Πώς η τεχνολογία διαμορφώνει τη νέα εποχή στη βιομηχανία της φιλοξενίας

Α Decrease font Enlarge font
Πώς η τεχνολογία διαμορφώνει τη νέα εποχή στη βιομηχανία της φιλοξενίας

Πώς θα επηρεάσει - και θα αλλάξει - η τεχνολογία τον τρόπο με τον οποίο οι τουριστικές επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες στο μέλλον; Πώς μπορούν οι πάροχοι φιλοξενίας να κατανοήσουν καλύτερα τα κίνητρα των φιλοξενουμένων τους για κάθε ταξίδι ώστε να τους περιποιούνται ανάλογα; Πώς θα διαφέρουν οι επισκέπτες του αύριο από τους σημερινούς;

Για να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και άλλες πολλές, η Amadeus συνεργάστηκε με την InterContinental Hotels Group (IHG) ώστε να παραγγελθεί στον παγκόσμιο οργανισμό έρευνας καταναλωτικών τάσεων Foresight Factory μια μελέτη που να εξετάζει το μέλλον του κλάδου.

Έτσι, η μελέτη η οποία πραγματοποίηθηκε πρόσφατα υπό τον τίτλο Drivers of Change in Hospitality, διερεύνησε τις αλλαγές για τις οποίες οφείλουμε να προετοιμαζόμαστε, καθώς η διορατικότητα των επισκεπτών, η βελτιστοποίηση της τεχνολογίας και η δυνατότητα υπερπροσφοράς επισυμβαίνουν συνδυαστικά. Περιέλαβε επίσης ανάλυση των επιπτώσεων αυτών των αλλαγών στον κλάδο από το Κέντρο Έρευνας Φιλοξενίας του Πανεπιστημίου Cornell.

Βασισμένη σε περισσότερους από 7.500 καταναλωτές απ’ όλο τον κόσμο καθώς και σε εμπειρογνώμονες του κλάδου, η έρευνα υποδηλώνει ότι η βιομηχανία φιλοξενίας βρίσκεται σαφώς στο μεταίχμιο μιας νέας εποχής, καθώς οι εξελίξεις στις τεχνολογίες cloud και αναλύσεων αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες οι οποίοι δημιουργούν αλλά και μοιράζονται όλο και περισσότερα δεδομένα και εκφράζουν ολοένα υψηλότερες απαιτήσεις από την εμπειρία φιλοξενίας τους.

Οι καταναλωτές συνηθίζουν να αγοράζουν ακριβώς αυτό που θέλουν και χρειάζονται όταν πρόκειται για μουσική, ψυχαγωγία, μόδα αλλά και ταξίδια. Η διαμονή στο ξενοδοχείο, η οποία κατά παράδοση έχει κλειστεί με συνήθη και ομοιόμορφο τρόπο, θα πρέπει να προσαρμοστεί, καθώς το 61% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι προτιμούν τα ξενοδοχεία να τιμολογούνται με τρόπο που να τους επιτρέπει να προσθέτουν πρόσθετες, εξέχουσες επιλογές. Αυτό θα επιφέρει την ανάδυση των κρατήσεων βάσει χαρακτηριστικών, καθώς οι επισκέπτες θα επιλέγουν και θα διαλέγουν τα επιμέρους στοιχεία του δωματίου τους, δίνοντας έτσι ένα τέλος στους παραδοσιακούς τύπους δωματίων. Τα νέα μοντέλα πώλησης θα επικρατήσουν, και οι επισκέπτες θα μπορούν να κλείνουν ένα δωμάτιο για όσο χρονικό διάστημα το χρειάζονται αντί για την παραδοσιακή διανυκτέρευση.

Οι 3 κυρίαρχες τάσεις στη φιλοξενία

Η μελέτη προσδιορίζει τρεις διαφορετικές μετασχηματιστικές τάσεις, με την κάθε μία να αφορά σε μια διαφορετική πτυχή της βιομηχανίας φιλοξενίας η οποία θα διαταραχθεί, όταν οι επιχειρησιακές εξελίξεις αρχίζουν να κεφαλαιοποιούν τις νέες προσδοκίες των επισκεπτών.

Αυτές οι τάσεις είναι:

1. Η ανάπτυξη της τεχνολογικώς προηγμένης φιλοξενίας: Οι πάροχοι φιλοξενίας θα κληθούν να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες με έναν πολύ πιο συνεκτικό τρόπο, επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένων λύσεων και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης.

Η μελέτη περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού δυναμικού ώστε να προσφέρει άνευ προηγουμένου επίπεδα υπηρεσιών σε κλίμακα. 

Προτείνει να υποστηρίζει η τεχνολογία την ανθρώπινη αλληλεπίδραση - κι όχι να την αντικαθιστα - καθώς η πλειοψηφία των επισκεπτών (67%) δηλώνει ότι προτιμά την ανθρώπινη επαφή στα πλαίσια της συναισθηματικής αλληλεπίδρασης. 

Για παράδειγμα, η χρήση ακουστικών μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο καθώς και έξυπνων γυαλιών θα μπορούσε να διευκολύνει τους concierges ώστε να συνενοούνται με τους επισκέπτες στη μητρική τους γλώσσα.

2. Παροχή προηγμένου επιπέδου υπηρεσιών σε ευρεία κλίμακα: Το επίπεδο, το οποίο συνήθως προορίζεται για ξενοδοχεία πολυτελείας ή μπουτίκ ή συγκεκριμένα  brands καταναλωτών θα είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να μπορούν να δημιουργήσουν μια ακολουθία από πιστούς οπαδούς που θα βιώνουν συναισθηματική διασύνδεση.

Στον συνεχή διαγκωνισμό για εξασφάλιση της αφοσίωσης των φιλοξενουμένων, οι πάροχοι φιλοξενίας καλούνται να πείσουν ότι προσφέρουν αξία μέσω της επιδαψίλευσης αξιοσημείωτων και διαμοιράσιμων εμπειριών. 

Για να γίνει αυτό, τα ξενοδοχεία πρέπει να κατανοούν τις ξεχωριστές ανάγκες επισκεπτών σε κάθε ταξίδι και να προσφέρουν μια σειρά από μοναδικές και απροσδόκητες εκπλήξεις. 

Στην πραγματικότητα, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θα ήθελαν τα ξενοδοχεία να τους παρέχουν περισσότερες συμβουλές και υποδείξεις ώστε να απολαύσουν μοναδικές εμπειρίες ενώ μόνο το 20% αισθάνεται ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει σήμερα.

Η διαρκής αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες πρέπει να υποστηρίζεται μέσω της τεχνολογίας, προκειμένου να λειτουργήσει σε ευρεία κλίμακα. 

Η προσωπική προσοχή και η προσωπικότητα δεν θα αποτελούν πλέον προνόμιο των μπουτίκ ξενοδοχείων μόνο. 

Αντίθετα, τα νέα δεδομένα επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προβλέπουν τον καλύτερο τρόπο για να κάνουν κάθε επισκέπτη να αισθάνεται μοναδικός εκπλήσσοντας τον ευχάριστα με πακέττα προνομίων, εμπειριών ή ανταμοιβών.

3. Η αρχή του τέλους για τους τύπους δωματίων: Ως γνωστόν, οι κλασσικοί τύποι δωματίων είναι το μονόκλινο, το δίκλινο, το δίδυμο, η σουίτα ή το οικογενειακό. 

Πρόκειται για μια δοκιμασμένη κατηγοριοποίηση, προσφιλή στα ξενοδοχεία και κατανοητή από τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. 

Ωστόσο, συμφωνα με την έρευνα της Amadeus και της IHG πρόκειται να ανατραπεί εκ βάθρων καθώς η αντίστροφη μέτρηση για τους τύπους δωματίων έχει πλέον εξελιχθεί σε μια σαφή και καθορισμένη τάση. 

Οι επισκέπτες θα μπορούν πλέον να ανταλλάξουν το σεκρετέρ με ένα χαλάκι γιόγκας, να προβάλλουν το προσωπικό τους πρόγραμμα μέσω της τηλεόρασης ή να ζητήσουν ένα συγκεκριμένο δωμάτιο με την αγαπημένη τους θέα.

Το μέλλον της φιλοξενίας

Ο Chris K Anderson, διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Φιλοξενίας του Πανεπιστημίου Cornell, δήλωσε: "Η βιομηχανία φιλοξενίας βρίσκεται στην κορυφή ενός νέου κεφαλαίου. Οι επισκέπτες αναζητούν πλουσιότερες ατομικές σχέσεις και απρόσκοπτη εμπειρία με τους παρόχους φιλοξενίας τους και είναι πρόθυμοι να μοιραστούν περισσότερα δεδομένα και πληροφορίες από ποτέ ».

"Με τον αριθμό των διεθνών ταξιδιωτών που αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2036, το ίδιο συμβαίνει και με τις απαιτήσεις της βιομηχανίας φιλοξενίας. Αυτή η μελέτη, που ενημερώθηκε τόσο από την έρευνα των καταναλωτών όσο και από τη γνώση της βιομηχανίας εμπειρογνωμόνων, εντοπίζει μερικούς από τους βασικούς οδηγούς και τις αναδυόμενες τάσεις που επηρεάζουν την εμπειρία του επισκέπτη, την εμπιστοσύνη στο σήμα και τον ρόλο της τεχνολογίας ", δήλωσε ο Clodagh Brennan, Senior Trend Analyst, Foresight Factory.

Υποστηρίζοντας όλες τις τάσεις που αναφέρονται λεπτομερώς στη μελέτη είναι η εμφάνιση προηγμένων αναλύσεων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης. Χωρίς τα ισχυρά και ισχυρά συστήματα back-end ικανά να τραγουδούν μέσω πολλαπλών συνόλων δεδομένων, να παρέχουν πληροφορίες για το πού χρειάζονται και να απλοποιούν την εφαρμογή νέων μοντέλων, είναι σαφές ότι οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας θα αγωνιστούν για να ανταποκριθούν στις μελλοντικές απαιτήσεις των επισκεπτών.

Σχολιάζοντας τη φύση των αλλαγών στον τομέα της φιλοξενίας, ο Γιώργος Τέρνερ, επικεφαλής εμπορικού και τεχνολογικού υπεύθυνου, IHG, δήλωσε: «Οι σύγχρονες προσδοκίες γύρω από τα ταξίδια συνεχίζουν να γίνονται πιο σύνθετες και εξελιγμένες, με μεταβαλλόμενη καταναλωτική δυναμική και ολοένα και πιο έξυπνη τεχνολογία. είναι δυνατόν. Το IHG έχει αποδειχθεί πρωτοποριακό και φιλόδοξο για πολλές δεκαετίες και αυτό το έγγραφο προσφέρει μια προοπτική για το πώς η εμπειρία του ξενοδοχείου θα μπορούσε να εξελιχθεί περαιτέρω στο όχι πολύ μακρινό μέλλον ».

Ο κ. Francisco Pérez-Lozao Rüter, Πρόεδρος, Φιλοξενία, Amadeus, δήλωσε: "Η Amadeus δεσμεύεται να συνεργαστεί με κορυφαίους παίκτες όπως η IHG για να διαμορφώσει το μέλλον της φιλοξενίας. Ελπίζουμε ότι αυτή η έρευνα θα προωθήσει τη συζήτηση και τη συζήτηση στη βιομηχανία, καθώς αποδεικνύει τη σημαντική ευκαιρία που προσφέρει η τεχνολογία στους παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας για την ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών καθώς και της επιχείρησής τους. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει τη σημασία των ανθρώπων. Ο εξοπλισμός του προσωπικού του ξενοδοχείου με τη διορατικότητα για την παροχή πιο πλούσιων, πιο ενημερωμένων αλληλεπιδράσεων με τους επισκέπτες είναι αυτό που κάνει για πραγματικά ξεχωριστές εμπειρίες του ξενοδοχείου. "

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  2. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  3. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  4. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  5. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  6. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  7. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου

  8. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  9. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  10. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  11. 17/01 14:24

    Άδωνις Γεωργιάδης: Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  12. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  13. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  14. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  15. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  16. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  17. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  18. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  19. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  20. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  21. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  22. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  23. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  24. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  25. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  26. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  27. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020

  28. 17/01 10:28

    Ισπανικός τουρισμός: Πόλος έλξης τουριστών οι υπαίθριες αγορές

  29. 17/01 10:25

    Ιατρικός τουρισμός: 20 δισ.δολάρια προσδοκά η Τουρκία έως το 2023

  30. 17/01 10:20

    Στην Αθήνα το Ευρωπαϊκό Φιλοτελικό Φόρουμ της PostEurop

  31. 17/01 10:13

    Μ.Κόνσολας: Ειδικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σάμου

  32. 17/01 10:07

    Θεοχάρης-Μηταράκης: Τουριστική προβολή των νησιών, που σηκώνουν το βάρος του μεταναστευτικού

  33. 16/01 17:54

    «Δυτικά της Ακρόπολης» | Έκθεση από το Μουσείο Ηρακλειδών για το αεροδρόμιο της Αθήνας

  34. 16/01 17:22

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Άμεση σύνδεση της Ελλάδας με τον δυτικό άξονα των Βαλκανίων

  35. 16/01 16:14

    Ατενίζουμε το 2020 με αισιοδοξία

  36. 16/01 16:11

    Aegean: 1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες το 2019, με νέο ρεκόρ 15 εκατ. επιβατών

  37. 16/01 15:54

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 61 ευρώ- Στοιχεία ανά περιφέρεια

  38. 16/01 15:52

    Marketing Greece: Προβολή των ελληνικών προορισμών με έμφαση στις εμπειρίες το 2020

  39. 16/01 14:42

    Emirates: «Open Day» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για Πλήρωμα Θαλάμου

  40. 16/01 14:32

    Άντζελα Γκερέκου: Συνεργασία του Μουσείου Schönbrunn της Βιέννης με το Αχίλλειο

  41. 16/01 13:46

    Επτά αναδυόμενες τάσεις διαμορφώνουν το επιχειρείν στη νέα δεκαετία

  42. 16/01 13:39

    Σύρος, το νησί των φεστιβάλ

  43. 16/01 13:16

    ΣΕΤΚΕ: H Airbnb παίρνει πελάτες από τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα- Αρνητικές επιδόσεις το 2019

  44. 16/01 12:42

    IPK International | Τουρισμός: Η Ευρώπη δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών το 2019- Αύξηση και το 2020

  45. 16/01 12:03

    Ι. Ρέτσος | Thomas Cook: Δικαίωση των προσπαθειών μας η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων από το φόρο εισοδήματος

  46. 16/01 11:47

    Πάρος: Επαφές του δημάρχου στην Αθήνα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας

  47. 16/01 11:40

    Επέστρεψε η αισιοδοξία των Ελλήνων επιχειρηματιών στο δεύτερο εξάμηνο του 2019

  48. 16/01 11:28

    Το πρώτο μη κρατικό μουσείο με σήμα αναγνώρισης από το υπουργείο Πολιτισμού

  49. 16/01 10:28

    Condor: Στα τέλη Ιανουαρίου η ενημέρωση για τις συζητήσεις με τους επενδυτές

  50. 16/01 10:16

    Filming Trip Ισπανικού καναλιού σε Μαγνησία και Μετέωρα

  51. 16/01 10:05

    Νέες εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία της Κω και της Ρόδου

  52. 16/01 10:02

    Εκσυγχρονίζεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού

  53. 16/01 09:59

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Διαγωνισμός για την παρουσίαση του προορισμού εντός και εκτός Ελλάδας

  54. 16/01 09:56

    Δήμος Κυθήρων: Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις το 2020

  55. 16/01 09:55

    Οι Παξοί λένε «όχι» στο πλαστικό

  56. 15/01 17:11

    Myconian Panoptis Escape: Δέκατο ξενοδοχείο στη Μύκονο από την Myconian Collection

  57. 15/01 15:50

    Accor: Είσοδος του brand Mondrian στην Ευρώπη

  58. 15/01 15:13

    Στρατηγική συνεργασία των Argo Travel και Global Marine Travel

  59. 15/01 14:39

    Έξι τουρίστες συνελήφθησαν για ζημιές και ακαθαρσίες στο Μάτσου Πίτσου

  60. 15/01 14:21

    Πάνω απο 3 εκατ. επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 2019

  61. 15/01 14:17

    Η Ομοσπονδία FedHATTA στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  62. 15/01 13:39

    Δύο Ελληνικά νησιά στους top εναλλακτικούς προορισμούς κατά του υπερτουρισμού

  63. 15/01 13:24

    Ψηφίζουμε Αθήνα για καλύτερο ευρωπαϊκό προορισμό!

  64. 15/01 13:02

    Κ.Μητσοτάκης: Κάναμε καλή δουλειά στον τουρισμό

  65. 15/01 12:53

    Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

  66. 15/01 12:47

    Γερμανικός τουρισμός | Με μικρότερο πρόγραμμα επαναλειτουργούν οι Öger Tours και Bucher Reisen

  67. 15/01 12:25

    Booking.com: Η Ελλάδα στους 10 προορισμούς στον κόσμο με τα πιο φιλόξενα καταλύματα | Τι επιλέγουν οι τουρίστες

  68. 15/01 11:55

    Μελέτη: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες

  69. 15/01 11:48

    Τουρισμός: Οι διεθνείς συνεργασίες της TOPOSOPHY το 2020

  70. 15/01 11:26

    Καζίνο Ελληνικού: Συνεχίζει το σχήμα Mohegan-ΓΕΚΤΕΡΝΑ, αποκλεισμός της Hard Rock

  71. 15/01 10:44

    Τουρισμός: 700.000 Τούρκοι τουρίστες στην Αν.Μακεδονία-Θράκη στο 9μηνο

  72. 15/01 10:24

    Νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Μάνη

  73. 15/01 10:20

    O τιμοκατάλογος του Γκολφ Γλυφάδας για το 2020

  74. 15/01 10:15

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: 600.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2020

  75. 15/01 10:05

    Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας: Πώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, ύψους 360.000 ευρώ, για το 2020

  76. 15/01 10:02

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: 500.000 ευρώ για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής το 2020

  77. 14/01 16:32

    ΕΞΘ: Εκπτώσεις έως 60% σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης στα Black Weekends

  78. 14/01 15:02

    Λιγότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους γνωρίζουν τα δικαιώματά τους στις μεταφορές

  79. 14/01 14:45

    Ακόμη πιο θολό θα γίνει το τοπίο των «fake news» το 2020

  80. 14/01 14:15

    Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου ένα χρόνο μετά: Οι 3 στόχοι για το 2019

  81. 14/01 13:53

    «Ελληνικό Απόσταγμα»: Γευστική δοκιμή ελληνικών αποσταγμάτων & ηδύποτων στην Αθήνα

  82. 14/01 13:27

    Υπουργείο Τουρισμού | Εθνικό Παρατηρητήριο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

  83. 14/01 13:22

    Blue Air: Νέα σύνδεση της Αθήνας με Ρουμανία το 2020

  84. 14/01 13:17

    209 εκατ. επιβάτες στα τουρκικά αεροδρόμια το 2019

  85. 14/01 12:51

    TUI: Το Facebook πρόδωσε Βρετανό τουρίστα, που ζητούσε αποζημίωση

  86. 14/01 12:42

    Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων σε Ιταλία και Γαλλία σήμερα

  87. 14/01 12:32

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Ανάπτυξη οπτικοακουστικών μέσων και τουρισμού μέσω Interreg

  88. 14/01 12:27

    ΕΑΔ: Από "κόσκινο" τα καταστήματα που επιτρέπουν το κάπνισμα με τη μορφή καινοφανών νομικών μορφωμάτων

  89. 14/01 12:26

    Ιλιγγιώδη ποσά για το Green Deal της ΕΕ

  90. 14/01 12:11

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Ερώτηση προς Λ. Μενδώνη για την Ακαδημία Πλάτωνος

  91. 14/01 11:54

    Airbnb: Βίλα στη Σαντορίνη στα 5 ομορφότερα μπλε σπίτια της χρονιάς στον κόσμο

  92. 14/01 11:51

    Επενδύσεις: Κέντρο προπονητικού αθλητικού τουρισμού από την εταιρεία του Κυριάκου Σκούρα

  93. 14/01 11:49

    Τουρισμός: Φτηνότερη κατά 21% η Κέρκυρα για τους Βρετανούς τουρίστες το 2020

  94. 14/01 10:55

    PwC: Επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας το 2020

  95. 14/01 10:28

    Τα πλοία γίνονται ενεργειακά πιο καθαρά, αλλά και πιο ακριβά

  96. 14/01 09:38

    Ένα μοναδικό ταξίδι στον μυθικό κόσμο των Λειψών

  97. 14/01 09:33

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Πρωταθλητής ξανά το Νότιο Αιγαίο με νέο ρεκόρ

  98. 14/01 09:28

    Πράσινο φως για δύο 5άστερα ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο

  99. 14/01 09:24

    Οι ευκαιρίες για επιχειρηματικές συνεργασίες με το Ισραήλ

  100. 14/01 09:20

    Στη Νέα Υόρκη ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ