία των υπερπτήσεων όταν απεργούν οι ελεγκτές – Πυρά κατά της Κομισιόν
03/10 16:11
Σχολή Αρτοποιίας Κρήτης (Ηράκλειο) | Νέο Τμήμα -Έναρξη 11/11/2025
03/10 15:53
Air Serbia | Νέα οπτική ταυτότητα με την Παράδοση στο επίκεντρο
03/10 15:49
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο
03/10 15:43
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
03/10 14:27
Νέα βραβεία UN Tourism και FIA για βιώσιμη ανάπτυξη στον αθλητικό τουρισμό
03/10 14:01
ΕΟΤ: Προβολή «άγνωστων» ελληνικών προορισμών στη γαλλική τουριστική αγορά
03/10 13:31
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
03/10 13:07
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027
03/10 10:43
03/10 10:03
03/10 08:18
03/10 07:38
Μήνυμα Airbnb προς τους οικοδεσπότες: Λάβετε μέρος στη διαβούλευση της ΕΕ για τη στέγη
03/10 07:15
Λέσβος: Σταυροδρόμι εθελοντισμού και τουρισμού μέσα από τη Συνάντηση του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού
03/10 07:05
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Μουσαμά καταγράφει θετικά αποτελέσματα το 2024
03/10 06:53
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εκατοντάδες ακίνητα εκτός - Οι νέες προδιαγραφές και τα... γκρίζα σημεία
03/10 06:52
Ο τουρισμός στηρίζει τα προϊόντα της ελληνικής γαστρονομίας στην αγορά του Βελγίου
03/10 06:35
03/10 06:15
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία
03/10 06:15
03/10 06:12
03/10 06:10
03/10 06:09
Οι διμερείς τουριστικές σχέσεις Ελλάδας - Βοσνίας και Ερζεγοβίνης
02/10 22:58
Η μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας στην Ελλάδα έσπασε ρεκόρ προσέλευσης
02/10 20:15
6ο Διεθνές Φεστιβάλ Παράδοσης “FOLKWAY” στον Δήμο Χερσονήσου
02/10 20:12
Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Αρμενίας – Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας
02/10 18:03
Να σωθεί η ισορροπία της Αθήνας – Όχι τουριστικό mall γύρω από την Ακρόπολη
02/10 16:13
Οι ξενοδοχειακές επενδύσεις ο μεγάλος κερδισμένος της ελληνικής κτηματαγοράς
02/10 15:55
FORUM Πολωνικού Επιμελητηρίου Τουρισμού | Γνωριμία με τον πολιτισμό της Θεσσαλονίκης
02/10 15:49
TASTE ZAKYNTHOS – Η Ζάκυνθος ανέδειξε τον γαστρονομικό και διατροφικό πλούτο της
02/10 15:46
02/10 15:36
Έρευνα Yougov | Πώς οι «τσιμπημένες» τιμές αλλάζουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Γερμανών
02/10 15:20
10ο Παγκόσμιο Κύπελλο Γκολφ της Turkish Airlines στο Γκολφ Γλυφάδας
02/10 15:10
Selene Vedema 2025: Η Σαντορίνη στο επίκεντρο του παγκόσμιου οινικού στερεώματος
02/10 14:12
TUI | Φθινοπωρινή "τρέλα" των Γερμανών για την Κρήτη – Ποιοι Ελληνικοί προορισμοί είναι περιζήτητοι
02/10 13:46
02/10 13:43
Η Μούσα Καλλιόπη «ξεναγεί» στην Πιερία με 2D και 3D animation
02/10 13:40
Η DKG Development παραδίδει Safe House για θύματα ενδοοικογενειακής βίας στον Πειραιά
02/10 13:38
02/10 10:37
Ανεβαίνει η εμπιστοσύνη των Βρετανών για ταξίδια στο εξωτερικό – Πρωταγωνιστούν οι νεότερες ηλικίες
02/10 10:34
Jet2.com και Jet2holidays: Επεκτείνουν τη θερινή σεζόν στην Κεφαλονιά έως το τέλος Οκτωβρίου 2026
02/10 10:24
Συνεργασία SΤΑΜΑ – MOBIAK για την πυρασφάλεια στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης
02/10 10:17
Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας: Αίτημα για «πάγωμα» νέων αδειών βραχυχρόνιων μισθώσεων στο νησί
02/10 10:11
Η Wyndham ενισχύει την παρουσία της στην Κωνσταντινούπολη με ακόμη 2 ξενοδοχεία
02/10 08:15
Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της
02/10 07:15
Ενισχύσεις για προσβάσιμες παραλίες σε Κόρινθο, Κύμη και Ρέθυμνο
02/10 07:12
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Προώθηση του εναλλακτικού και πολιτιστικού τουρισμού
02/10 07:10
02/10 07:08
Air Arabia | Με το ολοκαίνουριο Airbus A320neo οι πτήσεις Σάρτζα - Αθήνα
02/10 07:05
02/10 07:05
02/10 07:02
Δήμος Μαλεβιζίου: Aγορά για την αξιοποίηση ακινήτου που ήταν το 1900 ξενοδοχείο
02/10 07:02
Στο ΣτΕ οι προσφυγές κατά του master plan της COSCO - Γίνεται λόγος για παραλείψεις και κινδύνους
02/10 07:00
Συνέδριο ΠΟΞ | Τουρισμός τεσσάρων εποχών και slow tourism το στοίχημα για Λέσβο και Χίο
02/10 06:56
Περίπτερα τουριστικής πληροφόρησης σε Αρχαία Κόρινθο, Σπάρτη και Ναύπλιο
02/10 06:45
Βραχυχρόνια μίσθωση | Άλμα στις διανυκτερεύσεις στην Ελλάδα την τελευταία τριετία
02/10 06:30
02/10 06:25
Orbis Vini Η πρώτη ελληνική έκθεση εισαγόμενων κρασιών που γίνεται εργαλείο για τη φιλοξενία
02/10 06:24
02/10 06:15
02/10 06:11
01/10 17:53
A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
01/10 15:54
01/10 15:45
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
01/10 15:34
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
01/10 15:29
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
01/10 13:40
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
01/10 13:36
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
01/10 13:29
01/10 13:13
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
01/10 11:00
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι
01/10 10:38
Η τροφή αναγνωρίζεται ως πολιτιστικός πόρος στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γαστρονομίας του IGCAT
01/10 10:29
01/10 10:19
Πώς επηρεάζει ένα κυβερνητικό shutdown τον τουρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες;
01/10 10:13
Αξιολόγηση του Ολύμπου ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς της UNESCO
01/10 10:05
01/10 08:26
01/10 07:33
01/10 07:05
Μαρίνα Αλίμου: Ανοίγει ο δρόμος της ανάπλασης 100 εκατ. ευρώ για τον τουρισμό και το yachting
01/10 07:00
Καθυστερήσεις, τριγμοί και αερομαχίες υπουργείου-ελεγκτών στα αεροδρόμια
01/10 06:52
01/10 06:45
01/10 06:26
01/10 06:24
01/10 06:21
Καρέτα-Καρέτα και βιώσιμος τουρισμός: Όροι για τη νέα κατασκήνωση Camping Thelia
01/10 06:16
Ο Ν. Χαραλάμπους στο ΤΝ | Το 2026 ξεκινούν τα υδροπλάνα - Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο κέντρο
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Μουσαμά καταγράφει θετικά αποτελέσματα το 2024
Εγκρίσεις αλλά και αναβολές για ξενοδοχειακές επενδύσεις από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
Jet2.com και Jet2holidays: Επεκτείνουν τη θερινή σεζόν στην Κεφαλονιά έως το τέλος Οκτωβρίου 2026
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
( 0 )