TripAdvisor: Oι κορυφαίες 10 τάσεις στα ταξίδια εμπειρίας το 2018

Α Decrease font Enlarge font
TripAdvisor: Oι κορυφαίες 10 τάσεις στα ταξίδια εμπειρίας το 2018

Τις απόλυτες τάσεις που καταγράφονται στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό, όσον αφορά τις εμπειρίες διακοπών, αποκαλύπτει η μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, TripAdvisor, αναλύοντας στοιχεία ερευνών στο κομμάτι των ταξιδιωτών εμπειριών. 

Ιδιαίτερη ελκυστικότητα παρουσιάζουν εμπειρίες όπως οι ξεναγήσεις σε αξιοθέατα και ανερχόμενη τάση αποτελούν οι αυθεντικές εμπειρίες και τα food tour. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης, ο οποίος ανήκει κατά βάση στην ηλικιακή ομάδα των Millennials, προτιμά τον αυθορμητισμό στα ταξίδια εμπειρίας, με σημαντικό ποσοστό πλέον να χρησιμοποιεί το κινητό για κρατήσεις τελευταίας στιγμής.

1. Οι ξεναγήσεις και δραστηριότητες είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ

Ο κλάδος ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων αποτιμάται σε 135 δις. δολάρια, αποτελεί σήμερα τον τρίτο μεγαλύτερο στα ταξίδια και αναμένεται να φθάσει τα 174 δις. δολάρια μέχρι το 2020. 

Οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 765 εκατ. δολαρίων και από 2005 έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν πάνω από 200 startup, από διαδικτυακές πωλήσεις μέχρι b2b λογισμικά κρατήσεων.

Την ίδια ώρα, περισσότεροι Baby Boomers θα χρησιμοποιήσουν όλες ή τις περισσότερες ημέρες διακοπών το 2018 (68% έναντι 59% το 2017), το ίδιο και οι Millennials (79%).

Επιπλέον, οι τουρίστες δαπανούν περισσότερα σε εμπειρίες και αναφέρουν τις ξεναγήσεις, τις δραστηριότητες και τις ατραξιόν ως τους κορυφαίους λόγους να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προτιμούν να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα για περιήγηση σε αξιοθέατα παρά για οτιδήποτε άλλο.

2. Περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν διαδικτυακή κράτηση

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για πτήσεις, ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και ενοικίαση αυτοκινήτων. Το 75% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν πηγές στο διαδίκτυο προκειμένου να αποφασίσουν για τον προορισμό και τα 2 τρίτα για κράτηση.

Περισσότερες εμπειρίες μεταφέρονται στο διαδίκτυο προς κράτηση και οι κρατήσεις για ξεναγήσεις και δραστηριότητες αναπτύσσονται ταχύτερα σε σχέση με το σύνολο της ταξιδιωτικής αγοράς. Το 2020 η Phocuswright εκτιμά ότι θα τριπλασιασθούν και θα φθάσουν τα 27 δισ. δολάρια.

3. Η υψηλή σεζόν παραμένει η περίοδος από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο

Η εποχικότητα ποικίλει ανά προορισμό όμως σε παγκόσμια βάση, όσον αφορά τις ξεναγήσεις, τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες, η υψηλή σεζόν παραμένει η περίοδος Ιούλιος-Σεπτέμβριος, τους καλοκαιρινούς μήνες στο βόρειο ημισφαίριο.

Το 35% των ταξιδίων πραγματοποιείται την περίοδο αυτή, και ακολουθεί η περίοδος Απρίλιος-Ιούνιος με μερίδιο 28%. Το 59% των ταξιδιωτών ξεκινούν αναζήτηση και προγραμματισμό του επόμενου ταξιδίου από έναν έως 3 μήνες πριν την αναχώρηση.

4. Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής αλλά ακόμα και εκείνες που πραγματοποιούνται στον προορισμό αυξάνονται, ιδιαίτερα μέσω του κινητού

Ο αυθορμητισμός, λόγω της χρήσης των κινητών, έχει γίνει σημαντικό μέρος της τουριστικής εμπειρίας. Τα προηγούμενα χρόνια, οι περισσότερες κρατήσεις γίνονταν από έναν έως 3 μήνες πριν την αναχώρηση όμως τώρα η περίοδος αυτή μικραίνει. Σήμερα, η πλειονότητα των κρατήσεων πραγματοποιείται μέσα σε 2 εβδομάδες πριν την ξενάγηση/δραστηριότητα.

Οι κρατήσεις μέσω κινητού στην TripAdvisor αυξήθηκαν πέρυσι 70%. Πάνω από τις μισές έγιναν μέσα στο 3ήμερο πριν τη δραστηριότητα και μερικοί ταξιδιώτες έκαναν κράτηση αφού είχαν φτάσει στον προορισμό.

5. Τα ταξίδια εμπειρίας συνεχίζουν να κερδίζουν όλο και περισσότερους τουρίστες

Σύμφωνα με το Skift, τα ταξίδια εμπειρίας, που προσφέρουν βαθύτερες, αυθεντικές εμπειρίες από τον προορισμό και δημιουργούν πιο προσωπικές αναμνήσεις, με τον πολιτισμό στο επίκεντρο και καλύτερη σύνδεση με το περιβάλλον, παρουσιάζουν άνθιση.

6. Οι ταξιδιώτες Millennial είναι η πολυπληθέστερη ηλικιακή ομάδα στα ταξίδια

Οι ταξιδιώτες που γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 2000, διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις σήμερα. Το 79% επιθυμεί να χρησιμοποιήσει όλο ή τον περισσότερο χρόνο διακοπών το 2018 έναντι 68% των Baby Boomers, ενώ τείνουν να έχουν μεγαλύτερες δαπάνες και να ταξιδεύουν σε μακρινότερους προορισμούς.

Εμπιστεύονται λιγότερο τις διαφημίσεις και επηρεάζονται περισσότερο από τις online κριτικές, τη φήμη και το περιεχόμενο που δημοσιοποιούν φίλοι, συγγενείς και άλλοι ταξιδιώτες στο διαδίκτυο.

Αγαπούν τις εικόνες υψηλής ποιότητας και τα βίντεο και τείνουν να αναζητούν μοναδικές, βαθιές και περιπετειώδεις εμπειρίες. Οι περισσότεροι κάνουν κράτηση μέσω κινητού ή τάμπλετ.

7. Ποπ κουλτούρα και social media αποτελούν σημαντικές πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες

Η νέα τάση του τηλεοπτικού τουρισμού προκαλεί έναν στους 5 ταξιδιώτες να επισκέπτεται κάποιον προορισμό που έχει δει στην τηλεόραση. Παράδειγμα αποτελεί η δημοφιλής τηλεοπτική σειρά Game of Thrones η οποία εκτίναξε τις κρατήσεις χρηστών της TripAdvisor στους προορισμούς γυρισμάτων όπως η Ισπανία, η Κροατία και η Ισλανδία.

Eπίσης οι φωτογραφίες φίλων στα social media προκαλούν την αίσθηση στους χρήστες ότι δεν πρέπει να χάσουν ένα ταξίδι στον προορισμό που απεικονίζεται. Αυτός είναι ο λόγος που στο marketing στα social media, χρησιμοποιούνται ζωντανές εικόνες που δημιουργούν την επιθυμία για ταξίδι.

8. Τα πακέτα food tour και περιηγήσεων σε αξιοθέατα αναπτύσσονται ραγδαία

Ενώ οι πιο δημοφιλείς εμπειρίες στην TripAdvisor το 2017 ήταν τα ημερήσια ταξίδια όπως και οι ξεναγήσεις με προτεραιότητα και τα εισιτήρια για είσοδο σε ατραξιόν, ισχυρή αύξηση της ζήτησης παρατηρήθηκε και στα εξής…

Food tour: Οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες στον προορισμό. Δημοφιλείς επιλογές είναι οι ξεναγήσεις στις τοπικές αγορές προϊόντων, οι εκδρομές με επίκεντρο το φαγητό και τα cooking classes. Οι δραστηριότητες αυτές προτιμούνται ιδιαίτερα από τους Millennials και τους Gen X.

Πακέτα περιήγησης σε αξιοθέατα: Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να δουν από κοντά ατραξιόν, μνημεία, μουσεία και αξιοθέατα του προορισμού. Συνδυάζουν δε τις ατραξιόν για έκπτωση εισόδου.

9. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες ταξιδεύουν πάνω από 1.000 μίλια μακριά

Τα περισσότερα ταξίδια είναι μεγάλων αποστάσεων, άνω των 1.000 μιλίων. Γι αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες για καθέναν τους ώστε να αφήσουν αξιομνημόνευτες εικόνες.

10. Οι ταξιδιώτες νοιάζονται περισσότερο για το κόστος, τις κριτικές και την εξυπηρέτηση

Αυτά είναι τα τρία σημαντικότερα κριτήρια κράτησης. Σχεδόν  οι μισοί ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμό βάσει του κόστους και του value που προσφέρουν, ιδιαίτερα οι Millennials. Οι ταξιδιώτες συγκρίνουν, κατά μέσο όρο, 5 προϊόντα πριν προβούν σε κράτηση, κάτι που σημαίνει ότι επιδιώκουν ποιοτικές εμπειρίες στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Το 80% διαβάζει τουλάχιστον 6-12 κριτικές πριν την κράτηση και λιγότεροι από τους μισούς εμπιστεύονται κριτικές στις ιστοσελίδες των εταιριών. Αντίθετα, το 95% εμπιστεύεται τις κριτικές σε ιστοσελίδες τρίτων όπως η TripAdvisor.

Το 77% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι οι εξαιρετικές κριτικές που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών τους επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό κατά τη διαδικασία κράτησης.

  1. 22/01 16:41

    Την Πέμπτη το συνέδριο BnB Guest Conference για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  2. 22/01 16:15

    "Πονοκέφαλος" οι δασικοί χάρτες για τις τουριστικές επενδύσεις στα νησιά

  3. 22/01 15:00

    Lonely Planet: Σε ελληνικό νησί μία από τις 20 καλύτερες ιαματικές πηγές στην Ευρώπη

  4. 22/01 14:45

    Πρωτόκολλο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τον ΕΦΕΤ για την ποιότητα τροφίμων

  5. 22/01 14:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Χρονιά βραβεύσεων το 2018 για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων

  6. 22/01 14:11

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Το 1/4 των εισπράξεων εισέφεραν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες

  7. 22/01 14:05

    Ρωσικός τουρισμός: "Βροχή" προκρατήσεων για Τουρκία παρά την αύξηση των τιμών το 2019

  8. 22/01 13:59

    Το ψηφιακό έγκλημα θα κοστίσει $5,2 τρις στις εταιρείες την επόμενη 5ετία

  9. 22/01 13:48

    Θρίαμβος του Τσιτσιπά: Ιστορική πρόκριση για την Ελλάδα στους 4 του Australian Open

  10. 22/01 13:37

    Η κρουαζιέρα των ονείρων τους έκρυβε μια έκπληξη στην καμπίνα

  11. 22/01 12:50

    Πιστοποίηση Αειφορίας από την Earthcheck στο NJV Athens Plaza

  12. 22/01 12:46

    Μεταφορικό Ισοδύναμο: Η νέα απόφαση για την πλήρη εφαρμογή του

  13. 22/01 12:36

    Η Κρήτη στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs στην Ολλανδία

  14. 22/01 12:32

    Σ. Φάμελλος: Βελτιώσεις της δασικής νομοθεσίας για τα νησιά, μέσω των δασικών χαρτών

  15. 22/01 12:31

    Αλλάζει η Πολιτική Απορρήτου της Airbnb

  16. 22/01 12:22

    Με σκουπίδια η Κέρκυρα και το 2019;

  17. 22/01 12:11

    FedHATTA: Πιο στενή συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

  18. 22/01 12:09

    ΙΤΒ: Η ψηφιοποίηση και ο ανθρώπινος παράγοντας στα συνέδρια στο ITB MICE Forum

  19. 22/01 11:55

    Ξενοδοχεία: Στην Axia Hospitality η διαχείριση των πωλήσεων του Diana Group Hotels στη Ζάκυνθο

  20. 22/01 11:39

    Διεθνής διάκριση της Mideast Group στα Bizz Awards

  21. 22/01 11:31

    Το Αθέατο Μουσείο παρουσιάζει «το ύφασμα του άρχοντα από το Λευκαντί»

  22. 22/01 11:11

    TUI: 13 νέα επώνυμα και κόνσεπτ ξενοδοχεία για οικογένειες το 2019- Τα 2 στην Ελλάδα

  23. 22/01 11:10

    Σε αναζήτηση επενδυτών το ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς

  24. 22/01 10:04

    Έκθεση φωτογραφίας «Εύζωνες: Οι φύλακες των αφανών» στο Ρέθυμνο

  25. 22/01 09:58

    Διαγωνισμός ύψους 5, 9 εκατ.ευρώ για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών

  26. 22/01 09:56

    Δήμος Σαρωνικού: Σε ποια ξενοδοχεία μειώθηκαν τα τέλη ύδρευσης

  27. 22/01 09:54

    Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Ποια αθλήματα στηρίζει για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης

  28. 22/01 09:51

    Tα 10 ξενοδοχεία που χαρακτηρίστηκαν ως εποχικά στο Δήμο Ερμιονίδας

  29. 22/01 09:48

    Πλειοδότης η Korinthian Palace Catering για ακίνητο με τουριστική χρήση στην Κόρινθο

  30. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  31. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  32. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια για το 2019

  33. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  34. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  35. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  36. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  37. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  38. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  39. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  40. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  41. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  42. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  43. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  44. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  45. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  46. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  47. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  48. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  49. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  50. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  51. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  52. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  53. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  54. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  55. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  56. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  57. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  58. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  59. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  60. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  61. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  62. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  63. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  64. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  65. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  66. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  67. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  68. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  69. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  70. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  71. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  72. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  73. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  74. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  75. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  76. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  77. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  78. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  79. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  80. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  81. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  82. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  83. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  84. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  85. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  86. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  87. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  88. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  89. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  90. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  91. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  92. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα

  93. 17/01 14:07

    Έρευνα: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος στην Ελλάδα

  94. 17/01 13:50

    Η Ryanair αντικαθιστά τα πακέτα διακοπών με τις κρατήσεις πτήσεων και διαμονής

  95. 17/01 13:29

    Αυξάνεται ο αριθμός, μειώνεται η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων

  96. 17/01 12:56

    Θετικά μηνύματα από την Αυστρία για την Κρήτη

  97. 17/01 12:47

    Μ.Κόνσολας: Ακόμη να ξεκινήσει η αποκατάσταση των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω

  98. 17/01 12:31

    TUI Aυστρίας: Στους πρώτους προορισμούς η Ελλάδα στην έκθεση Ferien-Messe Wien

  99. 17/01 12:13

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 5 απόλυτες τάσεις για το 2019- Στο 1 τρισ.δολ. ο ετήσιος τζίρος

  100. 17/01 11:32

    Τι συναρπάζει τους Φινλανδούς τουρίστες στον τόπο διακοπών