Πώς η τεχνολογία διαμορφώνει τη νέα εποχή στη βιομηχανία της φιλοξενίας
![Πώς η τεχνολογία διαμορφώνει τη νέα εποχή στη βιομηχανία της φιλοξενίας](https://www.tornosnews.gr/files/tourism_211680811.png)
Πώς θα επηρεάσει - και θα αλλάξει - η τεχνολογία τον τρόπο με τον οποίο οι τουριστικές επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες στο μέλλον; Πώς μπορούν οι πάροχοι φιλοξενίας να κατανοήσουν καλύτερα τα κίνητρα των φιλοξενουμένων τους για κάθε ταξίδι ώστε να τους περιποιούνται ανάλογα; Πώς θα διαφέρουν οι επισκέπτες του αύριο από τους σημερινούς;
Για να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και άλλες πολλές, η Amadeus συνεργάστηκε με την InterContinental Hotels Group (IHG) ώστε να παραγγελθεί στον παγκόσμιο οργανισμό έρευνας καταναλωτικών τάσεων Foresight Factory μια μελέτη που να εξετάζει το μέλλον του κλάδου.
Έτσι, η μελέτη η οποία πραγματοποίηθηκε πρόσφατα υπό τον τίτλο Drivers of Change in Hospitality, διερεύνησε τις αλλαγές για τις οποίες οφείλουμε να προετοιμαζόμαστε, καθώς η διορατικότητα των επισκεπτών, η βελτιστοποίηση της τεχνολογίας και η δυνατότητα υπερπροσφοράς επισυμβαίνουν συνδυαστικά. Περιέλαβε επίσης ανάλυση των επιπτώσεων αυτών των αλλαγών στον κλάδο από το Κέντρο Έρευνας Φιλοξενίας του Πανεπιστημίου Cornell.
Βασισμένη σε περισσότερους από 7.500 καταναλωτές απ’ όλο τον κόσμο καθώς και σε εμπειρογνώμονες του κλάδου, η έρευνα υποδηλώνει ότι η βιομηχανία φιλοξενίας βρίσκεται σαφώς στο μεταίχμιο μιας νέας εποχής, καθώς οι εξελίξεις στις τεχνολογίες cloud και αναλύσεων αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες οι οποίοι δημιουργούν αλλά και μοιράζονται όλο και περισσότερα δεδομένα και εκφράζουν ολοένα υψηλότερες απαιτήσεις από την εμπειρία φιλοξενίας τους.
Οι καταναλωτές συνηθίζουν να αγοράζουν ακριβώς αυτό που θέλουν και χρειάζονται όταν πρόκειται για μουσική, ψυχαγωγία, μόδα αλλά και ταξίδια. Η διαμονή στο ξενοδοχείο, η οποία κατά παράδοση έχει κλειστεί με συνήθη και ομοιόμορφο τρόπο, θα πρέπει να προσαρμοστεί, καθώς το 61% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι προτιμούν τα ξενοδοχεία να τιμολογούνται με τρόπο που να τους επιτρέπει να προσθέτουν πρόσθετες, εξέχουσες επιλογές. Αυτό θα επιφέρει την ανάδυση των κρατήσεων βάσει χαρακτηριστικών, καθώς οι επισκέπτες θα επιλέγουν και θα διαλέγουν τα επιμέρους στοιχεία του δωματίου τους, δίνοντας έτσι ένα τέλος στους παραδοσιακούς τύπους δωματίων. Τα νέα μοντέλα πώλησης θα επικρατήσουν, και οι επισκέπτες θα μπορούν να κλείνουν ένα δωμάτιο για όσο χρονικό διάστημα το χρειάζονται αντί για την παραδοσιακή διανυκτέρευση.
Οι 3 κυρίαρχες τάσεις στη φιλοξενία
Η μελέτη προσδιορίζει τρεις διαφορετικές μετασχηματιστικές τάσεις, με την κάθε μία να αφορά σε μια διαφορετική πτυχή της βιομηχανίας φιλοξενίας η οποία θα διαταραχθεί, όταν οι επιχειρησιακές εξελίξεις αρχίζουν να κεφαλαιοποιούν τις νέες προσδοκίες των επισκεπτών.
Αυτές οι τάσεις είναι:
1. Η ανάπτυξη της τεχνολογικώς προηγμένης φιλοξενίας: Οι πάροχοι φιλοξενίας θα κληθούν να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες με έναν πολύ πιο συνεκτικό τρόπο, επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένων λύσεων και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης.
Η μελέτη περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού δυναμικού ώστε να προσφέρει άνευ προηγουμένου επίπεδα υπηρεσιών σε κλίμακα.
Προτείνει να υποστηρίζει η τεχνολογία την ανθρώπινη αλληλεπίδραση - κι όχι να την αντικαθιστα - καθώς η πλειοψηφία των επισκεπτών (67%) δηλώνει ότι προτιμά την ανθρώπινη επαφή στα πλαίσια της συναισθηματικής αλληλεπίδρασης.
Για παράδειγμα, η χρήση ακουστικών μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο καθώς και έξυπνων γυαλιών θα μπορούσε να διευκολύνει τους concierges ώστε να συνενοούνται με τους επισκέπτες στη μητρική τους γλώσσα.
2. Παροχή προηγμένου επιπέδου υπηρεσιών σε ευρεία κλίμακα: Το επίπεδο, το οποίο συνήθως προορίζεται για ξενοδοχεία πολυτελείας ή μπουτίκ ή συγκεκριμένα brands καταναλωτών θα είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να μπορούν να δημιουργήσουν μια ακολουθία από πιστούς οπαδούς που θα βιώνουν συναισθηματική διασύνδεση.
Στον συνεχή διαγκωνισμό για εξασφάλιση της αφοσίωσης των φιλοξενουμένων, οι πάροχοι φιλοξενίας καλούνται να πείσουν ότι προσφέρουν αξία μέσω της επιδαψίλευσης αξιοσημείωτων και διαμοιράσιμων εμπειριών.
Για να γίνει αυτό, τα ξενοδοχεία πρέπει να κατανοούν τις ξεχωριστές ανάγκες επισκεπτών σε κάθε ταξίδι και να προσφέρουν μια σειρά από μοναδικές και απροσδόκητες εκπλήξεις.
Στην πραγματικότητα, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θα ήθελαν τα ξενοδοχεία να τους παρέχουν περισσότερες συμβουλές και υποδείξεις ώστε να απολαύσουν μοναδικές εμπειρίες ενώ μόνο το 20% αισθάνεται ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει σήμερα.
Η διαρκής αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες πρέπει να υποστηρίζεται μέσω της τεχνολογίας, προκειμένου να λειτουργήσει σε ευρεία κλίμακα.
Η προσωπική προσοχή και η προσωπικότητα δεν θα αποτελούν πλέον προνόμιο των μπουτίκ ξενοδοχείων μόνο.
Αντίθετα, τα νέα δεδομένα επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προβλέπουν τον καλύτερο τρόπο για να κάνουν κάθε επισκέπτη να αισθάνεται μοναδικός εκπλήσσοντας τον ευχάριστα με πακέττα προνομίων, εμπειριών ή ανταμοιβών.
3. Η αρχή του τέλους για τους τύπους δωματίων: Ως γνωστόν, οι κλασσικοί τύποι δωματίων είναι το μονόκλινο, το δίκλινο, το δίδυμο, η σουίτα ή το οικογενειακό.
Πρόκειται για μια δοκιμασμένη κατηγοριοποίηση, προσφιλή στα ξενοδοχεία και κατανοητή από τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο.
Ωστόσο, συμφωνα με την έρευνα της Amadeus και της IHG πρόκειται να ανατραπεί εκ βάθρων καθώς η αντίστροφη μέτρηση για τους τύπους δωματίων έχει πλέον εξελιχθεί σε μια σαφή και καθορισμένη τάση.
Οι επισκέπτες θα μπορούν πλέον να ανταλλάξουν το σεκρετέρ με ένα χαλάκι γιόγκας, να προβάλλουν το προσωπικό τους πρόγραμμα μέσω της τηλεόρασης ή να ζητήσουν ένα συγκεκριμένο δωμάτιο με την αγαπημένη τους θέα.
Το μέλλον της φιλοξενίας
Ο Chris K Anderson, διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Φιλοξενίας του Πανεπιστημίου Cornell, δήλωσε: "Η βιομηχανία φιλοξενίας βρίσκεται στην κορυφή ενός νέου κεφαλαίου. Οι επισκέπτες αναζητούν πλουσιότερες ατομικές σχέσεις και απρόσκοπτη εμπειρία με τους παρόχους φιλοξενίας τους και είναι πρόθυμοι να μοιραστούν περισσότερα δεδομένα και πληροφορίες από ποτέ ».
"Με τον αριθμό των διεθνών ταξιδιωτών που αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2036, το ίδιο συμβαίνει και με τις απαιτήσεις της βιομηχανίας φιλοξενίας. Αυτή η μελέτη, που ενημερώθηκε τόσο από την έρευνα των καταναλωτών όσο και από τη γνώση της βιομηχανίας εμπειρογνωμόνων, εντοπίζει μερικούς από τους βασικούς οδηγούς και τις αναδυόμενες τάσεις που επηρεάζουν την εμπειρία του επισκέπτη, την εμπιστοσύνη στο σήμα και τον ρόλο της τεχνολογίας ", δήλωσε ο Clodagh Brennan, Senior Trend Analyst, Foresight Factory.
Υποστηρίζοντας όλες τις τάσεις που αναφέρονται λεπτομερώς στη μελέτη είναι η εμφάνιση προηγμένων αναλύσεων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης. Χωρίς τα ισχυρά και ισχυρά συστήματα back-end ικανά να τραγουδούν μέσω πολλαπλών συνόλων δεδομένων, να παρέχουν πληροφορίες για το πού χρειάζονται και να απλοποιούν την εφαρμογή νέων μοντέλων, είναι σαφές ότι οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας θα αγωνιστούν για να ανταποκριθούν στις μελλοντικές απαιτήσεις των επισκεπτών.
Σχολιάζοντας τη φύση των αλλαγών στον τομέα της φιλοξενίας, ο Γιώργος Τέρνερ, επικεφαλής εμπορικού και τεχνολογικού υπεύθυνου, IHG, δήλωσε: «Οι σύγχρονες προσδοκίες γύρω από τα ταξίδια συνεχίζουν να γίνονται πιο σύνθετες και εξελιγμένες, με μεταβαλλόμενη καταναλωτική δυναμική και ολοένα και πιο έξυπνη τεχνολογία. είναι δυνατόν. Το IHG έχει αποδειχθεί πρωτοποριακό και φιλόδοξο για πολλές δεκαετίες και αυτό το έγγραφο προσφέρει μια προοπτική για το πώς η εμπειρία του ξενοδοχείου θα μπορούσε να εξελιχθεί περαιτέρω στο όχι πολύ μακρινό μέλλον ».
Ο κ. Francisco Pérez-Lozao Rüter, Πρόεδρος, Φιλοξενία, Amadeus, δήλωσε: "Η Amadeus δεσμεύεται να συνεργαστεί με κορυφαίους παίκτες όπως η IHG για να διαμορφώσει το μέλλον της φιλοξενίας. Ελπίζουμε ότι αυτή η έρευνα θα προωθήσει τη συζήτηση και τη συζήτηση στη βιομηχανία, καθώς αποδεικνύει τη σημαντική ευκαιρία που προσφέρει η τεχνολογία στους παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας για την ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών καθώς και της επιχείρησής τους. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζει τη σημασία των ανθρώπων. Ο εξοπλισμός του προσωπικού του ξενοδοχείου με τη διορατικότητα για την παροχή πιο πλούσιων, πιο ενημερωμένων αλληλεπιδράσεων με τους επισκέπτες είναι αυτό που κάνει για πραγματικά ξεχωριστές εμπειρίες του ξενοδοχείου. "
- 1) Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
- 2) Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
- 3) easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
- 4) Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )