Ξενοδοχεία: Οι 6 καταναλωτικές μεγα-τάσεις στα ταξίδια του μέλλοντος
Οι καταναλωτικές συνήθειες εξελίσσονται συνεχώς, μερικές εκ των οποίων τα επόμενα χρόνια θα είναι κοσμογονικές, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Sabre σε συνεργασία με την TrendWatching, που διερεύνησε τις ανερχόμενες τάσεις όπως διαμορφώνονται από τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.
Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζονται 6 κύριες μεγα-τάσεις που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βιομηχανία ταξιδίων και φιλοξενίας στο μέλλον, οι οποίες υπαγορεύουν στους ξενοδόχους τις μελλοντικές ανάγκες των επισκεπτών.
-YOUNIVERSE | Όλα έχουν να κάνουν με τον επισκέπτη
Το Youniverse είναι ο χώρος στον οποίο κυριαρχούν οι προτιμήσεις και το γούστο του ατόμου. Στη σύγχρονη αγορά, η προσωποποίηση επικεντρώνεται στους καταναλωτές πληροφορώντας τις εταιρίες σχετικά με το τι εκείνοι θέλουν.
Μια πληθώρα νέαων τεχνολογιών, όπως οι τεχνολογίες αναγνώριση προσώπου, βιομετρικών αισθητήρων και αναγνωστών σκέψης, θα επιτρέψουν στα brand να εξατομικεύσουν την εμπειρία επισκέπτη βάσει των βαθύστερων, πιο αυθεντικών και ίσως πιο ασυνείδητων κινήτρων τους. Αυτή η προοπτική θα ανοίξει περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές.
-Helpful | Να είστε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Τα brand που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των ταξιδιωτών θα κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτή του μέλλοντος ο οποίος συνεχίζει να βομβαρδίζεται με γενικευμένα μηνύματα, διαφημίσεις και προσφορές. Έτσι, αναμένεται να στραφούν σε νέα κανάλια προκειμένου να αντιληφθούν ποιό είναι το καταλληλότερο μέρος την καταλληλότερη στιγμή.
-HUMAN BRANDS | Τα ανθρώπινα brand έχουν πεθάνει. Να ζήσουν τα ανθρώπινα brand!
Καθώς η κατανάλωση μετακινείται πέρα από την απλή συναλλαγή, τα brand πρέπει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους για να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές αγαπούν τα brand που έχουν τη δική τους προσωπικότητα, που είναι ανοικτά, ειλικρινή, γεναιόδωρα, διασκεδαστικά και έχουν αξίες. Έτσι, τα brand που προσφέρουν έξτρα υπηρεσίες έξω από τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας θα ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Επίσης, η δυναμική τιμολόγηση και οι στοχευμένες προσφορές προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Το 63% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μόνο όταν αυτές συνάδουν με τις πεποιθήσεις και τις αξίες τους.
-UBITECH | Η όλο και μεγαλύτερη διείσδυση της τεχνολογίας
Οι ζωές πολλών καταναλωτών έχουν ήδη επηρεαστεί από τις αυτόματες και έξυπνες συσκευές, όμως από το 2016 κι έπειτα, όλο και περισσότεροι θα περιμένουν οτι τα brand θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην υλοποίηση έξυπνων προϊόντων και υπηρεσιών. Ήδη οι γίγαντες Google, IBM, Facebook, Baidu, Microsoft, Amazon και Apple εργάζονται πυρετωδώς στα θέματα τεχνολογίας, βάσει των ανθρώπινων αναγκών.
-PRICING PANDEMONIUM | Η τιμολόγηση γίνεται όλο και πιο δυναμική, στοχευμένη και προσωπική
Το 2016 η αντιμετώπιση της τιμής θα είναι πιο ευπροσάρμοστη από ποτέ για τους καταναλωτές. Μια δυνατότητα είναι να επαναοριοθετηθεί η προσφορά σας ως ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν προκειμένου να σοκάρει τους καταναλωτές και να τους πείσει να αποκτήσουν μια νέα οπτική και εκτίμηση σχετικά με τη σχέση τιμής-αξίας προϊόντος.
Εάν επιδιώξετε να αλλάξετε την προσφορά σας, να είστε τολμηροί και δημιουργικοί. Σκεφτείτε πέρα από την καταναλωτική δαπάνη, την προσφορά στον καταναλωτή, κάνοντας ενέργειες γεναιοδωρίας.
-POST-DEMOGRAPHIC CONSUMERISM | Ώρα να εγκαταλείψετε τα παλαιά δημογραφικά μοντέλα
Τα δημογραφικά δεδομένα έχουν πεθάνει. Ο σύγχρονος καταναλωτής επιλέγει προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να σκέφτεται τα παραδοσιακά δημογραφικά κλισέ. Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια αντίληψη και πρόσβαση σε δεδομένα, πολιτισμούς και ιδέες. Έτσι, τα γούστα και οι προσδοκίες του σύγχρονου καταναλωτή συγκλίνουν σε όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκονται.
Έτσι, διακρίνονται 4 στρατηγικές για να επιβιώσετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον:
1. Η νέα κανονική πραγματικότητα
Πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο απορρίπτουν την παράδοση και αποκτούν νέες πεποιθήσεις σε αξίες όπως η οικογένεια, η σεξουαλικότητα, οι ρόλοι των 2 φύλων κτλ. Τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να προσαρμοστούν στη μεγάλη διαφοροποίηση τρόπων ζωής.
2. Μετά-ενδυνάμωση
Ενώ πολλοί αγκαλιάζουν τη νέα πραγματικότητα, πολλά δισεκατομμύρια ανθρώπων εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εμπόδια και να εμποδίζονται να ακολουθήσουν τον τρόπο ζωής της προτίμησής τους. Δώστε τους τη δύναμη να το κανουν.
3. Στόχευση βάσει προτιμήσεων
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πρέπει να είναι εξατομικευμένες για το κάθε άτομο. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να έχετε στοχευμένο μάρκετινγκ, προϊόντα και εμπειρίες.
4. Καταναλωτές πόλης
Στις πόλεις η τάση εγκατάλειψης των δημογραφικών μοντέλων βρίσκει την πιο αυθεντική της έκφραση. Οι κάτοικοι των πόλεων είναι εξαιρετικά διαφοροποιημένοι μεταξύ τους, όμως μοιράζονται κοινές επιδιώξεις και προβλήματα, στα οποία θα χρειαστεί να ανταποκριθείτε.
- 1) Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
- 2) Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
- 3) Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
- 4) Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
06/05 07:50
06/05 07:05
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
06/05 07:04
05/05 11:31
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
05/05 07:24
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
05/05 07:21
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
04/05 20:39
04/05 19:48
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
04/05 11:58
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
04/05 11:30
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
29/04 10:47
29/04 10:30
29/04 10:10
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
28/04 07:21
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
28/04 07:16
28/04 07:12
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
( 0 )