Έρευνα Google: Η ικανοποίηση του ταξιδιώτη και όχι η καλύτερη τιμή φέρνει ποιοτικές κρατήσεις

Mεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτών οδηγούνται σε κράτηση διακοπών για λόγους που δεν σχετίζονται με το κόστος, αποκαλύπτει νέα παγκόσμια έρευνα της Google σε σχέση με το ταξίδι των καταναλωτών προς την κράτηση.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 7.000 ταξιδιώτες από 6 χώρες, διερευνώντας πώς προγραμματίζουν ένα ταξίδια από την αρχή ως το τέλος, έχει στόχο να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ επιχειρήσεων στη χρήση της μηχανικής μάθησης ώστε να διαμορφώσουν άποψη για τα χιλιάδες σημεία επαφής με τους ταξιδιώτες και να συνδεθούν με τους σωστούς πελάτες.
Οι ταξιδιώτες οι οποίοι διερευνώνται είναι όσοι προβαίνουν σε κράτηση με τα ακόλουθα κριτήρια: το 17% δήλωσε ότι συχνά σκέφτεται για ταξίδια που επιθυμεί να κάνει, το 16% ότι ένιωσε ότι έπρεπε να κάνει διακοπές, το 16% ότι ήθελε να ταξιδέψει σε έναν προορισμό για πολύ καιρό, το 8% ότι επιθυμούσε επίσκεψη σε φίλους ή μέλη της οικογένειας και το 7% ότι έκανε κράτηση για να ταξιδέψει για να γιορτάσει ένα ιδιαίτερο γεγονός/ επέτειο κτλ.
Ο μέσος ταξιδιώτης δαπανά το 13% του χρόνου του στο διαδίκτυο διεξάγοντας δραστηριότητες που σχετίζονται με τα ταξίδια, είτε οργανώνοντας τις διακοπές του σε έναν προορισμό, είτε αναζητώντας ξενοδοχεία αφού παρακολούθησε ένα ντοκιμαντέρ για τα πολιτιστικά δρώμενα του προορισμού.
Η έμπνευση για ταξίδια μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε, και ως εκ τούτου, το ταξίδι προς την κράτηση είναι γεμάτο από αλλαγές πορείας και μπορεί να διαρκέσει από μερικές ημέρες μέχρι μερικούς μήνες, έχοντας περάσει από χιλιάδες σημεία επαφής με τις επιχειρήσεις και έχοντας δημιουργήσει έναν μεγάλο όγκο δεδομένων κατά τη διαδικασία αυτή.
Τι είναι σημαντικό καθόλη τη διαδικασία σχεδιασμού ενός ταξιδιού, από την αρχή ως το τέλος και ποια στοιχεία αποτέλεσαν έμπνευση για την πραγματοποίησή του;
Ακόμα και μετά την κράτηση, πολλοί ταξιδιώτες συνεχίζουν να πραγματοποιούν αναζητήσεις για να εμπνευσθούν στα ταξίδια, όμως δεν αξιοποιούν κάθε έμπνευση, αλλά όσες ανταποκρίνονται στις ανάγκες καθενός που ποικίλουν ανά ταξίδι.
Όταν ένα brand δείχνει ότι μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες, οι ταξιδιώτες συνήθως ανταποκρίνονται λαμβάνοντας δράση. Ενώ οι ανάγκες μπορεί να είναι συναισθηματικές ή λειτουργικές, αυτές αποτελούν τα σημαντικότερα κριτήρια για κάθε ταξιδιώτη, συχνά περισσότερο από τη τιμή.
Η έρευνα δείχνει ότι εάν οι ανάγκες αυτές δεν ικανοποιούνται, αποθαρρύνουν μια κράτηση περισσότερο από τον παράγοντα τιμής. Επιπλέον, οι κρατήσεις που βασίζονται σε ανάγκες είναι πιο πολυτιμες από εκείνες που βασίζονται στην τιμή, καθώς ανεβάζουν τα έσοδα.
Πριν την κράτηση, οι ταξιδιώτες έδειξαν ενδιαφέρον για άνετα κρεβάτια ξενοδοχείων, διαθεσιμότητας και οθόνες προβολής ταινιών στα αεροσκάφη, αναδεικνύοντας τις μοναδικές τους ανάγκες για ποιότητα ύπνου, δραστηριότητες που ταιριάζουν με το πρόγραμμά τους και διασκέδαση στις πτήσεις. Επομένως, τα brand που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες μπορούν να ανεβάσουν το ποσοστό των πιο επικερδών και ποιοτικών κρατήσεων.
Τα στελέχη μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, επομένως, χρειάζεται να μελετήσουν ανώνυμα στατιστικά δεδομένα που προκύπτουν από σημεία επαφής με τους τουρίστες σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε μέσω της μηχανικής μάθησης να μπορούν να κατανοούν τι έχει πραγματικά αξία για αυτούς.
Αυτό, δίνει τη δυνατότητα στα brand να προτάσσουν το σχετικό περιεχόμενο έναντι των διαφημίσεων ενώ τα ίδια τα δεδομένα παραμένουν ιδιωτικά και ασφαλή.
- 1) ΙΤΒ: Τέσσερις επαναστατικές τεχνολογικές τάσεις που θα αλλάξουν τα ταξίδια του μέλλοντος
- 2) Πιο έτοιμοι από ποτέ για ταξίδια στο εξωτερικό οι Βρετανοί – Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός
- 3) Στο... χρηματιστήριο τιμών καυσίμων οι διακοπές το 2022 - Πόσο επιβαρύνονται τα πακέτα για Ελλάδα
- 4) Sabre | Πώς αλλάζουν τα ταξίδια μετά την πανδημία – Ποιες ευκαιρίες ανάπτυξης "βλέπουν" οι επιχειρήσεις
23/05 12:57
Τουρισμός: Κροατία και Κρήτη οι κορυφαίοι προορισμοί των Γερμανών γυμνιστών
23/05 12:05
23/05 12:03
Με homeport τον Πειραιά το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica- δρομολόγια 7 διανυκτερεύσεων στην Αν.Μεσόγειο
23/05 12:01
Παγκόσμια πρεμιέρα για τον «Αγαμέμνονα» του καινοτόμου Γερμανού σκηνοθέτη Ούλριχ Ράσε!
23/05 11:57
23/05 11:37
Προσοχή στις απάτες! Πώς επιτήδειοι εξαπατούν ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων
23/05 11:23
23/05 10:44
23/05 10:33
23/05 10:32
Υψηλότερες αφίξεις από το 2019 και τον Μάιο σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα
23/05 10:00
Eπιχορηγήσεις για κάμπινγκ και ξενοδοχείο σε Γύθειο και Οίτυλο
23/05 09:54
Πρωταθλήτρια στην επιμήκυνση της σεζόν η Σαντορίνη με βάση τα έσοδα στο α' τρίμηνο
23/05 08:43
Το μυστικό για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε κορυφαία ταλέντα στην επιχείρησή σας
23/05 08:37
Ελληνο-Αυστραλιανοί Διάλογοι: Ο Βασίλης Κικίλιας μιλάει για τη σχέση τουρισμού και εμπορίου
23/05 08:28
23/05 08:10
23/05 08:05
Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ημερίδα για την αύξηση των online κρατήσεων
22/05 22:33
Θετικός στην ανεμοβλογιά τελικά ο τουρίστας από την Κεφαλονιά
22/05 11:17
22/05 11:06
Το πρώτο ύποπτο κρούσμα ευλογιάς στην Ελλάδα εντοπίστηκε σε τουρίστα στη Ζάκυνθο
22/05 10:56
Καλή χρονιά για τον τουρισμό το 2022 παρά τις δυσκολίες που υφίστανται οι επιχειρήσεις
22/05 08:39
22/05 08:38
Ισπανία: Οι ενεργειακές εισαγωγές αυξήθηκαν κατά 10,8 δισ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο
21/05 11:26
Διαρκής στόχος μας να καταστεί η Αττική από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως
21/05 11:15
21/05 11:12
Ποια χώρα κέρδισε ξανά τον τίτλο του παγκόσμιου ηγέτη στην παρακολούθηση πτηνών
21/05 11:03
Συνεργασία μεταξύ των Γενικών Γραμματειών Δημοσίων Επενδύσεων & ΕΣΠΑ και Τουριστικής Πολιτικής
20/05 15:40
20/05 15:15
Η Globalia πουλά 5άστερο ξενοδοχείο για να γλιτώσει την Air Europa από την κατάρρευση
20/05 14:23
20/05 13:30
Το «θραύσμα Fagan», τμήμα της ζωφόρου του Παρθενώνα, μπορεί να μείνει για πάντα στην Αθήνα
20/05 12:49
Τουρισμός 2022: Η Ισπανία ανακάμπτει σε επίπεδα 2019 στις αεροπορικές αφίξεις
20/05 12:43
Ελληνικός τουρισμός α' τρίμηνο 2022 | Στο 62,9% των επιπέδων του 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις
20/05 11:39
20/05 10:44
20/05 10:10
20/05 10:08
ΕΟΤ | Ελλάδα ψηφίζουν Αυστριακοί και Άγγλοι για διακοπές φέτος το καλοκαίρι
20/05 09:55
20/05 09:51
Οι Αμερικανοί επιστρέφουν στα ευρωπαϊκά ταξίδια για πρώτη φορά σε προπανδημικά επίπεδα
20/05 09:29
20/05 09:24
20/05 09:17
19/05 16:57
Αύξηση κατά 40% των τουριστικών ροών από τη Σερβία αυτό το καλοκαίρι
19/05 16:55
19/05 16:24
ΙΝΣΕΤΕ | Πολιτισμός, γαστρονομία και φιλοξενία διατηρούν ψηλά τη φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας
19/05 16:20
Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ σημαντικές διεθνείς πολιτιστικές εκδηλώσεις του Μαΐου
19/05 16:18
Η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού
19/05 16:14
19/05 14:37
Στην Ελλάδα το βραβείο Natura 2000 για την προστασία χερσαίων εκτάσεων
19/05 13:50
19/05 13:46
19/05 13:27
19/05 13:15
19/05 13:10
Jan Garbarek Group feat. Trilok Gurtu | Ένας μάστερ της τζαζ στη σκιά της Ακρόπολης
19/05 12:50
Dertour: Νέα προσθήκη Ελληνικού ξενοδοχείου στον κατάλογο αειφόρων διακοπών
19/05 12:35
WTTC | Ο τουριστικός κλάδος στη Γερμανία θα ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 το 2023
19/05 12:33
Συνεργασία ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής για την προώθηση του θρησκευτικού τουρισμού
19/05 12:30
19/05 12:12
19/05 12:12
Golf Globe: Η Τουρκία επιστρέφει ως ο απόλυτος προορισμός γκολφ
19/05 12:04
19/05 11:55
19/05 11:50
Έλεγχοι της Οικονομικής Αστυνομίας στη Μύκονο: Παραβάσεις σε ξενοδοχείο και εστιατόρια
19/05 11:28
Έκρηξη στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας την ερχόμενη τετραετία
19/05 11:17
Δυσεύρετες και ακριβές οι διακοπές αυτό το καλοκαίρι, λέει ο CEO της TUI
19/05 10:54
Κ. Χατζηδάκης: Αυξάνεται ο προϋπολογισμός του κοινωνικού τουρισμού – Αυστηροί έλεγχοι από το ΣΕΠΕ
19/05 10:35
ΕΟΤ: Webinars προβολής της Ελλάδας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού σε ευρωπαϊκές αγορές
19/05 09:27
Πληρωμές μέρους επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χερσόνησο και Ρέθυμνο
19/05 09:25
Γιατί έρχονται τα ολογράμματα στις επαγγελματικές συναντήσεις
19/05 09:24
Οι λάτρεις των σπηλαίων γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα των Σπηλαίων και Υπόγειου Κόσμου
19/05 09:21
Τι τρομάζει περισσότερο τους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι
19/05 09:20
18/05 20:14
Κικίλιας | Αυξάνουμε την επιδότηση του κοινωνικού τουρισμού για κάθε δικαιούχο
18/05 17:07
Μη υποχρεωτική η μάσκα στα αεροπλάνα, εσωτερικούς χώρους και υπεραστικές συγκοινωνίες
18/05 16:05
Οι επαγγελματίες να διαφυλάξουμε το προϊόν μας από κακές πρακτικές
18/05 15:58
Χρονιά μάχης για τον τουρισμό, αλλά με συλλογική προσπάθεια θα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα
18/05 15:42
Η ανάκαμψη των αφίξεων δεν αντανακλάται με αυτόματο τρόπο στην ανάκαμψη των ταμείων
18/05 15:17
1250 επιπλέον αστυνομικοί στα αεροδρόμια και τα νησιά για την τουριστική περίοδο
18/05 15:05
Στο Υπ. Πολιτισμού το κτήριο του ΣΙΛΟ από την ΟΛΠ για την ανέγερση του Μουσείου Εναλίων Αρχαιοτήτων
18/05 14:32
18/05 14:10
Η Ρόδος μέσα από τον φακό της ιστορίας, στην πόλη Venaria Reale του Τορίνο της Ιταλίας
18/05 13:55
ΕΤΑΔ: "Λειτουργούμε ως καταλύτες στην αξιοποίηση των ακινήτων του Ελληνικού Δημοσίου"
18/05 13:43
18/05 13:42
TUI Αυστρίας: Διευρυμένες συνδέσεις από το Ίνσμπρουκ με Κρήτη, Ρόδο και Κω
18/05 13:32
Condor: Πτήσεις non-stop από τη Βιέννη προς Ηράκλειο, Ρόδο και Κω
18/05 13:26
ΠΟΤ: Νέο πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον τουρισμό
18/05 13:15
Η Smartlynx Airlines γίνεται απαραίτητος συνεργάτης των μεγάλων t.o’s της Γερμανίας
18/05 12:54
18/05 12:47
Kοινωνικός Τουρισμός: Κίνητρα για διακοπές στη Σάμο και τη Βόρεια Εύβοια
18/05 12:32
18/05 12:20
18/05 12:06
Νέα μεγάλη τοιχογραφία για το Λιμάνι της Αίγινας από το Λεωνίδα Γιαννακόπουλο και το We Love Aegina
18/05 12:02
18/05 11:47
TUI: Προς νέα «ένεση ρευστότητας» για να επιταχυνθεί η αποπληρωμή των κρατικών ενισχύσεων COVID
18/05 11:46
18/05 11:39
ΓΕΠΟΕΤ | 6 ζωτικής σημασίας μέτρα στήριξης των τουριστικών γραφείων και λεωφορείων το 2022
18/05 11:30
Air Europa: Νέα σύνδεση Μαδρίτη – Αθήνα το καλοκαίρι του 2022
18/05 11:14
Τι προσφέρει η Travelodge για να βρει προσωπικό σε 700 μόνιμες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία της
18/05 10:55
Το Ισραήλ καταργεί όλους τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς από το ερχόμενο Σάββατο
18/05 10:00
Έγκριση επιχορήγησης επενδυτικού σχεδίου για την επέκταση του Porto Sani
Καλή χρονιά για τον τουρισμό το 2022 παρά τις δυσκολίες που υφίστανται οι επιχειρήσεις
Το μυστικό για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε κορυφαία ταλέντα στην επιχείρησή σας
Πρωταθλήτρια στην επιμήκυνση της σεζόν η Σαντορίνη με βάση τα έσοδα στο α' τρίμηνο
Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ημερίδα για την αύξηση των online κρατήσεων
Eπιχορηγήσεις για κάμπινγκ και ξενοδοχείο σε Γύθειο και Οίτυλο
Ελληνο-Αυστραλιανοί Διάλογοι: Ο Βασίλης Κικίλιας μιλάει για τη σχέση τουρισμού και εμπορίου
Προσοχή στις απάτες! Πώς επιτήδειοι εξαπατούν ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων
Το πρώτο ύποπτο κρούσμα ευλογιάς στην Ελλάδα εντοπίστηκε σε τουρίστα στη Ζάκυνθο
Υψηλότερες αφίξεις από το 2019 και τον Μάιο σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα
Θετικός στην ανεμοβλογιά τελικά ο τουρίστας από την Κεφαλονιά
Διαρκής στόχος μας να καταστεί η Αττική από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως
Συνεργασία μεταξύ των Γενικών Γραμματειών Δημοσίων Επενδύσεων & ΕΣΠΑ και Τουριστικής Πολιτικής
Ισπανία: Οι ενεργειακές εισαγωγές αυξήθηκαν κατά 10,8 δισ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο
( 0 )